Informatyka ekonomiczna. Teoria i zastosowania
- Autor:
- Praca zbiorowa
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 870
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis
książki
:
Informatyka ekonomiczna. Teoria i zastosowania
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Oto wynik ambitnego projektu gwiazdy TV i dziennikarza: ekspedycji śledczej, której celem było zbadanie świata krypto i jego zadziwiającego krachu. To świetnie napisana opowieść o grupie szarlatanów, którzy przekonali miliony ludzi do lekkomyślnego pozbycia się ogromnych pieniędzy. Mówi o braku odpowiedzialności, o barwnych wizjonerach i wyznawcach, ale też o zwykłych traderach, ludziach pokrzywdzonych, sygnalistach antykrypto i rządowych agentach. Książka została oparta na oryginalnych materiałach dziennikarskich zebranych w kilku krajach, zawiera wywiady z Samem Bankmanem-Friedem, współzałożycielem Tethera Brockiem Pierce’em i Alexem Mashinskym z Celsiusa. To bardzo aktualna pozycja, napisana w idealnym momencie i wyjątkowo potrzebna!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Promocja Promocja 2za1
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Promocja Promocja 2za1
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o skuteczności procesu sprzedaży decydują systemy i procesy, których nie widać i o których wiedzą jedynie najlepsi praktycy marketingu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie korzystać z chatbotów czy data-driven marketingu. Ale nasza firma do tej pory świetnie sobie radziła, to i dalej będzie sobie radzić z prostym mechanizmem sklepu online i kilkoma osobami obsługi. Marzenie ściętej głowy. Do 2025 roku w Polsce brakować będzie 200 tysięcy specjalistów w dziedzinie AI. I to nie w wielkich korporacjach. Głód programistów potrafiących kodować algorytmy sztucznej inteligencji odczują przede wszystkim firmy mniejsze i średnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Katarzyna Trawińska jest obecna w branży od wielu lat. Wybrała ją, ponieważ dystrybucja oparta na zasadach MLM najlepiej odpowiada jej potrzebom i oczekiwaniom. Kiedy tworzyła swoją markę, chciała, by wypełniała ona pewnego rodzaju misję - dawała ludziom możliwość realizowania się, odkrywania własnego potencjału i zarabiania. Działała, uczyła się i obserwowała, a wnioski i spostrzeżenia spisała w tej książce. Z nadzieją, że będzie ona przewodnikiem dla tych, którzy dopiero startują w modelu dystrybucji MLM, i wsparciem dla tych, którzy już w nim działają, ale chcą się rozwijać i wzmacniać swoją skuteczność. Osoby spoza branży znajdą tu informacje o mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem i o tym, jak ruchy społeczne przełamują monopol wielkich korporacji na kolejnych polach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł (-70%)
Praca zbiorowa - pozostałe książki
-
Promocja Promocja 2za1
Stosowanie pomp ciepła to efektywny i ekologiczny sposób ogrzewania budynków i przygotowywania ciepłej wody użytkowej. W publikacji w zwięzły sposób przedstawiono zasady pracy pomp różnych rodzajów. Opisano, które rodzaje pomp można stosować na działkach o różnej powierzchni i o różnych warunkach geologicznych. Przedstawiono też wskazówki pomocne w- PDF + Mobi pkt
(35,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.82 zł
69.00 zł (-22%) -
Promocja Promocja 2za1
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja Promocja 2za1
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja Promocja 2za1
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja Promocja 2za1
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykor- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja Promocja 2za1
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja Promocja 2za1
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykor- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja Promocja 2za1
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja Promocja 2za1
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja Promocja 2za1
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%)
Ebooka "Informatyka ekonomiczna. Teoria i zastosowania" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Informatyka ekonomiczna. Teoria i zastosowania" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Informatyka ekonomiczna. Teoria i zastosowania" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-0531-7, 9788301205317
- Data wydania ebooka :
- 2019-04-16 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 90512
- Rozmiar pliku ePub:
- 19.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 43.5MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Przedmowa
- DZIAŁ A. TEORIA
- Część I. Podstawy teoretyczne
- Rozdział 1. Propedeutyka informatyki ekonomicznej
- 1.1. Wprowadzenie
- 1.2. Informatyka ekonomiczna jako dyscyplina naukowa
- 1.2.1. Podstawowe pojęcia
- 1.2.2. Zakres przedmiotowy
- 1.2.3. Interdyscyplinarny charakter informatyki ekonomicznej
- 1.2.4. Możliwości pracy zawodowej
- 1.2.5. Rys historyczny
- 1.3. Warsztat metodyczno-narzędziowy informatyki ekonomicznej
- 1.3.1. Wybrane metody i narzędzia
- 1.3.2. Modelowanie
- 1.3.3. Architektura ramowa
- 1.3.4. Modelowanie referencyjne
- 1.4. Wyzwania informatyki ekonomicznej
- 1.4.1. Globalizacja, powszechna komputeryzacja i hybrydyzacja
- 1.4.2. Produkty hybrydowe
- 1.4.3. Procesy wysokiej kreatywności
- Bibliografia
- Rozdział 2. Dane, informacje, systemy
- 2.1. Wprowadzenie
- 2.2. Dane, informacje, wiedza, kapitał intelektualny
- 2.2.1. Systemy liczbowe
- 2.2.2. Jednostki informacji
- 2.2.3. Dane wybrane definicje i charakterystyki
- 2.2.4. Informacja wybrane definicje i klasyfikacje
- 2.2.5. Informacja ekonomiczna i kryteria jej oceny
- 2.2.6. Kapitał intelektualny
- 2.3. Wybrane zagadnienia z teorii systemów
- 2.3.1. System i rodzaje systemów
- 2.3.2. Sterowanie
- 2.3.3. Organizacje społeczno-ekonomiczne jako systemy
- 2.4. Istota i typologia systemów informacyjnych
- 2.4.1. System informacyjny i system informatyczny
- 2.4.2. Klasy systemów informatycznych
- Bibliografia
- Rozdział 3. Informacja w systemach zarządzania
- 3.1. Wprowadzenie
- 3.2. System informacyjny w organizacjach
- 3.3. Nowoczesne podejście do kreowania organizacji
- 3.4. Organizacje wirtualne
- 3.4.1. Definicja i cechy
- 3.4.2. Cykl życia wirtualnej organizacji
- 3.4.3 Organizacja wirtualna na tle tradycyjnych organizacji
- 3.4.4. Zalety i wady organizacji wirtualnej
- 3.4.5. System informacyjny w organizacji wirtualnej
- 3.5. Organizacje uczące się
- 3.5.1. Definicja organizacji uczącej się
- 3.5.2. Istota organizacyjnego uczenia się
- 3.5.3. Cechy organizacji uczącej się
- 3.5.4. Bariery wdrażania organizacji uczącej się
- 3.5.5. Porównanie organizacji tradycyjnych i uczących się
- 3.5.6. System informacyjny w organizacji uczącej się
- Bibliografia
- Część II. Technologie teleinformatyczne
- Rozdział 4. Sprzęt komputerowy
- 4.1. Wprowadzenie
- 4.2. Ewolucja sprzętu komputerowego
- 4.3. Architektura systemów komputerowych
- 4.4. Klasyfikacja urządzeń komputerowych
- Bibliografia
- Rozdział 5. Sieci komputerowe
- 5.1. Wprowadzenie
- 5.2. Sieci komputerowe podstawowe zagadnienia
- 5.2.1. Definicja i charakterystyka
- 5.2.2. Klasyfikacja sieci komputerowych
- 5.2.3. Topologie sieci komputerowych
- 5.2.4. Projektowanie sieci komputerowych
- 5.3. Warstwowe architektury sieci
- 5.3.1. Cele i odmiany warstwowych modeli sieci
- 5.3.2. Model ISO/OSI
- 5.3.3. Model TCP/IP
- 5.3.4. Model IBM/SNA
- 5.4. Media w sieciach teleinformatycznych
- 5.4.1. Rodzaje mediów
- 5.4.2. Media światłowodowe
- 5.4.3. Okablowanie miedziane
- 5.4.4. Fale radiowe
- 5.4.5. Łącza satelitarne
- 5.4.6. Promieniowanie podczerwone
- 5.5. Urządzenia sieciowe
- 5.5.1. Rodzaje urządzeń sieciowych
- 5.5.2. Regeneratory i koncentratory urządzenia warstwy pierwszej modelu OSI
- 5.3.3. Przełączniki, mosty i punkty dostępowe Wi-Fi urządzenia warstwy drugiej modelu OSI
- 5.5.4. Rutery i przełączniki warstwy trzeciej modelu OSI
- 5.6. Zagadnienie adresacji w sieciach lokalnych i rozległych
- 5.6.1. Adresacja sieciowa rodzaje i zastosowanie
- 5.6.2. Adresacja MAC
- 5.6.3. Adresacja IPv4
- 5.6.4. Adresacja IPv6
- 5.7. Dobór tras w sieciach komputerowych
- 5.7.1. Klasyfikacja doboru tras
- 5.7.2. Ruting statyczny
- 5.7.3. Ruting dynamiczny
- 5.7.4. Protokoły rutingu
- Bibliografia
- Rozdział 6. Bezpieczeństwo systemów informatycznych
- 6.1. Wprowadzenie
- 6.2. Zagadnienia ogólne
- 6.3. Autoryzacja w systemach informatycznych
- 6.3.1. Hasła, tokeny, karty kryptograficzne
- 6.3.2. Techniki biometryczne i behawioralne
- 6.3.3. Uwierzytelnianie wieloskładnikowe
- 6.4. Zabezpieczenia programowe i sprzętowe
- 6.4.1. Ochrona antywirusowa i antyspamowa
- 6.4.2. Szyfrowanie, tunelowanie i filtrowanie ruchu sieciowego
- 6.4.3. Sprzętowa ochrona sieci informatycznej
- 6.5. Bezpieczeństwo fizyczne
- 6.5.1. Ochrona infrastruktury
- 6.5.2. Niezawodność sprzętu informatycznego
- 6.5.3. Zasilanie awaryjne
- 6.6. Kopie bezpieczeństwa
- 6.6.1. Urządzenia i nośniki
- 6.6.2. Rodzaje kopii
- 6.6.3. Strategie rotacji nośników
- Bibliografia
- Część III. Oprogramowanie komputerów
- Rozdział 7. Algorytmy i struktury danych
- 7.1. Wprowadzenie
- 7.2. Istota postępowania algorytmicznego
- 7.2.1. Algorytm
- 7.2.2. Od problemu do programu
- 7.2.3. Złożoność algorytmów
- 7.3. Struktury danych
- 7.3.1. Typy proste
- 7.3.2. Struktury statyczne
- 7.3.3. Struktury dynamiczne
- 7.4. Rekurencja i obliczalność
- 7.4.1. Wprowadzenie
- 7.4.2. Analiza złożoności algorytmów rekurencyjnych
- 7.4.3 Granice obliczalności
- 7.5. Dziel i zwyciężaj
- 7.5.1. Podział problemu
- 7.5.2. Sortowanie przez scalanie
- 7.6. Algorytmy zachłanne
- 7.6.1.Strategia zachłanna
- 7.6.2. Wydajemy resztę i pakujemy plecak
- 7.6.3. Planowanie zadań
- 7.7. Programowanie dynamiczne
- 7.7.1. Wspólne podproblemy
- 7.7.2. Najdłuższy wspólny podciąg
- Bibliografia
- Rozdział 8. Oprogramowanie i programowanie komputerów. Cloud Computing
- 8.1. Wprowadzenie
- 8.2. Klasyfikacja oprogramowania
- 8.2.1. Oprogramowanie systemowe
- 8.2.2. Oprogramowanie użytkowe
- 8.3. Aplikacje mobilne
- 8.4. Języki programowania
- 8.5. Środowiska oraz technologie programistyczne
- 8.5.1. Rodzaje środowisk
- 8.5.2. Środowisko Java
- 8.5.3. Środowisko Microsoft .NET
- 8.6. Metody programowania komputerów
- 8.6.1. Programowanie komponentowe
- 8.6.2. Programowanie sterowane zdarzeniami
- 8.6.3. Programowanie współbieżne
- 8.7. Usługi chmur obliczeniowych
- 8.7.1. Klasyfikacja
- 8.7.2. Modele rozlokowania chmury
- 8.7.3. Modele usług
- 8.8. Wersjonowanie oprogramowania
- 8.9. Licencjonowanie oprogramowania
- Bibliografia
- Rozdział 9. Testowanie oprogramowania
- 9.1. Wprowadzenie
- 9.2. Główne atrybuty testowania oprogramowania
- 9.2.1. Przesłanki testowania oprogramowania
- 9.2.2. Definicje i istota testowania
- 9.2.3. Proces testowania
- 9.3. Zarządzanie zgłoszeniem defektu
- 9.3.1. Procedura zgłoszenia defektu
- 9.3.2. Priorytetyzacja zgłoszenia
- 9.4. Poziomy testowania
- 9.4.1. Testy jednostkowe
- 9.4.2. Testy integracyjne
- 9.4.3. Testy systemowe
- 9.4.4. Testy akceptacyjne
- 9.4.5. Testy zgodności legislacyjnej, alfa i beta
- 9.5. Typy testów i techniki testowania
- 9.6. Narzędzia wspierające testowanie
- 9.7. Automatyzacja procesu testowania
- Bibliografia
- Rozdział 10. Inżynieria oprogramowania
- 10.1. Wprowadzenie
- 10.2. Definicja inżynierii oprogramowania
- 10.2.1. Obszary wiedzy inżynierii oprogramowania
- 10.2.2. Procesy inżynierii oprogramowania
- 10.3. Jakość oprogramowania
- 10.3.1. Klasyfikacja jakości oprogramowania
- 10.3.2. Weryfikacja i walidacja
- 10.3.3. Zapewnianie jakości oprogramowania
- 10.4. Modele jakości oprogramowania
- 10.4.1. Model jakości McCalla
- 10.4.2. Model Boehma
- 10.4.3. Standard ISO 9000
- 10.4.4. Cechy jakości oprogramowania
- 10.4.5. Model dojrzałości procesowej organizacji (SEI-CMM)
- 10.5. Pomiar i metryki oprogramowania
- 10.5.1. Metryki złożoności
- 10.5.2. Metryki niezawodności oprogramowania
- 10.5.3. Metryki zadowolenia klienta
- Bibliografia
- Część IV. Tworzenie systemów informatycznych
- Rozdział 11. Architektura korporacyjna
- 11.1. Wprowadzenie
- 11.2. Architektura korporacyjna i jej reprezentacje
- 11.3. Korzyści ze stosowania architektury korporacyjnej
- 11.4. Tworzenie architektury korporacyjnej
- 11.4.1. Metody tworzenia architektury korporacyjnej w określonych ramach
- 11.4.2. Rozpoczynanie od modelu biznesowego
- 11.4.3. Inicjowanie przez partycypacyjne modelowanie przedsiębiorstwa
- 11.4.4. Tworzenie elastycznej architektury korporacyjnej
- 11.5. Narzędzia architektury korporacyjnej
- Bibliografia
- Rozdział 12. Modelowanie procesów biznesowych
- 12.1. Wprowadzenie
- 12.2. Procesowość organizacji gospodarczej
- 12.2.1. Istota procesu biznesowego
- 12.2.2. Klasyfikacja procesów biznesowych
- 12.2.3. Cykl życia procesu
- 12.2.4. Dojrzałość procesowa organizacji
- 12.3. Podstawy modelowania procesów biznesowych
- 12.3.1. Cele modelowania procesów biznesowych
- 12.3.2. Mapy procesów biznesowych
- 12.3.3. Notacja BPMN
- 12.3.4. Środowiska narzędziowe
- 12.3.5. Wyzwania w zakresie modelowania procesów biznesowych
- 12.4. Diagram procesów biznesowych
- 12.4.1. Zastosowanie diagramów procesów biznesowych
- 12.4.2. Kategorie modelowania diagramów procesów biznesowych
- 12.4.3. Studium przypadku diagramu procesów biznesowych
- 12.5. Diagram kolaboracji
- 12.5.1. Zastosowanie diagramów kolaboracji
- 12.5.2. Kategorie modelowania diagramów kolaboracji
- 12.5.3. Studium przypadku diagramu kolaboracji
- 12.6. Diagram choreografii
- 12.6.1. Zastosowanie diagramów choreografii
- 12.6.2. Kategorie modelowania diagramów choreografii
- 12.6.3. Studium przypadku diagramu choreografii
- 12.7. Diagram konwersacji
- 12.7.1. Zastosowanie diagramów konwersacji
- 12.7.2. Kategorie modelowania diagramów konwersacji
- 12.7.3. Studium przypadku diagramu konwersacji
- Bibliografia
- Rozdział 13. Analiza i projektowanie systemów informatycznych. Scrum
- 13.1. Wprowadzenie
- 13.2. Systemy informatyczne i metodyki ich tworzenia
- 13.3. Rodzaje metodyk tworzenia systemów informatycznych
- 13.4. Cykl życia systemu
- 13.4.1. Rodzaje cykli życia systemu
- 13.4.2. Liniowy cykl życia systemu
- 13.4.3. Spiralny cykl życia systemu
- 13.4.4. Iteracyjno-przyrostowy cykl życia systemu
- 13.5. Metody i techniki tworzenia systemów informatycznych
- 13.5.1. Rodzaje metod i technik
- 13.5.2. Diagramy przepływu danych
- 13.5.3. Diagramy przypadków użycia
- 13.6. Pakiety CASE
- 13.7. Metodyki TSI aktualne rozwiązania
- 13.7.1. Metodyki adaptacyjne
- 13.7.2. MDA modelowanie architektury systemu
- 13.7.3. Podejście SOA Service-Oriented Architecture
- 13.8. Scrum podstawowe założenia
- Bibliografia
- Rozdział 14. Projektowanie interakcji człowiekkomputer
- 14.1. Wprowadzenie
- 14.2. Dziedzina projektowania interakcji człowiekkomputer
- 14.2.1. Rola projektowania interakcji człowiekkomputer
- 14.2.2. Teorie dla tworzenia koncepcji komunikacji z aplikacją
- 14.2.3. Modele projektowania interakcji człowiekkomputer
- 14.2.4. Zasady, reguły oraz dobre praktyki specyfikowania interfejsu komunikacji z aplikacją
- 14.3. Użytkownicy w procesie projektowania interakcji człowiekkomputer
- 14.3.1. Modele ludzkich zachowań
- 14.3.2. Projektowanie interakcji skoncentrowane na użytkowników
- 14.3.3. Prototypowanie we współpracy z użytkownikiem
- 14.4. Projektowanie interfejsów komunikacji człowiekkomputer
- 14.4.1. Psychologia codzienności
- 14.4.2. Projektowanie wyglądu interfejsu użytkownika aplikacji
- 14.4.3. Wizualizacja informacji
- 14.4.4. Fizyczne interfejsy użytkownika
- 14.5. Jakość interakcji człowiekkomputer
- 14.5.1. Ocena interfejsu użytkownika metody jakościowe
- 14.5.2. Ocena interfejsu użytkownika kontrolowane eksperymenty
- 14.5.3. Jakość interakcji człowiekkomputer
- 14.6. Innowacyjne interfejsy dla interakcji człowiekkomputer
- 14.6.1. Urządzenia wejściowe
- 14.6.2. Urządzenia wyjściowe
- Bibliografia
- Rozdział 15. Bazy danych. Big Data
- 15.1. Wprowadzenie
- 15.2. Właściwości bazy danych
- 15.3. Generacje baz danych
- 15.4. Relacyjne bazy danych
- 15.5. Modele danych
- 15.6. Model związków encji
- 15.7. Normalizacja modelu relacyjnego
- 15.8. Rozszerzenia obiektowe w bazach danych
- 15.9. Dostęp do systemów bazodanowych język SQL
- 15.10. Systemy Big Data
- 15.10.1. Klasyfikacja dużych zbiorów danych
- 15.10.2. Przetwarzanie i gromadzenie zbiorów Big Data
- 15.10.3. Zastosowanie Big Data
- Bibliografia
- Rozdział 16. Zarządzanie projektami informatycznymi
- 16.1. Wprowadzenie
- 16.2. Istota i problemy zarządzania projektami informatycznymi
- 16.3. Cykl życia projektu
- 16.4. Planowanie i monitorowanie zakresu
- 16.4.1. Identyfikacja działań
- 16.4.2. Struktura podziału pracy
- 16.4.3. Monitorowanie i kontrola zakresu
- 16.5. Zarządzanie czasem
- 16.5.1. Sieć działań
- 16.5.2. Harmonogram Gantta
- 16.5.3. Metoda ścieżki krytycznej
- 16.5.4. Kompresja działań i czasu trwania
- Bibliografia
- Część V. Systemy informatyczne zarządzania
- Rozdział 17. Systemy ERP
- 17.1. Wprowadzenie
- 17.2. Geneza systemów ERP
- 17.2.1. Systemy ERP na tle ewolucji systemów wspomagających zarządzanie
- 17.2.2. Modele zintegrowanych systemów informatycznych
- 17.3. System ERP jako zintegrowany system informatyczny
- 17.3.1. Struktura i właściwości systemu ERP
- 17.3.2. Rynek systemów ERP
- 17.4. System ERP a zarządzanie łańcuchem dostaw SCM
- 17.4.1. Łańcuch dostaw i łańcuch wartości
- 17.4.2. Istota i zakres zarządzania łańcuchem dostaw
- 17.5. Wdrażanie i użytkowanie systemów ERP
- 17.5.1. Projekt wdrożeniowy a cykl życia systemu ERP
- 17.5.2. Użytkowanie systemów ERP
- 17.5.3. SAP Solution Manager jako platforma wdrażania i utrzymania
- 17.6. Przesłanki i kierunki rozwoju systemów ERP
- Bibliografia
- Rozdział 18. Systemy CRM i analityka biznesowa
- 18.1. Wprowadzenie
- 18.2. CRM jako strategia zarządzania
- 18.2.1. Założenia strategii CRM
- 18.2.2. Podstawowe pojęcia strategii CRM
- 18.3. Architektura i obszary zastosowania systemów CRM
- 18.3.1. Architektura systemu CRM
- 18.3.2. Obszary zastosowania oraz funkcjonalność systemu CRM
- 18.4. Analityka biznesowa w zarządzaniu wiedzą o klientach
- 18.4.1. Zarządzanie wiedzą o klientach
- 18.4.2. Pojęcie i narzędzia analityki biznesowej
- 18.4.3. Analityka biznesowa w zarządzania wiedzą o klientach
- 18.4.4. Poziomy dojrzałości analityki biznesowej
- 18.4.5. Kierunki rozwoju oraz rynek narzędzi analityki biznesowej
- 18.5. Wdrażanie systemów CRM
- 18.5.1. Rynek systemów CRM
- 18.5.2. Proces wdrażania systemu CRM
- 18.5.3. Koszty i korzyści z wdrożenia systemu CRM
- 18.5.4. Outsourcing informatyczny
- Bibliografia
- Rozdział 19. Systemy Business Intelligence
- 19.1. Wprowadzenie
- 19.2. Pojęcie Business Intelligence
- 19.3. Hurtownie danych
- 19.3.1. Istota hurtowni danych
- 19.3.2. Schematy hurtowni danych
- 19.3.3. Zasada działania procesu ETL
- 19.4. Narzędzia Business Intelligence
- 19.4.1. Zastosowanie
- 19.4.2. Architektura Business Intelligence
- 19.4.3. Narzędzia analityczne kostki wielowymiarowe OLAP
- Bibliografia
- Rozdział 20. Elektroniczny obieg informacji
- 20.1. Wprowadzenie
- 20.2. Istota i funkcjonalność systemów zarządzania przepływem pracy
- 20.3. Procesy elektronicznego przepływu pracy
- 20.4. Systemy zarządzania treścią (CMS)
- 20.5. EDI elektroniczna wymiana dokumentów
- 20.6. Dokument elektroniczny oraz XML
- 20.7. Wspomaganie pracy grupowej
- Bibliografia
- Część VI. Gospodarka wiedzy
- Rozdział 21. Zarządzanie wiedzą
- 21.1. Wprowadzenie
- 21.2. Wiedza we współczesnej organizacji
- 21.2.1. Podział wiedzy
- 21.2.2. Cechy wiedzy
- 21.3. Istota zarządzania wiedzą
- 21.3.1. Cykl i procesy zarządzania wiedzą
- 21.3.2. Poziomy zarządzania wiedzą
- 21.3.3. Strategie zarządzania wiedzą
- 21.4. Systemy zarządzania wiedzą
- 21.4.1. Architektura systemów zarządzania wiedzą
- 21.4.2. Projektowanie systemów zarządzania wiedzą
- 21.4.3. Zadania i funkcje systemów zarządzania wiedzą
- 21.5. Narzędzia wspierające zarządzanie wiedzą
- Bibliografia
- Rozdział 22. Społeczeństwo informacyjne, cyfryzacja
- 22.1. Wprowadzenie
- 22.2. Definicja i cechy społeczeństwa informacyjnego
- 22.2.1. Definicja społeczeństwa informacyjnego
- 22.2.2. Cechy społeczeństwa informacyjnego
- 22.2.3. Społeczeństwo informacyjne zagrożenia oraz wykluczenie cyfrowe
- 22.3. Definicja i cechy technologii cyfrowej cyfryzacji
- 22.4. Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Unii Europejskiej
- 22.5. Inicjatywy światowe dotyczące społeczeństwa informacyjnego
- 22.6. Wybrane raporty i dane statystyczne dotyczące społeczeństwa informacyjnego
- Bibliografia
- Rozdział 23. Biznes elektroniczny
- 23.1. Wprowadzenie
- 23.2. E-biznes podstawowe pojęcia
- 23.2.1. E-biznes pojęcie i rozwój
- 23.2.2. Internet ewolucja i wykorzystanie w biznesie
- 23.2.3. E-biznes jako element e-gospodarki
- 23.3. Modele biznesu elektronicznego
- 23.3.1. Pojęcie oraz klasyfikacja relacji i modeli e-biznesu
- 23.3.2. Charakterystyka podstawowych modeli e-biznesu
- 23.4. E-handel
- 23.4.1. Pojęcie, korzyści i rynek e-handlu
- 23.4.2. E-sklep
- Bibliografia
- Rozdział 24. Internet Rzeczy
- 24.1. Wprowadzenie
- 24.2. Definicja Internetu Rzeczy
- 24.3. Modele komunikacji Internetu Rzeczy
- 24.4. Zastosowania Internetu Rzeczy
- 24.5. Problemy związane z implementacją Internetu Rzeczy
- 24.5.1. Aspekty techniczne
- 24.5.2. Bezpieczeństwo
- 24.5.3. Prywatność
- 24.5.4. Interoperacyjność
- 24.5.5. Aspekty prawne
- 24.6. Przemysł 4.0
- 24.7. Internet Wszechrzeczy
- Bibliografia
- Rozdział 25. E-learning w biznesie
- 25.1. Wprowadzenie
- 25.2. Koncepcja e-learningu
- 25.2.1. E-learning 1.0
- 25.2.2. E-learning 2.0
- 25.2.3. M-learning
- 25.2.4. MOOC
- 25.3. Wykorzystanie e-learningu w biznesie
- 25.3.1. Rozwój rynku e-learningu
- 25.3.2. Obszary zastosowań e-learningu w biznesie
- 25.3.3. E-learning w szkolnictwie wyższym i firmach szkoleniowych
- 25.3.4. Wirtualne kampusy
- 25.3.5. Korzyści stosowania e-learningu w biznesie
- 25.4. Technologie e-learningowe stosowane w biznesie
- 25.4.1. Wirtualne środowisko nauczania
- 25.4.2. Platforma e-learningowa
- 25.4.3. Narzędzie autorskie
- 25.4.4. Repozytorium obiektów nauczania
- 25.4.5. Media społecznościowe
- 25.4.6. Narzędzia komunikacji i współpracy
- Bibliografia
- Część VII. Ekonomia, prawo i etyka w informatyce
- Rozdział 26. Ekonomiczna ocena przedsięwzięć informatycznych
- 26.1. Wprowadzenie
- 26.2. Ekonomiczne aspekty przedsięwzięć informatycznych
- 26.3. Metody ekonomicznej oceny przedsięwzięć informatycznych
- 26.3.1. Metody fundamentalne
- 26.3.2. Metody kompozytowe
- 26.3.3. Metody dedykowane
- 26.4. Metody oceny ryzyka
- 26.5. Audyt systemów informatycznych
- Bibliografia
- Rozdział 27. Prawne aspekty informatyki
- 27.1. Wprowadzenie
- 27.2. Prawna regulacja dostępu do informacji
- 27.2.1. Wolność informacji i prawo do informacji publicznej
- 27.2.2. Ochrona prywatności osób fizycznych
- 27.2.3. Ochrona tajemnic przedsiębiorców
- 27.3. Ochrona praw autorskich
- 27.3.1. Zasady ogólne
- 27.3.2. Ochrona programów komputerowych i baz danych
- 27.4. Infrastruktura informacyjna państwa
- 27.4.1. Pojęcie infrastruktury informacyjnej państwa
- 27.4.2. Neutralność technologiczna państwa i interoperacyjność systemów teleinformatycznych państwa
- 27.4.3. Referencyjne rejestry publiczne prowadzone w formie elektronicznej
- 27.4.4. Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
- 27.5. Podpis elektroniczny, usługi zaufania i identyfikacja elektroniczna
- 27.5.1. Podpis elektroniczny a podpis cyfrowy
- 27.5.2. Rodzaje podpisu elektronicznego
- 27.5.3. Skutki prawne podpisu elektronicznego
- 27.6. Obrót elektroniczny
- 27.6.1. Uwagi ogólne
- 27.6.2. Handel elektroniczny
- 27.6.3. Świadczenie usług drogą elektroniczną
- 27.6.4. Pieniądz elektroniczny
- 27.7. Prawo karne komputerowe
- 27.7.1. Przestępstwa pospolite dokonywane za pomocą narzędzi informatycznych
- 27.7.2. Przestępstwa komputerowe
- 27.7.3. Haking. Nieuprawniony dostęp do informacji
- 27.7.4. Zakaz posiadania nielegalnego oprogramowania lub danych
- Bibliografia
- Rozdział 28. ACM Code of Ethics and Professional Conduct
- DZIAŁ B. ZASTOSOWANIA
- Rozdział 29. Informatyka bankowa
- 29.1. Wprowadzenie
- 29.2. Pojęcia podstawowe
- 29.3. Podstawy prawne
- 29.3.1. Ustawa Prawo bankowe oraz Rekomendacja D KNF
- 29.3.2. Pozostałe regulacje i rekomendacje
- 29.4. System centralny
- 29.4.1. Podstawowe funkcjonalności
- 29.4.2. Architektura systemu centralnego
- 29.5. Systemy wspomagające
- 29.5.1. Obsługa wniosków New Account
- 29.5.2. CRM
- 29.5.3. Rozwiązania współpracy z zewnętrznymi organizacjami obsługi kart, bankomatów oraz płatności
- 29.5.4. Bankowość internetowa
- 29.5.6. Hurtownia danych
- Bibliografia
- Rozdział 30. Informatyka w ubezpieczeniach
- 30.1. Wprowadzenie
- 30.2. Podstawowe zagadnienia informatyki w ubezpieczeniach
- 30.2.1. Specyfika sektora ubezpieczeniowego
- 30.2.2. Podstawowe pojęcia informatyki w ubezpieczeniach
- 30.3. Rola informatyki w ubezpieczeniach
- 30.3.1. Łańcuch wartości w informatyce w ubezpieczeniach
- 30.3.2. Domeny biznesowe systemów ubezpieczeniowych
- 30.4. Uwarunkowania rozwoju informatyki w ubezpieczeniach
- 30.4.1. Regulacje Komisji Nadzoru Finansowego
- 30.4.2. Solvency II zmiany regulacyjne unijnego sektora ubezpieczeń
- 30.5. Perspektywa klienta w systemach ubezpieczeniowych
- Bibliografia
- Rozdział 31. Informatyka w logistyce
- 31.1. Wprowadzenie
- 31.2. Wspólna płaszczyzna informatyki i logistyki
- 31.2.1. Logistyka informacji zarządczej
- 31.2.2. E-logistyka
- 31.3. Oprogramowanie w logistyce
- 31.3.1. Systemy klasy ERP
- 31.3.2. Systemy klasy WMS i WES
- 31.3.3. Systemy klasy SCM
- 31.3.4. Programy agentowe
- 31.3.5. Pozostałe rozwiązania
- 31.4. Systemy automatycznej identyfikacji
- 31.4.1. Kody kreskowe
- 31.4.2. Radiowe systemy identyfikacji danych (RFID)
- 31.4.3. Pozostałe rozwiązania
- 31.5. Kierunki rozwoju informatyki logistycznej
- 31.5.1. Sztuczna inteligencja
- 31.5.2. Telematyka
- 31.5.3. Analityka danych
- Bibliografia
- Rozdział 32. Informatyka medyczna
- 32.1. Wprowadzenie
- 32.2. Różne wymiary zdrowia
- 32.2.1. Zdrowie pojęcie wieloaspektowe
- 33.2.2. Rodzaje ryzyka zdrowotnego
- 32.2.3. Zdrowie bez granic
- 32.2.4. Medykalizacja
- 32.2.5. Upodmiotowienie
- 32.2.6. Zdrowie przesłanki dla biznesu
- 32.2.7. Zarządzanie systemami informatycznymi dla ochrony zdrowia w organizacjach
- 32.2.8. Podziały w zdrowiu
- 32.3. Systemy informatyczne a ochrona zdrowia
- 32.3.1. Obszary systemów informatycznych dla ochrony zdrowia
- 32.3.2. Systemy informatyczne w ochronie zdrowia
- 32.3.3. Standardy i klasyfikacje w obszarze ochrony zdrowia
- 32.3.4. Elektroniczna dokumentacja medyczna pacjentów
- 32.3.5. Podawanie leków
- 32.3.6. Systemy obrazowania medycznego
- 32.3.7. Aplikacje mobilne
- 32.3.8. Gry medyczne
- 32.4. Inne zagadnienia
- 32.4.1. Wsparcie dla niepełnosprawnych
- 32.4.2. Kwestie prywatności i bezpieczeństwa
- 32.4.3. Zdrowie w sieci
- Bibliografia
- Rozdział 33. E-administracja
- 33.1. Wprowadzenie
- 33.2. Istota e-administracji
- 33.3. Uwarunkowania skutecznego wdrożenia e-administracji
- 33.4. Bankowość internetowa i e-administracja w Estonii
- 33.5. E-dowód osobisty oraz mobilny dowód osobisty (mID)
- 33.6. Wybory przez internet w Estonii
- 33.7. Wnioski
- Bibliografia
- Rozdział 34. Informatyka śledcza
- 34.1. Wprowadzenie
- 34.2. Podstawowe definicje
- 34.3. Przestępczość komputerowa
- 34.4. Normy i standardy informatyki śledczej
- 34.5. Podstawy postępowania z cyfrowymi śladami dowodowymi
- Bibliografia
- Rozdział 35. Telepraca w przedsiębiorstwie
- 35.1. Wprowadzenie
- 35.2. Istota telepracy
- 35.3. Rodzaje telepracy
- 35.3.1. Telepraca mobilna
- 35.3.2. Telepraca w miejscu zamieszkania
- 35.3.3. Telepraca w telecentrach
- 35.3.4. Telepraca sporadyczna
- 35.4. Porównanie tradycyjnej pracy biurowej i telepracy
- 35.5. Motywacje do wdrożenia telepracy
- 35.5.1. Bezpośrednie korzyści finansowo-organizacyjne
- 35.5.2. Telepraca i potencjalne korzyści w kontekście: pracarodzina
- 35.5.3. Wpływ telepracy na ochronę środowiska
- 35.6. Zagrożenia dla bezpieczeństwa informacji oraz środki zaradcze w kontekście pracy zdalnej
- 35.6.1. Bezpieczeństwo informacji w firmach
- 35.6.2. Telepraca a potencjalne ryzyko utraty danych
- 35.6.3. Systemy i procedury zabezpieczające dane w telepracy
- 35.7. Narzędzia wspomagające współpracę między pracownikami
- 35.7.1. Komunikacja ze współpracownikami
- 35.7.2. Telepraca a wideokonferencje
- 35.7.3. Repozytoria wyników pracy
- 35.8. Systemy wspomagające zdalne zarządzanie zespołem
- 35.8.1. Systemy podziału zadań
- 35.8.2. Systemy badania postępów pracy
- 35.8.3. Kontrola czasu pracy
- Bibliografia
- Słownik definicji
- Table of Contents
- O redaktorach i autorach
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Promocja Promocja 2za1
Informatyka w ogólnym zarysie to kultowy podręcznik przeznaczony dla studentów informatyki. Autorzy przedstawiają w nim najważniejsze zagadnienia z dziedziny informatyki. Omawiają: architekturę komputerów, oprogramowanie (systemy operacyjne, algorytmy, języki, paradygmaty programowania, problemy związane z inżynierią oprogramowania) i organizację d- ePub + Mobi pkt
(92,38 zł najniższa cena z 30 dni)
119.20 zł
149.00 zł (-20%) -
Promocja Promocja 2za1
Gynvael Coldwind pracuje w Google Security Team i jest postacią dobrze znaną na scenie bezpieczeństwa komputerowego, oprócz tego jest kapitanem polskiego team’u „Dragon Sector” biorącego udział w rozgrywkach CTF. Gynvale postanowił przelać swoje dwudziestoletnie doświadczenie na papier, dzięki czemu powstała książka Zrozumieć programowanie.- ePub + Mobi pkt
(52,08 zł najniższa cena z 30 dni)
67.20 zł
84.00 zł (-20%) -
Promocja Promocja 2za1
Organizacja i architektura systemu komputerowego to nowe, jedenaste wydanie znakomitego podręcznika o budowie i działaniu współczesnych systemów komputerowych, stosowanego powszechnie na wyższych uczelniach w Polsce. William Stallings, światowej sławy specjalista w dziedzinie sieci komputerowych i architektury komputerów, kładzie w nim nacisk na pr- ePub + Mobi pkt
(67,58 zł najniższa cena z 30 dni)
87.20 zł
109.00 zł (-20%) -
Promocja Promocja 2za1
Książka wychodzi naprzeciw wymogom nowego certyfikatu ECDL Base. Jej wprowadzenie na rynek pokrywa się z wdrożeniem nowego certyfikatu. Książka oparta jest na praktycznych przykładach. Treści w niej zawarte są instruktażem i opisem zadań praktycznych. W prosty sposób przedstawiono najważniejsze zagadnienia zgodne z wymogami do certyfikatu ECDL Base- ePub + Mobi pkt
(52,08 zł najniższa cena z 30 dni)
67.20 zł
84.00 zł (-20%) -
Promocja Promocja 2za1
Jak ważne jest bezpieczeństwo systemów, osób i instytucji w dobie trwających wojen, również tych cybernetycznych, nie trzeba nikogo przekonywać. Jest to bardzo ważna kwestia, dlatego istotne jest również przygotowanie się instytucji i społeczeństw na czyhające już od dawna zagrożenia z tym związane. Dotyczy to również gospodarki i firm, nie tylko t- ePub + Mobi pkt
(55,18 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Promocja Promocja 2za1
Światowy bestseller, który uczy, jak tworzyć bezpieczne systemy informatyczne. Podręcznik obejmuje nie tylko podstawy techniczne, takie jak kryptografia, kontrola dostępu i odporność na manipulacje, ale także sposób ich wykorzystania w prawdziwym życiu. Realne studia przypadków dotyczące bezpieczeństwa systemów płatności, systemów wojskowych, ekosy- ePub + Mobi pkt
(86,18 zł najniższa cena z 30 dni)
111.20 zł
139.00 zł (-20%) -
Promocja Promocja 2za1
Światowy bestseller, który uczy, jak tworzyć bezpieczne systemy informatyczne. Podręcznik obejmuje nie tylko podstawy techniczne, takie jak kryptografia, kontrola dostępu i odporność na manipulacje, ale także sposób ich wykorzystania w prawdziwym życiu. Realne studia przypadków dotyczące bezpieczeństwa systemów płatności, systemów wojskowych, ekosy- ePub + Mobi pkt
(86,18 zł najniższa cena z 30 dni)
111.20 zł
139.00 zł (-20%) -
Promocja Promocja 2za1
W książce Sztuczna inteligencja. Co każdy powinien wiedzieć Jerry Kaplan analizuje złożone problemy dotyczące sztucznej inteligencji jasnym, nietechnicznym językiem. Czy maszyny naprawdę mogą przewyższyć ludzką inteligencję? Jak sztuczna inteligencja wpłynie na nasze miejsca pracy i dochody? Czy robot może świadomie popełnić przestępstwo? Czy maszy- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(34,90 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Książka całościowo opisuje wszystkie aspekty zawodu, odpowiedzialności testerskiej oraz wymagane kompetencje miękkie i twarde. Robi to w odwołaniu do realiów rynkowych i współczesnych trendów. Dzieli się na dwie części: w pierwszej autor, czyli Radosław Smilgin obszernie omawia podstawy zawodu testera w drugiej oddaje w ręce czytelnika praktyczne przykłady i gotowe narzędzia do użycia w pracy.
- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Toczy się cicha rewolucja. () Maszyny, które przejawiają właściwości przypominające żywe istoty przyciągają sporo uwagi. Nadszedł czas, by dowiedzieć się o nich czegoś więcej. W jaki sposób działają? Czy stanowią zagrożenie, czy może bezprecedensową szansę? () Trwają prace nad opracowaniem robotów służących do rożnego rodzaju zastosowań niekiedy ko- ePub + Mobi pkt
(34,90 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Informatyka ekonomiczna. Teoria i zastosowania Praca zbiorowa (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)