ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Przemysław Kiciak
Okładka książki/ebooka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III

Okładka książki OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III

Okładka książki OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III

Okładka książki OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
254
     PDF

Ebook

69,00 zł
55,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty, stanowiąc przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL. Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie. Dzięki niej czytelnik dowie się również, jak: oprogramować wihajstry realizujące graficzny interfejs użytkownika, napisać szader obliczeniowy realizujący zagęszczanie siatek, narysować zagęszczoną siatkę, odkształcać siatkę za pomocą łańcucha kinematycznego i szadera obliczeniowego, za pomocą graficznego interfejsu użytkownika umożliwić tworzenie animacji metodą klatek kluczowych.
0 Przemysław Kiciak

Zamknij

Wybierz metodę płatności