Java 8. Przewodnik doświadczonego programisty
- Autor:
- Cay S. Horstmann
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.9/6 Opinie: 11
- Stron:
- 424
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Java 8. Przewodnik doświadczonego programisty
Cay S. Horstmann autor "Java. Podstawy. Wydanie IX" i "Java. Techniki zaawansowane. Wydanie IX" - najpopularniejszych w Polsce podręczników do nauki Javy
Java to język, który zrewolucjonizował świat programistów. Jej możliwości zostały docenione przez największe firmy. Dziś Java jest wykorzystywana w najbardziej zaawansowanych projektach. Wszędzie tam, gdzie są wymagane najwyższa wydajność i bezpieczeństwo, nie ma sobie równych! Aktualna wersja tego języka wprowadza wiele nowych konstrukcji i usprawnień — jeżeli chcesz błyskawicznie je poznać, zacznij od tej książki.
Została ona napisana specjalnie z myślą o osobach chcących rozpocząć kodowanie z wykorzystaniem nowości z Javy 8. Jest przeznaczona dla doświadczonych programistów, lecz zawiera też podstawowe informacje na temat technik programowania obiektowego, wyjątków, typów i składni. Dzięki temu możesz błyskawicznie wdrożyć się w nowy język programowania! Natomiast jeśli znasz już Javę, z pewnością zainteresują Cię informacje o wyrażeniach lambda, projekcie Nashorn oraz nowym API do operacji na datach i czasie (JSR 310). Książka ta jest najlepszą lekturą dla wszystkich programistów zainteresowanych językiem Java oraz nowościami w Javie 8!
Jeśli posiadasz doświadzenie w programowaniu Javy, praktyczne podejście Horstmanna i przykładowe kody pomogą Ci szybko wykorzystać wyrażenia lambda, strumienie i inne usprawnienia wprowadzone zarówno do języka jak i platformy Java. Horstmann omawia wszystko, co powinni wiedzieć deweloperzy na temat nowoczesnej Javy, przedstawiając:
- konkretne i efektywne omówienie wyrażeń lambda, umożliwiające opisywanie działań za pomocą zwięzłej składni;
- dokładne wprowadzenie do nowego API strumieni, które bardzo uelastycznia i zwiększa wydajność pracy z danymi;
- kurs programowania współbieżnego, który zachęca do projektowania programów na poziomie współpracujących zadań, a nie niskopoziomowych wątków i blokad,
- aktualne omówienie nowych bibliotek np. do obsługi daty i czasu,
- inne nowe mechanizmy, które są szczególnie wartościowe dla programistów aplikacji serwerowych lub programistów urządzeń mobilnych.
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz poznawanie nowoczesnej Javy, czy jesteś doświadczonym deweloperem, ten przewodnik jest bezcenny dla każdego, kto chce pisać najbardziej niezawodny, wydajny i bezpieczny kod w języku Java.
Wybrane bestsellery
-
Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techni...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
To kolejne, uzupełnione i zaktualizowane wydanie przewodnika po frameworku Spring. Książka jest napisana w zwięzłym, przejrzystym i jasnym stylu, dzięki czemu szybko zrozumiesz zasady pracy ze Springiem i zbudujesz nowoczesną aplikację internetową współpracującą z bazą danych. Pokazano tu technik...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Ta książka jest ósmym wydaniem znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowanym i uzupełnionym o informacje dotyczące edycji 11. Zawiera podstawową wiedzę o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie oraz o słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnyc...
Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.90 zł
199.00 zł(-70%) -
Znalezienie odpowiedzi na zaprzątające umysł pytania z zakresu automatyzacji zwykle wiąże się ze spędzeniem długich godzin na wertowaniu niespójnej dokumentacji lub przeszukiwaniu forum Atlassian Community, gdzie swoimi problemami (a także autorskimi pomysłami na ich rozwiązanie) dzielą się inni ...
Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Otwórz się na Javę i projektowanie obiektowe. Przystąp do nauki unikalną metodą, wykraczającą poza suche opisy składni oraz sposobów omijania codziennie spotykanych raf programistycznych. To doskonały podręcznik dla osób, które lubią uczyć się nowych języków programowania i nie mają wykształcenia...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
48.50 zł
97.00 zł(-50%) -
Ta książka jest jedenastym wydaniem wyczerpującego kompendium programisty Javy, w pełni zaktualizowanym, uzupełnionym o nowości wprowadzone w Java SE 11. Opisuje język kompleksowo: jego składnię, słowa kluczowe oraz najistotniejsze zasady programowania. Zawiera także informacje o najważniejszych ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł(-40%) -
Java przydaje się do wszystkiego. Jej legendarna elastyczność zyskuje rzesze zwolenników, z których żaden nie może obyć się bez tablic informatycznych, zawierających wszystkie najważniejsze elementy i konstrukcje tego języka. Wśród nich wymienić można chociażby szczegółowo rozpisane typy danych, ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
6.45 zł
12.90 zł(-50%) -
Java jest obiektowym, bazującym na klasach, współbieżnym językiem programowania. Niezwykłą popularność zawdzięcza on między innymi niezależności od platformy, łatwości pisania w nim programów i klarownemu kodowi. Nic więc dziwnego, że Javę pokochało wielu programistów. To do nich jest skierowana ...
Java. Zadania z programowania. Przykładowe funkcyjne rozwiązania Java. Zadania z programowania. Przykładowe funkcyjne rozwiązania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%)
O autorze książki
1 Cay S. HorstmannCay S. Horstmann jest głównym autorem książek Java. Podstawy. Wydanie IX i Java. Techniki zaawansowane. Wydanie IX - najpopularniejszych w Polsce podręczników do nauki Javy. Cay jest profesorem informatyki na Uniwersytecie Stanowym w San José, ma tytuł Java Champion i często wygłasza odczyty na konferencjach związanych z branżą komputerową.
Cay S. Horstmann - pozostałe książki
-
Oto polska edycja popularnego podręcznika opartego na naukowych podstawach skutecznego uczenia. To znakomite wprowadzenie do podstawowych technik programowania i umiejętności projektowania pozwala łatwo, a przy tym dogłębnie opanować elementarne pojęcia. W przystępny sposób omawia najistotniejsze...
Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III
(99.50 zł najniższa cena z 30 dni)99.50 zł
199.00 zł(-50%) -
Oto kolejne, przejrzane, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego podręcznika dla zawodowych programistów Javy. Znalazł się tu dokładny opis sposobów tworzenia interfejsu użytkownika, stosowania rozwiązań korporacyjnych, sieciowych i zabezpieczeń, a także nowości wprowadzonych w JDK 11. P...(74.50 zł najniższa cena z 30 dni)
74.50 zł
149.00 zł(-50%) -
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy — to pierwszy tom, w którym omówiono podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. W tym wydaniu opisano pakiet JD...(49.50 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Ta książka jest kompletnym i zwięzłym kompendium praktycznego wykorzystania Javy. Została pomyślana w taki sposób, aby nauka języka i bibliotek odbywała się możliwie szybko. Omówiono tu bardzo dużo materiału, ale jego uporządkowanie i sposób prezentacji ułatwiają szybki dostęp do danego zagadnien...
Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II Java 9. Przewodnik doświadczonego programisty. Wydanie II
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Książka ta jest kolejnym, gruntownie zaktualizowanym i przeorganizowanym wydaniem czołowego podręcznika dla poważnych programistów Javy, którzy chcą skorzystać z nowych możliwości języka. W tym drugim z dwóch tomów książki opisano zagadnienia zaawansowane, takie jak API strumieni, biblioteki do o...(74.50 zł najniższa cena z 30 dni)
74.50 zł
149.00 zł(-50%) -
Opisano tu podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. Przedstawiono pakiet Java Development Kit. Pakiet ten obejmuje obecnie tak różne aspekty tworzenia aplikacji, jak konstruowanie interfejsu użytkownika, zarządzanie bazami danych, internacjo...(49.50 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Kolejne wydanie tej cenionej książki zostało zaktualizowane o wszystkie nowości, które pojawiły się w wersji 7 platformy Java Standard Edition. W trakcie lektury poznasz składnię języka oraz wszystkie istotne kwestie związane z programowaniem w Javie. Zrozumiesz założenia programowania obiektoweg...(49.50 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Dziewiąte wydanie bestsellerowej pozycji Java. Techniki zaawansowane zostało zaktualizowane i uzupełnione o nowinki z najnowszej wersji języka Java oznaczonej numerem 7. W trakcie lektury dowiesz się, jak wydajnie korzystać ze strumieni, wyrażeń regularnych oraz baz danych. Java 7 to całkowicie n...(74.50 zł najniższa cena z 30 dni)
74.50 zł
149.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Core Java for the Impatient
- Tłumaczenie:
- Andrzej Stefański
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-1333-0, 9788328313330
- Data wydania książki drukowanej:
- 2015-10-30
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-1336-1, 9788328313361
- Data wydania ebooka:
-
2015-11-03
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 37560
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.6MB
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
- Serie wydawnicze: Core
Spis treści książki
- 1.1. Nasz pierwszy program (22)
- 1.1.1. Analiza programu "Witaj, świecie!" (22)
- 1.1.2. Kompilacja i uruchamianie programu w języku Java (24)
- 1.1.3. Wywołania metod (25)
- 1.2. Typy proste (27)
- 1.2.1. Typy całkowite (27)
- 1.2.2. Typy zmiennoprzecinkowe (28)
- 1.2.3. Typ char (29)
- 1.2.4. Typ boolean (30)
- 1.3. Zmienne (30)
- 1.3.1. Deklaracje zmiennych (30)
- 1.3.2. Nazwy (31)
- 1.3.3. Inicjalizacja (31)
- 1.3.4. Stałe (31)
- 1.4. Działania arytmetyczne (33)
- 1.4.1. Przypisanie (33)
- 1.4.2. Podstawowa arytmetyka (34)
- 1.4.3. Metody matematyczne (35)
- 1.4.4. Konwersja typów liczbowych (36)
- 1.4.5. Operatory relacji i operatory logiczne (37)
- 1.4.6. Duże liczby (39)
- 1.5. Ciągi znaków (39)
- 1.5.1. Łączenie ciągów znaków (40)
- 1.5.2. Wycinanie ciągów znaków (40)
- 1.5.3. Porównywanie ciągów znaków (41)
- 1.5.4. Konwersja liczb na znaki i znaków na liczby (42)
- 1.5.5. API klasy String (43)
- 1.5.6. Kodowanie znaków w języku Java (44)
- 1.6. Wejście i wyjście (46)
- 1.6.1. Wczytywanie danych wejściowych (46)
- 1.6.2. Formatowanie generowanych danych (47)
- 1.7. Kontrola przepływu (49)
- 1.7.1. Instrukcje warunkowe (49)
- 1.7.2. Pętle (51)
- 1.7.3. Przerywanie i kontynuacja (52)
- 1.7.4. Zasięg zmiennych lokalnych (54)
- 1.8. Tablice i listy tablic (55)
- 1.8.1. Obsługa tablic (55)
- 1.8.2. Tworzenie tablicy (56)
- 1.8.3. Klasa ArrayList (57)
- 1.8.4. Klasy opakowujące typy proste (58)
- 1.8.5. Rozszerzona pętla for (59)
- 1.8.6. Kopiowanie tablic i obiektów ArrayList (59)
- 1.8.7. Algorytmy tablic (60)
- 1.8.8. Parametry wiersza poleceń (61)
- 1.8.9. Tablice wielowymiarowe (62)
- 1.9. Dekompozycja funkcjonalna (64)
- 1.9.1. Deklarowanie i wywoływanie metod statycznych (64)
- 1.9.2. Parametry tablicowe i zwracane wartości (65)
- 1.9.3. Zmienna liczba parametrów (65)
- Ćwiczenia (66)
- 2.1. Praca z obiektami (70)
- 2.1.1. Metody dostępowe i modyfikujące (72)
- 2.1.2. Referencje do obiektu (72)
- 2.2. Implementowanie klas (74)
- 2.2.1. Zmienne instancji (74)
- 2.2.2. Nagłówki metod (75)
- 2.2.3. Treści metod (75)
- 2.2.4. Wywołania metod instancji (76)
- 2.2.5. Referencja this (76)
- 2.2.6. Wywołanie przez wartość (77)
- 2.3. Tworzenie obiektów (78)
- 2.3.1. Implementacja konstruktorów (78)
- 2.3.2. Przeciążanie (79)
- 2.3.3. Wywoływanie jednego konstruktora z innego (80)
- 2.3.4. Domyślna inicjalizacja (80)
- 2.3.5. Inicjalizacja zmiennych instancji (81)
- 2.3.6. Zmienne instancji z modyfikatorem final (81)
- 2.3.7. Konstruktor bez parametrów (82)
- 2.4. Statyczne zmienne i metody (83)
- 2.4.1. Zmienne statyczne (83)
- 2.4.2. Stałe statyczne (83)
- 2.4.3. Statyczne bloki inicjalizacyjne (84)
- 2.4.4. Metody statyczne (85)
- 2.4.5. Metody wytwórcze (86)
- 2.5. Pakiety (86)
- 2.5.1. Deklarowanie pakietów (87)
- 2.5.2. Ścieżka klas (88)
- 2.5.3. Zasięg pakietu (90)
- 2.5.4. Importowanie klas (91)
- 2.5.5. Import metod statycznych (92)
- 2.6. Klasy zagnieżdżone (92)
- 2.6.1. Statyczne klasy zagnieżdżone (92)
- 2.6.2. Klasy wewnętrzne (94)
- 2.6.3. Specjalne reguły składni dla klas wewnętrznych (96)
- 2.7. Komentarze do dokumentacji (97)
- 2.7.1. Wstawianie komentarzy (97)
- 2.7.2. Komentarze klasy (98)
- 2.7.3. Komentarze metod (98)
- 2.7.4. Komentarze zmiennych (99)
- 2.7.5. Ogólne komentarze (99)
- 2.7.6. Odnośniki (99)
- 2.7.7. Opisy pakietów i ogólne (100)
- 2.7.8. Wycinanie komentarzy (101)
- Ćwiczenia (101)
- 3.1. Interfejsy (106)
- 3.1.1. Deklarowanie interfejsu (106)
- 3.1.2. Implementowanie interfejsu (107)
- 3.1.3. Konwersja do typu interfejsu (108)
- 3.1.4. Rzutowanie i operator instanceof (109)
- 3.1.5. Rozszerzanie interfejsów (110)
- 3.1.6. Implementacja wielu interfejsów (110)
- 3.1.7. Stałe (110)
- 3.2. Metody statyczne i domyślne (111)
- 3.2.1. Metody statyczne (111)
- 3.2.2. Metody domyślne (111)
- 3.2.3. Rozstrzyganie konfliktów metod domyślnych (112)
- 3.3. Przykłady interfejsów (114)
- 3.3.1. Interfejs Comparable (114)
- 3.3.2. Interfejs Comparator (115)
- 3.3.3. Interfejs Runnable (116)
- 3.3.4. Wywołania zwrotne interfejsu użytkownika (117)
- 3.4. Wyrażenia lambda (118)
- 3.4.1. Składnia wyrażeń lambda (118)
- 3.4.2. Interfejsy funkcyjne (119)
- 3.5. Referencje do metod i konstruktora (120)
- 3.5.1. Referencje do metod (121)
- 3.5.2. Referencje konstruktora (122)
- 3.6. Przetwarzanie wyrażeń lambda (123)
- 3.6.1. Implementacja odroczonego wykonania (123)
- 3.6.2. Wybór interfejsu funkcjonalnego (124)
- 3.6.3. Implementowanie własnych interfejsów funkcjonalnych (125)
- 3.7. Wyrażenia lambda i zasięg zmiennych (126)
- 3.7.1. Zasięg zmiennej lambda (126)
- 3.7.2. Dostęp do zmiennych zewnętrznych (127)
- 3.8. Funkcje wyższych rzędów (129)
- 3.8.1. Metody zwracające funkcje (129)
- 3.8.2. Metody modyfikujące funkcje (130)
- 3.8.3. Metody interfejsu Comparator (130)
- 3.9. Lokalne klasy wewnętrzne (131)
- 3.9.1. Klasy lokalne (131)
- 3.9.2. Klasy anonimowe (132)
- Ćwiczenia (133)
- 4.1. Rozszerzanie klas (136)
- 4.1.1. Klasy nadrzędne i podrzędne (136)
- 4.1.2. Definiowanie i dziedziczenie metod klas podrzędnych (137)
- 4.1.3. Przesłanianie metod (137)
- 4.1.4. Tworzenie klasy podrzędnej (139)
- 4.1.5. Przypisania klas nadrzędnych (139)
- 4.1.6. Rzutowanie (140)
- 4.1.7. Metody i klasy z modyfikatorem final (140)
- 4.1.8. Abstrakcyjne metody i klasy (141)
- 4.1.9. Ograniczony dostęp (142)
- 4.1.10. Anonimowe klasy podrzędne (143)
- 4.1.11. Dziedziczenie i metody domyślne (143)
- 4.1.12. Wywołania metod z super (144)
- 4.2. Object - najwyższa klasa nadrzędna (145)
- 4.2.1. Metoda toString (145)
- 4.2.2. Metoda equals (147)
- 4.2.3. Metoda hashCode (149)
- 4.2.4. Klonowanie obiektów (150)
- 4.3. Wyliczenia (153)
- 4.3.1. Sposoby wyliczania (153)
- 4.3.2. Konstruktory, metody i pola (154)
- 4.3.3. Zawartość elementów (155)
- 4.3.4. Elementy statyczne (155)
- 4.3.5. Wyrażenia switch ze stałymi wyliczeniowymi (156)
- 4.4. Informacje o typie i zasobach w czasie działania programu (157)
- 4.4.1. Klasa Class (157)
- 4.4.2. Wczytywanie zasobów (158)
- 4.4.3. Programy wczytujące klasy (160)
- 4.4.4. Kontekstowy program wczytujący klasy (162)
- 4.4.5. Programy do ładowania usług (163)
- 4.5. Refleksje (165)
- 4.5.1. Wyliczanie elementów klasy (165)
- 4.5.2. Kontrolowanie obiektów (166)
- 4.5.3. Wywoływanie metod (166)
- 4.5.4. Tworzenie obiektów (167)
- 4.5.5. JavaBeans (167)
- 4.5.6. Praca z tablicami (169)
- 4.5.7. Klasa Proxy (170)
- Ćwiczenia (172)
- 5.1. Obsługa wyjątków (176)
- 5.1.1. Wyrzucanie wyjątków (176)
- 5.1.2. Hierarchia wyjątków (177)
- 5.1.3. Deklarowanie wyjątków kontrolowanych (179)
- 5.1.4. Przechwytywanie wyjątków (180)
- 5.1.5. Wyrażenie try z określeniem zasobów (181)
- 5.1.6. Klauzula finally (182)
- 5.1.7. Ponowne wyrzucanie wyjątków i łączenie ich w łańcuchy (183)
- 5.1.8. Śledzenie stosu (185)
- 5.1.9. Metoda Objects.requireNonNull (185)
- 5.2. Asercje (186)
- 5.2.1. Użycie asercji (186)
- 5.2.2. Włączanie i wyłączanie asercji (187)
- 5.3. Rejestrowanie danych (188)
- 5.3.1. Klasa Logger (188)
- 5.3.2. Mechanizmy rejestrujące dane (188)
- 5.3.3. Poziomy rejestrowania danych (189)
- 5.3.4. Inne metody rejestrowania danych (189)
- 5.3.5. Konfiguracja mechanizmów rejestrowania danych (191)
- 5.3.6. Programy obsługujące rejestrowanie danych (192)
- 5.3.7. Filtry i formaty (194)
- Ćwiczenia (195)
- 6.1. Klasy uogólnione (198)
- 6.2. Metody uogólnione (199)
- 6.3. Ograniczenia typów (200)
- 6.4. Zmienność typów i symbole wieloznaczne (201)
- 6.4.1. Symbole wieloznaczne w typach podrzędnych (202)
- 6.4.2. Symbole wieloznaczne typów nadrzędnych (202)
- 6.4.3. Symbole wieloznaczne ze zmiennymi typami (203)
- 6.4.4. Nieograniczone symbole wieloznaczne (205)
- 6.4.5. Przechwytywanie symboli wieloznacznych (205)
- 6.5. Uogólnienia w maszynie wirtualnej Javy (206)
- 6.5.1. Wymazywanie typów (206)
- 6.5.2. Wprowadzanie rzutowania (207)
- 6.5.3. Metody pomostowe (207)
- 6.6. Ograniczenia uogólnień (209)
- 6.6.1. Brak typów prostych (209)
- 6.6.2. W czasie działania kodu wszystkie typy są surowe (209)
- 6.6.3. Nie możesz tworzyć instancji zmiennych opisujących typy (210)
- 6.6.4. Nie możesz tworzyć tablic z parametryzowanym typem (212)
- 6.6.5. Zmienne opisujące typ klasy nie są poprawne w kontekście statycznym (213)
- 6.6.6. Metody nie mogą wywoływać konfliktów po wymazywaniu typów (213)
- 6.6.7. Wyjątki i uogólnienia (214)
- 6.7. Refleksje i uogólnienia (215)
- 6.7.1. Klasa Class (215)
- 6.7.2. Informacje o uogólnionych typach w maszynie wirtualnej (216)
- Ćwiczenia (218)
- 7.1. Mechanizmy do zarządzania kolekcjami (222)
- 7.2. Iteratory (225)
- 7.3. Zestawy (226)
- 7.4. Mapy (227)
- 7.5. Inne kolekcje (230)
- 7.5.1. Właściwości (231)
- 7.5.2. Zestawy bitów (231)
- 7.5.3. Zestawy wyliczeniowe i mapy (233)
- 7.5.4. Stosy, kolejki zwykłe i dwukierunkowe oraz kolejki z priorytetami (234)
- 7.5.5. Klasa WeakHashMap (235)
- 7.6. Widoki (235)
- 7.6.1. Zakresy (236)
- 7.6.2. Widoki puste i typu singleton (236)
- 7.6.3. Niemodyfikowalne widoki (237)
- Ćwiczenia (238)
- 8.1. Od iteratorów do operacji strumieniowych (242)
- 8.2. Tworzenie strumienia (244)
- 8.3. Metody filter, map i flatMap (245)
- 8.4. Wycinanie podstrumieni i łączenie strumieni (246)
- 8.5. Inne przekształcenia strumieni (247)
- 8.6. Proste redukcje (247)
- 8.7. Typ Optional (248)
- 8.7.1. Jak korzystać z wartości Optional (249)
- 8.7.2. Jak nie korzystać z wartości Optional (250)
- 8.7.3. Tworzenie wartości Optional (250)
- 8.7.4. Łączenie flatMap z funkcjami wartości Optional (250)
- 8.8. Kolekcje wyników (251)
- 8.9. Tworzenie map (252)
- 8.10. Grupowanie i partycjonowanie (254)
- 8.11. Kolektory strumieniowe (255)
- 8.12. Operacje redukcji (256)
- 8.13. Strumienie typów prostych (257)
- 8.14. Strumienie równoległe (259)
- Ćwiczenia (261)
- 9.1. Strumienie wejściowe i wyjściowe, mechanizmy wczytujące i zapisujące (264)
- 9.1.1. Pozyskiwanie strumieni (264)
- 9.1.2. Wczytywanie bajtów (265)
- 9.1.3. Zapisywanie bajtów (266)
- 9.1.4. Kodowanie znaków (266)
- 9.1.5. Wczytywanie danych tekstowych (268)
- 9.1.6. Generowanie danych tekstowych (270)
- 9.1.7. Wczytywanie i zapisywanie danych binarnych (271)
- 9.1.8. Pliki o swobodnym dostępie (272)
- 9.1.9. Pliki mapowane w pamięci (272)
- 9.1.10. Blokowanie plików (273)
- 9.2. Ścieżki, pliki i katalogi (273)
- 9.2.1. Ścieżki (273)
- 9.2.2. Tworzenie plików i katalogów (275)
- 9.2.3. Kopiowanie, przenoszenie i usuwanie plików (276)
- 9.2.4. Odwiedzanie katalogów (276)
- 9.2.5. System plików ZIP (279)
- 9.3. Połączenia URL (280)
- 9.4. Wyrażenia regularne (281)
- 9.4.1. Składnia wyrażeń regularnych (281)
- 9.4.2. Odnajdywanie jednego lub wszystkich dopasowań (285)
- 9.4.3. Grupy (286)
- 9.4.4. Usuwanie lub zastępowanie dopasowań (287)
- 9.4.5. Flagi (288)
- 9.5. Serializacja (288)
- 9.5.1. Interfejs Serializable (289)
- 9.5.2. Chwilowe zmienne instancji (290)
- 9.5.3. Metody readObject i writeObject (291)
- 9.5.4. Metody readResolve i writeReplace (292)
- 9.5.5. Wersjonowanie (293)
- Ćwiczenia (294)
- 10.1. Zadania współbieżne (298)
- 10.1.1. Uruchamianie zadań (299)
- 10.1.2. Obiekty Future i Executor (300)
- 10.2. Bezpieczeństwo wątków (302)
- 10.2.1. Widoczność (302)
- 10.2.2. Wyścigi (304)
- 10.2.3. Strategie bezpiecznego korzystania ze współbieżności (306)
- 10.2.4. Klasy niemodyfikowalne (307)
- 10.3. Algorytmy równoległe (308)
- 10.3.1. Strumienie równoległe (308)
- 10.3.2. Równoległe operacje na tablicach (309)
- 10.4. Struktury danych bezpieczne dla wątków (310)
- 10.4.1. Klasa ConcurrentHashMap (310)
- 10.4.2. Kolejki blokujące (312)
- 10.4.3. Inne struktury danych bezpieczne dla wątków (313)
- 10.5. Wartości atomowe (314)
- 10.6. Blokady (316)
- 10.6.1. Blokady wielowejściowe (316)
- 10.6.2. Słowo kluczowe synchronized (317)
- 10.6.3. Oczekiwanie warunkowe (319)
- 10.7. Wątki (321)
- 10.7.1. Uruchamianie wątku (321)
- 10.7.2. Przerywanie wątków (322)
- 10.7.3. Zmienne lokalne w wątku (323)
- 10.7.4. Dodatkowe właściwości wątku (324)
- 10.8. Obliczenia asynchroniczne (325)
- 10.8.1. Długie zadania obsługujące interfejs użytkownika (325)
- 10.8.2. Klasa CompletableFuture (326)
- 10.9. Procesy (329)
- 10.9.1. Tworzenie procesu (329)
- 10.9.2. Uruchamianie procesu (331)
- Ćwiczenia (331)
- 11.1. Używanie adnotacji (338)
- 11.1.1. Elementy adnotacji (339)
- 11.1.2. Wielokrotne i powtarzane adnotacje (340)
- 11.1.3. Adnotacje deklaracji (340)
- 11.1.4. Adnotacje wykorzystania typów (341)
- 11.1.5. Jawne określanie odbiorców (342)
- 11.2. Definiowanie adnotacji (343)
- 11.3. Adnotacje standardowe (345)
- 11.3.1. Adnotacje do kompilacji (345)
- 11.3.2. Adnotacje do zarządzania zasobami (347)
- 11.3.3. Metaadnotacje (347)
- 11.4. Przetwarzanie adnotacji w kodzie (349)
- 11.5. Przetwarzanie adnotacji w kodzie źródłowym (352)
- 11.5.1. Przetwarzanie adnotacji (352)
- 11.5.2. API modelu języka (353)
- 11.5.3. Wykorzystanie adnotacji do generowania kodu źródłowego (353)
- Ćwiczenia (356)
- 12.1. Linia czasu (358)
- 12.2. Daty lokalne (360)
- 12.3. Modyfikatory daty (362)
- 12.4. Czas lokalny (363)
- 12.5. Czas strefowy (364)
- 12.6. Formatowanie i przetwarzanie (367)
- 12.7. Współpraca z przestarzałym kodem (370)
- Ćwiczenia (371)
- 13.1. Lokalizacje (374)
- 13.1.1. Określanie lokalizacji (375)
- 13.1.2. Domyślna lokalizacja (377)
- 13.1.3. Nazwy wyświetlane (378)
- 13.2. Formaty liczb (378)
- 13.3. Waluty (379)
- 13.4. Formatowanie czasu i daty (380)
- 13.5. Porównywanie i normalizacja (382)
- 13.6. Formatowanie komunikatów (383)
- 13.7. Pakiety z zasobami (385)
- 13.7.1. Organizacja pakietów z zasobami (385)
- 13.7.2. Klasy z pakietami (387)
- 13.8. Kodowanie znaków (388)
- 13.9. Preferencje (389)
- Ćwiczenia (391)
- 14.1. API kompilatora (394)
- 14.1.1. Wywołanie kompilatora (394)
- 14.1.2. Uruchamianie zadania kompilacji (394)
- 14.1.3. Wczytywanie plików źródłowych z pamięci (395)
- 14.1.4. Zapisywanie skompilowanego kodu w pamięci (396)
- 14.1.5. Przechwytywanie komunikatów diagnostycznych (397)
- 14.2. API skryptów (397)
- 14.2.1. Tworzenie silnika skryptowego (398)
- 14.2.2. Powiązania (399)
- 14.2.3. Przekierowanie wejścia i wyjścia (399)
- 14.2.4. Wywoływanie funkcji i metod skryptowych (400)
- 14.2.5. Kompilowanie skryptu (401)
- 14.3. Silnik skryptowy Nashorn (401)
- 14.3.1. Uruchamianie Nashorna z wiersza poleceń (402)
- 14.3.2. Wywoływanie metod pobierających i ustawiających dane oraz metod przeładowanych (403)
- 14.3.3. Tworzenie obiektów języka Java (403)
- 14.3.4. Ciągi znaków w językach JavaScript i Java (404)
- 14.3.5. Liczby (405)
- 14.3.6. Praca z tablicami (406)
- 14.3.7. Listy i mapy (407)
- 14.3.8. Wyrażenia lambda (407)
- 14.3.9. Rozszerzanie klas Java i implementowanie interfejsów Java (408)
- 14.3.10. Wyjątki (409)
- 14.4. Skrypty powłoki z silnikiem Nashorn (410)
- 14.4.1. Wykonywanie poleceń powłoki (410)
- 14.4.2. Uzupełnianie ciągów znaków (411)
- 14.4.3. Wprowadzanie danych do skryptu (412)
- Ćwiczenia (413)
Wstęp (15)
Podziękowania (17)
O autorze (19)
Rozdział 1. Podstawowe struktury programistyczne (21)
Rozdział 2. Programowanie obiektowe (69)
Rozdział 3. Interfejsy i wyrażenia lambda (105)
Rozdział 4. Dziedziczenie i mechanizm refleksji (135)
Rozdział 5. Wyjątki, asercje i logi (175)
Rozdział 6. Programowanie uogólnione (197)
Rozdział 7. Kolekcje (221)
Rozdział 8. Strumienie (241)
Rozdział 9. Przetwarzanie danych wejściowych i wyjściowych (263)
Rozdział 10. Programowanie współbieżne (297)
Rozdział 11. Adnotacje (337)
Rozdział 12. API daty i czasu (357)
Rozdział 13. Internacjonalizacja (373)
Rozdział 14. Kompilacja i skryptowanie (393)
Skorowidz (415)
Helion - inne książki
-
Oto wyjątkowy przewodnik po platformie Roblox. Składa się z 24 lekcji skonstruowanych w sposób ułatwiający szybkie opanowanie materiału; przeczytanie każdej z nich i wykonanie podanych ćwiczeń zajmie Ci najwyżej godzinę. Lekcje i zadania łącznie tworzą kurs, dzięki któremu nauczysz się samodzieln...
Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ten przystępny przewodnik jest przeznaczony dla analityków danych, którzy chcą dobrze poznać proces tworzenia analitycznego zbioru danych i samodzielnie pisać kod niezbędny do uzyskania zamierzonego wyniku. Przedstawiono w nim składnię języka SQL oraz zasady budowania szybko działających zapytań ...
SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Oto przewodnik po koncepcjach testowania i wiodących frameworkach, za pomocą których automatyzuje się testy aplikacji internetowych, takich jak Selenium, Cypress, Puppeteer i Playwright. Zaprezentowano w nim unikatowe funkcjonalności tych rozwiązań, ich wady i zalety, a także wyjaśniono zasady ko...
Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych i ich przyszłość oparta na testowaniu niskokodowym i sztucznej inteligencji Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych i ich przyszłość oparta na testowaniu niskokodowym i sztucznej inteligencji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla osób, które chcą dobrze zrozumieć matematyczne podstawy nauki o danych i nauczyć się stosowania niektórych koncepcji w praktyce. Wyjaśniono tu takie zagadnienia jak rachunek różniczkowy i całkowy, rachunek prawdopodobieństwa, algebra liniowa i statystyka, pokazano takż...
Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarz...
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%) -
Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Za...
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Microsoft Power BI jest doskonałym narzędziem do profesjonalnej analizy danych. Jeśli jednak chcesz uzyskać za jego pomocą naprawdę spektakularne efekty, musisz się biegle posługiwać językiem DAX (Data Analysis Expressions). Pozwala on na wykonywanie zaawansowanych obliczeń i zapytań dotyczących ...
DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla inżynierów danych i programistów, którzy chcą za pomocą Sparka przeprowadzać skomplikowane analizy danych i korzystać z algorytmów uczenia maszynowego, nawet jeśli te dane pochodzą z różnych źródeł. Wyjaśniono tu, jak dzięki Apache Spark można odczytywać i ujednolicać ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Jeśli masz już pewne umiejętności pentestera, dzięki tej książce poszerzysz swoją wiedzę o zaawansowanych narzędziach dostępnych w Kali Linux, a także nauczysz się wyrafinowanych taktyk stosowanych przez prawdziwych hakerów do atakowania sieci komputerowych. Omówiono tu różne sposoby instalowania...
Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark i Burp Suite. Wydanie IV Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark i Burp Suite. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przeznaczona dla programistów i osób zaawansowanych w nauce programowania. Dzięki niej nauczysz się uwzględniać w projektach narzędzia do obserwacji pracy kodu i analizować uzyskane dzięki nim dane o wydajności. Dowiesz się też, jak na podstawie takiego wnioskowania uzyskiwać znac...
Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)71.40 zł
119.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Java 8. Przewodnik doświadczonego programisty Cay S. Horstmann (11)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(6)
(3)
(0)
(0)
(0)
Programista
Data dodania: 2017-02-03 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Sławomir Tuleja, Programista JAVA / Luxoft
Data dodania: 2015-11-10 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
marcin debski, programista
Data dodania: 2018-08-18 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-04-26 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Piotr, Programista
Data dodania: 2018-04-25 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Jacek Cyrek, programista
Data dodania: 2017-08-29 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
programista
Data dodania: 2016-09-06 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Development Manager
Data dodania: 2016-03-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kris, Programista
Data dodania: 2017-09-11 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Bartosz F, Programista Java
Data dodania: 2017-02-09 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Wiktor,
Data dodania: 2016-05-13 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii