Podręcznik freelancera. Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW. Smashing Magazine
- Autor:
- Smashing Magazine
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Serie wydawnicze:
- Smashing Magazine
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 12
- Stron:
- 200
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Podręcznik freelancera. Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW. Smashing Magazine
Jesteś zmęczony sztywnymi ramami pracy w firmie? Marzysz o swobodzie, pracy w wybranych godzinach i dowolnym miejscu? Zostań freelancerem! Zanim jednak to zrobisz, poznaj wszystkie za i przeciw. Bycie świetnym webmasterem nie musi oznaczać, że równie dobrze poradzisz sobie z obowiązkami "wolnego strzelca". Dzięki tej książce przekonasz się, czy wolisz być częścią grupy, czy pragniesz zostać sobie sterem, żeglarzem, okrętem…
Ten podręcznik to pozycja wyjątkowa na rynku wydawniczym. Prezentuje najważniejsze umiejętności i cechy, jakie powinien posiadać niezależny projektant WWW. Dzięki niej poznasz sposoby skutecznej komunikacji z klientami oraz najlepsze metody wyceny projektów. W trakcie lektury nauczysz się reagować na krytykę, przygotowywać umowy oraz planować budżet. Ponadto poznasz błędy, które najczęściej popełniają freelancerzy, i dowiesz się, jak ich unikać. Książka porusza wszystkie zagadnienia, o których freelancer wiedzieć powinien!
Sprawdź:
- od czego zacząć, czyli jakie cechy powinien mieć freelancer projektów WWW
- jak tworzyć oferty i rozmawiać z klientami
- jak wycenić projekt i zarządzać finansami
- jak dobrze się zareklamować, czyli uprawiać skuteczny marketing "wolnego strzelca"
Rozpocznij karierę na własny rachunek!
Wybrane bestsellery
-
Znajdziesz tu odpowiedzi na wiele kluczowych pytań. W trakcie lektury dowiesz się, jak do projektowania współczesnych stron internetowych podchodzą światowej sławy profesjonaliści. Poznasz najlepsze techniki wykorzystania możliwości HTML5, CSS3 i JavaScriptu. Nauczysz się również tworzyć strony zgodne z podejściem responsive web design. Te trzy słowa to klucz do Twojego sukcesu! Przekonaj się sam dzięki tej niesamowitej książce!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W trakcie lektury poznasz najlepsze porady dotyczące profesjonalnego projektowania stron internetowych. Znajdziesz tu zbiór najpopularniejszych artykułów z biblii każdego projektanta stron - serwisu Smashing Magazine. Sprawdź zatem, jak z sukcesem stworzyć skuteczne portfolio online lub atrakcyjny interfejs użytkownika na potrzeby biznesowych aplikacji WWW. Dowiedz się, jak radzić sobie z klientami, przyjmować krytykę oraz tworzyć sieć znajomości. Ta książka jest studnią wiedzy dla każdego projektanta chcącego profesjonalnie podejść do wykonywania swojego zawodu, dlatego warto ją mieć!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka objaśnia, na czym polega istota ścieżki technicznej — z zaznaczeniem, że umiejętność dostosowania aspiracji konkretnej osoby do potrzeb organizacji jest sztuką, szczególnie w wypadku inżynierów, którzy mają wnieść istotny wkład na wysokim poziomie. Dzięki lekturze zrozumiesz swoją rolę w firmie, rozwiniesz myślenie strategiczne i nauczysz się wyznaczać standardy pracy technicznej. Przekonasz się, że możesz się stać liderem bez bezpośredniego zarządzania, dowiesz się, jak planować z wyprzedzeniem i podejmować właściwe decyzje techniczne, a także jak się rozwijać jako ekspert w swojej dziedzinie. Zrozumiesz znaczenie szerokiej, strategicznej perspektywy, przyswoisz taktyki prowadzenia projektów i określisz, co oznacza pojęcie dobrej inżynierii w Twojej organizacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Marzysz o pracy w IT, która „robi różnicę”? Stanowisko inżyniera sieci wiąże się ze sporą odpowiedzialnością, ponieważ od niego zależy działanie sieci całego przedsiębiorstwa. Tylko co to właściwie znaczy? W praktyce chodzi o prawidłowe funkcjonowanie programów i aplikacji sieciowych, działanie telefonii IP, możliwość tworzenia kopii zapasowych i korzystania z chmury. Aby zapewnić bezproblemowy dostęp do tych usług, inżynier musi posiadać bardzo szeroką wiedzę teoretyczną, uzupełnioną oczywiście umiejętnościami praktycznymi. Nie wystarczy wiedzieć, jak skonfigurować protokół routingu, trzeba to jeszcze prawidłowo wykonać. Ta wiedza nie przychodzi rzecz jasna sama, ale buduje się ją latami. Każdy początkujący adept inżynierii sieci zastanawia się, od czego zacząć przygodę z tym tematem. W dokonaniu prawidłowego wyboru przeszkadza tempo, w jakim obecne sieci się rozwijają – dosłownie każdy dzień przynosi w tej materii zmiany. Mnogość usług skutkuje multiplikacją protokołów. Wiele protokołów czyni sieć bardziej skomplikowaną i mniej skalowalną. Dodatkowo bogactwo rozwiązań nastręcza problemów z wyborem odpowiedniego sprzętu sieciowego i technologii. Do tego dochodzi konieczność zapewnienia ciągłości działania sieci. Słowem – praca sieciowca to nie jest bułka z masłem. Tym bardziej przygotowanie do zawodu trzeba oprzeć na solidnych podstawach.- Videokurs pkt
(59,15 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i skutecznych metod doskonalenia przywództwa, sprzedaży i marketingu, dzięki którym możesz budować świetną firmę w dowolnej branży i stawiać czoło każdej konkurencji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Jesteśmy zwierzętami, które nie potrafią pozbyć się swoich lęków, wpływających destrukcyjnie na postrzeganie otaczającego nas świata. Niemal każde wydarzenie osądzamy w kategoriach ryzyka. Wyolbrzymiamy niebezpieczeństwa i własną słabość. Ciągle koncentrujemy się na przeciwnościach, które mogą się zdarzyć. W okresie pomyślności to nie problem - możemy pozwolić sobie na luksus zmartwień. Jednak gdy dopadają nas prawdziwe problemy, postawa lękowa bywa wyjątkowo niebezpieczna. W takich chwilach trzeba działać - stawić czoła rzeczywistości, rozwiązać problem i ruszać śmiało przed siebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Absolutnie nie! Dzięki tej książce nauczysz się metod pomocnych w opanowaniu dowolnego materiału. Techniki te opracowano na bazie osiągnięć neuronauki i psychologii kognitywnej, aby w maksymalny sposób wykorzystać cechy ludzkiego mózgu i jego naturalne możliwości. Poszczególne metody zostały dodatkowo przetestowane i wzbogacone o doświadczenia licznych mistrzów uczenia się. Zawarty tu materiał pozwoli Ci na błyskawiczne zgłębienie dowolnej dziedziny: matematyki, języka obcego, programowania, karate czy gotowania. Nawet jeśli uważasz, że jakaś konkretna dyscyplina wykracza poza Twoje możliwości, szybko się przekonasz, że dzięki podanym tu praktycznym wskazówkom możesz ją poznać na wybitnym poziomie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość proste, jeśli każdy dzień wygląda podobnie. Co jednak zrobić, jeśli codziennie trzeba stawiać czoła zmieniającej się rzeczywistości? Jak utrzymać dobre nawyki podczas życiowych zawirowań, kiedy wydaje się, że w żaden sposób nie pasują do nowych warunków?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Bycie menedżerem w potężnej, lecz przeżywającej poważny kryzys firmie w branży IT to nie bułka z masłem. Nigdy nie wiadomo, co czeka Cię następnego dnia i czy jeszcze tam pracujesz. Ale dzień, w którym nagle dowiadujesz się, że z pracy odeszli dwaj Twoi przełożeni, a Ty masz zająć gorący i niewygodny fotel wiceprezesa, naprawdę może przytłoczyć. Coś takiego spotkało właśnie Billa, bohatera tej niebanalnej opowieści.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii Smashing Magazine
-
Dzięki temu wspaniałemu podręcznikowi błyskawicznie skonfigurujesz i uruchomisz swoją pierwszą aplikację. Potem będzie już tylko ciekawiej - sterowanie zdarzeniami, wykorzystywanie wydajnych operacji wejścia-wyjścia oraz połączenie z bazą MongoDB to tylko niektóre z poruszanych tematów. Dowiesz się także, jak skorzystać z dostępu do danych w czasie rzeczywistym z pomocą technologii WebSocket oraz jak testować napisany kod z użyciem testów automatycznych. Po lekturze tej książki bez trudu przygotujesz aplikację, która będzie w stanie obsłużyć dziesiątki tysięcy jednoczesnych połączeń na jednym serwerze. Zainteresowany? Sięgnij po książkę - naprawdę warto!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dzięki lekturze tej książki poznasz struktury aplikacji, mechanizm intencji oraz najlepsze techniki nawigowania wśród dostępnych opcji. Kolejne rozdziały poprowadzą Cię przez szczegóły projektowania komponentów interfejsu, stosowania ikon oraz używania efektów. Część trzecia kompendium poświęcona jest zarządzaniu zasobami Androida, skalowaniu oraz układom interfejsu. Na końcu będziesz miał szansę zapoznać się z najlepszymi wzorcami tworzenia aplikacji na tę platformę. Książka ta jest nieocenionym źródłem informacji na temat tworzenia przyjaznych i wydajnych aplikacji. Musisz ją przeczytać!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Kolejna książka z tej serii poświęcona jest w całości aplikacjom mobilnym. W trakcie lektury poznasz podstawy HTML5, CSS3 i JavaScriptu oraz zaznajomisz się z możliwościami, jakie dają one deweloperom. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak skonfigurować platformę rozwojową i produkcyjną, jak stworzyć prototyp oraz jaką bazę danych warto wykorzystać. Ponadto nauczysz się w praktyce stosować mechanizmy geolokalizacji czy integracji z serwisami społecznościowymi oraz kontrolować wydajność Twojej aplikacji. Na sam koniec przekonasz się, że przygotowanie aplikacji do premiery wcale nie jest takie trudne. Nie martw się, z tą książką odniesiesz sukces!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W tej niepowtarzalnej i wyśmienitej książce znajdziesz zbiór najświeższych, najciekawszych i najlepszych informacji poświęconych systemowi Wordpress. W czasie lektury dowiesz się, jak używać tej platformy jako systemu CMS oraz narzędzia do blogowania czy projektowania witryn dowolnego typu. Ponadto nauczysz się tworzyć genialne motywy, przydatne wtyczki oraz integrować Wordpressa z portalami społecznościowymi. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na zagadnienia poświęcone SEO — przestrzeganie dobrych zasad z pewnością ułatwi Ci zaistnienie w sieci. Książka ta jest obowiązkową pozycją dla każdego użytkownika platformy Wordpress!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Jeżeli Twój produkt nie wywrze odpowiedniego wrażenia na użytkowniku oraz nie będzie dla niego łatwy w obsłudze, nie masz szans odnieść sukcesu. Dlatego właśnie specjaliści od UX są wprost rozchwytywani na rynku pracy. Jednak dzięki tej niezwykłej książce całkiem sporo będziesz w stanie zrobić we własnym zakresie. Znajdziesz w niej najlepsze porady, które pozwolą Ci osiągnąć cel. W trakcie lektury nauczysz się badać użyteczność strony, odkrywać zachowania użytkowników czy projektować interfejs pod kątem urządzeń mobilnych oraz sklepów internetowych. Książka ta jest nieocenionym źródłem informacji, wartym każdych pieniędzy!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka to zbiór najlepszych artykułów i porad dla projektantów stron internetowych. Znajdziesz w niej fachowe i sprawdzone informacje na temat tworzenia interfejsu użytkownika oraz typografii w sieci. Autorzy bardzo dużo uwagi poświęcają użyteczności nowoczesnych stron internetowych. W dzisiejszych czasach nawet najdoskonalszy pomysł się nie sprzeda, jeżeli nie będzie opakowany w intuicyjny i przyjazny interfejs użytkownika. Co jeszcze znajdziesz w tej biblii twórców stron WWW? Optymalizacja wydajności witryn, tworzenie projektów zwiększających sprzedaż, teoria kolorów to tylko część zagadnień, które muszą zwrócić Twoją uwagę. Sięgnij po tę książkę, naprawdę warto!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka to niewyczerpane źródło inspiracji. Znajdziesz w niej mnóstwo ciekawych i pomysłowych stron internetowych, liczne zdjęcia oraz bezcenne porady, co robić w trudnych chwilach. Cameron Chapman nakarmi Twoją wyobraźnię dziesiątkami skojarzeń i idei! Autorka koncentruje się na uniwersalnych elementach każdego dobrego projektu, takich jak kolor, kształt, faktura, harmonia, proporcje, rytm i spójność. Na kartach tej książki znajdziesz ponad 700 przykładów rozwiązań i konceptów zaczerpniętych ze stron internetowych, świata fotografii, opakowań, architektury, projektów wnętrz, mody, mebli, zabawek, przedmiotów codziennego użytku... i nie tylko.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Biblioteka jQuery spełnia pokładane w niej oczekiwania - korzystanie z niej znacząco skraca czas pisania kodu oraz umożliwia projektantom i programistom szybkie tworzenie komponentów interaktywnych zgodnych ze wszystkimi najważniejszymi przeglądarkami. Jak zatem łatwo tworzyć bogate w możliwości interfejsy internetowe, integrując strukturę biblioteki jQuery z witryną internetową przy minimalnej znajomości języka JavaScript? Oto znakomita książka, napisana z myślą o wszystkich projektantach i programistach stron internetowych, którzy chcą szybko rozpocząć pracę z tą biblioteką.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Jeśli skorzystasz z tej niezwykłej książki, będziesz mieć w zasięgu ręki całą wiedzę, której potrzebujesz, by zacząć działać! Ten podzielony na cztery części podręcznik pokaże Ci, jak zacząć pracę z najnowszą wersją HTML5, używać znaczników tego języka oraz różnych atrybutów i wartości. Dowiesz się, jak pracować z CSS oraz zapewniać swoim stronom doskonały wygląd i poprawne wyświetlanie na wszelkich możliwych nośnikach - od monitora komputera po ekran telefonu komórkowego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Natchnie Cię ona dziesiątkami pomysłów na świetny znak firmowy. Na samym początku zdobędziesz solidną wiedzę teoretyczną. Poznasz różne rodzaje znaków graficznych i dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta oraz czym tak naprawdę jest logo. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo. Zaznajomisz się dokładnie z tym procesem, określisz harmonogram pracy, grupę docelową oraz budżet. Odkryjesz odpowiednie techniki i zrozumiesz, jakich narzędzi użyć w procesie projektowania logo, jak dobrać odpowiednią kolorystykę oraz zaprezentować projekt klientowi. Na sam koniec obejrzysz udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na dwa rozdziały — jeden poświęcony prawnym aspektom użycia logo, drugi najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
Ebooka "Podręcznik freelancera. Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW. Smashing Magazine" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Podręcznik freelancera. Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW. Smashing Magazine" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Podręcznik freelancera. Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW. Smashing Magazine" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Podręcznik freelancera. Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW. Smashing Magazine (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Modern Technology 2013-07-08Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Każdy webmaster czy programista (developer strona www) po wielu latach pracy w firmie gdzie obowiązują sztywne godziny pracy z czasem myśli o pracy na własny rachunek i otworzeniu swojego własnego biznesu. Jednak praca freelancera to nie taka prosta sprawa. Zanim zdecydujesz się zostać wolnym strzelcem i być sobie sam sterem i okrętem koniecznie przeczytaj tą książkę. Dzięki niej będzie ci łatwiej podjąć decyzję i zobaczysz czy to dla ciebie.
Dla kogo jest ta książka.
Przede wszystkim dla webmasterów lub developerów stron www lub osób z innych dziedzin. Podręcznik freelancera to kompilacja 21 artykułów opracowanych w oparciu o publikacji Smashing magazine. Znajdziesz w nich cenne informacje i porady od niezależnych projektantów. Dowiesz się jakie najważniejsze umiejętności i cechy powinien posiadać niezależny projektant www. Bycie projektantem nie wiąże się tylko ze znajomością swojego fachu, ale także wiąże się ze sprawnym zarządzaniem projektami, umiejętnością prowadzenia administracji biurowej, byciu księgowym, kontrolerem finansowym i ekspertem w dziedzinie szeroko pojetej informatyki.
Ta książka ma ci w tym pomoc. Nie ma być gotowym przepisem na sukces, ale zbiorem porad i informacji których poznanie na pewno zaowocuje w przyszłości podczas pracy z własnymi klientami.
Zakres tematyczny książki jest dość obszerny. Podręcznik freelancera składa się z 4 części tematycznych:
- podstawy niezależnego projektanta
- komunikacja z klientami i partnerami biznesowymi
- skuteczne strategie marketingowe dla niezależnych projektantów
- umowa i wycena
Podręcznik dokładnie wyjaśni ci jak skutecznie komunikować się klientami oraz jak przygotować umowy oraz zaplanować budżet. Poznasz najlepsze metody wyceny projektów oraz dowiesz się jakie błędy najczęściej popełniają freelancerzy i tym samym nauczysz się jak ich unikać.
Książka to swoistego rodzaju studium wiedzy dla każdego projektanta, który pragnie profesjonalnie i z przyjemnością wykonywać swoją prace. -
Recenzja: NetWorld Piotr KociatkiewiczRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Przed projektantem stron WWW, pracującym samodzielnie i na własny rachunek, stoi wiele wyzwań. Są nimi, oprócz koniecznej wiedzy z zakresu informatyki, sprawne i merytoryczne zarządzanie projektem, obsługa administracyjna i ekonomiczna przedsięwzięcia. Odpowiedzi, jak im podołać, daje książka. Radzi, jak przyciągać klientów, jak prowadzić biznes i jak zadbać o reputację. Wskazuje na rolę planowania, prawidłowe prowadzenie księgowości i korespondencji. Uczy sztuki tworzenia profesjonalnych ofert, maksymalizacji zysków oraz budowania zdrowych relacji z klientem, zwłaszcza w sytuacji, gdy nie ma on racji, a także reagowania na konstruktywną krytykę z jego strony. Prezentuje sposoby tworzenia doskonałych kwestionariuszy dla klientów, prowadzenia skutecznej strategii marketingu, sporządzania umów i rzetelnej wyceny kosztów projektu. Każdy, kto chce stać się „wolnym strzelcem” w zakresie projektowania stron WWW, a także w każdej innej dziedzinie, powinien przestudiować tę książkę.
-
Recenzja: webroad.pl Michał Kortas, 2013-05-12Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jesteś zmęczony sztywnymi ramami pracy w firmie? Marzysz o swobodzie, pracy w wybranych godzinach i dowolnym miejscu? Zostań freelancerem! Zanim jednak to zrobisz, poznaj wszystkie za i przeciw. Bycie świetnym webmasterem nie musi oznaczać, że równie dobrze poradzisz sobie z obowiązkami "wolnego strzelca". Dzięki tej książce przekonasz się, czy wolisz być częścią grupy, czy pragniesz zostać sobie sterem, żeglarzem, okrętem…
Wydaje mi się, że każdy - chociaż raz - marzył o tym, aby stać się zależnym tylko i wyłącznie własnej osobie. Było to podyktowane nie tylko chęcią poznania czegoś nowego, ale w równym stopniu także wspaniałym uczuciem trzymania wszystkiego pod swoją opieką. "Zawód" freelancera staje się obecnie bardzo popularny. Z biegiem czasu, coraz więcej etatowych pracowników rezygnuje z wiszącego nad głową szefa, na rzecz nieskrępowanej pracy w domowym zaciszu, na własną rękę. Pomimo wielu zalet takiego działania, w porównywalnej skali jesteśmy jednak skazani na szereg niedogodności związanych z freelancingiem.
Książka "Podręcznik freelancera", pomimo swej stosunkowo niewielkiej objętości, składa się z aż 23 starannie przygotowanych rozdziałów. Luźny język, a jednocześnie wciąż profesjonalny, to sztandarowa broń serii wydanej przez Smashing Magazine. Tak, jak podczas czytania wielu poprzednich pozycji książkowych, i tym razem się nie zawiodłem. Dzięki mnogości przykładów, z każdorazowym uchyleniem okładki, uczymy się czegoś nowego, odkrywamy nowy, ukryty sens świetnie dobranych słów.
Jak wspominają autorzy książki, ilu projektantów, tyle sposobów na prowadzenie własnej działalności. To jedna z największych prawd, które powinniśmy bardzo dobrze zapisać w swojej pamięci. Dlatego też "Podręcznik freelancera" nie ma być gotowym przepisem na sukces, ale zbiorem porad i informacji, których poznanie zaowocuje w czasie najbliższym, czy też dużo później, podczas współpracy z własnymi klientami.
'Ilu projektantów, tyle sposobów na prowadzenie własnej działalności.'
Co ciekawego możemy odnaleźć w "Podręczniku freelancera"? Już od pierwszych stron zapoznamy się z najwazniejszymi zasadami obowiązującymi w pracy profesjonalnego projektanta. Poznamy najczęstsze błędy, które popełniają freelancerzy, a także sposoby na ich unikanie w przyszłości. Będziemy mogli przekonać się, jak wielką rolę odgrywa przyjazna obsługa klienta oraz to, w jaki sposób najlepiej pozyskać sobie nowych kontrahentów.
W pracy jako freelancer ważnymi aspektami naszego wizerunku są: życzliwość, otwartość, pewność siebie a także nieposkromiony optymizm. O wszystkich tych cechach przeczytamy również na stronach niniejszej książki.
Jak oczywiście wiadomo, pracujemy głównie po to, aby zarabiać pieniądze. Tej kwestii poświęcona jest ostatnia, trzecia część "Poradnika freelancera". Dzięki niej zdobędziemy wiedzę odnośnie udanego marketingu, przygotowania umowy z klientem jak i wszelkich kosztów, które zmuszeni będziemy ponieść.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Successful Freelancing for Web Designers: The Best of Smashing Magazine (Smashing Magazine Book Series)
- Tłumaczenie:
- Piotr Cieślak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5685-1, 9788324656851
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-04-09
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5687-5, 9788324656875
- Data wydania ebooka :
- 2013-05-09 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 12778
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Tworzenie stron WWW
Technologie webowe » Inne
Biznes IT » Kompetencje osobiste
Biznes IT » Kariera
- Serie wydawnicze: Smashing Magazine
Spis treści książki
- Marketing i relacje (18)
- 1. Jak Cię widzą, tak Cię piszą (18)
- 2. W sieci kontaktów (19)
- 3. Nisze (20)
- 4. Kwestia ceny (20)
- 5. Rozwój (21)
- Biznes i czas (21)
- 6. Zarządzanie czasem (21)
- 7. Elastyczność (22)
- 8. Szczerość (22)
- 9. Dodaj coś od siebie (22)
- 10. Szukaj wsparcia u zawodowców (23)
- Wybrane aspekty prowadzenia biznesu (23)
- 11. E-maile (23)
- 12. Zarządzanie projektami (24)
- 13. Badania i rozwój (24)
- 14. Sprzedaż i kontakty z klientami (25)
- 15. Księgowość (25)
- Profesjonalne diagnozy i rozwiązania (28)
- 1. Pierwsze kroki w zawodzie niezależnego projektanta (28)
- 2. Jak odgadnąć oczekiwania klienta? (29)
- 3. Opłaty za nadprogramowe propozycje. Ile projektów zwykle się przedstawia? (30)
- 4. Zarządzanie procesem projektowym w agencji (31)
- 5. Zdobywanie umiejętności komunikacji i doskonalenie ich (32)
- Nie tylko projekt, czyli o innych aspektach profesjonalizmu (33)
- Odpowiednia liczba projektów do prezentacji (36)
- Strona informacyjna (37)
- Aplikacja internetowa (37)
- Sytuacje alarmowe (38)
- Wnioski (39)
- Nie podpisują umów (42)
- Nieumiejętnie korzystają z serwisów społecznościowych (albo nie robią tego wcale) (43)
- Przedkładają ilość ponad jakość w portfolio (43)
- Przestają się uczyć (44)
- Nie wiedzą, jak sobie radzić z klientami (44)
- Nie przygotowują się na okresy posuchy (44)
- Nie mierzą sił na zamiary (45)
- Nie dotrzymują terminów (i się tym nie przejmują) (45)
- Brak im pewności siebie (45)
- Rezygnują i idą pracować dla kogoś innego (46)
- Czy to rzeczywiście takie istotne? (48)
- Jak powinniśmy postępować? (50)
- Bądź przyjazny (50)
- Bądź cierpliwy (50)
- Bądź łatwo osiągalny (50)
- Bądź komunikatywny (50)
- Śledź opinie i reaguj na nie (51)
- Bądź mądry przed szkodą (51)
- Dalej, wyżej, lepiej... (51)
- Planowanie (54)
- Porady dotyczące planowania (54)
- Księgowość (55)
- Porady dotyczące prowadzenia księgowości (55)
- Korespondencja (55)
- Porady dotyczące obsługi korespondencji (56)
- Relacje z klientami (56)
- Porady dotyczące układania relacji z klientami (57)
- Archiwizacja i aktualizacja oprogramowania (57)
- Porady dotyczące archiwizacji i aktualizacji oprogramowania (58)
- Porady ogólne (58)
- Kreatywny człowiek powinien działać kreatywnie! (58)
- Inspiracja? To proste! Porozmawiajmy raczej o motywacji! (59)
- Wszelkie komplikacje tłamszą motywację! (59)
- Wszystko jest w Twoim zasięgu, musisz tylko chcieć! (59)
- Anatomia profesjonalnej oferty (62)
- Strona tytułowa (62)
- Klauzula poufności (63)
- Informacje o oferencie (63)
- Informacje o kliencie (63)
- Potrzeby klienta (64)
- Warunki specjalne (64)
- Proponowane rozwiązanie (64)
- Szczegółowe informacje o projekcie (65)
- Etapy realizacji projektu (65)
- Plan utrzymania (66)
- Opłaty (66)
- Kolejny krok (66)
- Postać oferty (67)
- Listy przewodnie i korespondencja biznesowa (67)
- Standardowy szablon korespondencji biznesowej (67)
- Korespondencja biznesowa (68)
- Inne kwestie dotyczące wysyłania e-maili (68)
- Przekonywanie klientów (69)
- Podkreśl swoje mocne strony (69)
- Nie deprecjonuj konkurencji (69)
- Zadawaj pytania, proponuj rozwiązania (70)
- Sprawy, na które warto uważać (70)
- Sposoby radzenia sobie z konkretnymi problemami (70)
- Zakres i skala projektu (71)
- Efektywność (71)
- Doświadczenie (72)
- Możliwość kontaktu z Tobą (72)
- Czas wymagany po stronie Twojej i klienta (72)
- Prawa własności (73)
- Cena (73)
- Podsumowanie (74)
- Podstawy (76)
- Maksymalizacja zysków (76)
- Ograniczanie wydatków (77)
- Unikanie pułapek (77)
- Bankowość (79)
- Wsparcie rządowe oraz instytucjonalne (79)
- Kilka uwag natury osobistej (79)
- Spójrz na swoje zarobki z dystansem (79)
- Uwzględnienie zarobków w budżecie osobistym (80)
- Podatki (80)
- Planowanie budżetu (80)
- Podsumowanie (81)
- Pasywno-agresywny (86)
- Cechy charakterystyczne (87)
- Jak sobie z nim radzić? (87)
- Przyjaciel rodziny (87)
- Cechy charakterystyczne (87)
- Jak sobie z nim radzić? (87)
- Szyderca (88)
- Cechy charakterystyczne (88)
- Jak sobie z nim radzić? (88)
- Malkontent (88)
- Cechy charakterystyczne (89)
- Jak sobie z nim radzić? (89)
- Sknera (89)
- Cechy charakterystyczne (89)
- Jak sobie z nim radzić? (90)
- Zrobiłbym to sam, gdyby nie... (90)
- Cechy charakterystyczne (90)
- Jak sobie z nim radzić? (90)
- Lustrator (91)
- Cechy charakterystyczne (91)
- Jak sobie z nim radzić? (91)
- Wymarzony (91)
- Cechy charakterystyczne (92)
- Jak sobie z nim radzić? (92)
- Podsumowanie (92)
- Nie obawiaj się odmawiać (94)
- Mów bez ogródek (95)
- Opracuj plan działania (95)
- Zbierz wstępne opinie (96)
- Bądź terminowy (97)
- Podsumowanie (98)
- Zatroszcz się o odpowiednią dokumentację (100)
- Bądź konkretny (101)
- Komunikacja jest bardzo ważna, więc bądź dyspozycyjny (101)
- Unikaj przyrostu funkcjonalności (102)
- Unikaj deklarowania nierealnych terminów (103)
- Sprawdź wszystko sam (103)
- Mierz wydajność (104)
- Nie jesteś taki mądry, jak Ci się wydaje... (106)
- Negocjacje, które przynoszą obustronne korzyści (107)
- Kapitulacja kontrolowana: rezygnowanie to jeden z elementów naszej pracy (107)
- Budowanie autorytetu: Twój głos powinien się liczyć (108)
- Czy rzeczywiście klient nie ma racji? (112)
- Mów językiem klienta (113)
- Bądź ekspertem w swoim fachu (114)
- Postępuj profesjonalnie (114)
- Nie wahaj się przytaczać opinii grubych ryb (115)
- Przytaczaj fakty na poparcie rekomendacji (115)
- Bezpośredniość czasami popłaca (116)
- Kiedy i jak przyznać się do porażki? (117)
- Potraktuj porażkę jako okazję (118)
- Podsumowanie (118)
- Podejdź z odpowiednim nastawieniem (123)
- Sprecyzuj cel (124)
- Opanuj pierwszą reakcję (125)
- Oddziel ziarno od plew (125)
- Wyciągnij wnioski (126)
- Poszukaj nowych pomysłów (126)
- Drąż głębiej, jeśli to konieczne (127)
- Podziękuj krytykowi (128)
- Najpierw wysłuchaj (130)
- Bądź życzliwy (131)
- Bądź otwarty (132)
- Bądź pewny siebie (133)
- Bądź optymistyczny (133)
- Podsumowanie (133)
- Dlaczego w ogóle potrzebujesz kwestionariusza? (136)
- Formułowanie pytań (137)
- Kontekst i pytania ogólne (137)
- Pytania dotyczące funkcjonalności (137)
- Pytania dotyczące szaty graficznej (138)
- O co nie należy pytać? (139)
- Z myślą o przyszłości (139)
- Sposoby na ulepszenie kwestionariusza (140)
- Krok pierwszy: Określ się (144)
- Krok drugi: Bądź dociekliwy (145)
- Krok trzeci: Działaj bezpośrednio (146)
- Krok czwarty: Bądź przygotowany (146)
- Krok piąty: Bądź oryginalny (147)
- Krok szósty: Bądź profesjonalny (148)
- Krok siódmy: Bądź uważny (148)
- Krok ósmy: Bądź pomysłowy (148)
- Krok dziewiąty: Wykaż się zaangażowaniem (149)
- Krok dziesiąty: Wyciągnij wnioski (149)
- Podsumowanie (149)
- Pozyskiwanie potencjalnych klientów (152)
- Zadawaj właściwe pytania (152)
- Bądź profesjonalny w komunikacji (153)
- Spotkania z klientami (153)
- Ustal dogodny termin i dobrze się przygotuj (153)
- Mów, pozwól mówić i słuchaj (153)
- Przygotuj pisemne podsumowanie spotkania (154)
- Obsługa klienta (154)
- Proś o opinie (154)
- Rozwiązuj problemy (154)
- Wypróbuj inne metody kontaktu (155)
- Komunikacja w ramach sieci biznesowej (155)
- Bądź pewny siebie (155)
- Przygotuj mikroprezentację (155)
- Promocja działalności (156)
- Bądź dostępny (156)
- Ćwicz sztukę pisania (156)
- Postaw kropkę nad i (157)
- Marketing to sztuka tworzenia wizerunku (160)
- Zacznijmy od początku (161)
- Dobrze jest mieć plan (161)
- Mikroprezentacja (161)
- Wszyscy Twoi znajomi są potencjalnymi odbiorcami (162)
- Zostań lokalnym patriotą (163)
- Poszerzanie obszaru działania (163)
- Polowanie na grubą rybę (164)
- Niech rozkwita... (165)
- Podnieś stawki (165)
- Osiołkowi w żłoby dano (168)
- Scenariusz 1. (168)
- Scenariusz 2. (169)
- Mniej pomysłów, mniejszy wybór (169)
- Postępuj świadomie (170)
- Poznaj klienta: podejście psychologiczne (170)
- Zabezpiecz tyły: zrób dobry rekonesans (170)
- Komunikacja (171)
- Podsumowanie (171)
- Podstawy (177)
- Sugestie i przestrogi (177)
- Harmonogram (177)
- Sugestie i przestrogi (177)
- Szczegóły odbioru (178)
- Sugestie i przestrogi (178)
- Finanse (178)
- Sugestie i przestrogi (178)
- Zmiany i modyfikacje (179)
- Sugestie i przestrogi (179)
- Informacje drobnym drukiem, czyli podsumowanie (179)
- Podstawowe zasady wyceny (182)
- Za projekt czy za godzinę? (183)
- Czy powinienem stosować stawkę godzinową? (183)
- Czy powinienem wyceniać całość projektu? (184)
- Wariant mieszany (185)
- Jak nisko można zejść z ceną? (185)
- Wycena powinna obejmować cały poświęcony czas (185)
- Udzielanie informacji na temat cen (186)
- Kiedy powinienem podnieść ceny? (187)
- Wyczuć właściwy moment (187)
- Cenowe szaleństwo (188)
- Założenia (190)
- Jakość projektu jest kwestią subiektywną (190)
- Dobry projekt jest dziś... tani (190)
- Jakość projektu nie ma nic wspólnego z ceną (190)
- Dobry projekt to także kwestia podejścia (191)
- Dobry projekt to także marka (191)
- Strategie cenowe (191)
- Unikaj stawek godzinowych (192)
- Koszty prowadzenia działalności (192)
- Współczynnik kreatywności (193)
- No, to do dzieła! (194)
Część I. PODSTAWOWE UMIEJĘTNOŚCI NIEZALEŻNEGO PROJEKTANTA (15)
Rozdział 1. Najważniejsze zasady postępowania w pracy profesjonalnego projektanta (17)
Rozdział 2. Częste dylematy projektantów WWW (27)
Rozdział 3. Projektant, który daje radę (35)
Rozdział 4. Podstawowe błędy popełniane przez projektantów (41)
Rozdział 5. Doniosła rola obsługi klienta (47)
Rozdział 6. Kreatywne zarządzanie w pracy niezależnego projektanta (53)
Rozdział 7. Sztuka tworzenia ofert (61)
Rozdział 8. Finanse w zawodzie freelancera (75)
Część II. KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI I PARTNERAMI BIZNESOWYMI (83)
Rozdział 9. Jak rozpoznawać różne typy klientów i jak sobie z nimi radzić (85)
Rozdział 10. Jak usprawnić relacje pomiędzy klientem a projektantem (93)
Rozdział 11. Jak skutecznie komunikować się z deweloperami (99)
Rozdział 12. Jak przekazywać klientom wiedzę o projektowaniu (105)
Rozdział 13. Jak wyjaśniać klientom, że nie mają racji (111)
Rozdział 14. Jak konstruktywnie reagować na krytykę (121)
Rozdział 15. Jakich argumentów używać w rozmowach z użytkownikami, szefem i klientami (129)
Rozdział 16. Jak stworzyć doskonały kwestionariusz dla klienta (135)
Część III. SKUTECZNE STRATEGIE MARKETINGOWE DLA NIEZALEŻNYCH PROJEKTANTÓW (141)
Rozdział 17. Pozyskiwanie klientów: jak podejść do nowego kontrahenta? (143)
Rozdział 18. Jak przekonać do siebie potencjalnego klienta? (151)
Rozdział 19. Porady marketingowe dla niezależnych projektantów (159)
Rozdział 20. Ile pomysłów przedstawić klientowi? (167)
Część IV. UMOWY I WYCENA (173)
Rozdział 21. Umowy freelancerów: jak konstruować, czego unikać (175)
Rozdział 22. Co zawiera się w cenie: poradnik wyceniania projektów WWW (181)
Rozdział 23. Relacja jakości do ceny w projektowaniu WWW (189)
Skorowidz (195)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka stanowi twardy dowód, że matematyka jest elastyczna, kreatywna i radosna. Potraktuj ją jako fascynującą podróż przez świat matematyki abstrakcyjnej do teorii kategorii. Przekonaj się, że bez formalnej wiedzy w tej dziedzinie możesz rozwinąć umiejętność matematycznego myślenia. Abstrakcyjne idee matematyczne pomogą Ci inaczej spojrzeć na aktualne wydarzenia, kwestie sprawiedliwości społecznej i przywilejów społecznych czy nawet na COVID-19.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Inżynieria wymagań jest jedną z podstawowych dyscyplin inżynierii oprogramowania. Cały proces wytwarzania oprogramowania powinien być oparty właśnie na niej. W ramach inżynierii wymagań korzystamy z wiedzy naukowej, technicznej i doświadczenia do zdefiniowania problemu, a także do zarządzania zakresem budowanego systemu oprogramowania. Bez znajomości reguł dotyczących zbierania, specyfikowania i analizy wymagań bardzo trudno jest zbudować system oprogramowania spełniający rzeczywiste potrzeby jego odbiorców.- Druk
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej przystępnej książce, przeznaczonej dla programistów i badaczy, zrozumiesz podstawy techniczne modeli LLM. Dowiesz się, do czego można je zastosować, i odkryjesz elegancję ich architektury. Nauczysz się praktycznego korzystania z frameworka LangChain, zaprojektowanego do tworzenia responsywnych aplikacji. Dowiesz się, jak dostrajać model, jak zadawać mu pytania, poznasz także sprawdzone metody wdrażania i monitorowania środowisk produkcyjnych, dzięki czemu łatwo zbudujesz narzędzia do pisania, zaawansowane roboty konwersacyjne czy nowatorskie pomoce dla programistów. Liczne praktyczne przykłady i fragmenty kodu ułatwią Ci nie tylko przyswojenie podstaw, ale także używanie modeli LLM w innowacyjny i odpowiedzialny sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Książka jest przystępnym przewodnikiem po zastosowaniu języka SQL w procesie uzyskiwania informacji zawartych w danych. Zaczniesz od przyswojenia podstawowej wiedzy o bazach danych i SQL, a następnie przystąpisz do analizy prawdziwych zbiorów danych, takich jak demografia spisu ludności w Stanach Zjednoczonych, przejazdy taksówek w Nowym Jorku i szczegóły z krajowego katalogu targów rolniczych. Dzięki ćwiczeniom i przykładom zamieszczonym w każdym rozdziale szybko zaznajomisz się ze wszystkimi, również najnowszymi, narzędziami niezbędnymi do budowania zaawansowanych baz danych PostgreSQL. Zrozumiesz również, jak w szybki i efektywny sposób dane pozwalają zdobyć potrzebne informacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Tymczasem obwody elektroniczne przenikają każdy aspekt naszego życia. Bez nich cywilizacja w obecnym kształcie przestałaby istnieć. Zagrożenie wcale nie jest aż tak małe, jak się wydaje. Elektronika to niebanalna dziedzina, wykształcenie specjalistów i przekazanie im odpowiedniej wiedzy wymaga wysiłku. Należy zacząć od podstaw - i stąd pomysł na cykl publikacji poświęconych najważniejszym zagadnieniom związanym z elektroniką.- Druk
Elektronika. Od analizy symbolicznej do obliczeń kwantowych
Anna Filipowska, Weronika Izydorczyk, Jacek Izydorczyk, Sławomir Lasota, Andrzej Malcher, Piotr Zawadzki
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
W tej niezwykle pragmatycznej książce, przeznaczonej dla dyrektorów technicznych, praktyków uczenia maszynowego, twórców aplikacji, analityków biznesowych, inżynierów i badaczy danych, znajdziesz skuteczne techniki używania sztucznej inteligencji. Zaznajomisz się z cyklem życia projektu opartego na generatywnej AI i jej zastosowaniami, a także metodami doboru i dostrajania modeli, generowania danych wspomaganego wyszukiwaniem, uczenia przez wzmacnianie na podstawie informacji zwrotnych od człowieka, kwantyzacji, optymalizacji i wdrażania modeli. Poznasz szczegóły różnych typów modeli, między innymi dużych językowych (LLM), multimodalnych generujących obrazy (Stable Diffusion) i odpowiadających na pytania wizualne (Flamingo/IDEFICS).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Na rynku książek poświęconych analizie biznesowej w sektorze IT dostępnych jest kilka pozycji. Zawierają one informacje na temat praktyk, narzędzi i podejścia stosowanego w tej dziedzinie. Dotychczas jednak brakowało kompendium, które byłoby praktycznym przewodnikiem zbierającym doświadczenia z różnych projektów, firm i od ekspertów podchodzących w odmienny sposób do analizy biznesowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla osób pracujących z systemami Kubernetes. Poszczególne zagadnienia przedstawiono w niej w przejrzystym formacie problem – rozwiązanie – omówienie, dzięki czemu szybko znajdziesz rozwiązanie konkretnego problemu, a to z kolei pozwoli Ci na korzystanie ze wszystkich zalet tej platformy w codziennej pracy. Znalazło się tu ponad 100 praktycznych receptur obejmujących takie tematy jak konfigurowanie klastra, zarządzanie obciążeniem w kontenerach przy użyciu obiektów Kubernetes API, użycie pamięci masowej indeksowanej wartościami klucz-wartość, konfigurowanie zabezpieczeń i wiele innych. Każda receptura jest niezależna od innych, a materiał został zorganizowany w sposób maksymalnie ułatwiający szybkie odnalezienie interesującego Cię zagadnienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Sztuczna inteligencja stale się rozwija. Właściwie codziennie słyszymy o jej rosnących możliwościach, nowych osiągnięciach i przyszłości, jaką nam przyniesie. Jednak w tej książce skupiamy się nie na przyszłości, a na teraźniejszości i praktycznym obliczu AI - na usługach, które świadczy już dziś. Większość najciekawszych zastosowań sztucznej inteligencji bazuje na ML (uczenie maszynowe, ang. machine learning), NLP (przetwarzanie języka naturalnego, ang. natural language processing) i architekturze RAG (ang. retrieval augmented generation) zwiększającej możliwości tzw. dużych modeli językowych (LLM, ang. large language model). Stanowią one podwaliny budowy systemów AI, bez których te systemy często wcale nie mogłyby powstać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Pierwsza była wirtualizacja: oprogramowanie symuluje istnienie zasobów logicznych korzystających z zasobów fizycznych. Po niej przyszła konteneryzacja, polegająca na tworzeniu obrazów - kopii danych - zawierających wszystkie pliki potrzebne do uruchomienia danej aplikacji. Środowiska produkcyjne z obu korzystają równolegle, ale to konteneryzacja stała się swojego rodzaju rewolucją w sektorze IT. Pozwoliła bowiem na sprawniejsze wdrażanie mikroserwisów, a także na optymalizację kosztów działania wielu aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(25,92 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Podręcznik freelancera. Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW. Smashing Magazine Smashing Magazine (12) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(6)
(3)
(0)
(1)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie