Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
- Autorzy:
- Lisa Fridsma, Brie Gyncild
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 406
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Adobe After Effects CC służy do tworzenia kompozycji, animacji i efektów specjalnych. Umożliwia korzystanie z warstw na wiele rozmaitych sposobów, dołączanie wyrafinowanych efektów wizualnych oraz dźwiękowych, a także animowanie obiektów i efektów specjalnych. Jest ulubionym narzędziem wykorzystywanym przez montażystów, twórców filmów, projektantów stron internetowych i ekspertów od efektów specjalnych do cyfrowego udoskonalania filmów, jak również do cyfrowej postprodukcji filmów kinowych, telewizyjnych, DVD oraz przeznaczonych do publikacji w sieci. Opanowanie tego narzędzia pozwala na uzyskiwanie spektakularnych wyników!
Ta książka jest oficjalnym materiałem szkoleniowym firmy Adobe, jednym z najlepszych dostępnych na rynku. Została przejrzana i zaktualizowana pod kątem najnowszej wersji oprogramowania. Składa się z piętnastu lekcji, a każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą w opanowaniu zarówno najbardziej podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Znalazły się tu również wskazówki przydatne w korzystaniu z nowości dostępnych w najnowszej wersji aplikacji. To znakomity punkt wyjścia do nauki, doskonalenia warsztatu oraz do swobodnego eksperymentowania.
W tej książce:
- przygotowanie się do pracy z programem Adobe After Effects CC i tworzenie animacji
- korzystanie z warstw i masek oraz praca z tekstem
- efekty specjalne, korekcja kolorów i dodawanie ścieżki dźwiękowej
- obiekty 3-D, modyfikacja oświetlenia, precyzyjna animacja kompozycji
- renderowanie filmu i publikacja materiału wyjściowego
Adobe After Effects: doceniany przez najlepszych!
Wybrane bestsellery
-
Książka, którą trzymasz w dłoni, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Składa się z czternastu lekcji — każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia po...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)103.35 zł
159.00 zł(-35%) -
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwin...
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
67.00 zł(-69%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie b...
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną, zdyscyplinowaną, wszechstronną i doświadczoną, łączącą zdolności techniczne z marketingowymi, a nawet psychologicznymi. Dobry PM to zdolny dyrygent, pod któ...
Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Ta książka jest kontynuacją bestsellera Programista samouk. Dzięki niej zrozumiesz najważniejsze koncepcje związane z różnymi algorytmami i strukturami danych, a to z kolei pozwoli Ci na profesjonalne podejście do tworzenia kodu. Przystępnie opisano tu różne algorytmy, w tym wyszukiwania linioweg...
Informatyk samouk. Przewodnik po strukturach danych i algorytmach dla początkujących Informatyk samouk. Przewodnik po strukturach danych i algorytmach dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
O autorach książki
2 Lisa Fridsma, Brie GyncildLisa Fridsma pasjonuje się oprogramowaniem Adobe. W ciągu ostatniego ćwierćwiecza napisała ponad trzydzieści książek, w tym wiele z serii Oficjalny podręcznik. Jest właścicielką wydawnictwa Darlington Hill Productions. Mieszka w mieście Bethesda w stanie Maryland.
Brie Gyncild ma talent do przekazywania wiedzy o technice. Jest autorką wielu bardzo cenionych podręczników i przewodników dotyczących licznych produktów Adobe, takich jak Photoshop, After Effects, Flash czy Acrobat. Mieszka w Seattle
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Adobe After Effects CC Classroom in a Book (2018 release)
- Tłumaczenie:
- Zbigniew Waśko
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4746-5, 9788328347465
- Data wydania książki drukowanej:
- 2018-11-09
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4747-2, 9788328347472
- Data wydania ebooka:
-
2018-11-09
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 79486
- Rozmiar pliku Pdf:
- 54.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 23.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 41.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » After Effects
Spis treści książki
- Kilka słów o książce (1)
- Wymagania (2)
- Instalacja programów After Effects i Bridge (2)
- Optymalizacja wydajności (2)
- Przywracanie ustawień domyślnych (3)
- Przygotowanie plików z lekcjami (4)
- Jak korzystać z lekcji (5)
- Dodatkowe zasoby (6)
- Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (7)
- Obszar roboczy programu After Effects (10)
- Rozpoczynanie pracy (11)
- Tworzenie projektu i importowanie materiałów (11)
- Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw (15)
- Warstwy (17)
- Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy (18)
- Animowanie kompozycji (22)
- Przybornik (25)
- Kod czasowy i czas trwania (26)
- Panel Timeline (oś czasu) (27)
- Podgląd wykonanej pracy (30)
- Optymalizacja działania programu After Effects (32)
- Renderowanie i eksportowanie kompozycji (32)
- Dostosowywanie przestrzeni roboczej (32)
- Zmienianie jasności interfejsu użytkownika (35)
- Dodatkowe źródła informacji o After Effects (36)
- Pytania kontrolne (37)
- Odpowiedzi (37)
- Rozpoczynamy pracę (40)
- Importowanie materiałów za pomocą programu Bridge (41)
- Tworzenie kompozycji (43)
- Praca z zaimportowanymi warstwami Illustratora (46)
- Dodawanie efektów do warstwy (47)
- Dodawanie efektów i sterowanie nimi (48)
- Dodawanie szablonu animacji (49)
- Podgląd działania efektów (52)
- Dodawanie przezroczystości (53)
- Renderowanie kompozycji (54)
- Pytania kontrolne (57)
- Odpowiedzi (57)
- Rozpoczynamy pracę (60)
- Warstwy tekstowe (62)
- Instalowanie fontów z biblioteki Typekit (63)
- Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego (65)
- Korzystanie z szablonu animacji tekstu (68)
- Animowanie za pomocą klatek kluczowych skalowania (71)
- Animowanie z użyciem relacji dziedziczenia (72)
- Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa (74)
- Warstwa-rodzic i warstwa-potomek (74)
- Animowanie odległości między literami (78)
- Animowanie przezroczystości tekstu (79)
- Korzystanie z grup animatorów tekstu (80)
- Grupy animatorów tekstu (81)
- Animowanie położenia warstwy (83)
- Synchronizowanie animacji warstw (85)
- Dodawanie rozmycia ruchu (86)
- Pytania kontrolne (87)
- Odpowiedzi (87)
- Rozpoczynamy pracę (90)
- Tworzenie kompozycji (91)
- Tworzenie warstwy kształtu (92)
- Tworzenie samoanimującego się kształtu (94)
- Powielanie kształtów (95)
- Tworzenie własnych kształtów (98)
- Ustawianie warstw z użyciem funkcji przyciągania (99)
- Animowanie kształtu (102)
- Tworzenie atrap na podstawie istniejących ścieżek (106)
- Podgląd kompozycji (111)
- Animowanie warstw zgodnie z dźwiękami (112)
- Pytania kontrolne (113)
- Odpowiedzi (113)
- Rozpoczynamy pracę (116)
- Korzystanie z bibliotek Creative Cloud w programie After Effects (117)
- Dopasowywanie punktów zaczepienia (119)
- Ustanawianie relacji podporządkowania między warstwami (121)
- Prekomponowanie warstw (123)
- Kluczowanie ścieżki ruchu (125)
- Animowanie pozostałych elementów (129)
- Efekty specjalne (133)
- Warstwy jednolitego koloru (134)
- Animowanie warstw prekomponowanych (136)
- Animowanie tła (139)
- Dodawanie ścieżki dźwiękowej (141)
- Obsługiwane formaty plików dźwiękowych (141)
- Edycja plików audio w programie Adobe Audition (142)
- Pytania kontrolne (143)
- Odpowiedzi (143)
- Rozpoczynamy pracę (146)
- Przygotowywanie warstwowych plików Photoshopa (148)
- Style warstw w Photoshopie (149)
- Symulowanie zmian oświetlenia (150)
- Powielanie animacji za pomocą narzędzia Pick Whip (152)
- Wyrażenia (152)
- Animowanie ruchu elementów pejzażu (154)
- Prekomponowanie i maskowanie warstw (158)
- Maski ścieżek oraz maski ruchome (159)
- Animowanie cieni (162)
- Dodawanie efektu Lens Flare (164)
- Animowanie zegara (166)
- Renderowanie animacji (167)
- Remapping czasu kompozycji (168)
- Pytania kontrolne (175)
- Odpowiedzi (175)
- Maski (178)
- Rozpoczynamy pracę (178)
- Tworzenie maski za pomocą pióra (180)
- Edycja maski (180)
- Tryby masek (183)
- Tworzenie maski Béziera (184)
- Zmiękczanie krawędzi maski (185)
- Zastępowanie zawartości maski (185)
- Przybliżanie i przesuwanie widoku metodą dotykową (186)
- Dodawanie odbić (188)
- Tworzenie winiety (192)
- Ustalanie zależności czasowych (194)
- Stosowanie narzędzi Rectangle i Ellipse (194)
- Wskazówki dotyczące tworzenia masek (195)
- Przycinanie zakresu roboczego (196)
- Pytania kontrolne (197)
- Odpowiedzi (197)
- Rozpoczynamy pracę (200)
- Omówienie narzędzi Puppet (205)
- Dodawanie pinezek deformacyjnych (206)
- Usztywnianie obszaru (209)
- Definiowanie obszarów nakładania (209)
- Animowanie pozycji pinezek (210)
- Ściskanie i rozciąganie (210)
- Nagrywanie animacji (212)
- Zadanie dodatkowe (214)
- Pytania kontrolne (215)
- Odpowiedzi (215)
- Kilka słów o rotoskopii (218)
- Rozpoczynamy pracę (218)
- Wyznaczanie brzegu segmentacji (220)
- Używanie programów Premiere Pro i After Effects (222)
- Dopracowanie maski warstwy (226)
- Efekty Refine Soft Matte i Refine Hard Matte (227)
- Zamrażanie efektów działania narzędzia Roto Brush (228)
- Modyfikacja tła (229)
- Dodawanie animowanego tekstu (231)
- Tworzenie pliku wyjściowego (234)
- Zadanie dodatkowe (235)
- Pytania kontrolne (237)
- Odpowiedzi (237)
- Rozpoczynamy pracę (240)
- Podgląd projektu na monitorze wideo (242)
- Ustawianie balansu kolorów (243)
- Korekcja kolorów za pomocą efektu Color Finesse 3 (246)
- Zmiana tła (250)
- Korekcja koloru chmur (254)
- Śledzenie ruchu chmur (255)
- Wymiana nieba w drugim klipie (257)
- Gradacja kolorów (261)
- Zadanie dodatkowe (265)
- Pytania kontrolne (267)
- Odpowiedzi (267)
- Rozpoczynamy pracę (270)
- Przygotowanie głównej kompozycji (270)
- Konfigurowanie szablonu (275)
- Tworzenie suwaka obrazu (275)
- Przytłumianie obrazu tła (279)
- Poszerzanie zawartości panelu Essential Graphics o właściwości tekstu (280)
- Eksportowanie szablonu (284)
- Zadanie dodatkowe (286)
- Pytania kontrolne (287)
- Odpowiedzi (287)
- Rozpoczynamy pracę (290)
- Tworzenie tekstu 3D (291)
- Importowanie tła (294)
- Wstawianie źródeł światła (295)
- Dodawanie kamery (299)
- Wytłaczanie tekstu (301)
- Praca z aplikacją Cinema 4D Lite (303)
- Modyfikowanie warstwy C4D w programie After Effects (310)
- Wykańczanie projektu (311)
- Zapisywanie wielu ujęć w aplikacji Cinema 4D (312)
- Pytania kontrolne (313)
- Odpowiedzi (313)
- Kilka słów na temat efektu 3D Camera Tracker (316)
- Rozpoczynamy pracę (316)
- Likwidowanie zniekształceń wywołanych efektem rolling shutter (318)
- Analizowanie ruchu w zarejestrowanym materiale (319)
- Tworzenie płaszczyzny podłoża, kamery i pierwszego tekstu (320)
- Tworzenie realistycznych cieni (324)
- Tworzenie dodatkowych elementów tekstowych (327)
- Przypinanie warstwy do płaszczyzny za pomocą obiektu zerowego (329)
- Animowanie elementów tekstowych (331)
- Dopasowywanie głębi ostrości (333)
- Podgląd kompozycji (334)
- Pytania kontrolne (335)
- Odpowiedzi (335)
- Rozpoczynamy pracę (338)
- Stabilizowanie ujęć (338)
- Skalowanie dwusześcienne (339)
- Ustawienia efektu Warp Stabilizer VFX (341)
- Jednopunktowe śledzenie ruchu (343)
- Przesuwanie i skalowanie punktów śledzenia (347)
- Dryfowanie punktu śledzenia (348)
- Śledzenie wielopunktowe (349)
- mocha dla After Effects (353)
- Symulacja ruchów cząsteczek (354)
- Właściwości efektu Particle Systems II (356)
- Obrazy o rozszerzonym zakresie tonalnym (HDR) (363)
- Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania (364)
- Pytania kontrolne (369)
- Odpowiedzi (369)
- Rozpoczynamy pracę (372)
- Tworzenie szablonów renderingu (373)
- Kompresja (377)
- Eksportowanie za pomocą panelu Render Queue (378)
- Renderowanie filmów przy użyciu aplikacji Adobe Media Encoder (380)
- Przygotowywanie filmów dla urządzeń przenośnych (380)
- Dostosowanie filmu do potrzeb telewizyjnych (385)
- Pytania kontrolne (387)
- Odpowiedzi (387)
WPROWADZENIE (1)
1. ZAPOZNANIE SIĘ Z TOKIEM PRACY (8)
2. TWORZENIE PROSTEJ ANIMACJI Z UŻYCIEM EFEKTÓW I SZABLONÓW (38)
3. ANIMOWANIE TEKSTU (58)
4. WARSTWY KSZTAŁTU (88)
5. ANIMOWANIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ (114)
6. ANIMOWANIE WARSTW (144)
7. PRACA Z MASKAMI (176)
8. ZNIEKSZTAŁCANIE OBIEKTÓW ZA POMOCĄ NARZĘDZI PUPPET (198)
9. PĘDZEL ROTOSKOPOWY (216)
10. KOREKCJA KOLORÓW (238)
11. TWORZENIE SZABLONÓW GRAFIKI RUCHOMEJ (268)
12. PRACA W TRZECH WYMIARACH (288)
13. ANALIZATOR RUCHÓW KAMERY (314)
14. ZAAWANSOWANE TECHNIKI EDYCJI (336)
15. RENDEROWANIE I TWORZENIE PLIKÓW WYJŚCIOWYCH (370)
DODATEK. OGÓLNE SKRÓTY KLAWISZOWE (388)
DODATEK. MODYFIKOWANIE SKRÓTÓW KLAWISZOWYCH (389)
SKOROWIDZ (391)
Oceny i opinie klientów: Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II Lisa Fridsma, Brie Gyncild (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(1)
(0)
Data dodania: 2020-11-04 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysztof,
Data dodania: 2020-11-01 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii