C#. Rusz głową! Wydanie IV
- Autorzy:
- Andrew Stellman, Jennifer Greene
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 41
- Stron:
- 736
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Opis książki: C#. Rusz głową! Wydanie IV
C# jest dziś uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały i sukcesywnie rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Profesjonalni programiści, którzy pisali już kod w C++ lub Javie, bardzo często wybierają właśnie C#. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby był pierwszym językiem programowania przyszłego programisty, który przy okazji nauki chce rozwijać pasję i świetnie się bawić!
Understand... - Zrozum różnicę między klasami a obiektami.
Exercise your... - Sprawdź umiejętności z zakresu C#, pisząc gry trójwymiarowe w Unity...
...and by... - ...i rozwijając poważniejsze aplikacje.
Learn how to... - Naucz się, jak sprawić, by IDE wykonywało za Ciebie żmudne zadania.
Build... - Już od pierwszego rozdziału twórz satysfakcjonujące i ciekawe projekty.
Master the... - Opanuj zasady programowania obiektowego.
Inheritance - Dziedziczenie
Encapsulation - Hermetyzacja
Abstraction - Abstrakcja
Polymorphism - Polimorfizm
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. Oznacza to tyle, że dzięki niej zaangażujesz swój mózg, wykorzystasz wiele zmysłów i niepostrzeżenie przyswoisz język C# 8.0 i umiejętność pracy w Visual Studio 2019. Naukę programowania rozpoczniesz od napisania działającej gry.
Później dowiesz się, jak używać klas, czym jest programowanie obiektowe, jak tworzyć gry trójwymiarowe w Unity i jak korzystać z technologii LINQ. Będziesz się tego uczyć, rozwiązując łamigłówki, wykonując praktyczne ćwiczenia i pisząc aplikacje. Ani się obejrzysz, a staniesz się znakomitym, gotowym na dalsze wyzwania programistą C#!
"Wielkie dzięki! Wasze książki pomogły mi w rozpoczęciu kariery".
Ryan White, Programista gier
"Andrew i Jennifer napisali zwięzłe, rzetelne, a przede wszystkim ciekawe wprowadzenie do programowania w C#".
Jon Galloway, Starszy menedżer programu w zespole .NET Community, Microsoft
"Jeśli chcesz dokładnie poznać C# i mieć z tego przyjemność, to trzymasz w ręku właściwą książkę".
Andy Parker, Początkujący programista C#
C#: rusz głową, programuj i ciesz się kodem!
Wybrane bestsellery
-
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)111.30 zł
159.00 zł(-30%) -
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
To kolejne, przejrzane i zaktualizowane wydanie doskonałego podręcznika dla programistów. Znalazły się tu zwięzłe i dokładne informacje na temat języka C#, Common Language Runtime (CLR) oraz platformy .NET Core. Zaprezentowano precyzyjne opisy pojęć i konkretne przypadki użycia, a poszczególne za...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł(-40%) -
Ta książka ma pełnić funkcję użytecznej ściągawki zawierającej wszystko, co potrzebne do pracy z C#. Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — i tym samym wesprzeć pracę każdego, komu zależy na sprawnym pisaniu kodu w języku C#. Jest też...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Ta książka jest przystępnie napisanym podręcznikiem dla początkujących programistów. Dokładne omówienie koncepcji programistycznych umożliwi zrozumienie zasad pisania kodu C#, działania środowiska .NET Framework czy koncepcji relacyjnych baz danych. Dzięki książce można bardzo szybko zacząć tworz...
Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)104.30 zł
149.00 zł(-30%) -
Unity jest zaawansowanym środowiskiem przeznaczonym do tworzenia gier 3D. Równocześnie może stanowić początek wspaniałej przygody z C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem programowania. Taka ścieżka nauki pozwala na uniknięcie niezrozumiałego dla początkujących żargonu czy niejasnej...
Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.95 zł
69.00 zł(-45%) -
Jeśli uczysz się programowania od niedawna i chcesz tworzyć aplikacje desktopowe przy użyciu technologii WPF, to jest to książka dla Ciebie! Z jej pomocą szybko rozpoczniesz pisanie programów. W ten sposób, tworząc kolejne aplikacje okienkowe, będziesz poznawać kluczowe możliwości tej platformy.
Wprowadzenie do WPF. Tworzenie aplikacji w WPF przy użyciu XAML i C# Wprowadzenie do WPF. Tworzenie aplikacji w WPF przy użyciu XAML i C#
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do tworzenia gier 2D w Unity. Dokładnie wyjaśniono w niej filozofię działania tego środowiska i zasady projektowania gier korzystających z silnika Unity. Starannie opisano takie zagadnienia jak arkusze duszków, dzielone kafelki i mapa kafelków. Omówiono r...
Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C# Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duż...
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%)
O autorach książki
2 Andrew Stellman, Jennifer GreeneAndrew Stellman — programista, architekt, menedżer projektów, agile coach. Ma ponad 20 lat doświadczenia w budowaniu zaawansowanych systemów informatycznych. Zarządzał międzynarodowymi zespołami oraz doradzał organizacjom takim jak Microsoft, Bank of America oraz MIT.
Jennifer Greene - analityk biznesowy, agile coach, testerka oraz prelegentka. Ma ogromne doświadczenie w obszarze tworzenia oprogramowania, potwierdzone ponad 20 latami praktyki w różnych obszarach. W swojej karierze rozwiązywała skomplikowane problemy we współpracy ze znakomitymi programistami.
Andrew Stellman, Jennifer Greene - pozostałe książki
-
What will you learn from this book?Dive into C# and create apps, user interfaces, games, and more using this fun and highly visual introduction to C#, .NET Core, and Visual Studio. With this completely updated guide, which covers C# 8.0 and Visual Studio 2019, beginning programmers like you will ...(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%) -
Metodyki zwinne różnią się od standardowego prowadzenia projektów. Jeśli Twój zespół programistów nigdy nie pracował zgodnie z ideą Agile, najwyższy czas to zmienić, zwłaszcza że zwinność staje się niezwykle modna! Dzięki tej nietuzinkowej, innowacyjnej książce błyskawicznie zrozumiesz, co się kr...(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Now updated for the 2021 PMP Exam What will you learn from this book?Head First PMP teaches you the latest principles and certification objectives in The PMBOK® Guide in a unique and inspiring way. This updated fourth edition takes you beyond specific questions and answers with a unique visu...
Head First PMP. A Learner's Companion to Passing the Project Management Professional Exam. 4th Edition Head First PMP. A Learner's Companion to Passing the Project Management Professional Exam. 4th Edition
(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Head First Agile is a complete guide to learning real-world agile ideas, practices, principles.What will you learn from this book?In Head First Agile, you'll learn all about the ideas behind agile and the straightforward practices that drive it. You'll take deep dives into Scrum, XP, Lean, and Ka...
Head First Agile. A Brain-Friendly Guide to Agile Principles, Ideas, and Real-World Practices Head First Agile. A Brain-Friendly Guide to Agile Principles, Ideas, and Real-World Practices
(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)203.15 zł
239.00 zł(-15%) -
Agile, czyli podejście zwinne, zrewolucjonizowało sposób budowania programowania. Jednak ponieważ do wyboru jest wiele metodyk zwinnych, „przechodzenie na podejście zwinne” może okazać się trudne. Ta praktyczna książka pomoże Ci odnaleźć się w tej dziedzinie. Poznasz podstawowe zasady...
Agile. Przewodnik po zwinnych metodykach programowania Agile. Przewodnik po zwinnych metodykach programowania
-
Learning Agile is a comprehensive guide to the most popular agile methods, written in a light and engaging style that makes it easy for you to learn. Agile has revolutionized the way teams approach software development, but with dozens of agile methodologies to choose from, the decision to "go ag...
Learning Agile. Understanding Scrum, XP, Lean, and Kanban Learning Agile. Understanding Scrum, XP, Lean, and Kanban
(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)169.15 zł
199.00 zł(-15%) -
Najnowsze wydanie tej książki, należącej do cenionej serii „Rusz głową”, zostało zaktualizowane, poprawione oraz rozszerzone o dodatkowy projekt na platformę Windows Phone. Gdy pochłoniesz te kilkaset stron, zaczniesz swobodnie korzystać z języka C#, jego konstrukcji i możliwości. Ksi...(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
W książce Head First C#. Edycja polska autorzy, jak zwykle w charakterystyczny dla tej serii — niekonwencjonalny, a przy tym niezwykle skuteczny sposób, nauczą Cię niezbędnych podstaw C#. Lektura tej książki pozwoli Ci na swobodne poruszanie się wśród takich zagadnień jak wykorzystanie i...(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)
58.20 zł
97.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce, należącej do cenionej serii "Rusz głową", opanujesz język C# w mgnieniu oka! Tylko kilkaset stron dzieli Cię od swobodnego poruszania się w kodzie napisanym w tym języku. Każda z tych stron charakteryzuje się odpowiednią dawką humoru, doskonałą przejrzystością oraz perfekcyjni...(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
What's it like to work on a great software development team facing an impossible problem? How do you build an effective team? Can a group of people who don't get along still build good software? How does a team leader keep everyone on track when the stakes are high and the schedule is tight?Beaut...
Beautiful Teams. Inspiring and Cautionary Tales from Veteran Team Leaders Beautiful Teams. Inspiring and Cautionary Tales from Veteran Team Leaders
(29.90 zł najniższa cena z 30 dni)126.65 zł
149.00 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Head First C#: A Learner's Guide to Real-World Programming with C# and .NET Core, 4th Edition
- Tłumaczenie:
- Tomasz Walczak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7900-8, 9788328379008
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-01-25
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7901-5, 9788328379015
- Data wydania ebooka:
-
2022-01-25
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x225
- Numer z katalogu:
- 150663
- Rozmiar pliku Pdf:
- 71.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C# - Programowanie
Spis treści książki
- Dla kogo przeznaczona jest ta książka? (xxx)
- Wiemy, co sobie myślisz (xxxi)
- Wiemy, co sobie myśli Twój mózg (xxxi)
- Metapoznanie - myślenie o myśleniu (xxxiii)
- Oto co zrobiliśmy (xxxiv)
- Oto co możesz zrobić, aby zmusić swój mózg do posłuszeństwa (xxxv)
- Przeczytaj to (xxxvi)
- Zespół redaktorów merytorycznych xxxiii)
- Podziękowania (xxxix)
- Dlaczego warto opanować C#? (2)
- Visual Studio jest narzędziem do pisania kodu oraz poznawania języka C# (3)
- Utwórz pierwszy projekt w Visual Studio (4)
- Napiszmy grę! (6)
- Proces tworzenia gry (7)
- Utwórz projekt WPF w Visual Studio (8)
- Użyj języka XAML do zaprojektowania okna (12)
- Zaprojektuj okno gry (13)
- Ustaw wielkość okna i podaj nagłówek za pomocą właściwości w XAML-u (14)
- Dodaj wiersze i kolumny do siatki w XAML-u (16)
- Wyrównaj wielkości wierszy i kolumn (17)
- Dodaj kontrolki TextBlock do siatki (18)
- Teraz możesz zacząć pisać kod gry (21)
- Wygeneruj metodę konfigurującą grę (22)
- Dokończ metodę SetUpGame (24)
- Uruchom program (26)
- Dodaj nowy projekt do systemu kontroli wersji (30)
- Następny krok tworzenia gry to dodanie obsługi kliknięć myszą (33)
- Spraw, aby kontrolki TextBlock reagowały na kliknięcia myszą (34)
- Dodaj kod metody TextBlock_MouseDown (37)
- Spraw, aby pozostałe kontrolki TextBlock wywoływały tę samą procedurę obsługi zdarzeń MouseDown (38)
- Ukończ grę, dodając zegar (39)
- Dodaj zegar do kodu gry (40)
- Użyj debugera do znalezienia przyczyny wyjątku (42)
- Dodaj resztę kodu i dokończ grę (46)
- Aktualizowanie kodu w systemie kontroli wersji (47)
- Przyjrzyj się plikom aplikacji konsolowej (50)
- W jednej przestrzeni nazw (i jednym pliku!) mogą się znajdować dwie klasy (52)
- Instrukcje są cegiełkami do tworzenia aplikacji (55)
- Programy używają zmiennych do pracy z danymi (56)
- Generowanie nowej metody używającej zmiennych (58)
- Dodaj do metody kod używający operatorów (59)
- Używanie debugera do obserwowania zmian zmiennych (60)
- Używanie operatorów do pracy ze zmiennymi (62)
- Instrukcje if służą do podejmowania decyzji (63)
- Pętle powtarzają wykonywanie operacji (64)
- Używanie fragmentów kodu do pisania pętli (67)
- Mechanika interfejsów użytkownika zależy od kontrolek (71)
- Tworzenie aplikacji WPF do eksperymentowania z kontrolkami (72)
- Dodawanie kontrolki TextBox do aplikacji (75)
- Dodawanie kodu C# do obsługi kontrolki TextBlock (77)
- Dodawanie procedury obsługi zdarzeń dopuszczającej tylko dane liczbowe (79)
- Dodawanie suwaków w dolnym wierszu siatki (83)
- Dodawanie kodu C# do obsługi pozostałych kontrolek (84)
- Unity jest rozbudowanym narzędziem do projektowania gier (88)
- Pobieranie Unity Hub (89)
- Używanie Unity Hub do tworzenia nowego projektu (90)
- Przejmij kontrolę nad układem Unity (91)
- Sceną jest środowisko 3D (92)
- Gry Unity są tworzone za pomocą obiektów gry (GameObject) (93)
- Używanie narzędzia przenoszenia do przesuwania obiektów gry (94)
- Okno Inspector wyświetla komponenty obiektów gry (95)
- Określ materiał kuli (96)
- Obracanie kuli (99)
- Bądź kreatywny! (102)
- Jeśli kod jest przydatny, można ponownie go wykorzystać (104)
- Niektóre metody przyjmują parametry i zwracają wartość (105)
- Napisz program, który wybiera karty (106)
- Utwórz aplikację konsolową PickRandomCards (107)
- Dokończ metodę PickSomeCards (108)
- Gotowa klasa CardPicker (110)
- Ania pracuje nad następną grą (113)
- Przygotuj papierowy prototyp klasycznej gry (116)
- Następny krok: zbuduj wersję WPF aplikacji do wybierania kart (118)
- StackPanel to kontener rozmieszczający inne kontrolki jedna nad drugą (119)
- Ponownie wykorzystaj klasę CardPicker w nowej aplikacji WPF (120)
- Użyj siatki i kontrolki StackPanel do określenia układu głównego okna (121)
- Przygotuj układ okna aplikacji desktopowej do wybierania kart (122)
- Ania może użyć obiektów do rozwiązania problemu (126)
- Klasa służy do tworzenia obiektów (127)
- Gdy tworzysz nowy obiekt na podstawie klasy, jest on nazywany jej instancją (128)
- Lepsze rozwiązanie dla Ani - wszystko dzięki obiektom (129)
- Instancja używa pól do śledzenia stanu (133)
- Dziękujemy za pamięć (136)
- Co program ma na myśli (137)
- Czasem kod jest mało czytelny (138)
- Używaj zrozumiałych nazw klas i metod (140)
- Zbuduj klasę reprezentującą ludzi (146)
- Istnieje łatwiejszy sposób na inicjowanie obiektów w C# (148)
- Użyj okna C# Interactive do uruchamiania kodu C# (154)
- Oskar potrzebuje naszej pomocy! (156)
- Karty postaci służą do zapisywania różnych danych na kartce (157)
- Typ zmiennej określa, jakiego rodzaju dane może ona przechowywać (158)
- C# udostępnia kilka typów do przechowywania liczb całkowitych (159)
- Porozmawiajmy o łańcuchach znaków (161)
- Literał to wartość bezpośrednio zapisana w kodzie (162)
- Zmienne są jak kubek na dane (165)
- Także inne typy mają różne rozmiary (166)
- 10 kilogramów danych w 5-kilogramowej torbie (167)
- Rzutowanie umożliwia kopiowanie wartości, których C# nie potrafi automatycznie przekształcić na inny typ (168)
- C# niektóre konwersje przeprowadza automatycznie (171)
- Gdy wywołujesz metodę, argumenty muszą być zgodne z typami parametrów (172)
- Pomóżmy Oskarowi w eksperymentach z punktami umiejętności (176)
- Użyj kompilatora C# do znalezienia błędnego wiersza kodu (178)
- Używaj zmiennych referencyjnych, aby uzyskać dostęp do obiektów (186)
- Wiele referencji i ich efekty uboczne (190)
- Obiekty komunikują się między sobą za pomocą referencji (198)
- Tablice przechowują wiele wartości (200)
- Tablice mogą zawierać zmienne referencyjne (201)
- null oznacza referencję, która nic nie wskazuje (203)
- Witaj w Budżetowych Kanapkach Jarka Niechluja (208)
- Skrypty C# odpowiadają za działanie obiektów gry (214)
- Dodaj skrypt C# do obiektu gry (215)
- Napisz kod C# do rotowania kuli (216)
- Dodaj punkt przerwania i zdebuguj grę (218)
- Użyj debugera, aby zrozumieć działanie wartości Time.deltaTime (219)
- Dodaj walec, aby zobaczyć, gdzie znajduje się oś Y (220)
- Dodaj do klasy pola określające kąt i szybkość rotacji (221)
- Użyj wywołania Debug.DrawRay, aby zbadać działanie wektorów trójwymiarowych (222)
- Uruchom grę, aby zobaczyć promień w widoku Scene (223)
- Rotowanie bili względem punktu sceny (224)
- Użyj Unity, aby przyjrzeć się rotacji i wektorom (225)
- Bądź kreatywny! (226)
- Pomóż Oskarowi w definiowaniu rzutów obrażeń (228)
- Napisz aplikację konsolową do obliczania obrażeń (229)
- Zaprojektuj kod XAML dla wersji WPF kalkulatora obrażeń (231)
- Kod zaplecza kalkulatora obrażeń (232)
- Rozmowy przy stole (a może - dyskusja nad kostkami?) (233)
- Spróbuj wyeliminować błąd (234)
- Użyj metody Debug.WriteLine do wyświetlania informacji diagnostycznych (235)
- Łatwo jest przypadkowo błędnie użyć obiektów (238)
- Hermetyzacja oznacza utworzenie niektórych danych klasy jako prywatnych (239)
- Użyj hermetyzacji do kontrolowania dostępu do metod i pól klasy (240)
- Ale czy pole RealName NAPRAWDĘ jest chronione? (241)
- Prywatne pola i metody są dostępne tylko w instancjach tej samej klasy (242)
- Po co jest hermetyzacja? Potraktuj obiekt jak czarną skrzynkę... (247)
- Zastosuj hermetyzację, aby ulepszyć klasę SwordDamage (251)
- Hermetyzacja zapewnia bezpieczeństwo danych (252)
- Napisz aplikację konsolową do testowania klasy PaintballGun (253)
- Właściwości ułatwiają hermetyzację (254)
- Zmodyfikuj metodę Main, aby używała właściwości Balls (255)
- Automatycznie implementowane właściwości upraszczają kod (256)
- Użyj prywatnego settera, aby utworzyć właściwość tylko do odczytu (257)
- Co zrobić, aby zmienić pojemność magazynka? (258)
- Do inicjowania właściwości użyj konstruktora z parametrami (259)
- Podaj argumenty, gdy używasz słowa kluczowego new (260)
- Obliczanie obrażeń od DODATKOWYCH broni (274)
- Użyj instrukcji switch do dopasowywania wartości (275)
- Jeszcze jedna sprawa - czy możemy obliczyć obrażenia od sztyletu? I od buławy? (277)
- Zastosowanie dziedziczenia pozwala napisać kod tylko raz (278)
- Zbuduj model klas, zaczynając od klas ogólnych i przechodząc do bardziej wyspecjalizowanych (279)
- Jak zaprojektujesz symulator zoo? (280)
- Każda podklasa rozszerza klasę bazową (285)
- Użyj dwukropka, aby rozszerzyć klasę bazową (290)
- W podklasie można przesłaniać metody, aby modyfikować lub zastępować odziedziczone składowe (292)
- Niektóre składowe są implementowane tylko w podklasie (297)
- Użyj debugera, aby zrozumieć przesłanianie (298)
- Zbuduj aplikację, aby lepiej poznać słowa kluczowe virtual i override (300)
- Podklasa może ukrywać metody z klasy bazowej (302)
- Używaj słów kluczowych override i virtual do dziedziczenia operacji (304)
- Gdy klasa bazowa zawiera konstruktor, w podklasie trzeba go wywołać (307)
- Pora ukończyć zadanie dla Oskara (309)
- Zbuduj system zarządzania rojem pszczół (316)
- Klasa Queen - jak królowa zarządza robotnicami? (318)
- Interfejs użytkownika: dodaj kod XAML głównego okna (319)
- Sprzężenie zwrotne wpływa na grę w zarządzanie rojem (328)
- Na podstawie niektórych klas nigdy nie należy tworzyć obiektów (332)
- Klasy abstrakcyjne celowo są niekompletne (334)
- Jak wspominaliśmy, niektórych klas nie należy używać do tworzenia obiektów (336)
- Metoda abstrakcyjna nie ma ciała (337)
- Właściwości abstrakcyjne działają tak jak metody abstrakcyjne (338)
- Zbudujmy grę w Unity! (344)
- Utwórz nowy materiał w katalogu Materials (345)
- Wygeneruj bilę w losowym punkcie sceny (346)
- Użyj debugera, aby zrozumieć wywołanie Random.value (347)
- Przekształć obiekt gry w obiekt prefab (348)
- Utwórz skrypt do sterowania grą (349)
- Dołącz skrypt do głównej kamery (350)
- Wciśnij Play, aby uruchomić kod (351)
- Użyj okna Inspector do pracy z instancjami obiektów gry (352)
- Wykorzystaj silnik fizyki, aby uniknąć pokrywania się bil (353)
- Bądź kreatywny! (354)
- Rój został zaatakowany! (356)
- Można zastosować rzutowanie, aby wywołać metodę DefendHive (357)
- Interfejs definiuje metody i właściwości, jakie klasa musi implementować (358)
- Nabierz wprawy w używaniu interfejsów (360)
- Nie możesz utworzyć obiektu typu interfejsu, ale możesz utworzyć referencję do interfejsu (366)
- Referencje typów interfejsowych są zwykłymi referencjami do obiektów (369)
- RoboPszczoła 4000 potrafi wykonywać pracę robotnic bez zużywania cennego miodu (370)
- Właściwość Job interfejsu IWorker to prowizorka (374)
- Do sprawdzania typu obiektu użyj instrukcji "is" (375)
- Użyj "is" do uzyskania dostępu do metod w podklasie (376)
- Co zrobić, jeśli inne zwierzęta też mają pływać lub polować w stadzie? (378)
- Używaj interfejsów do pracy z klasami, które wykonują to samo zadanie (379)
- Bezpiecznie poruszaj się po hierarchii klas za pomocą instrukcji "is" (380)
- C# udostępnia też inne narzędzie do bezpiecznej konwersji typów: słowo kluczowe "as" (381)
- Stosuj rzutowanie w górę i w dół, aby poruszać się po hierarchii klas (382)
- Rzutowanie w górę przekształca obiekt typu CoffeeMaker w obiekt typu Appliance (384)
- Rzutowanie w dół zmienia obiekt typu Appliance ponownie w obiekt typu CoffeeMaker (385)
- Rzutowanie w górę i w dół działa także dla interfejsów (386)
- Interfejsy mogą dziedziczyć po innych interfejsach (388)
- Interfejsy mogą zawierać składowe statyczne (395)
- Domyślne implementacje zawierają ciało metod interfejsów (396)
- Dodaj metodę ScareAdults z implementacją domyślną (397)
- Wiązanie danych powoduje automatyczną aktualizację kontrolek WPF (399)
- Zmodyfikuj system zarządzania rojem, aby używał wiązania danych (400)
- Polimorfizm oznacza, że jeden obiekt może przyjmować wiele różnych postaci (403)
- Łańcuchy znaków nie zawsze nadają się do przechowywania kategorii danych (406)
- Wyliczenia umożliwiają pracę ze zbiorem poprawnych wartości (407)
- Wyliczenia umożliwiają reprezentowanie liczb za pomocą nazw (408)
- Moglibyśmy użyć tablicy do tworzenia talii kart... (411)
- Listy umożliwiają łatwe przechowywanie kolekcji czegokolwiek (413)
- Listy dają więcej możliwości niż tablice (414)
- Utwórzmy aplikację do przechowywania butów (417)
- Generyczne kolekcje mogą przechowywać wartości dowolnego typu (420)
- Inicjalizatory kolekcji są podobne do inicjalizatorów obiektów (426)
- Utwórzmy listę kaczek (427)
- Listy są proste, ale SORTOWANIE bywa skomplikowane (428)
- Interfejs IComparable
pomaga liście sortować kaczki (429) - Użyj obiektu typu IComparer, aby poinformować listę, jak sortować elementy (430)
- Utwórz obiekt komparatora (431)
- Przesłonienie metody ToString umożliwia obiektowi opisywanie samego siebie (435)
- Zaktualizuj pętle foreach, aby obiekty typów Duck i Card wyświetlały informacje o sobie w konsoli (436)
- Możesz zrzutować w górę całą listę, używając interfejsu IEnumerable
(440) - Użyj słownika do przechowywania kluczy i wartości (442)
- Przegląd możliwości słowników (443)
- Napisz program używający słownika (444)
- Jeszcze WIĘCEJ typów kolekcji... (445)
- Kolejka to kolekcja typu FIFO (first in, first out) (446)
- Stos to kolekcja typu LIFO (last in, last out) (447)
- Ćwiczenie do pobrania - dwie talie (452)
- Dodaj wynik zwiększany po kliknięciu bili przez gracza (454)
- Dodaj dwa różne tryby gry (455)
- Dodaj tryb gry (456)
- Dodaj interfejs użytkownika do gry (458)
- Skonfiguruj obiekt Text wyświetlający wynik w interfejsie użytkownika (459)
- Dodaj przycisk, który wywołuje metodę uruchamiającą grę (460)
- Dodaj kod obsługi przycisku Zagraj ponownie i pola z wynikiem (461)
- Dokończ kod gry (462)
- Wykaż się kreatywnością! (466)
- Jacek jest wielkim fanem Kapitana Wspaniałego (468)
- Użyj technologii LINQ do pisania kwerend dotyczących kolekcji (470)
- LINQ działa dla każdego obiektu z implementacją interfejsu IEnumerable
(472) - Składnia kwerend LINQ (475)
- LINQ działa dla obiektów (477)
- Użyj kwerendy LINQ do ukończenia aplikacji dla Jacka (478)
- Słowo kluczowe var powoduje, że C# wywnioskowuje typy zmiennych (480)
- Kwerendy LINQ są wykonywane dopiero, gdy chcesz użyć ich wyników (487)
- Użyj kwerendy grupującej do rozdzielenia sekwencji na grupy (488)
- Użyj kwerend złączających do scalania danych z dwóch sekwencji (491)
- Użyj słowa kluczowego new do utworzenia typu anonimowego (492)
- Dodaj projekt z testami jednostkowymi do aplikacji zarządzającej kolekcją komiksów Jacka (502)
- Napisz pierwszy test jednostkowy (503)
- Napisz test jednostkowy metody GetReviews (505)
- Napisz testy jednostkowe uwzględniające przypadki brzegowe i nietypowe dane (506)
- Użyj operatora => do tworzenia wyrażeń lambda (508)
- Jazda próbna z lambdami (509)
- Refaktoryzacja kodu dotyczącego klaunów za pomocą lambd (510)
- Użyj operatora ?: do podejmowania decyzji w lambdach (513)
- Wyrażenia lambda i LINQ (514)
- Kwerendy LINQ można zapisywać jako łańcuch metod LINQ (515)
- Użyj operatora => do tworzenia wyrażeń switch (517)
- Omówienie klasy Enumerable (521)
- Ręczne tworzenie sekwencji umożliwiającej wyliczanie (522)
- Użyj instrukcji yield return do tworzenia własnych sekwencji (523)
- Użyj instrukcji yield return, aby zrefaktoryzować klasę ManualSportSequence (524)
- Ćwiczenie do pobrania: Go Fish (527)
- W .NET do odczytu i zapisu danych używane są strumienie (530)
- Różne strumienie wczytują i zapisują różne dane (531)
- Klasa FileStream wczytuje i zapisuje bajty w plikach (532)
- Zapis tekstu w pliku w trzech prostych krokach (533)
- Kanciarz realizuje następny diaboliczny plan (534)
- Użyj klasy StreamReader do odczytu pliku (537)
- Dane mogą przechodzić przez więcej niż jeden strumień (538)
- Używanie statycznych klas File i Directory do pracy z plikami i katalogami (542)
- IDisposable gwarantuje, że obiekty zostaną poprawnie zamknięte (545)
- Użyj klasy MemoryStream do strumieniowania danych do pamięci (547)
- Co dzieje się z obiektem w czasie serializacji? (553)
- Czym dokładnie JEST stan obiektu? Co trzeba zapisać? (554)
- Użyj klasy JsonSerialization do serializacji obiektów (556)
- Format JSON obejmuje tylko dane, a nie specyficzne typy języka C# (559)
- Następny krok - zanurzenie się w dane (561)
- Łańcuchy znaków w C# są kodowane w formacie Unicode (563)
- Visual Studio bardzo dobrze współdziała z Unicode (565)
- Platforma .NET używa formatu Unicode do przechowywania znaków i tekstu (566)
- C# może wykorzystać tablice bajtów do przenoszenia danych (568)
- Użyj klasy BinaryWriter do zapisu danych binarnych (569)
- Użyj klasy BinaryReader do wczytania danych (570)
- Przeglądarka danych szesnastkowych pozwala zobaczyć bajty z pliku (572)
- Użyj metody Stream.Read do wczytania bajtów ze strumienia (574)
- Zmodyfikuj przeglądarkę danych szesnastkowych, aby używała argumentów z wiersza poleceń (575)
- Ćwiczenie do pobrania - zabawa w chowanego (576)
- Utwórz nowy projekt w Unity i zacznij przygotowywać scenę (578)
- Przygotuj kamerę (579)
- Utwórz obiekt gry reprezentujący gracza (580)
- Wprowadzenie do systemu nawigowania w Unity (581)
- Przygotowanie siatki nawigacyjnej (582)
- Spraw, aby postać automatycznie poruszała się po obszarze gry (583)
- Życie i śmierć obiektu (590)
- Używaj (ostrożnie) klasy GC do wymuszania odśmiecania pamięci (591)
- Finalizator obiektu - Twoja ostatnia szansa, by coś ZROBIĆ (592)
- Kiedy DOKŁADNIE uruchamiany jest finalizator? (593)
- Finalizatory nie mogą zależeć od innych obiektów (595)
- Struktura wygląda jak obiekt... (599)
- Wartości są kopiowane; referencje są przypisywane (600)
- Struktury są typami bezpośrednimi; klasy są typami referencyjnymi (601)
- Stos a sterta - więcej o pamięci (603)
- Używaj parametrów out, aby zwrócić z metody więcej niż jedną wartość (606)
- Przekazywanie przez referencję z użyciem modyfikatora ref (607)
- Używaj parametrów opcjonalnych do podawania wartości domyślnych (608)
- Referencja null nie wskazuje żadnego obiektu (609)
- Typy referencyjne niedopuszczające null pomagają unikać wyjątków NRE (610)
- Operator ?? pomaga radzić sobie z null (611)
- Typy bezpośrednie dopuszczające null mogą równać się null i być bezpiecznie obsługiwane (612)
- Kapitan Wspaniały - ale nie do końca (613)
- Metody rozszerzające dodają nowe operacje do ISTNIEJĄCYCH klas (617)
- Rozszerzanie typu podstawowego - string (619)
- Przeglądarka danych szesnastkowych wczytuje nazwę pliku z wiersza poleceń (624)
- Gdy program zgłasza wyjątek, CLR generuje obiekt wyjątku (628)
- Wszystkie obiekty wyjątków dziedziczą po klasie System.Exception (629)
- Istnieją pliki, które nie umożliwiają wykonania zrzutu szesnastkowego (632)
- Co się dzieje, gdy wywoływana metoda jest ryzykowna? (633)
- Obsługa wyjątków za pomocą bloków try-catch (634)
- Użyj debugera do prześledzenia przepływu sterowania w bloku try-catch (635)
- Jeśli masz kod, który trzeba ZAWSZE uruchamiać, użyj bloku finally (636)
- Ogólny blok catch obsługuje wyjątki typu System.Exception (637)
- Używaj wyjątku odpowiedniego do sytuacji (642)
- Filtry wyjątków pomagają tworzyć precyzyjne bloki do ich obsługi (646)
- Najgorszy blok catch W HISTORII - ogólny blok catch z komentarzami (648)
- Tymczasowe rozwiązania są akceptowalne (tymczasowo) (649)
- Zacznijmy od miejsca, w którym zakończyliśmy poprzednie ćwiczenia z Unity (652)
- Dodaj platformę do sceny (653)
- Użyj opcji wstępnego obliczania, aby umożliwić chodzenie po platformie (654)
- Dodaj schody i rampę do siatki nawigacyjnej (655)
- Rozwiąż problem z wysokością w siatce nawigacyjnej (657)
- Dodaj komponent NavMesh Obstacle (658)
- Dodaj skrypt do przesuwania przeszkody w górę i w dół (659)
- Wykaż się kreatywnością! (660)
- Dlaczego powinieneś opanować C#? (664)
- Utwórz pierwszy projekt w Visual Studio (666)
- Napiszmy grę! (670)
- Utwórz projekt WebAssembly platformy Blazor w Visual Studio (672)
- Uruchom aplikację sieciową Blazor w przeglądarce (674)
- Teraz jesteś gotowy, by zacząć pisać kod aplikacji (676)
- Dokończ tworzenie listy emoji i wyświetl ją w aplikacji (680)
- Rozmieść zwierzęta w losowej kolejności (682)
- Uruchamianie gry w debugerze (684)
- Dodaj nowy projekt do systemu kontroli wersji (688)
- Dodaj kod C# do obsługi kliknięć myszą (689)
- Dodaj procedury obsługi kliknięć do przycisków (690)
- Przetestuj kod obsługi zdarzeń (692)
- Użyj debugera do rozwiązania problemu (693)
- Namierz błąd, który powoduje problem (696)
- Dodaj kod do resetowania gry po jej ukończeniu (698)
- Dodaj zegar do kodu gry (702)
- Uporządkuj menu nawigacyjne (704)
- Kontrolki wpływają na mechanikę interfejsów użytkownika (706)
- Utwórz nowy projekt WebAssembly platformy Blazor (707)
- Utwórz stronę z suwakiem (708)
- Dodaj do aplikacji pole na dane tekstowe (710)
- Dodaj do aplikacji okna wyboru koloru i daty (713)
- Następne zadanie - zbuduj bazującą na platformie Blazor wersję aplikacji do wybierania kart (714)
- Układ strony jest określany za pomocą wierszy i kolumn (716)
- Wiązanie danych umożliwia modyfikowanie zmiennej za pomocą suwaka (717)
- Witaj w Budżetowych Kanapkach Jarka Niechluja! (720)
- Skorowidz (729)
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Zacznij pisać programy w języku C#. Utwórz coś wspaniałego... i to szybko
ROZDZIAŁ 2. Zanurz się w C#. Instrukcje, klasy i kod
ĆWICZENIA z Unity nr 1. Poznawaj C# z Unity
ROZDZIAŁ 3. Obiekty - orientuj się! Aby kod miał sens
ROZDZIAŁ 4. Typy i referencje. Pobieranie referencji
ĆWICZENIA z Unity nr 2. Pisanie kodu C# w Unity
ROZDZIAŁ 5. Hermetyzacja. Zapewnij prywatność swoich sekretów
ROZDZIAŁ 6. Dziedziczenie. Drzewo genealogiczne obiektów
ĆWICZENIA z Unity nr 3. Instancje obiektów gry
ROZDZIAŁ 7. Interfejsy, rzutowanie i instrukcja "is". Spełnianie obietnic przez klasy
ROZDZIAŁ 8. Wyliczenia i kolekcje. Porządkowanie danych
ĆWICZENIA z Unity nr 4. Interfejsy użytkownika
ROZDZIAŁ 9. LINQ i lambdy. Kontroluj swoje dane
ROZDZIAŁ 10. Odczyt i zapis plików. Zachowaj dla mnie ostatni bajt
ĆWICZENIA z Unity nr 5. Ray casting
11. KAPITAN WSPANIAŁY. ŚMIERĆ OBIEKTU
ROZDZIAŁ 12. Obsługa wyjątków. Gaszenie pożarów staje się nudne
ĆWICZENIA z Unity nr 6. Nawigowanie po scenie
DODATEK A. Projekty ASP.NET Core Blazor. Przewodnik ucznia po Visual Studio for Mac
DODATEK B. Kata z programowania. Podręcznik dla zaawansowanych i/lub niecierpliwych
Helion - inne książki
-
W tej książce omówiono techniki wdrażania systemów na platformie AWS i zasady zarządzania nimi. Zaprezentowano podstawy korzystania z usługi Identity and Access Management oraz narzędzia sieciowe i monitorujące chmury AWS. Poruszono tematy Virtual Private Cloud, Elastic Compute Cloud, równoważeni...
AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych AWS dla administratorów systemów. Tworzenie i utrzymywanie niezawodnych aplikacji chmurowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą zrozumieć działanie Lightning Network i wykorzystać możliwości tej technologii we własnych aplikacjach. Z lektury tej pozycji skorzystają programiści, architekci systemowi i inżynierowie. Omówiono w niej podstawy funkcjonowania sieci LN i sposoby ...
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
IT przeżywa rozkwit, czego dowodem jest to, że w pierwszym półroczu 2022 roku 25 procent ogłoszeń o pracy było skierowanych właśnie do przedstawicieli tej branży. Na ten imponujący wynik składają się oferty dla specjalistów do spraw rozwoju oprogramowania (16 procent wszystkich ogłoszeń). Nic wię...
Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach Ścieżka testera. Certyfikat ISTQB w pytaniach i odpowiedziach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się programować w języku VBA. Dowiesz się także, w jaki sposób można zautomatyzować wiele żmudnych czynności wykonywanych w Excelu i w innych aplikacjach pakietu MS Office. Naukę rozpoczniesz od podstaw, które podano tu w przystępnej i zrozumiałej formie. Dowiesz się, ...
Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy Automatyzacja w VBA dla Excela 2019. Receptury. Jak przyspieszać rutynowe zadania i zwiększać efektywność pracy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)118.30 zł
169.00 zł(-30%) -
Ta książka jest znakomitym wprowadzeniem do Power BI. Dzięki niej nauczysz się modelowania danych, technik definiowania relacji oraz tworzenia modeli danych. Dowiesz się też, jak prowadzić obliczenia za pomocą funkcji modelowania. Poznasz także podstawy pisania kodu w języku DAX i korzystania z n...
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)83.30 zł
119.00 zł(-30%) -
To drugi tom klasycznego podręcznika wiedzy o sztucznej inteligencji. Podobnie jak w wypadku pierwszej części, lektura tej książki nie wymaga wybitnej znajomości tematu. Dzięki przejrzystości tekstu i umiejętnemu unikaniu nadmiernego formalizmu można w dość łatwy sposób zrozumieć kluczowe idee i ...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 2
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)90.30 zł
129.00 zł(-30%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisuj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.90 zł
37.00 zł(-30%) -
Znalezienie odpowiedzi na zaprzątające umysł pytania z zakresu automatyzacji zwykle wiąże się ze spędzeniem długich godzin na wertowaniu niespójnej dokumentacji lub przeszukiwaniu forum Atlassian Community, gdzie swoimi problemami (a także autorskimi pomysłami na ich rozwiązanie) dzielą się inni ...
Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych Atlassian Jira Server & Data Center. Programowanie rozwiązań w projektach biznesowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: C#. Rusz głową! Wydanie IV Andrew Stellman, Jennifer Greene (41)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(12)
(11)
(2)
(2)
(9)
(5)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Piotr B, Student
Data dodania: 2018-08-19 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał, Administartor
Data dodania: 2017-06-13 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Kamil Niewęgłowski, młodszy programista
Data dodania: 2015-03-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
MP, IT
Data dodania: 2014-05-10 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mateusz Salach, Student
Data dodania: 2014-02-15 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Piotrek,
Data dodania: 2013-08-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-04-21 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Paweł Szwoch, Programista
Data dodania: 2013-01-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-10-18 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-10-01 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-12-01 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maciej Klemarczyk, Technik informatyk
Data dodania: 2011-11-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-02-10 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał Araszkiewicz, Programista
Data dodania: 2017-01-02 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Dawid Kuglarz,
Data dodania: 2016-07-19 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Boży,
Data dodania: 2015-11-18 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-06-02 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Bartek, programista
Data dodania: 2013-10-21 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł,
Data dodania: 2013-10-10 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
bez podpisu,
Data dodania: 2013-09-13 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-11-07 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał Grontkowski, Programista, student
Data dodania: 2011-12-28 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-07-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Damian,
Data dodania: 2016-01-29 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Rafał Gubała, student
Data dodania: 2014-12-24 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Szymon Zachariasz,
Data dodania: 2019-01-15 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
michał,
Data dodania: 2012-10-25 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-03-18 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2018-12-29 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-10-29 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Zbigniew Bernacki,
Data dodania: 2018-05-16 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-06-21 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał L, Programista
Data dodania: 2016-12-20 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł Mazurek,
Data dodania: 2016-09-09 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
K&O, Student
Data dodania: 2015-08-24 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
studentka
Data dodania: 2015-08-11 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-02-14 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Zawiedziony,
Data dodania: 2018-10-25 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-03-22 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-11-20 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mirek, info
Data dodania: 2012-09-11 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii