×
sukces
Dodano do koszyka:
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
sukces
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
sukces
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Computer Graphics Programming in OpenGL with Java. A Comprehensive Guide to Modern 3D Graphics Programming Mercury Learning and Information, V. Scott Gordon, John L. Clevenger

(ebook) Książka w języku 1
Computer Graphics Programming in OpenGL with Java. A Comprehensive Guide to Modern 3D Graphics Programming Mercury Learning and Information, V. Scott Gordon, John L. Clevenger - okladka książki

Computer Graphics Programming in OpenGL with Java. A Comprehensive Guide to Modern 3D Graphics Programming Mercury Learning and Information, V. Scott Gordon, John L. Clevenger - okladka książki

Autorzy:
Mercury Learning and Information, V. Scott Gordon, John L. Clevenger
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
536
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub

Ebook (269,10 zł najniższa cena z 30 dni)

309,00 zł (-10%)
278,10 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(269,10 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

This book is designed for computer science undergraduates and professionals interested in mastering 3D graphics using OpenGL in Java with JOGL. It follows a “teach-yourself” format with numerous examples that can be run as presented. Unique in its approach, it covers OpenGL 4.0+ shader programming using Java, providing all the necessary materials to install JOGL and execute every example.
The course starts with an introduction to OpenGL and the graphics pipeline, followed by mathematical foundations essential for 3D graphics. It then delves into managing 3D graphics data, texture mapping, and creating 3D models. Lighting, shadows, and enhancing surface detail are covered, along with advanced techniques like parametric surfaces, tessellation, and geometry shaders.
The final chapters explore simulating water, ray tracing, and stereoscopy for 3D glasses and VR headsets. This book equips readers with comprehensive skills in OpenGL programming and 3D graphics, making it an invaluable resource for developing sophisticated graphics applications. The practical approach ensures thorough learning, bridging the gap between theory and application.

Wybrane bestsellery

O autorach ebooka

MERCURY LEARNING and INFORMATION publishes content in the areas of science and medicine, technology and computing, engineering, and mathematics designed for the professional/reference, trade, library, higher education, career school, and online training markets.
V. Scott Gordon is a computer science professor at California State University, Sacramento.
John L. Clevenger is a computer science professor at California State University, Sacramento.

Mercury Learning and Information, V. Scott Gordon, John L. Clevenger - pozostałe książki

Mercury Learning - inne książki

Zamknij

Blik

P�atno�� tokenem blik

ZAPŁAĆ


Zamknij

Przenieś na półkę

Aby dodać ten tytuł na półkę, zaloguj się.

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
278,10 zł
Dodaj do koszyka