Informatyka ekonomiczna. Teoria i zastosowania
- Autor:
- Praca zbiorowa
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 870
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis
książki
:
Informatyka ekonomiczna. Teoria i zastosowania
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi „nic”, względnie „niewiele” i zaraz dodajesz: „ale chcę się czegoś dowiedzieć, ponieważ temat wydaje mi się interesujący i rozważam zainwestowanie w kryptowaluty w przyszłości” ― to książka dla Ciebie. Została napisana klarownym językiem, bez niepotrzebnego informatycznego żargonu. Tak by zagadnienia związane z kryptografią, aktywami cyfrowymi i technologią blockchain można było szybko przyswoić i równie szybko zrozumieć, o co chodzi w tej nowej dziedzinie biznesu, która rozgrzewa do czerwoności uczestników rynków finansowych na całym świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł (-30%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł (-30%) -
Promocja
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(25,74 zł najniższa cena z 30 dni)
30.03 zł
42.90 zł (-30%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość proste, jeśli każdy dzień wygląda podobnie. Co jednak zrobić, jeśli codziennie trzeba stawiać czoła zmieniającej się rzeczywistości? Jak utrzymać dobre nawyki podczas życiowych zawirowań, kiedy wydaje się, że w żaden sposób nie pasują do nowych warunków?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Promocja
Kryptowaluta - ten termin brzmi nieco tajemniczo, ale i niezwykle obiecująco. Wielu inwestorów nadal nie w pełni pojmuje mechanizm funkcjonowania kryptowalut, jednak niemal każdy rozważa, czy warto się nimi zainteresować. Czy te cyfrowe waluty są prawdziwą, nową nadzieją na duży zarobek? Szansą na uwolnienie się od dyktatury banków? A może jest to tylko kolejna bańka spekulacyjna? Czy porównywanie obrotu kryptowalutą z piramidą finansową ma jakiekolwiek podstawy? Czy można zaufać walutom, za którymi nikt nie stoi, które nie mają żadnej centrali ani emitenta? Czy to początek rewolucji ekonomicznej, demokracji pieniądza niezależnego od banków? Tylko czy warto ryzykować i inwestować w coś, czego się do końca nie rozumie? Absolutnie nie warto i dlatego, nim wkroczysz na nowy, wspaniały rynek kryptowalut, dowiedz się o nich jak najwięcej!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
77.00 zł (-30%) -
Promocja
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%)
Praca zbiorowa - pozostałe książki
-
Promocja
Stosowanie pomp ciepła to efektywny i ekologiczny sposób ogrzewania budynków i przygotowywania ciepłej wody użytkowej. W publikacji w zwięzły sposób przedstawiono zasady pracy pomp różnych rodzajów. Opisano, które rodzaje pomp można stosować na działkach o różnej powierzchni i o różnych warunkach geologicznych. Przedstawiono też wskazówki pomocne w- PDF + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,33 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,33 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,33 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykor- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,33 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,33 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykor- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,32 zł najniższa cena z 30 dni)
23.32 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,33 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,33 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%) -
Promocja
Miesięcznik ten dedykowany jest przede wszystkim profesjonalistom z branży IT, którzy na co dzień pracują z systemem Linux, w tym administratorom systemów, programistom oraz zaawansowanym użytkownikom. Publikacja ta została również stworzona z myślą o menedżerach IT oraz specjalistach technologicznych, którzy poszukują efektywnych sposobów wykorzys- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,33 zł najniższa cena z 30 dni)
23.33 zł
29.91 zł (-22%)
Ebooka "Informatyka ekonomiczna. Teoria i zastosowania" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Informatyka ekonomiczna. Teoria i zastosowania" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Informatyka ekonomiczna. Teoria i zastosowania" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-0531-7, 9788301205317
- Data wydania ebooka :
- 2019-04-16 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 90512
- Rozmiar pliku ePub:
- 19.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 43.5MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Przedmowa
- DZIAŁ A. TEORIA
- Część I. Podstawy teoretyczne
- Rozdział 1. Propedeutyka informatyki ekonomicznej
- 1.1. Wprowadzenie
- 1.2. Informatyka ekonomiczna jako dyscyplina naukowa
- 1.2.1. Podstawowe pojęcia
- 1.2.2. Zakres przedmiotowy
- 1.2.3. Interdyscyplinarny charakter informatyki ekonomicznej
- 1.2.4. Możliwości pracy zawodowej
- 1.2.5. Rys historyczny
- 1.3. Warsztat metodyczno-narzędziowy informatyki ekonomicznej
- 1.3.1. Wybrane metody i narzędzia
- 1.3.2. Modelowanie
- 1.3.3. Architektura ramowa
- 1.3.4. Modelowanie referencyjne
- 1.4. Wyzwania informatyki ekonomicznej
- 1.4.1. Globalizacja, powszechna komputeryzacja i hybrydyzacja
- 1.4.2. Produkty hybrydowe
- 1.4.3. Procesy wysokiej kreatywności
- Bibliografia
- Rozdział 2. Dane, informacje, systemy
- 2.1. Wprowadzenie
- 2.2. Dane, informacje, wiedza, kapitał intelektualny
- 2.2.1. Systemy liczbowe
- 2.2.2. Jednostki informacji
- 2.2.3. Dane wybrane definicje i charakterystyki
- 2.2.4. Informacja wybrane definicje i klasyfikacje
- 2.2.5. Informacja ekonomiczna i kryteria jej oceny
- 2.2.6. Kapitał intelektualny
- 2.3. Wybrane zagadnienia z teorii systemów
- 2.3.1. System i rodzaje systemów
- 2.3.2. Sterowanie
- 2.3.3. Organizacje społeczno-ekonomiczne jako systemy
- 2.4. Istota i typologia systemów informacyjnych
- 2.4.1. System informacyjny i system informatyczny
- 2.4.2. Klasy systemów informatycznych
- Bibliografia
- Rozdział 3. Informacja w systemach zarządzania
- 3.1. Wprowadzenie
- 3.2. System informacyjny w organizacjach
- 3.3. Nowoczesne podejście do kreowania organizacji
- 3.4. Organizacje wirtualne
- 3.4.1. Definicja i cechy
- 3.4.2. Cykl życia wirtualnej organizacji
- 3.4.3 Organizacja wirtualna na tle tradycyjnych organizacji
- 3.4.4. Zalety i wady organizacji wirtualnej
- 3.4.5. System informacyjny w organizacji wirtualnej
- 3.5. Organizacje uczące się
- 3.5.1. Definicja organizacji uczącej się
- 3.5.2. Istota organizacyjnego uczenia się
- 3.5.3. Cechy organizacji uczącej się
- 3.5.4. Bariery wdrażania organizacji uczącej się
- 3.5.5. Porównanie organizacji tradycyjnych i uczących się
- 3.5.6. System informacyjny w organizacji uczącej się
- Bibliografia
- Część II. Technologie teleinformatyczne
- Rozdział 4. Sprzęt komputerowy
- 4.1. Wprowadzenie
- 4.2. Ewolucja sprzętu komputerowego
- 4.3. Architektura systemów komputerowych
- 4.4. Klasyfikacja urządzeń komputerowych
- Bibliografia
- Rozdział 5. Sieci komputerowe
- 5.1. Wprowadzenie
- 5.2. Sieci komputerowe podstawowe zagadnienia
- 5.2.1. Definicja i charakterystyka
- 5.2.2. Klasyfikacja sieci komputerowych
- 5.2.3. Topologie sieci komputerowych
- 5.2.4. Projektowanie sieci komputerowych
- 5.3. Warstwowe architektury sieci
- 5.3.1. Cele i odmiany warstwowych modeli sieci
- 5.3.2. Model ISO/OSI
- 5.3.3. Model TCP/IP
- 5.3.4. Model IBM/SNA
- 5.4. Media w sieciach teleinformatycznych
- 5.4.1. Rodzaje mediów
- 5.4.2. Media światłowodowe
- 5.4.3. Okablowanie miedziane
- 5.4.4. Fale radiowe
- 5.4.5. Łącza satelitarne
- 5.4.6. Promieniowanie podczerwone
- 5.5. Urządzenia sieciowe
- 5.5.1. Rodzaje urządzeń sieciowych
- 5.5.2. Regeneratory i koncentratory urządzenia warstwy pierwszej modelu OSI
- 5.3.3. Przełączniki, mosty i punkty dostępowe Wi-Fi urządzenia warstwy drugiej modelu OSI
- 5.5.4. Rutery i przełączniki warstwy trzeciej modelu OSI
- 5.6. Zagadnienie adresacji w sieciach lokalnych i rozległych
- 5.6.1. Adresacja sieciowa rodzaje i zastosowanie
- 5.6.2. Adresacja MAC
- 5.6.3. Adresacja IPv4
- 5.6.4. Adresacja IPv6
- 5.7. Dobór tras w sieciach komputerowych
- 5.7.1. Klasyfikacja doboru tras
- 5.7.2. Ruting statyczny
- 5.7.3. Ruting dynamiczny
- 5.7.4. Protokoły rutingu
- Bibliografia
- Rozdział 6. Bezpieczeństwo systemów informatycznych
- 6.1. Wprowadzenie
- 6.2. Zagadnienia ogólne
- 6.3. Autoryzacja w systemach informatycznych
- 6.3.1. Hasła, tokeny, karty kryptograficzne
- 6.3.2. Techniki biometryczne i behawioralne
- 6.3.3. Uwierzytelnianie wieloskładnikowe
- 6.4. Zabezpieczenia programowe i sprzętowe
- 6.4.1. Ochrona antywirusowa i antyspamowa
- 6.4.2. Szyfrowanie, tunelowanie i filtrowanie ruchu sieciowego
- 6.4.3. Sprzętowa ochrona sieci informatycznej
- 6.5. Bezpieczeństwo fizyczne
- 6.5.1. Ochrona infrastruktury
- 6.5.2. Niezawodność sprzętu informatycznego
- 6.5.3. Zasilanie awaryjne
- 6.6. Kopie bezpieczeństwa
- 6.6.1. Urządzenia i nośniki
- 6.6.2. Rodzaje kopii
- 6.6.3. Strategie rotacji nośników
- Bibliografia
- Część III. Oprogramowanie komputerów
- Rozdział 7. Algorytmy i struktury danych
- 7.1. Wprowadzenie
- 7.2. Istota postępowania algorytmicznego
- 7.2.1. Algorytm
- 7.2.2. Od problemu do programu
- 7.2.3. Złożoność algorytmów
- 7.3. Struktury danych
- 7.3.1. Typy proste
- 7.3.2. Struktury statyczne
- 7.3.3. Struktury dynamiczne
- 7.4. Rekurencja i obliczalność
- 7.4.1. Wprowadzenie
- 7.4.2. Analiza złożoności algorytmów rekurencyjnych
- 7.4.3 Granice obliczalności
- 7.5. Dziel i zwyciężaj
- 7.5.1. Podział problemu
- 7.5.2. Sortowanie przez scalanie
- 7.6. Algorytmy zachłanne
- 7.6.1.Strategia zachłanna
- 7.6.2. Wydajemy resztę i pakujemy plecak
- 7.6.3. Planowanie zadań
- 7.7. Programowanie dynamiczne
- 7.7.1. Wspólne podproblemy
- 7.7.2. Najdłuższy wspólny podciąg
- Bibliografia
- Rozdział 8. Oprogramowanie i programowanie komputerów. Cloud Computing
- 8.1. Wprowadzenie
- 8.2. Klasyfikacja oprogramowania
- 8.2.1. Oprogramowanie systemowe
- 8.2.2. Oprogramowanie użytkowe
- 8.3. Aplikacje mobilne
- 8.4. Języki programowania
- 8.5. Środowiska oraz technologie programistyczne
- 8.5.1. Rodzaje środowisk
- 8.5.2. Środowisko Java
- 8.5.3. Środowisko Microsoft .NET
- 8.6. Metody programowania komputerów
- 8.6.1. Programowanie komponentowe
- 8.6.2. Programowanie sterowane zdarzeniami
- 8.6.3. Programowanie współbieżne
- 8.7. Usługi chmur obliczeniowych
- 8.7.1. Klasyfikacja
- 8.7.2. Modele rozlokowania chmury
- 8.7.3. Modele usług
- 8.8. Wersjonowanie oprogramowania
- 8.9. Licencjonowanie oprogramowania
- Bibliografia
- Rozdział 9. Testowanie oprogramowania
- 9.1. Wprowadzenie
- 9.2. Główne atrybuty testowania oprogramowania
- 9.2.1. Przesłanki testowania oprogramowania
- 9.2.2. Definicje i istota testowania
- 9.2.3. Proces testowania
- 9.3. Zarządzanie zgłoszeniem defektu
- 9.3.1. Procedura zgłoszenia defektu
- 9.3.2. Priorytetyzacja zgłoszenia
- 9.4. Poziomy testowania
- 9.4.1. Testy jednostkowe
- 9.4.2. Testy integracyjne
- 9.4.3. Testy systemowe
- 9.4.4. Testy akceptacyjne
- 9.4.5. Testy zgodności legislacyjnej, alfa i beta
- 9.5. Typy testów i techniki testowania
- 9.6. Narzędzia wspierające testowanie
- 9.7. Automatyzacja procesu testowania
- Bibliografia
- Rozdział 10. Inżynieria oprogramowania
- 10.1. Wprowadzenie
- 10.2. Definicja inżynierii oprogramowania
- 10.2.1. Obszary wiedzy inżynierii oprogramowania
- 10.2.2. Procesy inżynierii oprogramowania
- 10.3. Jakość oprogramowania
- 10.3.1. Klasyfikacja jakości oprogramowania
- 10.3.2. Weryfikacja i walidacja
- 10.3.3. Zapewnianie jakości oprogramowania
- 10.4. Modele jakości oprogramowania
- 10.4.1. Model jakości McCalla
- 10.4.2. Model Boehma
- 10.4.3. Standard ISO 9000
- 10.4.4. Cechy jakości oprogramowania
- 10.4.5. Model dojrzałości procesowej organizacji (SEI-CMM)
- 10.5. Pomiar i metryki oprogramowania
- 10.5.1. Metryki złożoności
- 10.5.2. Metryki niezawodności oprogramowania
- 10.5.3. Metryki zadowolenia klienta
- Bibliografia
- Część IV. Tworzenie systemów informatycznych
- Rozdział 11. Architektura korporacyjna
- 11.1. Wprowadzenie
- 11.2. Architektura korporacyjna i jej reprezentacje
- 11.3. Korzyści ze stosowania architektury korporacyjnej
- 11.4. Tworzenie architektury korporacyjnej
- 11.4.1. Metody tworzenia architektury korporacyjnej w określonych ramach
- 11.4.2. Rozpoczynanie od modelu biznesowego
- 11.4.3. Inicjowanie przez partycypacyjne modelowanie przedsiębiorstwa
- 11.4.4. Tworzenie elastycznej architektury korporacyjnej
- 11.5. Narzędzia architektury korporacyjnej
- Bibliografia
- Rozdział 12. Modelowanie procesów biznesowych
- 12.1. Wprowadzenie
- 12.2. Procesowość organizacji gospodarczej
- 12.2.1. Istota procesu biznesowego
- 12.2.2. Klasyfikacja procesów biznesowych
- 12.2.3. Cykl życia procesu
- 12.2.4. Dojrzałość procesowa organizacji
- 12.3. Podstawy modelowania procesów biznesowych
- 12.3.1. Cele modelowania procesów biznesowych
- 12.3.2. Mapy procesów biznesowych
- 12.3.3. Notacja BPMN
- 12.3.4. Środowiska narzędziowe
- 12.3.5. Wyzwania w zakresie modelowania procesów biznesowych
- 12.4. Diagram procesów biznesowych
- 12.4.1. Zastosowanie diagramów procesów biznesowych
- 12.4.2. Kategorie modelowania diagramów procesów biznesowych
- 12.4.3. Studium przypadku diagramu procesów biznesowych
- 12.5. Diagram kolaboracji
- 12.5.1. Zastosowanie diagramów kolaboracji
- 12.5.2. Kategorie modelowania diagramów kolaboracji
- 12.5.3. Studium przypadku diagramu kolaboracji
- 12.6. Diagram choreografii
- 12.6.1. Zastosowanie diagramów choreografii
- 12.6.2. Kategorie modelowania diagramów choreografii
- 12.6.3. Studium przypadku diagramu choreografii
- 12.7. Diagram konwersacji
- 12.7.1. Zastosowanie diagramów konwersacji
- 12.7.2. Kategorie modelowania diagramów konwersacji
- 12.7.3. Studium przypadku diagramu konwersacji
- Bibliografia
- Rozdział 13. Analiza i projektowanie systemów informatycznych. Scrum
- 13.1. Wprowadzenie
- 13.2. Systemy informatyczne i metodyki ich tworzenia
- 13.3. Rodzaje metodyk tworzenia systemów informatycznych
- 13.4. Cykl życia systemu
- 13.4.1. Rodzaje cykli życia systemu
- 13.4.2. Liniowy cykl życia systemu
- 13.4.3. Spiralny cykl życia systemu
- 13.4.4. Iteracyjno-przyrostowy cykl życia systemu
- 13.5. Metody i techniki tworzenia systemów informatycznych
- 13.5.1. Rodzaje metod i technik
- 13.5.2. Diagramy przepływu danych
- 13.5.3. Diagramy przypadków użycia
- 13.6. Pakiety CASE
- 13.7. Metodyki TSI aktualne rozwiązania
- 13.7.1. Metodyki adaptacyjne
- 13.7.2. MDA modelowanie architektury systemu
- 13.7.3. Podejście SOA Service-Oriented Architecture
- 13.8. Scrum podstawowe założenia
- Bibliografia
- Rozdział 14. Projektowanie interakcji człowiekkomputer
- 14.1. Wprowadzenie
- 14.2. Dziedzina projektowania interakcji człowiekkomputer
- 14.2.1. Rola projektowania interakcji człowiekkomputer
- 14.2.2. Teorie dla tworzenia koncepcji komunikacji z aplikacją
- 14.2.3. Modele projektowania interakcji człowiekkomputer
- 14.2.4. Zasady, reguły oraz dobre praktyki specyfikowania interfejsu komunikacji z aplikacją
- 14.3. Użytkownicy w procesie projektowania interakcji człowiekkomputer
- 14.3.1. Modele ludzkich zachowań
- 14.3.2. Projektowanie interakcji skoncentrowane na użytkowników
- 14.3.3. Prototypowanie we współpracy z użytkownikiem
- 14.4. Projektowanie interfejsów komunikacji człowiekkomputer
- 14.4.1. Psychologia codzienności
- 14.4.2. Projektowanie wyglądu interfejsu użytkownika aplikacji
- 14.4.3. Wizualizacja informacji
- 14.4.4. Fizyczne interfejsy użytkownika
- 14.5. Jakość interakcji człowiekkomputer
- 14.5.1. Ocena interfejsu użytkownika metody jakościowe
- 14.5.2. Ocena interfejsu użytkownika kontrolowane eksperymenty
- 14.5.3. Jakość interakcji człowiekkomputer
- 14.6. Innowacyjne interfejsy dla interakcji człowiekkomputer
- 14.6.1. Urządzenia wejściowe
- 14.6.2. Urządzenia wyjściowe
- Bibliografia
- Rozdział 15. Bazy danych. Big Data
- 15.1. Wprowadzenie
- 15.2. Właściwości bazy danych
- 15.3. Generacje baz danych
- 15.4. Relacyjne bazy danych
- 15.5. Modele danych
- 15.6. Model związków encji
- 15.7. Normalizacja modelu relacyjnego
- 15.8. Rozszerzenia obiektowe w bazach danych
- 15.9. Dostęp do systemów bazodanowych język SQL
- 15.10. Systemy Big Data
- 15.10.1. Klasyfikacja dużych zbiorów danych
- 15.10.2. Przetwarzanie i gromadzenie zbiorów Big Data
- 15.10.3. Zastosowanie Big Data
- Bibliografia
- Rozdział 16. Zarządzanie projektami informatycznymi
- 16.1. Wprowadzenie
- 16.2. Istota i problemy zarządzania projektami informatycznymi
- 16.3. Cykl życia projektu
- 16.4. Planowanie i monitorowanie zakresu
- 16.4.1. Identyfikacja działań
- 16.4.2. Struktura podziału pracy
- 16.4.3. Monitorowanie i kontrola zakresu
- 16.5. Zarządzanie czasem
- 16.5.1. Sieć działań
- 16.5.2. Harmonogram Gantta
- 16.5.3. Metoda ścieżki krytycznej
- 16.5.4. Kompresja działań i czasu trwania
- Bibliografia
- Część V. Systemy informatyczne zarządzania
- Rozdział 17. Systemy ERP
- 17.1. Wprowadzenie
- 17.2. Geneza systemów ERP
- 17.2.1. Systemy ERP na tle ewolucji systemów wspomagających zarządzanie
- 17.2.2. Modele zintegrowanych systemów informatycznych
- 17.3. System ERP jako zintegrowany system informatyczny
- 17.3.1. Struktura i właściwości systemu ERP
- 17.3.2. Rynek systemów ERP
- 17.4. System ERP a zarządzanie łańcuchem dostaw SCM
- 17.4.1. Łańcuch dostaw i łańcuch wartości
- 17.4.2. Istota i zakres zarządzania łańcuchem dostaw
- 17.5. Wdrażanie i użytkowanie systemów ERP
- 17.5.1. Projekt wdrożeniowy a cykl życia systemu ERP
- 17.5.2. Użytkowanie systemów ERP
- 17.5.3. SAP Solution Manager jako platforma wdrażania i utrzymania
- 17.6. Przesłanki i kierunki rozwoju systemów ERP
- Bibliografia
- Rozdział 18. Systemy CRM i analityka biznesowa
- 18.1. Wprowadzenie
- 18.2. CRM jako strategia zarządzania
- 18.2.1. Założenia strategii CRM
- 18.2.2. Podstawowe pojęcia strategii CRM
- 18.3. Architektura i obszary zastosowania systemów CRM
- 18.3.1. Architektura systemu CRM
- 18.3.2. Obszary zastosowania oraz funkcjonalność systemu CRM
- 18.4. Analityka biznesowa w zarządzaniu wiedzą o klientach
- 18.4.1. Zarządzanie wiedzą o klientach
- 18.4.2. Pojęcie i narzędzia analityki biznesowej
- 18.4.3. Analityka biznesowa w zarządzania wiedzą o klientach
- 18.4.4. Poziomy dojrzałości analityki biznesowej
- 18.4.5. Kierunki rozwoju oraz rynek narzędzi analityki biznesowej
- 18.5. Wdrażanie systemów CRM
- 18.5.1. Rynek systemów CRM
- 18.5.2. Proces wdrażania systemu CRM
- 18.5.3. Koszty i korzyści z wdrożenia systemu CRM
- 18.5.4. Outsourcing informatyczny
- Bibliografia
- Rozdział 19. Systemy Business Intelligence
- 19.1. Wprowadzenie
- 19.2. Pojęcie Business Intelligence
- 19.3. Hurtownie danych
- 19.3.1. Istota hurtowni danych
- 19.3.2. Schematy hurtowni danych
- 19.3.3. Zasada działania procesu ETL
- 19.4. Narzędzia Business Intelligence
- 19.4.1. Zastosowanie
- 19.4.2. Architektura Business Intelligence
- 19.4.3. Narzędzia analityczne kostki wielowymiarowe OLAP
- Bibliografia
- Rozdział 20. Elektroniczny obieg informacji
- 20.1. Wprowadzenie
- 20.2. Istota i funkcjonalność systemów zarządzania przepływem pracy
- 20.3. Procesy elektronicznego przepływu pracy
- 20.4. Systemy zarządzania treścią (CMS)
- 20.5. EDI elektroniczna wymiana dokumentów
- 20.6. Dokument elektroniczny oraz XML
- 20.7. Wspomaganie pracy grupowej
- Bibliografia
- Część VI. Gospodarka wiedzy
- Rozdział 21. Zarządzanie wiedzą
- 21.1. Wprowadzenie
- 21.2. Wiedza we współczesnej organizacji
- 21.2.1. Podział wiedzy
- 21.2.2. Cechy wiedzy
- 21.3. Istota zarządzania wiedzą
- 21.3.1. Cykl i procesy zarządzania wiedzą
- 21.3.2. Poziomy zarządzania wiedzą
- 21.3.3. Strategie zarządzania wiedzą
- 21.4. Systemy zarządzania wiedzą
- 21.4.1. Architektura systemów zarządzania wiedzą
- 21.4.2. Projektowanie systemów zarządzania wiedzą
- 21.4.3. Zadania i funkcje systemów zarządzania wiedzą
- 21.5. Narzędzia wspierające zarządzanie wiedzą
- Bibliografia
- Rozdział 22. Społeczeństwo informacyjne, cyfryzacja
- 22.1. Wprowadzenie
- 22.2. Definicja i cechy społeczeństwa informacyjnego
- 22.2.1. Definicja społeczeństwa informacyjnego
- 22.2.2. Cechy społeczeństwa informacyjnego
- 22.2.3. Społeczeństwo informacyjne zagrożenia oraz wykluczenie cyfrowe
- 22.3. Definicja i cechy technologii cyfrowej cyfryzacji
- 22.4. Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Unii Europejskiej
- 22.5. Inicjatywy światowe dotyczące społeczeństwa informacyjnego
- 22.6. Wybrane raporty i dane statystyczne dotyczące społeczeństwa informacyjnego
- Bibliografia
- Rozdział 23. Biznes elektroniczny
- 23.1. Wprowadzenie
- 23.2. E-biznes podstawowe pojęcia
- 23.2.1. E-biznes pojęcie i rozwój
- 23.2.2. Internet ewolucja i wykorzystanie w biznesie
- 23.2.3. E-biznes jako element e-gospodarki
- 23.3. Modele biznesu elektronicznego
- 23.3.1. Pojęcie oraz klasyfikacja relacji i modeli e-biznesu
- 23.3.2. Charakterystyka podstawowych modeli e-biznesu
- 23.4. E-handel
- 23.4.1. Pojęcie, korzyści i rynek e-handlu
- 23.4.2. E-sklep
- Bibliografia
- Rozdział 24. Internet Rzeczy
- 24.1. Wprowadzenie
- 24.2. Definicja Internetu Rzeczy
- 24.3. Modele komunikacji Internetu Rzeczy
- 24.4. Zastosowania Internetu Rzeczy
- 24.5. Problemy związane z implementacją Internetu Rzeczy
- 24.5.1. Aspekty techniczne
- 24.5.2. Bezpieczeństwo
- 24.5.3. Prywatność
- 24.5.4. Interoperacyjność
- 24.5.5. Aspekty prawne
- 24.6. Przemysł 4.0
- 24.7. Internet Wszechrzeczy
- Bibliografia
- Rozdział 25. E-learning w biznesie
- 25.1. Wprowadzenie
- 25.2. Koncepcja e-learningu
- 25.2.1. E-learning 1.0
- 25.2.2. E-learning 2.0
- 25.2.3. M-learning
- 25.2.4. MOOC
- 25.3. Wykorzystanie e-learningu w biznesie
- 25.3.1. Rozwój rynku e-learningu
- 25.3.2. Obszary zastosowań e-learningu w biznesie
- 25.3.3. E-learning w szkolnictwie wyższym i firmach szkoleniowych
- 25.3.4. Wirtualne kampusy
- 25.3.5. Korzyści stosowania e-learningu w biznesie
- 25.4. Technologie e-learningowe stosowane w biznesie
- 25.4.1. Wirtualne środowisko nauczania
- 25.4.2. Platforma e-learningowa
- 25.4.3. Narzędzie autorskie
- 25.4.4. Repozytorium obiektów nauczania
- 25.4.5. Media społecznościowe
- 25.4.6. Narzędzia komunikacji i współpracy
- Bibliografia
- Część VII. Ekonomia, prawo i etyka w informatyce
- Rozdział 26. Ekonomiczna ocena przedsięwzięć informatycznych
- 26.1. Wprowadzenie
- 26.2. Ekonomiczne aspekty przedsięwzięć informatycznych
- 26.3. Metody ekonomicznej oceny przedsięwzięć informatycznych
- 26.3.1. Metody fundamentalne
- 26.3.2. Metody kompozytowe
- 26.3.3. Metody dedykowane
- 26.4. Metody oceny ryzyka
- 26.5. Audyt systemów informatycznych
- Bibliografia
- Rozdział 27. Prawne aspekty informatyki
- 27.1. Wprowadzenie
- 27.2. Prawna regulacja dostępu do informacji
- 27.2.1. Wolność informacji i prawo do informacji publicznej
- 27.2.2. Ochrona prywatności osób fizycznych
- 27.2.3. Ochrona tajemnic przedsiębiorców
- 27.3. Ochrona praw autorskich
- 27.3.1. Zasady ogólne
- 27.3.2. Ochrona programów komputerowych i baz danych
- 27.4. Infrastruktura informacyjna państwa
- 27.4.1. Pojęcie infrastruktury informacyjnej państwa
- 27.4.2. Neutralność technologiczna państwa i interoperacyjność systemów teleinformatycznych państwa
- 27.4.3. Referencyjne rejestry publiczne prowadzone w formie elektronicznej
- 27.4.4. Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
- 27.5. Podpis elektroniczny, usługi zaufania i identyfikacja elektroniczna
- 27.5.1. Podpis elektroniczny a podpis cyfrowy
- 27.5.2. Rodzaje podpisu elektronicznego
- 27.5.3. Skutki prawne podpisu elektronicznego
- 27.6. Obrót elektroniczny
- 27.6.1. Uwagi ogólne
- 27.6.2. Handel elektroniczny
- 27.6.3. Świadczenie usług drogą elektroniczną
- 27.6.4. Pieniądz elektroniczny
- 27.7. Prawo karne komputerowe
- 27.7.1. Przestępstwa pospolite dokonywane za pomocą narzędzi informatycznych
- 27.7.2. Przestępstwa komputerowe
- 27.7.3. Haking. Nieuprawniony dostęp do informacji
- 27.7.4. Zakaz posiadania nielegalnego oprogramowania lub danych
- Bibliografia
- Rozdział 28. ACM Code of Ethics and Professional Conduct
- DZIAŁ B. ZASTOSOWANIA
- Rozdział 29. Informatyka bankowa
- 29.1. Wprowadzenie
- 29.2. Pojęcia podstawowe
- 29.3. Podstawy prawne
- 29.3.1. Ustawa Prawo bankowe oraz Rekomendacja D KNF
- 29.3.2. Pozostałe regulacje i rekomendacje
- 29.4. System centralny
- 29.4.1. Podstawowe funkcjonalności
- 29.4.2. Architektura systemu centralnego
- 29.5. Systemy wspomagające
- 29.5.1. Obsługa wniosków New Account
- 29.5.2. CRM
- 29.5.3. Rozwiązania współpracy z zewnętrznymi organizacjami obsługi kart, bankomatów oraz płatności
- 29.5.4. Bankowość internetowa
- 29.5.6. Hurtownia danych
- Bibliografia
- Rozdział 30. Informatyka w ubezpieczeniach
- 30.1. Wprowadzenie
- 30.2. Podstawowe zagadnienia informatyki w ubezpieczeniach
- 30.2.1. Specyfika sektora ubezpieczeniowego
- 30.2.2. Podstawowe pojęcia informatyki w ubezpieczeniach
- 30.3. Rola informatyki w ubezpieczeniach
- 30.3.1. Łańcuch wartości w informatyce w ubezpieczeniach
- 30.3.2. Domeny biznesowe systemów ubezpieczeniowych
- 30.4. Uwarunkowania rozwoju informatyki w ubezpieczeniach
- 30.4.1. Regulacje Komisji Nadzoru Finansowego
- 30.4.2. Solvency II zmiany regulacyjne unijnego sektora ubezpieczeń
- 30.5. Perspektywa klienta w systemach ubezpieczeniowych
- Bibliografia
- Rozdział 31. Informatyka w logistyce
- 31.1. Wprowadzenie
- 31.2. Wspólna płaszczyzna informatyki i logistyki
- 31.2.1. Logistyka informacji zarządczej
- 31.2.2. E-logistyka
- 31.3. Oprogramowanie w logistyce
- 31.3.1. Systemy klasy ERP
- 31.3.2. Systemy klasy WMS i WES
- 31.3.3. Systemy klasy SCM
- 31.3.4. Programy agentowe
- 31.3.5. Pozostałe rozwiązania
- 31.4. Systemy automatycznej identyfikacji
- 31.4.1. Kody kreskowe
- 31.4.2. Radiowe systemy identyfikacji danych (RFID)
- 31.4.3. Pozostałe rozwiązania
- 31.5. Kierunki rozwoju informatyki logistycznej
- 31.5.1. Sztuczna inteligencja
- 31.5.2. Telematyka
- 31.5.3. Analityka danych
- Bibliografia
- Rozdział 32. Informatyka medyczna
- 32.1. Wprowadzenie
- 32.2. Różne wymiary zdrowia
- 32.2.1. Zdrowie pojęcie wieloaspektowe
- 33.2.2. Rodzaje ryzyka zdrowotnego
- 32.2.3. Zdrowie bez granic
- 32.2.4. Medykalizacja
- 32.2.5. Upodmiotowienie
- 32.2.6. Zdrowie przesłanki dla biznesu
- 32.2.7. Zarządzanie systemami informatycznymi dla ochrony zdrowia w organizacjach
- 32.2.8. Podziały w zdrowiu
- 32.3. Systemy informatyczne a ochrona zdrowia
- 32.3.1. Obszary systemów informatycznych dla ochrony zdrowia
- 32.3.2. Systemy informatyczne w ochronie zdrowia
- 32.3.3. Standardy i klasyfikacje w obszarze ochrony zdrowia
- 32.3.4. Elektroniczna dokumentacja medyczna pacjentów
- 32.3.5. Podawanie leków
- 32.3.6. Systemy obrazowania medycznego
- 32.3.7. Aplikacje mobilne
- 32.3.8. Gry medyczne
- 32.4. Inne zagadnienia
- 32.4.1. Wsparcie dla niepełnosprawnych
- 32.4.2. Kwestie prywatności i bezpieczeństwa
- 32.4.3. Zdrowie w sieci
- Bibliografia
- Rozdział 33. E-administracja
- 33.1. Wprowadzenie
- 33.2. Istota e-administracji
- 33.3. Uwarunkowania skutecznego wdrożenia e-administracji
- 33.4. Bankowość internetowa i e-administracja w Estonii
- 33.5. E-dowód osobisty oraz mobilny dowód osobisty (mID)
- 33.6. Wybory przez internet w Estonii
- 33.7. Wnioski
- Bibliografia
- Rozdział 34. Informatyka śledcza
- 34.1. Wprowadzenie
- 34.2. Podstawowe definicje
- 34.3. Przestępczość komputerowa
- 34.4. Normy i standardy informatyki śledczej
- 34.5. Podstawy postępowania z cyfrowymi śladami dowodowymi
- Bibliografia
- Rozdział 35. Telepraca w przedsiębiorstwie
- 35.1. Wprowadzenie
- 35.2. Istota telepracy
- 35.3. Rodzaje telepracy
- 35.3.1. Telepraca mobilna
- 35.3.2. Telepraca w miejscu zamieszkania
- 35.3.3. Telepraca w telecentrach
- 35.3.4. Telepraca sporadyczna
- 35.4. Porównanie tradycyjnej pracy biurowej i telepracy
- 35.5. Motywacje do wdrożenia telepracy
- 35.5.1. Bezpośrednie korzyści finansowo-organizacyjne
- 35.5.2. Telepraca i potencjalne korzyści w kontekście: pracarodzina
- 35.5.3. Wpływ telepracy na ochronę środowiska
- 35.6. Zagrożenia dla bezpieczeństwa informacji oraz środki zaradcze w kontekście pracy zdalnej
- 35.6.1. Bezpieczeństwo informacji w firmach
- 35.6.2. Telepraca a potencjalne ryzyko utraty danych
- 35.6.3. Systemy i procedury zabezpieczające dane w telepracy
- 35.7. Narzędzia wspomagające współpracę między pracownikami
- 35.7.1. Komunikacja ze współpracownikami
- 35.7.2. Telepraca a wideokonferencje
- 35.7.3. Repozytoria wyników pracy
- 35.8. Systemy wspomagające zdalne zarządzanie zespołem
- 35.8.1. Systemy podziału zadań
- 35.8.2. Systemy badania postępów pracy
- 35.8.3. Kontrola czasu pracy
- Bibliografia
- Słownik definicji
- Table of Contents
- O redaktorach i autorach
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Promocja
Jak ważne jest bezpieczeństwo systemów, osób i instytucji w dobie trwających wojen, również tych cybernetycznych, nie trzeba nikogo przekonywać. Jest to bardzo ważna kwestia, dlatego istotne jest również przygotowanie się instytucji i społeczeństw na czyhające już od dawna zagrożenia z tym związane. Dotyczy to również gospodarki i firm, nie tylko t- ePub + Mobi pkt
(62,30 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Promocja
Światowy bestseller, który uczy, jak tworzyć bezpieczne systemy informatyczne. Podręcznik obejmuje nie tylko podstawy techniczne, takie jak kryptografia, kontrola dostępu i odporność na manipulacje, ale także sposób ich wykorzystania w prawdziwym życiu. Realne studia przypadków dotyczące bezpieczeństwa systemów płatności, systemów wojskowych, ekosy- ePub + Mobi pkt
(97,30 zł najniższa cena z 30 dni)
111.20 zł
139.00 zł (-20%) -
Promocja
Światowy bestseller, który uczy, jak tworzyć bezpieczne systemy informatyczne. Podręcznik obejmuje nie tylko podstawy techniczne, takie jak kryptografia, kontrola dostępu i odporność na manipulacje, ale także sposób ich wykorzystania w prawdziwym życiu. Realne studia przypadków dotyczące bezpieczeństwa systemów płatności, systemów wojskowych, ekosy- ePub + Mobi pkt
(97,30 zł najniższa cena z 30 dni)
111.20 zł
139.00 zł (-20%) -
Promocja
W książce Sztuczna inteligencja. Co każdy powinien wiedzieć Jerry Kaplan analizuje złożone problemy dotyczące sztucznej inteligencji jasnym, nietechnicznym językiem. Czy maszyny naprawdę mogą przewyższyć ludzką inteligencję? Jak sztuczna inteligencja wpłynie na nasze miejsca pracy i dochody? Czy robot może świadomie popełnić przestępstwo? Czy maszy- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,20 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Książka całościowo opisuje wszystkie aspekty zawodu, odpowiedzialności testerskiej oraz wymagane kompetencje miękkie i twarde. Robi to w odwołaniu do realiów rynkowych i współczesnych trendów. Dzieli się na dwie części: w pierwszej autor, czyli Radosław Smilgin obszernie omawia podstawy zawodu testera w drugiej oddaje w ręce czytelnika praktyczne przykłady i gotowe narzędzia do użycia w pracy.
- ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Promocja
Toczy się cicha rewolucja. () Maszyny, które przejawiają właściwości przypominające żywe istoty przyciągają sporo uwagi. Nadszedł czas, by dowiedzieć się o nich czegoś więcej. W jaki sposób działają? Czy stanowią zagrożenie, czy może bezprecedensową szansę? () Trwają prace nad opracowaniem robotów służących do rożnego rodzaju zastosowań niekiedy ko- ePub + Mobi pkt
(41,30 zł najniższa cena z 30 dni)
47.20 zł
59.00 zł (-20%) -
Promocja
Nowe, drugie wydanie bestsellerowej książki, która jest atrakcyjnym wprowadzeniem do świata programowania. Została ona całkowicie zaktualizowana, poprawiona i dostosowana do najnowszej wersji Pythona. Zawiera nowe zadania i łamigłówki. Książka ta została napisana z myślą o Tobie i Twoich rodzicach. Przeznaczona jest dla dzieci od lat 10. Autor omaw- ePub + Mobi pkt
(48,30 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%) -
Promocja
Książka Cyberwalka. Militarny wymiar działań jest poświęcona cyberwalce rozumianej jako militarny wymiar działań. Przedstawione w niej są zarówno aspekty techniczne, społeczne, jak również czysto wojskowe. Książka ta jest unikalną monografią poświęconą teorii i praktyce cyberwalki prowadzonej przez siły zbrojne oraz aparatu pojęciowego z nią związa- ePub + Mobi pkt
(55,30 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł (-20%) -
Promocja
Niniejsza książka to czwarta część 4-tomowego opracowania z zakresu podstaw elektroniki i elektrotechniki. Powstała jako tłumaczenie kultowej pozycji wydawnictwa Pearson: Electrical Engineering Principles and Applications. Podręcznik Profesora Hambleya z Uniwersytetu Technicznego w Michigan stanowi ciekawe ujęcie zagadnień dotyczących podstaw elekt- ePub + Mobi pkt
(62,30 zł najniższa cena z 30 dni)
71.20 zł
89.00 zł (-20%) -
Promocja
Druga część tej kultowej pozycji z zakresu elektrotechniki, elektroniki oraz obwodów magnetycznych i maszyn elektrycznych dotyczy systemów cyfrowych i obejmuje takie zagadnienia jak: układy logiczne, komputery, mikrokontrolery oraz komputerowe systemy pomiarowe. Autor prezentuje bardzo praktyczne podejście do wielu zagadnień, co jest niezwykle cenn- ePub + Mobi pkt
(55,30 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł (-20%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Informatyka ekonomiczna. Teoria i zastosowania Praca zbiorowa (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)