×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Learning C# by Developing Games with Unity. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity 2022 from the ground up - Seventh Edition

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Learning C# by Developing Games with Unity. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity 2022 from the ground up - Seventh Edition Harrison Ferrone - okladka książki

Learning C# by Developing Games with Unity. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity 2022 from the ground up - Seventh Edition Harrison Ferrone - okladka książki

Learning C# by Developing Games with Unity. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity 2022 from the ground up - Seventh Edition Harrison Ferrone - audiobook MP3

Learning C# by Developing Games with Unity. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity 2022 from the ground up - Seventh Edition Harrison Ferrone - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
460
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
It's the ability to write custom C# scripts for behaviors and game mechanics that really takes Unity the extra mile. That's where this book can help you as a new programmer!



Harrison Ferrone, in this seventh edition of the bestselling series, will take you through the building blocks of programming and the C# language from scratch while building a fun and playable game prototype in Unity.



This book will teach you the fundamentals of OOPs, basic concepts of C#, and Unity engine with lots of code samples, exercises and tips to go beyond the book with your work.



You will write C# scripts for simple game mechanics, perform procedural programming, and add complexity to your games by introducing intelligent enemies and damage-dealing projectiles. You will explore the fundamentals of Unity game development, including game design, lighting basics, player movement, camera controls, collisions, and more with every passing chapter.



Note: The screenshots in the book display the Unity editor in full-screen mode for a comprehensive view. Users can easily reference color versions of images by downloading them from the GitHub repository or the graphics bundle linked in the book.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Harrison Ferrone jest inżynierem. Pisze dokumentacje techniczne dla firmy Microsoft, a także tworzy treści instruktażowe dla serwisów LinkedIn i Pluralsight. Publikuje artykuły na raywenderlich.com, prowadzi również działalność dydaktyczną. Kiedy nie pracuje, zajmuje się kotami, czyta książki i z nostalgią wspomina lektury szkolne.

Harrison Ferrone - pozostałe książki

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint