Using AI in Marketing. Harness AI technologies to transform marketing strategies and results Mercury Learning and Information, Greg Kihlström
- Autorzy:
- Mercury Learning and Information, Greg Kihlström
- Wydawnictwo:
- Mercury_Learning
- Ocena:
- Stron:
- 159
- Dostępne formaty:
-
PDFePub
Opis
książki
:
Using AI in Marketing. Harness AI technologies to transform marketing strategies and results
Delving deeper, the book explores current applications of AI, from data analytics to campaign automation, and personalized customer experiences. With chapters dedicated to generative AI, prompt optimization, and team augmentation, the book provides actionable insights and case studies to guide readers through real-world usage.
As the journey concludes, readers are equipped with an understanding of AI's transformative impact, ethical considerations, and strategies for adoption. This book ensures that marketers are ready to embrace AI, optimize their workflows, and make informed investment decisions for future growth.
Mercury Learning and Information, Greg Kihlström - pozostałe książki
Mercury_Learning - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Using AI in Marketing. Harness AI technologies to transform marketing strategies and results Mercury Learning and Information, Greg Kihlström (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię.