Programming C#. Building .NET Applications with C#. 4th Edition

- Autor:
- Jesse Liberty
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 672
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Programming C#. Building .NET Applications with C#. 4th Edition
The programming language C# was built with the future of application development in mind. Pursuing that vision, C#'s designers succeeded in creating a safe, simple, component-based, high-performance language that works effectively with Microsoft's .NET Framework. Now the favored language among those programming for the Microsoft platform, C# continues to grow in popularity as more developers discover its strength and flexibility. And, from the start, C# developers have relied on Programming C# both as an introduction to the language and a means of further building their skills.
The fourth edition of Programming C#--the top-selling C# book on the market--has been updated to the C# ISO standard as well as changes to Microsoft's implementation of the language. It also provides notes and warnings on C# 1.1 and C# 2.0.
Aimed at experienced programmers and web developers, Programming C#, 4th Edition, doesn't waste too much time on the basics. Rather, it focuses on the features and programming patterns unique to the C# language. New C# 2005 features covered in-depth include:
- Visual Studio 2005
- Generics
- Collection interfaces and iterators
- Anonymous methods
- New ADO.NET data controls
- Fundamentals of Object-Oriented Programming
Liberty also incorporates reader suggestions from previous editions to help create the most consumer-friendly guide possible.
Wybrane bestsellery
-
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)95.40 zł
159.00 zł(-40%) -
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
.NET stanowi jedną z najpopularniejszych platform do tworzenia i uruchamiania rozmaitych aplikacji, które można pisać w jednym z wielu wspieranych przez nią języków. Framework ten przez lata dojrzał i wzbogacił o wiele przydatnych możliwości, które z powodzeniem spełniają oczekiwania nawet najbar...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
57.00 zł(-69%) -
To kolejne, przejrzane i zaktualizowane wydanie doskonałego podręcznika dla programistów. Znalazły się tu zwięzłe i dokładne informacje na temat języka C#, Common Language Runtime (CLR) oraz platformy .NET Core. Zaprezentowano precyzyjne opisy pojęć i konkretne przypadki użycia, a poszczególne za...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
74.50 zł
149.00 zł(-50%) -
Ta książka ma pełnić funkcję użytecznej ściągawki zawierającej wszystko, co potrzebne do pracy z C#. Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — i tym samym wesprzeć pracę każdego, komu zależy na sprawnym pisaniu kodu w języku C#. Jest też...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
C# jest dziś uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały i sukcesywnie rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Profesjonalni programiści, którzy pisali już kod w C++ lub Javie, bardzo często wybierają właśnie C#. Nic nie sto...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przystępnie napisanym podręcznikiem dla początkujących programistów. Dokładne omówienie koncepcji programistycznych umożliwi zrozumienie zasad pisania kodu C#, działania środowiska .NET Framework czy koncepcji relacyjnych baz danych. Dzięki książce można bardzo szybko zacząć tworz...
Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)89.40 zł
149.00 zł(-40%) -
Unity jest zaawansowanym środowiskiem przeznaczonym do tworzenia gier 3D. Równocześnie może stanowić początek wspaniałej przygody z C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem programowania. Taka ścieżka nauki pozwala na uniknięcie niezrozumiałego dla początkujących żargonu czy niejasnej...
Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Jeśli uczysz się programowania od niedawna i chcesz tworzyć aplikacje desktopowe przy użyciu technologii WPF, to jest to książka dla Ciebie! Z jej pomocą szybko rozpoczniesz pisanie programów. W ten sposób, tworząc kolejne aplikacje okienkowe, będziesz poznawać kluczowe możliwości tej platformy.
Wprowadzenie do WPF. Tworzenie aplikacji w WPF przy użyciu XAML i C# Wprowadzenie do WPF. Tworzenie aplikacji w WPF przy użyciu XAML i C#
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%)
O autorze książki
1 Jesse LibertyJesse Liberty - jest prezesem firmy Liberty Associates, Inc., która ma w ofercie szkolenia dotyczące .NET, tworzenie programów na zamówienie, a także konsultacje. Był wiceprezesem działu informatycznego Citibanku, a także inżynierem i architektem oprogramowania w firmach AT&T, Ziff Davis, Xerox oraz PBS.
Jesse Liberty jest autorem kilkunastu książek dotyczących programowania dla sieci WWW oraz programowania zorientowanego obiektowo.
Jesse Liberty - pozostałe książki
-
Oto opracowany z myślą o programistach praktyczny przewodnik, dzięki któremu szybko zaczniesz się posługiwać Gitem. Zawiera wszystkie informacje niezbędne do dogłębnego zrozumienia specyfiki tego narzędzia. Dowiesz się, w jaki sposób je zainstalować i skonfigurować, nauczysz się tworzyć i klonowa...
Git dla programistów. Efektywna kontrola wersji w projektach programistycznych Git dla programistów. Efektywna kontrola wersji w projektach programistycznych
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Learn to track, branch, merge, and manage code revisions for real-world development scenarios
-
Dzięki tej książce w ciągu 24 godzinnych lekcji poznasz podstawy programowania w C++ i szybko zaczniesz tworzyć w pełni funkcjonalne aplikacje. Najpierw zapoznasz się z instalacją i użyciem kompilatora, później dowiesz się, jak debugować tworzony kod, aż wreszcie poznasz nowości wprowadzone w sta...(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Ten bestsellerowy podręcznik pozwoli Ci błyskawicznie poznać wszystkie niuanse języka C# 4.0. Najnowsze wydanie zostało zaktualizowane o nowości w C# oraz zawiera opis tego języka i platformy .NET. W trakcie lektury nauczysz się tworzyć skomplikowane programy przy użyciu technik programowania obi...(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)
64.50 zł
129.00 zł(-50%) -
Dzięki tej książce dowiesz się, jak tworzyć interaktywne i wydajne aplikacje WWW z wykorzystaniem języka VisualBasic 2005. Jednocześnie nauczysz się zapewniać bezpieczeństwo w tworzonych aplikacjach i korzystać z poszczególnych kontrolek. Autorzy książki pokażą Ci metody radzenia sobie z błędami...(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)
34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Dzięki tej książce zdobędziesz wiedzę pozwalającą Ci na swobodne poruszanie się w świecie aplikacji internetowych opartych o .NET. Nauczysz się w maksymalny sposób wykorzystywać możliwości środowiska Visual Studio 2008, poznasz dostępne kontrolki oraz sprawdzisz, do czego może Ci się przydać ADO....(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)
64.50 zł
129.00 zł(-50%) -
With its support for dynamic programming, C# 4.0 continues to evolve as a versatile language on its own. But when C# is used with .NET Framework 4, the combination is incredibly powerful. This bestselling tutorial shows you how to build web, desktop, and rich Internet applications using C# 4.0 wi...
Programming C# 4.0. Building Windows, Web, and RIA Applications for the .NET 4.0 Framework Programming C# 4.0. Building Windows, Web, and RIA Applications for the .NET 4.0 Framework
(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)177.65 zł
209.00 zł(-15%) -
If you're new to C#, this popular book is the ideal way to get started. Completely revised for the latest version of the language, Learning C# 3.0 starts with the fundamentals and takes you through intermediate and advanced C# features -- including generics, interfaces, delegates, lambda expressi...
Learning C# 3.0. Master the fundamentals of C# 3.0 Learning C# 3.0. Master the fundamentals of C# 3.0
(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)126.65 zł
149.00 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-05-965-5272-5, 9780596552725
- Data wydania ebooka:
-
2005-02-22
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 3.0MB
- Kategorie:
Programowanie » .NET - Programowanie
Programowanie » C# - Programowanie
Spis treści książki
- Programming C#, 4th Edition
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
- A Note Regarding Supplemental Files
- Preface
- About This Book
- What You Need To Use This Book
- How the Book Is Organized
- Part I, The C# Language
- Part II, Programming with C#
- Part III, The CLR and the .NET Framework
- Who This Book Is For
- C# 2.0 Versus C# 1.1
- C# Versus Visual Basic .NET
- C# Versus Java
- C# Versus C and C++
- Conventions Used in This Book
- Support
- Wed Like to Hear from You
- Safari Enabled
- Acknowledgments
- I. The C# Language
- 1. C# and the .NET Framework
- 1.1. The .NET Platform
- 1.2. The .NET Framework
- 1.3. Compilation and the MSIL
- 1.4. The C# Language
- 1. C# and the .NET Framework
- 2. Getting Started: "Hello World"
- 2.1. Classes, Objects, and Types
- 2.1.1. Methods
- 2.1.2. Comments
- 2.1.3. Console Applications
- 2.1.4. Namespaces
- 2.1.5. The Dot Operator (.)
- 2.1.6. The using Keyword
- 2.1.7. Case Sensitivity
- 2.1.8. The static Keyword
- 2.1. Classes, Objects, and Types
- 2.2. Developing "Hello World"
- 2.2.1. Editing "Hello World"
- 2.2.2. Compiling and Running "Hello World"
- 2.3. Using the Visual Studio .NET Debugger
- 3. C# Language Fundamentals
- 3.1. Types
- 3.1.1. Working with Built-in Types
- 3.1.1.1. Choosing a built-in type
- 3.1.1.2. Converting built-in types
- 3.1.1. Working with Built-in Types
- 3.1. Types
- 3.2. Variables and Constants
- 3.2.1. Definite Assignment
- 3.2.2. Constants
- 3.2.3. Enumerations
- 3.2.4. Strings
- 3.2.5. Identifiers
- 3.3. Expressions
- 3.4. Whitespace
- 3.5. Statements
- 3.5.1. Unconditional Branching Statements
- 3.5.2. Conditional Branching Statements
- 3.5.2.1. if...else statements
- 3.5.2.2. Nested if statements
- 3.5.2.3. switch statements: an alternative to nested ifs
- 3.5.2.4. Switch on string statements
- 3.5.3. Iteration Statements
- 3.5.3.1. The goto statement
- 3.5.3.2. The while loop
- 3.5.3.3. The do...while loop
- 3.5.3.4. The for loop
- 3.5.3.5. The foreach statement
- 3.5.3.6. The continue and break statements
- 3.6. Operators
- 3.6.1. The Assignment Operator (=)
- 3.6.2. Mathematical Operators
- 3.6.2.1. Simple arithmetical operators (+, -, *, /)
- 3.6.2.2. The modulus operator (%) to return remainders
- 3.6.3. Increment and Decrement Operators
- 3.6.3.1. Calculate and reassign operators
- 3.6.3.2. The prefix and postfix operators
- 3.6.4. Relational Operators
- 3.6.5. Use of Logical Operators with Conditionals
- 3.6.6. Operator Precedence
- 3.6.7. The Ternary Operator
- 3.7. Preprocessor Directives
- 3.7.1. Defining Identifiers
- 3.7.2. Undefining Identifiers
- 3.7.3. #if, #elif, #else, and #endif
- 3.7.4. #region
- 4. Classes and Objects
- 4.1. Defining Classes
- 4.1.1. Access Modifiers
- 4.1.2. Method Arguments
- 4.1. Defining Classes
- 4.2. Creating Objects
- 4.2.1. Constructors
- 4.2.2. Initializers
- 4.2.3. The ICloneable Interface
- 4.2.4. The this Keyword
- 4.3. Using Static Members
- 4.3.1. Invoking Static Methods
- 4.3.2. Using Static Constructors
- 4.3.3. Static Classes
- 4.3.4. Using Static Fields
- 4.4. Destroying Objects
- 4.4.1. The C# Destructor
- 4.4.2. Destructors Versus Dispose
- 4.4.3. Implementing the Close( ) Method
- 4.4.4. The using Statement
- 4.5. Passing Parameters
- 4.5.1. Passing by Reference
- 4.5.2. Overcoming Definite Assignment with out Parameters
- 4.6. Overloading Methods and Constructors
- 4.7. Encapsulating Data with Properties
- 4.7.1. The get Accessor
- 4.7.2. The set Accessor
- 4.7.3. Property Access Modifiers
- 4.8. readonly Fields
- 5. Inheritance and Polymorphism
- 5.1. Specialization and Generalization
- 5.2. Inheritance
- 5.2.1. Implementing Inheritance
- 5.3. Polymorphism
- 5.3.1. Creating Polymorphic Types
- 5.3.2. Creating Polymorphic Methods
- 5.3.3. Calling Base Class Constructors
- 5.3.4. Controlling Access
- 5.3.5. Versioning with the new and override Keywords
- 5.4. Abstract Classes
- 5.4.1. Limitations of Abstract
- 5.4.2. Sealed Class
- 5.5. The Root of All Classes: Object
- 5.6. Boxing and Unboxing Types
- 5.6.1. Boxing Is Implicit
- 5.6.2. Unboxing Must Be Explicit
- 5.7. Nesting Classes
- 6. Operator Overloading
- 6.1. Using the operator Keyword
- 6.2. Supporting Other .NET Languages
- 6.3. Creating Useful Operators
- 6.4. Logical Pairs
- 6.5. The Equality Operator
- 6.6. Conversion Operators
- 7. Structs
- 7.1. Defining Structs
- 7.2. Creating Structs
- 7.2.1. Structs as Value Types
- 7.2.2. Creating Structs Without new
- 8. Interfaces
- 8.1. Defining and Implementing an Interface
- 8.1.1. Implementing More Than One Interface
- 8.1.2. Extending Interfaces
- 8.1.3. Combining Interfaces
- 8.1.3.1. Casting to extended interfaces
- 8.1. Defining and Implementing an Interface
- 8.2. Accessing Interface Methods
- 8.2.1. Casting to an Interface
- 8.2.2. The is Operator
- 8.2.3. The as Operator
- 8.2.4. The is Operator Versus the as Operator
- 8.2.5. Interface Versus Abstract Class
- 8.3. Overriding Interface Implementations
- 8.4. Explicit Interface Implementation
- 8.4.1. Selectively Exposing Interface Methods
- 8.4.2. Member Hiding
- 8.4.3. Accessing Sealed Classes and Value Types
- 9. Arrays, Indexers, and Collections
- 9.1. Arrays
- 9.1.1. Declaring Arrays
- 9.1.2. Understanding Default Values
- 9.1.3. Accessing Array Elements
- 9.1. Arrays
- 9.2. The foreach Statement
- 9.2.1. Initializing Array Elements
- 9.2.2. The params Keyword
- 9.2.3. Multidimensional Arrays
- 9.2.3.1. Rectangular arrays
- 9.2.3.2. Jagged arrays
- 9.2.4. Array Bounds
- 9.2.5. Array Conversions
- 9.2.6. Sorting Arrays
- 9.3. Indexers
- 9.3.1. Indexers and Assignment
- 9.3.2. Indexing on Other Values
- 9.4. Collection Interfaces
- 9.4.1. The IEnumerable<T> Interface
- 9.5. Constraints
- 9.6. List<T>
- 9.6.1. Implementing IComparable
- 9.6.2. Implementing IComparer
- 9.7. Queues
- 9.8. Stacks
- 9.9. Dictionaries
- 9.9.1. IDictionary<K,V>
- 10. Strings and Regular Expressions
- 10.1. Strings
- 10.1.1. Creating Strings
- 10.1.2. The ToString() Method
- 10.1.3. Manipulating Strings
- 10.1.4. Finding Substrings
- 10.1.5. Splitting Strings
- 10.1.6. Manipulating Dynamic Strings
- 10.1. Strings
- 10.2. Regular Expressions
- 10.2.1. Using Regular Expressions: Regex
- 10.2.2. Using Regex Match Collections
- 10.2.3. Using Regex Groups
- 10.2.4. Using CaptureCollection
- 11. Handling Exceptions
- 11.1. Throwing and Catching Exceptions
- 11.1.1. The throw Statement
- 11.1.2. The catch Statement
- 11.1.2.1. Taking corrective action
- 11.1.2.2. Unwinding the call stack
- 11.1.2.3. Creating dedicated catch statements
- 11.1.3. The finally Statement
- 11.1. Throwing and Catching Exceptions
- 11.2. Exception Objects
- 11.3. Custom Exceptions
- 11.4. Rethrowing Exceptions
- 12. Delegates and Events
- 12.1. Delegates
- 12.1.1. Using Delegates to Specify Methods at Runtime
- 12.1.2. Delegates and Instance Methods
- 12.1.3. Static Delegates
- 12.1.4. Delegates as Properties
- 12.1. Delegates
- 12.2. Multicasting
- 12.3. Events
- 12.3.1. Publishing and Subscribing
- 12.3.2. Events and Delegates
- 12.3.3. Solving Delegate Problems with Events
- 12.3.4. The event Keyword
- 12.4. Using Anonymous Methods
- 12.5. Retrieving Values from Multicast Delegates
- 12.5.1. Invoking Events Asynchronously
- 12.5.2. Callback Methods
- II. Programming with C#
- 13. Building Windows Applications
- 13.1. Creating a Simple Windows Form
- 13.1.1. Using the Visual Studio Designer
- 13.1. Creating a Simple Windows Form
- 13.2. Creating a Windows Forms Application
- 13.2.1. Creating the Basic UI Form
- 13.2.2. Populating the TreeView Controls
- 13.2.2.1. TreeNode objects
- 13.2.2.2. Recursing through the subdirectories
- 13.2.2.3. Getting the files in the directory
- 13.2.3. Handling TreeView Events
- 13.2.3.1. Clicking the source TreeView
- 13.2.3.2. Expanding a directory
- 13.2.3.3. Clicking the target TreeView
- 13.2.3.4. Handling the Clear button event
- 13. Building Windows Applications
- 13.2.4. Implementing the Copy Button Event
- 13.2.4.1. Getting the selected files
- 13.2.4.2. Sorting the list of selected files
- 13.2.5. Handling the Delete Button Event
- 13.3. XML Documentation Comments
- 14. Accessing Data with ADO.NET
- 14.1. Relational Databases and SQL
- 14.1.1. Tables, Records, and Columns
- 14.1.2. Normalization
- 14.1.3. Declarative Referential Integrity
- 14.1.4. SQL
- 14.1. Relational Databases and SQL
- 14.2. The ADO.NET Object Model
- 14.2.1. DataTables and DataColumns
- 14.2.2. DataRelations
- 14.2.3. Rows
- 14.2.4. Data Adapter
- 14.2.5. DBCommand and DBConnection
- 14.2.6. DataAdapter
- 14.2.7. DataReader
- 14.3. Getting Started with ADO.NET
- 14.4. Using OLE DB Managed Providers
- 14.5. Working with Data-Bound Controls
- 14.5.1. Populating a DataGrid Programmatically
- 14.5.2. Customizing the DataSet
- 15. Programming ASP.NET Applications and Web Services
- 15.1. Understanding Web Forms
- 15.1.1. Web Form Events
- 15.1.1.1. Postback versus nonpostback events
- 15.1.1.2. State
- 15.1.1. Web Form Events
- 15.1.2. Web Form Life Cycle
- 15.1. Understanding Web Forms
- 15.2. Creating a Web Form
- 15.2.1. Code-Behind Files
- 15.3. Adding Controls
- 15.3.1. Server Controls
- 15.4. Data Binding
- 15.4.1. Examining the Code
- 15.4.2. Adding Controls and Events
- 15.5. Web Services
- 15.6. SOAP, WSDL, and Discovery
- 15.6.1. Server-Side Support
- 15.6.2. Client-Side Support
- 15.7. Building a Web Service
- 15.7.1. Testing Your Web Service
- 15.7.2. Viewing the WSDL Contract
- 15.8. Creating the Proxy
- 15.8.1. Testing the Web Service
- 16. Putting It All Together
- 16.1. The Overall Design
- 16.2. Creating the Web Services Client
- 16.2.1. Creating the Amazon proxy
- 16.2.1.1. Creating the desktop application
- 16.2.1. Creating the Amazon proxy
- 16.3. Displaying the Output
- 16.3.1. Implementing the Grid
- 16.3.2. Handling the RowDataBound Event
- 16.4. Searching by Category
- III. The CLR and the .NET Framework
- 17. Assemblies and Versioning
- 17.1. PE Files
- 17.2. Metadata
- 17.3. Security Boundary
- 17.4. Manifests
- 17.5. Multimodule Assemblies
- 17.5.1. Building a Multimodule Assembly
- 17.5.1.1. Testing the assembly
- 17.5.1.2. Loading the assembly
- 17.5.1. Building a Multimodule Assembly
- 17.6. Private Assemblies
- 17.7. Shared Assemblies
- 17.7.1. The End of DLL Hell
- 17.7.2. Versions
- 17.7.3. Strong Names
- 17.7.4. The Global Assembly Cache
- 17.7.5. Building a Shared Assembly
- 17.7.5.1. Step 1: Create a strong name
- 17.7.5.2. Step 2: Put the shared assembly in the GAC
- 17.7.6. Other Required Assemblies
- 17. Assemblies and Versioning
- 18. Attributes and Reflection
- 18.1. Attributes
- 18.1.1. Attributes
- 18.1.1.1. Attribute targets
- 18.1.1.2. Applying attributes
- 18.1.1. Attributes
- 18.1.2. Custom Attributes
- 18.1.2.1. Declaring an attribute
- 18.1.2.2. Naming an attribute
- 18.1.2.3. Constructing an attribute
- 18.1.2.4. Using an attribute
- 18.1. Attributes
- 18.2. Reflection
- 18.2.1. Viewing Metadata
- 18.2.2. Type Discovery
- 18.2.3. Reflecting on a Type
- 18.2.3.1. Finding all type members
- 18.2.3.2. Finding type methods
- 18.2.3.3. Finding particular type members
- 18.2.4. Late Binding
- 19. Marshaling and Remoting
- 19.1. Application Domains
- 19.1.1. Creating and Using App Domains
- 19.1.2. Marshaling Across App Domain Boundaries
- 19.1.2.1. Understanding marshaling with proxies
- 19.1.2.2. Specifying the marshaling method
- 19.1. Application Domains
- 19.2. Context
- 19.2.1. Context-Bound and Context-Agile Objects
- 19.2.2. Marshaling Across Context Boundaries
- 19.3. Remoting
- 19.3.1. Understanding Server Object Types
- 19.3.2. Specifying a Server with an Interface
- 19.3.3. Building a Server
- 19.3.4. Building the Client
- 19.3.5. Using SingleCall
- 19.3.6. Understanding RegisterWellKnownServiceType
- 19.3.7. Understanding Endpoints
- 20. Threads and Synchronization
- 20.1. Threads
- 20.1.1. Starting Threads
- 20.1.2. Joining Threads
- 20.1.3. Blocking Threads with Sleep
- 20.1.4. Killing Threads
- 20.1. Threads
- 20.2. Synchronization
- 20.2.1. Using Interlocked
- 20.2.2. Using Locks
- 20.2.3. Using Monitors
- 20.3. Race Conditions and Deadlocks
- 20.3.1. Race Conditions
- 20.3.2. Deadlock
- 21. Streams
- 21.1. Files and Directories
- 21.1.1. Working with Directories
- 21.1.2. Creating a DirectoryInfo Object
- 21.1.3. Working with Files
- 21.1.4. Modifying Files
- 21.1. Files and Directories
- 21.2. Reading and Writing Data
- 21.2.1. Binary Files
- 21.2.2. Buffered Streams
- 21.2.3. Working with Text Files
- 21.3. Asynchronous I/O
- 21.4. Network I/O
- 21.4.1. Creating a Network Streaming Server
- 21.4.2. Creating a Streaming Network Client
- 21.4.3. Handling Multiple Connections
- 21.4.4. Asynchronous Network File Streaming
- 21.5. Web Streams
- 21.6. Serialization
- 21.6.1. Using a Formatter
- 21.6.2. Working with Serialization
- 21.6.2.1. Serializing the object
- 21.6.2.2. Deserializing the object
- 21.6.3. Handling Transient Data
- 21.7. Isolated Storage
- 22. Programming .NET and COM
- 22.1. Importing ActiveX Controls
- 22.1.1. Creating an ActiveX Control
- 22.1.2. Importing a Control in .NET
- 22.1.2.1. Importing a control
- 22.1.2.2. Manually importing the control
- 22.1.2.3. Adding the control to the form
- 22.1. Importing ActiveX Controls
- 22.2. Importing COM Components
- 22.2.1. Coding the COMTestForm Program
- 22.2.2. Importing the COM .DLL to .NET
- 22.2.3. Importing the Type Library
- 22.2.4. Importing Manually
- 22.2.5. Creating a Test Program
- 22.2.6. Using Late Binding and Reflection
- 22.3. Exporting .NET Components
- 22.3.1. Creating a Type Library
- 22.4. P/Invoke
- 22.5. Pointers
- A. C# Keywords
- Index
- Colophon
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with OReilly
O'Reilly Media - inne książki
-
FinOps brings financial accountability to the variable spend model of cloud. Used by the majority of global enterprises, this management practice has grown from a fringe activity to the de facto discipline managing cloud spend. In this book, authors J.R. Storment and Mike Fuller outline the proce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Edge AI is transforming the way computers interact with the real world, allowing IoT devices to make decisions using the 99% of sensor data that was previously discarded due to cost, bandwidth, or power limitations. With techniques like embedded machine learning, developers can capture human intu...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why is it difficult for so many companies to get digital identity right? If you're still wrestling with even simple identity problems like modern website authentication, this practical book has the answers you need. Author Phil Windley provides conceptual frameworks to help you make sense of all ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
Python was recently ranked as today's most popular programming language on the TIOBE index, thanks to its broad applicability to design and prototyping to testing, deployment, and maintenance. With this updated fourth edition, you'll learn how to get the most out of Python, whether you're a profe...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
305.15 zł
359.00 zł(-15%) -
With the accelerating speed of business and the increasing dependence on technology, companies today are significantly changing the way they build in-house business solutions. Many now use low-code and no code technologies to help them deal with specific issues, but that's just the beginning. Wit...
Building Solutions with the Microsoft Power Platform Building Solutions with the Microsoft Power Platform
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Companies are scrambling to integrate AI into their systems and operations. But to build truly successful solutions, you need a firm grasp of the underlying mathematics. This accessible guide walks you through the math necessary to thrive in the AI field such as focusing on real-world application...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
DevOps engineers, developers, and security engineers have ever-changing roles to play in today's cloud native world. In order to build secure and resilient applications, you have to be equipped with security knowledge. Enter security as code.In this book, authors BK Sarthak Das and Virginia Chu d...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
With the increasing use of AI in high-stakes domains such as medicine, law, and defense, organizations spend a lot of time and money to make ML models trustworthy. Many books on the subject offer deep dives into theories and concepts. This guide provides a practical starting point to help develop...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why are so many companies adopting GitOps for their DevOps and cloud native strategy? This reliable framework is quickly becoming the standard method for deploying apps to Kubernetes. With this practical, developer-oriented book, DevOps engineers, developers, IT architects, and SREs will learn th...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Learn the essentials of working with Flutter and Dart to build full stack applications that meet the needs of a cloud-driven world. Together, the Flutter open source UI software development kit and the Dart programming language for client development provide a unified solution to building applica...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Programming C#. Building .NET Applications with C#. 4th Edition Jesse Liberty (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.