Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu
- Autor:
- Ben Simonds
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.6/6 Opinie: 7
- Stron:
- 280
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu
Odkryj możliwości Blendera!
Popularne i drogie narzędzia do tworzenia grafiki trójwymiarowej mają mocnego konkurenta. Blender, bo o nim mowa, to narzędzie rozwijane od wielu lat. Pozwala ono na tworzenie zaawansowanych grafik i animacji, w niczym nieustępujących pracom wytworzonym za pomocą komercyjnych odpowiedników. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości oraz przekształcić Twój fantastyczny pomysł w skończone dzieło, to trafiłeś na doskonałą książkę.
Dzięki niej na przykładzie trzech projektów poznasz tajniki wydajnej pracy z Blenderem. W trakcie lektury opanujesz środowisko pracy, dostosujesz je do własnych potrzeb oraz przygotujesz się do wstępnego modelowania. Następnie nauczysz się modelować detale oraz korzystać z systemów cząsteczkowych do tworzenia elementów takich, jak włosy lub trawa. W kolejnych rozdziałach przygotujesz tekstury oraz dowiesz się, jak korzystać z różnych materiałów i rodzajów oświetlenia. Na sam koniec przekonasz się, jak wyrenderować Twój projekt, jak wykorzystać GIMP-a do retuszu oraz w jakich kierunkach możesz rozwijać swoje dzieło. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji dla użytkowników chcących poznać możliwości aplikacji Blender.
Dzięki tej książce:
- zaznajomisz się z interfejsem Blendera i dostosujesz go do swoich potrzeb
- poznasz system cząsteczkowy
- dobierzesz odpowiedni materiał i właściwe oświetlenie
- wyrenderujesz projekt
- przekształcisz Twój fantastyczny pomysł w rzeczywiste dzieło!
Przekształć pomysł w prawdziwe dzieło!
Wybrane bestsellery
-
Jeśli zamierzasz wykorzystywać Blendera do projektowania architektonicznego, sięgnij po źródło wiedzy, które przybliży Ci obsługę środowiska, przedstawi sposoby modelowania obiektów, pokaże, jak korzystać z materiałów i tekstur, ustawiać kamery oraz oświetlać i renderować sceny, a także zaprezent...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
48.95 zł
89.00 zł(-45%) -
Jak równolegle używać Unity (silnik gry), Blendera (modelowanie 3D i animowanie) oraz GIMP-a (edycja obrazów) Unity to darmowy silnik do tworzenia zaawansowanych gier komputerowych. Blender to darmowe środowisko do tworzenia grafiki 3D. Co może powstać z połączenia tych dwóc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
30.20 zł
54.90 zł(-45%) -
Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych.
-
Blender 2.71. Kurs video zapewni Ci solidną bazę wiedzy niezbędnej do rozpoczęcia przygody z grafiką trójwymiarową. Na początku dowiesz się, czym są i do czego służą poszczególne elementy interfejsu programu. Stworzysz własną przestrzeń roboczą, właściwą dla Twoich potrzeb i zwyczajów. Następnie ...
Blender 2.71. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie Blender 2.71. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Jeśli jesteś zainteresowany wykorzystaniem Blendera i jego narzędzi w swoich projektach, jeśli chcesz zacząć stosować je w codziennej praktyce, sięgnij po książkę Blender 2.69. Architektura i projektowanie. Dzięki niej łatwo opanujesz podstawy modelowania, teksturowania, oświetlania i renderowani...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Książka Blender. Mistrzowskie animacje 3D poprowadzi Cię krok po kroku przez zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera. Dowiesz się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika g...
-
Nietypowy podręcznik, pokazujący działanie programu i jego zaawansowane funkcje na przykładzie budowania konkretnego projektu. Taka konstrukcja to wielki atut książki, bowiem pozwala Ci podjąć pracę nad projektem w dowolnym miejscu, przyjrzeć się sposobowi rozwiązania danego problemu, poznać nie ...
Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.95 zł
49.00 zł(-45%) -
Przewodnik ten ma na celu zapoznanie Czytelnika z produktem o nazwie Expression Blend. Czym tak naprawdę jest Blend? Jest to profesjonalne narzędzie do projektowania interaktywnych interfejsów użytkownika – w szczególności różnego rodzaju animacji 2D oraz 3D. Pozwala...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.91 zł
39.90 zł(-10%) -
Use Blender to edit and produce video for YouTube or any other social media platforms Key Features Use the Blender Video editing toolkit and UI Make 3D info-graphics and interactive video with the latest Blender toolkit Prepare a video production with live markings for tracking Book Description...
-
Build four projects using Blender for 3D Printing, giving you all the information that you need to know to create high-quality 3D printed objects.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Blender Master Class: A Hands-On Guide to Modeling, Sculpting, Materials, and Rendering
- Tłumaczenie:
- Zbigniew Waśko
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8571-4, 9788324685714
- Data wydania książki drukowanej:
- 2014-06-02
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8574-5, 9788324685745
- Data wydania ebooka:
-
2014-05-31
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x230
- Numer z katalogu:
- 19085
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 76.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 25.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Blender
- Serie wydawnicze: No Starch Press
Spis treści książki
- Tematyka rozdziałów (15)
- Tematy pominięte (16)
- Wymagania techniczne (16)
- Projekty (16)
- Stwór rękoskrzydły (16)
- Robot pająk (17)
- Leśna świątynia (17)
- Realizacja projektów (18)
- Zasoby powiązane z książką (18)
- Do dzieła! (18)
- Kilka słów o Blenderze (19)
- Interfejs Blendera (20)
- Układ i nazewnictwo interfejsu (20)
- Przełączanie edytorów i modyfikowanie interfejsu (21)
- Wielość układów (21)
- Typy edytorów (22)
- Edytor 3D Viewport (widok 3D) (22)
- Edytor Properties (właściwości) (23)
- Edytor Info (24)
- Node Editor (edytor węzłów) (25)
- UV/Image Editor (edytor współrzędnych UV i obrazów) (25)
- Inne edytory (25)
- Praca z Blenderem (25)
- Sceny (26)
- Domyślny plik .blend (26)
- Dodawanie obiektów (26)
- Kursor 3D (26)
- Zaznaczanie obiektów (26)
- Manipulowanie obiektami (26)
- Inne układy współrzędnych (27)
- Operatory (28)
- Bloki danych (28)
- Nadawanie nazw blokom danych (29)
- Tryby (29)
- Zapisywanie i otwieranie plików (29)
- Funkcje dołączania i tworzenia łączy (30)
- Podsumowanie (30)
- Kilka słów o GIMP-ie (31)
- Dlaczego GIMP? (31)
- Interfejs GIMP-a (32)
- Przybornik (32)
- Płótno (34)
- Okna dialogowe (34)
- Praca z GIMP-em (34)
- Tworzenie obrazu (34)
- Malowanie i rysowanie (35)
- Pędzle i ich dynamika (35)
- Filtry (35)
- Warstwy (36)
- Zaznaczenia (36)
- Zapisywanie i eksportowanie (36)
- Podsumowanie (37)
- Grafika koncepcyjna i obrazy referencyjne (39)
- Tworzenie, wyszukiwanie i stosowanie obrazów referencyjnych (39)
- Jak wybierać materiały pomocnicze? (40)
- Kompozycja (41)
- Reguła trójpodziału (42)
- Sylwetki i przestrzeń negatywna (42)
- Prostota i skupianie uwagi (43)
- Ścieżka wzroku (43)
- Testowanie kompozycji w Blenderze (43)
- Przygotowanie materiałów wzorcowych w GIMP-ie (44)
- Tworzenie arkusza referencyjnego (44)
- Wyrównywanie ortogonalnych widoków referencyjnych (44)
- Korzystanie z grafiki koncepcyjnej i obrazów referencyjnych w Blenderze (46)
- Edytor UV/Image (46)
- Podkład w edytorze 3D Viewport (47)
- Obiekty puste (47)
- Podsumowanie (48)
- Terminologia (49)
- Tryb edycji (49)
- Modelowanie za pomocą krzywych (52)
- Modyfikatory (54)
- Modelowanie wstępne leśnej świątyni (54)
- Funkcja przyciągania (snapping) (56)
- Siatki bazowe (56)
- Budowa siatki bazowej dla stwora rękoskrzydłego (56)
- Pętle tnące oraz pętle ścianek i krawędzi (57)
- Pozy modelowanych postaci (58)
- Modelowanie dłoni i stopy (60)
- Modelowanie głowy (63)
- Poprawianie modelu w trybie edycji proporcjonalnej (63)
- Tworzenie skrzydeł (64)
- Zatwierdzanie transformacji (65)
- Tryby cieniowania (66)
- Modelowanie wstępne robota pająka (67)
- Podsumowanie (68)
- Topologia (69)
- Kiedy topologia jest dobra? (70)
- Postępowanie z trudnymi siatkami (70)
- Modelowanie szczegółów leśnej świątyni (72)
- Ściany (72)
- Posągi (74)
- Reliefy (75)
- Rośliny (78)
- IvyGen (79)
- Podłoże (grunt) (80)
- Modelowanie szczegółów robota pająka (81)
- Złącza nóg (81)
- Kable (81)
- Złącze tułowia (83)
- Pozostałe elementy (83)
- Modelowanie szczegółów stwora rękoskrzydłego (83)
- Oczy (83)
- Zęby i paznokcie (83)
- Podsumowanie (84)
- Tryb rzeźbienia (85)
- Parametry pędzla (85)
- Typy pędzli (87)
- Tworzenie własnych pędzli (89)
- Gliniane wałki (89)
- Grabki (90)
- Skrobak płaski (91)
- Łagodny kant (91)
- Naciąganie tekstury (92)
- Udostępnianie nowych pędzli (92)
- Rozwijanie umiejętności rzeźbiarskich (92)
- Optymalizacja programu w trybie rzeźbienia (92)
- Konfigurowanie edytora 3D Viewport (93)
- Materiały MatCap (93)
- Dostrajanie cieniowania OpenGL (95)
- Modyfikator Multires (96)
- Etapy rzeźbienia (97)
- Rzeźbienie stwora rękoskrzydłego (99)
- Bryły (99)
- Płaszczyzny (99)
- Kolejne istotne elementy budowy anatomicznej (100)
- Klucze kształtu i rzeźbienie w miejscach trudno dostępnych (101)
- Ukrywanie fragmentów siatki (103)
- Rzeźbienie skrzydeł (103)
- Szczegóły zasadnicze (103)
- Rzeźbienie okolic oczu (104)
- Czas na nową topologię (104)
- Przenoszenie wyrzeźbionych detali na nową siatkę za pomocą mapy przemieszczeń (104)
- Dopracowanie szczegółów (108)
- Ustawianie póz (110)
- Wyraz twarzy (111)
- Rzeźbienie robota pająka (111)
- Tułów (111)
- Głowa (111)
- Odnóża (112)
- Leśna świątynia - rzeźbienie drugorzędnych szczegółów (112)
- Rzeźbienie naturalnie wyglądających twarzy (113)
- Podsumowanie (114)
- Podstawy (115)
- Tworzenie nowej topologii przy użyciu funkcji przyciągania (115)
- Inne metody przeprowadzania retopologii (116)
- Retopologia drzew w projekcie Jungle Temple (116)
- Retopologia stwora rękoskrzydłego (118)
- Dziesiątkowanie (118)
- Retopologia (119)
- Retopologia robota pająka (120)
- Powielanie grup obiektów (124)
- Wskazówki dotyczące retopologii (124)
- Topologia głowy (125)
- Oczy (125)
- Usta (126)
- Nos i fałdy nosowo-policzkowe (126)
- Uszy (126)
- Podsumowanie (127)
- Inne układy współrzędnych dwuwymiarowych (129)
- Edycja współrzędnych UV (130)
- Siatka UV (130)
- Narzędzia służące do rozwijania (131)
- Szwy (132)
- Przypinanie wierzchołków (133)
- Pakowanie (133)
- Przypisywanie tekstur (133)
- Testowanie rozwinięcia UV (134)
- Rozwijanie stwora rękoskrzydłego (134)
- Rozwijanie leśnej świątyni (135)
- Bloki kamienne (135)
- Drzewa (135)
- Wielość map UV (135)
- Współdzielenie przestrzeni UV przez różne obiekty (137)
- Liście i trawa (137)
- Posąg (137)
- Pozostałe obiekty (137)
- Rozwijanie robota pająka (138)
- Modyfikatory i duplikaty (138)
- Efektywność współdzielenia przestrzeni UV (139)
- Podsumowanie (140)
- Włosy z cząsteczek (141)
- Wybór podłoża dla włosów (141)
- Grupy wierzchołków a włosy (143)
- Malowanie wag (143)
- Dodawanie systemu cząsteczkowego (145)
- Parametry systemu cząsteczkowego (145)
- Panel Emission (emisja) (145)
- Panel Velocity (prędkość) (146)
- Panel Rotation (obrót) (146)
- Panel Render (renderowanie) (146)
- Panel Display (wyświetlanie) (147)
- Panel Children (dzieci) (147)
- Panel Vertex Groups (grupy wierzchołków) (148)
- Tryb cząsteczkowy (Particle Edit) (149)
- Kształtowanie włosów (149)
- Wskazówki stylizacyjne (150)
- Cząstki potomne (150)
- Meszek (151)
- Fryzury złożone (151)
- Sterowanie cząsteczkami za pomocą tekstur (152)
- Inne zastosowania systemów cząsteczkowych (153)
- Trawa w leśnej świątyni (153)
- Praktyczne wskazówki (155)
- Podsumowanie (156)
- Obraz a tekstura (157)
- Przypisywanie obrazu (158)
- Przypisywanie tekstury (158)
- Sterowanie wypalaniem tekstury (158)
- Typy map teksturowych (159)
- Wypalanie tekstur dla stwora rękoskrzydłego (161)
- Wypalanie mapy przemieszczeń z rzeźby na finalną siatkę (161)
- Tekstury a głębia bitowa (162)
- Stosowanie mapy przemieszczeń (164)
- Wypalanie map normalnych (164)
- Wypalanie map typu Ambient Occlusion (165)
- Wypalanie tekstur dla robota pająka (166)
- Wypalanie map dla wielu obiektów (166)
- Wypalanie kolorów rozpraszanych i tekstur (168)
- Tekstury dla leśnej świątyni (171)
- Ogólne wskazówki na temat wypalania map (171)
- Podsumowanie (171)
- Teksturowanie w Blenderze (173)
- Malowanie projekcyjne (174)
- Malowanie w edytorze UV/Image (175)
- Opracowywanie tekstur w GIMP-ie (175)
- Konfigurowanie pędzli GIMP-a pod kątem teksturowania (176)
- Urozmaicanie pędzla (177)
- Teksturowanie stwora rękoskrzydłego (178)
- Materiały i malarski układ interfejsu Blendera (178)
- Mieszanie warstw (179)
- Maskowanie szwów (184)
- Maski warstw (186)
- Tworzenie tekstur odblasków i twardości (188)
- Grupy warstw (188)
- Teksturowanie oczu (189)
- Teksturowanie leśnej świątyni (191)
- Twardość a szorstkość (191)
- Tworzenie bezszwowych tekstur w GIMP-ie (191)
- Teksturowanie podłoża i drzew (194)
- Teksturowanie posągu (194)
- Teksturowanie dla kamery (196)
- Teksturowanie liści (198)
- Teksturowanie robota pająka (200)
- Tworzenie trzech tekstur (201)
- Dodawanie kalkomanii (201)
- Podsumowanie (202)
- Silniki renderujące, Blender Internal i Cycles (203)
- Odbicia (204)
- Przepuszczanie i załamywanie światła (204)
- Przezroczystość Z (205)
- Materiały Blender Internal (205)
- Materiały Cycles (207)
- Inne typy węzłów (209)
- Węzły tekstur (210)
- Węzły a Blender Internal (210)
- Materiały dla stwora rękoskrzydłego (210)
- Skóra (210)
- Zęby, paznokcie i oczy (217)
- Owłosienie (217)
- Materiały dla robota pająka (220)
- Edycja węzłów materiałowych (220)
- Gniazda węzłów (222)
- Pozostałe materiały (223)
- Materiały dla leśnej świątyni (223)
- Podłoże (224)
- Skały (224)
- Liście (226)
- Pierwszoplanowe skały i gleba (227)
- Kałuże (227)
- Ogólne wskazówki na temat tworzenia materiałów (227)
- Podsumowanie (229)
- Oświetlenie Blender Internal kontra oświetlenie Cycles (231)
- Oświetlenie Blender Internal (231)
- Cienie w Blender Internal (233)
- Śledzenie promieni (233)
- Buforowanie cieni (233)
- Oświetlenie Cycles (235)
- Lampy w trybie Cycles (236)
- Obiekty emitujące światło (236)
- Ustawienia globalne, światło otaczające i cienie Ambient Occlusion (236)
- Ustawienia globalne renderera Blender Internal (236)
- Ustawienia globalne renderera Cycles (238)
- Oświetlenie stwora rękoskrzydłego (240)
- Oświetlenie trzypunktowe (240)
- Renderowanie gliny i zastępowanie materiałów (241)
- Cienie a owłosienie (242)
- Oświetlenie oczu (242)
- Cienie na podłodze (243)
- Ustawienia globalne dla stwora rękoskrzydłego (243)
- Oświetlenie robota pająka (244)
- Oświetlenie leśnej świątyni (245)
- Tło globalne (245)
- Oświetlenie wejścia do świątyni (245)
- Światło wypełniające (246)
- Oświetlenie tylne (246)
- Ogólna uwaga na temat miękkich cieni (247)
- Ogólne wskazówki na temat oświetlenia (247)
- Podsumowanie (248)
- Zakładka Render (249)
- Renderowanie przy użyciu silnika Blender Internal (249)
- Renderowanie przy użyciu silnika Cycles (253)
- Balansowanie między jakością a szybkością renderowania (254)
- Blenderowy kompozytor (254)
- Renderowanie i komponowanie obrazu stwora rękoskrzydłego (255)
- Warstwy renderingu (255)
- Komponowanie przebiegów (256)
- Podgląd kompozycji i węzeł Viewer (259)
- Porządkowanie węzłów (260)
- Węzły ramkowe (260)
- Grupy węzłów (260)
- Retuszowanie w GIMP-ie (261)
- Renderowanie i komponowanie robota pająka (262)
- Głębia ostrości w Cycles (262)
- Renderowanie robota pająka (263)
- Komponowanie renderingu robota (263)
- Renderowanie i komponowanie leśnej świątyni (263)
- Potrzebne tło (264)
- Malowanie nieba w GIMP-ie (264)
- Komponowanie świątyni (265)
- Podsumowanie (267)
- Ozdabianie (269)
- Udoskonalanie leśnej świątyni (269)
- Udoskonalanie stwora rękoskrzydłego (271)
- Zmiany wyglądu (272)
- Rigowanie i animacja (272)
- Podsumowanie (274)
Wstęp (15)
1. Wprowadzenie do Blendera (19)
2. Wprowadzenie do GIMP-a (31)
3. Przygotowania (39)
4. Modelowanie wstępne (49)
5. Modelowanie szczegółów (69)
6. Rzeźbienie (85)
7. Retopologia (115)
8. Rozwijanie siatek we współrzędnych UV (129)
9. Włosy a systemy cząsteczkowe (141)
10. Wypalanie tekstur (157)
11. Malowanie tekstur (173)
12. Materiały (203)
13. Oświetlenie (231)
14. Renderowanie i komponowanie (249)
15. O krok dalej (269)
Skorowidz (275)
Helion - inne książki
-
W drugiej części tego zaktualizowanego przewodnika dla zaawansowanych informatyków znalazł się między innymi opis mechanizmu wywołania ALPC i procedury synchronizacji sterowników urządzeń i aplikacji. Omówiono zasady wirtualizacji, a także takie elementy jak rejestr, interfejs WMI, usługi ETW i D...
Windows od środka. Wnętrze nowoczesnego systemu, wirtualizacja, systemy plików, rozruch, bezpieczeństwo i dużo więcej. Wydanie VII Windows od środka. Wnętrze nowoczesnego systemu, wirtualizacja, systemy plików, rozruch, bezpieczeństwo i dużo więcej. Wydanie VII
Mark Russinovich, Andrea Allievi, Alex Ionescu, David Solomon
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)125.30 zł
179.00 zł(-30%) -
Lektura tej książki nauczy Cię myśleć o danych inaczej niż dotychczas. Przekonasz się, że to nie tylko wypełnione kolumny i wiersze. Nie poprzestaniesz na prostej pracy z danymi, a nauczysz się je układać w historie obfitujące w cenne wnioski. Dowiesz się, jak sobie radzić z wartościami, które wy...
Wizualizacja danych. Pulpity nawigacyjne i raporty w Excelu Wizualizacja danych. Pulpity nawigacyjne i raporty w Excelu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Najlepiej stawiać je z GIMP-em ― darmowym, otwartoźródłowym programem do edycji grafiki rastrowej. Dla kogoś, kto chce zacząć samodzielnie pracować nad obróbką zdjęć i tworzeniem rysunków, największe znaczenie ma oczywiście to, co GIMP potrafi. A potrafi naprawdę dużo. Dokonasz w nim retusz...
GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II GIMP. Poznaj świat grafiki komputerowej. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.90 zł
77.00 zł(-30%) -
Ten praktyczny przewodnik zawiera szeroki przegląd strategii, wzorców i form testowania oprogramowania, ułatwiających dobór ścieżek i podejść do konkretnych projektów w zależności od zakresu, budżetu i ram czasowych. Książka uczy przydatnych umiejętności w zakresie przeprowadzania testów wydajnoś...
Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Książka tak, napisana z myślą o doświadczonych programistach, zawiera wiele przykładowych programów, które pozwolą Ci poznać praktyczne tajniki języka, takie jak typy ogólne, LINQ oraz techniki programowania asynchronicznego. Następnie poznasz najnowsze możliwości platformy .NET 6 oraz języka C# ...
C# 10. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows, internetowych i biurowych C# 10. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows, internetowych i biurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Książka, którą trzymasz w ręku, to rzecz na wskroś praktyczna. Dowiesz się z niej, jak w prosty i szybki sposób uruchomić własny sklep internetowy na CMS WordPress z użyciem wtyczki WooCommerce. Na systemie zarządzania treścią WordPress bazuje blisko 40 procent istniejących stron internetowych, a...
Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)30.03 zł
42.90 zł(-30%) -
Architekt ma w sobie coś z boga. Przecież kreuje świat. Formę i funkcję budynków, krajobrazy, a nawet przestrzeń naszych mieszkań. Wpływa na otoczenie, świadomie umieszczając w nim kolejne elementy, zmieniające lub podkreślające charakter przestrzeni. Architekci potrafią zaprojektować prawdziwe d...
Projektowanie architektoniczne. Wprowadzenie do zawodu architekta. Wydanie III Projektowanie architektoniczne. Wprowadzenie do zawodu architekta. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Sztuczna inteligencja staje się powoli nieodzownym składnikiem naszego życia. Przeszła długą drogę od modnego hasła pojawiającego się głównie w specjalistycznych publikacjach do technologii mającej realny wpływ na naszą codzienność. Z każdym dniem lepiej radzi sobie z coraz bardziej zaawansowanym...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla specjalistów, którzy chcą poszerzyć wiedzę na temat cyberbezpieczeństwa. Opisano tu aktualne koncepcje związane z podatnościami i zagrożeniami bezpieczeństwa, w tym model dojrzałości cybernetycznej. Zaprezentowano narzędzia takie jak Wireshark, DVWA, Burp Suite, OpenVA...
Cyberbezpieczeństwo dla zaawansowanych. Skuteczne zabezpieczenia systemu Windows, Linux, IoT i infrastruktury w chmurze Cyberbezpieczeństwo dla zaawansowanych. Skuteczne zabezpieczenia systemu Windows, Linux, IoT i infrastruktury w chmurze
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
Ten praktyczny przewodnik po Selenium WebDriver w wersji 4 z uwzględnieniem implementacji w Javie jest przeznaczony dla programistów Javy, inżynierów jakości i testerów. Przedstawiono w nim główne aspekty zautomatyzowanej nawigacji po stronie, manipulacji w przeglądarce, interakcji z elementami, ...
Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu Ben Simonds (7)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(2)
(0)
(2)
(1)
(1)
Data dodania: 2015-05-09 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-01-15 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mateusz Bobrek,
Data dodania: 2014-12-28 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-01-14 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jakub Kukuryk, Programista/Grafik
Data dodania: 2014-10-06 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-12-22 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-04-22 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii