×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie III Jeff Gothelf, Josh Seiden

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie III Jeff Gothelf, Josh Seiden - okladka książki

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie III Jeff Gothelf, Josh Seiden - okladka książki

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie III Jeff Gothelf, Josh Seiden - audiobook MP3

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie III Jeff Gothelf, Josh Seiden - audiobook CD

Autorzy:
Jeff Gothelf, Josh Seiden
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
Stron:
222
Druk:
oprawa miękka

Książka uhonorowana nagrodą Jolt Award

Lean UX jest synonimem projektowania i programowania nowoczesnych produktów. Metodyka ta, łącząca w sobie projektowanie skoncentrowane na człowieku, zwinne sposoby pracy i silny zmysł biznesowy jest obecnie uznawana przez projektantów, menedżerów produktów, programistów i „mistrzów młyna” za wiodące podejście dla zespołów zajmujących się dzisiaj produktami cyfrowymi. 

W trzecim wydaniu tej wyróżnionej nagrodą książki jej autorzy Jeff Gothelf i Josh Seiden pomagają skupić się w projektowaniu na wrażeniach związanych z użytkowaniem produktu, a nie materiałach, które mają być dostarczone. Poznasz metody integrujące projektowanie wrażeń użytkownika, odkrywanie produktu, metody zwinne i zarządzanie produktami. Nauczysz się kierować projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, pozwalających ocenić, jakie działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. Lean UX dla zespołów Agile  pokazuje, jak dokonać tej zmiany na lepsze.

  • Facylituj proces Lean UX ze swoim zespołem za pomocą szablonu Lean UX Canvas.
  • Dopilnuj, by każdy projekt rozpoczynał się od sformułowania jasnych kryteriów sukcesu, który mają odnieść użytkownicy.
  • Poznaj rolę projektanta w zespole zwinnym.
  • Pisz i dodawaj do rejestru historyjki dotyczące projektowania i eksperymentów.
  • Dopilnuj, by prace projektowe odbywały się w każdym sprincie.
  •   Włącz do rytmu pracy swojego zespołu odkrywanie produktu.

Wkrocz na właściwe tory z serią Lean

Seria książek, firmowana przez wynalazcę metody Lean Startup, Erica Riesa, jest poświęcona kluczowym aspektom tej metodologii i zawiera praktyczne przykłady dla programistów, menedżerów i innych pracowników startupów. Poznasz narzędzia i przyjmiesz sposób myślenia potrzebny do podejmowania na każdym kroku szybkich i mądrych decyzji.

Opinie o serii Lean

„Gothelf i Seiden,  niczym Siskel i Ebert procesów tworzenia produktów cyfrowych, zjadliwie i precyzyjnie wskazują dużym firmom, jak przeprowadzać transformacje cyfrowe. Z doświadczeń obu autorów w tej dziedzinie, obejmującego zarówno najbardziej dynamiczne nowopowstałe firmy informatyczne jak i działające od stu lat dojrzałe przedsiębiorstwa, płyną ożywcze wskazówki, które przypominają raczej działające jak środki przeciwbólowe porady prawdziwych praktyków w stylu »naprawmy to teraz«, niż najnowsze homeopatyczne panacea fotelowych teoretyków metodyk zwinnych.” 

 JOHN MAEDA, starszy wiceprezes i CXO, Everbridge

„Lean UX dla zespołów Agile  to książka, która na zawsze zmieniła sposób tworzenia oprogramowania... na lepsze. Podejście Lean UX, które wskazuje firmom, jak projektować produkty wspólnie z klientami i jak je nieustannie poprawiać w miarę dojrzewania użytkowników i zachodzących wśród nich zmian, przyczyniło się do powstania nowej generacji produktów, które nie tylko dobrze wyglądają, ale są takimi w istocie.” 

CHRISTINA WODTKE, wykładowczyni na wydziale informatyki Uniwersytetu Stanforda i autorka książki Radical Focus

„Przez ostatnich osiem lat stale rekomendowałam książkę Lean UX dla zespołów Agile  zespołom uczącym się współpracować w celu projektowania doskonałych wrażeń produktowych. Jej autorzy nie spoczęli na laurach i w najnowszym wydaniu ugruntowują wiedzę w łatwym do prześledzenia formacie, podając przykłady praktycznych działań. Jest to obowiązkowa lektura dla każdego zespołu tworzącego nowoczesne produkty.”

 MELISSA PERRI, prezeska firmy Produx Labs i starsza wykładowczyni Harvard Business School

„W najnowszym wydaniu Lean UX dla zespołów Agile  Jeff i Josh pokazali po raz kolejny, dlaczego od przeszło dekady są liderami opinii w dziedzinie projektowania. Ta książka to stale aktualna, klasyczna pozycja, która powinna znaleźć się na półce każdego projektanta.” 

 TERESA TORRES, autorka książki Continuous Discovery Habits

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Jeff Gothelf jest autorem książek, prelegentem i architektem organizacji pracy. W ciągu niemal 20 lat prac nad produktami i usługami cyfrowymi wprowadzał do strategii produktów, projektowania i zarządzania metody zorientowane na klienta i oparte na faktach. Pełnił rozmaite funkcje i pracował na różnych stanowiskach kierowniczych w firmach iXL, Fidelity, AOL, WebTrends i TheLadders. Ostatnio był współzałożycielem nowojorskiej firmy Neo Innovation (przejętej przez Pivotal Labs), czyniąc z niej jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w dziedzinie nowoczesnej strategii produktów, wytwarzania i projektowania. Jeff regularnie wykłada na konferencjach, prowadzi warsztaty i pracuje bezpośrednio z zespołami zarządzającymi firm z Ameryki Północnej, Europy i Azji.

Josh Seiden przez ponad 25 lat zajmuje się projektowaniem, strategią, nauczaniem i zarządzaniem, tworząc zaawansowane produkty informatyczne. Pracował w dziedzinie sprzętu i oprogramowania dla użytkowników indywidualnych i korporacyjnych, aplikacji mobilnych, sieciowych i komputerowych. Był założycielem i prezesem studia innowacji Neo, w którym pomagał klientom wprowadzać na rynek nowe produkty i usługi cyfrowe. Wcześniej był dyrektorem ds. projektowania produktów w firmie Liquidnet, wprowadzającej innowacje na amerykańskim rynku finansowym oraz kierował pionierskimi zespołami projektowania interakcji w firmie Cooper. Jest założycielem i byłym przewodniczącym Interaction Design Association. Jest też popularnym i mającym duże wzięcie prelegentem na konferencjach na całym świecie. Prowadzi warsztaty z metod agile i lean dla zespołów pracujących nad produktami, często pracując z grupami pracowników i kadrą zarządzającą jako trener i mentor.
 

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.