×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Lean UX. 3rd Edition

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Lean UX. 3rd Edition Jeff Gothelf, Josh Seiden - okladka książki

Lean UX. 3rd Edition Jeff Gothelf, Josh Seiden - okladka książki

Lean UX. 3rd Edition Jeff Gothelf, Josh Seiden - audiobook MP3

Lean UX. 3rd Edition Jeff Gothelf, Josh Seiden - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
256
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (152,15 zł najniższa cena z 30 dni)

179,00 zł (-15%)
152,15 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(152,15 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Lean UX is synonymous with modern product design and development. By combining human-centric design, agile ways of working, and a strong business sense, designers, product managers, developers, and scrum masters around the world are making Lean UX the leading approach for digital product teams today.

In the third edition of this award-winning book, authors Jeff Gothelf and Josh Seiden help you focus on the product experience rather than deliverables. You'll learn tactics for integrating user experience design, product discovery, agile methods, and product management. And you'll discover how to drive your design in short, iterative cycles to assess what works best for businesses and users. Lean UX guides you through this change--for the better.

  • Facilitate the Lean UX process with your team with the Lean UX Canvas
  • Ensure every project starts with clear customer-centric success criteria
  • Understand the role of designer on an agile team
  • Write and contribute design and experiment stories to the backlog
  • Ensure that design work takes place in every sprint
  • Build product discovery into your team's "velocity"

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Jeff Gothelf jest autorem książek, prelegentem i architektem organizacji pracy. W ciągu niemal 20 lat prac nad produktami i usługami cyfrowymi wprowadzał do strategii produktów, projektowania i zarządzania metody zorientowane na klienta i oparte na faktach. Pełnił rozmaite funkcje i pracował na różnych stanowiskach kierowniczych w firmach iXL, Fidelity, AOL, WebTrends i TheLadders. Ostatnio był współzałożycielem nowojorskiej firmy Neo Innovation (przejętej przez Pivotal Labs), czyniąc z niej jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w dziedzinie nowoczesnej strategii produktów, wytwarzania i projektowania. Jeff regularnie wykłada na konferencjach, prowadzi warsztaty i pracuje bezpośrednio z zespołami zarządzającymi firm z Ameryki Północnej, Europy i Azji.

Josh Seiden przez ponad 25 lat zajmuje się projektowaniem, strategią, nauczaniem i zarządzaniem, tworząc zaawansowane produkty informatyczne. Pracował w dziedzinie sprzętu i oprogramowania dla użytkowników indywidualnych i korporacyjnych, aplikacji mobilnych, sieciowych i komputerowych. Był założycielem i prezesem studia innowacji Neo, w którym pomagał klientom wprowadzać na rynek nowe produkty i usługi cyfrowe. Wcześniej był dyrektorem ds. projektowania produktów w firmie Liquidnet, wprowadzającej innowacje na amerykańskim rynku finansowym oraz kierował pionierskimi zespołami projektowania interakcji w firmie Cooper. Jest założycielem i byłym przewodniczącym Interaction Design Association. Jest też popularnym i mającym duże wzięcie prelegentem na konferencjach na całym świecie. Prowadzi warsztaty z metod agile i lean dla zespołów pracujących nad produktami, często pracując z grupami pracowników i kadrą zarządzającą jako trener i mentor.
 

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności