TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty
- Autor:
- Adam Freeman
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Apress
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 552
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II
Adam Freeman
Opis
książki
:
TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty
JavaScript dojrzał i stał się pełnowartościowym językiem programowania. Jest wszechstronny, elastyczny i pozwala na tworzenie znakomitego kodu, jednak uzyskiwanie naprawdę dobrych efektów wymaga sporych umiejętności. Z tego powodu warto zainteresować się TypeScriptem, który w porównaniu z JavaScriptem o wiele lepiej spisuje się jako język programowania profesjonalnych aplikacji internetowych. Ich projektant, programujący w TypeScripcie, może przy tym łatwo skorzystać z wielu popularnych frameworków. W ten stosunkowo prosty sposób w pełni wykorzystuje możliwości nowoczesnych przeglądarek i urządzeń mobilnych.
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem, dzięki któremu poza uzyskaniem ważnych umiejętności odkryjesz najcenniejsze aspekty TypeScriptu. Rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu. Stopniowo będziesz się uczyć stosować w praktyce najbardziej zaawansowane funkcje. Dowiesz się, jak stworzyć bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych, a także poznasz kilka popularnych frameworków, takich jak Node.js, Angular, React i Vue.js. Znajdziesz tu również informacje o najczęściej występujących problemach oraz sposobach ich rozwiązywania.
W książce między innymi:
- przygotowanie środowiska pracy i potrzebne narzędzia
- solidne podstawy TypeScriptu
- tworzenie kodu TypeScriptu działającego po stronie klienta i po stronie serwera
- rozbudowa i modyfikowanie aplikacji napisanych w TypeScripcie
- testowanie, debugowanie i wdrażanie kodu
TypeScript: programuj jak zawodowiec i twórz bogate aplikacje!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ― pozwoli Ci to natychmiast wypróbować działanie tworzonych programów, które w przyszłości mogą posłużyć jako moduły większych aplikacji. Zagadnienia dotyczące JavaScriptu uzupełniono wprowadzeniem do HTML i CSS, co pomoże Ci dokładnie zrozumieć sposób działania nowoczesnych aplikacji internetowych. Przygotujesz się także do pracy z bibliotekami, frameworkami i takimi narzędziami jak React, Angular i Node.js.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które posługują się językiem JavaScript i chcą wykorzystać jego możliwości do zbudowania kompletnej aplikacji internetowej. Prezentuje język TypeScript i opisuje jego najlepsze cechy, pokazuje także, w jaki sposób za pomocą takich frameworków jak React, Redux, Node, Express i GraphQL zbudować złożoną aplikację internetową o pełnej funkcjonalności. Wyjaśniono tu tajniki pracy z poszczególnymi elementami całego stosu technologicznego, a przy tym omówiono przydatne narzędzia, techniki i biblioteki. Przedstawiono również sposoby używania bazy danych na potrzeby aplikacji. Ważnym elementem jest dokładny opis wdrażania gotowej aplikacji w chmurze AWS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne wydanie wyczerpującego, kompleksowego przewodnika po języku JavaScript oraz jego najważniejszych klienckich i serwerowych interfejsach API. Książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą nauczyć się JavaScriptu lub udoskonalić swoje umiejętności tworzenia kodu. Ujęto w niej wersję ES2020 tego języka. Poza praktycznymi wyjaśnieniami dotyczącymi jego struktur i ich stosowania znalazły się tu liczne przykłady, wskazówki i porady. To wydanie zawiera nowe rozdziały poświęcone klasom, modułom, iteratorom, generatorom, promesom i instrukcjom async/await. W efekcie powstał całościowy obraz ekosystemu JavaScript wraz z opisem jego zawiłości, potencjalnych problemów i najlepszych metod radzenia sobie z nimi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.40 zł
139.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%) -
Promocja
To praktyczny przewodnik dla programistów, którzy chcą tworzyć aplikacje internetowe z wykorzystaniem platform React, Angular lub Vue oraz API typu REST albo ich kombinacji za pomocą języka JavaScript, Node i Express. Zawarto tu wprowadzenie do Node, Express oraz innych przydatnych narzędzi. Szczegółowo przedstawiono koncepcję oprogramowania pośredniczącego oraz zagadnienia bezpieczeństwa środowiska produkcyjnego. Nie zabrakło wskazówek dotyczących tworzenia API za pomocą Express. Ciekawym elementem książki są szczegóły integracji z takimi usługami jak Twitter, Google Maps i US National Weather Service. Poszczególne rozdziały przedstawiają etapy budowy przykładowej w pełni funkcjonalnej aplikacji internetowej, którą łatwo będzie wykorzystać jako szablon do tworzenia innych, własnych, bardziej wyrafinowanych projektów!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tworzenie aplikacji internetowych z użyciem Node i Express. Korzystanie ze stosu JavaScript. Wydanie II Tworzenie aplikacji internetowych z użyciem Node i Express. Korzystanie ze stosu JavaScript. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i „utratę części zdrowia” po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy — jeśli tylko tego zapragniesz!- Druk
(7,90 zł najniższa cena z 30 dni)
7.90 zł
24.90 zł (-68%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, uzupełnionym i zaktualizowanym wydaniem znakomitego wprowadzenia do projektowania dynamicznych stron internetowych. Oprócz przystępnego omówienia technik tworzenia responsywnych stron WWW znalazły się tu solidne podstawy PHP, MySQL, JavaScriptu, CSS i HTML5; opisano też możliwości bibliotek jQuery i jQuery Mobile. Pokazano, jak połączyć możliwości tych technologii, oraz opisano zalecane metody programowania. Co istotne, w książce zawarto wskazówki dotyczące optymalizacji stron WWW pod kątem urządzeń mobilnych. Dzięki licznym przykładom uzyskaną wiedzę można na bieżąco testować w praktyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,90 zł najniższa cena z 30 dni)
35.90 zł
119.00 zł (-70%)
O autorze książki
Adam Freeman - jest doświadczonym programistą, autorem wielu świetnie przyjętych książek o programowaniu w Javie. Tworzył również duże systemy rozproszone (platformy e-commerce). Zajmował stanowiska kierownicze w różnych firmach, wśród których są Netscape, Sun Microsystems, giełda NASDAQ i banki. Jest już na emeryturze, swój czas przeznacza na pisanie i bieganie na długie dystanse.
Adam Freeman - pozostałe książki
-
Promocja
To drugie wydanie cenionego podręcznika dla początkujących programistów. Zawarty w nim materiał - podany jasno i przystępnie - pozwoli Ci w pełni poznać możliwości języka TypeScript 4. Naukę rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu w rzeczywistych projektach. Nauczysz się pracy z API DOM, a także z takimi frameworkami jak Angular, Vue.js i React. Stopniowo będziesz nabierać wprawy w stosowaniu w praktyce najbardziej zaawansowanych funkcji. Dowiesz się też, z jakimi problemami najczęściej borykają się programiści TypeScript i jak je rozwiązywać. W efekcie uzyskasz bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne wydanie popularnego przewodnika, będącego starannie przygotowanym połączeniem opisu architekturalnego, specyfikacji technicznej i praktycznych wskazówek. Pozwala na niemal natychmiastowe rozpoczęcie pracy w Angularze. Na początek czeka Cię zapoznanie się ze wzorcem MVC, z jego zaletami i zastosowaniem. Następnie zaczniesz pisać funkcjonalne aplikacje - stopniowo będziesz przechodzić do coraz bardziej zaawansowanych i złożonych rozwiązań. Poszczególne przykłady zostały omówione w sposób jasny, zrozumiały i spójny. Dodatkowo w książce przedstawiono mnóstwo wskazówek i szczegółów, pozwalających na efektywną pracę i uzyskiwanie najlepszych efektów. Nie zabrakło także prezentacji najczęściej spotykanych problemów i metod ich rozwiązywania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł (-40%) -
W książce przystępnie wyjaśniono zasady i techniki programowania w tym frameworku. Opisano szczegóły jego architektury oraz przedstawiono korzyści płynące z pracy z Reactem. Sporo miejsca poświęcono projektowaniu aplikacji oraz korzystaniu zarówno z samego frameworka, jak i towarzyszących mu narzędzi i najpopularniejszych bibliotek. Poszczególne zagadnienia są tu omawiane od podstaw, które następnie płynnie przechodzą do najbardziej zaawansowanych i wyszukanych technik programowania. Wszystkie informacje przedstawiono bardzo starannie, z zachowaniem ważnych szczegółów, dzięki czemu łatwo uzyskać wiedzę niezbędną do pisania aplikacji na wysokim, profesjonalnym poziomie. Nie zabrakło również wskazówek, dzięki którym można łatwo zdiagnozować najczęściej występujące problemy i skutecznie je rozwiązywać.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest Vue.js i jak rozpocząć z nim pracę, przekonasz się także, jakie ma możliwości. Nauczysz się budować dynamiczne aplikacje wykorzystujące właściwości nowoczesnych przeglądarek internetowych i urządzeń. Odkryjesz zalety wzorca MVC (model – widok – kontroler) i dowiesz się, jak zadziwiająco sprawnym językiem stał się JavaScript. Zapoznasz się z anatomią projektu Vue.js, z procesami kompilacji i transformacji oraz nabierzesz biegłości w posługiwaniu się zaawansowanymi funkcjami frameworka. Liczne przykłady pozwolą Ci na niemal natychmiastowe przetestowanie opisywanych zagadnień w praktyce. W rezultacie bardzo szybko będziesz przygotowany do tworzenia zaawansowanych, reaktywnych i dynamicznych aplikacji WWW!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
29.90 zł
99.00 zł (-70%) -
Książka rozpoczyna się od przedstawienia wzorca MVC i jego zalet. Ta wiedza następnie przydaje się do budowy własnego projektu za pomocą Angulara. Najpierw będzie to prosta, praktyczna aplikacja, a później zostaną przedstawione coraz bardziej zaawansowane funkcje. Każdy temat jasno i spójnie wyjaśniono, zamieszczając szczegóły konieczne do efektywnej pracy. Przedstawiono sposoby wykorzystywania różnych pożytecznych narzędzi, w tym frameworka Bootstrap, biblioteki Reactive Extensions czy frameworka Jasmine. Nie zabrakło objaśnień najczęściej występujących problemów oraz sposobów ich rozwiązywania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie II Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Ta książka została w całości poświęcona szkieletowi AngularJS. Sięgnij po nią i przekonaj się, w jaki sposób przygotować środowisko programistyczne, zbudować pierwszą aplikację i uzyskać dostęp do kontekstu. W kolejnych rozdziałach zaznajomisz się z możliwościami biblioteki Bootstrap oraz przejdziesz krótki kurs programowania w języku JavaScript. W części drugiej szczególny nacisk został położony na detale związane z pracą z AngularJS. Dowiesz się stąd, jak korzystać z dyrektyw, tworzyć własne dyrektywy oraz używać kontrolerów i zakresów. Ostatnia część książki została poświęcona pracy z modułami i usługami. Odkryjesz tu, jak pobrać dane z usług sieciowych, przetworzyć je i zaprezentować użytkownikowi. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty pracującego z AngularJS.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Ta książka jest gruntownie uaktualnionym przewodnikiem po ASP.NET Core 3, przeznaczonym dla profesjonalnych programistów, którzy chcą w swoich projektach wykorzystać w pełni potencjał technologii Microsoftu. Wydanie zawiera kompletne i praktyczne omówienie ASP.NET Core 3. Znalazły się tu przydatne wskazówki dotyczące narzędzi potrzebnych podczas tworzenia nowoczesnych, skalowalnych aplikacji internetowych. Nowe funkcje — takie jak MVC 3, strony Razor, serwer Blazor i technologia Blazor WebAssembly — zostały dokładnie omówione i zaprezentowane na przykładach. Poruszono tutaj również takie tematy jak komponenty oprogramowania pośredniczącego, wbudowane usługi czy dołączanie modelu w żądaniu, a także zaprezentowano wiele bardziej zaawansowanych zagadnień, jak routing punktów końcowych i mechanizm wstrzykiwania zależności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Core 3. Zaawansowane programowanie. Wydanie VIII ASP.NET Core 3. Zaawansowane programowanie. Wydanie VIII
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i poprawionym wydaniem bardzo cenionego przez programistów podręcznika. Forma publikacji się nie zmieniła, jednak zawarte w niej informacje zostały gruntownie przejrzane. Wyjaśniono tu najważniejsze koncepcje frameworka ASP.NET Core MVC 2. Omówiono budowę kompletnej i w pełni funkcjonalnej aplikacji ASP.NET Core MVC 2, którą można wykorzystać w charakterze szablonu we własnych projektach. Oprócz podstaw zaprezentowano tu także bardziej zaawansowane tematy, takie jak routing URL, kontrolery RESTful, stosowanie silnika Razor i wiele innych ważnych zagadnień.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Core MVC 2. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII ASP.NET Core MVC 2. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII
Czasowo niedostępna
-
Omówiono nowe funkcje wprowadzone w ASP.NET MVC 5, takie jak definiowanie tras za pomocą atrybutów C# i nadpisywanie filtrów. Platforma ASP.NET MVC 5 zawiera znacznie poprawione funkcje przeznaczone do tworzenia aplikacji MVC. Nowe, znacznie bardziej zintegrowane środowisko programistyczne Visual Studio 2013 IDE zostało opracowane zwłaszcza pod kątem tworzenia aplikacji MVC.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Lektura tej książki pozwoli Ci zapoznać się z technikami programowania w oparciu o testy (TDD). Przekonasz się, jak działa wzorzec MVC w praktyce. Ponadto uda Ci się szczegółowo poznać całą platformę ASP.NET MVC oraz zauważyć różnice, wady i zalety ASP.NET MVC względem klasycznego ASP.NET. Przekonasz się, jak zastosowanie filtrów może ułatwić Ci życie oraz jak niezwykle istotną kwestią jest zapewnienie bezpieczeństwa Twojej aplikacji. Książka ta jest doskonałym i kompletnym źródłem wiedzy na temat ASP.NET MVC. Obowiązkowa lektura dla każdego programisty tej platformy!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Apress
-
Promocja
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie popularnego podręcznika opracowanego przez specjalistów dla profesjonalistów. Dowiesz się z niego, czym jest rozproszona kontrola wersji i jakie daje korzyści. Poznasz poszczególne funkcjonalności Gita i nauczysz się je rozbudowywać tak, aby zaspokajały nawet najbardziej wyrafinowane potrzeby. W książce znalazły się również wyczerpujące opisy funkcji dostępnych w Git 2.0, a także omówienie systemu usług GitHub i jego zalet. Istotną zmianą w nowym wydaniu podręcznika jest uwzględnienie w znaczącej większości prezentowanych przykładów protokołu HTTP w miejsce SSH — co stanowi odpowiedź na rosnącą popularność HTTP.- Druk
- ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które dobrze poznały podstawy języka SQL i chcą nabrać biegłości w praktycznym zastosowaniu jego zaawansowanych funkcji. Poszczególne zagadnienia zostały zaprezentowane poprzez stopniową rozbudowę i zwiększanie złożoności prostych zapytań SQL. Omówiono takie techniki jak korelacja widoku osadzonego, operacje na zbiorach, analiza dzienników zdarzeń, a także sposoby używania klauzul, między innymi MODEL czy MATCH_RECOGNIZE. Znalazło się tu mnóstwo przykładów kodu SQL, skonstruowanego tak, aby maksymalnie ułatwić zrozumienie prezentowanych treści. To pomoże Ci zdobyć umiejętności, dzięki którym wydajność i wygoda użytkowania Twoich aplikacji istotnie się zwiększą!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna nauka SQL dla Oracle. Wykorzystaj ogromne możliwości bazy danych Oracle Praktyczna nauka SQL dla Oracle. Wykorzystaj ogromne możliwości bazy danych Oracle
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik podzielono na trzy części tematyczne dotyczące kontroli wersji, zarządzania projektami i pracy zespołowej. To ułatwi Ci wdrożenie się do rzeczywistej pracy i rozwiązywanie problemów. Poznasz zasady planowania i realizacji projektów z GitHubem, a także wypróbujesz sposoby rozstrzygania konfliktów scalania, co sprawi, że poczujesz się pewniej w pracy zespołowej w profesjonalnym środowisku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Wzorce zaprezentowano wraz ze scenariuszami, do których mają zastosowanie. Omówiono też alternatywy i relacje zachodzące między wzorcami, pokazano również sposoby użycia narzędzi do refaktoryzacji (ReSharper) w celu ułatwienia implementacji. Nowe wydanie książki zostało uzupełnione o takie wzorce jak funkcyjny budowniczy, asynchroniczna metoda wytwórcza, adapter generycznych wartości i pełnomocnik kompozytu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w .NET Core 3. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F# Wzorce projektowe w .NET Core 3. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F#
Niedostępna
-
Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do tworzenia gier 2D w Unity. Dokładnie wyjaśniono w niej filozofię działania tego środowiska i zasady projektowania gier korzystających z silnika Unity. Starannie opisano takie zagadnienia jak arkusze duszków, dzielone kafelki i mapa kafelków. Omówiono również powiązane z Unity kanały dystrybucyjne, dzięki którym odkrywanie, kupowanie i sprzedawanie gier jest bardzo proste. Poszczególne zagadnienia zostały wyjaśnione za pomocą fragmentów kodu C#.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C# Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#
Czasowo niedostępna
-
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo
Niedostępna
-
W tej książce wyczerpująco przedstawiono nowoczesne metody rozwiązywania problemów obliczeniowych z tak różnych dziedzin, jak badania naukowe, inżynieria, finanse czy analiza danych za pomocą Pythona i jego bibliotek. Omówiono również wiele technik, w tym obliczenia oparte na tablicach, obliczenia symboliczne, metody wizualizacji danych, numeryczne operacje wejścia-wyjścia, rozwiązywanie równań, optymalizacja, interpolacja czy całkowanie. Pokazano także, jak rozwiązywać problemy obliczeniowe charakterystyczne dla takich dziedzin jak rozwiązywanie równań różniczkowych, analiza danych, modelowanie statystyczne i uczenie maszynowe. Znalazło się tu też wiele studiów przypadków, ukazujących zastosowanie Pythona w analizie danych i statystyce.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Matematyczny Python. Obliczenia naukowe i analiza danych z użyciem NumPy, SciPy i Matplotlib Matematyczny Python. Obliczenia naukowe i analiza danych z użyciem NumPy, SciPy i Matplotlib
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest znakomitym przewodnikiem, dzięki któremu zaczniesz tworzyć wydajne i bezbłędne aplikacje w Pythonie. Zaczniesz od formatowania i dokumentowania kodu, umiejętnego stosowania wbudowanych struktur, stosowania modułów i metaklas. W ten sposób nauczysz się pisać uporządkowany kod. Potem poznasz nowe funkcjonalności języka Python i dowiesz się, jak efektywnie z nich korzystać. Następnie dowiesz się, jak wykorzystywać zaawansowane cechy języka, takie jak programowanie asynchroniczne, określanie typów danych i obsługa ścieżek, a także jak diagnozować kod, wykonywać testy jednostkowe i integracyjne oraz przygotowywać kod do uruchomienia w środowisku produkcyjnym. Na końcu poznasz najważniejsze narzędzia przeznaczone do szybkiego tworzenia kodu, zarządzania jego wersjami i weryfikowania poprawności.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów C#, którzy chcą poszerzyć wiedzę na temat sztuki programowania dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technik projektowych do rozwiązywania konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Dogłębnie przedstawiono tu implementację klasycznych wzorców wraz ze wskazówkami dotyczącymi ich możliwości. Omówiono znaczenie poszczególnych cech języków C# i F# dla implementacji wzorców. Pokazano cały szereg przykładów i scenariuszy, możliwych implementacji wzorców, ich alternatyw i wzajemnych relacji. Co więcej, zaprezentowano sposób wykorzystania dedykowanego narzędzia ReSharper do łatwej implementacji wzorców projektowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w .NET. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F# Wzorce projektowe w .NET. Projektowanie zorientowane obiektowo z wykorzystaniem C# i F#
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł (-40%)
Ebooka "TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Essential TypeScript: From Beginner to Pro
- Tłumaczenie:
- Robert Górczyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6531-5, 9788328365315
- Data wydania książki drukowanej :
- 2020-06-15
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6532-2, 9788328365322
- Data wydania ebooka :
- 2020-06-15 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 107925
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 15.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » JavaScript - Programowanie
- Serie wydawnicze: Apress
Spis treści książki
- O autorze
- O recenzencie technicznym
- Część I. Zaczynamy
- Rozdział 1. Pierwsza aplikacja w TypeScripcie
- Przygotowanie systemu
- Krok 1. Instalowanie Node.js
- Krok 2. Instalowanie Gita
- Krok 3. Instalowanie TypeScriptu
- Krok 4. Instalowanie programistycznego edytora tekstu
- Utworzenie projektu
- Inicjalizacja projektu
- Utworzenie pliku konfiguracyjnego kompilatora
- Tworzenie pliku kodu TypeScriptu
- Kompilowanie i uruchamianie kodu
- Definiowanie modelu danych
- Tworzenie klasy kolekcji elementów listy rzeczy do zrobienia
- Implementowanie podstawowych funkcji modelu danych
- Dodawanie funkcji do klasy kolekcji
- Zapewnienie dostępu do elementów listy rzeczy do zrobienia
- Usuwanie wykonanych zadań
- Obsługa licznika elementów
- Używanie pakietu zewnętrznego
- Dodawanie deklaracji typu dla pakietu JavaScriptu
- Dodawanie poleceń
- Filtrowanie elementów
- Dodawanie zadań
- Oznaczanie zadania jako wykonanego
- Trwałe przechowywanie danych
- Stosowanie klasy trwałego magazynu danych
- Podsumowanie
- Przygotowanie systemu
- Rozdział 2. Poznajemy TypeScript
- Dlaczego powinieneś używać języka TypeScript?
- Funkcje języka TypeScript zwiększające produktywność programisty
- Poznajemy ograniczenia funkcji związanych z produktywnością
- Poznawanie wersji JavaScriptu
- Poznawanie ograniczeń wersji JavaScriptu
- Funkcje języka TypeScript zwiększające produktywność programisty
- Co powinieneś wiedzieć?
- Jak skonfigurować środowisko programistyczne?
- Jaka jest struktura książki?
- Czy w książce znajdziesz wiele przykładów?
- Gdzie znajdziesz przykładowe fragmenty kodu?
- Podsumowanie
- Dlaczego powinieneś używać języka TypeScript?
- Rozdział 3. Wprowadzenie do języka JavaScript część I
- Przygotowanie projektu
- Zagmatwany JavaScript
- Typy języka JavaScript
- Praca z podstawowymi typami danych
- Koercja typu
- Unikanie niechcianej koercji typu
- Wartość jawnie stosowanej koercji typu
- Praca z funkcją
- Praca z wynikiem działania funkcji
- Unikanie problemów z błędnym dopasowaniem argumentu
- Używanie funkcji strzałki
- Praca z tablicą
- Używanie operatora rozwinięcia w tablicy
- Praca z obiektem
- Dodawanie, modyfikowanie i usuwanie właściwości obiektu
- Zabezpieczenie przed niezdefiniowanymi obiektami i właściwościami
- Używanie operatorów rozwinięcia i resztowego w obiekcie
- Definiowanie funkcji typu getter i setter
- Definiowanie metod
- Dodawanie, modyfikowanie i usuwanie właściwości obiektu
- Słowo kluczowe this
- Słowo kluczowe this w oddzielnych funkcjach
- Słowo kluczowe this w metodach
- Zmiana zachowania słowa kluczowego this
- Słowo kluczowe this w funkcji strzałki
- Powrót do problemu początkowego
- Podsumowanie
- Rozdział 4. Wprowadzenie do języka JavaScript część II
- Przygotowanie projektu
- Dziedziczenie obiektu JavaScriptu
- Analizowanie i modyfikowanie prototypu obiektu
- Tworzenie własnych właściwości
- Używanie funkcji konstruktora
- Łączenie funkcji konstruktora
- Sprawdzanie typu prototypu
- Definiowanie statycznych właściwości i metod
- Używanie klas JavaScriptu
- Używanie dziedziczenia w klasach
- Definiowanie metody statycznej
- Używanie iteratorów i generatorów
- Używanie generatora
- Definiowanie obiektów pozwalających na iterację
- Używanie kolekcji JavaScriptu
- Sortowanie danych według klucza przy użyciu obiektu
- Sortowanie danych według klucza przy użyciu obiektu Map
- Używanie wartości typu Symbol jako kluczy w obiekcie Map
- Przechowywanie danych według indeksu
- Używanie modułów
- Tworzenie modułu JavaScriptu
- Używanie modułu JavaScriptu
- Eksportowanie funkcji z modułu
- Definiowanie w modelu wielu funkcjonalności nazwanych
- Podsumowanie
- Rozdział 5. Używanie kompilatora TypeScriptu
- Przygotowanie projektu
- Struktura projektu
- Używanie menedżera pakietów Node
- Plik konfiguracyjny kompilatora TypeScriptu
- Kompilacja kodu TypeScriptu
- Błędy generowane przez kompilator
- Używanie trybu monitorowania i wykonywania skompilowanego kodu
- Automatyczne wykonywanie kodu po kompilacji
- Uruchamianie kompilatora za pomocą menedżera pakietów Node
- Używanie funkcjonalności wersjonowania celu
- Wybór plików biblioteki do kompilacji
- Wybór formatu modułu
- Użyteczne ustawienia konfiguracji kompilatora
- Podsumowanie
- Rozdział 6. Testowanie i debugowanie kodu TypeScriptu
- Przygotowanie projektu
- Debugowanie kodu TypeScriptu
- Przygotowanie do debugowania
- Dodawanie punktów przerwania
- Używanie Visual Studio Code do debugowania
- Używanie zintegrowanego debuggera Node.js
- Używanie funkcji zdalnego debugowania w Node.js
- Przygotowanie do debugowania
- Używanie lintera TypeScriptu
- Wyłączanie reguł lintowania
- Testy jednostkowe w TypeScripcie
- Konfigurowanie frameworka testów
- Tworzenie testów jednostkowych
- Uruchamianie frameworka testów
- Podsumowanie
- Część II. Praca z językiem TypeScript
- Rozdział 7. Typowanie statyczne
- Przygotowanie projektu
- Typy statyczne
- Tworzenie typu statycznego za pomocą adnotacji typu
- Używanie niejawnie zdefiniowanego typu statycznego
- Używanie typu any
- Używanie niejawnie zdefiniowanego typu any
- Wyłączenie niejawnego używania typu any
- Używanie unii typów
- Używanie asercji typu
- Asercja typu nieoczekiwanego
- Używanie wartownika typu
- Używanie typu never
- Używanie typu unknown
- Używanie typów null
- Ograniczenie przypisywania wartości null
- Usunięcie null z unii za pomocą asercji
- Usuwanie wartości null z unii za pomocą wartownika typu
- Używanie asercji ostatecznego przypisania
- Podsumowanie
- Rozdział 8. Używanie funkcji
- Przygotowanie projektu
- Definiowanie funkcji
- Ponowne definiowanie funkcji
- Parametry funkcji
- Używanie parametrów opcjonalnych
- Używanie parametru z wartością domyślną
- Używanie parametru resztowego
- Stosowanie adnotacji typu dla parametrów funkcji
- Kontrolowanie wartości null parametru
- Wynik działania funkcji
- Wyłączenie niejawnego zwracania wartości przez funkcję
- Używanie adnotacji typu dla wyniku działania funkcji
- Definiowanie funkcji typu void
- Przeciążanie typu funkcji
- Podsumowanie
- Rozdział 9. Tablice, krotki i wyliczenia
- Przygotowanie projektu
- Praca z tablicami
- Używanie automatycznie ustalonego typu tablicy
- Unikanie problemów z automatycznie ustalanym typem tablicy
- Unikanie problemów z pustą tablicą
- Problemy związane z tablicą typu never
- Krotka
- Przetwarzanie krotki
- Używanie typów krotki
- Wyliczenie
- Sposób działania wyliczenia
- Używanie wartości wyliczenia
- Używanie wyliczenia w postaci ciągu tekstowego
- Ograniczenia typu wyliczeniowego
- Ograniczenia związane ze sprawdzaniem typu
- Ograniczenia wartownika typu
- Używanie wyliczenia w postaci stałej
- Sposób działania wyliczenia
- Używanie typu literału wartości
- Używanie w funkcji typu literałów wartości
- Łączenie typów wartości w typie literałów wartości
- Nadpisywanie za pomocą typu literałów wartości
- Używanie aliasu typu
- Podsumowanie
- Rozdział 10. Praca z obiektami
- Przygotowanie projektu
- Praca z obiektami
- Używanie adnotacji kształtu typu obiektu
- Dopasowanie kształtu typu obiektu
- Używanie właściwości opcjonalnych dla nieregularnych kształtów
- Dołączanie metod w kształcie typu
- Wymuszenie ścisłego sprawdzania metod
- Używanie aliasu typu dla kształtu typu
- Radzenie sobie z nadmiarem właściwości
- Używanie unii kształtu typu
- Typy właściwości unii
- Używanie wartownika typu dla obiektu
- Wartownik typu poprzez sprawdzanie właściwości
- Wartownik typu z funkcją predykatu
- Używanie złączenia typów
- Używanie złączenia do korelacji danych
- Łączenie złączeń
- Złączanie właściwości tego samego typu
- Złączanie właściwości różnych typów
- Łączenie metod
- Podsumowanie
- Rozdział 11. Praca z klasami i interfejsami
- Przygotowanie projektu
- Używanie funkcji konstruktora
- Używanie klas
- Używanie słów kluczowych kontroli dostępu
- Definiowanie właściwości tylko do odczytu
- Upraszczanie klasy konstruktora
- Używanie dziedziczenia klas
- Automatyczne określanie typu podklasy
- Używanie klasy abstrakcyjnej
- Wartownik typu klasy abstrakcyjnej
- Używanie interfejsu
- Implementowanie wielu interfejsów
- Rozszerzanie interfejsu
- Definiowanie opcjonalnych właściwości i metod interfejsu
- Definiowanie implementacji interfejsu abstrakcyjnego
- Wartownik typu interfejsu
- Dynamiczne tworzenie właściwości
- Podsumowanie
- Rozdział 12. Używanie typów generycznych
- Przygotowanie projektu
- Zrozumienie problemu
- Dodawanie obsługi innego typu
- Tworzenie klasy generycznej
- Argumenty typu generycznego
- Używanie argumentów innego typu
- Ograniczanie wartości typu generycznego
- Ograniczanie typu generycznego za pomocą kształtu
- Definiowanie parametrów wielu typów
- Stosowanie parametru typu w metodzie
- Pozostawienie kompilatorowi zadania ustalenia typu argumentu
- Rozszerzanie klasy generycznej
- Dodawanie funkcjonalności do istniejących parametrów typu
- Ustawienie na stałe parametru typu generycznego
- Ograniczanie parametru typu generycznego
- Wartownik typu generycznego
- Definiowanie metody statycznej w klasie generycznej
- Definiowanie interfejsu generycznego
- Rozszerzanie interfejsu generycznego
- Implementacja interfejsu generycznego
- Przekazywanie parametru typu generycznego
- Ograniczenie lub określenie na stałe parametru typu generycznego
- Tworzenie implementacji interfejsu abstrakcyjnego
- Podsumowanie
- Rozdział 13. Zaawansowane typy generyczne
- Przygotowanie projektu
- Używanie kolekcji generycznych
- Używanie iteratorów generycznych
- Łączenie iteratora i obiektu możliwego do iteracji
- Tworzenie klasy umożliwiającej iterację
- Używanie typów indeksu
- Używanie zapytania typu indeksu
- Jawne dostarczanie parametrów typu generycznego dla typów indeksu
- Używanie zindeksowanego operatora dostępu
- Używanie typu indeksu dla klasy Collection<T>
- Używanie mapowania typu
- Używanie parametru typu generycznego z typem mapowanym
- Zmiana modyfikowalności i opcjonalności właściwości
- Mapowanie określonych właściwości
- Łączenie transformacji w pojedyncze mapowanie
- Tworzenie typu z użyciem mapowania
- Używanie typów warunkowych
- Zagnieżdżanie typów warunkowych
- Używanie typu warunkowego w klasie generycznej
- Używanie typów warunkowych z uniami typów
- Używanie wbudowanych dystrybucyjnych typów warunkowych
- Używanie typów warunkowych podczas mapowania typów
- Identyfikowanie właściwości określonego typu
- Automatyczne ustalanie typów dodatkowych w warunkach
- Ustalanie typu funkcji
- Podsumowanie
- Rozdział 14. Praca z JavaScriptem
- Przygotowanie projektu
- Dodawanie kodu TypeScriptu do przykładowego projektu
- Praca z JavaScriptem
- Dołączanie kodu JavaScriptu w trakcie kompilacji
- Sprawdzanie typu kodu JavaScriptu
- Opisywanie typów używanych w kodzie JavaScriptu
- Używanie komentarzy do opisywania typów
- Używanie plików deklaracji typu
- Opisywanie kodu JavaScriptu przygotowanego przez podmioty zewnętrzne
- Używanie plików deklaracji pochodzących z projektu Definitely Typed
- Używanie pakietów zawierających deklaracje typu
- Generowanie plików deklaracji
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Część III. Tworzenie aplikacji internetowych
- Rozdział 15. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu część I
- Przygotowanie projektu
- Przygotowanie zestawu narzędzi
- Dodawanie obsługi paczek
- Dodawanie programistycznego serwera WWW
- Utworzenie modelu danych
- Utworzenie źródła danych
- Generowanie treści HTML-a za pomocą API modelu DOM
- Dodawanie obsługi stylów Bootstrap CSS
- Używanie formatu JSX do tworzenia treści HTML-a
- Sposób działania JSX
- Konfigurowanie kompilatora TypeScriptu i procedury wczytującej pakiet webpack
- Tworzenie funkcji fabryki
- Używanie klasy JSX
- Importowanie funkcji fabryki w klasie JSX
- Dodawanie funkcjonalności do aplikacji
- Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
- Wyświetlanie treści i obsługa uaktualnień
- Podsumowanie
- Rozdział 16. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu część II
- Przygotowanie projektu
- Dodawanie usługi sieciowej
- Wykorzystanie źródła danych w aplikacji
- Używanie dekoratorów
- Używanie metadanych dekoratora
- Dokończenie aplikacji
- Dodawanie klasy Header
- Dodawanie klasy obsługującej szczegóły zamówienia
- Dodawanie klasy obsługującej potwierdzenie zamówienia
- Zakończenie pracy nad aplikacją
- Wdrażanie aplikacji
- Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
- Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
- Utworzenie serwera
- Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
- Kompilacja aplikacji
- Testowanie gotowej aplikacji
- Umieszczanie aplikacji w kontenerze
- Instalowanie Dockera
- Przygotowanie aplikacji
- Tworzenie kontenera Dockera
- Uruchamianie aplikacji
- Podsumowanie
- Rozdział 17. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara część I
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie usługi sieciowej
- Konfigurowanie pakietu Bootstrap CSS
- Uruchomienie przykładowej aplikacji
- Rola TypeScriptu w programowaniu z użyciem frameworka Angular
- Rola TypeScriptu w łańcuchu narzędzi Angulara
- Poznajemy dwa kompilatory Angulara
- Utworzenie modelu danych
- Utworzenie źródła danych
- Utworzenie implementacji klasy źródła danych
- Konfigurowanie źródła danych
- Wyświetlenie filtrowanej listy produktów
- Wyświetlanie przycisków kategorii
- Utworzenie nagłówka
- Połączenie komponentów produktu, kategorii i nagłówka
- Konfigurowanie aplikacji
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Rozdział 18. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara część II
- Przygotowanie projektu
- Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
- Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
- Tworzenie konfiguracji routingu
- Wdrażanie aplikacji
- Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
- Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
- Utworzenie serwera
- Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
- Kompilacja aplikacji
- Testowanie gotowej aplikacji
- Umieszczanie aplikacji w kontenerze
- Przygotowanie aplikacji
- Tworzenie kontenera Dockera
- Uruchamianie aplikacji
- Podsumowanie
- Rozdział 19. Tworzenie aplikacji internetowej React część I
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie usługi sieciowej
- Instalowanie pakietu Bootstrap CSS
- Uruchamianie przykładowej aplikacji
- TypeScript i programowanie React
- Definiowanie typów encji
- Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
- Używanie zaczepów i komponentów funkcyjnych
- Wyświetlanie listy kategorii i nagłówka
- Przygotowanie i przetestowanie komponentów
- Utworzenie magazynu danych
- Utworzenie klasy żądania HTTP
- Połączenie komponentów z magazynem danych
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Rozdział 20. Tworzenie aplikacji internetowej React część II
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie routingu URL
- Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
- Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
- Dodawanie komponentu potwierdzającego złożenie zamówienia
- Dokończenie konfiguracji routingu
- Wdrażanie aplikacji
- Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
- Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
- Utworzenie serwera
- Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
- Kompilacja aplikacji
- Testowanie gotowej aplikacji
- Umieszczanie aplikacji w kontenerze
- Przygotowanie aplikacji
- Tworzenie kontenera Dockera
- Uruchamianie aplikacji
- Podsumowanie
- Rozdział 21. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js część I
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie usługi sieciowej
- Instalowanie pakietu Bootstrap CSS
- Uruchamianie przykładowej aplikacji
- TypeScript i programowanie w Vue.js
- Zestaw narzędzi TypeScriptu podczas programowania z użyciem frameworka Vue.js
- Utworzenie klas encji
- Wyświetlanie filtrowanej listy produktów
- Wyświetlanie listy kategorii i nagłówka
- Tworzenie i testowanie komponentów
- Utworzenie magazynu danych
- Utworzenie dekoratorów magazynu danych
- Połączenie komponentów z magazynem danych
- Dodawanie obsługi usługi sieciowej
- Podsumowanie
- Przygotowanie projektu
- Rozdział 22. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js część II
- Przygotowanie projektu
- Konfigurowanie routingu URL
- Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji
- Dodawanie komponentu obsługującego podsumowanie zamówienia
- Dodawanie komponentu potwierdzającego złożenie zamówienia
- Dokończenie konfiguracji routingu
- Wdrażanie aplikacji
- Dodawanie pakietu produkcyjnego serwera HTTP
- Tworzenie pliku dla trwałego magazynu danych
- Utworzenie serwera
- Używanie względnych adresów URL do obsługi żądań danych
- Kompilacja aplikacji
- Testowanie gotowej aplikacji
- Umieszczanie aplikacji w kontenerze
- Przygotowanie aplikacji
- Tworzenie kontenera Dockera
- Uruchamianie aplikacji
- Podsumowanie
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie najważniejsze zastosowania transformerów w NLP. Zaczniesz od łatwych w użyciu potoków, następnie przystąpisz do pracy z tokenizatorami, klasami modeli i interfejsu Trainer API, pozwalającymi na trenowanie modeli do konkretnych zastosowań. Dowiesz się również, jak zastąpić interfejs Trainer biblioteką Accelerate, która zapewnia pełną kontrolę nad pętlą treningową i umożliwia trenowanie dużych transformerów od zera!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za pomocą zaledwie kilku linii kodu może implementować w swoich projektach wyrafinowane funkcje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera oprogramowania, a także zapewni wsparcie podczas wykonywania nowych zadań. Znajdziesz tu dokładne omówienie podstaw testowania, jego różnych rodzajów i poziomów w odniesieniu do zastosowania na różnych etapach pracy nad projektem. Kolejne rozdziały, na podstawie rzeczywistego projektu programistycznego, pokazują znacznie szerszy kontekst pracy testera. Zapoznasz się ze szczegółowymi informacjami o poszczególnych fazach testowania, ich planowaniu, przeprowadzaniu i monitorowaniu. Dowiesz się również, w jaki sposób skorzystać z wniosków z testów podczas planowania rozwoju projektu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Książka stanowi zbiór praktycznych informacji dotyczących najpopularniejszych wzorców projektowych. Lekturę rozpoczniesz od zapoznania się z możliwościami korzystania z wzorców projektowych na platformie Javy. Dowiesz się także, jakich zasad trzeba przestrzegać, aby zapewnić czytelność i łatwość utrzymania kodu Javy. W kolejnych rozdziałach znajdziesz praktyczne wskazówki i przykłady dotyczące stosowania wzorców kreacyjnych, strukturalnych, operacyjnych, a także wzorców współbieżności. Nauczysz się ich używać do praktycznego rozwiązywania problemów często spotykanych podczas projektowania oprogramowania. Końcowy rozdział został poświęcony antywzorcom, a zawarte w nim informacje pomogą Ci w ich identyfikacji i podjęciu najlepszych środków zaradczych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Czym jest inżynieria wymagań? To systematyczne podejście do pozyskiwania i dokumentowania wymagań, a także zarządzania nimi. Polega na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań interesariuszy, a następnie opisaniu, za pomocą wymagań, systemu, który je spełnia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się gromadzić publicznie dostępne informacje, korzystać z wiedzy o cyklu życia wrażliwych danych i przekształcać je w informacje wywiadowcze przydatne dla zespołów zajmujących się bezpieczeństwem. Opanujesz proces gromadzenia i analizy danych, poznasz również strategie, które należy wdrożyć podczas poszukiwania informacji z publicznie dostępnych źródeł. Ugruntujesz wiedzę na temat bezpieczeństwa operacyjnego i uświadomisz sobie, w jaki sposób niektórzy używają publicznie dostępnych danych do nielegalnych celów. Książkę tę szczególnie docenią inżynierowie społeczni i specjaliści do spraw bezpieczeństwa, a także kadra kierownicza.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
MikroTik, łotewska firma z siedzibą w Rydze, od lat produkuje sprzęt sieciowy. Przystępna cena i świetna jakość sprawiły, że urządzenia sygnowane logo MikroTik zdobyły niezwykłą popularność - po produkty łotewskiej marki sięga się coraz częściej. Jeśli planujesz zmodernizować lub zbudować sieć i chcesz w tym celu użyć urządzeń MikroTik, ta książka Ci w tym pomoże.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: TypeScript. Od początkującego do profesjonalisty Adam Freeman (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie