×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Blender 2.3. Oficjalny podręcznik

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Blender 2.3. Oficjalny podręcznik Ton Roosendaal, Stefano Selleri - okladka książki

Blender 2.3. Oficjalny podręcznik Ton Roosendaal, Stefano Selleri - okladka książki

Blender 2.3. Oficjalny podręcznik Ton Roosendaal, Stefano Selleri - audiobook MP3

Blender 2.3. Oficjalny podręcznik Ton Roosendaal, Stefano Selleri - audiobook CD

Serie wydawnicze:
Oficjalny podręcznik
No Starch Press
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.8/6  Opinie: 12
Stron:
920
Druk:
oprawa twarda

Stwórz fotorealistyczną grafikę 3D
za pomocą dostępnej bezpłatnie aplikacji

  • Naucz się modelować obiekty 3D
  • Umieść w scenie światła i otoczenie
  • Wpraw obiekty w ruch

Blender to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji 3D. Umożliwia tworzenie obiektów 3D za pomocą rozbudowanych narzędzi, przypisywanie obiektom tekstur i deformacji, umieszczanie w scenie świateł i rendering sceny do statycznego pliku lub animacji. Tym, co wyróżnia Blendera spośród aplikacji oferujących podobne możliwości, jest jego cena - Blender dostępny jest nieodpłatnie, na licencji open source. Można zainstalować go w Windows, Mac OS X i w Linuksie. Grono jego użytkowników stale się powiększa, nie tylko dzięki jego dostępności, ale przede wszystkim dzięki możliwościom, porównywalnym z drogimi, komercyjnymi pakietami.

"Blender. Oficjalny podręcznik" to dokumentacja Blendera przygotowana przez jego twórców i organizację Blender Foundation. Opisuje podstawy tworzenia grafiki 3D i poruszania się w trójwymiarowym środowisku sceny. Przedstawia wszystkie funkcje Blendera związane z modelowaniem, oświetlaniem, teksturowaniem i animacją. Zawiera także opis zewnętrznych modułów renderujących, które można zintegrować z Blenderem.

  • Instalacja Blendera z wersji binarnej i z kodu źródłowego
  • Interfejs użytkownika programu
  • Modelowanie siatek, krzywych i powierzchni
  • Tworzenie materiałów i tekstur
  • Oświetlenie i efekty wolumetryczne
  • Otoczenie sceny
  • Animacja obiektów i postaci
  • Rendering i efekty specjalne
  • Python i tworzenie modułów rozszerzających
  • Moduł renderujący YafRay

Książka zawiera również szczegółowy opis wszystkich funkcji, okien dialogowych i parametrów Blendera.

Jeśli chcesz wkroczyć w świat grafiki 3D, nie wydając majątku na oprogramowanie, zainteresuj się Blenderem. Korzystając z oficjalnego podręcznika, poznasz wszystkie jego możliwości.

Wybrane bestsellery

Ton Roosendaal, Stefano Selleri - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności