Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II
- Autor:
- Cay S. Horstmann
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 5
- Stron:
- 464
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II
Dziś Java jest uważana za starannie zaprojektowany i wciąż rozwijany język, który stanowi standard w wielu potężnych korporacjach z branży IT. W język ten wbudowano funkcje ułatwiające implementację wielu złożonych zadań programistycznych. W nowej wersji Javy znalazło się wiele usprawnień dotyczących najbardziej podstawowych technologii platformy Java. Nowe mechanizmy, na przykład modularyzacja czy nowe podejście do programowania współbieżnego, poprawią efektywność pracy programisty. Jednak opanowanie tak potężnego narzędzia i używanie go na profesjonalnym poziomie stało się prawdziwym wyzwaniem.
Ta książka jest kompletnym i zwięzłym kompendium praktycznego wykorzystania Javy. Została pomyślana w taki sposób, aby nauka języka i bibliotek odbywała się możliwie szybko. Omówiono tu bardzo dużo materiału, ale jego uporządkowanie i sposób prezentacji ułatwiają szybki dostęp do danego zagadnienia i łatwe zrozumienie treści. Dzięki temu płynnie nauczysz się wszystkich nowości, od systemu modułów „Project Jigsaw” do wyrażeń lambda czy strumieni. Opanujesz tajniki programowania współbieżnego dzięki potężnym mechanizmom dostępnym w bibliotekach. Docenisz tę książkę, jeśli profesjonalnie piszesz aplikacje w Javie, zwłaszcza jeżeli chcesz tworzyć oprogramowanie działające po stronie serwera lub w systemie Android.
Najważniejsze zagadnienia:
- Modularyzacja, w tym stosowanie modułów zewnętrznych
- Testowanie kodu za pomocą JShell REPL
- Wyrażenia lambda i praca z kolekcjami
- Korzystanie ze Streams API
- Operacje wejścia-wyjścia, wyrażenia regularne oraz procesy
- Współbieżność i zadania współpracujące ze sobą
Mistrz Javy — to tak dumnie brzmi!
Wybrane bestsellery
-
O tym, ile problemów sprawia niedbale napisany kod, wie każdy programista. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać ten świetny, „czysty” kod i czym właściwie powinien się on charakteryzować. Co więcej – jak odróżnić dobry kod od złego? Odpowiedź na te pytania oraz sposoby tworzen...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)101.40 zł
169.00 zł(-40%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
W tej książce w sposób jasny i bardzo interesujący przedstawiono uniwersalne zasady architektury oprogramowania wraz z szeregiem wskazówek dotyczących stosowania tych reguł w praktyce. Wyczerpująco zaprezentowano tu dostępne rozwiązania i wyjaśniono, dlaczego są one tak istotne dla sukcesu przeds...
Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Mikrousługi są relatywnie świeżą koncepcją w świecie systemów IT, mimo to coraz więcej organizacji decyduje się na wdrażanie opartej na nich architektury. Uznaje się, że zapewnia ona wówczas lepszą skalowalność, łatwość łączenia poszczególnych niezależnych elementów, a przede wszystkim możliwość ...
Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Odpowiedź na to fundamentalne pytanie znajdziesz w tej książce ? drugim wydaniu świetnego podręcznika dla przyszłych mistrzów kodu. Zostało ono, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowane zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. I w...
Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
Ta książka zawiera opis podstawowych wzorców, zasad i praktyk przydatnych podczas analizy dziedzin biznesowych, ułatwiających zrozumienie ich strategii i dostosowanie architektury do potrzeb biznesu, aby umożliwić zbudowanie solidnej implementacji logiki biznesowej. Omówiono tu narzędzia i techni...
Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla osób, które posługują się językiem JavaScript i chcą wykorzystać jego możliwości do zbudowania kompletnej aplikacji internetowej. Prezentuje język TypeScript i opisuje jego najlepsze cechy, pokazuje także, w jaki sposób za pomocą takich frameworków jak React, Redux, No...
React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)65.40 zł
109.00 zł(-40%)
O autorze książki
1 Cay S. HorstmannCay S. Horstmann jest głównym autorem książek Java. Podstawy. Wydanie IX i Java. Techniki zaawansowane. Wydanie IX - najpopularniejszych w Polsce podręczników do nauki Javy. Cay jest profesorem informatyki na Uniwersytecie Stanowym w San José, ma tytuł Java Champion i często wygłasza odczyty na konferencjach związanych z branżą komputerową.
Cay S. Horstmann - pozostałe książki
-
Oto polska edycja popularnego podręcznika opartego na naukowych podstawach skutecznego uczenia. To znakomite wprowadzenie do podstawowych technik programowania i umiejętności projektowania pozwala łatwo, a przy tym dogłębnie opanować elementarne pojęcia. W przystępny sposób omawia najistotniejsze...
Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III
(99.50 zł najniższa cena z 30 dni)99.50 zł
199.00 zł(-50%) -
Oto kolejne, przejrzane, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego podręcznika dla zawodowych programistów Javy. Znalazł się tu dokładny opis sposobów tworzenia interfejsu użytkownika, stosowania rozwiązań korporacyjnych, sieciowych i zabezpieczeń, a także nowości wprowadzonych w JDK 11. P...(74.50 zł najniższa cena z 30 dni)
74.50 zł
149.00 zł(-50%) -
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy — to pierwszy tom, w którym omówiono podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. W tym wydaniu opisano pakiet JD...(49.50 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Książka ta jest kolejnym, gruntownie zaktualizowanym i przeorganizowanym wydaniem czołowego podręcznika dla poważnych programistów Javy, którzy chcą skorzystać z nowych możliwości języka. W tym drugim z dwóch tomów książki opisano zagadnienia zaawansowane, takie jak API strumieni, biblioteki do o...(74.50 zł najniższa cena z 30 dni)
74.50 zł
149.00 zł(-50%) -
Opisano tu podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. Przedstawiono pakiet Java Development Kit. Pakiet ten obejmuje obecnie tak różne aspekty tworzenia aplikacji, jak konstruowanie interfejsu użytkownika, zarządzanie bazami danych, internacjo...(49.50 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Jeśli jesteś posiadasz doświadzenie w programowaniu Javy, praktyczne podejście Horstmanna i przykładowe kody pomogą Ci szybko wykorzystać wyrażenia lambda, strumienie i inne usprawnienia wprowadzone zarówno do języka jak i platformy Java. Horstmann omawia wszystko, co powinni wiedzieć deweloperzy...(34.50 zł najniższa cena z 30 dni)
34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Kolejne wydanie tej cenionej książki zostało zaktualizowane o wszystkie nowości, które pojawiły się w wersji 7 platformy Java Standard Edition. W trakcie lektury poznasz składnię języka oraz wszystkie istotne kwestie związane z programowaniem w Javie. Zrozumiesz założenia programowania obiektoweg...(49.50 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Dziewiąte wydanie bestsellerowej pozycji Java. Techniki zaawansowane zostało zaktualizowane i uzupełnione o nowinki z najnowszej wersji języka Java oznaczonej numerem 7. W trakcie lektury dowiesz się, jak wydajnie korzystać ze strumieni, wyrażeń regularnych oraz baz danych. Java 7 to całkowicie n...(74.50 zł najniższa cena z 30 dni)
74.50 zł
149.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Core Java SE 9 for the Impatient (2nd Edition)
- Tłumaczenie:
- Andrzej Stefański
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-4250-7, 9788328342507
- Data wydania książki drukowanej:
- 2018-05-25
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4251-4, 9788328342514
- Data wydania ebooka:
-
2018-05-25
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 71498
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
Programowanie » Inne - Programowanie
- Serie wydawnicze: Core
Spis treści książki
- Wstęp
- Podziękowania
- O autorze
- 1. Podstawowe struktury programistyczne
- 1.1. Nasz pierwszy program
- 1.1.1. Analiza programu Witaj, świecie!
- 1.1.2. Kompilacja i uruchamianie programu w języku Java
- 1.1.3. Wywołania metod
- 1.1.4. JShell
- 1.2. Typy proste
- 1.2.1. Typy całkowite ze znakiem
- 1.2.2. Typy zmiennoprzecinkowe
- 1.2.3. Typ char
- 1.2.4. Typ boolean
- 1.3. Zmienne
- 1.3.1. Deklaracje zmiennych
- 1.3.2. Nazwy
- 1.3.3. Inicjalizacja
- 1.3.4. Stałe
- 1.4. Działania arytmetyczne
- 1.4.1. Przypisanie
- 1.4.2. Podstawowa arytmetyka
- 1.4.3. Metody matematyczne
- 1.4.4. Konwersja typów liczbowych
- 1.4.5. Operatory relacji i operatory logiczne
- 1.4.6. Duże liczby
- 1.5. Ciągi znaków
- 1.5.1. Łączenie ciągów znaków
- 1.5.2. Wycinanie ciągów znaków
- 1.5.3. Porównywanie ciągów znaków
- 1.5.4. Konwersja liczb na znaki i znaków na liczby
- 1.5.5. API klasy String
- 1.5.6. Kodowanie znaków w języku Java
- 1.6. Wejście i wyjście
- 1.6.1. Wczytywanie danych wejściowych
- 1.6.2. Formatowanie generowanych danych
- 1.7. Kontrola przepływu
- 1.7.1. Instrukcje warunkowe
- 1.7.2. Pętle
- 1.7.3. Przerywanie i kontynuacja
- 1.7.4. Zasięg zmiennych lokalnych
- 1.8. Tablice i listy tablic
- 1.8.1. Obsługa tablic
- 1.8.2. Tworzenie tablicy
- 1.8.3. Klasa ArrayList
- 1.8.4. Klasy opakowujące typy proste
- 1.8.5. Rozszerzona pętla for
- 1.8.6. Kopiowanie tablic i obiektów ArrayList
- 1.8.7. Algorytmy tablic
- 1.8.8. Parametry wiersza poleceń
- 1.8.9. Tablice wielowymiarowe
- 1.9. Dekompozycja funkcjonalna
- 1.9.1. Deklarowanie i wywoływanie metod statycznych
- 1.9.2. Parametry tablicowe i zwracane wartości
- 1.9.3. Zmienna liczba parametrów
- Ćwiczenia
- 1.1. Nasz pierwszy program
- 2. Programowanie obiektowe
- 2.1. Praca z obiektami
- 2.1.1. Metody dostępowe i modyfikujące
- 2.1.2. Referencje do obiektu
- 2.2. Implementowanie klas
- 2.2.1. Zmienne instancji
- 2.2.2. Nagłówki metod
- 2.2.3. Treści metod
- 2.2.4. Wywołania metod instancji
- 2.2.5. Referencja this
- 2.2.6. Wywołanie przez wartość
- 2.3. Tworzenie obiektów
- 2.3.1. Implementacja konstruktorów
- 2.3.2. Przeciążanie
- 2.3.3. Wywoływanie jednego konstruktora z innego
- 2.3.4. Domyślna inicjalizacja
- 2.3.5. Inicjalizacja zmiennych instancji
- 2.3.6. Zmienne instancji z modyfikatorem final
- 2.3.7. Konstruktor bez parametrów
- 2.4. Statyczne zmienne i metody
- 2.4.1. Zmienne statyczne
- 2.4.2. Stałe statyczne
- 2.4.3. Statyczne bloki inicjalizacyjne
- 2.4.4. Metody statyczne
- 2.4.5. Metody wytwórcze
- 2.5. Pakiety
- 2.5.1. Deklarowanie pakietów
- 2.5.2. Polecenie jar
- 2.5.3. Ścieżka przeszukiwań dla klas
- 2.5.4. Dostęp do pakietu
- 2.5.5. Importowanie klas
- 2.5.6. Import metod statycznych
- 2.6. Klasy zagnieżdżone
- 2.6.1. Statyczne klasy zagnieżdżone
- 2.6.2. Klasy wewnętrzne
- 2.6.3. Specjalne reguły składni dla klas wewnętrznych
- 2.7. Komentarze do dokumentacji
- 2.7.1. Wstawianie komentarzy
- 2.7.2. Komentarze klasy
- 2.7.3. Komentarze metod
- 2.7.4. Komentarze zmiennych
- 2.7.5. Ogólne komentarze
- 2.7.6. Odnośniki
- 2.7.7. Opisy pakietów, modułów i ogólne
- 2.7.8. Wycinanie komentarzy
- Ćwiczenia
- 2.1. Praca z obiektami
- 3. Interfejsy i wyrażenia lambda
- 3.1. Interfejsy
- 3.1.1. Deklarowanie interfejsu
- 3.1.2. Implementowanie interfejsu
- 3.1.3. Konwersja do typu interfejsu
- 3.1.4. Rzutowanie i operator instanceof
- 3.1.5. Rozszerzanie interfejsów
- 3.1.6. Implementacja wielu interfejsów
- 3.1.7. Stałe
- 3.2. Metody statyczne, domyślne i prywatne
- 3.2.1. Metody statyczne
- 3.2.2. Metody domyślne
- 3.2.3. Rozstrzyganie konfliktów metod domyślnych
- 3.2.4. Metody prywatne
- 3.3. Przykłady interfejsów
- 3.3.1. Interfejs Comparable
- 3.3.2. Interfejs Comparator
- 3.3.3. Interfejs Runnable
- 3.3.4. Wywołania zwrotne interfejsu użytkownika
- 3.4. Wyrażenia lambda
- 3.4.1. Składnia wyrażeń lambda
- 3.4.2. Interfejsy funkcyjne
- 3.5. Referencje do metod i konstruktora
- 3.5.1. Referencje do metod
- 3.5.2. Referencje konstruktora
- 3.6. Przetwarzanie wyrażeń lambda
- 3.6.1. Implementacja odroczonego wykonania
- 3.6.2. Wybór interfejsu funkcjonalnego
- 3.6.3. Implementowanie własnych interfejsów funkcjonalnych
- 3.7. Wyrażenia lambda i zasięg zmiennych
- 3.7.1. Zasięg zmiennej lambda
- 3.7.2. Dostęp do zmiennych zewnętrznych
- 3.8. Funkcje wyższych rzędów
- 3.8.1. Metody zwracające funkcje
- 3.8.2. Metody modyfikujące funkcje
- 3.8.3. Metody interfejsu Comparator
- 3.9. Klasy lokalne i anonimowe
- 3.9.1. Klasy lokalne
- 3.9.2. Klasy anonimowe
- Ćwiczenia
- 3.1. Interfejsy
- 4. Dziedziczenie i mechanizm refleksji
- 4.1. Rozszerzanie klas
- 4.1.1. Klasy nadrzędne i podrzędne
- 4.1.2. Definiowanie i dziedziczenie metod klas podrzędnych
- 4.1.3. Przesłanianie metod
- 4.1.4. Tworzenie klasy podrzędnej
- 4.1.5. Przypisania klas nadrzędnych
- 4.1.6. Rzutowanie
- 4.1.7. Metody i klasy z modyfikatorem final
- 4.1.8. Abstrakcyjne metody i klasy
- 4.1.9. Ograniczony dostęp
- 4.1.10. Anonimowe klasy podrzędne
- 4.1.11. Dziedziczenie i metody domyślne
- 4.1.12. Wywołania metod z super
- 4.2. Object najwyższa klasa nadrzędna
- 4.2.1. Metoda toString
- 4.2.2. Metoda equals
- 4.2.3. Metoda hashCode
- 4.2.4. Klonowanie obiektów
- 4.3. Wyliczenia
- 4.3.1. Sposoby wyliczania
- 4.3.2. Konstruktory, metody i pola
- 4.3.3. Zawartość elementów
- 4.3.4. Elementy statyczne
- 4.3.5. Wyrażenia switch ze stałymi wyliczeniowymi
- 4.4. Informacje o typie i zasobach w czasie działania programu
- 4.4.1. Klasa Class
- 4.4.2. Wczytywanie zasobów
- 4.4.3. Programy wczytujące klasy
- 4.4.4. Kontekstowy program wczytujący klasy
- 4.4.5. Programy do ładowania usług
- 4.5. Refleksje
- 4.5.1. Wyliczanie elementów klasy
- 4.5.2. Kontrolowanie obiektów
- 4.5.3. Wywoływanie metod
- 4.5.4. Tworzenie obiektów
- 4.5.5. JavaBeans
- 4.5.6. Praca z tablicami
- 4.5.7. Klasa Proxy
- Ćwiczenia
- 4.1. Rozszerzanie klas
- 5. Wyjątki, asercje i logi
- 5.1. Obsługa wyjątków
- 5.1.1. Wyrzucanie wyjątków
- 5.1.2. Hierarchia wyjątków
- 5.1.3. Deklarowanie wyjątków kontrolowanych
- 5.1.4. Przechwytywanie wyjątków
- 5.1.5. Wyrażenie try z określeniem zasobów
- 5.1.6. Klauzula finally
- 5.1.7. Ponowne wyrzucanie wyjątków i łączenie ich w łańcuchy
- 5.1.8. Nieprzechwycone wyjątki i ślad stosu wywołań
- 5.1.9. Metoda Objects.requireNonNull
- 5.2. Asercje
- 5.2.1. Użycie asercji
- 5.2.2. Włączanie i wyłączanie asercji
- 5.3. Rejestrowanie danych
- 5.3.1. Klasa Logger
- 5.3.2. Mechanizmy rejestrujące dane
- 5.3.3. Poziomy rejestrowania danych
- 5.3.4. Inne metody rejestrowania danych
- 5.3.5. Konfiguracja mechanizmów rejestrowania danych
- 5.3.6. Programy obsługujące rejestrowanie danych
- 5.3.7. Filtry i formaty
- Ćwiczenia
- 5.1. Obsługa wyjątków
- 6. Programowanie uogólnione
- 6.1. Klasy uogólnione
- 6.2. Metody uogólnione
- 6.3. Ograniczenia typów
- 6.4. Zmienność typów i symbole wieloznaczne
- 6.4.1. Symbole wieloznaczne w typach podrzędnych
- 6.4.2. Symbole wieloznaczne typów nadrzędnych
- 6.4.3. Symbole wieloznaczne ze zmiennymi typami
- 6.4.4. Nieograniczone symbole wieloznaczne
- 6.4.5. Przechwytywanie symboli wieloznacznych
- 6.5. Uogólnienia w maszynie wirtualnej Javy
- 6.5.1. Wymazywanie typów
- 6.5.2. Wprowadzanie rzutowania
- 6.5.3. Metody pomostowe
- 6.6. Ograniczenia uogólnień
- 6.6.1. Brak typów prostych
- 6.6.2. W czasie działania kodu wszystkie typy są surowe
- 6.6.3. Nie możesz tworzyć instancji zmiennych opisujących typy
- 6.6.4. Nie możesz tworzyć tablic z parametryzowanym typem
- 6.6.5. Zmienne opisujące typ klasy nie są poprawne w kontekście statycznym
- 6.6.6. Metody nie mogą wywoływać konfliktów po wymazywaniu typów
- 6.6.7. Wyjątki i uogólnienia
- 6.7. Refleksje i uogólnienia
- 6.7.1. Klasa Class
- 6.7.2. Informacje o uogólnionych typach w maszynie wirtualnej
- Ćwiczenia
- 7. Kolekcje
- 7.1. Mechanizmy do zarządzania kolekcjami
- 7.2. Iteratory
- 7.3. Zestawy
- 7.4. Mapy
- 7.5. Inne kolekcje
- 7.5.1. Właściwości
- 7.5.2. Zestawy bitów
- 7.5.3. Zestawy wyliczeniowe i mapy
- 7.5.4. Stosy, kolejki zwykłe i dwukierunkowe oraz kolejki z priorytetami
- 7.5.5. Klasa WeakHashMap
- 7.6. Widoki
- 7.6.1. Małe kolekcje
- 7.6.2. Zakresy
- 7.6.3. Niemodyfikowalne widoki
- Ćwiczenia
- 8. Strumienie
- 8.1. Od iteratorów do operacji strumieniowych
- 8.2. Tworzenie strumienia
- 8.3. Metody filter, map i flatMap
- 8.4. Wycinanie podstrumieni i łączenie strumieni
- 8.5. Inne przekształcenia strumieni
- 8.6. Proste redukcje
- 8.7. Typ Optional
- 8.7.1. Jak korzystać z wartości Optional
- 8.7.2. Jak nie korzystać z wartości Optional
- 8.7.3. Tworzenie wartości Optional
- 8.7.4. Łączenie flatMap z funkcjami wartości Optional
- 8.7.5. Zamiana Optional w Stream
- 8.8. Kolekcje wyników
- 8.9. Tworzenie map
- 8.10. Grupowanie i partycjonowanie
- 8.11. Kolektory strumieniowe
- 8.12. Operacje redukcji
- 8.13. Strumienie typów prostych
- 8.14. Strumienie równoległe
- Ćwiczenia
- 9. Przetwarzanie danych wejściowych i wyjściowych
- 9.1. Strumienie wejściowe i wyjściowe, mechanizmy wczytujące i zapisujące
- 9.1.1. Pozyskiwanie strumieni
- 9.1.2. Wczytywanie bajtów
- 9.1.3. Zapisywanie bajtów
- 9.1.4. Kodowanie znaków
- 9.1.5. Wczytywanie danych tekstowych
- 9.1.6. Generowanie danych tekstowych
- 9.1.7. Wczytywanie i zapisywanie danych binarnych
- 9.1.8. Pliki o swobodnym dostępie
- 9.1.9. Pliki mapowane w pamięci
- 9.1.10. Blokowanie plików
- 9.2. Ścieżki, pliki i katalogi
- 9.2.1. Ścieżki
- 9.2.2. Tworzenie plików i katalogów
- 9.2.3. Kopiowanie, przenoszenie i usuwanie plików
- 9.2.4. Odwiedzanie katalogów
- 9.2.5. System plików ZIP
- 9.3. Połączenia HTTP
- 9.3.1. Klasy URLConnection i HttpURLConnection
- 9.3.2. API klienta HTTP
- 9.4. Wyrażenia regularne
- 9.4.1. Składnia wyrażeń regularnych
- 9.4.2. Odnajdywanie pojedynczego dopasowania
- 9.4.3. Odnajdywanie wszystkich dopasowań
- 9.4.4. Grupy
- 9.4.5. Dzielenie za pomocą znaczników
- 9.4.6. Zastępowanie dopasowań
- 9.4.7. Flagi
- 9.5. Serializacja
- 9.5.1. Interfejs Serializable
- 9.5.2. Chwilowe zmienne instancji
- 9.5.3. Metody readObject i writeObject
- 9.5.4. Metody readResolve i writeReplace
- 9.5.5. Wersjonowanie
- Ćwiczenia
- 9.1. Strumienie wejściowe i wyjściowe, mechanizmy wczytujące i zapisujące
- 10. Programowanie współbieżne
- 10.1. Zadania współbieżne
- 10.1.1. Uruchamianie zadań
- 10.1.2. Obiekty Future
- 10.2. Obliczenia asynchroniczne
- 10.2.1. Klasa CompletableFuture
- 10.2.2. Tworzenie obiektów typu CompletableFuture
- 10.2.3. Długie zadania obsługujące interfejs użytkownika
- 10.3. Bezpieczeństwo wątków
- 10.3.1. Widoczność
- 10.3.2. Wyścigi
- 10.3.3. Strategie bezpiecznego korzystania ze współbieżności
- 10.3.4. Klasy niemodyfikowalne
- 10.4. Algorytmy równoległe
- 10.4.1. Strumienie równoległe
- 10.4.2. Równoległe operacje na tablicach
- 10.5. Struktury danych bezpieczne dla wątków
- 10.5.1. Klasa ConcurrentHashMap
- 10.5.2. Kolejki blokujące
- 10.5.3. Inne struktury danych bezpieczne dla wątków
- 10.6. Atomowe liczniki i akumulatory
- 10.7. Blokady i warunki
- 10.7.1. Blokady
- 10.7.2. Słowo kluczowe synchronized
- 10.7.3. Oczekiwanie warunkowe
- 10.8. Wątki
- 10.8.1. Uruchamianie wątku
- 10.8.2. Przerywanie wątków
- 10.8.3. Zmienne lokalne w wątku
- 10.8.4. Dodatkowe właściwości wątku
- 10.9. Procesy
- 10.9.1. Tworzenie procesu
- 10.9.2. Uruchamianie procesu
- 10.9.3. Uchwyty procesów
- Ćwiczenia
- 10.1. Zadania współbieżne
- 11. Adnotacje
- 11.1. Używanie adnotacji
- 11.1.1. Elementy adnotacji
- 11.1.2. Wielokrotne i powtarzane adnotacje
- 11.1.3. Adnotacje deklaracji
- 11.1.4. Adnotacje wykorzystania typów
- 11.1.5. Jawne określanie odbiorców
- 11.2. Definiowanie adnotacji
- 11.3. Adnotacje standardowe
- 11.3.1. Adnotacje do kompilacji
- 11.3.2. Adnotacje do zarządzania zasobami
- 11.3.3. Metaadnotacje
- 11.4. Przetwarzanie adnotacji w kodzie
- 11.5. Przetwarzanie adnotacji w kodzie źródłowym
- 11.5.1. Przetwarzanie adnotacji
- 11.5.2. API modelu języka
- 11.5.3. Wykorzystanie adnotacji do generowania kodu źródłowego
- Ćwiczenia
- 11.1. Używanie adnotacji
- 12. API daty i czasu
- 12.1. Linia czasu
- 12.2. Daty lokalne
- 12.3. Modyfikatory daty
- 12.4. Czas lokalny
- 12.5. Czas strefowy
- 12.6. Formatowanie i przetwarzanie
- 12.7. Współpraca z przestarzałym kodem
- Ćwiczenia
- 13. Internacjonalizacja
- 13.1. Lokalizacje
- 13.1.1. Określanie lokalizacji
- 13.1.2. Domyślna lokalizacja
- 13.1.3. Nazwy wyświetlane
- 13.2. Formaty liczb
- 13.3. Waluty
- 13.4. Formatowanie czasu i daty
- 13.5. Porównywanie i normalizacja
- 13.6. Formatowanie komunikatów
- 13.7. Pakiety z zasobami
- 13.7.1. Organizacja pakietów z zasobami
- 13.7.2. Klasy z pakietami
- 13.8. Kodowanie znaków
- 13.9. Preferencje
- Ćwiczenia
- 13.1. Lokalizacje
- 14. Kompilacja i skryptowanie
- 14.1. API kompilatora
- 14.1.1. Wywołanie kompilatora
- 14.1.2. Uruchamianie zadania kompilacji
- 14.1.3. Wczytywanie plików źródłowych z pamięci
- 14.1.4. Zapisywanie skompilowanego kodu w pamięci
- 14.1.5. Przechwytywanie komunikatów diagnostycznych
- 14.2. API skryptów
- 14.2.1. Tworzenie silnika skryptowego
- 14.2.2. Powiązania
- 14.2.3. Przekierowanie wejścia i wyjścia
- 14.2.4. Wywoływanie funkcji i metod skryptowych
- 14.2.5. Kompilowanie skryptu
- 14.3. Silnik skryptowy Nashorn
- 14.3.1. Uruchamianie Nashorna z wiersza poleceń
- 14.3.2. Wywoływanie metod pobierających i ustawiających dane oraz metod przeładowanych
- 14.3.3. Tworzenie obiektów języka Java
- 14.3.4. Ciągi znaków w językach JavaScript i Java
- 14.3.5. Liczby
- 14.3.6. Praca z tablicami
- 14.3.7. Listy i mapy
- 14.3.8. Wyrażenia lambda
- 14.3.9. Rozszerzanie klas Java i implementowanie interfejsów Java
- 14.3.10. Wyjątki
- 14.4. Skrypty powłoki z silnikiem Nashorn
- 14.4.1. Wykonywanie poleceń powłoki
- 14.4.2. Uzupełnianie ciągów znaków
- 14.4.3. Wprowadzanie danych do skryptu
- Ćwiczenia
- 14.1. API kompilatora
- 15. System modułów na platformie Java
- 15.1. Koncepcja modułu
- 15.2. Nazywanie modułów
- 15.3. Modularny program Witaj, świecie!
- 15.4. Dołączanie modułów
- 15.5. Eksportowanie pakietów
- 15.6. Moduły i dostęp przez refleksje
- 15.7. Modularne pliki JAR
- 15.8. Moduły automatyczne i moduł unnamed
- 15.9. Flagi wiersza poleceń dla migracji
- 15.10. Wymagania przechodnie i statyczne
- 15.11. Wybiórcze eksportowanie i otwieranie
- 15.12. Wczytywanie usługi
- 15.13. Narzędzia do pracy z modułami
- Ćwiczenia
Helion - inne książki
-
Oto wyjątkowy przewodnik po platformie Roblox. Składa się z 24 lekcji skonstruowanych w sposób ułatwiający szybkie opanowanie materiału; przeczytanie każdej z nich i wykonanie podanych ćwiczeń zajmie Ci najwyżej godzinę. Lekcje i zadania łącznie tworzą kurs, dzięki któremu nauczysz się samodzieln...
Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ten przystępny przewodnik jest przeznaczony dla analityków danych, którzy chcą dobrze poznać proces tworzenia analitycznego zbioru danych i samodzielnie pisać kod niezbędny do uzyskania zamierzonego wyniku. Przedstawiono w nim składnię języka SQL oraz zasady budowania szybko działających zapytań ...
SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Oto przewodnik po koncepcjach testowania i wiodących frameworkach, za pomocą których automatyzuje się testy aplikacji internetowych, takich jak Selenium, Cypress, Puppeteer i Playwright. Zaprezentowano w nim unikatowe funkcjonalności tych rozwiązań, ich wady i zalety, a także wyjaśniono zasady ko...
Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych i ich przyszłość oparta na testowaniu niskokodowym i sztucznej inteligencji Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych i ich przyszłość oparta na testowaniu niskokodowym i sztucznej inteligencji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla osób, które chcą dobrze zrozumieć matematyczne podstawy nauki o danych i nauczyć się stosowania niektórych koncepcji w praktyce. Wyjaśniono tu takie zagadnienia jak rachunek różniczkowy i całkowy, rachunek prawdopodobieństwa, algebra liniowa i statystyka, pokazano takż...
Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarz...
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Za...
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Microsoft Power BI jest doskonałym narzędziem do profesjonalnej analizy danych. Jeśli jednak chcesz uzyskać za jego pomocą naprawdę spektakularne efekty, musisz się biegle posługiwać językiem DAX (Data Analysis Expressions). Pozwala on na wykonywanie zaawansowanych obliczeń i zapytań dotyczących ...
DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla inżynierów danych i programistów, którzy chcą za pomocą Sparka przeprowadzać skomplikowane analizy danych i korzystać z algorytmów uczenia maszynowego, nawet jeśli te dane pochodzą z różnych źródeł. Wyjaśniono tu, jak dzięki Apache Spark można odczytywać i ujednolicać ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Jeśli masz już pewne umiejętności pentestera, dzięki tej książce poszerzysz swoją wiedzę o zaawansowanych narzędziach dostępnych w Kali Linux, a także nauczysz się wyrafinowanych taktyk stosowanych przez prawdziwych hakerów do atakowania sieci komputerowych. Omówiono tu różne sposoby instalowania...
Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark i Burp Suite. Wydanie IV Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark i Burp Suite. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przeznaczona dla programistów i osób zaawansowanych w nauce programowania. Dzięki niej nauczysz się uwzględniać w projektach narzędzia do obserwacji pracy kodu i analizować uzyskane dzięki nim dane o wydajności. Dowiesz się też, jak na podstawie takiego wnioskowania uzyskiwać znac...
Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II Cay S. Horstmann (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(5)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2020-08-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-03-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Damian,
Data dodania: 2019-03-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Anna Rybarczyk,
Data dodania: 2018-10-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-07-26 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii