×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

UX for Beginners. A Crash Course in 100 Short Lessons Joel Marsh

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
UX for Beginners. A Crash Course in 100 Short Lessons Joel Marsh - okladka książki

UX for Beginners. A Crash Course in 100 Short Lessons Joel Marsh - okladka książki

UX for Beginners. A Crash Course in 100 Short Lessons Joel Marsh - audiobook MP3

UX for Beginners. A Crash Course in 100 Short Lessons Joel Marsh - audiobook CD

Autor:
Joel Marsh
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
256
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Apps! Websites! Rubber Ducks! Naked Ninjas! This book has everything. If you want to get started in user experience design (UX), you've come to the right place: 100 self-contained lessons that cover the whole spectrum of fundamentals.

Forget dry, technical material. This book—based on the wildly popular UX Crash Course from Joel Marsh’s blog The Hipper Element—is laced with the author's snarky brand of humor, and teaches UX in a simple, practical way. Becoming a professional doesn’t have to be boring.

Follow the real-life UX process from start-to-finish and apply the skills as you learn, or refresh your memory before the next meeting. UX for Beginners is perfect for non-designers who want to become designers, managers who teach UX, and programmers, salespeople, or marketers who want to learn more.

  • Start from scratch: the fundamentals of UX
  • Research the weird and wonderful things users do
  • The process and science of making anything user-friendly
  • Use size, color, and layout to help and influence users
  • Plan and create wireframes
  • Make your designs feel engaging and persuasive
  • Measure how your design works in the real world
  • Find out what a UX designer does all day

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Joel Marsh od wielu lat zajmuje się zawodowo projektowaniem wrażeń użytkownika. Pracował dla wielu inwestorów i znanych światowych firm, takich jak  Samsung czy McDonald’s. Efekty jego pracy nieodmiennie spotykają się z uznaniem klientów. 

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
101,15 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.