Unity 2021 Shaders and Effects Cookbook - Fourth Edition

- Autor:
- John P. Doran


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 484
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Unity 2021 Shaders and Effects Cookbook - Fourth Edition
Shaders enable you to create powerful visuals for your game projects. However, creating shaders for your games can be notoriously challenging with various factors such as complex mathematics standing in the way of attaining the level of realism you crave for your shaders.
The Unity 2021 Shaders and Effects Cookbook helps you overcome that with a recipe-based approach to creating shaders using Unity. This fourth edition is updated and enhanced using Unity 2021 features and tools covering Unity's new way of creating particle effects with the VFX Graph. You'll learn how to use VFX Graph for advanced shader development. The book also features updated recipes for using Shader Graph to create 2D and 3D elements. You'll cover everything you need to know about vectors, how they can be used to construct lighting, and how to use textures to create complex effects without the heavy math. You'll also understand how to use the visual-based Shader Graph for creating shaders without any code.
By the end of this Unity book, you'll have developed a set of shaders that you can use in your Unity 3D games and be able to accomplish new effects and address the performance needs of your Unity game development projects. So, let's get started!
Wybrane bestsellery
-
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)95.40 zł
159.00 zł(-40%) -
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
To kolejne, przejrzane i zaktualizowane wydanie doskonałego podręcznika dla programistów. Znalazły się tu zwięzłe i dokładne informacje na temat języka C#, Common Language Runtime (CLR) oraz platformy .NET Core. Zaprezentowano precyzyjne opisy pojęć i konkretne przypadki użycia, a poszczególne za...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
74.50 zł
149.00 zł(-50%) -
Ta książka ma pełnić funkcję użytecznej ściągawki zawierającej wszystko, co potrzebne do pracy z C#. Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — i tym samym wesprzeć pracę każdego, komu zależy na sprawnym pisaniu kodu w języku C#. Jest też...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
C# jest dziś uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały i sukcesywnie rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Profesjonalni programiści, którzy pisali już kod w C++ lub Javie, bardzo często wybierają właśnie C#. Nic nie sto...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
7.90 zł
24.90 zł(-68%) -
Ta książka jest przystępnie napisanym podręcznikiem dla początkujących programistów. Dokładne omówienie koncepcji programistycznych umożliwi zrozumienie zasad pisania kodu C#, działania środowiska .NET Framework czy koncepcji relacyjnych baz danych. Dzięki książce można bardzo szybko zacząć tworz...
Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)89.40 zł
149.00 zł(-40%) -
Unity jest zaawansowanym środowiskiem przeznaczonym do tworzenia gier 3D. Równocześnie może stanowić początek wspaniałej przygody z C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem programowania. Taka ścieżka nauki pozwala na uniknięcie niezrozumiałego dla początkujących żargonu czy niejasnej...
Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Jeśli uczysz się programowania od niedawna i chcesz tworzyć aplikacje desktopowe przy użyciu technologii WPF, to jest to książka dla Ciebie! Z jej pomocą szybko rozpoczniesz pisanie programów. W ten sposób, tworząc kolejne aplikacje okienkowe, będziesz poznawać kluczowe możliwości tej platformy.
Wprowadzenie do WPF. Tworzenie aplikacji w WPF przy użyciu XAML i C# Wprowadzenie do WPF. Tworzenie aplikacji w WPF przy użyciu XAML i C#
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%)
John P. Doran - pozostałe książki
-
A practical guide on how to use Unity for building cross-platform mobile games and Augmented Reality apps using the latest Unity 2020 toolset
Unity 2020 Mobile Game Development - Second Edition Unity 2020 Mobile Game Development - Second Edition
-
Build optimized, efficient, and real-time applications that are production-ready using Unreal Engine's Material Editor Key Features Create stunning visual effects for 3D games and high-quality graphics Design efficient Shaders for mobile platforms without sacrificing their realism Discover wha...
-
Write efficient, reusable scripts to build custom characters, game environments, and control enemy AI Key Features Build captivating multiplayer games using Unreal Engine and C++ Incorporate existing C++ libraries into your game to add extra functionality such as hardware integration Practical...
-
Bring realism to your games by mastering post-processing effects and advanced shading techniques in Unity 2018
Unity 2018 Shaders and Effects Cookbook - Third Edition Unity 2018 Shaders and Effects Cookbook - Third Edition
-
Learn to create, publish and monetize your mobile games with the latest Unity 2017 tool-set easily for Android and iOSAbout This BookOne-stop solution to becoming proficient in mobile game development using Unity 2017Port your Unity games to popular platforms such as iOS and AndroidUnleash the po...
-
Utilize proven solutions to solve common problems in game developmentAbout This BookUntangle your game development workflow, make cleaner code, and create structurally solid gamesImplement key programming patterns that will enable you to make efficient AI and remove duplicationOptimize your game ...
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Unity 2021 Shaders and Effects Cookbook - Fourth Edition
- ISBN Ebooka:
- 978-18-392-1769-2, 9781839217692
- Data wydania ebooka:
-
2021-10-15
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku Pdf:
- 20.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 35.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 83.6MB
- Kategorie:
Gry » Unity
Gry » Programowanie gier
Programowanie » C# - Programowanie
Spis treści książki
- Unity 2021 Shaders and Effects Cookbook
- Fourth Edition
- Contributors
- About the author
- About the reviewers
- Preface
- Who this book is for
- What this book covers
- To get the most out of this book
- Download the example code files
- Download the color images
- Conventions used
- Sections
- Getting ready
- How to do it
- How it works
- Theres more
- See also
- Get in touch
- Share Your Thoughts
- Chapter 1: Post Processing Stack
- Technical requirements
- Installing the Post Processing Stack
- Getting ready
- How to do it...
- Getting a filmic look using grain, vignetting, and depth of field
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Mimicking real life with bloom and anti-aliasing
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Setting the mood with color grading
- Getting ready
- How to do it...
- Creating a horror game look with fog
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Chapter 2: Creating Your First Shader
- Technical requirements
- Creating a basic Standard Shader
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- There's more...
- Adding properties to a shader
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- See also
- Using properties in a Surface Shader
- How to do it...
- How it works...
- There's more...
- See also
- Chapter 3: Working with Surface Shaders
- Technical requirements
- Implementing diffuse shading
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Accessing and modifying packed arrays
- How to do it...
- There's more...
- See also
- Creating a shader with normal mapping
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- There's more...
- Creating a Holographic Shader
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- There's more...
- See also
- Chapter 4: Working with Texture Mapping
- Technical requirements
- Adding a texture to a shader
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- There's more...
- See also
- Scrolling textures by modifying UV values
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Creating a transparent material
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Packing and blending textures
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Creating a circle around your terrain
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- There's more
- Chapter 5: Understanding Lighting Models
- Technical requirements
- Creating a custom diffuse lighting model
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Creating a toon shader
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- There's more...
- Creating a Phong Specular type
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Creating a Blinn-Phong Specular type
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- See also
- Creating an Anisotropic Specular type
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Chapter 6: Physically Based Rendering
- Technical requirements
- Understanding the metallic setup
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- See also
- Adding transparency to PBR
- Getting ready
- How to do it...
- Semi-transparent materials
- Fading objects
- Solid geometries with holes
- See also
- Creating mirrors and reflective surfaces
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- See also
- Baking lights into your scene
- Getting ready
- How to do it...
- Configuring the static geometry
- Configuring the light probes
- Baking the lights
- How it works...
- See also
- Chapter 7: Vertex Functions
- Technical requirements
- Accessing a vertex color in a Surface Shader
- Getting ready
- How to do it
- How it works
- There's more
- Animating vertices in a Surface Shader
- Getting ready
- How to do it
- How it works
- Extruding your models
- Getting ready
- How to do it
- How it works
- There's more
- Adding extrusion maps
- Implementing a snow shader
- Getting ready
- How to do it
- How it works
- Coloring the surface
- Altering the geometry
- See also
- Implementing a volumetric explosion
- Getting ready
- How to do it
- How it works
- There's more
- See also
- Chapter 8: Fragment Shaders and Grab Passes
- Technical requirements
- Understanding Vertex and Fragment Shaders
- Getting ready
- How to do it
- How it works
- There's more
- Input semantics
- Output semantics
- See also
- Using grab passes to draw behind objects
- Getting ready
- How to do it
- How it works
- There's more
- Implementing a Glass Shader
- Getting ready
- How to do it
- How it works
- There's more
- Implementing a Water Shader for 2D games
- Getting ready
- How to do it
- How it works
- Chapter 9: Mobile Shader Adjustment
- Technical requirements
- Techniques to make shaders more efficient
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Profiling your shaders
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- There's more...
- Modifying our shaders for mobile
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Chapter 10: Screen Effects with Unity Render Textures
- Technical requirements
- Setting up a screen effects script system
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- There's more...
- Using brightness, saturation, and contrast with screen effects
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Using basic Photoshop-like Blend Modes with screen effects
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- There's more...
- Using the Overlay Blend Mode with screen effects
- How to do it...
- How it works...
- Chapter 11: Gameplay and Screen Effects
- Technical requirements
- Creating an old movie screen effect
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- See also
- Creating a night-vision screen effect
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- There's more...
- Chapter 12: Advanced Shading Techniques
- Technical requirements
- Using Unity's built-in CgInclude files
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- There's more...
- Making your shader work in a modular way with CgInclude
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Implementing a Fur Shader
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- There's more...
- Implementing Heatmaps with arrays
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Chapter 13: Shader Graph 2D
- Technical requirement
- Creating a URP-based Shader Graph project
- How to do it...
- How it works...
- Implementing a simple Shader Graph
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Exposing properties to the Inspector via Shader Graph
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Creating a Sprite Outline Shader
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Chapter 14: Shader Graph 3D
- Technical requirements
- Implementing a glowing highlight system
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Portal Shaders in Unity
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Creating custom Shader Graph functions
- Getting ready
- How to do it...
- How it works...
- Why subscribe?
- Other Books You May Enjoy
- Packt is searching for authors like you
- Share Your Thoughts
Packt Publishing - inne książki
-
Solve classic computer science problems from fundamental algorithms, such as sorting and searching, to modern algorithms in machine learning and cryptography
40 Algorithms Every Programmer Should Know - Second Edition 40 Algorithms Every Programmer Should Know - Second Edition
-
Use modern Python libraries such as pandas, NumPy, and scikit-learn and popular machine learning and deep learning methods to solve financial modeling problems
-
Get up to speed with Oracle's Autonomous Databases and implementation strategies for any workload or use case, including transactional, data warehousing, and non-relational databases
Oracle Autonomous Database in Enterprise Architecture Oracle Autonomous Database in Enterprise Architecture
-
Design, build, and deploy performant and maintainable web applications using Spring, Spring Boot, and Angular
-
Build CD pipelines following GitOps principles like declarative and immutable changes stored in version control, all continuously reconciled by Argo CD, and minimize the failure of deployments.
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Unity 2021 Shaders and Effects Cookbook - Fourth Edition John P. Doran (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.