×
sukces
Dodano do koszyka:
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
sukces
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

UX w projektowaniu witryn internetowych Marli Ritter, Cara Winterbottom

Autorzy:
Marli Ritter, Cara Winterbottom
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
3.7/6  Opinie: 3
Stron:
272
Druk:
oprawa miękka
Czytaj fragment

Książka (43,92 zł najniższa cena z 30 dni)

54,90 zł (-20%)
43,92 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(43,92 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (27,45 zł najniższa cena z 30 dni)

54,90 zł (-50%)
27,45 zł

Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem

(27,45 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Wrażenia użytkownika, czyli User Experience (UX), to jeden z najważniejszych czynników, które decydują o sukcesie produktu cyfrowego. Ostatnio UX staje się szeroką dyscypliną, która wykracza daleko poza tworzenie prostych w obsłudze, estetycznych interfejsów użytkownika. Obecnie uważa się, że o wrażeniach użytkownika decyduje rozbudowany zbiór wielu powiązanych ze sobą komponentów. Najważniejszym z nich jest użyteczność, ale trzeba też uwzględniać kompleksowość funkcjonalności, w odpowiedni sposób zaprojektować interakcje z użytkownikiem, zapewniając również dostępność produktu dla osób o szczególnych potrzebach.

Ta książka jest praktycznym przewodnikiem po metodykach UX dla witryn internetowych, dzięki któremu łatwiejsze staje się zrozumienie zachowań i potrzeb użytkownika. Pokazano tu, jak można zdobyć zaufanie użytkownika. Opisano metodyki UX potrzebne podczas badań, projektowania, tworzenia i testowania produktów. Konsekwentne stosowanie tych metodyk pozwala na zwiększenie współczynnika retencji użytkowników. Opisano wdrażanie zasad UX przy projektowaniu przepływów zadań, szkieletów i prototypów oraz techniki wykrywania luk w ścieżkach wędrówek użytkowników. Omówiono także konwencjonalne standardy dostępności witryn dla wszystkich użytkowników.

Najważniejsze zagadnienia:

  • Podstawy UX i tworzenie więzi emocjonalnej z użytkownikiem
  • Standardy użyteczności UX
  • Przygotowanie, wdrażanie i optymalizacja strategii UX
  • Dostępność witryny i testowanie pod kątem dostępności
  • Wdrażanie Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0

UX: użytkownicy pokochają Twoją witrynę!

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Marli Ritter jest specjalistką UX i orędowniczką dostępności witryn internetowych. Projektuje witryny internetowe od ponad 20 lat. Zajmuje się również pracą edukatorską w tym zakresie. Dodatkowo interesuje się antropologią kulturową, psychologią i naukami behawioralnymi.

Dr Cara Winterbottom do swoich zainteresowań zalicza psychologię, filozofię i informatykę. W dziedzinie UX specjalizuje się w stosowaniu ilościowych i jakościowych metod badawczych, tworzeniu architektury informacji i projektowaniu interakcji z użytkownikiem.

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Blik

P�atno�� tokenem blik

ZAPŁAĆ


Zamknij

Przenieś na półkę

Aby dodać ten tytuł na półkę, zaloguj się.

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
43,92 zł
Dodaj do koszyka