Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV Adam Freeman
- Autor:
- Adam Freeman
- Serie wydawnicze:
- Apress
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 2.8/6 Opinie: 6
- Stron:
- 784
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV
Angular jest frameworkiem napisanym w języku TypeScript. Służy do tworzenia złożonych, nowoczesnych i wydajnych aplikacji działających po stronie klienta. Jest rozwijany przez Google i cieszy się dużym uznaniem projektantów aplikacji: ułatwia tworzenie poprawnego, czystego kodu, umożliwia bezproblemowe testowanie, a praca programisty z tym frameworkiem jest przyjemna, efektywna i satysfakcjonująca. Aby w pełni wykorzystać możliwości Angulara, koniecznie trzeba się zapoznać z architekturą jego aplikacji, a także z modułami, komponentami i powiązaniami danych.
To kolejne wydanie popularnego przewodnika, będącego starannie przygotowanym połączeniem opisu architekturalnego, specyfikacji technicznej i praktycznych wskazówek. Pozwala na niemal natychmiastowe rozpoczęcie pracy w Angularze. Na początek czeka Cię zapoznanie się ze wzorcem MVC, z jego zaletami i zastosowaniem. Następnie zaczniesz pisać funkcjonalne aplikacje - stopniowo będziesz przechodzić do coraz bardziej zaawansowanych i złożonych rozwiązań. Poszczególne przykłady zostały omówione w sposób jasny, zrozumiały i spójny. Dodatkowo w książce przedstawiono mnóstwo wskazówek i szczegółów, pozwalających na efektywną pracę i uzyskiwanie najlepszych efektów. Nie zabrakło także prezentacji najczęściej spotykanych problemów i metod ich rozwiązywania.
W książce:
- dokładne omówienie wzorca MVC
- tworzenie złożonych i dynamicznych aplikacji w Angularze
- używanie narzędzi ng podczas tworzenia projektów w Angularze
- rozszerzanie i dostosowywanie frameworka Angular
- prowadzenie testów jednostkowych dla projektów w Angularze
Dobre rozwiązanie dla aplikacji klienta? Z Angularem się uda!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
To interesujące, zwięzłe i wyjątkowo praktyczne wprowadzenie do programowania w języku JavaScript. Już podczas lektury pierwszych stron zaczniesz pisać własny kod, będziesz znajdować rozwiązania różnych wyzwań, a także tworzyć aplikacje internetowe i zabawne gry. Rozpoczniesz od poznania podstawowych koncepcji stosowanych w programowaniu, takich jak zmienne, tablice, obiekty, funkcje, konstrukcje warunkowe, pętle itd. Następnie nauczysz się łączyć skrypty JavaScript z kodem HTML i CSS, aby tworzyć interaktywne aplikacje internetowe. Ze swoich nowych umiejętności skorzystasz podczas pracy nad trzema większymi projektami: grą w stylu Pong, aplikacją generującą muzykę i platformą przeznaczoną do wizualizacji danych pobranych za pomocą API.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z biblioteką React, takie jak składnia JSX, wzorce zaawansowane, wirtualny model DOM, mechanizm rekoncyliacji Reacta, a także zaawansowane techniki optymalizacji. W rzeczywistości jest to dość złożona biblioteka, jednak tutaj jej tajniki zostały wyjaśnione w wyjątkowo przystępny sposób. A to oznacza, że szybko i dogłębnie zrozumiesz mechanizmy kryjące się za działaniem Reacta, zdobędziesz umiejętności pozwalające na tworzenie intuicyjnego kodu Reacta, zrozumiesz jego niuanse i koncepcje ― i przejdziesz na zupełnie nowy poziom biegłości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ― pozwoli Ci to natychmiast wypróbować działanie tworzonych programów, które w przyszłości mogą posłużyć jako moduły większych aplikacji. Zagadnienia dotyczące JavaScriptu uzupełniono wprowadzeniem do HTML i CSS, co pomoże Ci dokładnie zrozumieć sposób działania nowoczesnych aplikacji internetowych. Przygotujesz się także do pracy z bibliotekami, frameworkami i takimi narzędziami jak React, Angular i Node.js.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne wydanie wyczerpującego, kompleksowego przewodnika po języku JavaScript oraz jego najważniejszych klienckich i serwerowych interfejsach API. Książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą nauczyć się JavaScriptu lub udoskonalić swoje umiejętności tworzenia kodu. Ujęto w niej wersję ES2020 tego języka. Poza praktycznymi wyjaśnieniami dotyczącymi jego struktur i ich stosowania znalazły się tu liczne przykłady, wskazówki i porady. To wydanie zawiera nowe rozdziały poświęcone klasom, modułom, iteratorom, generatorom, promesom i instrukcjom async/await. W efekcie powstał całościowy obraz ekosystemu JavaScript wraz z opisem jego zawiłości, potencjalnych problemów i najlepszych metod radzenia sobie z nimi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.40 zł
139.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%) -
Promocja
JavaScript to bardzo popularny język programowania, który z rozwiązania stosowanego niegdyś głównie do wykonywania prostych akcji na stronach internetowych ewoluował do postaci pełnoprawnego narzędzia, które z powodzeniem można wykorzystywać w rozmaitych sytuacjach i na wielu różnych platformach do tworzenia całkiem zaawansowanych aplikacji. Uznanie użytkowników zapewniła JavaScriptowi jego prostota, doskonała dokumentacja oraz duże i stale powiększające się możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Learn to design domain-driven, consumer-focused REST APIs with this practical guide covering modern design, OpenAPI, JSON Schema, API lifecycles, and common pitfalls—offering a product-based approach that goes beyond the basics.
-
- pkt
-
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
-
This comprehensive guide offers a thoughtful look at the Node.js platform to help you put Node in context, understand what goes on under the hood, and learn how to take full advantage of Node—an essential reference for new and experienced developers alike.
-
- pkt
-
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
-
This book teaches you to sculpt landscapes, craft dynamic weather, optimize performance, elevate your skills, weave narratives, and build an impressive portfolio to join a game development community. Your journey to open world mastery begins now!
-
- pkt
-
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
-
This comprehensive guide helps you become a professional SharePoint Framework developer and deliver effective business solutions by teaching you to build, deploy, and manage robust SharePoint solutions through key concepts and real-world scenarios.
-
- pkt
-
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
O autorze książki
Adam Freeman - jest doświadczonym programistą, autorem wielu świetnie przyjętych książek o programowaniu w Javie. Tworzył również duże systemy rozproszone (platformy e-commerce). Zajmował stanowiska kierownicze w różnych firmach, wśród których są Netscape, Sun Microsystems, giełda NASDAQ i banki. Jest już na emeryturze, swój czas przeznacza na pisanie i bieganie na długie dystanse.
Adam Freeman - pozostałe książki
-
Promocja
Explore Node.js with practical examples that will teach you how to utilize open-source packages for real-world solutions. Gain the skills to develop and deploy server-side applications that enhance your client-side projects.-
- PDF + ePub pkt
- (125,10 zł najniższa cena z 30 dni)
125.10 zł
139.00 zł (-10%) -
-
Promocja
To drugie wydanie cenionego podręcznika dla początkujących programistów. Zawarty w nim materiał - podany jasno i przystępnie - pozwoli Ci w pełni poznać możliwości języka TypeScript 4. Naukę rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu w rzeczywistych projektach. Nauczysz się pracy z API DOM, a także z takimi frameworkami jak Angular, Vue.js i React. Stopniowo będziesz nabierać wprawy w stosowaniu w praktyce najbardziej zaawansowanych funkcji. Dowiesz się też, z jakimi problemami najczęściej borykają się programiści TypeScript i jak je rozwiązywać. W efekcie uzyskasz bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem, dzięki któremu poza uzyskaniem ważnych umiejętności odkryjesz najcenniejsze aspekty TypeScriptu. Rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu. Stopniowo będziesz się uczyć stosować w praktyce najbardziej zaawansowane funkcje. Dowiesz się, jak stworzyć bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych, a także poznasz kilka popularnych frameworków, takich jak Node.js, Angular, React i Vue.js. Znajdziesz tu również informacje o najczęściej występujących problemach oraz sposobach ich rozwiązywania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Niedostępna
-
Promocja
W książce przystępnie wyjaśniono zasady i techniki programowania w tym frameworku. Opisano szczegóły jego architektury oraz przedstawiono korzyści płynące z pracy z Reactem. Sporo miejsca poświęcono projektowaniu aplikacji oraz korzystaniu zarówno z samego frameworka, jak i towarzyszących mu narzędzi i najpopularniejszych bibliotek. Poszczególne zagadnienia są tu omawiane od podstaw, które następnie płynnie przechodzą do najbardziej zaawansowanych i wyszukanych technik programowania. Wszystkie informacje przedstawiono bardzo starannie, z zachowaniem ważnych szczegółów, dzięki czemu łatwo uzyskać wiedzę niezbędną do pisania aplikacji na wysokim, profesjonalnym poziomie. Nie zabrakło również wskazówek, dzięki którym można łatwo zdiagnozować najczęściej występujące problemy i skutecznie je rozwiązywać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Niedostępna
-
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest Vue.js i jak rozpocząć z nim pracę, przekonasz się także, jakie ma możliwości. Nauczysz się budować dynamiczne aplikacje wykorzystujące właściwości nowoczesnych przeglądarek internetowych i urządzeń. Odkryjesz zalety wzorca MVC (model – widok – kontroler) i dowiesz się, jak zadziwiająco sprawnym językiem stał się JavaScript. Zapoznasz się z anatomią projektu Vue.js, z procesami kompilacji i transformacji oraz nabierzesz biegłości w posługiwaniu się zaawansowanymi funkcjami frameworka. Liczne przykłady pozwolą Ci na niemal natychmiastowe przetestowanie opisywanych zagadnień w praktyce. W rezultacie bardzo szybko będziesz przygotowany do tworzenia zaawansowanych, reaktywnych i dynamicznych aplikacji WWW!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Niedostępna
-
Promocja
Książka rozpoczyna się od przedstawienia wzorca MVC i jego zalet. Ta wiedza następnie przydaje się do budowy własnego projektu za pomocą Angulara. Najpierw będzie to prosta, praktyczna aplikacja, a później zostaną przedstawione coraz bardziej zaawansowane funkcje. Każdy temat jasno i spójnie wyjaśniono, zamieszczając szczegóły konieczne do efektywnej pracy. Przedstawiono sposoby wykorzystywania różnych pożytecznych narzędzi, w tym frameworka Bootstrap, biblioteki Reactive Extensions czy frameworka Jasmine. Nie zabrakło objaśnień najczęściej występujących problemów oraz sposobów ich rozwiązywania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Ta książka została w całości poświęcona szkieletowi AngularJS. Sięgnij po nią i przekonaj się, w jaki sposób przygotować środowisko programistyczne, zbudować pierwszą aplikację i uzyskać dostęp do kontekstu. W kolejnych rozdziałach zaznajomisz się z możliwościami biblioteki Bootstrap oraz przejdziesz krótki kurs programowania w języku JavaScript. W części drugiej szczególny nacisk został położony na detale związane z pracą z AngularJS. Dowiesz się stąd, jak korzystać z dyrektyw, tworzyć własne dyrektywy oraz używać kontrolerów i zakresów. Ostatnia część książki została poświęcona pracy z modułami i usługami. Odkryjesz tu, jak pobrać dane z usług sieciowych, przetworzyć je i zaprezentować użytkownikowi. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty pracującego z AngularJS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Niedostępna
-
Promocja
Ta książka jest gruntownie uaktualnionym przewodnikiem po ASP.NET Core 3, przeznaczonym dla profesjonalnych programistów, którzy chcą w swoich projektach wykorzystać w pełni potencjał technologii Microsoftu. Wydanie zawiera kompletne i praktyczne omówienie ASP.NET Core 3. Znalazły się tu przydatne wskazówki dotyczące narzędzi potrzebnych podczas tworzenia nowoczesnych, skalowalnych aplikacji internetowych. Nowe funkcje — takie jak MVC 3, strony Razor, serwer Blazor i technologia Blazor WebAssembly — zostały dokładnie omówione i zaprezentowane na przykładach. Poruszono tutaj również takie tematy jak komponenty oprogramowania pośredniczącego, wbudowane usługi czy dołączanie modelu w żądaniu, a także zaprezentowano wiele bardziej zaawansowanych zagadnień, jak routing punktów końcowych i mechanizm wstrzykiwania zależności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Niedostępna
-
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i poprawionym wydaniem bardzo cenionego przez programistów podręcznika. Forma publikacji się nie zmieniła, jednak zawarte w niej informacje zostały gruntownie przejrzane. Wyjaśniono tu najważniejsze koncepcje frameworka ASP.NET Core MVC 2. Omówiono budowę kompletnej i w pełni funkcjonalnej aplikacji ASP.NET Core MVC 2, którą można wykorzystać w charakterze szablonu we własnych projektach. Oprócz podstaw zaprezentowano tu także bardziej zaawansowane tematy, takie jak routing URL, kontrolery RESTful, stosowanie silnika Razor i wiele innych ważnych zagadnień.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Omówiono nowe funkcje wprowadzone w ASP.NET MVC 5, takie jak definiowanie tras za pomocą atrybutów C# i nadpisywanie filtrów. Platforma ASP.NET MVC 5 zawiera znacznie poprawione funkcje przeznaczone do tworzenia aplikacji MVC. Nowe, znacznie bardziej zintegrowane środowisko programistyczne Visual Studio 2013 IDE zostało opracowane zwłaszcza pod kątem tworzenia aplikacji MVC.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Czasowo niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Apress
-
Promocja
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie popularnego podręcznika opracowanego przez specjalistów dla profesjonalistów. Dowiesz się z niego, czym jest rozproszona kontrola wersji i jakie daje korzyści. Poznasz poszczególne funkcjonalności Gita i nauczysz się je rozbudowywać tak, aby zaspokajały nawet najbardziej wyrafinowane potrzeby. W książce znalazły się również wyczerpujące opisy funkcji dostępnych w Git 2.0, a także omówienie systemu usług GitHub i jego zalet. Istotną zmianą w nowym wydaniu podręcznika jest uwzględnienie w znaczącej większości prezentowanych przykładów protokołu HTTP w miejsce SSH — co stanowi odpowiedź na rosnącą popularność HTTP.- Druk
- ePub + Mobi pkt
- (65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które dobrze poznały podstawy języka SQL i chcą nabrać biegłości w praktycznym zastosowaniu jego zaawansowanych funkcji. Poszczególne zagadnienia zostały zaprezentowane poprzez stopniową rozbudowę i zwiększanie złożoności prostych zapytań SQL. Omówiono takie techniki jak korelacja widoku osadzonego, operacje na zbiorach, analiza dzienników zdarzeń, a także sposoby używania klauzul, między innymi MODEL czy MATCH_RECOGNIZE. Znalazło się tu mnóstwo przykładów kodu SQL, skonstruowanego tak, aby maksymalnie ułatwić zrozumienie prezentowanych treści. To pomoże Ci zdobyć umiejętności, dzięki którym wydajność i wygoda użytkowania Twoich aplikacji istotnie się zwiększą!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik podzielono na trzy części tematyczne dotyczące kontroli wersji, zarządzania projektami i pracy zespołowej. To ułatwi Ci wdrożenie się do rzeczywistej pracy i rozwiązywanie problemów. Poznasz zasady planowania i realizacji projektów z GitHubem, a także wypróbujesz sposoby rozstrzygania konfliktów scalania, co sprawi, że poczujesz się pewniej w pracy zespołowej w profesjonalnym środowisku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Wzorce zaprezentowano wraz ze scenariuszami, do których mają zastosowanie. Omówiono też alternatywy i relacje zachodzące między wzorcami, pokazano również sposoby użycia narzędzi do refaktoryzacji (ReSharper) w celu ułatwienia implementacji. Nowe wydanie książki zostało uzupełnione o takie wzorce jak funkcyjny budowniczy, asynchroniczna metoda wytwórcza, adapter generycznych wartości i pełnomocnik kompozytu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do tworzenia gier 2D w Unity. Dokładnie wyjaśniono w niej filozofię działania tego środowiska i zasady projektowania gier korzystających z silnika Unity. Starannie opisano takie zagadnienia jak arkusze duszków, dzielone kafelki i mapa kafelków. Omówiono również powiązane z Unity kanały dystrybucyjne, dzięki którym odkrywanie, kupowanie i sprzedawanie gier jest bardzo proste. Poszczególne zagadnienia zostały wyjaśnione za pomocą fragmentów kodu C#.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Czasowo niedostępna
-
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Niedostępna
-
Promocja
W tej książce wyczerpująco przedstawiono nowoczesne metody rozwiązywania problemów obliczeniowych z tak różnych dziedzin, jak badania naukowe, inżynieria, finanse czy analiza danych za pomocą Pythona i jego bibliotek. Omówiono również wiele technik, w tym obliczenia oparte na tablicach, obliczenia symboliczne, metody wizualizacji danych, numeryczne operacje wejścia-wyjścia, rozwiązywanie równań, optymalizacja, interpolacja czy całkowanie. Pokazano także, jak rozwiązywać problemy obliczeniowe charakterystyczne dla takich dziedzin jak rozwiązywanie równań różniczkowych, analiza danych, modelowanie statystyczne i uczenie maszynowe. Znalazło się tu też wiele studiów przypadków, ukazujących zastosowanie Pythona w analizie danych i statystyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Ta książka jest znakomitym przewodnikiem, dzięki któremu zaczniesz tworzyć wydajne i bezbłędne aplikacje w Pythonie. Zaczniesz od formatowania i dokumentowania kodu, umiejętnego stosowania wbudowanych struktur, stosowania modułów i metaklas. W ten sposób nauczysz się pisać uporządkowany kod. Potem poznasz nowe funkcjonalności języka Python i dowiesz się, jak efektywnie z nich korzystać. Następnie dowiesz się, jak wykorzystywać zaawansowane cechy języka, takie jak programowanie asynchroniczne, określanie typów danych i obsługa ścieżek, a także jak diagnozować kod, wykonywać testy jednostkowe i integracyjne oraz przygotowywać kod do uruchomienia w środowisku produkcyjnym. Na końcu poznasz najważniejsze narzędzia przeznaczone do szybkiego tworzenia kodu, zarządzania jego wersjami i weryfikowania poprawności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Niedostępna
-
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów C#, którzy chcą poszerzyć wiedzę na temat sztuki programowania dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technik projektowych do rozwiązywania konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Dogłębnie przedstawiono tu implementację klasycznych wzorców wraz ze wskazówkami dotyczącymi ich możliwości. Omówiono znaczenie poszczególnych cech języków C# i F# dla implementacji wzorców. Pokazano cały szereg przykładów i scenariuszy, możliwych implementacji wzorców, ich alternatyw i wzajemnych relacji. Co więcej, zaprezentowano sposób wykorzystania dedykowanego narzędzia ReSharper do łatwej implementacji wzorców projektowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Czasowo niedostępna
Ebooka "Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Pro Angular 9: Build Powerful and Dynamic Web Apps, 4th Edition
- Tłumaczenie:
- Robert Górczyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7543-7, 9788328375437
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-05-25
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7544-4, 9788328375444
- Data wydania ebooka :
-
2021-05-25
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 164x239
- Numer z katalogu:
- 145231
- Rozmiar pliku Pdf:
- 41.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 17.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 32.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » JavaScript - Programowanie
Technologie webowe » Inne
Programowanie » Inne - Programowanie
- Serie wydawnicze: Apress
Spis treści książki
- O autorze
- O korektorze merytorycznym
- Część I Zaczynamy
- Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy
- Co powinieneś wiedzieć?
- Jaka jest struktura niniejszej książki?
- Część I. Zaczynamy
- Część II. Praca z Angularem
- Część III. Zaawansowane funkcje Angulara
- Czego nie znajdę w książce?
- Co jest potrzebne do programowania z użyciem Angulara?
- Jak skonfigurować środowisko programistyczne?
- Co zrobić w przypadku problemów podczas wykonywania przykładów?
- Co zrobić w sytuacji, gdy znajdę błąd w książce?
- Czy w książce znajdę wiele przykładów?
- Gdzie znajdę przykładowe fragmenty kodu?
- Jak mogę skontaktować się z autorem?
- Podsumowanie
- Rozdział 2. Pierwsza aplikacja w Angularze
- Przygotowanie środowiska programistycznego
- Instalowanie Node.js
- Instalowanie pakietu angular-cli
- Instalowanie edytora tekstu
- Instalowanie przeglądarki WWW
- Utworzenie i przygotowanie projektu
- Utworzenie projektu
- Uruchamianie narzędzi programistycznych
- Dodanie frameworka Angular do projektu
- Utworzenie danych modelu
- Utworzenie klasy listy rzeczy do zrobienia
- Wyświetlanie danych użytkownikowi
- Uaktualnienie komponentu
- Polecenie import
- Dekorator
- Klasa
- Nadawanie stylu elementom HTML
- Wyświetlenie listy rzeczy do zrobienia
- Utworzenie dwukierunkowego mechanizmu dołączania danych
- Filtrowanie zadań
- Dodawanie zadań
- Wyświetlanie wykonanych zadań
- Podsumowanie
- Przygotowanie środowiska programistycznego
- Rozdział 3. Umieszczenie Angulara w kontekście
- Sytuacje, w których Angular sprawdza się doskonale
- Aplikacje dwukierunkowe oraz w postaci pojedynczej strony
- Porównanie Angulara z Reactem i Vue.js
- Wzorzec MVC
- Model
- Kontroler (komponent)
- Dane widoku
- Widok (szablon)
- Usługi typu RESTful
- Najczęstsze pułapki podczas stosowania wzorca MVC
- Umieszczenie logiki w nieodpowiednim miejscu
- Przyjęcie formatu danych stosowanego w magazynie danych
- Wystarczająca ilość wiedzy, aby wpaść w tarapaty
- Podsumowanie
- Sytuacje, w których Angular sprawdza się doskonale
- Rozdział 4. Krótkie wprowadzenie do HTML i CSS
- Utworzenie przykładowego projektu
- Język HTML
- Element samozamykający się
- Atrybut
- Stosowanie atrybutu bez wartości
- Cytowanie literałów w atrybucie
- Treść elementu
- Struktura dokumentu
- Framework Bootstrap
- Stosowanie podstawowych klas Bootstrap
- Użycie klas kontekstu
- Użycie marginesu i dopełnienia
- Zmiana wielkości elementu
- Użycie frameworka Bootstrap do nadawania stylu tabeli
- Użycie frameworka Bootstrap do tworzenia formularzy HTML
- Użycie frameworka Bootstrap do utworzenia układu opartego na siatce
- Utworzenie responsywnego układu opartego na siatce
- Utworzenie uproszczonego układu opartego na siatce
- Stosowanie podstawowych klas Bootstrap
- Podsumowanie
- Rozdział 5. Wprowadzenie do języków JavaScript i TypeScript część 1.
- Utworzenie przykładowego projektu
- Podstawowy sposób pracy
- Używanie poleceń
- Definiowanie i używanie funkcji
- Definiowanie funkcji z parametrami
- Używanie parametrów domyślnych i resztowych
- Definiowanie funkcji zwracającej wartość
- Używanie funkcji jako argumentu innej funkcji
- Używanie funkcji strzałki
- Definiowanie funkcji z parametrami
- Używanie zmiennych i typów
- Używanie zmiennej domknięcia
- Używanie typów podstawowych
- Praca z wartością boolowską
- Praca z ciągiem tekstowym
- Używanie szablonu ciągu tekstowego
- Praca z liczbami
- Używanie operatorów JavaScript
- Używanie konstrukcji warunkowych
- Operator równości kontra operator identyczności
- Jawna konwersja typu
- Konwersja liczby na ciąg tekstowy
- Konwersja ciągu tekstowego na liczbę
- Praca z tablicą
- Użycie literału tablicy
- Odczyt i modyfikacja zawartości tablicy
- Wyświetlenie zawartości tablicy
- Używanie operatora rozwinięcia
- Używanie wbudowanych metod przeznaczonych do pracy z tablicą
- Podsumowanie
- Utworzenie przykładowego projektu
- Rozdział 6. Wprowadzenie do języków JavaScript i TypeScript część 2.
- Utworzenie przykładowego projektu
- Praca z obiektami
- Używanie literału obiektu
- Używanie funkcji jako metod
- Zdefiniowanie klasy
- Zdefiniowanie właściwości getter i setter klasy
- Używanie dziedziczenia klas
- Praca z modułami JavaScript
- Utworzenie i stosowanie modułu
- Zmiana nazwy importowanego modułu
- Zaimportowanie wszystkich typów w module
- Utworzenie i stosowanie modułu
- Użyteczne funkcje języka TypeScript
- Używanie adnotacji typu
- Adnotacja typu właściwości i zmiennych
- Określenie wielu typów lub dowolnego typu
- Używanie krotki
- Używanie typów indeksowanych
- Używanie modyfikatorów dostępu
- Używanie adnotacji typu
- Podsumowanie
- Rozdział 7. SportsStore rzeczywista aplikacja
- Utworzenie przykładowego projektu
- Instalowanie dodatkowych pakietów npm
- Dodawanie arkuszy stylów CSS do aplikacji
- Utworzenie usługi sieciowej typu RESTful
- Utworzenie pliku HTML
- Utworzenie struktury katalogów
- Uruchomienie przykładowej aplikacji
- Uruchomienie usługi sieciowej typu RESTful
- Instalowanie dodatkowych pakietów npm
- Przygotowanie funkcji projektu w Angularze
- Uaktualnienie komponentu głównego
- Uaktualnienie modułu głównego
- Analiza pliku typu bootstrap
- Utworzenie danych modelu
- Utworzenie klas modelu
- Utworzenie fikcyjnego źródła danych
- Utworzenie repozytorium modelu
- Utworzenie modułu funkcjonalnego
- Rozpoczęcie pracy nad utworzeniem sklepu internetowego
- Utworzenie szablonu i komponentu sklepu internetowego
- Utworzenie modułu funkcjonalnego dla sklepu
- Uaktualnienie komponentu i modułu głównego
- Dodawanie funkcji związanych z produktem
- Wyświetlanie szczegółów produktu
- Dodawanie możliwości wyboru kategorii
- Dodawanie stronicowania produktów
- Utworzenie własnej dyrektywy
- Podsumowanie
- Utworzenie przykładowego projektu
- Rozdział 8. SportsStore zamówienia i zakupy
- Utworzenie przykładowego projektu
- Utworzenie koszyka na zakupy
- Utworzenie modelu koszyka na zakupy
- Utworzenie komponentów podsumowania koszyka na zakupy
- Integracja koszyka na zakupy ze sklepem internetowym
- Zaimplementowanie routingu
- Utworzenie komponentów zawartości koszyka i procesu składania zamówienia
- Utworzenie i zastosowanie konfiguracji routingu
- Nawigacja po aplikacji
- Zabezpieczanie tras
- Ukończenie funkcji obsługi zawartości koszyka
- Przetwarzanie zamówienia
- Rozbudowa modelu
- Uaktualnienie repozytorium i źródła danych
- Uaktualnienie modułu modelu
- Pobieranie szczegółów zamówienia
- Rozbudowa modelu
- Używanie usługi sieciowej typu RESTful
- Zastosowanie źródła danych
- Podsumowanie
- Rozdział 9. SportsStore administrowanie
- Utworzenie przykładowej aplikacji
- Utworzenie modułu
- Konfigurowanie systemu routingu
- Nawigacja do administracyjnego adresu URL
- Implementowanie uwierzytelniania
- Poznajemy system uwierzytelniania
- Rozbudowa źródła danych
- Konfigurowanie usługi uwierzytelniania
- Włączenie uwierzytelniania
- Rozbudowa źródła danych i repozytoriów
- Utworzenie struktury funkcji administracyjnych
- Utworzenie komponentów w postaci miejsc zarezerwowanych
- Przygotowanie wspólnej treści i modułu funkcjonalnego
- Zaimplementowanie funkcji obsługi produktu
- Zaimplementowanie edytora produktu
- Zaimplementowanie funkcji obsługi zamówienia
- Podsumowanie
- Utworzenie przykładowej aplikacji
- Rozdział 10. SportsStore wdrożenie
- Utworzenie przykładowej aplikacji
- Dodawanie funkcjonalności progresywnych
- Instalowanie pakietu PWA
- Buforowanie danych
- Reakcja na zmiany dotyczące połączenia z internetem
- Przygotowanie aplikacji do wdrożenia
- Utworzenie pliku danych
- Utworzenie serwera
- Zmiana adresu URL usługi sieciowej w klasie repozytorium
- Zbudowanie i przetestowanie aplikacji
- Testowanie funkcjonalności progresywnej
- Umieszczenie aplikacji SportsStore w kontenerze
- Instalowanie narzędzia Docker
- Przygotowanie aplikacji
- Utworzenie kontenera
- Uruchamianie aplikacji
- Podsumowanie
- Część II Praca z Angularem
- Rozdział 11. Poznajemy projekt i narzędzia Angulara
- Utworzenie nowego projektu w Angularze
- Struktura projektu tworzonego w Angularze
- Katalog kodu źródłowego
- Katalog pakietów
- Używanie narzędzi programistycznych
- Programistyczny serwer HTTP
- Proces kompilacji
- Paczka aplikacji
- Paczka skryptów typu polyfills
- Paczka stylów
- Stosowanie lintera
- Sposób działania aplikacji zbudowanych z użyciem Angulara
- Dokument HTML
- Przygotowanie aplikacji
- Moduł główny aplikacji zbudowanej z użyciem Angulara
- Komponent Angulara
- Wyświetlanie treści
- Proces kompilowania dla środowiska produkcyjnego
- Wcześniejsza kompilacja
- Wczytywanie zróżnicowane
- Uruchomienie produkcyjnej wersji aplikacji
- Rozpoczęcie programowania w Angularze z użyciem TypeScriptu
- Utworzenie modelu
- Utworzenie opisowej klasy modelu
- Utworzenie źródła danych
- Utworzenie repozytorium modelu
- Utworzenie komponentu i szablonu
- Konfiguracja modułu głównego Angulara
- Utworzenie modelu
- Podsumowanie
- Rozdział 12. Mechanizm dołączania danych
- Utworzenie przykładowego projektu
- Jednokierunkowe dołączanie danych
- Cel dla operacji dołączania danych
- Dołączanie właściwości
- Wyrażenie dołączania danych
- Nawias kwadratowy
- Element HTML
- Cel dla operacji dołączania danych
- Używanie standardowego dołączania właściwości i atrybutu
- Używanie standardowego dołączania właściwości
- Używanie dołączania danych w postaci interpolacji ciągu tekstowego
- Używanie dołączania atrybutu
- Przypisywanie klas i stylów
- Używanie dołączania klasy
- Przypisanie wszystkich klas elementu za pomocą standardowego dołączania
- Przypisanie poszczególnych klas za pomocą specjalnego dołączania klasy
- Przypisanie klasy za pomocą dyrektywy ngClass
- Używanie dołączania stylu
- Przypisanie pojedynczej właściwości stylu
- Przypisywanie stylu za pomocą dyrektywy ngStyle
- Używanie dołączania klasy
- Uaktualnienie danych w aplikacji
- Podsumowanie
- Rozdział 13. Stosowanie wbudowanych dyrektyw
- Utworzenie przykładowego projektu
- Używanie wbudowanej dyrektywy
- Używanie dyrektywy ngIf
- Używanie dyrektywy ngSwitch
- Unikanie problemów z wartością w postaci literału
- Używanie dyrektywy ngFor
- Używanie innych zmiennych szablonu
- Używanie wartości index
- Używanie wartości zmiennych odd i even
- Używanie właściwości first i last
- Minimalizacja liczby operacji elementu
- Używanie innych zmiennych szablonu
- Używanie dyrektywy ngTemplateOutlet
- Dostarczanie danych kontekstu
- Ograniczenia jednokierunkowego dołączania danych
- Używanie wyrażeń idempotentnych
- Kontekst wyrażenia
- Podsumowanie
- Rozdział 14. Używanie zdarzeń i formularzy
- Utworzenie przykładowego projektu
- Importowanie modułu obsługi formularzy
- Przygotowanie komponentu i szablonu
- Używanie dołączania zdarzenia
- Używanie danych zdarzenia
- Używanie zmiennej odwołania w szablonie
- Używanie dwukierunkowego dołączania danych
- Używanie dyrektywy ngModel
- Praca z formularzem HTML
- Dodawanie formularza do przykładowej aplikacji
- Dodawanie weryfikacji danych formularza
- Nadawanie stylu elementom za pomocą klas weryfikacji danych
- Wyświetlanie komunikatów weryfikacji danych na poziomie pola
- Używanie komponentu do wyświetlania komunikatów weryfikacji danych
- Weryfikacja danych całego formularza
- Wyświetlanie komunikatów podsumowania weryfikacji danych
- Wyłączenie przycisku wysyłającego formularz
- Używanie formularza opartego na modelu
- Włączenie funkcji tworzenia formularza opartego na modelu
- Zdefiniowanie klas modelu formularza
- Używanie modelu do weryfikacji danych
- Generowanie elementów na podstawie modelu
- Utworzenie własnych reguł weryfikacji formularza
- Zastosowanie własnej reguły weryfikacji
- Podsumowanie
- Utworzenie przykładowego projektu
- Rozdział 15. Tworzenie dyrektywy atrybutu
- Utworzenie przykładowego projektu
- Utworzenie prostej dyrektywy atrybutu
- Zastosowanie własnej dyrektywy
- Uzyskanie w dyrektywie dostępu do danych aplikacji
- Odczyt atrybutów elementu HTML
- Używanie jednego atrybutu elementu HTML
- Utworzenie właściwości dołączania danych wejściowych
- Reagowanie na zmianę właściwości danych wejściowych
- Odczyt atrybutów elementu HTML
- Utworzenie własnego zdarzenia
- Dołączanie do własnego zdarzenia
- Utworzenie operacji dołączania danych w elemencie HTML
- Używanie dwukierunkowego dołączania danych w elemencie HTML
- Wyeksportowanie dyrektywy do użycia w zmiennej szablonu
- Podsumowanie
- Rozdział 16. Tworzenie dyrektywy strukturalnej
- Utworzenie przykładowego projektu
- Utworzenie prostej dyrektywy strukturalnej
- Implementowanie klasy dyrektywy strukturalnej
- Włączanie dyrektywy strukturalnej
- Używanie zwięzłej składni dyrektywy strukturalnej
- Utworzenie iteracyjnej dyrektywy strukturalnej
- Dostarczanie dodatkowych danych kontekstu
- Używanie zwięzłej składni dyrektywy strukturalnej
- Zmiany danych na poziomie właściwości
- Zmiany danych na poziomie kolekcji
- Monitorowanie widoków
- Pobieranie treści elementu HTML
- Wykonywanie zapytań do wielu elementów potomnych w treści
- Otrzymywanie powiadomień o zmianie zapytania
- Podsumowanie
- Rozdział 17. Poznajemy komponent
- Utworzenie przykładowego projektu
- Strukturyzacja aplikacji z użyciem komponentów
- Utworzenie nowych komponentów
- Poznajemy nową strukturę aplikacji
- Definiowanie szablonu
- Definiowanie zewnętrznego szablonu
- Używanie dołączania danych w szablonie komponentu
- Używanie właściwości danych wejściowych do koordynacji między komponentami
- Używanie dyrektyw w szablonie komponentu potomnego
- Używanie właściwości danych wyjściowych do koordynacji między komponentami
- Projekcja treści elementu HTML
- Zakończenie restrukturyzacji komponentu głównego
- Utworzenie nowych komponentów
- Używanie stylów komponentu
- Definiowanie zewnętrznych stylów komponentu
- Używanie zaawansowanych funkcji stylów
- Ustawienia hermetyzacji widoku
- Używanie selektorów CSS funkcji shadow DOM
- Dopasowanie elementu HTML stosującego komponent
- Dopasowanie elementów nadrzędnych elementu HTML stosującego komponent
- Umieszczenie stylu w szablonie komponentu potomnego
- Pobieranie treści szablonu
- Podsumowanie
- Rozdział 18. Tworzenie i używanie potoku
- Utworzenie przykładowego projektu
- Poznajemy potok
- Utworzenie własnego potoku
- Rejestrowanie własnego potoku
- Zastosowanie własnego potoku
- Łączenie potoków
- Utworzenie potoku nieczystego
- Używanie wbudowanych potoków
- Formatowanie wartości liczbowych
- Formatowanie wartości walutowych
- Formatowanie wartości procentowych
- Formatowanie wartości daty i godziny
- Zmiana wielkości znaków ciągu tekstowego
- Serializowanie danych jako JSON
- Podział danych tablicy
- Formatowanie par klucz wartość
- Pobieranie wartości
- Generowanie liczby mnogiej dla pewnej wartości
- Podsumowanie
- Rozdział 19. Poznajemy usługę
- Utworzenie przykładowego projektu
- Poznajemy problem związany z przekazywaniem obiektów
- Prezentacja problemu
- Wykorzystanie mechanizmu wstrzykiwania zależności do rozprowadzania obiektu jako usługi
- Przygotowanie usługi
- Przygotowanie komponentów zależnych
- Rejestrowanie usługi
- Przegląd zmian wprowadzonych przez mechanizm wstrzykiwania zależności
- Zadeklarowanie zależności w innych elementach konstrukcyjnych
- Zadeklarowanie zależności w potoku
- Zadeklarowanie zależności w dyrektywie
- Problem izolacji testu
- Izolowanie komponentów za pomocą usług i mechanizmu wstrzykiwania zależności
- Przygotowanie usług
- Zarejestrowanie usług
- Przygotowanie komponentu zależnego
- Izolowanie komponentów za pomocą usług i mechanizmu wstrzykiwania zależności
- Dokończenie zastosowania usług w aplikacji
- Uaktualnienie komponentu głównego i szablonu
- Uaktualnianie komponentów potomnych
- Podsumowanie
- Rozdział 20. Poznajemy dostawcę usługi
- Utworzenie przykładowego projektu
- Używanie dostawcy usługi
- Używanie dostawcy klasy
- Token
- Używanie tokenów
- Właściwość useClass
- Spełnianie zależności za pomocą wielu obiektów
- Token
- Używanie dostawcy wartości
- Używanie dostawcy fabryki
- Używanie dostawcy istniejącej usługi
- Używanie dostawcy klasy
- Używanie dostawcy lokalnego
- Ograniczenia pojedynczego obiektu usługi
- Utworzenie dostawcy lokalnego w komponencie
- Alternatywa dla dostawcy
- Utworzenie dostawcy lokalnego dla wszystkich elementów potomnych
- Utworzenie dostawcy dla elementów potomnych widoku
- Kontrolowanie spełniania zależności
- Ograniczanie wyszukiwania dostawcy
- Pominięcie samodzielnie zdefiniowanego dostawcy
- Podsumowanie
- Rozdział 21. Używanie i tworzenie modułu
- Utworzenie przykładowego projektu
- Moduł główny
- Właściwość imports
- Właściwość declarations
- Właściwość providers
- Właściwość bootstrap
- Utworzenie modułu funkcjonalnego
- Utworzenie modułu modelu
- Utworzenie definicji modułu
- Uaktualnianie innych klas aplikacji
- Uaktualnienie modułu głównego
- Utworzenie modułu narzędziowego
- Utworzenie katalogu modułu i przeniesienie plików
- Uaktualnianie klas w nowym module
- Utworzenie definicji modułu
- Właściwość imports
- Właściwość providers
- Właściwość declarations
- Właściwość exports
- Uaktualnianie innych klas aplikacji
- Uaktualnienie modułu głównego
- Utworzenie modułu wraz z komponentami
- Utworzenie katalogu modułu i przeniesienie plików
- Utworzenie definicji modułu
- Uaktualnienie pozostałych klas
- Uaktualnienie modułu głównego
- Utworzenie modułu modelu
- Podsumowanie
- Część III Zaawansowane funkcje Angulara
- Rozdział 22. Utworzenie przykładowego projektu
- Rozpoczęcie pracy nad przykładowym projektem
- Dodawanie i konfigurowanie pakietu Bootstrap CSS
- Utworzenie struktury projektu
- Utworzenie modułu modelu
- Utworzenie typu danych produktu
- Utworzenie źródła danych i repozytorium
- Zakończenie pracy nad modułem modelu
- Utworzenie modułu core
- Utworzenie współdzielonej usługi informacji o stanie
- Utworzenie komponentu tabeli
- Utworzenie szablonu komponentu tabeli
- Utworzenie komponentu formularza
- Utworzenie szablonu komponentu formularza
- Utworzenie stylów komponentu formularza
- Zakończenie pracy nad modułem core
- Utworzenie modułu messages
- Utworzenie modelu i usługi
- Utworzenie komponentu i szablonu
- Zakończenie pracy nad modułem messages
- Zakończenie pracy nad projektem
- Podsumowanie
- Rozpoczęcie pracy nad przykładowym projektem
- Rozdział 23. Poznajemy bibliotekę Reactive Extensions
- Utworzenie przykładowego projektu
- Poznajemy problem
- Rozwiązanie problemu za pomocą biblioteki Reactive Extensions
- Klasa Observable
- Klasa Observer
- Klasa Subject
- Używanie potoku async
- Używanie potoku async wraz z niestandardowym potokiem
- Skalowanie w górę modułów funkcjonalnych aplikacji
- Wyjście poza podstawy
- Filtrowanie zdarzeń
- Transformowanie zdarzeń
- Używanie różnych obiektów zdarzenia
- Otrzymywanie jedynie odmiennych zdarzeń
- Używanie własnej procedury sprawdzania równości
- Pobieranie i pomijanie zdarzeń
- Podsumowanie
- Rozdział 24. Wykonywanie asynchronicznych żądań HTTP
- Utworzenie przykładowego projektu
- Konfigurowanie modułu funkcjonalności modelu
- Utworzenie pliku danych
- Uaktualnienie komponentu formularza
- Uruchomienie przykładowego projektu
- Poznajemy usługę sieciową typu RESTful
- Zastąpienie statycznego źródła danych
- Utworzenie usługi nowego źródła danych
- Konfigurowanie żądania http
- Przetwarzanie odpowiedzi
- Konfigurowanie źródła danych
- Używanie źródła danych typu REST
- Zapisywanie i usuwanie danych
- Utworzenie usługi nowego źródła danych
- Konsolidowanie żądań HTTP
- Wykonywanie żądań między domenami
- Używanie żądań JSONP
- Konfigurowanie nagłówków żądania
- Obsługa błędów
- Wygenerowanie komunikatów przeznaczonych dla użytkownika
- Faktyczna obsługa błędu
- Podsumowanie
- Utworzenie przykładowego projektu
- Rozdział 25. Routing i nawigacja część 1.
- Utworzenie przykładowego projektu
- Rozpoczęcie pracy z routingiem
- Utworzenie konfiguracji routingu
- Utworzenie komponentu routingu
- Uaktualnienie modułu głównego
- Zakończenie konfiguracji
- Dodawanie łączy nawigacyjnych
- Efekt zastosowania routingu
- Dokończenie implementacji routingu
- Obsługa zmiany trasy w komponencie
- Używanie parametrów trasy
- Używanie wielu parametrów trasy
- Używanie parametrów opcjonalnych trasy
- Nawigacja w kodzie
- Otrzymywanie zdarzeń nawigacyjnych
- Usunięcie dołączania zdarzeń i obsługującego je kodu
- Podsumowanie
- Rozdział 26. Routing i nawigacja część 2.
- Utworzenie przykładowego projektu
- Dodawanie komponentów do projektu
- Używanie znaków wieloznacznych i przekierowań
- Używanie znaków wieloznacznych w trasie
- Używanie przekierowania w trasie
- Nawigacja w komponencie
- Reakcja na zmiany w routingu
- Nadawanie stylu łączu aktywnej trasy
- Poprawienie przycisku Wszystkie
- Utworzenie trasy potomnej
- Utworzenie outletu trasy potomnej
- Uzyskanie dostępu do parametrów z poziomu tras potomnych
- Podsumowanie
- Utworzenie przykładowego projektu
- Rozdział 27. Routing i nawigacja część 3.
- Utworzenie przykładowego projektu
- Zabezpieczanie tras
- Opóźnienie nawigacji za pomocą resolvera
- Utworzenie usługi resolvera
- Rejestrowanie usługi resolvera
- Zastosowanie resolvera
- Wyświetlenie treści w charakterze miejsca zarezerwowanego
- Używanie resolvera w celu rozwiązania problemu związanego z dowolnie wpisanym adresem URL
- Uniemożliwienie nawigacji dzięki użyciu strażników
- Uniemożliwienie aktywowania trasy
- Konsolidowanie strażników trasy potomnej
- Uniemożliwienie dezaktywacji trasy
- Opóźnienie nawigacji za pomocą resolvera
- Dynamiczne wczytywanie modułów funkcjonalnych
- Utworzenie prostego modułu funkcjonalnego
- Dynamiczne wczytywanie modułu
- Utworzenie trasy do dynamicznie wczytywanego modułu
- Używanie dynamicznie wczytywanego modułu
- Zabezpieczanie dynamicznie wczytywanego modułu
- Zastosowanie strażnika dynamicznie wczytywanego modułu
- Odwołania do nazwanych outletów
- Utworzenie dodatkowych elementów <router-outlet>
- Nawigacja podczas użycia wielu outletów
- Podsumowanie
- Rozdział 28. Animacje
- Utworzenie przykładowego projektu
- Wyłączenie opóźnienia HTTP
- Uproszczenie szablonu tabeli i konfiguracji routingu
- Rozpoczęcie pracy z animacjami Angulara
- Włączenie modułu animacji
- Utworzenie animacji
- Zdefiniowanie grup stylów
- Zdefiniowanie stanu elementu
- Zdefiniowanie transformacji stanu
- Zdefiniowanie wyzwalacza
- Zastosowanie animacji
- Przetestowanie animacji
- Poznajemy wbudowane stany aplikacji
- Poznajemy transformację elementu
- Utworzenie transformacji dla wbudowanych stanów
- Animowanie dodawania i usuwania elementu
- Kontrolowanie animacji transformacji
- Używanie funkcji dotyczących czasu w animacji
- Zdefiniowanie opóźnienia początkowego
- Używanie dodatkowych stylów podczas transformacji
- Równoczesne odtwarzanie animacji
- Utworzenie transformacji dla wbudowanych stanów
- Poznajemy grupy stylów animacji
- Zdefiniowanie najczęściej używanych stylów w grupie przeznaczonej do wielokrotnego użycia
- Używanie transformacji elementu
- Zastosowanie stylów frameworka CSS
- Podsumowanie
- Utworzenie przykładowego projektu
- Rozdział 29. Testy jednostkowe w Angularze
- Utworzenie przykładowego projektu
- Utworzenie prostego testu jednostkowego
- Praca z frameworkiem Jasmine
- Testowanie komponentu Angulara
- Praca z klasą TestBed
- Konfigurowanie zależności klasy TestBed
- Testowanie operacji dołączania danych
- Testowanie komponentu wraz z zewnętrznym szablonem
- Testowanie zdarzeń komponentu
- Testowanie właściwości danych wyjściowych
- Testowanie właściwości danych wejściowych
- Testowanie operacji asynchronicznej
- Praca z klasą TestBed
- Testowanie dyrektywy Angulara
- Podsumowanie
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Tę książkę docenią praktycy: analitycy danych i inżynierowie uczenia maszynowego. Opisano w niej różne architektury transformerów — od pierwszych modeli podstawowych po najnowsze osiągnięcia w generatywnej sztucznej inteligencji. Dzięki lekturze nauczysz się wstępnego szkolenia i dostrajania modeli LLM, a także pracy nad różnymi przypadkami użycia. Poznasz takie problemy jak halucynacje i zagrożenia prywatności, a następnie dowiesz się, jak je łagodzić. W książce pokazano ponadto, jak poprawiać dokładność modeli LLM i uzyskiwać większą kontrolę nad generowanymi przez nie wynikami. Nie zabrakło ciekawych szczegółów dotyczących modeli generatywnych opartych na transformerach, modeli wizyjnych i architektur multimodalnych, jak również opisu najlepszych praktyk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Zapnij pasy przed wyprawą życia! Mars. Nowa Ziemia to fascynująca opowieść o ludzkiej determinacji, by postawić stopę na Czerwonej Planecie. Astrofizyk Andrew May zabierze Cię w podróż przez historię eksploracji Marsa — od pierwszych wyobrażeń i obserwacji astronomicznych aż po najnowsze misje i ambitne plany kolonizacyjne. Nasz planetarny sąsiad od wieków fascynuje ludzkość, pobudzając wyobraźnię pisarzy, naukowców i inżynierów. Ta książka to nie tylko zapis technologicznych osiągnięć, ale także opowieść o ludziach, którzy marzą, planują i podejmują ryzyko, aby zmienić rozumienie Wszechświata i uczynić z nas gatunek międzyplanetarny. Jeśli zastanawiasz się, jakie wyzwania czekają podczas podróży na Marsa i czy człowiek jest gotowy na życie poza Ziemią, ta książka jest dla Ciebie. Przygotuj się na ekscytującą misję, która może zmienić przyszłość ludzkości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce łatwiej poradzisz sobie z zastosowaniem ekosystemu LlamaIndex i nauczysz się wdrażać własne projekty. Na praktycznych przykładach zapoznasz się z procesem personalizacji i uruchamiania projektów LlamaIndex. Dowiesz się, jak przezwyciężać ograniczenia dużych modeli językowych, zbudujesz aplikacje dla użytkowników końcowych i zdobędziesz umiejętności w zakresie pozyskiwania danych, indeksowania, obsługi zapytań i łączenia dynamicznych baz wiedzy, obejmujących generatywną sztuczną inteligencję i duże modele językowe. Pod koniec lektury zagłębisz się w tworzenie niestandardowych rozwiązań, co pozwoli Ci dobrze zrozumieć możliwości i zastosowania LlamaIndex.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Tę książkę docenią projektanci, specjaliści z zakresu metodyki DevOps i badacze zajmujący się bezpieczeństwem, którzy znajdą w niej niezrównane źródło wiedzy o kluczowych elementach systemu operacyjnego i jego słabych punktach. Poszczególne zagadnienia zilustrowano za pomocą starannie przygotowanych przykładów bazujących na narzędziu PowerShell. Przykłady te można testować i dostosowywać. Obejmują one zarówno podstawową analizę zabezpieczeń zasobów, jak i techniki zaawansowane, takie jak uwierzytelnianie sieciowe. Dzięki tej praktycznej książce przyswoisz wiedzę o tym, jak system Windows zabezpiecza pliki i rejestr, jak implementuje uwierzytelnianie lokalnie i za pośrednictwem sieci, a także od podstaw przeanalizujesz zagadnienia udzielania dostępu do zasobu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka krok po kroku wprowadzi Cię w podstawy Raspberry Pi, programowanie i praktyczne projekty ― od prostych układów dla początkujących po bardziej zaawansowane systemy. Znajdziesz tu także porady dotyczące rozwiązywania problemów i poprawy niezawodności swoich projektów.- Druk
- (41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Z tą książką krok po kroku zagłębisz się w metody OSINT, a także powiązane z nim zagadnienia natury prawnej i etycznej. Poznasz sposoby gromadzenia i analizowania informacji z wykorzystaniem wyszukiwarek, portali społecznościowych i innych zasobów internetowych. Zrozumiesz wagę anonimowości i technik gwarantujących bezpieczne poruszanie się po sieci, ułatwiających zarządzanie cyfrowym śladem czy tworzenie fikcyjnych tożsamości internetowych. Zdobędziesz również doświadczenie w korzystaniu z popularnych narzędzi OSINT, takich jak Recon-ng, Maltego, Shodan czy Aircrack-ng. Dowiesz się też, jak ograniczać ryzyko, przewidywać cyberataki, zapobiegać im i na nie reagować — wszystko dzięki technikom opartym na OSINT.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Spring należy do rodziny frameworków Javy. Jego pierwsza edycja ujrzała światło dzienne w 2002 roku i od razu spotkał się z pozytywnym odbiorem programistów. Spring Framework zyskał uznanie i popularność, ponieważ działa na zasadzie lekkiego szablonu, umożliwiającego dużą dowolność, jeśli chodzi o wybór modelu programowania. W efekcie za jego pomocą można tworzyć szerokie spektrum aplikacji - od niewielkich i prostych po potężne i bardzo skomplikowane.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce dogłębnie zrozumiesz zagadnienia związane z ochroną haseł i odzyskiwaniem chronionych nimi danych. Rozpoczniesz od zapoznania się z zasadami przechowywania danych uwierzytelniających i matematycznymi podstawami technik łamania haseł. Następnie nauczysz się posługiwać różnymi narzędziami ułatwiającymi odzyskiwanie haseł, by potem zająć się typowymi przypadkami ich łamania, odzyskiwania skrótów i pokonywania zabezpieczeń. Przyjrzysz się działaniu metod siłowych i słownikowych, dowiesz się także, jak stosować je przy różnych sposobach przechowywania danych uwierzytelniających. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane licznymi rzeczywistymi przykładami. Pod koniec lektury przekonasz się, że potrafisz z łatwością łamać najpopularniejsze typy danych uwierzytelniających.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka jest kompleksowym przewodnikiem po ciemnej stronie cyberbezpieczeństwa ― zapewni Ci wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zwalczania złośliwego oprogramowania. Nauczysz się poruszać wśród zawiłości związanych z tworzeniem złośliwego oprogramowania, a także dobrze poznasz techniki i strategie stosowane przez cyberprzestępców. Zdobędziesz też praktyczne doświadczenie w projektowaniu i implementowaniu popularnych rozwiązań stosowanych w prawdziwych złośliwych aplikacjach, na przykład Carbanak, Carberp, Stuxnet, Conti, Babuk i BlackCat. Nie zabrakło tu zasad etycznego hakingu i tajników budowy złośliwego oprogramowania, jak techniki unikania wykrycia, mechanizmy persystencji i wiele innych, które poznasz dzięki lekturze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Potraktuj tę książkę jako świetnego towarzysza wycieczek. Zawarte w tym przewodniku barwne ilustracje i wyczerpujące, przejrzyście podane informacje sprawią, że inaczej spojrzysz na różne elementy konstrukcji technicznych. Zrozumiesz fascynujące szczegóły działania urządzeń stworzonych przez ludzi. Nauczysz się rozpoznawać cechy charakterystyczne sieci elektroenergetycznej, dróg, kolei, mostów, tuneli, dróg wodnych i innych rozwiązań technicznych. Przekonasz się, jak wielką przyjemność daje „wypatrywanie infrastruktury”, a odkrywanie przeznaczenia napotkanych urządzeń stanie się Twoim hobby!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
- (35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV Adam Freeman
(6)(1)
(0)
(2)
(0)
(0)
(3)
więcej opinii
ukryj opinie