JavaScript. Programowanie obiektowe
- Autor:
- Stoyan Stefanov
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 36
- Stron:
- 336
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: JavaScript. Programowanie obiektowe
Poznaj obiektowe możliwości JavaScript!
- Jak rozpocząć przygodę z językiem JavaScript?
- Jak rozszerzać obiekty wbudowane?
- Jak pracować w środowisku przeglądarki?
JavaScript jest obiektowym, skryptowym językiem programowania. Choć swą błyskotliwą karierę język ten rozpoczął ponad dwanaście lat temu, swoimi możliwościami wciąż potrafi zaskoczyć nawet doświadczonego programistę. Ostatnio — dzięki technologii AJAX — znów osiągnął on swą szczytową formę. Wykorzystując w odpowiedni sposób jego właściwości, sprawisz, że twój serwis WWW stanie się bardziej interaktywny i dynamiczny.
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób użyć do swoich celów obiektowych możliwości języka JavaScript. Jednak zanim zapoznasz się z tymi tematami, autor w niezwykle przejrzysty sposób przedstawi Ci podstawy tego języka. Zobaczysz, w jaki sposób działają funkcje, pętle oraz model DOM. Ponadto nauczysz się korzystać ze wzorców projektowych, wyrażeń regularnych oraz prototypów. Pomimo zaawansowanej tematyki poruszanej przez autora tej książki dzięki przejrzystemu językowi i klarownemu układowi stanowi ona świetną lekturę również dla początkujących programistów.
- Pojęcia związane z programowaniem obiektowym
- Typy danych, tablice, pętle, sterowanie wykonaniem
- Wykorzystanie funkcji
- Domknięcia
- Obiekty wbudowane
- Zastosowanie konstruktorów
- Tablice asocjacyjne
- Użycie prototypów
- Rozszerzanie obiektów wbudowanych
- Dziedziczenie
- Praca w środowisku przeglądarki (modele BOM i DOM)
- Wzorce kodowania i wzorce projektowe
Od podstaw do sprawnego programowania obiektowego!
Wybrane bestsellery
-
Dzięki książce Head First JavaScript. Edycja polska poznasz JavaScript w nietypowy, a przy tym bardzo skuteczny sposób. Ponieważ została ona napisana w oparciu o najnowsze teorie uczenia się, błyskawicznie przyswoisz sobie wiedzę o tym języku. Nauczysz się osadzać kod JavaScript w dokumentach HTM...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.50 zł
89.00 zł(-50%) -
To książka przeznaczona dla osób, które posługują się językiem JavaScript i chcą wykorzystać jego możliwości do zbudowania kompletnej aplikacji internetowej. Prezentuje język TypeScript i opisuje jego najlepsze cechy, pokazuje także, w jaki sposób za pomocą takich frameworków jak React, Redux, No...
React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
To drugie wydanie cenionego podręcznika dla początkujących programistów. Zawarty w nim materiał - podany jasno i przystępnie - pozwoli Ci w pełni poznać możliwości języka TypeScript 4. Naukę rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyśc...
TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla średnio zaawansowanych użytkowników biblioteki React, którzy chcą tworzyć elastyczniejsze i łatwiejsze w utrzymaniu aplikacje. Wyjaśniono tu sposób działania wewnętrznych mechanizmów biblioteki React. Zaprezentowano, jak należy budować komponenty możliwe do wielokrotne...
React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydanie III React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
7.90 zł
24.90 zł(-68%) -
Niniejsza książka jest pierwszą częścią serii w całości poświęconej temu językowi. Autor skupia się na trudniejszych aspektach języka JavaScript, dogłębnie je analizuje, a następnie przedstawia praktyczne zastosowanie opisanych koncepcji. Książka jest przeznaczona dla osób dopiero rozpoczynającyc...
-
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono mul...
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
To trzecie, wzbogacone i uzupełnione wydanie popularnego podręcznika programowania dla początkujących. Znalazło się tu wyczerpujące wyjaśnienie podstawowych zasad programowania oraz struktury języka JavaScript. Omówiono techniki testowania kodu i obsługi błędów, tworzenia kodu modułowego, zapreze...
Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania. Wydanie III Zrozumieć JavaScript. Wprowadzenie do programowania. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Uwaga, uwaga! Proszę państwa, kierujemy się w stronę JavaScriptu! Skoro zdecydowaliście się ruszyć z nami na tę pouczającą wycieczkę, to z pewnością dysponujecie znajomością języka HTML! Jeśli go jeszcze nie znacie, radzimy szybko to zmienić. HTML bowiem stanowi bazę, bez której trudno stworzyć s...
Frontend developer. Kurs video. JavaScript. Poziom podstawowy Frontend developer. Kurs video. JavaScript. Poziom podstawowy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.55 zł
99.00 zł(-55%)
O autorze książki
1 Stoyan StefanovStoyan Stefanov pracuje w Facebooku, jest autorem książek i często zabiera głos na konferencjach poświęconych WWW. Obecnie mieszka w Los Angeles w Kalifornii. W wolnych chwilach gra na gitarze, lata lub po prostu leniuchuje wraz z rodziną na którejś z plaż Santa Monica.
Stoyan Stefanov - pozostałe książki
-
Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Za...
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Hit the ground running with React, the open source technology from Facebook for building rich web applications fast. Updated for the latest React release, the second edition of this hands-on guide shows you how to build React components and organize them into maintainable large-scale apps. If you...(169.15 zł najniższa cena z 30 dni)
169.15 zł
199.00 zł(-15%) -
Ta książka jest znakomitym podręcznikiem programowania obiektowego w JavaScripcie. Przedstawiono tu solidne podstawy języka oraz programowania obiektowego, co ułatwia zrozumienie zaawansowanych, nowoczesnych funkcjonalności ES6: iteratorów i generatorów. Wyjaśniono koncepcję prototypów i zasady d...
Programowanie zorientowane obiektowo w języku JavaScript. Wydanie III Programowanie zorientowane obiektowo w języku JavaScript. Wydanie III
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Niniejsza książka jest przydatnym przewodnikiem po bibliotece React i jej zastosowaniach w tworzeniu aplikacji internetowych. Z publikacji tej dowiesz się, jak można jednorazowo zdefiniować interfejs, który będzie automatycznie się przebudowywał w reakcji na zmianę stanu aplikacji. Nauczysz się t...
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Learn everything you need to know about object-oriented JavaScript with this comprehensive guide. Enter the world of cutting-edge development!About This BookThis book has been updated to cover all the new object-oriented features introduced in ECMAScript 6It makes object-oriented programming acce...
-
Książka przeznaczona jest dla programistów PHP chcących szybko nauczyć się programowania w języku JavaScript. W trakcie lektury poznasz różnice i podobieństwa między tymi dwoma językami. W kolejnych rozdziałach rozgryziesz składnię JavaScriptu i błyskawicznie zaczniesz używać funkcj...(16.45 zł najniższa cena z 30 dni)
16.45 zł
32.90 zł(-50%) -
If you want to significantly expand your web development skills beyond PHP, this practical, hands-on book teaches you ECMAScript—the core JavaScript language—from the ground up. You’ll discover some similarities between JavaScript and PHP, such as conditions and loops, but the p...
JavaScript for PHP Developers. A Concise Guide to Mastering JavaScript JavaScript for PHP Developers. A Concise Guide to Mastering JavaScript
(50.92 zł najniższa cena z 30 dni)50.92 zł
59.90 zł(-15%) -
Dzięki książce "PEAR. Programowanie w PHP" nauczysz się wykonywać codzienne zadania programistyczne przy użyciu klas z popularnych pakietów PEAR.
PEAR. Programowanie w PHP PEAR. Programowanie w PHP
Stephan Schmidt, Stoyan Stefanov, Carsten Lucke, Aaron Wormus
(22.00 zł najniższa cena z 30 dni)22.00 zł
44.00 zł(-50%) -
Performance is critical to the success of any website, and help with using today’s new tools is key. In this remarkable guide, 32 leading web performance experts offer practical tips, techniques, and advice for optimizing your site’s user experience.Originally written for an online ca...(67.92 zł najniższa cena z 30 dni)
67.92 zł
79.90 zł(-15%) -
Książka napisana przez eksperta języka JavaScript Stoyana Stefanova - starszego inżyniera Yahoo! i architekta narzędzia do optymalizacji stron WWW YSlow 2.0 - zawiera wiele praktycznych wskazówek w zakresie implementacji opisywanych wzorców, a także kilka całościowych przykładów. Znajdziesz w nie...(19.50 zł najniższa cena z 30 dni)
19.50 zł
39.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: JavaScript. Programowanie obiektowe (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
youthcoders.net Patryk yarpo Jar, 2011-06-13
W świecie JavaScript rewolucja za rewolucją. Na szczęście wyłania się już ścisła elita autorów, których będzie można polecać z zamkniętymi oczami i nie bać się ich cytować, będąc pewnym, że głupot nie gadają. Stoyan Stefanov - zapamiętać to nazwisko. Połączenie Erica Meyera i Douga Crockforda. Zdecydowanie najlepsza książka o JavaScript (nie tylko obiektowym, ale całkowicie ujmująca temat) jaką przeczytałem. A proszę mi wierzyć - było ich kilka. Stawiam ją na równi z "Mocnymi stronami JavaScript" (D. Crockford) jeśli chodzi o wiedzę, którą autor przekazał w książce. Jednocześnie uważam, że jest o poziom lub dwa łatwiejsza do przyswojenia. Przykłady są bardziej intuicyjne, całość sprawia wrażenie pełnej prezentacji, a nie jedynie szczątkowych notatek. Pozycja nie tyle, że warta polecenia, co praktycznie obowiązkowa. Dla kogo? Sądzę, że całkowicie początkujący programiści (w jakimkolwiek języku) może powinni w ogóle wybrać inny język na początek. Jeśli jednak od pewnego czasu używasz JavaScript, zacząłeś nawet eksperymentować w zakresie obiektów i domknięć, a także wiesz, że JS nie ma klas - kup tę książkę. Jeśli któregoś z warunków nie spełniasz - kup tę książkę i przeczytaj dwa razy, a potem jeszcze raz. Naprawdę warto. Minusy: Aby nie zasłodzić - szkoda, że: 1. W tłumaczeniu starano się tłumaczyć kod, przez co nazwy zmiennych mają postać "małpa", lub inne "ogonkowe" przypadki. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem (w FireFoksie nawet działa) i uważam to za antywzorzec. Zdecydowanie lepiej było zostawić przykłady. Dodatków w kilku miejscach były z powodu tłumaczenia jakieś nieścisłości. 2. W JSON klucz powinien być ujęty w cudzysłów (a nie w apostrofy), przynajmniej część walidatorów apostrofowany klucz uznaje za błędny. Więcej grzechów nie pamiętam. Polecam. Doradzam. Bardzo słuszny zakup.
-
NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 01/2011
Obecnie trudno sobie wyobrazić projektowanie witryn i aplikacji internetowych bez wielofunkcyjnych, interaktywnych interfejsów użytkownika. Głównie tworzy się je umiejętnie wykorzystując obiektowe własności języka JavaScript. Czytając książkę czytelnik pozna krótką historię języka oraz podstawowe pojęcia związane z programowaniem obiektowym. Znajdzie wyjaśnienie sposobów wykorzystania funkcji oraz ich stosowania. Pozna rozmaite popularne wzorce implementacji dziedziczenia. Znajdzie informacje o środowisku, w którym JavaScript może zapewnić pełnię możliwości przeglądarkom internetowym przez łączenie kodu HTML z modelem obiektowym przeglądarki BOM i dokumentu DOM. Nauczy się korzystać ze wzorców kodowania, które są ściśle związane z językiem JavaScript, a także ze wzorcami projektowania niezależnymi od tego języka. By skorzystać z wiedzy przekazywanej w książce nie są wymagane żadne wstępne umiejętności programistyczne.
-
Computer Arts 2010-06-01
Dzięki "JavaScript. Programowanie obiektowe" dowiesz się, w jaki sposób użyć do swoich celów obiektowych możliwości języka JavaScript. Jednak zanim zapoznasz się z tymi tematami, autor w niezwykle przejrzysty sposób przedstawi Ci podstawy tego języka. Zobaczysz, w jaki sposób działają funkcje, pętle oraz model DOM. Ponadto nauczysz się korzystać ze wzorców projektowych, wyrażeń regularnych oraz prototypów. Dzięki przejrzystemu językowi i klarownemu układowi książka ta - pomimo zaawansowanej tematyki -stanowi świetną lekturę również dla początkujących programistów.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Object-Oriented JavaScript
- Tłumaczenie:
- Justyna Walkowska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2242-9, 9788324622429
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-04-23
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5813-8, 9788324658138
- Data wydania ebooka:
-
2012-06-26
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 5416
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.0MB
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » JavaScript - Programowanie
- Serie wydawnicze: Standard
Spis treści książki
- Co znajdziesz w tej książce? (19)
- Konwencje (20)
- Trochę historii (24)
- Zapowiedź zmian (25)
- Teraźniejszość (26)
- Przyszłość (26)
- Programowanie obiektowe (27)
- Obiekty (27)
- Klasy (28)
- Kapsułkowanie (28)
- Agregacja (29)
- Dziedziczenie (29)
- Polimorfizm (30)
- Programowanie obiektowe - podsumowanie (30)
- Konfiguracja środowiska rozwijania aplikacji (31)
- Niezbędne narzędzia (31)
- Korzystanie z konsoli Firebug (32)
- Podsumowanie (33)
- Zmienne (35)
- Wielkość liter ma znaczenie (36)
- Operatory (37)
- Proste typy danych (40)
- Ustalanie typu danych - operator typeof (41)
- Liczby (41)
- Liczby ósemkowe i szesnastkowe (41)
- Wykładniki potęg (42)
- Nieskończoność (43)
- NaN (45)
- Łańcuchy znaków (45)
- Konwersje łańcuchów (46)
- Znaki specjalne (47)
- Typ boolean (48)
- Operatory logiczne (49)
- Priorytety operatorów (51)
- Leniwe wartościowanie (52)
- Porównywanie (53)
- Undefined i null (54)
- Proste typy danych - podsumowanie (56)
- Tablice (56)
- Dodawanie i aktualizacja elementów tablicy (57)
- Usuwanie elementów (58)
- Tablice tablic (58)
- Warunki i pętle (60)
- Bloki kodu (60)
- Warunki if (61)
- Sprawdzanie, czy zmienna istnieje (62)
- Alternatywna składnia if (63)
- Switch (63)
- Pętle (65)
- Pętla while (66)
- Pętla do...while (66)
- Pętla for (66)
- Pętla for...in (69)
- Komentarze (70)
- Podsumowanie (71)
- Ćwiczenia (71)
- Czym jest funkcja? (74)
- Wywoływanie funkcji (74)
- Parametry (74)
- Funkcje predefiniowane (76)
- parseInt() (76)
- parseFloat() (78)
- isNaN() (79)
- isFinite() (79)
- Encode/Decode URIs (80)
- eval() (80)
- Bonus - funkcja alert() (81)
- Zasięg zmiennych (81)
- Funkcje są danymi (83)
- Funkcje anonimowe (84)
- Wywołania zwrotne (84)
- Przykłady wywołań zwrotnych (85)
- Funkcje samowywołujące się (87)
- Funkcje wewnętrzne (prywatne) (87)
- Funkcje, które zwracają funkcje (88)
- Funkcjo, przepiszże się! (89)
- Domknięcia (90)
- Łańcuch zakresów (91)
- Zasięg leksykalny (91)
- Przerwanie łańcucha za pomocą domknięcia (93)
- Domknięcie 1. (94)
- Domknięcie 2. (95)
- Domknięcie 3. i jedna definicja (96)
- Domknięcia w pętli (96)
- Funkcje dostępowe (98)
- Iterator (99)
- Podsumowanie (100)
- Ćwiczenia (100)
- Od tablic do obiektów (103)
- Elementy, pola, metody (105)
- Tablice asocjacyjne (105)
- Dostęp do własności obiektu (106)
- Wywoływanie metod obiektu (107)
- Modyfikacja pól i metod (108)
- Wartość this (109)
- Konstruktory (109)
- Obiekt globalny (110)
- Pole constructor (112)
- Operator instanceof (112)
- Funkcje zwracające obiekty (113)
- Przekazywanie obiektów (114)
- Porównywanie obiektów (114)
- Obiekty w konsoli Firebug (115)
- Obiekty wbudowane (117)
- Object (117)
- Array (118)
- Ciekawe metody obiektu Array (120)
- Function (122)
- Własności obiektu Function (123)
- Metody obiektu Function (125)
- Nowe spojrzenie na obiekt arguments (126)
- Boolean (127)
- Number (128)
- String (130)
- Ciekawe metody obiektu String (132)
- Math (135)
- Date (136)
- Metody działające na obiektach Date (138)
- RegExp (140)
- Pola obiektów RegExp (141)
- Metody obiektów RegExp (142)
- Metody obiektu String, których parametrami mogą być wyrażenia regularne (143)
- search() i match() (143)
- replace() (144)
- Wywołania zwrotne replace (145)
- split() (146)
- Przekazanie zwykłego tekstu zamiast wyrażenia regularnego (146)
- Obsługa błędów za pomocą obiektów Error (146)
- Podsumowanie (150)
- Ćwiczenia (151)
- Pole prototype (155)
- Dodawanie pól i metod przy użyciu prototypu (156)
- Korzystanie z pól i metod obiektu prototype (157)
- Własne pola obiektu a pola prototypu (158)
- Nadpisywanie pól prototypu własnymi polami obiektu (159)
- Pobieranie listy pól (160)
- isPrototypeOf() (162)
- Ukryte powiązanie __proto__ (163)
- Rozszerzanie obiektów wbudowanych (165)
- Rozszerzanie obiektów wbudowanych - kontrowersje (166)
- Pułapki związane z prototypami (167)
- Podsumowanie (169)
- Ćwiczenia (170)
- Łańcuchy prototypów (172)
- Przykładowy łańcuch prototypów (172)
- Przenoszenie wspólnych pól do prototypu (175)
- Dziedziczenie samego prototypu (177)
- Konstruktor tymczasowy - new F() (178)
- Uber: dostęp do obiektu-rodzica (180)
- Zamknięcie dziedziczenia wewnątrz funkcji (181)
- Kopiowanie pól (182)
- Uwaga na kopiowanie przez referencję! (184)
- Obiekty dziedziczą z obiektów (186)
- Głębokie kopiowanie (187)
- object() (189)
- Połączenie dziedziczenia prototypowego z kopiowaniem pól (190)
- Dziedziczenie wielokrotne (191)
- Miksiny (193)
- Dziedziczenie pasożytnicze (193)
- Wypożyczanie konstruktora (194)
- Pożycz konstruktor i skopiuj jego prototyp (196)
- Podsumowanie (197)
- Studium przypadku: rysujemy kształty (200)
- Analiza (200)
- Implementacja (201)
- Testowanie (204)
- Ćwiczenia (205)
- Łączenie JavaScriptu z kodem HTML (207)
- BOM i DOM - przegląd (208)
- BOM (209)
- Ponownie odkrywamy obiekt window (209)
- window.navigator (210)
- Firebug jako ściąga (210)
- window.location (211)
- window.history (212)
- window.frames (213)
- window.screen (214)
- window.open() i window.close() (215)
- window.moveTo(), window.resizeTo() (216)
- window.alert(), window.prompt(), window.confirm() (216)
- window.setTimeout(), window.setInterval() (217)
- window.document (219)
- DOM (219)
- Core DOM i HTML DOM (221)
- Dostęp do węzłów DOM (222)
- Węzeł document (223)
- documentElement (224)
- Węzły-dzieci (224)
- Atrybuty (225)
- Dostęp do zawartości znacznika (226)
- Uproszczone metody dostępowe DOM (227)
- Rówieśnicy, body, pierwsze i ostatnie dziecko (228)
- Spacer przez węzły DOM (230)
- Modyfikacja węzłów DOM (230)
- Modyfikacja stylu (231)
- Zabawa formularzami (232)
- Tworzenie nowych węzłów (233)
- Metoda w pełni zgodna z DOM (234)
- cloneNode() (235)
- insertBefore() (236)
- Usuwanie węzłów (236)
- Obiekty DOM istniejące tylko w HTML (238)
- Starsze sposoby dostępu do dokumentu (239)
- document.write() (240)
- Pola cookies, title, referrer i domain (240)
- Zdarzenia (242)
- Kod obsługi zdarzeń wpleciony w atrybuty HTML (242)
- Pola elementów (242)
- Obserwatorzy zdarzeń DOM (243)
- Przechwytywanie i bąbelkowanie (244)
- Zatrzymanie propagacji (246)
- Anulowanie zachowania domyślnego (248)
- Obsługa zdarzeń w różnych przeglądarkach (248)
- Typy zdarzeń (249)
- XMLHttpRequest (250)
- Wysłanie żądania (251)
- Przetworzenie odpowiedzi (252)
- Tworzenie obiektów XHR w IE w wersjach starszych niż 7 (253)
- A jak asynchroniczny (254)
- X jak XML (254)
- Przykład (254)
- Podsumowanie (257)
- Ćwiczenia (258)
- Wzorce kodowania (262)
- Izolowanie zachowania (262)
- Warstwa treści (262)
- Warstwa prezentacji (263)
- Zachowanie (263)
- Przykład wydzielenia warstwy zachowania (263)
- Przestrzenie nazw (264)
- Obiekt w roli przestrzeni nazw (264)
- Konstruktory w przestrzeniach nazw (265)
- Metoda namespace() (266)
- Rozgałęzianie kodu w czasie inicjalizacji (267)
- Leniwe definicje (268)
- Obiekt konfiguracyjny (269)
- Prywatne pola i metody (270)
- Metody uprzywilejowane (271)
- Funkcje prywatne w roli metod publicznych (272)
- Funkcje samowywołujące się (273)
- Łańcuchowanie (273)
- JSON (274)
- Wzorce projektowe (275)
- Singleton (276)
- Singleton 2 (276)
- Zmienna globalna (277)
- Pole konstruktora (277)
- Pole prywatne (278)
- Fabryka (278)
- Dekorator (280)
- Dekorowanie choinki (280)
- Obserwator (282)
- Podsumowanie (285)
- Lista słów zarezerwowanych mających specjalne znaczenie w języku JavaScript (287)
- Lista słów zarezerwowanych na użytek przyszłych implementacji (288)
- Object (295)
- Składowe konstruktora Object (296)
- Składowe obiektów tworzonych przez konstruktor Object (296)
- Array (298)
- Składowe obiektów Array (298)
- Function (301)
- Składowe obiektów Function (301)
- Boolean (302)
- Number (302)
- Składowe konstruktora Number (303)
- Składowe obiektów Number (304)
- String (304)
- Składowe konstruktora String (305)
- Składowe obiektów String (305)
- Date (308)
- Składowe konstruktora Date (308)
- Składowe obiektów Date (309)
- Math (311)
- Składowe obiektu Math (312)
- RegExp (313)
- Składowe obiektów RegExp (314)
- Obiekty Error (315)
- Składowe obiektów Error (315)
O autorze (13)
O recenzentach (15)
Przedmowa (19)
Rozdział 1. Wprowadzenie (23)
Rozdział 2. Proste typy danych, tablice, pętle i warunki (35)
Rozdział 3. Funkcje (73)
Rozdział 4. Obiekty (103)
Rozdział 5. Prototypy (155)
Rozdział 6. Dziedziczenie (171)
Rozdział 7. Środowisko przeglądarki (207)
Rozdział 8. Wzorce kodowania i wzorce projektowe (261)
Dodatek A: Słowa zarezerwowane (287)
Dodatek B: Funkcje wbudowane (291)
Dodatek C: Obiekty wbudowane (295)
Dodatek D: Wyrażenia regularne (317)
Skorowidz (323)
Oceny i opinie klientów: JavaScript. Programowanie obiektowe Stoyan Stefanov (36)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(10)
(14)
(6)
(4)
(1)
(1)
Izabela ,
Data dodania: 2023-03-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-01-20 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Slawek,
Data dodania: 2015-01-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-12-12 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-07-04 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Przemysław Szelenberger, Webmaster at Agora S.A.
Data dodania: 2012-12-05 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
faeton, programista
Data dodania: 2012-04-20 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-02-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Piotr L.,
Data dodania: 2011-08-17 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-01-12 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jakub Szlenk, Programista
Data dodania: 2017-07-09 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Zbigniew Klebba, programista
Data dodania: 2016-03-26 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Mateusz, GIS Web Developer
Data dodania: 2015-08-12 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adam Wyżgoł, programista
Data dodania: 2014-10-21 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Olga, Front-End Developer
Data dodania: 2014-03-28 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Łukasz Lubosz,
Data dodania: 2014-01-17 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2013-04-19 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-04-11 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Damian C., freelancer
Data dodania: 2013-04-08 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
m.g.,
Data dodania: 2013-03-29 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał Jendrzejewski,
Data dodania: 2013-02-28 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł Grzeszczak, Programista PHP, JS; Trener IT
Data dodania: 2012-08-08 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Krzysiek, Programista
Data dodania: 2011-11-30 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
macias,
Data dodania: 2011-06-30 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-11-11 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Tomasz,
Data dodania: 2013-08-03 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Michał, programista
Data dodania: 2012-03-22 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Sławek Kaczorowski, web developer
Data dodania: 2011-12-28 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Stanisław Eysmont,
Data dodania: 2011-11-14 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Piotr K, WebMaster
Data dodania: 2011-06-30 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-06-15 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Radosław Urbański, student
Data dodania: 2013-10-13 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-10-08 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jacek, Programista
Data dodania: 2013-08-29 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafal Drozdowski, Lead Front End Developer
Data dodania: 2014-05-27 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-02-27 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii