Jeff Gothelf jest autorem książek, prelegentem i architektem organizacji pracy. W ciągu niemal 20 lat prac nad produktami i usługami cyfrowymi wprowadzał do strategii produktów, projektowania i zarządzania metody zorientowane na klienta i oparte na faktach. Pełnił rozmaite funkcje i pracował na różnych stanowiskach kierowniczych w firmach iXL, Fidelity, AOL, WebTrends i TheLadders. Ostatnio był współzałożycielem nowojorskiej firmy Neo Innovation (przejętej przez Pivotal Labs), czyniąc z niej jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w dziedzinie nowoczesnej strategii produktów, wytwarzania i projektowania. Jeff regularnie wykłada na konferencjach, prowadzi warsztaty i pracuje bezpośrednio z zespołami zarządzającymi firm z Ameryki Północnej, Europy i Azji.
Jeff Gothelf - ebooki
Tytuły autora: Jeff Gothelf dostępne w księgarni Helion
-
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest drugim wydaniem znakomitego podręcznika, w którym opisano wartościowe zasady, taktyki i techniki polecane dla zespołów pracujących nad produktem, aby mogły one w zwinnym procesie ująć projektowanie, eksperymenty oraz nieustanne doskonalenie rozwiązań. W książce pokazano, jak ściśle współpracować oraz wcześnie i odpowiednio często po- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Lean UX is synonymous with modern product design and development. By combining human-centric design, agile ways of working, and a strong business sense, designers, product managers, developers, and scrum masters around the world are making Lean UX the leading approach for digital product teams today.In the third edition of this award-winning book,- ePub + Mobi pkt
(107,56 zł najniższa cena z 30 dni)
160.65 zł
189.00 zł(-15%) -
Promocja 2za1
W trzecim wydaniu tej wyróżnionej nagrodą książki jej autorzy Jeff Gothelf i Josh Seiden pomagają skupić się w projektowaniu na wrażeniach związanych z użytkowaniem produktu, a nie materiałach, które mają być dostarczone. Poznasz metody integrujące projektowanie wrażeń użytkownika, odkrywanie produktu, metody zwinne i zarządzanie produktami. Nauczy- Druk pkt
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna