×
sukces
Dodano do koszyka:
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
sukces
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Learning C# by Developing Games with Unity 6. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity from the ground up - Eight Edition Harrison Ferrone

(ebook) (audiobook) (audiobook) Język publikacji: angielski
Learning C# by Developing Games with Unity 6. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity from the ground up - Eight Edition Harrison Ferrone - okladka książki

Learning C# by Developing Games with Unity 6. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity from the ground up - Eight Edition Harrison Ferrone - okladka książki

Learning C# by Developing Games with Unity 6. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity from the ground up - Eight Edition Harrison Ferrone - audiobook MP3

Learning C# by Developing Games with Unity 6. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity from the ground up - Eight Edition Harrison Ferrone - audiobook CD

Autor:
Harrison Ferrone
Ocena:
It's the ability to write custom C# scripts for behaviors and game mechanics that really takes Unity the extra mile. That's where this book will help you as a new programmer!
Harrison Ferrone, in this eighth edition of the bestselling series, will take you through the core concepts of programming and the C# language from scratch, while building an engaging and playable game prototype in Unity 6.
You’ll get to grips with the fundamentals of object-oriented programming (OOP) and the Unity engine with lots of code samples, exercises, and tips to go beyond the book with your work. You’ll write C# scripts for simple game mechanics, perform procedural programming, and add complexity to your games by introducing intelligent enemies and damage-dealing projectiles. You’ll also explore the underlying mechanics of Unity game development, including game design, lighting basics, player movement, camera controls, collisions, and more with every passing chapter.
Note: The screenshots in the book display the Unity editor in full-screen mode for a comprehensive view. You can easily reference color versions of images by downloading them from the GitHub repository or the graphics bundle linked in the book.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Harrison Ferrone jest inżynierem. Pisze dokumentacje techniczne dla firmy Microsoft, a także tworzy treści instruktażowe dla serwisów LinkedIn i Pluralsight. Publikuje artykuły na raywenderlich.com, prowadzi również działalność dydaktyczną. Kiedy nie pracuje, zajmuje się kotami, czyta książki i z nostalgią wspomina lektury szkolne.

Harrison Ferrone - pozostałe książki

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint