×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

UX for Business

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Autor:
Joel Marsh
UX for Business Joel Marsh - okladka książki

UX for Business Joel Marsh - okladka książki

UX for Business Joel Marsh - audiobook MP3

UX for Business Joel Marsh - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
362
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (152,15 zł najniższa cena z 30 dni)

189,00 zł (-15%)
160,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(152,15 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Many UX designers are surprised to learn that much of the job isn't about drawing things. It's about knowing what to draw and how to convince people to build it. Whether you're a one-person design team making products from scratch or a C-level product leader managing many products and strategies, UX for Business is your missing guide to real-world business design.

You'll not only learn how to think about design as a professional but also discover how design can move the needle for your entire company. Author Joel Marsh helps you understand stakeholders, business models, the process of designing valuable solutions, dangerous choices that can ruin a product, and how to gain the attention your work deserves. You'll also explore the principles of designing common types of digital products and services, from portfolio sites to social networks to ecosystems.

With this book, you'll learn:

  • How to design the right things by understanding value, diagnostics, and probability
  • How to conduct UX research and analysis without the luxury of time or money
  • The most important aspects of common digital business models
  • Methods for getting things done under less-than-ideal circumstances
  • How to avoid common pitfalls caused by inexperience

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Joel Marsh od ponad 10 lat zajmuje się zawodowo projektowaniem doświadczenia użytkownika. Pracował dla wielu startupów oraz dla znanych światowych firm, takich jak Absolut Vodka, Samsung czy McDonald’s. Jego prace nieodmiennie spotykają się z uznaniem klientów. W wolnych chwilach biegle gra na perkusji.

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint