OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 552
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D
OpenGL na scenę!
- Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, żeby zacząć tworzyć grafikę trójwymiarową przy użyciu tej biblioteki
- Programowanie w Open GL, czyli jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu
- Bez matmy ani rusz, czyli jak zaprząc geometrię i arytmetykę do pracy przy scenie
Jeśli masz ochotę spróbować sił w programowaniu grafiki i zobaczyć na ekranie to, co na razie pozostaje jedynie w Twojej wyobraźni, ta książka pomoże Ci zrealizować cel. Dowiesz się z niej, jak zbudowana jest biblioteka, jakie zasady rządzą pisaniem programów w OpenGL oraz do czego służą obiekty i co możesz z nimi zrobić. Nauczysz się przekształcać scenę, budować modele oświetlenia i obsługiwać tekstury. Poznasz różne rodzaje buforów i zobaczysz, na czym polega antyaliasing. Odkryjesz też, jak przetwarzać geometrię obiektów i jak tworzyć realistyczne cienie. W dodatkach do książki znajdziesz natomiast informacje, które pomogą Ci rozpocząć pracę z tą biblioteką. Poznaj OpenGL i zachwyć świat swoimi grafikami!
- Co to jest OpenGL?
- Historia i perspektywy OpenGL
- Pierwszy program
- Rzutowanie i transformacje
- Cieniowanie i oświetlenie
- Tekstury i antyaliasing
- Zaawansowane przekształcanie geometrii
- Cienie
- Odwzorowanie środowiska i nierówności powierzchni
- Rozszerzenia
- Macierze i wektory
- Język GLSL
Wykreuj swój świat z OpenGL!
Wybrane bestsellery
Helion - inne książki
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.

Oceny i opinie klientów: OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D Janusz Ganczarski (7)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(2)
(0)
(1)
(2)
Data dodania: 2016-02-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-08-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-01-12 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Bartosz Warzocha, Programista C/C++
Data dodania: 2016-02-15 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
---, Software engineer
Data dodania: 2015-10-11 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-05-04 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Bartek, student informatyki
Data dodania: 2015-12-30 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii