×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Learning C# by Developing Games with Unity. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity 2022 from the ground up - Seventh Edition Harrison Ferrone

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Learning C# by Developing Games with Unity. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity 2022 from the ground up - Seventh Edition Harrison Ferrone - okladka książki

Learning C# by Developing Games with Unity. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity 2022 from the ground up - Seventh Edition Harrison Ferrone - okladka książki

Learning C# by Developing Games with Unity. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity 2022 from the ground up - Seventh Edition Harrison Ferrone - audiobook MP3

Learning C# by Developing Games with Unity. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity 2022 from the ground up - Seventh Edition Harrison Ferrone - audiobook CD

Autor:
Harrison Ferrone
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
460
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
It's the ability to write custom C# scripts for behaviors and game mechanics that really takes Unity the extra mile. That's where this book can help you as a new programmer!



Harrison Ferrone, in this seventh edition of the bestselling series, will take you through the building blocks of programming and the C# language from scratch while building a fun and playable game prototype in Unity.



This book will teach you the fundamentals of OOPs, basic concepts of C#, and Unity engine with lots of code samples, exercises and tips to go beyond the book with your work.



You will write C# scripts for simple game mechanics, perform procedural programming, and add complexity to your games by introducing intelligent enemies and damage-dealing projectiles. You will explore the fundamentals of Unity game development, including game design, lighting basics, player movement, camera controls, collisions, and more with every passing chapter.



Note: The screenshots in the book display the Unity editor in full-screen mode for a comprehensive view. Users can easily reference color versions of images by downloading them from the GitHub repository or the graphics bundle linked in the book.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Harrison Ferrone jest inżynierem. Pisze dokumentacje techniczne dla firmy Microsoft, a także tworzy treści instruktażowe dla serwisów LinkedIn i Pluralsight. Publikuje artykuły na raywenderlich.com, prowadzi również działalność dydaktyczną. Kiedy nie pracuje, zajmuje się kotami, czyta książki i z nostalgią wspomina lektury szkolne.

Harrison Ferrone - pozostałe książki

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
98,10 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.