C#. Programowanie. Wydanie VI (ebook)(audiobook)(audiobook)
- Autorzy:
- Ian Griffiths, Matthew Adams, Jesse Liberty
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.7/6 Opinie: 31
- Stron:
- 840
- Druk:
- oprawa miękka
- 3w1 w pakiecie:
-
PDFePubMobi
Opis książki
Czytaj fragment
Najlepszy podręcznik poświęcony C#!
W dzisiejszych czasach szczególną popularnością cieszą się języki programowania pozwalające na pisanie kodu łatwego do przenoszenia między platformami, ponieważ nikt nie ma czasu na pisanie kilku wersji jednej aplikacji. C# to uniwersalny język, który bez trudu spełnia ten wymóg. Dzięki swej elastyczności, wydajności oraz mocnemu wsparciu społeczności zdobył on uznanie programistów. Jego wybór to strzał w dziesiątkę!
Ten bestsellerowy podręcznik pozwoli Ci błyskawicznie poznać wszystkie niuanse języka C# 4.0. Najnowsze wydanie zostało zaktualizowane o nowości w C# oraz zawiera opis tego języka i platformy .NET. W trakcie lektury nauczysz się tworzyć skomplikowane programy przy użyciu technik programowania obiektowego i funkcjonalnego. Ponadto sprawdzisz, jaki potencjał kryje język zapytań LINQ oraz jak przesyłać komunikaty za pomocą Windows Communication Foundation (WCF). Dodatkowo poznasz możliwości C# w zakresie tworzenia aplikacji internetowych w technologii Silverlight. Nauka C# jeszcze nigdy nie była tak przyjemna!
- Pisz złożone programy z użyciem technik programowania obiektowego oraz funkcjonalnego
- Przetwarzaj duże kolekcje danych dzięki wbudowanym w język zapytaniom LINQ
- Komunikuj się przez sieć za pomocą Windows Communication Foundation (WCF)
- Poznaj zalety technik programowania dynamicznego, dostępnych w C# 4.0
- Twórz interaktywne aplikacje Windows z Windows Presentation Foundation (WPF)
- Twórz bogate aplikacje internetowe z wykorzystaniem możliwości Silverlight oraz ASP.NET
Wykorzystaj potencjał języka C#!

O autorach
3 Ian Griffiths, Matthew Adams, Jesse LibertyIan Griffiths - jest autorem kursu WPF oraz instruktorem w firmie Pluralsight, specjalizującej się w prowadzeniu kursów Microsoft .NET. Pracuje także jako niezależny konsultant. Jest współautorem książek "Windows Forms in a Nutshell", "Mastering Visual Studio .NET" oraz "Programming WPF", wydanych przez wydawnictwo O"Reilly.
Matthew Adams - jest kierownikiem do spraw tworzenia aplikacji w firmie Digital Healthcare Ltd. oraz autorem wielu artykułów i publikacji dotyczących znaczenia .NET w przemyśle informatycznym.
Jesse Liberty - jest prezesem firmy Liberty Associates, Inc., która ma w ofercie szkolenia dotyczące .NET, tworzenie programów na zamówienie, a także konsultacje. Był wiceprezesem działu informatycznego Citibanku, a także inżynierem i architektem oprogramowania w firmach AT&T, Ziff Davis, Xerox oraz PBS.
Jesse Liberty jest autorem kilkunastu książek dotyczących programowania dla sieci WWW oraz programowania zorientowanego obiektowo.
Podobne produkty
-
Czysty kod. Podręcznik dobrego programisty Czysty kod. Podręcznik dobrego programisty
Robert C. Martin
-
Czysta architektura. Struktura i design oprogra... Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów
Robert C. Martin
-
Asembler. Programowanie Asembler. Programowanie
Dawid Farbaniec
-
Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profe... Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów
Robert C. Martin
-
Refaktoryzacja. Ulepszanie struktury istniejące... Refaktoryzacja. Ulepszanie struktury istniejącego kodu. Wydanie II
Martin Fowler
-
Ciągłe dostarczanie oprogramowania w języku Jav... Ciągłe dostarczanie oprogramowania w języku Java. Najlepsze narzędzia i praktyki wdrażania kodu
Daniel Bryant, Abraham Marín-Pérez
Podobne produkty
-
Wielkie umysły programowania. Jak myślą i pracu... Wielkie umysły programowania. Jak myślą i pracują twórcy najważniejszych języków
Federico Biancuzzi, Shane Warden
-
Algorytmy Data Science. Siedmiodniowy przewodni... Algorytmy Data Science. Siedmiodniowy przewodnik. Wydanie II
David Natingga
-
C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydan... C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie II
Bjarne Stroustrup
-
Algorytmy. Ilustrowany przewodnik Algorytmy. Ilustrowany przewodnik
Aditya Bhargava
-
Refaktoryzacja. Ulepszanie struktury istniejące... Refaktoryzacja. Ulepszanie struktury istniejącego kodu. Wydanie II
Martin Fowler
-
Czysta architektura. Struktura i design oprogra... Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów
Robert C. Martin
Recenzje (1)
-
altcontroldelete.pl Jerzy Piechowiak, 2012-11-24
Wiele osób mówi, że programowania można nauczyć się samemu czytając różne samouczki oraz artykuły w sieci. Po części można by się zgodzić z tym stwierdzeniem, jednak w takim wypadku wiele nam umyka. Może jestem trochę tradycjonalistą, ale póki co nie bardzo sobie wyobrażam rozpoczynać naukę nowego języka bez przeczytania choćby jednej książki na jego temat. Później jest już z górki i dopiero w takim momencie wkracza u mnie Internet (oczywiście literatura oraz sieć świetnie się uzupełniają i szczerze zachęcam do takiego połączenia).
Sięgając po książkę z reguły uzyskujemy szerszą perspektywę na temat danej technologii/języka, poznając przy tym kluczowe elementy, co jak dla mnie jest niezwykle istotne, szczególnie jeśli dopiero wkraczamy w określoną technologię. W takim przypadku najlepsze są książki - podręczniki, które opisując język przedstawiają w mniej lub bardziej szczegółowy sposób poszczególne jego aspekty. Z taką właśnie pozycją będziecie mieć do czynienia w dzisiejszej recenzji.
Dla kogo?
Na wstępie zaznaczę, że osobiście jest mi ciężko ocenić przeznaczenie tej książki, ponieważ programowaniem w C# zajmuje się blisko cztery lata. Autor we wstępie zaznacza, że książka ta jest skierowana dla osób znających C++/Javę, początkujących programistów C#, bądź też dla osób, które chciałaby zacząć programowanie właśnie od C#. Z tą ostatnią częścią nie do końca się chyba jednak zgodzę, ponieważ pewne rzeczy sformułowane są w bardziej techniczny/fachowy sposób, który może być nie do końca zrozumiały dla osób, którym stringi dotychczas kojarzyły się tylko z kobiecą bielizną...
Osoby, które znają już C# będą mogły dzięki lekturze tej książki uporządkować swoją wiedzę oraz zapoznać się z elementami języka, które zostały wprowadzone w wersji 4.0. Nie zostały one w żaden sposób specjalnie wydzielone, jednak autor we wstępie informuje gdzie można mniej więcej je znaleźć w całej książce.
Zawartość
Jak na podręcznik, książka nie jest jakoś przeraźliwie obszerna, bo zawiera "tylko" skromne 840 stron. W 22 rozdziałach poruszono większość kluczowych aspektów języka (spis treści dostępny we fragmencie książki u dołu). Warto przy okazji zaznaczyć, że nie skupiono się tutaj tylko stricte na obiektowości oraz klasach bazowych, lecz również poruszono takie zagadnienia jak:
- WPF i Silverlight
- WCF
- Asp.Net
- Windows Forms
Z popularnych rozszerzeń języka, zabrakło właściwie tylko wzmianki na temat Windows Phone, ale z pewnością wynika to z daty wydania oryginału (na polskie wydanie musieliśmy poczekać niestety dwa lata).
Generalnie liczbę poruszonych tematów uważam za nad wyraz satysfakcjonującą. Treści poznane w książce można oczywiście dalej rozszerzać czytając artykuły w sieci, bądź też poprzez inne publikacje (nie da się ukryć, że część tematów to absolutne podstawy, ciężko opisać choćby ASP.NET w jednym rozdziale).
Kody zawarte w publikacji, często poruszają się według określonego motywu przewodniego poruszanego we wskazanym rozdziale.
Wskazówki
Rzeczą która mnie osobiście bardzo przypadła do gustu były różne wskazówki, ostrzeżenia oraz ramki licznie obecne w całej książce. Wyżej wymienione elementy, choć z pozoru nie są obowiązkowe, to jednak często dostarczają istotnych informacji dodatkowych, bądź też informują nas czego powinniśmy unikać, lub na co szczególnie warto zwrócić uwagę.
Osobiście uważam, że nie warto pomijać tych elementów - szczególnie jeśli jesteś dopiero "na początku drogi". Podejrzewam że nawet bardziej zaawansowani użytkownicy nieraz zaskoczą się treściami tutaj zawartymi.
Tłumaczenie
Ponieważ nie jest to polska pozycja, warto napisać kilka zdań o tłumaczeniu. Stoi ono raczej na standardowym poziomie dla tego typu publikacji. Nie znalazłem raczej jakiś kujących w oczy zwrotów, choć oczywiście nie jestem ekspertem w tej kwestii. Warto jednak zaznaczyć, że tłumacz nie przetłumaczył nazw zmiennych i obiektów, jak to często się zdarza w polskich wersjach (zmienione są tylko niektóre wartości zmiennych tekstowych). Moim zdaniem jest to bardzo dobre posunięcie, które pozwala na uniknięcie jakiś dziwadeł w kodzie.
Podsumowanie
C#. Programowanie w wydaniu VI to solidna i stosunkowo świeża pozycja (polskie wydanie - październik tego roku). Świeżość dotyczy jednak głównie polskiego tłumaczenia, ponieważ oryginał powstał dwa lata temu.
Zdaje sobie również sprawę, że niedawno pojawił się Windows 8 oraz .Net 4.5.
Z drugiej jednak strony, w nowej wersji frameworka nie wprowadzono jakiejś wielkiej rewolucji w klasycznym C# (największe zmiany to oczywiście programowanie pod Modern UI), dlatego też śmiało mogę tą pozycję polecić wszystkim osobom zainteresowanym tematem.
A zainteresowani powinni być przede wszystkim początkujący programiści (jednak choćby z minimalnym doświadczeniem), bądź też Ci pasujący do grupy średnio-zaawansowanych. Dla pozostałych książka nada się bardziej jako swego rodzaj kompendium.
Przed ewentualnym zakupem zachęcam gorąco do zapoznania się z przykładowym rozdziałem (tym bardziej że książka zważywszy na swoją objętość kosztuje trochę złotówek). Dzięki temu będziecie mogli podejrzeć styl pisania autorów książki oraz przejrzeć listę zawartych w publikacji rozdziałów.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Programming C# 4.0: Building Windows, Web, and RIA Applications for the .NET 4.0 Framework
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca, Łukasz Suma
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3701-0, 9788324637010
- Data wydania książki drukowanej:
- 2012-07-12
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5694-3, 9788324656943
- Data wydania ebooka:
-
2012-10-22
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 8608
- Rozmiar pliku Pdf:
- 9.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C# - Programowanie
Programowanie » XAML - Programowanie
- Serie wydawnicze: O'Reilly
Spis treści
- Dlaczego C#? Dlaczego .NET? (19)
- Biblioteka klas platformy .NET (20)
- Styl języka (21)
- Łatwość konstruowania oprogramowania (22)
- Kod zarządzany (23)
- Ciągłość i "ekosystem" Windows (24)
- C# 4.0, .NET 4.0 oraz Visual Studio 2010 (25)
- Podsumowanie (27)
- Początki (29)
- Przestrzenie nazw i typy (32)
- Projekty i solucje (37)
- Komentarze, regiony oraz czytelność (42)
- Nieprawidłowe komentarze (43)
- Komentarze dokumentujące XML (44)
- Zmienne (45)
- Typy zmiennych (46)
- Wyrażenia i instrukcje (52)
- Instrukcje przypisania (55)
- Operatory inkrementacji i dekrementacji (55)
- Instrukcje sterowania przepływem i wyboru (56)
- Instrukcje if (58)
- Instrukcje switch oraz case (62)
- Instrukcje iteracji (64)
- Instrukcje foreach (65)
- Instrukcje for (67)
- Instrukcje while oraz do (69)
- Przerywanie wykonywania pętli (70)
- Metody (71)
- Podsumowanie (74)
- Dziel i rządź (77)
- Wyodrębnianie idei w formie metod (77)
- Wyodrębnianie idei przy użyciu obiektów i klas (80)
- Definiowanie klas (81)
- Reprezentowanie stanu przy użyciu właściwości (82)
- Poziomy ochrony (84)
- Inicjalizacja przy użyciu konstruktora (86)
- Pola: miejsca do zapisywania danych (90)
- Pola mogą się zmieniać, lecz stałe nie (92)
- Pola i właściwości tylko do odczytu (93)
- Typ enum - powiązane ze sobą stałe (96)
- Typy wartościowe i referencyjne (100)
- Zbyt wiele konstruktorów, Panie Mozart (105)
- Przeciążanie (105)
- Metody przeciążone oraz domyślne parametry nazwane (106)
- Inicjalizatory obiektów (108)
- Definiowanie metod (112)
- Deklarowanie metod statycznych (115)
- Pola i właściwości statyczne (116)
- Konstruktory statyczne (117)
- Podsumowanie (119)
- Tworzenie asocjacji poprzez kompozycję i agregację (122)
- Dziedziczenie i polimorfizm (124)
- Zastępowanie metod w klasach pochodnych (126)
- Ukrywanie składowych klasy bazowej przy użyciu new (127)
- Zastępowanie metod przy użyciu modyfikatorów virtual i override (129)
- Dziedziczenie i ochrona (132)
- Wywoływanie metod klasy bazowej (134)
- Dotąd i ani kroku dalej: modyfikator sealed (136)
- Wymuszanie przesłaniania - metody abstrakcyjne (138)
- Wszystkie typy dziedziczą po klasie Object (144)
- Pakowanie i rozpakowywanie typów wartościowych (144)
- C# nie obsługuje wielokrotnego dziedziczenia implementacji (149)
- C# obsługuje wielokrotne dziedziczenie interfejsów (149)
- Tworzenie jednych interfejsów na bazie innych (152)
- Jawna implementacja interfejsów (153)
- Ostateczne rozwiązanie: sprawdzanie typów podczas wykonywania programu (157)
- Podsumowanie (158)
- Kompozycja funkcyjna wykorzystująca delegacje (166)
- Typ Action
- akcje ogólne (172) - Predicate
- predykaty ogólne (175) - Stosowanie metod anonimowych (177)
- Tworzenie delegacji przy użyciu wyrażeń lambda (178)
- Delegacje we właściwościach (180)
- Ogólne delegacje do funkcji (182)
- Informowanie klientów za pomocą zdarzeń (186)
- Udostępnianie dużej liczby zdarzeń (194)
- Podsumowanie (197)
- Kiedy i jak uznać niepowodzenie (204)
- Zwracanie kodu błędu (207)
- Debugowanie wartości zwracanych (213)
- Wyjątki (214)
- Obsługa wyjątków (219)
- Kiedy są wykonywane bloki finally? (226)
- Określanie, jakie wyjątki będą przechwytywane (227)
- Wyjątki niestandardowe (230)
- Podsumowanie (232)
- Tablice (233)
- Tworzenie i inicjalizacja (234)
- Własne typy w tablicach (237)
- Składowe tablic (242)
- Wielkość tablic (247)
- List
(254) - Niestandardowe indeksatory (257)
- Wyszukiwanie i sortowanie (264)
- Kolekcje i polimorfizm (264)
- Tworzenie własnych implementacji IEnumerable
(268)
- Tworzenie własnych implementacji IEnumerable
- Podsumowanie (274)
- Wyrażenia zapytań (275)
- Wyrażenia zapytań a wywołania metod (277)
- Metody rozszerzeń a LINQ (278)
- Klauzule let (280)
- Koncepcje i techniki LINQ (281)
- Delegacje i wyrażenia lambda (281)
- Styl funkcyjny i kompozycja (283)
- Wykonywanie opóźnione (284)
- Operatory LINQ (285)
- Filtrowanie (285)
- Porządkowanie (286)
- Konkatenacja (289)
- Grupowanie (289)
- Projekcje (291)
- Spinanie (298)
- Robimy się wybredni (299)
- Testowanie całej kolekcji (300)
- Agregacja (302)
- Operacje na zbiorach (304)
- Łączenie (304)
- Konwersje (305)
- Podsumowanie (306)
- Słowniki (307)
- Popularne zastosowania słowników (309)
- IDictionary
(315) - Słowniki i LINQ (317)
- HashSet oraz SortedSet (318)
- Kolejki (319)
- Listy połączone (320)
- Stosy (321)
- Podsumowanie (322)
- Czym są łańcuchy znaków? (324)
- Typy String i Char (325)
- Literały łańcuchowe i znakowe (326)
- Oznaczanie znaków specjalnych (327)
- Formatowanie wyświetlanych danych (330)
- Standardowe łańcuchy formatowania liczb (331)
- Niestandardowe łańcuchy formatujące (337)
- Daty i godziny (340)
- W drugą stronę - konwersja łańcuchów na dane innych typów (343)
- Złożone formatowanie przy użyciu metody String.Format (345)
- Wrażliwość na ustawienia kulturowe (346)
- Poznawanie reguł formatowania (348)
- Uzyskiwanie dostępu do znaków na podstawie indeksów (349)
- Łańcuchy znaków są niezmienne (349)
- Pobieranie ciągu znaków (351)
- Składanie łańcuchów znaków (352)
- Ponowne dzielenie łańcuchów (354)
- Wielkie i małe litery (355)
- Operacje na tekście (356)
- StringBuilder - modyfikowalne łańcuchy znaków (357)
- Odnajdywanie i zastępowanie łańcuchów (361)
- Wszelkiego typu "puste" łańcuchy znaków (362)
- Usuwanie białych znaków (365)
- Sprawdzanie typu znaków (368)
- Kodowanie znaków (368)
- Dlaczego kodowanie ma znaczenie (370)
- Kodowanie i dekodowanie (371)
- Po co reprezentować łańcuchy w formie sekwencji bajtów? (378)
- Podsumowanie (378)
- Sprawdzanie katalogów i plików (379)
- Badanie katalogów (382)
- Operacje na ścieżkach (383)
- Ścieżka i aktualny katalog roboczy (384)
- Zdobywanie informacji o pliku (385)
- Tworzenie plików tymczasowych (388)
- Usuwanie plików (389)
- Powszechnie znane katalogi (390)
- Bezpieczne łączenie elementów ścieżek (393)
- Tworzenie i zabezpieczanie hierarchii katalogów (394)
- Usuwanie katalogu (401)
- Zapis plików tekstowych (402)
- Zapis całego pliku tekstowego w jednym wywołaniu (402)
- Zapis tekstu przy użyciu klasy StreamWriter (403)
- Gdy pliki schodzą na złą drogę: obsługa wyjątków (406)
- Określanie i modyfikacja uprawnień (410)
- Wczytywanie plików do pamięci (414)
- Strumienie (418)
- Poruszanie się wewnątrz strumienia (424)
- Zapis danych przy użyciu strumieni (425)
- Odczyt, zapis i blokowanie plików (426)
- Konstruktory klasy FileStream (428)
- Bufory strumieni (428)
- Określanie uprawnień podczas tworzenia strumieni (429)
- Opcje zaawansowane (429)
- Asynchroniczne operacje na plikach (430)
- Mechanizm Isolated Storage (433)
- Magazyny (434)
- Zapis i odczyt tekstu (435)
- Definicja izolowania (436)
- Zarządzanie magazynami użytkownika przy użyciu limitów (440)
- Zarządzanie magazynami (441)
- Strumienie, które nie są plikami (444)
- Strumień adaptujący - CryptoStream (447)
- Wszystko w pamięci - MemoryStream (448)
- Reprezentowanie danych binarnych jako tekstu przy użyciu kodowania Base64 (449)
- Podsumowanie (452)
- Podstawy XML (krótki przegląd) (453)
- Elementy (453)
- XHTML (455)
- Litera "X" oznacza "rozszerzalny" (eXtensible) (456)
- Tworzenie dokumentów XML (456)
- Elementy XML (459)
- Atrybuty XML (460)
- Umieszczanie kodu LINQ w LINQ to XML (463)
- Przeszukiwanie kodu XML za pomocą LINQ (464)
- Wyszukiwanie pojedynczego węzła (467)
- Osie wyszukiwania (468)
- Klauzule where (469)
- Serializacja XML (469)
- Dostosowywanie serializacji XML za pomocą atrybutów (472)
- Podsumowanie (473)
- Wybór technologii sieciowej (475)
- Aplikacja WWW z kodem klienta (476)
- Klient .NET i serwer .NET (480)
- Klient .NET i usługa WWW pochodząca z zewnątrz (482)
- Klient zewnętrzny i usługa WWW .NET (483)
- Platforma WCF (483)
- Tworzenie projektu WCF (483)
- Kontrakty WCF (484)
- Testowy host i klient WCF (486)
- Udostępnianie usługi WCF (489)
- Pisanie klienta WCF (496)
- Dwukierunkowa komunikacja z dwustronnymi kontraktami (504)
- Protokół HTTP (513)
- Klient WWW (514)
- Klasy WebRequest i WebResponse (518)
- Gniazda (525)
- Protokoły IP, IPv6 oraz TCP (526)
- Łączenie się z usługami za pomocą klasy Socket (531)
- Implementowanie usług za pomocą klasy Socket (535)
- Inne możliwości związane z siecią (540)
- Podsumowanie (540)
- Krajobraz możliwości dostępu do danych w ramach platformy .NET (541)
- Klasyczny mechanizm ADO.NET (542)
- LINQ i bazy danych (546)
- Technologie dostępu do danych nieopracowane przez firmę Microsoft (548)
- WCF Data Services (548)
- Technologia Silverlight i dostęp do danych (549)
- Bazy danych (550)
- Model encji danych (551)
- Wygenerowany kod (555)
- Zmiana odwzorowywania (557)
- Związki (558)
- Dziedziczenie (565)
- Zapytania (566)
- LINQ to Entities (566)
- Entity SQL (570)
- Mieszanie języków ESQL oraz LINQ (573)
- Dostawca ADO.NET EntityClient (574)
- Kontekst obiektu (574)
- Obsługa połączenia (574)
- Tworzenie, aktualizowanie i usuwanie (577)
- Transakcje (579)
- Optymistyczna współbieżność (584)
- Czas życia kontekstu i encji (586)
- WCF Data Services (587)
- Podsumowanie (591)
- Komponenty .NET - podzespoły (593)
- Odwołania (594)
- Pisanie bibliotek (597)
- Ochrona (599)
- Nazwy (602)
- Podpisywanie i silne nazwy (603)
- Ładowanie (605)
- Ładowanie z folderu aplikacji (606)
- Ładowanie z bufora GAC (606)
- Ładowanie z pliku Silverlight o rozszerzeniu xap (607)
- Jawne ładowanie (607)
- Podsumowanie (609)
- Wątki (613)
- Wątki i systemowy mechanizm szeregujący (615)
- Stos (617)
- Pula wątków (624)
- Powinowactwo oraz kontekst wątków (625)
- Popularne błędne opinie dotyczące wątków (627)
- Tworzenie kodu wielowątkowego jest trudne (634)
- Strategie tworzenia kodu wielowątkowego (637)
- Podstawowe narzędzia synchronizacji (638)
- Monitor (639)
- Inne typy blokad (649)
- Inne mechanizmy synchronizacji (653)
- Zdarzenia (653)
- Odliczanie (654)
- Programowanie asynchroniczne (655)
- Model programowania asynchronicznego (656)
- Programowanie asynchroniczne bazujące na zdarzeniach (659)
- Doraźne operacje asynchroniczne (660)
- Task Parallel Library (661)
- Zadania (661)
- Obsługa anulowania (668)
- Obsługa błędów (669)
- Równoległość danych (671)
- Metody Parallel.For oraz Parallel.ForEach (671)
- PLINQ - równoległe LINQ (673)
- Podsumowanie (674)
- Atrybuty (675)
- Typy atrybutów (676)
- Własne atrybuty (677)
- Odzwierciedlanie (681)
- Badanie metadanych (681)
- Odkrywanie typów (683)
- Odzwierciedlanie na rzecz określonego typu (684)
- Późne wiązanie (686)
- Podsumowanie (689)
- Styl statyczny kontra styl dynamiczny (691)
- Styl dynamiczny i automatyzacja COM (693)
- Typ dynamic (694)
- Typy obiektów i słowo dynamic (697)
- Typ dynamic w zastosowaniach niezwiązanych z interoperacyjnością? (707)
- Podsumowanie (710)
- Importowanie kontrolek ActiveX (711)
- Importowanie kontrolek do projektów .NET (712)
- Podzespoły współdziałania (714)
- Bez PIA (716)
- 64 czy 32 bity? (717)
- Mechanizm P/Invoke (720)
- Wskaźniki (724)
- Rozszerzenia składni C# 4.0 (729)
- Właściwości indeksowane (729)
- Opcjonalny modyfikator ref (730)
- Podsumowanie (731)
- XAML i kod ukryty (735)
- XAML i obiekty (739)
- Elementy i kontrolki (742)
- Panele układów (743)
- Elementy graficzne (752)
- Kontrolki (759)
- Kontrolki użytkownika (763)
- Szablony kontrolek (765)
- Style (767)
- Menedżer stanu wizualnego (769)
- Wiązanie danych (771)
- Szablony danych (773)
- Podsumowanie (776)
- Podstawy technologii Web Forms (777)
- Zdarzenia formularzy sieciowych (779)
- Cykl życia stron w technologii Web Forms (780)
- Tworzenie aplikacji internetowych (781)
- Pliki kodu ukrytego (782)
- Dodawanie kontrolek (783)
- Kontrolki serwerowe (785)
- Wiązanie danych (786)
- Sprawdzanie kodu (789)
- Dodawanie kontrolek i formularzy (792)
- Podsumowanie (796)
- Tworzenie aplikacji (798)
- Dodawanie źródła wiązania (799)
- Kontrolki (801)
- Dokowanie i kotwiczenie (806)
- Wiązanie danych (808)
- Obsługa zdarzeń (813)
- Podsumowanie (814)
Wstęp (13)
1. Prezentacja C# (19)
2. Podstawowe techniki programowania (29)
3. Wyodrębnianie idei przy wykorzystaniu klas i struktur (77)
4. Rozszerzalność i polimorfizm (121)
5. Delegacje - łatwość komponowania i rozszerzalność (159)
6. Obsługa błędów (199)
7. Tablice i listy (233)
8. LINQ (275)
9. Klasy kolekcji (307)
10. Łańcuchy znaków (323)
11. Pliki i strumienie (379)
12. XML (453)
13. Sieci (475)
14. Bazy danych (541)
15. Podzespoły (593)
16. Wątki i kod asynchroniczny (611)
17. Atrybuty i odzwierciedlanie (675)
18. Typ dynamic (691)
19. Współdziałanie z COM i Win32 (711)
20. WPF i Silverlight (733)
21. Tworzenie aplikacji w ASP.NET (777)
22. Windows Forms (797)
Skorowidz (817)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów (31)
(8)
(4)
(3)
(4)
(10)
(2)
6 oceniona przez: Karolina, studentka informatyki 2013-04-18
6 oceniona przez: Ksawery, 2015-12-14
6 oceniona przez: Oscar Borński, software deweloper 2013-01-18
6 oceniona przez: Jakub, student informatyk 2015-10-31
6 oceniona przez: Łukasz Ochwał, student 2013-01-16
6 oceniona przez: 2013-03-24
6 oceniona przez: 2013-04-20
6 oceniona przez: 2013-07-13
5 oceniona przez: Grzegorz Tomczyk, programista 2014-05-27
5 oceniona przez: Przemysław Starosta, Programista 2015-06-23
5 oceniona przez: 2013-01-30
5 oceniona przez: Rafał Gruba, Programista 2013-01-16
4 oceniona przez: Pawel, 2015-09-13
4 oceniona przez: Kamil Krajewski, student 2016-08-31
4 oceniona przez: Michał, Informatyk 2014-05-03
3 oceniona przez: programista 2013-02-28
3 oceniona przez: informatyk 2013-12-07
3 oceniona przez: bill gates, programista 2013-06-27
3 oceniona przez: decir, 2012-11-16
2 oceniona przez: 2012-10-15
2 oceniona przez: Robert Masłowski, programista 2016-03-15
2 oceniona przez: 2012-11-29
2 oceniona przez: 2013-01-04
2 oceniona przez: 2012-10-08
2 oceniona przez: michal, analityk 2013-06-25
2 oceniona przez: Marek Seremet, Student 2013-07-29
2 oceniona przez: 2012-12-19
2 oceniona przez: Mirosław Ślanda, Kontroler jakości 2012-08-24
2 oceniona przez: Norbert, 2014-06-30
1 oceniona przez: 2013-08-10
1 oceniona przez: student 2015-07-25
więcej opinii