×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Joel Marsh
UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe Joel Marsh - okladka książki

UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe Joel Marsh - okladka książki

UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe Joel Marsh - audiobook MP3

UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe Joel Marsh - audiobook CD

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
Stron:
338
Druk:
oprawa miękka

W pracy projektanta nie chodzi wyłącznie o projektowanie. Przede wszystkim trzeba wiedzieć, co stworzyć i jak przekonać innych, aby to zbudowali. By Twój produkt cyfrowy odniósł sukces, musisz poważnie przemyśleć kwestie wrażeń użytkownika, czyli UX. Takie podejście przynosi korzyści nie tylko projektowi, ale jest zbawienne dla całej firmy!

Nie możemy dłużej ignorować potrzeby połączenia UX z kwestiami biznesowymi!

 Kévin Meunier, prezes Offinite

Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania. 

Dzięki książce:

  • zidentyfikujesz wartościowe zagadnienia i będziesz je systematycznie rozwiązywać
  • przeprowadzisz badania i uzyskasz cenne wyniki mimo presji budżetu i czasu
  • dostosujesz swoje projekty do modelu biznesowego
  • nauczysz się skutecznej komunikacji z interesariuszami
  • unikniesz przypadkowego zrujnowania swojej firmy (i kilku innych pułapek)

Teraz projektant łatwiej zrozumie swoich interesariuszy i będzie miał na nich ogromny wpływ!

Ellen Chisa, boldstart ventures

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Joel Marsh od wielu lat zajmuje się zawodowo projektowaniem wrażeń użytkownika. Pracował dla wielu inwestorów i znanych światowych firm, takich jak  Samsung czy McDonald’s. Efekty jego pracy nieodmiennie spotykają się z uznaniem klientów. 

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint