ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Blender dla kreatywnych. Modelowanie, teksturowanie, oświetlenie, rigging, animacja (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Blender dla kreatywnych. Modelowanie, teksturowanie, oświetlenie, rigging, animacja

Okładka książki Blender dla kreatywnych. Modelowanie, teksturowanie, oświetlenie, rigging, animacja

Okładka książki Blender dla kreatywnych. Modelowanie, teksturowanie, oświetlenie, rigging, animacja

Okładka książki Blender dla kreatywnych. Modelowanie, teksturowanie, oświetlenie, rigging, animacja

Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
880
Druk:
oprawa miękka
Planowana data wydania: styczeń 2019

Książka

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Osiągaj szczyty kreatywności z Blenderem!

  •  Poznaj zaawansowane techniki modelowania 3D od podstaw
  •  Naucz się oświetlać sceny oraz dobierać materiały i tekstury
  •  Dowiedz się, na czym polegają rigging i animacja
  •  Zacznij tworzyć fotorealistyczne i artystyczne rendery

Blender to niezwykle popularne oprogramowanie do modelowania trójwymiarowego i renderowania obrazów oraz tworzenia animacji komputerowych i innych treści 3D. Użytkownicy doceniają go przede wszystkim za wachlarz możliwości, które oferuje za darmo i którymi śmiało może konkurować z rozwiązaniami komercyjnymi, kosztującymi nieraz tysiące dolarów. Nie bez znaczenia jest też kompatybilność Blendera z wieloma systemami i platformami sprzętowymi, dzięki czemu aplikacja trafia w gusta zarówno fanów Windowsa, jak i środowisk macOS, Linux, Solaris, a nawet AmigaOS.
Jeśli chcesz tanio, szybko i przyjemnie zacząć przygodę z grafiką 3D, sięgnij po książkę „Blender 2.7x dla kreatywnych. Modelowanie, rigging, animacja” . Poznasz dzięki niej sposób korzystania z programu, narzędzia do modelowania trójwymiarowego, funkcje umożliwiające oświetlanie scen i ustawianie kamer oraz metody tworzenia materiałów i teksturowania obiektów. Nauczysz się też riggować i przygotowywać animacje oraz renderować sceny w taki sposób, aby osiągnąć zamierzone efekty. Dzięki lekturze tej książki świat grafiki 3D stanie przed Tobą otworem!

  •  Modelowanie 3D — od podstaw po techniki zaawansowane (box modelling, edge modelling, modelowanie za pomocą modyfikatorów)
  • Oświetlenie — trój- i czteropunktowy system oświetlenia, HDRi i oświetlenie niebezpośrednie
  • Przygotowanie obiektów do animacji — rigging
  • Tworzenie materiałów i teksturowanie
  • Rendery i animacje fotorealistyczne — Cycles
  • Rendery i animacje kreskówkowe — Blender Internal, Freestyle
  • Podstawy animacji, automatyzacja ruchu, ułatwienia w pracy kamery

Grafika 3D? Dzięki Blenderowi to nic trudnego!

O autorze

1 Piotr Chlipalski

Piotr Chlipalski – fotograf, performer, twórca ruchomych obrazków (wideo, animacja, mapping, wirtualna scenografia); pomysłodawca i dyrektor festiwalu artystów ulicy Ulicznicy; współzałożyciel formacji Muzikanty. Z Blenderem związany od dekady na najróżniejszych polach jego eksploatacji. Zdecydowanie praktyk, raczej kreatywny. http://chlip.com/

Zamknij

Wybierz metodę płatności