Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
- Autor:
- Brian Wood
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 466
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Adobe Illustrator CC jest flagową aplikacją Adobe służącą do tworzenia grafiki wektorowej. Illustrator to rozbudowane i złożone środowisko pracy, które umożliwia tworzenie logo, ikon, rysunków, typografii i ilustracji na potrzeby materiałów drukowanych, stron internetowych, aplikacji interaktywnych czy materiałów wideo. Stale rośnie liczba artystów i zawodowców, dla których Illustrator jest podstawowym narzędziem pracy. Wysoka złożoność oprogramowania oraz mnogość jego funkcji i narzędzi sprawia jednak, że początki pracy z tym świetnym narzędziem bywają trudne. Warto poświęcić nieco czasu i zacząć wykorzystywać najlepsze możliwości Adobe Illustratora!
Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik, którą uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Publikacja składa się z 15 starannie przygotowanych lekcji, których układ ułatwia rozpoczęcie pracy z oprogramowaniem. Książka będzie również nieocenioną pomocą dla osób chcących się zapoznać z nowościami w wersji Illustratora CC 2018. Wyjaśniono tu poszczególne funkcje programu, zaprezentowano szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie staje się łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. W ten sposób książka umożliwia zarówno zdobycie solidnych podstaw, jak i opanowanie zaawansowanych funkcji oprogramowania.
W tym podręczniku między innymi:
- Rozpoczęcie pracy z Illustratorem
- Zasady i techniki edycji obrazu
- Nowe narzędzia Illustratora, takie jak Puppet Warp czy biblioteki Creative Cloud
- Korzystanie z efektów i stylów graficznych
- Praca z tekstem i kolorami
- Łączenie projektów Illustratora z innymi aplikacjami Adobe
Illustrator: prawdopodobnie najlepsze narzędzie dla grafika!
Wybrane bestsellery
-
Oto kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe, od lat uznawanego za najlepszą pomoc do nauki Illustratora. Książka składa się z 16 lekcji, w ramach których omówiono zarówno podstawy, jak i zaawansowane techniki tworzenia grafiki wektorowej. Naukę zaczniesz ...
Adobe Illustrator PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020 Adobe Illustrator PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2020
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Książka, którą trzymasz w dłoniach, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Podręcznik ten jest niezastąpioną książką zarówno dla początkujących, jak i dla doświadczonych użytkowników programu Illustrator. Podane tu instrukcje, wskazówki i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno najbardzi...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Metody statystyczne są kluczowym elementem data science, mimo to niewielu specjalistów data science posiada formalne wykształcenie statystyczne. Kursy i podręczniki o podstawach statystyki, rzadko kiedy omawiają temat z perspektywy data science. W drugim wydaniu tego popularnego podręcznika zosta...
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Mikrousługi są relatywnie świeżą koncepcją w świecie systemów IT, mimo to coraz więcej organizacji decyduje się na wdrażanie opartej na nich architektury. Uznaje się, że zapewnia ona wówczas lepszą skalowalność, łatwość łączenia poszczególnych niezależnych elementów, a przede wszystkim możliwość ...
Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)95.40 zł
159.00 zł(-40%)
O autorze książki
1 Brian WoodBrian Wood to doświadczony projektant stron internetowych. Jest również certyfikowanym instruktorem Adobe takich aplikacji jak Acrobat 9 Pro, Illustrator CS4, Dreamweaver CS4, InDesign CS3 i Photoshop CS3. Napisał sporo cenionych podręczników i opracował szereg autorskich filmów szkoleniowych. Prowadzi bardzo popularny wideoblog BrianWoodTips.com
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Adobe Illustrator CC Classroom in a Book (2018 release)
- Tłumaczenie:
- Piotr Cieślak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4767-0, 9788328347670
- Data wydania książki drukowanej:
- 2018-12-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4768-7, 9788328347687
- Data wydania ebooka:
-
2018-12-11
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 82042
- Rozmiar pliku Pdf:
- 71.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 18.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 35.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Illustrator
Technologie webowe » CSS
- Serie wydawnicze: Oficjalny podręcznik
Spis treści książki
- Seria Oficjalny podręcznik (1)
- Wymagania wstępne (1)
- Instalowanie programu (2)
- Fonty użyte w ćwiczeniach (2)
- Pobieranie plików do ćwiczeń (2)
- Przywracanie ustawień domyślnych (2)
- Aby usunąć lub zachować bieżące ustawienia w programie Illustrator (3)
- Aby odtworzyć zapisane wcześniej ustawienia po ukończeniu wszystkich ćwiczeń (4)
- Dodatkowe źródła informacji (5)
- Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (5)
- Nowy panel Properties (Właściwości) (6)
- Narzędzie Puppet Warp (Wypaczenie marionetkowe) (7)
- Usprawnienia w obsłudze obszarów roboczych (7)
- Zmienne kroje pisma (7)
- Usprawnienia dotyczące eksportowania (8)
- Dodawanie i udostępnianie zasobów tekstowych za pomocą bibliotek Creative Cloud (8)
- Inne ulepszenia (9)
- Zaczynamy (12)
- Tworzenie nowego dokumentu (12)
- Rysowanie kształtu (13)
- Edytowanie kształtów (14)
- Stosowanie i edytowanie kolorów (15)
- Edytowanie obrysów (16)
- Praca z warstwami (16)
- Przekształcanie ilustracji (17)
- Tworzenie przejść (19)
- Rysowanie narzędziem Pencil (Ołówek) (20)
- Tworzenie kształtów za pomocą narzędzia Shape Builder (Generator kształtów) (22)
- Umieszczanie obrazu rastrowego w Illustratorze (23)
- Zastosowanie funkcji Image Trace (Obrys obrazu) (24)
- Tworzenie i edytowanie gradientów (25)
- Edycja tekstu (26)
- Wyrównywanie ilustracji (29)
- Zastosowanie pędzli (29)
- Zastosowanie symboli (30)
- Zastosowanie efektów (31)
- Wprowadzenie do programu Illustrator (34)
- Uruchamianie programu Illustrator i otwieranie pliku (35)
- Obsługa przestrzeni roboczej programu (36)
- Obsługa panelu Tools (Narzędzia) (37)
- Obsługa panelu Properties (Właściwości) (40)
- Praca z panelami (42)
- Dokowanie paneli (43)
- Przełączanie przestrzeni roboczych (45)
- Zapisywanie przestrzeni roboczej (46)
- Obsługa menu paneli i menu kontekstowych (47)
- Zmienianie widoku ilustracji (49)
- Zastosowanie poleceń z menu View (Widok) (49)
- Korzystanie z narzędzia Zoom (Lupka) (50)
- Przewijanie dokumentu (52)
- Oglądanie projektu (53)
- Obsługa obszarów roboczych (55)
- Korzystanie z panelu Artboards (Obszary robocze) (57)
- Rozmieszczanie dokumentów (58)
- Wyszukiwanie zasobów dotyczących programu Illustrator (60)
- Zaczynamy (64)
- Zaznaczanie obiektów (65)
- Obsługa narzędzia Selection (Zaznaczanie) (65)
- Narzędzie Direct Selection (Zaznaczanie bezpośrednie) (67)
- Zaznaczanie przy użyciu ramki zaznaczenia (68)
- Ukrywanie i blokowanie obiektów (70)
- Zaznaczanie podobnych obiektów (71)
- Zaznaczanie obiektów w trybie Outline (Kontur) (72)
- Wyrównywanie obiektów (73)
- Wyrównywanie obiektów względem siebie (73)
- Wyrównywanie do obiektu kluczowego (74)
- Wyrównywanie punktów węzłowych (74)
- Rozmieszczanie obiektów (75)
- Wyrównywanie obiektów względem obszaru roboczego (76)
- Zastosowanie grup (78)
- Grupowanie elementów (78)
- Edytowanie grupy w trybie izolacji (79)
- Tworzenie grupy zagnieżdżonej (80)
- Rozmieszczanie obiektów (81)
- Zmiana rozmieszczenia obiektów (81)
- Zaznaczanie obiektów znajdujących się pod spodem (81)
- Zaczynamy (86)
- Tworzenie nowego dokumentu (86)
- Tworzenie i edytowanie prostych kształtów (88)
- Rysowanie i edycja prostokątów (88)
- Zaokrąglanie rogów (89)
- Zastosowanie narzędzia Rounded Rectangle (Prostokąt zaokrąglony) (92)
- Tworzenie i edytowanie elips (94)
- Zmiana szerokości i wyrównania obrysów (95)
- Tworzenie i edycja koła (96)
- Tworzenie wieloboków (97)
- Edytowanie wielokątów (98)
- Tworzenie gwiazd (100)
- Rysowanie linii (101)
- Obsługa narzędzia Shaper (103)
- Rysowanie kształtów narzędziem Shaper (103)
- Wycinanie i łączenie kształtów za pomocą narzędzia Shaper (104)
- Tworzenie kształtów przy użyciu polecenia Image Trace (Obrys obrazu) (106)
- Tryby rysowania (108)
- Zastosowanie trybu Draw Inside (Rysuj wewnątrz) (109)
- Zastosowanie trybu Draw Behind (Rysuj z tyłu) (111)
- Ostatnie poprawki (112)
- Zaczynamy (116)
- Edytowanie ścieżek i kształtów (117)
- Cięcie za pomocą narzędzia Scissors (Nożyczki) (117)
- Łączenie ścieżek (119)
- Cięcie narzędziem Knife (Nóż) (120)
- Zamiana konturów na obiekty (123)
- Zastosowanie narzędzia Eraser (Gumka) (124)
- Tworzenie ścieżki złożonej (127)
- Łączenie i edycja obiektów (129)
- Obsługa narzędzia Shape Builder (Generator kształtów) (129)
- Łączenie obiektów za pomocą filtrów ścieżek (131)
- Budowanie przyczepy (134)
- Zmiana kształtu ścieżki (134)
- Zastosowanie narzędzia Width (Szerokość) (135)
- Wykańczanie ilustracji (137)
- Zaczynamy (142)
- Zastosowanie obszarów roboczych (143)
- Dodawanie nowych obszarów roboczych w dokumencie (143)
- Edytowanie obszarów roboczych (144)
- Wyrównywanie obszarów roboczych (146)
- Zmiana nazw obszarów roboczych (147)
- Zmiana kolejności obszarów roboczych (148)
- Zastosowanie miarek i linii pomocniczych (149)
- Tworzenie linii pomocniczych (150)
- Edytowanie początku miarki (151)
- Przekształcanie obiektów (153)
- Zastosowanie obwiedni (153)
- Rozmieszczanie obiektów za pomocą panelu Properties (Właściwości) (154)
- Skalowanie obiektów (154)
- Odbijanie obiektów (156)
- Obracanie obiektów (158)
- Zniekształcanie grafiki przy użyciu efektów (160)
- Przekształcenia z wykorzystaniem narzędzia Free Transform (Przekształcanie swobodne) (161)
- Pochylanie obiektów (163)
- Zastosowanie narzędzia Puppet Warp (Zniekształcenie marionetkowe) (164)
- Zaczynamy (170)
- Zapoznanie z narzędziem Pen (Pióro) (171)
- Zaznaczanie ścieżek (172)
- Rysowanie linii prostych za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (174)
- Tworzenie linii krzywych (175)
- Tworzenie krzywej za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (177)
- Rysowanie serii linii krzywych za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (178)
- Przekształcanie punktów gładkich w narożne (179)
- Łączenie linii krzywych i prostych (181)
- Tworzenie grafiki za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (183)
- Rysowanie filiżanki (184)
- Rysowanie za pomocą narzędzia Curvature (Krzywizna) (188)
- Edytowanie krzywych (190)
- Odbijanie kształtu łyżeczki (190)
- Zaokrąglanie punktów narożnych (191)
- Edytowanie ścieżek i punktów (191)
- Usuwanie i dodawanie punktów węzłowych (193)
- Przekształcanie punktów gładkich i narożnych (194)
- Korzystanie z narzędzia Anchor Point (Punkt kontrolny) (195)
- Tworzenie linii przerywanej (196)
- Dodawanie strzałek (197)
- Rysowanie narzędziem Pencil (Ołówek) (198)
- Odręczne tworzenie ścieżek za pomocą narzędzia Pencil (Ołówek) (198)
- Rysowanie linii prostych za pomocą narzędzia Pencil (Ołówek) (199)
- Łączenie za pomocą narzędzia Join (Połączenie) (201)
- Zaczynamy (206)
- Tryby koloru (207)
- Stosowanie kolorów (208)
- Stosowanie gotowego koloru (208)
- Tworzenie koloru niestandardowego (209)
- Zapisywanie koloru w próbce (210)
- Tworzenie kopii próbki (211)
- Edytowanie próbki globalnej (212)
- Edytowanie próbki niebędącej próbką globalną (214)
- Wykorzystanie próbnika kolorów do utworzenia koloru (216)
- Zastosowanie bibliotek próbek programu Illustrator (217)
- Tworzenie koloru dodatkowego (217)
- Tworzenie i zapisywanie tint kolorów (219)
- Konwersja kolorów (220)
- Kopiowanie atrybutów wyglądu (220)
- Tworzenie grup kolorów (221)
- Panel Color Guide (Wzornik kolorów) jako źródło inspiracji (222)
- Edytowanie grupy kolorów za pomocą okna dialogowego Edit Colors (Edytuj kolory) (224)
- Edytowanie kolorystyki obiektów (227)
- Przydzielanie kolorów do ilustracji (229)
- Zastosowanie funkcji Live Paint (Aktywne malowanie) (232)
- Tworzenie grupy aktywnego malowania (233)
- Malowanie za pomocą narzędzia Live Paint Bucket (Aktywne wiadro z farbą) (234)
- Modyfikowanie grupy aktywnego malowania (235)
- Zaczynamy (240)
- Dodawanie tekstu do plakatu (241)
- Dodawanie tekstu ozdobnego (241)
- Tworzenie tekstu akapitowego (242)
- Automatyczna zmiana rozmiaru (243)
- Przekształcenia między tekstem akapitowym a ozdobnym (244)
- Importowanie zwykłego pliku tekstowego (245)
- Tworzenie wątków (246)
- Formatowanie tekstu (248)
- Zmiana rodziny fontów i stylu (248)
- Zmiana rozmiaru tekstu (252)
- Zmiana koloru tekstu (253)
- Zmiana innych właściwości tekstu (253)
- Zmiana właściwości akapitu (255)
- Edycja tekstu za pomocą narzędzia Touch Type (Tekst dotykowy) (256)
- Zmiana rozmiaru i kształtu obiektów tekstowych (258)
- Tworzenie łamów tekstu (259)
- Zmiana kształtu obiektów tekstowych (259)
- Tworzenie i zastosowanie stylów tekstowych (260)
- Tworzenie i zastosowanie stylu akapitowego (260)
- Edycja stylu akapitowego (262)
- Tworzenie i zastosowanie stylu znakowego (262)
- Edycja stylu znakowego (264)
- Próbkowanie właściwości tekstu (264)
- Oblewanie obiektu tekstem (265)
- Deformowanie tekstu (266)
- Deformowanie tekstu przy użyciu obwiedni (266)
- Edytowanie obwiedni (267)
- Praca z tekstem na ścieżkach (268)
- Umieszczanie tekstu na ścieżkach (268)
- Umieszczanie tekstu na ścieżkach zamkniętych (270)
- Przekształcanie tekstu w kontury (271)
- Kończenie ilustracji (272)
- Zaczynamy (276)
- Omówienie warstw (277)
- Tworzenie warstw i podwarstw (278)
- Tworzenie nowych warstw (278)
- Tworzenie podwarstw (280)
- Edytowanie warstw i obiektów (281)
- Znajdowanie warstw (281)
- Przenoszenie zawartości między warstwami (282)
- Wyświetlanie warstw (284)
- Zmiana kolejności warstw (286)
- Scalanie warstw (288)
- Powielanie zawartości warstw (289)
- Wklejanie warstw (291)
- Zmiana kolejności warstw (293)
- Dodawanie atrybutów wyglądu do warstw (294)
- Tworzenie masek przycinających (295)
- Zaczynamy (300)
- Informacje o gradientach (301)
- Zastosowanie gradientów liniowych w wypełnieniach (301)
- Edytowanie gradientu (302)
- Zapisywanie gradientu (303)
- Dostosowywanie wypełnienia gradientowego (304)
- Dodawanie gradientu liniowego do obrysu (306)
- Edycja gradientu obrysu (306)
- Zastosowanie gradientu promienistego w ilustracji (308)
- Zmiana kolorystyki gradientu promienistego (309)
- Korygowanie ustawień gradientu promienistego (310)
- Dodawanie gradientów do wielu obiektów jednocześnie (311)
- Tworzenie przezroczystych gradientów (312)
- Tworzenie przejść między obiektami (314)
- Tworzenie przejść z określoną liczbą kroków (314)
- Modyfikowanie przejścia (315)
- Tworzenie płynnych przejść kolorystycznych (317)
- Wypełnianie obiektów wzorkami (319)
- Zastosowanie gotowych wzorków (319)
- Tworzenie niestandardowego wzorku (320)
- Stosowanie wzorków (323)
- Edytowanie wzorków (323)
- Zaczynamy (328)
- Pędzle w praktyce (329)
- Zastosowanie pędzli kaligraficznych (329)
- Stosowanie pędzla kaligraficznego w ilustracji (329)
- Rysowanie narzędziem Paintbrush (Pędzel) (331)
- Edytowanie ścieżek narzędziem Paintbrush (Pędzel) (332)
- Edycja pędzla (333)
- Usuwanie obrysu w postaci pędzla (334)
- Zastosowanie pędzli artystycznych (335)
- Stosowanie istniejącego pędzla artystycznego (335)
- Tworzenie pędzla artystycznego na podstawie obrazu rastrowego (336)
- Edycja pędzla artystycznego (338)
- Pędzle z włosia (339)
- Zmiana opcji pędzla z włosia (339)
- Malowanie pędzlem z włosia (340)
- Zastosowanie pędzli ze wzorkiem (342)
- Tworzenie pędzla ze wzorkiem (344)
- Malowanie pędzlem ze wzorkiem (346)
- Edycja pędzla ze wzorkiem (346)
- Obsługa narzędzia Blob Brush (Kropla) (348)
- Rysowanie narzędziem Blob Brush (Kropla) (348)
- Łączenie ścieżek narzędziem Blob Brush (Kropla) (350)
- Edytowanie obiektów przy użyciu narzędzia Eraser (Gumka) (351)
- Zaczynamy (356)
- Korzystanie z panelu Appearance (Wygląd) (358)
- Edytowanie atrybutów wyglądu (359)
- Tworzenie dodatkowego obrysu i wypełnienia (361)
- Dodawanie kolejnego obrysu i wypełnienia dla tekstu (363)
- Zmiana kolejności atrybutów wyglądu (365)
- Obsługa efektów dynamicznych (366)
- Dodawanie efektu (366)
- Edytowanie efektu (368)
- Zmiana wyglądu tekstu przy użyciu efektu Warp (Wypaczenie) (369)
- Edytowanie tekstu z przypisanym efektem Warp (Wypaczenie) (370)
- Stosowanie efektu Offset Path (Przesunięcie ścieżki) (371)
- Dodawanie efektu programu Photoshop (372)
- Zastosowanie stylów graficznych (373)
- Stosowanie istniejących stylów graficznych (374)
- Tworzenie i stosowanie stylu graficznego (375)
- Aktualizowanie stylu graficznego (376)
- Zastosowanie stylu graficznego do zmodyfikowania warstwy (378)
- Skalowanie obrysów i efektów (379)
- Zaczynamy (384)
- Praca z symbolami (385)
- Obsługa bibliotek symboli programu Illustrator (385)
- Edytowanie symbolu (387)
- Symbole dynamiczne (388)
- Tworzenie symboli (389)
- Powielanie symboli (391)
- Zastępowanie symboli (392)
- Przerywanie połączenia z symbolem (393)
- Obsługa Bibliotek Creative Cloud (395)
- Dodawanie zasobów do Bibliotek Creative Cloud (395)
- Korzystanie z zasobów biblioteki (397)
- Uaktualnianie zasobu biblioteki (399)
- Zaczynamy (404)
- Łączenie elementów graficznych (405)
- Importowanie obrazów z programu Adobe Photoshop (406)
- Importowanie obrazu (406)
- Przekształcanie obrazu umieszczonego w dokumencie (407)
- Kadrowanie zdjęcia (408)
- Osadzanie obrazu programu Photoshop z użyciem opcji Show Import Options (Pokaż opcje importu) (410)
- Importowanie kilku obrazów jednocześnie (412)
- Maskowanie obrazu (414)
- Tworzenie maski przycinającej (414)
- Edycja maski (415)
- Maskowanie obiektu za pomocą obiektu tekstowego (417)
- Tworzenie masek przezroczystości (418)
- Edycja maski przezroczystości (420)
- Praca z obrazami dołączonymi (422)
- Znajdowanie informacji o połączeniu (422)
- Osadzanie i cofanie osadzenia obrazów (423)
- Zastąpienie połączonego obrazu innym (424)
- Tworzenie pakietu na podstawie pliku (425)
- Tworzenie dokumentu PDF (426)
- Zaczynamy (430)
- Tworzenie ilustracji z dokładnością co do piksela (431)
- Wyrównywanie nowej ilustracji do siatki pikseli (431)
- Wyrównywanie istniejących obiektów do siatki pikseli (433)
- Eksportowanie obszarów roboczych i zasobów (435)
- Eksportowanie obszarów roboczych (435)
- Eksportowanie zasobów (437)
- Tworzenie kodu CSS na podstawie projektu (440)
- Konfigurowanie projektu na potrzeby tworzenia kodu CSS (440)
- Style znakowe i kod CSS (444)
- Style graficzne i kod CSS (446)
- Kopiowanie stylu CSS (447)
- Eksportowanie CSS (449)
Wprowadzenie (1)
Co nowego w programie Illustrator CC (wydanie 2018)? (6)
Szybki kurs zapoznawczy z programem Adobe Illustrator CC (wydanie 2018) (10)
1. Najważniejsze informacje o przestrzeni roboczej (32)
2. Techniki zaznaczania ilustracji (62)
3. Tworzenie ilustracji do pocztówki z wykorzystaniem kształtów (84)
4. Edycja oraz łączenie kształtów i ścieżek (114)
5. Przekształcanie ilustracji (140)
6. Tworzenie ilustracji przy użyciu narzędzi do rysowania (168)
7. Wykorzystanie koloru do uatrakcyjnienia ilustracji (204)
8. Umieszczanie tekstu na plakacie (238)
9. Porządkowanie grafiki z użyciem warstw (274)
10. Gradienty, przejścia i wzorki (298)
11. Wykorzystanie pędzli do utworzenia plakatu (326)
12. Kreatywne wykorzystanie efektów i stylów graficznych (354)
13. Tworzenie grafiki nadruku na koszulce (382)
14. Łączenie projektów Illustratora CC z innymi programami firmy Adobe (402)
15. Eksportowanie materiałów (428)
Skorowidz (452)
Helion - inne książki
-
Oto wyjątkowy przewodnik po platformie Roblox. Składa się z 24 lekcji skonstruowanych w sposób ułatwiający szybkie opanowanie materiału; przeczytanie każdej z nich i wykonanie podanych ćwiczeń zajmie Ci najwyżej godzinę. Lekcje i zadania łącznie tworzą kurs, dzięki któremu nauczysz się samodzieln...
Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ten przystępny przewodnik jest przeznaczony dla analityków danych, którzy chcą dobrze poznać proces tworzenia analitycznego zbioru danych i samodzielnie pisać kod niezbędny do uzyskania zamierzonego wyniku. Przedstawiono w nim składnię języka SQL oraz zasady budowania szybko działających zapytań ...
SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Oto przewodnik po koncepcjach testowania i wiodących frameworkach, za pomocą których automatyzuje się testy aplikacji internetowych, takich jak Selenium, Cypress, Puppeteer i Playwright. Zaprezentowano w nim unikatowe funkcjonalności tych rozwiązań, ich wady i zalety, a także wyjaśniono zasady ko...
Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych i ich przyszłość oparta na testowaniu niskokodowym i sztucznej inteligencji Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych i ich przyszłość oparta na testowaniu niskokodowym i sztucznej inteligencji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla osób, które chcą dobrze zrozumieć matematyczne podstawy nauki o danych i nauczyć się stosowania niektórych koncepcji w praktyce. Wyjaśniono tu takie zagadnienia jak rachunek różniczkowy i całkowy, rachunek prawdopodobieństwa, algebra liniowa i statystyka, pokazano takż...
Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarz...
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Za...
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Microsoft Power BI jest doskonałym narzędziem do profesjonalnej analizy danych. Jeśli jednak chcesz uzyskać za jego pomocą naprawdę spektakularne efekty, musisz się biegle posługiwać językiem DAX (Data Analysis Expressions). Pozwala on na wykonywanie zaawansowanych obliczeń i zapytań dotyczących ...
DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla inżynierów danych i programistów, którzy chcą za pomocą Sparka przeprowadzać skomplikowane analizy danych i korzystać z algorytmów uczenia maszynowego, nawet jeśli te dane pochodzą z różnych źródeł. Wyjaśniono tu, jak dzięki Apache Spark można odczytywać i ujednolicać ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Jeśli masz już pewne umiejętności pentestera, dzięki tej książce poszerzysz swoją wiedzę o zaawansowanych narzędziach dostępnych w Kali Linux, a także nauczysz się wyrafinowanych taktyk stosowanych przez prawdziwych hakerów do atakowania sieci komputerowych. Omówiono tu różne sposoby instalowania...
Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark i Burp Suite. Wydanie IV Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark i Burp Suite. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przeznaczona dla programistów i osób zaawansowanych w nauce programowania. Dzięki niej nauczysz się uwzględniać w projektach narzędzia do obserwacji pracy kodu i analizować uzyskane dzięki nim dane o wydajności. Dowiesz się też, jak na podstawie takiego wnioskowania uzyskiwać znac...
Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Adobe Illustrator CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II Brian Wood (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2020-02-23 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem