- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 4
- Stron:
- 280
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: The Smashing Book #1. Edycja polska
Smashing Magazine to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realnych przykładach, podbił serca milionów użytkowników.
Ta książka to zbiór najlepszych artykułów i porad dla projektantów stron internetowych. Znajdziesz w niej fachowe i sprawdzone informacje na temat tworzenia interfejsu użytkownika oraz typografii w sieci. Autorzy bardzo dużo uwagi poświęcają użyteczności nowoczesnych stron internetowych.
W dzisiejszych czasach nawet najdoskonalszy pomysł się nie sprzeda, jeżeli nie będzie opakowany w intuicyjny i przyjazny interfejs użytkownika. Co jeszcze znajdziesz w tej biblii twórców stron WWW? Optymalizacja wydajności witryn, tworzenie projektów zwiększających sprzedaż, teoria kolorów to tylko część zagadnień, które muszą zwrócić Twoją uwagę. Sięgnij po tę książkę, naprawdę warto!
Smashing Book. Edycja polska. Kultowy podręcznik dla projektantów i twórców stron internetowych!
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest kolejnym, uaktualnionym i uzupełnionym wydaniem lubianego podręcznika projektowania responsywnych stron internetowych. Omówiono w niej wszystkie nowości i ulepszenia z dziedziny projektowania responsywnych stron internetowych, w tym zapewnianie lepszej dostępności, fonty zmienne c...
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)42.78 zł
69.00 zł(-38%) -
Ta pozycja jest doskonałym przewodnikiem, który wprowadzi Cię w świat projektowania i budowania stron WWW. W trakcie lektury dowiesz się też, jak uzyskać dostęp do serwera i opublikować swoją witrynę. Cała książka została podzielona na trzy części. Pierwsza poświęcona jest językowi HTML. Z nią po...
HTML i CSS. Zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW. Podręcznik Front-End Developera HTML i CSS. Zaprojektuj i zbuduj witrynę WWW. Podręcznik Front-End Developera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)54.29 zł
89.00 zł(-39%) -
Ta książka jest niezwykłym podręcznikiem programowania. Być może wygląda nieco dziwacznie, ale prędko się przekonasz, że to podręcznik jest wyjątkowo skuteczny: w końcu jego formuła została opracowana na podstawie najlepszych osiągnięć neurologii i kognitywistyki. W ten sposób Twój mózg się zaang...
-
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono mul...
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)79.98 zł
129.00 zł(-38%) -
Twój bilet wstępu do świata JavaScriptu! JavaScript to język, który w dużej mierze ukształtował współczesne strony WWW. Dzięki niemu możemy swobodnie korzystać z interaktywnych, wygodnych w użyciu oraz niezawodnych aplikacji internetowych. Pojawienie się JavaScriptu pozwol...
JavaScript i jQuery. Interaktywne strony WWW dla każdego. Podręcznik Front-End Developera JavaScript i jQuery. Interaktywne strony WWW dla każdego. Podręcznik Front-End Developera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)78.69 zł
129.00 zł(-39%) -
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji...
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)30.68 zł
59.00 zł(-48%) -
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
7.90 zł
24.90 zł(-68%) -
To kolejne, uaktualnione wydanie kultowego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, niezbędnego do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu obowiązujące standardy tworzenia witryn WWW oraz przyszłościowe techniki kodowania w HTML5.2 i CSS3. Sporo miejsca poświęcono zasadom...
Web Design z HTML5 i CSS3. Technologie frontendowe od podstaw. Wydanie V Web Design z HTML5 i CSS3. Technologie frontendowe od podstaw. Wydanie V
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.48 zł
99.00 zł(-48%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla wszystkich osób zaangażowanych w proces projektowania najróżniejszych przekazów informacji, szczególnie serwisów internetowych. Architektura informacji jest tu traktowana jako zbiór narzędzi i technik do obsługi trudnych problemów. Można tu znaleźć uniwersa...
Architektura informacji w serwisach internetowych i nie tylko. Wydanie IV Architektura informacji w serwisach internetowych i nie tylko. Wydanie IV
-
Mimo szacownego wieku Django wciąż pozostaje oprogramowaniem nowoczesnym i funkcjonalnym. Kolejne wersje frameworka niosą ze sobą dodatkowe usprawnienia — aktualna ma między innymi wbudowane mapowanie obiektowo-relacyjne, umożliwia migracje schematów, walidacje formularzy, panel administrat...
Django. Kurs video. Tworzenie interaktywnych stron internetowych i aplikacji webowych Django. Kurs video. Tworzenie interaktywnych stron internetowych i aplikacji webowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.55 zł
79.00 zł(-55%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: The Smashing Book #1. Edycja polska (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Webax 2013-07-22
Kilka słów wstępu
Publikacje Smashing Magazine są bardzo dobrze rozpoznawalne w świecie projektantów stron internetowych. Wielu znanych mi osób z branży chwali sobie tą markę, zarówno pod względem jakości merytorycznej prezentowanych publikacji, jak i poruszanych w niej tematów. Chcąc przekonać się o prawdziwości krążących opinii sięgnąłem po jedną z książek wydawnictwa Helion , a mianowicie Smashing Book.
O książce
Autorzy Smashing Book zadbali o dość nietypowy charakter książki. Postawili bowiem na własną wiedzę i doświadczenia , kierując się spostrzeżeniami użytkowników i czytelników Smashing Magazine, starając się ominąć tym samym utartą, encyklopedyczną wiedzę, której w innych tego typu książkach jest aż zanadto.
Książka jest bardzo dobrze przygotowana zarówno pod względem graficznym, jak i typograficznym. Dzięki wygodnej dla oczu czcionce, książkę czyta się lekko i szybko. Charakter publikacji podkreślają liczne ilustracje i przykłady, dzięki którym wchłanianie wiedzy jest jeszcze bardziej zrozumiałe i przyjemniejsze.
Smashing Book składa się z dziesięciu, starannie wyselekcjonowanych artykułów. Poruszają one wiele fundamentalnych wręcz problemów, z którymi prędzej czy później zmierzy się każdy początkujący webmaster. Moim zdaniem zakres tematów jest naprawdę szeroki, dzięki czemu
każdy znajdzie w książce coś dla siebie. Graficy dowiedzą się na co zwrócić uwagę projektując interfejs użytkownika, czego wystrzegać się dobierając krój czcionki do swoich projektów, czy w jaki sposób łączyć kolory, by pozytywnie
wpłynęły na doznania użytkownika. Developerów w szczególności zainteresują tematy związane z optymalizacją witryn internetowych, i sztuką wdrożenia layoutu strony internetowej. Autorzy postarali się także o artykuły dla pijarowców, zahaczając o treści związane z
promocję strony internetowej i zapewnienie jej doskonałej marki w wirtualnym świecie. Całość zakończona jest bonusem dla czytelnika w postaci wypowiedzi ekspertów, dzięki którym „połkniemy” praktyczne porady na temat projektowania stron internetowych. Publikacja uwieńczona jest krótką historią Smashing Magazine, która opowiada o tym, jak krok po kroku marka ewoluowała do obecnej rangi.
Na co warto zwrócić uwagę?
Moim zdaniem warto zwrócić szczególną uwagę na praktyczność książki. Osobiście najbardziej zaciekawił mnie artykuł związany z
optymalizacją strony internetowej, uważam jednak iż zagadnienia takie jak aktywacja kompresji w Apache, czy definiowanie nagłówka Expires w Lighty może niektórym – w szczególności początkującym przysporzyć nieco kłopotów.
Ocena i podsumowanie
Moim zdaniem książka reprezentuje bardzo dobry poziom. Niemniej jednak uważam, iż przeznaczona jest ona dla osób początkujących, za względu na swoją prostotę (mimo kilku zawiłości merytorycznych) , a także zakres poruszanych tematów. Jeżeli raczkujesz dopiero w dziedzinie webmasterstwa, lub masz już jakąś wiedzę, ale szukasz praktycznych porad – ta książka jest właśnie dla ciebie! -
NetWorld Piotr Kociatkiewicz
Smashing Magazin jest profesjonalnie prowadzonym blogiem prezentującym przemyślenia twórców aplikacji internetowych. Redaktorzy książki, spośród wielu artykułów, wybrali kilka najlepszych, w których autorzy analizują zagadnienie interfejsu użytkownika z punktu widzenia wydajności. Poświęcają uwagę charakterystyce różnego rodzaju layoutów i roli CSS przy ich projektowaniu. Zgłębiają zagadnienie typografii internetowej i opisują metody i techniki kompozycyjne. Radzą, jak zaprojektować użyteczną stronę z uwzględnieniem punktu widzenia użytkownika. Odpowiadają na pytania dotyczące wykorzystania kolorów, w szczególności ich wpływu na podejmowanie decyzji, inspirowanie działań i wzbogacanie doznań odwiedzającego witrynę. Zajmują się optymalizacją wydajności stron przez właściwe wykorzystanie MySQL i PHP. Radzą, jak uzyskać wysoką markę strony i dzielą się opiniami ekspertów odnośnie do mitów i nieporozumień w dziedzinie projektowania stron, współpracy z klientem i kwalifikacji projektanta.
-
blog.lbcstudio.pl Daniel Gwizdała, 2013-04-04
Pod koniec marca nakładem wydawnictwa Helion wydana została w Polsce książka The Smashing Book #1. Tej pozycji nie trzeba przedstawiać nikomu, kto choć trochę interesuje się tematami związanymi z grafiką i projektowaniem. Ponad rok temu swoją premierę miała polska wersja książki The Smashing Book #2. Dziwić może taka kolejność, dla mnie osobiście jest to niezrozumiałe, ale trzeba zaakceptować fakt, że w Polsce wydajemy książki zagraniczne w odwrotnej kolejności. Sama książka jest cieńsza od poprzedniej i liczy 280 stron. Wydana jest na dobrej jakości papierze i wydrukowana w kolorze.
Irytować może tylko fatalnie przygotowana okładka. Wygląda na to, że zapomniano w niej o spadach dla wielkiej litery „S”, która jest na okładce. W moim egzemplarzu ta litera jest ucięta chociaż do krawędzi okładki zostało jeszcze kilka milimetrów. Co ciekawe ten sam problem był w The Smashing Book #2. Szkoda, że wydawnictwo nie wyciągnęło wniosków z tej niedoróbki.
Po pierwszej wpadce możemy przejść do rzeczy, czyli do zawartości, bo to ona w końcu jest najważniejsza. Książka składa się z 10 rozdziałów. Każdy z nich dotyczy innej dziedziny projektowania. Znajdziemy w niej informacje na takie tematy jak:
- Interfejsy użytkownika
- Layouty oparte na CSS
- Typografia
- Użyteczność stron
- Kolor na stronach WWW
- Optymalizacja stron internetowych
- Konwersja
- Strona jako marka
Oprócz tego możemy przeczytać wywiady z ekspertami oraz poznać historię zespołu Smashing Magazine.
Najwięcej miejsca poświęcono tematyce typografii. Od zawsze Smashing Magazine kładł duży nacisk na ten aspekt projektowania. Na uwagę zasługują również wywiady z ekspertami, które są kopalnią praktycznych rad i wskazówek w codziennej pracy projektanta graficznego.
Wszystkie rozdziały wzbogacone są zdjęciami i zrzutami ekranu, dzięki czemu łatwiej jest zrozumieć i zwizualizować sobie to, o czym akurat pisze autor. Co ważne, książka nie powiela treści z The Smashing Book #2 i choć zazwyczaj dziedziny pokrywają się, to już poruszane w ich ramach treści są różne.
Książka jest pozycją obowiązkową dla każdego związanego z tematem. Jest źródłem praktycznej wiedzy okraszonej licznymi przykładami, a nie zbiorem suchej teorii. -
webroad.pl Michał Kortas, 2013-03-16
Na pomysł "Biblioteki WEBmastera" wpadłem już jakiś czas temu, jednak zawsze brakowało mi ostatniego, stanowczego słowa, aby wreszcie wziąć się za wyszukiwanie dobrych, książkowych pozycji na temat tworzenia stron www. Zdaję sobie sprawę, że dużo łatwiej jest czytać z książki, gdzie skrupulatnie przygotowane mamy gotowe odpowiedzi, aniżeli z ekranu komputera, przeglądając wskazówki na forach, czy w różnorakich poradnikach. Dlatego właśnie poprzez ten i kolejne artykuły w naszym nowym cyklu postaram się zachęcić Was do korzystania z profesjonalnych publikacji, które zawsze warto mieć pod ręką.
The Smashing Book, czyli książka inna niż wszystkie
Na pierwszy ogień wziąłem sobie bardzo popularną pozycję na rynku książek dla webdesignerów i webmasterów. Pomimo utartej koncepcji tego typu publikacji, w których to przodują ogromne stosy linków i wariacji materiałów z różnych innych źródeł, Smashing Book posiada zupełnie inny schemat. Po pierwsze, na bieżąco prace nad nią konsultowane były z szeroką, internetową społecznością, co pozwoliło nie tylko na rozpalenie ciekawości potencjalnych czytelników, ale też dało możliwość pozostawienia przez nich cząstki siebie, przez co wzrosła końcowa satysfakcja obu stron.
Drugą kwestią, która również odcisnęła na mnie swoje pozytywne piętno podczas czytania, była skrupulatność wypowiedzi autorów, mnogośc poruszanych przykładów i wyczerpujące poruszenie rozpoczętych wątków.
Książka zawiera w sobie dziesięć świetnych artykułów, które w niezwykle przyjazny sposób ukazują prostotę, która tkwi w "idealnych" (bo prawdziwych ideałów nie ma) projektach naszych witryn czy aplikacji internetowych.
Interfejsy użytkownika w nowoczesnych aplikacjach webowych
W rozdziale tym dowiemysię, czym w ogóle jest wspomniany interfejs użytkownika, z czego się składa oraz jak w ogóle go zdefiniować, zanim przystąpimy do jakich kolwiek prac. Jest kilka pierwotnych zasad, które nalezy przestrzegać. Jeżeli nie wymyślimy czegoś innowacyjnego, czegoś co w znaczny sposób ułatwi korzystanie z budowanych aplikacji, powinniśmy pozostać raczej przy zrozumiałych, przyjętych już schematach, które są w stanie zrozumieć nie tylko zaznajomieni z tego typu produktami, ale też zupełni laicy. Kolor, estetyka, wydajność, zwięzłośc i wyrozumiałość - to tylko niektóre słowa-klucz, o których każdy webdesigner winien pamiętać.
CSS - nauka i sztuka
Artykuł, który uświadomi nam, jaką obecnie potęgą podczas tworzenie wyszukanych layoutów jest właśnie CSS. Nie obejdzie się obecnie bez (bardzo) dobrej znajomości języka, odpowiadającego za wygląd naszych witryn i aplikacji webowych. Strony o stałej szeroości, płynne, elastyczne lub mieszane - o tym z pewnością dowiecie się czytając rozdział oznaczony numerem "dwa". Na szczególną uwagę zasługuje, oczywiście, omówienie responsywnego podejścia do naszych aplikacji. Przecież internet, to już nie tylko wielkie monitowy, ale coraz częściej niewielkie ekrany w urządzeniach mobilnych.
Typografia internetowa: zasady, wskazówki i najczęstsze błędy
Od pierwszego powstania książki drukowanej, typografia odgrywa znaczącą rolę w naszym życiu. Naszym pracom nadaje nie tylko polotu i zwiewności, ale odzwierciedla też intencje autora, a także po prostu ułatwia nam pochłanianie kolejnych dawek tekstu (o ile jest, oczywiście, dobrze dobrana). Wiele ciekawych i inspirujących przykładów zamieszczonych w artykule pozwali nam na zaznajomienie się z profesjonalną sztuką używania fontów, przez co nasze projekty otrzymają druga duszę. Glify, ligatura, oś, poprzeczka - jeżeli któryś z wymienionych zwrotów nic Tobie nie mówi, gorąco polecam lekturę tego rozdziału.
Użyteczność nowoczesnych stron internetowych
Czym byłaby nawet najlepsza strona internetowa, jeśli korzystanie z niej równałoby się z setką przekleństw i litrami przelanej, buchającej krwi? Otóż do takiego stanu rzeczy nie możemy dopuścić, dlatego własnie owa użyteczność jest tak ważnym elementem. Pamietajmy, że wizja przedstawiona przez webdesignera nigdy (lub prawie) nigdy nie jest tożsama z oczekiwaniami zwyczajnego użytkownika. Jeśli nie podejdziemy do sprawy intuicyjnie i nie poznamy głównych zasdad, którymi kierują się nadciagający internauci, nawet w przypływie szczerych chęci i dobrej, ale trudno dostępnej treści, możemy "zaginąć" w tłumie konkurencji. Rozdział ten obfituje w kilka, kilkanaście użytecznych porad, którepozwolą nam zajrzeć do głów naszych sieciowych gości.
Kolor: webdesign, użyteczność i doznania uzytkownika
Poza celnym użyciem typografi, równie ważna jest kolorystyka naszego projektu. Kolory były od zawsze kluczowym elementem, który mówił nam, co jest dobre a co złe. Wiedza ta tkwi w naszej podświadomości i kluczem do sukcesu może być właśnie dobre jej wykorzystanie. Być może w tej części książki nie znajdziemy dużo typowej treści, ale za to na bazie konkretnych przykładów zasmakujemy ciekawej inspiracji.
Optymalizacja wydajności stron internetowych
Nikt nie cierpi czekać. W dobie internetu zaledwie kilka sekund opóźnienia potrafi byćdla nas zmorą, która decyduje o tym, czy opuścimy daną witrynę, czy pozostaniemy na niej na dłużej. Poprawianie wyników uruchamiania się stron i aplikacji powinno być dla nas priorytetem, a dokonać tego możemy nie tylko poprzez redukcję obrazków czy żądań HTTP, ale odpowiednio konfigurując nasz serwer, czy kompresując ilośc użytego kodu. Tak oto w skrócie przedstawia się kolejna część The Smashing Book.
Projektuj, by sprzedać. Stymulowanie konwersji
To co robimy, musi (a właściwie powinno) na siebie zarabiać. To nie my mamy pracować dla pieniędzy, ale one winny to robić na nas. Zapewne taka dewiza ma swoje miejsce w wielu głowach projektantów internetowych. Jak ją jednak wykorzystać w praktyce? Jednym ze sposobów jest wykorzystanie schematu AIDA (Attention, Interest, Desire, Action). O tym i wszelkich innych dobrych praktykach promowania i sprzedawania swoich produktów powinniśmy się dowiedzieć, aby poza satysfakcją osiągnąć również i zysk materialny.
Jak zapewnić stronie doskonałą markę?
Jest na to kilka porad. Zapewne kilku się domyślacie już teraz, bo przecież każdy wie, że na przykład projekt graficzny jest bardzo waznym czynnikiem "przyciągającym" uzytkowników. Jeżeli szukasz przepisu na sukces, to warto zajrzeć do działu dziewiatego The Smashing Book. Wskazówki, pomysły i opinie ekspertów zawsze, ale to zawsze odgrywają potężną rolę w naszym kroku do sukcesu.
Co mówią eksperci?
Ostatni rozdział jest ciekawą odskocznią od typowej treści. Co tu dużo mówić - zachęcam do przeczytania, choćby ze względu na dużo ciekawych wypowiedzi, których nie przeczytacie nigdzie indziej.
Czy warto wybrać ten kultowy podręcznik?
Jednym słowem stwierdzam, że warto. Pomimo mojego dość sporego stażu w dziedzinie projektowania stron internetowych, dowiedziałem się nie tylko wiele nowego, ale też spojrzałem na niektóre kwestie pod zupełnie innym kątem. Niezależnie więc, czy jesteś początkującym webdesignerem, czy fanboyem z długoletnim stażem - ze Smashing Book skorzystasz zapewne nie jeden raz.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Smashing Book
- Tłumaczenie:
- Maksymilian Gutowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5609-7, 9788324656097
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-03-01
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5610-3, 9788324656103
- Data wydania ebooka:
-
2013-05-20
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 13279
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 14.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 20.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 35.9MB
Spis treści książki
Przedmowa (5)
Interfejsy użytkownika w nowoczesnych aplikacjach webowych (7)
Layouty CSS - nauka i sztuka (25)
Typografia internetowa: zasady, wskazówki i najczęstsze błędy (55)
Użyteczność nowoczesnych stron internetowych (109)
Kolor: webdesign, użyteczność i doznania użytkownika (139)
Optymalizacja wydajności stron internetowych (165)
Projektuj, by sprzedać. Stymulowanie konwersji (187)
Jak zapewnić stronie doskonałą markę (209)
Co mówią eksperci. Wywiady i wypowiedzi (225)
Za kulisami: historia Smashing Magazine (255)
Autorzy (273)
Skorowidz (274)
Oceny i opinie klientów: The Smashing Book #1. Edycja polska Sven Lennartz (Editor), Vitaly Friedman (Author) (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(2)
(0)
(1)
(0)
(0)
Joanna Jachuła,
Data dodania: 2014-12-14 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-04-02 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Mateusz Bilski,
Data dodania: 2013-03-01 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-07-10 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii