×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Using AI in Marketing. Harness AI technologies to transform marketing strategies and results Mercury Learning and Information, Greg Kihlström

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Using AI in Marketing. Harness AI technologies to transform marketing strategies and results Mercury Learning and Information, Greg Kihlström - okladka książki

Using AI in Marketing. Harness AI technologies to transform marketing strategies and results Mercury Learning and Information, Greg Kihlström - okladka książki

Using AI in Marketing. Harness AI technologies to transform marketing strategies and results Mercury Learning and Information, Greg Kihlström - audiobook MP3

Using AI in Marketing. Harness AI technologies to transform marketing strategies and results Mercury Learning and Information, Greg Kihlström - audiobook CD

Autorzy:
Mercury Learning and Information, Greg Kihlström
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
159
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub

Ebook (116,10 zł najniższa cena z 30 dni)

129,00 zł (-10%)
116,10 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(116,10 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Artificial Intelligence is reshaping the marketing landscape. This book begins with a foundational overview of AI and its history, establishing the importance of AI in modern marketing practices. Readers will gain insights into the integration of AI with marketing fundamentals, paving the way for strategic advancements.
Delving deeper, the book explores current applications of AI, from data analytics to campaign automation, and personalized customer experiences. With chapters dedicated to generative AI, prompt optimization, and team augmentation, the book provides actionable insights and case studies to guide readers through real-world usage.
As the journey concludes, readers are equipped with an understanding of AI's transformative impact, ethical considerations, and strategies for adoption. This book ensures that marketers are ready to embrace AI, optimize their workflows, and make informed investment decisions for future growth.

O autorze książki

MERCURY LEARNING and INFORMATION publishes content in the areas of science and medicine, technology and computing, engineering, and mathematics designed for the professional/reference, trade, library, higher education, career school, and online training markets.

Mercury Learning and Information, Greg Kihlström - pozostałe książki

Mercury_Learning - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Ebook
116,10 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.