×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Learning C# by Developing Games with Unity 2019. Code in C# and build 3D games with Unity - Fourth Edition Harrison Ferrone

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Learning C# by Developing Games with Unity 2019. Code in C# and build 3D games with Unity - Fourth Edition Harrison Ferrone - okladka książki

Learning C# by Developing Games with Unity 2019. Code in C# and build 3D games with Unity - Fourth Edition Harrison Ferrone - okladka książki

Learning C# by Developing Games with Unity 2019. Code in C# and build 3D games with Unity - Fourth Edition Harrison Ferrone - audiobook MP3

Learning C# by Developing Games with Unity 2019. Code in C# and build 3D games with Unity - Fourth Edition Harrison Ferrone - audiobook CD

Autor:
Harrison Ferrone
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
342
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Learning to program in today’s technical landscape can be a daunting task, especially when faced with the sheer number of languages you have to choose from. Luckily, Learning C# with Unity 2019 removes the guesswork and starts you off on the path to becoming a confident, and competent, programmer using game development with Unity.
You’ll start off small by learning the building blocks of programming, from variables, methods, and conditional statements to classes and object-oriented systems. After you have the basics under your belt you’ll explore the Unity interface, creating C# scripts, and translating your newfound knowledge into simple game mechanics.
Throughout this journey, you’ll get hands-on experience with programming best practices and macro-level topics such as manager classes and flexible application architecture. By the end of the book, you’ll be familiar with intermediate C# topics like generics, delegates, and events, setting you up to take on projects of your own.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Harrison Ferrone jest inżynierem. Pisze dokumentacje techniczne dla firmy Microsoft, a także tworzy treści instruktażowe dla serwisów LinkedIn i Pluralsight. Publikuje artykuły na raywenderlich.com, prowadzi również działalność dydaktyczną. Kiedy nie pracuje, zajmuje się kotami, czyta książki i z nostalgią wspomina lektury szkolne.

Packt Publishing - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
107,10 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.