Lean UX. 3rd Edition

- Autorzy:
- Jeff Gothelf, Josh Seiden
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 256
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Lean UX. 3rd Edition
Lean UX is synonymous with modern product design and development. By combining human-centric design, agile ways of working, and a strong business sense, designers, product managers, developers, and scrum masters around the world are making Lean UX the leading approach for digital product teams today.
In the third edition of this award-winning book, authors Jeff Gothelf and Josh Seiden help you focus on the product experience rather than deliverables. You'll learn tactics for integrating user experience design, product discovery, agile methods, and product management. And you'll discover how to drive your design in short, iterative cycles to assess what works best for businesses and users. Lean UX guides you through this change--for the better.
- Facilitate the Lean UX process with your team with the Lean UX Canvas
- Ensure every project starts with clear customer-centric success criteria
- Understand the role of designer on an agile team
- Write and contribute design and experiment stories to the backlog
- Ensure that design work takes place in every sprint
- Build product discovery into your team's "velocity"
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest drugim wydaniem znakomitego podręcznika, w którym opisano wartościowe zasady, taktyki i techniki polecane dla zespołów pracujących nad produktem, aby mogły one w zwinnym procesie ująć projektowanie, eksperymenty oraz nieustanne doskonalenie rozwiązań. W książce pokazano, jak ściśl...
Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II
-
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną, zdyscyplinowaną, wszechstronną i doświadczoną, łączącą zdolności techniczne z marketingowymi, a nawet psychologicznymi. Dobry PM to zdolny dyrygent, pod któ...
Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Znalezienie odpowiedzi na zaprzątające umysł pytania z zakresu automatyzacji zwykle wiąże się ze spędzeniem długich godzin na wertowaniu niespójnej dokumentacji lub przeszukiwaniu forum Atlassian Community, gdzie swoimi problemami (a także autorskimi pomysłami na ich rozwiązanie) dzielą się inni ...
Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
BPMN pozwala na ciągłe analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzędziem bardzo skutecznym, prawdziwym „świętym Graalem” współczesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak mógłby oczekiwać początkujący użytkownik. Jego oryginalną sp...
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Skuteczna komunikacja to taka sama umiejętność jak jazda samochodem czy programowanie. Michał Bartyzel doskonale to pokazuje, rozkładając cały proces rozmowy na proste elementy. Dzięki temu czytelnik może nauczyć się rozpoznawać wzorce i dopasowywać odpowiednie techniki do kontekstu rozmowy.
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
-
W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produktu, które nie zawsze odpowiadają odbiorcom i użytkownikom. Rodzą się konflikty, frustracja w zespole narasta. Firma wpad...
Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%)
O autorach książki
2 Jeff Gothelf, Josh SeidenJeff Gothelf jest autorem książek, prelegentem i architektem organizacji pracy. W ciągu niemal 20 lat prac nad produktami i usługami cyfrowymi wprowadzał do strategii produktów, projektowania i zarządzania metody zorientowane na klienta i oparte na faktach. Pełnił rozmaite funkcje i pracował na różnych stanowiskach kierowniczych w firmach iXL, Fidelity, AOL, WebTrends i TheLadders. Ostatnio był współzałożycielem nowojorskiej firmy Neo Innovation (przejętej przez Pivotal Labs), czyniąc z niej jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w dziedzinie nowoczesnej strategii produktów, wytwarzania i projektowania. Jeff regularnie wykłada na konferencjach, prowadzi warsztaty i pracuje bezpośrednio z zespołami zarządzającymi firm z Ameryki Północnej, Europy i Azji.
Josh Seiden przez ponad 25 lat zajmuje się projektowaniem, strategią, nauczaniem i zarządzaniem, tworząc zaawansowane produkty informatyczne. Pracował w dziedzinie sprzętu i oprogramowania dla użytkowników indywidualnych i korporacyjnych, aplikacji mobilnych, sieciowych i komputerowych. Był założycielem i prezesem studia innowacji Neo, w którym pomagał klientom wprowadzać na rynek nowe produkty i usługi cyfrowe. Wcześniej był dyrektorem ds. projektowania produktów w firmie Liquidnet, wprowadzającej innowacje na amerykańskim rynku finansowym oraz kierował pionierskimi zespołami projektowania interakcji w firmie Cooper. Jest założycielem i byłym przewodniczącym Interaction Design Association. Jest też popularnym i mającym duże wzięcie prelegentem na konferencjach na całym świecie. Prowadzi warsztaty z metod agile i lean dla zespołów pracujących nad produktami, często pracując z grupami pracowników i kadrą zarządzającą jako trener i mentor.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-10-981-1625-5, 9781098116255
- Data wydania ebooka:
-
2021-07-29
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 10.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 18.9MB
- Kategorie:
Biznes IT » Zarządzanie projektami IT
Spis treści książki
- Forewords
- Authors Note
- Note: From Jeff
- Note: From Josh
- From Jeff and Josh
- Preface
- What Is Lean UX?
- Who Is Lean UX For?
- Whats in It for You?
- OReilly Online Learning
- How to Contact Us
- I. Introduction and Principles
- 1. More Important Now than Ever Before
- Design Is Always Evolving
- 2. Principles
- The Foundations of Lean UX
- So, What Is the Definition of Lean UX?
- Principles
- Principles to Guide Team Organization
- Principle: Cross-functional
- Principle: Small, dedicated, colocated
- Principle: Self-sufficient and empowered
- Principle: Problem-focused
- Principles to Guide Team Organization
- Principles to Guide Culture
- Principle: Moving from doubt to certainty
- Principle: Outcomes over output
- Principle: Removing waste
- Principle: Shared understanding
- Principle: No rock stars, gurus, or ninjas
- Principle: Permission to fail
- Principles to Guide Process
- Principle: dont do the same thing faster
- Principle: beware of phases
- Principle: iteration is the key to agility
- Principle: work in small batches to mitigate risk
- Principle: embrace continuous discovery
- Principle: get out of the building
- Principle: externalize your work
- Principle: make over analysis
- Principle: get out of the deliverables business
- Wrapping Up
- 3. Outcomes
- What Business Are We In?
- A Story About Outcomes
- Unpacking the Story: Output, Outcomes, Impact
- A deeper look at an outcome
- What Business Are We In?
- Outcomes, Iteration, and Validation
- II. Process
- 4. The Lean UX Canvas
- Assumptions Are the New Requirements
- The Lean UX Canvas
- Using the Canvas
- So When Should We Use the Lean UX Canvas?
- Is the Lean UX Canvas Best Suited for Early-Stage Ideas or for Sustaining Innovation?
- Who Should Work on the Canvas?
- How Long Should We Expect to Spend on a Lean UX Canvas?
- Do We Have to Use the Canvas to Do Lean UX?
- Facilitating Each Section
- Be inclusive
- Remote versus in-person
- Wrapping Up
- 5. Box 1: Business Problem
- Facilitating the Exercise
- Some Examples of Problem Statements
- What to Watch Out For
- 6. Box 2: Business Outcomes
- Using the User Journey
- User Journey Type: Pirate Metrics
- User Journey Type: Metrics Mountain
- Facilitating Your Business Outcomes Conversation with Metrics Mountain
- User Journey Type: Service Journeys and User Story Maps
- Using the User Journey
- Outcome-to-Impact Mapping
- What to Watch Out For
- 7. Box 3: Users
- The Proto-Persona Template
- Facilitating the Exercise
- Early Validation
- What to Watch Out For
- 8. Box 4: User Outcomes and Benefits
- Facilitating the Exercise
- What to Watch Out For
- 9. Box 5: Solutions
- Facilitating the Exercise
- Affinity Mapping
- Collaborative Design: A More Structured Approach
- Facilitating the Exercise
- Running a Design Studio
- Setting
- The Team
- Process
- Supplies
- Problem Definition and Constraints (15 Minutes)
- Individual Idea Generation (10 Minutes)
- Presentation and Critique (3 Minutes per Person)
- Pair Up to Iterate and Refine (10 Minutes)
- Team Idea Generation (45 Minutes)
- Using the Output
- What to Watch Out For
- 10. Box 6: Hypotheses
- Facilitating the Exercise
- Prioritizing Hypotheses
- What to Watch Out For
- 11. Box 7: Whats the Most Important Thing We Need to Learn First?
- Facilitating the Exercise
- What to Watch Out For
- 12. Box 8: MVPs and Experiments
- What Is an MVP Anyway?
- Example: Should We Launch a Newsletter?
- What Is an MVP Anyway?
- Creating an MVP
- Creating an MVP to Understand Value
- Creating an MVP to Understand Implementation
- Some Final Guidelines for Creating MVPs
- The Truth Curve
- Examples of MVPs
- Landing Page Test
- Feature Fake (aka the Button to Nowhere)
- Wizard of Oz
- Example: Wizard of Oz MVP for Taproot Plus
- Prototyping
- Paper Prototypes
- Pros
- Cons
- Paper Prototypes
- Low-Fidelity On-Screen Mock-Ups
- Pros
- Cons
- Middle- and High-Fidelity On-Screen Prototypes
- Pros
- Cons
- No-Code MVP
- Pros
- Cons
- Coded and Live-Data Prototypes
- Pros
- Cons
- What Should Go into My Prototype?
- Demos and Previews
- Example: Using a Prototype MVP
- 13. Bringing It All Together
- The Lean UX Canvas in the Enterprise
- Validately: Validating Your Product with Customer Interviews and a Two-Day Prototype
- Kaplan Test Prep: Using Lean UX to Launch a New Business
- III. Collaboration
- 14. Collaborative Design
- Collaborative Design
- Collaborative Design: The Informal Approach
- Lean UX and Design Sprints
- Using Design Sprints in a Lean UX Process
- Collaborative Design
- Design Systems
- Design Systems: Whats in a Name?
- The Value of Design Systems
- Design Systems Teams Are Product Teams
- Dont Skip the Fat Markers
- Case study: GE design system
- Collaborating with Geographically Distributed Teams
- Collaborating with Distributed Teams
- Making Collaboration Work
- Wrapping Up
- 15. Feedback and Research
- Continuous and Collaborative Research
- Collaborative Discovery
- Collaborative discovery in the field
- A collaborative discovery example
- Collaborative Discovery
- Continuous Learning
- Going back to principles
- Continuous research: Research is never done
- Continuous learning in the lab: Three users every Thursday
- Simplify your test environment
- Who should watch?
- Continuous research: Some examples
- Testing Tuesdays
- Continuous and Collaborative Research
- Making Sense of the Research: A Team Activity
- Confusion, contradiction, and (lack of) clarity
- Identifying Patterns over Time
- Test what youve got
- Sketches
- Static wireframes
- High-fidelity visual mock-ups (not clickable)
- Clickable mock-ups
- Coded prototypes
- Test what youve got
- Monitoring Techniques for Continuous and Collaborative Discovery
- Customer service
- On-site feedback surveys
- Search logs
- Site usage analytics
- A/B testing
- Wrapping Up
- 16. Integrating Lean UX and Agile
- Make the Agile Process Your Own
- Redefining Done
- Were Still Doing Staggered Sprints. Why?
- Dual-Track Agile
- Dual-track works when its one team
- Planning dual-track work
- Make the Agile Process Your Own
- Exploiting the Rhythms of Scrum to Build a Lean UX Practice
- Sprint Goals, Product Goals, and Multi-Sprint Themes
- Kick off the theme with a collaborative design
- Sprint planning meeting
- Experiment stories
- User validation schedule
- Sprint Goals, Product Goals, and Multi-Sprint Themes
- Designers Must Participate in Planning
- Stakeholders and the Risks Dashboard
- Outcome-Based Road Maps
- Frequency of Review
- Measuring Progress
- Lean UX and Agile in the Enterprise
- Wrapping Up
- IV. Lean UX in Your Organization
- 17. Making Organizational Shifts
- The Shifts
- Changing Culture
- Shifting Team Organization
- Shifting Process
- Shift: Be humble
- Shift: Embrace new skills
- Shift: Create open, collaborative workspaces
- Shift: No heroes
- Shift: Fall in love with the problem, not the solution
- Shift: Evolve agency culture
- Shift: Be realistic about your environment
- Shift: Think competencies over roles
- Shift: Create cross-functional teams
- Shift: Create small teams
- Shift: Work with distributed teams
- Shift: Build flexibility into third-party vendor relationships
- Shift: Plan work using outcomes, not output
- Shift: Beware of BDUF sneaking into Agile environments
- Shift: Embrace speed first, aesthetics second
- Shift: Tackle UX debt
- Shift: Rethink documentation practices
- Shift: Manage up and out
- The Shifts
- 18. Lean UX in an Agency
- What Business Do You Want to Be In?
- Selling Lean UX to Clients Is All About Setting Expectations
- Nobody Wants to Buy Experiments
- You Made the Sale! Now Navigate Procurement
- Youre Not an Outsourcing Partner Anymore
- A Quick Note About Development Partners and Third-Party Vendors
- Wrapping Up
- 19. A Last Word
- The Product that Makes the Product
- Index
O'Reilly Media - inne książki
-
FinOps brings financial accountability to the variable spend model of cloud. Used by the majority of global enterprises, this management practice has grown from a fringe activity to the de facto discipline managing cloud spend. In this book, authors J.R. Storment and Mike Fuller outline the proce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Edge AI is transforming the way computers interact with the real world, allowing IoT devices to make decisions using the 99% of sensor data that was previously discarded due to cost, bandwidth, or power limitations. With techniques like embedded machine learning, developers can capture human intu...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why is it difficult for so many companies to get digital identity right? If you're still wrestling with even simple identity problems like modern website authentication, this practical book has the answers you need. Author Phil Windley provides conceptual frameworks to help you make sense of all ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
Python was recently ranked as today's most popular programming language on the TIOBE index, thanks to its broad applicability to design and prototyping to testing, deployment, and maintenance. With this updated fourth edition, you'll learn how to get the most out of Python, whether you're a profe...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
305.15 zł
359.00 zł(-15%) -
With the accelerating speed of business and the increasing dependence on technology, companies today are significantly changing the way they build in-house business solutions. Many now use low-code and no code technologies to help them deal with specific issues, but that's just the beginning. Wit...
Building Solutions with the Microsoft Power Platform Building Solutions with the Microsoft Power Platform
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Companies are scrambling to integrate AI into their systems and operations. But to build truly successful solutions, you need a firm grasp of the underlying mathematics. This accessible guide walks you through the math necessary to thrive in the AI field such as focusing on real-world application...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
DevOps engineers, developers, and security engineers have ever-changing roles to play in today's cloud native world. In order to build secure and resilient applications, you have to be equipped with security knowledge. Enter security as code.In this book, authors BK Sarthak Das and Virginia Chu d...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
With the increasing use of AI in high-stakes domains such as medicine, law, and defense, organizations spend a lot of time and money to make ML models trustworthy. Many books on the subject offer deep dives into theories and concepts. This guide provides a practical starting point to help develop...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why are so many companies adopting GitOps for their DevOps and cloud native strategy? This reliable framework is quickly becoming the standard method for deploying apps to Kubernetes. With this practical, developer-oriented book, DevOps engineers, developers, IT architects, and SREs will learn th...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Learn the essentials of working with Flutter and Dart to build full stack applications that meet the needs of a cloud-driven world. Together, the Flutter open source UI software development kit and the Dart programming language for client development provide a unified solution to building applica...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Lean UX. 3rd Edition Jeff Gothelf, Josh Seiden (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.