×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Learning C# by Developing Games with Unity 2020. An enjoyable and intuitive approach to getting started with C# programming and Unity - Fifth Edition

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Learning C# by Developing Games with Unity 2020. An enjoyable and intuitive approach to getting started with C# programming and Unity - Fifth Edition Harrison Ferrone - okladka książki

Learning C# by Developing Games with Unity 2020. An enjoyable and intuitive approach to getting started with C# programming and Unity - Fifth Edition Harrison Ferrone - okladka książki

Learning C# by Developing Games with Unity 2020. An enjoyable and intuitive approach to getting started with C# programming and Unity - Fifth Edition Harrison Ferrone - audiobook MP3

Learning C# by Developing Games with Unity 2020. An enjoyable and intuitive approach to getting started with C# programming and Unity - Fifth Edition Harrison Ferrone - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
366
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Over the years, the Learning C# by Developing Games with Unity series has established itself as a popular choice for getting up to speed with C#, a powerful and versatile programming language that can be applied in a wide array of application areas. This book presents a clear path for learning C# programming from the ground up without complex jargon or unclear programming logic, all while building a simple game with Unity.
This fifth edition has been updated to introduce modern C# features with the latest version of the Unity game engine, and a new chapter has been added on intermediate collection types. Starting with the basics of software programming and the C# language, you’ll learn the core concepts of programming in C#, including variables, classes, and object-oriented programming. Once you’ve got to grips with C# programming, you’ll enter the world of Unity game development and discover how you can create C# scripts for simple game mechanics. Throughout the book, you’ll gain hands-on experience with programming best practices to help you take your Unity and C# skills to the next level.
By the end of this book, you’ll be able to leverage the C# language to build your own real-world Unity game development projects.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Harrison Ferrone jest inżynierem. Pisze dokumentacje techniczne dla firmy Microsoft, a także tworzy treści instruktażowe dla serwisów LinkedIn i Pluralsight. Publikuje artykuły na raywenderlich.com, prowadzi również działalność dydaktyczną. Kiedy nie pracuje, zajmuje się kotami, czyta książki i z nostalgią wspomina lektury szkolne.

Harrison Ferrone - pozostałe książki

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności