
React 16. Framework dla profesjonalistów
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autor:
- Adam Freeman
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 0
- Stron:
- 712
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Czytaj fragment
Opis
książki
:
React 16. Framework dla profesjonalistów
W ostatnich latach JavaScript stał się pełnoprawnym i pełnowartościowym językiem programowania. Jest wszechstronny, elastyczny i pozwala na tworzenie znakomitego kodu. Uzyskanie dobrych efektów wymaga jednak od programisty sporych umiejętności. Wyjątkowo przydatnym rozwiązaniem okazują się frameworki, które ułatwiają pisanie nawet bardzo złożonych aplikacji. Na szczególną uwagę zasługuje React - popularny framework do tworzenia dynamicznych aplikacji w JavaScripcie. React jest narzędziem, które w stosunkowo prosty sposób pozwala w pełni wykorzystać możliwości nowoczesnych przeglądarek i urządzeń mobilnych.
W książce przystępnie wyjaśniono zasady i techniki programowania w tym frameworku. Opisano szczegóły jego architektury oraz przedstawiono korzyści płynące z pracy z Reactem. Sporo miejsca poświęcono projektowaniu aplikacji oraz korzystaniu zarówno z samego frameworka, jak i towarzyszących mu narzędzi i najpopularniejszych bibliotek. Poszczególne zagadnienia są tu omawiane od podstaw, które następnie płynnie przechodzą do najbardziej zaawansowanych i wyszukanych technik programowania. Wszystkie informacje przedstawiono bardzo starannie, z zachowaniem ważnych szczegółów, dzięki czemu łatwo uzyskać wiedzę niezbędną do pisania aplikacji na wysokim, profesjonalnym poziomie. Nie zabrakło również wskazówek, dzięki którym można łatwo zdiagnozować najczęściej występujące problemy i skutecznie je rozwiązywać.
W książce między innymi:
- szczegółowe wyjaśnienie architektury aplikacji Reacta
- tworzenie dynamicznych aplikacji klienta
- korzystanie z magazynu danych Redux
- usługi RESTful i GraphQL
- testowanie i wdrażanie projektów
React: dynamiczne aplikacje w profesjonalnym wydaniu!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
To kolejne, rozbudowane i uaktualnione wydanie świetnego podręcznika projektowania i programowania stron internetowych, zawierające wiedzę niezbędną do rozpoczęcia samodzielnej pracy. Opisano tu zasady tworzenia witryn WWW oraz przedstawiono język HTML i techniki CSS. Sporo miejsca poświęcono multimediom: grafice, plikom dźwiękowym i wideo. Znalazł się tutaj także znakomity wstęp do języka JavaScript, łącznie z jego bibliotekami, nakładkami i skryptami DOM. Warto też zwrócić uwagę na opis przydatnych narzędzi, takich jak procesory CSS, wykrywanie funkcjonalności, powłoka, menedżer zadań i system kontroli Git ? nieodzownych każdemu, kto pisze nowoczesne witryny internetowe. Treść książki została uzupełniona licznymi przykładami, ćwiczeniami i bogatym materiałem dodatkowym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po HTML5, CSS3 i grafice. Wydanie V
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
38.90 zł
129.00 zł (-70%) -
Promocja
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ― pozwoli Ci to natychmiast wypróbować działanie tworzonych programów, które w przyszłości mogą posłużyć jako moduły większych aplikacji. Zagadnienia dotyczące JavaScriptu uzupełniono wprowadzeniem do HTML i CSS, co pomoże Ci dokładnie zrozumieć sposób działania nowoczesnych aplikacji internetowych. Przygotujesz się także do pracy z bibliotekami, frameworkami i takimi narzędziami jak React, Angular i Node.js.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Chcesz nauczyć się implementacji algorytmów uczenia maszynowego bez zbytniego zagłębiania się w niuanse matematyczne? Jeśli dodatkowo znasz język JavaScript, ta książka jest dla Ciebie idealnym wyborem. Wyjaśniono w niej, w jaki sposób tworzyć własne implementacje, podano też przykłady przydatnych bibliotek. Sporo miejsca poświęcono sieciom neuronowym, ich architekturze i przykładom zastosowania. Przedstawiono takie zagadnienia jak wykrywanie twarzy, filtrowanie spamu, tworzenie systemów rekomendacji, rozpoznawanie znaków oraz przetwarzanie języka naturalnego. Znalazły się tu również wskazówki dotyczące dobierania odpowiednich bibliotek JavaScriptu, takich jak NaturalNode, brain, harthur oraz klasyfikatory, co umożliwia projektowanie bardziej inteligentnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe z językiem JavaScript. Rozwiązywanie złożonych problemów Uczenie maszynowe z językiem JavaScript. Rozwiązywanie złożonych problemów
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i „utratę części zdrowia” po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy — jeśli tylko tego zapragniesz!- Druk
(7,90 zł najniższa cena z 30 dni)
7.90 zł
24.90 zł (-68%) -
Nowość Promocja
Dzięki niemu szybko odnajdziesz się w najnowszej, 18. edycji biblioteki React. Książka zawiera informacje o jego najważniejszych narzędziach, podane w przystępny sposób, z naciskiem na wymiar praktyczny. Dowiesz się, jak przebiega tworzenie projektów i z jakich opcji można skorzystać podczas tego procesu. Przejrzyste objaśnienia, zilustrowane starannie opracowanymi przykładami, ułatwią usystematyzowanie wiedzy każdemu zapracowanemu programiście. To atrakcyjna propozycja dla osób, które korzystają z wielu różnych materiałów i chcą mieć wszystkie istotne informacje o bibliotece React zebrane w jednym miejscu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React: kluczowe koncepcje. Przewodnik po najważniejszych mechanizmach biblioteki React React: kluczowe koncepcje. Przewodnik po najważniejszych mechanizmach biblioteki React
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Twój bilet wstępu do świata JavaScriptu! JavaScript to język, który w dużej mierze ukształtował współczesne strony WWW. Dzięki niemu możemy swobodnie korzystać z interaktywnych, wygodnych w użyciu oraz niezawodnych aplikacji internetowych. Pojawienie się JavaScriptu pozwoliło zastąpić tradycyjne aplikacje desktopowe nowymi, pracującymi w chmurze. W- Druk
JavaScript i jQuery. Interaktywne strony WWW dla każdego. Podręcznik Front-End Developera JavaScript i jQuery. Interaktywne strony WWW dla każdego. Podręcznik Front-End Developera
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne wydanie wyczerpującego, kompleksowego przewodnika po języku JavaScript oraz jego najważniejszych klienckich i serwerowych interfejsach API. Książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą nauczyć się JavaScriptu lub udoskonalić swoje umiejętności tworzenia kodu. Ujęto w niej wersję ES2020 tego języka. Poza praktycznymi wyjaśnieniami dotyczącymi jego struktur i ich stosowania znalazły się tu liczne przykłady, wskazówki i porady. To wydanie zawiera nowe rozdziały poświęcone klasom, modułom, iteratorom, generatorom, promesom i instrukcjom async/await. W efekcie powstał całościowy obraz ekosystemu JavaScript wraz z opisem jego zawiłości, potencjalnych problemów i najlepszych metod radzenia sobie z nimi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII JavaScript. Przewodnik. Poznaj język mistrzów programowania. Wydanie VII
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Promocja
Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Zaprezentowano także technologie, które znakomicie uzupełniają możliwości Reacta: JSX i narzędzie create-react-app. Omówiono również zagadnienia dotyczące komponentów funkcyjnych i klasowych i szczegółowo przedstawiono proces budowy aplikacji z tych komponentów. Szybko się przekonasz, jak duży potencjał tkwi w bibliotece React i jak bardzo ułatwia ona tworzenie łatwych w utrzymaniu, wielkoskalowych, atrakcyjnych aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które używają JavaScriptu i chcą się nauczyć pisania modularnego kodu. Wyjaśniono tu, na jakich fundamentach opiera się architektura modularna, i krótko opisano jej historię w JavaScripcie. Przedstawiono warunki, jakie musi spełniać moduł, aby dać programistom konkretne korzyści, zaprezentowano zasady refaktoryzacji kodu i omówiono znaczenie doboru właściwej struktury danych. Czytelnik dowie się również, które wzorce projektowe będą odpowiednie w danej sytuacji, a także w jaki sposób podejście modułowe może pomóc w zapewnieniu bezpieczeństwa systemu, wspierać zarządzanie zależnościami czy też procesy budowania i integracji interfejsów oraz abstrakcji. Książka zawiera sporo znakomitych wskazówek i prezentuje najlepsze praktyki w zakresie projektowania i wdrażania modularnej architektury aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(11,90 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł (-70%)
O autorze książki
Adam Freeman - jest doświadczonym programistą, autorem wielu świetnie przyjętych książek o programowaniu w Javie. Tworzył również duże systemy rozproszone (platformy e-commerce). Zajmował stanowiska kierownicze w różnych firmach, wśród których są Netscape, Sun Microsystems, giełda NASDAQ i banki. Jest już na emeryturze, swój czas przeznacza na pisanie i bieganie na długie dystanse.
Adam Freeman - pozostałe książki
-
Promocja
To drugie wydanie cenionego podręcznika dla początkujących programistów. Zawarty w nim materiał - podany jasno i przystępnie - pozwoli Ci w pełni poznać możliwości języka TypeScript 4. Naukę rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu w rzeczywistych projektach. Nauczysz się pracy z API DOM, a także z takimi frameworkami jak Angular, Vue.js i React. Stopniowo będziesz nabierać wprawy w stosowaniu w praktyce najbardziej zaawansowanych funkcji. Dowiesz się też, z jakimi problemami najczęściej borykają się programiści TypeScript i jak je rozwiązywać. W efekcie uzyskasz bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest gruntownie uaktualnionym przewodnikiem po ASP.NET Core 3, przeznaczonym dla profesjonalnych programistów, którzy chcą w swoich projektach wykorzystać w pełni potencjał technologii Microsoftu. Wydanie zawiera kompletne i praktyczne omówienie ASP.NET Core 3. Znalazły się tu przydatne wskazówki dotyczące narzędzi potrzebnych podczas tworzenia nowoczesnych, skalowalnych aplikacji internetowych. Nowe funkcje — takie jak MVC 3, strony Razor, serwer Blazor i technologia Blazor WebAssembly — zostały dokładnie omówione i zaprezentowane na przykładach. Poruszono tutaj również takie tematy jak komponenty oprogramowania pośredniczącego, wbudowane usługi czy dołączanie modelu w żądaniu, a także zaprezentowano wiele bardziej zaawansowanych zagadnień, jak routing punktów końcowych i mechanizm wstrzykiwania zależności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Core 3. Zaawansowane programowanie. Wydanie VIII ASP.NET Core 3. Zaawansowane programowanie. Wydanie VIII
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Promocja
To kolejne wydanie popularnego przewodnika, będącego starannie przygotowanym połączeniem opisu architekturalnego, specyfikacji technicznej i praktycznych wskazówek. Pozwala na niemal natychmiastowe rozpoczęcie pracy w Angularze. Na początek czeka Cię zapoznanie się ze wzorcem MVC, z jego zaletami i zastosowaniem. Następnie zaczniesz pisać funkcjonalne aplikacje - stopniowo będziesz przechodzić do coraz bardziej zaawansowanych i złożonych rozwiązań. Poszczególne przykłady zostały omówione w sposób jasny, zrozumiały i spójny. Dodatkowo w książce przedstawiono mnóstwo wskazówek i szczegółów, pozwalających na efektywną pracę i uzyskiwanie najlepszych efektów. Nie zabrakło także prezentacji najczęściej spotykanych problemów i metod ich rozwiązywania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem, dzięki któremu poza uzyskaniem ważnych umiejętności odkryjesz najcenniejsze aspekty TypeScriptu. Rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu. Stopniowo będziesz się uczyć stosować w praktyce najbardziej zaawansowane funkcje. Dowiesz się, jak stworzyć bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych, a także poznasz kilka popularnych frameworków, takich jak Node.js, Angular, React i Vue.js. Znajdziesz tu również informacje o najczęściej występujących problemach oraz sposobach ich rozwiązywania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest Vue.js i jak rozpocząć z nim pracę, przekonasz się także, jakie ma możliwości. Nauczysz się budować dynamiczne aplikacje wykorzystujące właściwości nowoczesnych przeglądarek internetowych i urządzeń. Odkryjesz zalety wzorca MVC (model – widok – kontroler) i dowiesz się, jak zadziwiająco sprawnym językiem stał się JavaScript. Zapoznasz się z anatomią projektu Vue.js, z procesami kompilacji i transformacji oraz nabierzesz biegłości w posługiwaniu się zaawansowanymi funkcjami frameworka. Liczne przykłady pozwolą Ci na niemal natychmiastowe przetestowanie opisywanych zagadnień w praktyce. W rezultacie bardzo szybko będziesz przygotowany do tworzenia zaawansowanych, reaktywnych i dynamicznych aplikacji WWW!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
29.90 zł
99.00 zł (-70%) -
Książka rozpoczyna się od przedstawienia wzorca MVC i jego zalet. Ta wiedza następnie przydaje się do budowy własnego projektu za pomocą Angulara. Najpierw będzie to prosta, praktyczna aplikacja, a później zostaną przedstawione coraz bardziej zaawansowane funkcje. Każdy temat jasno i spójnie wyjaśniono, zamieszczając szczegóły konieczne do efektywnej pracy. Przedstawiono sposoby wykorzystywania różnych pożytecznych narzędzi, w tym frameworka Bootstrap, biblioteki Reactive Extensions czy frameworka Jasmine. Nie zabrakło objaśnień najczęściej występujących problemów oraz sposobów ich rozwiązywania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie II Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie II
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i poprawionym wydaniem bardzo cenionego przez programistów podręcznika. Forma publikacji się nie zmieniła, jednak zawarte w niej informacje zostały gruntownie przejrzane. Wyjaśniono tu najważniejsze koncepcje frameworka ASP.NET Core MVC 2. Omówiono budowę kompletnej i w pełni funkcjonalnej aplikacji ASP.NET Core MVC 2, którą można wykorzystać w charakterze szablonu we własnych projektach. Oprócz podstaw zaprezentowano tu także bardziej zaawansowane tematy, takie jak routing URL, kontrolery RESTful, stosowanie silnika Razor i wiele innych ważnych zagadnień.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Core MVC 2. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII ASP.NET Core MVC 2. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII
Czasowo niedostępna
-
Omówiono nowe funkcje wprowadzone w ASP.NET MVC 5, takie jak definiowanie tras za pomocą atrybutów C# i nadpisywanie filtrów. Platforma ASP.NET MVC 5 zawiera znacznie poprawione funkcje przeznaczone do tworzenia aplikacji MVC. Nowe, znacznie bardziej zintegrowane środowisko programistyczne Visual Studio 2013 IDE zostało opracowane zwłaszcza pod kątem tworzenia aplikacji MVC.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Ta książka została w całości poświęcona szkieletowi AngularJS. Sięgnij po nią i przekonaj się, w jaki sposób przygotować środowisko programistyczne, zbudować pierwszą aplikację i uzyskać dostęp do kontekstu. W kolejnych rozdziałach zaznajomisz się z możliwościami biblioteki Bootstrap oraz przejdziesz krótki kurs programowania w języku JavaScript. W części drugiej szczególny nacisk został położony na detale związane z pracą z AngularJS. Dowiesz się stąd, jak korzystać z dyrektyw, tworzyć własne dyrektywy oraz używać kontrolerów i zakresów. Ostatnia część książki została poświęcona pracy z modułami i usługami. Odkryjesz tu, jak pobrać dane z usług sieciowych, przetworzyć je i zaprezentować użytkownikowi. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty pracującego z AngularJS.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Lektura tej książki pozwoli Ci zapoznać się z technikami programowania w oparciu o testy (TDD). Przekonasz się, jak działa wzorzec MVC w praktyce. Ponadto uda Ci się szczegółowo poznać całą platformę ASP.NET MVC oraz zauważyć różnice, wady i zalety ASP.NET MVC względem klasycznego ASP.NET. Przekonasz się, jak zastosowanie filtrów może ułatwić Ci życie oraz jak niezwykle istotną kwestią jest zapewnienie bezpieczeństwa Twojej aplikacji. Książka ta jest doskonałym i kompletnym źródłem wiedzy na temat ASP.NET MVC. Obowiązkowa lektura dla każdego programisty tej platformy!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "React 16. Framework dla profesjonalistów" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "React 16. Framework dla profesjonalistów" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "React 16. Framework dla profesjonalistów" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Pro React 16
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6246-8, 9788328362468
- Data wydania książki drukowanej :
- 2020-05-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6247-5, 9788328362475
- Data wydania ebooka :
-
2020-05-11
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 164x239
- Numer z katalogu:
- 107872
- Rozmiar pliku Pdf:
- 11.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 29.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Spis treści książki
- Przygotowanie środowiska programistycznego 21
- Instalacja Node.js 21
- Instalacja pakietu create-react-app 22
- Instalacja Git 23
- Instalacja edytora 23
- Instalacja przeglądarki 23
- Tworzenie projektu 24
- Prezentacja struktury projektu 25
- Dodanie frameworka CSS Bootstrap 26
- Uruchamianie narzędzi dla programistów 27
- Usuwanie treści zastępczej 28
- Wyświetlanie treści dynamicznych 29
- Wyjaśnienie zmian danych stanu 30
- Dodawanie możliwości aplikacji listy zadań 33
- Wyświetlanie zadań do zrobienia 35
- Wprowadzanie dodatkowych komponentów 38
- Stosowanie komponentów podrzędnych 40
- Ostatnie szlify 41
- Zarządzanie prezentacją zakończonych zadań 42
- Trwałe przechowywanie danych 44
- Podsumowanie 47
- Czy powinienem używać Reacta? 50
- Aplikacje z komunikacją dwukierunkową 50
- Aplikacje jednostronicowe 50
- Problem złożoności aplikacji 51
- Co muszę wiedzieć? 52
- Jak skonfigurować środowisko programistyczne? 52
- Jaka jest struktura tej książki? 52
- Część 1. Początki stosowania frameworka React 52
- Część 2. Praca z frameworkiem React 52
- Część 3. Tworzenie złożonych aplikacji Reacta 53
- Czy w książce jest dużo przykładów? 53
- Skąd pobrać kody źródłowe przykładów? 54
- Gdzie szukać informacji o poprawkach? 55
- Podsumowanie 55
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 57
- Przygotowanie pliku HTML i komponentu 58
- Uruchamianie przykładowej aplikacji 59
- Język HTML i elementy DOM 60
- Treść elementu 61
- Atrybuty 63
- Dynamiczne zmienianie elementów HTML 63
- Dynamiczne tworzenie elementów przy użyciu klasy Component 65
- Stosowanie wyrażeń w elementach Reacta 66
- Łączenie wyrażeń i treści statycznych 67
- Wykonywanie obliczeń w wyrażeniach 67
- Dostęp do właściwości i metod komponentu 69
- Stosowanie wyrażeń do ustawiania wartości właściwości 70
- Stosowanie wyrażeń do obsługi zdarzeń 71
- Prezentacja frameworka Bootstrap 72
- Stosowanie klas frameworka Bootstrap 72
- Stosowanie frameworka Bootstrap do tworzenia siatek 74
- Stosowanie frameworka Bootstrap w tabelach 75
- Stosowanie frameworka Bootstrap w formularzach 77
- Podsumowanie 78
- Przygotowania do lektury tego rozdziału 79
- Stosowanie instrukcji 82
- Definiowanie i stosowanie funkcji 82
- Definiowanie funkcji z parametrami 83
- Definiowanie funkcji zwracających wyniki 85
- Stosowanie funkcji jako argumentów innych funkcji 86
- Stosowanie zmiennych i typów 87
- Stosowanie typów prostych 89
- Stosowanie operatorów JavaScriptu 91
- Stosowanie instrukcji warunkowych 92
- Porównanie operatorów równości i identyczności 93
- Jawna konwersja typów 94
- Stosowanie tablic 95
- Stosowanie literału tablicowego 96
- Odczyt i modyfikacja zawartości tablic 96
- Wyliczanie zawartości tablic 97
- Stosowanie operatora rozproszenia 97
- Stosowanie wbudowanych metod tablicowych 98
- Stosowanie obiektów 100
- Stosowanie literałów obiektowych 101
- Stosowanie funkcji jako metod 102
- Stosowanie klas 103
- Kopiowanie właściwości z jednego obiektu do drugiego 104
- Przechwytywanie nazw parametrów z obiektów 106
- Tworzenie i stosowanie modułów JavaScript 107
- Tworzenie i użycie modułu JavaScript 107
- Eksportowanie z modułów możliwości nazwanych 109
- Definiowanie wielu możliwości nazwanych w jednym module 110
- Obietnice języka JavaScript 112
- Wyjaśnienie problemu operacji asynchronicznych 112
- Stosowanie obietnic 113
- Upraszczanie kodu asynchronicznego 114
- Podsumowanie 115
- Przygotowanie projektu 118
- Instalacja dodatkowych pakietów NPM 118
- Dodanie do projektu arkuszy stylów CSS 120
- Przygotowanie usługi internetowej 121
- Uruchomienie przykładowej aplikacji 123
- Tworzenie magazynu danych 123
- Tworzenie akcji magazynu danych oraz kreatorów akcji 124
- Tworzenie możliwości funkcjonalnych sklepu 126
- Tworzenie komponentów produktu i kategorii 127
- Połączenie magazynu danych z mechanizmem trasowania 130
- Dodanie komponentu Shop do aplikacji 132
- Poprawa przycisków wyboru kategorii 133
- Dodawanie koszyka 135
- Rozbudowa magazynu danych 135
- Tworzenie komponentu CartSummary 137
- Dodawanie komponentu szczegółów koszyka 141
- Dodanie koszyka do konfiguracji trasowania 143
- Podsumowanie 145
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 147
- Korzystanie z internetowej usługi typu RESTful 147
- Tworzenie pliku konfiguracyjnego 149
- Tworzenie źródła danych 149
- Rozszerzanie możliwości magazynu danych 150
- Aktualizacja kreatorów akcji 151
- Podział danych na strony 151
- Wyjaśnienie wsparcia dla stronicowania w usłudze internetowej 153
- Zmiana żądania HTTP oraz akcji 155
- Tworzenie komponentu wczytującego dane 156
- Aktualizacja komponentu konektora sklepu 157
- Aktualizacja przycisku kategorii Wszystkie 159
- Tworzenie kontrolek stronicowania 160
- Dodanie obsługi składania zamówienia 165
- Rozbudowa usługi typu RESTful i źródła danych 166
- Tworzenie formularza zamówienia 168
- Uproszczenie komponentu konektora sklepu 175
- Podsumowanie 176
- Przygotowania do lektury tego rozdziału 177
- Uruchamianie aplikacji 178
- Tworzenie usługi GraphQL 179
- Definiowanie schematu GraphQL-a 179
- Definiowanie resolwerów GraphQL-a 180
- Aktualizacja serwera 182
- Tworzenie narzędzi administracyjnych do zarządzania zamówieniami 184
- Definiowanie tabeli zamówień 185
- Zdefiniowanie komponentu konektora 186
- Konfiguracja klienta GraphQL-a 189
- Konfigurowanie mutacji 191
- Tworzenie narzędzi zarządzania produktami 192
- Połączenie komponentu tabeli produktów 194
- Tworzenie komponentów do edycji 197
- Aktualizacja konfiguracji trasowania 199
- Podsumowanie 202
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 203
- Dodanie uwierzytelniania do żądań GraphQL-a 206
- Przedstawienie systemu uwierzytelniania 207
- Tworzenie kontekstu uwierzytelniania 208
- Tworzenie formularza uwierzytelniającego 211
- Zabezpieczanie narzędzi administracyjnych 212
- Dodanie odnośników do narzędzi administracyjnych 213
- Przygotowanie aplikacji do wdrożenia 214
- Umożliwienie leniwego wczytywania narzędzi administracyjnych 214
- Tworzenie pliku danych 216
- Konfiguracja adresów URL żądań 217
- Budowanie aplikacji 217
- Tworzenie serwera aplikacji 217
- Testowanie produkcyjnej wersji aplikacji i serwera 218
- Umieszczanie aplikacji w kontenerze 219
- Instalowanie Dockera 219
- Przygotowanie aplikacji 220
- Tworzenie kontenera Dockera 220
- Uruchamianie aplikacji 221
- Podsumowanie 222
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 226
- Opis struktury projektów Reacta 227
- Katalog kodów źródłowych 229
- Katalog pakietów 230
- Stosowanie narzędzi programistycznych Reacta 233
- Proces kompilacji i przekształcania 234
- Serwer HTTP do prac programistycznych 238
- Treści statyczne 239
- Wyświetlanie błędów 242
- Linter 245
- Konfiguracja narzędzi programistycznych 248
- Debugowanie aplikacji Reacta 249
- Badanie stanu aplikacji 251
- Stosowanie debugera przeglądarki 252
- Podsumowanie 254
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 256
- Komponenty 258
- Renderowanie treści HTML 258
- Renderowanie innych komponentów 260
- Właściwości props 263
- Definiowanie właściwości props w komponencie nadrzędnym 263
- Odbieranie właściwości props w komponencie podrzędnym 265
- Łączenie kodu JavaScript i właściwości props w celu renderowania treści 266
- Selektywne renderowanie treści 266
- Renderowanie tablic 267
- Renderowanie wielu elementów 271
- Brak renderowanych treści 273
- Próba zmiany wartości właściwości props 274
- Stosowanie funkcyjnych właściwości props 275
- Wywoływanie funkcyjnych właściwości props z argumentami 277
- Przekazywanie właściwości props do komponentów podrzędnych 280
- Określanie domyślnych wartości właściwości props 283
- Sprawdzanie typów wartości właściwości props 284
- Podsumowanie 287
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 290
- Różne typy komponentów 291
- Komponenty bezstanowe 292
- Komponenty ze stanem 292
- Tworzenie komponentów ze stanem 293
- Klasa komponentu 294
- Instrukcja import 294
- Metoda render 294
- Właściwości props komponentów ze stanem 295
- Dodawanie danych stanu 295
- Odczytywanie danych stanu 297
- Modyfikacja danych stanu 297
- Unikanie problemów z modyfikowaniem danych stanu 299
- Definiowanie komponentów ze stanem przy użyciu hooków 304
- Podnoszenie danych stanu 306
- Dalsze podnoszenie danych stanu 309
- Definiowanie typów i wartości domyślnych właściwości props 311
- Podsumowanie 314
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 316
- Przedstawienie zdarzeń 318
- Wywoływanie metody w celu obsługi zdarzenia 319
- Pobieranie obiektu zdarzenia 323
- Wywoływanie metod obsługi zdarzeń z niestandardowymi argumentami 328
- Zapobieganie domyślnej obsłudze zdarzeń 330
- Zarządzanie propagacją zdarzeń 332
- Faza elementu docelowego i faza propagacji w górę 332
- Faza przechwytywania 336
- Określanie fazy zdarzenia 337
- Zatrzymywanie propagacji zdarzeń 340
- Podsumowanie 341
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 344
- Tworzenie przykładowych komponentów 345
- Wyjaśnienie sposobu renderowania treści 347
- Wyjaśnienie procesu aktualizacji 349
- Wyjaśnienie procesu rekoncyliacji 351
- Rekoncyliacja list 354
- Jawne wyzwalanie procesu rekoncyliacji 355
- Cykl życia komponentów 357
- Faza montowania 358
- Faza aktualizacji 361
- Faza odmontowywania 362
- Hook efektów 363
- Stosowanie zaawansowanych metod cyklu życia 366
- Unikanie niepotrzebnych aktualizacji komponentu 366
- Ustawianie danych stanu na podstawie właściwości props 369
- Podsumowanie 371
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 374
- Tworzenie przykładowych komponentów 375
- Podstawowe zależności pomiędzy komponentami 377
- Stosowanie właściwości props children 377
- Operacje na właściwości props children 379
- Tworzenie komponentów wyspecjalizowanych 382
- Tworzenie komponentów wyższego rzędu 385
- Tworzenie komponentów wyższego rzędu ze stanem 388
- Łączenie komponentów wyższego rzędu 390
- Stosowanie renderującej właściwości props 392
- Stosowanie renderującej właściwości props z argumentem 394
- Stosowanie kontekstu do przechowywania danych globalnych 396
- Definiowanie kontekstu 399
- Tworzenie konsumentów kontekstu 400
- Tworzenie dostawcy kontekstu 401
- Modyfikowanie wartości danych kontekstu w konsumencie 403
- Stosowanie uproszczonego API konsumentów kontekstu 406
- Definiowanie granic błędów 408
- Tworzenie komponentu granicy błędów 409
- Podsumowanie 412
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 414
- Tworzenie przykładowych komponentów 415
- Uruchamianie narzędzi programistycznych 416
- Stosowanie elementów formularzy 417
- Stosowanie elementów select 419
- Stosowanie przycisków opcji 421
- Stosowanie pól wyboru 423
- Użycie pól wyboru do zapisywania wartości w tablicy 424
- Stosowanie wielowierszowych pól tekstowych 426
- Walidacja danych z formularzy 427
- Definiowanie reguł walidacji 428
- Tworzenie komponentu kontenera 430
- Wyświetlanie komunikatów o błędach 432
- Zastosowanie walidacji 432
- Walidacja innych elementów i typów danych 434
- Przeprowadzanie całościowej walidacji formularza 439
- Podsumowanie 443
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 446
- Tworzenie referencji 450
- Użycie referencji do tworzenia niekontrolowanych komponentów formularzy 452
- Tworzenie referencji przy użyciu funkcji zwrotnych 454
- Walidacja niekontrolowanych komponentów formularzy 457
- Referencje a cykl życia 461
- Stosowanie referencji z innymi bibliotekami lub frameworkami 467
- Dostęp do zawartości komponentów podrzędnych 470
- Stosowanie przekazywania referencji 472
- Stosowanie portali 473
- Podsumowanie 476
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 478
- Tworzenie komponentów 480
- Uruchamianie przykładowej aplikacji 481
- Uruchamianie zastępczego testu jednostkowego 482
- Testowanie komponentów z wykorzystaniem renderowania płytkiego 484
- Testowanie komponentów z użyciem pełnego renderowania 488
- Testowanie z użyciem właściwości props, stanu, metod i zdarzeń 490
- Testowanie efektów działania metod 491
- Testowanie efektów zdarzeń 491
- Testowanie interakcji pomiędzy komponentami 492
- Podsumowanie 494
- Tworzenie przykładowego projektu 498
- Uruchamianie narzędzi programistycznych 499
- Tworzenie przykładowej aplikacji 499
- Implementacja możliwości funkcjonalnych związanych z produktami 500
- Implementacja możliwości funkcjonalnych związanych z dostawcami 504
- Dokańczanie aplikacji 508
- Wyjaśnienie ograniczeń przedstawionej aplikacji 511
- Podsumowanie 511
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 514
- Tworzenie magazynu danych 515
- Definiowanie typów danych 516
- Definiowanie początkowych danych 516
- Definiowanie typów akcji danych modelu 517
- Definiowanie kreatorów akcji danych modelu 517
- Definiowanie reduktora 518
- Tworzenie magazynu danych 520
- Stosowanie magazynu danych w aplikacji Reacta 521
- Użycie magazynu danych w komponencie najwyższego poziomu 521
- Podłączanie danych produktów 522
- Podłączanie danych dostawców 524
- Rozszerzanie magazynu danych 527
- Dodawanie stanu do magazynu danych 527
- Definiowanie typów i kreatorów akcji dla danych stanu 528
- Definiowanie reduktora danych stanu 529
- Dodawanie nowych opcji obsługi danych do aplikacji 529
- Podłączanie komponentów Reacta do danych stanu w magazynie 531
- Rozsyłanie wielu akcji 535
- Wyjaśnienie potrzeby użycia referencji 537
- Podsumowanie 539
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 542
- Stosowanie API magazynu danych Redux 542
- Pobieranie stanu magazynu danych 543
- Obserwowanie zmian w magazynie danych 546
- Rozsyłanie akcji 547
- Tworzenie komponentu konektora 549
- Rozszerzanie możliwości reduktorów 552
- Stosowanie komponentów warstwy pośredniej magazynu danych 555
- Rozszerzanie magazynu danych 558
- Zastosowanie funkcji rozszerzenia 560
- Stosowanie API pakietu React-Redux 562
- Zaawansowane możliwości metody connect 562
- Podsumowanie 568
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 570
- Rozpoczynanie korzystania z mechanizmu trasowania 571
- Wprowadzenie do użycia komponentu Link 573
- Wprowadzenie do użycia komponentu Route 573
- Reagowanie na nawigację 574
- Wybieranie komponentów i treści 574
- Dopasowywanie adresów URL 576
- Dopasowywanie pojedynczej trasy 581
- Użycie przekierowań jako trasy awaryjnej 583
- Generowanie odnośników nawigacyjnych 585
- Wskazywanie aktywnej trasy 587
- Wybór i konfiguracja mechanizmu trasowania 589
- Stosowanie komponentu HashRouter 590
- Podsumowanie 591
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 594
- Tworzenie komponentów świadomych trasowania 595
- Prezentacja właściwości props match 596
- Prezentacja właściwości props location 598
- Stosowanie parametrów adresów URL 599
- Dostęp do danych trasowania w innych komponentach 605
- Bezpośredni dostęp do danych mechanizmu trasowania w komponencie 605
- Dostęp do danych mechanizmu trasowania przy użyciu komponentu wyższego rzędu 607
- Programowe prowadzenie nawigacji 609
- Nawigacja programowa z użyciem komponentów 610
- Pytanie użytkownika przed wykonaniem nawigacji 611
- Programowe generowanie tras 615
- Trasowanie z komponentami podłączonymi do magazynu danych 617
- Zastępowanie komponentów ProductDisplay i SupplierDisplay 618
- Aktualizacja podłączonego komponentu edytora 619
- Aktualizowanie komponentu tabeli podłączonej do magazynu danych 620
- Dokończenie konfiguracji trasowania 622
- Podsumowanie 624
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 626
- Dodanie pakietów do projektu 626
- Przygotowanie usługi internetowej 627
- Dodanie komponentu i trasy 628
- Uruchamianie usługi internetowej i aplikacji 629
- Opis usług internetowych typu RESTful 631
- Korzystanie z usługi internetowej 632
- Tworzenie komponentu źródła danych 633
- Pobieranie danych w komponencie 635
- Zapisywanie, aktualizacja i usuwanie danych 636
- Obsługa błędów 642
- Korzystanie z usługi internetowej w magazynie danych 647
- Tworzenie nowego komponentu warstwy pośredniej 647
- Dodanie komponentu warstwy pośredniej do magazynu danych 648
- Dokańczanie zmian w aplikacji 649
- Podsumowanie 651
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 654
- Omówienie GraphQL-a 655
- Tworzenie serwera GraphQL-a 656
- Tworzenie schematu 657
- Tworzenie resolwerów 658
- Tworzenie serwera 658
- Wykonywanie zapytań GraphQL-a 660
- Pytania dotyczące powiązanych ze sobą danych 661
- Tworzenie zapytań z argumentami 664
- Wykonywanie mutacji GraphQL-a 669
- Inne możliwości GraphQL-a 672
- Stosowanie zmiennych żądania 672
- Wykonywanie wielu żądań 673
- Stosowanie fragmentów do wybierania pól 675
- Podsumowanie 676
- Przygotowania do prac w tym rozdziale 677
- Dodanie niezbędnych pakietów 677
- Zmiana danych dla serwera GraphQL-a 678
- Aktualizacja schematu i resolwerów 678
- Integracja serwera GraphQL-a z narzędziami programistycznymi Reacta 681
- Korzystanie z usługi GraphQL 682
- Zdefiniowanie zapytań i mutacji 682
- Definiowanie źródła danych 684
- Konfiguracja komponentów izolowanych 685
- Używanie GraphQL-a z magazynem danych 687
- Dostosowanie do formatu danych GraphQL-a 689
- Stosowanie frameworka klienta GraphQL 693
- Konfiguracja klienta 693
- Tworzenie komponentów korzystających z GraphQL-a 694
- Stosowanie mutacji 698
- Dodanie obsługi danych dostawców oraz edycji danych 702
- Podsumowanie 707
O autorze 17
O recenzencie technicznym 18
CZĘŚĆ I. ROZPOCZYNANIE PRAC Z FRAMEWORKIEM REACT 19
Rozdział 1. Twoja pierwsza aplikacja Reacta 21
Rozdział 2. Zrozumieć React 49
Rozdział 3. Podstawy HTML, JSX i CSS 57
Rozdział 4. Podstawy JavaScriptu 79
Rozdział 5. SportsStore - prawdziwa aplikacja Reacta 117
Rozdział 6. SportsStore - REST i kasa 147
Rozdział 7. SportsStore - administracja 177
Rozdział 8. SportsStore - uwierzytelnianie i wdrażanie 203
CZĘŚĆ II. PRACA Z REACTEM 223
Rozdział 9. Prezentacja projektów Reacta 225
Rozdział 10. Komponenty i właściwości props 255
Rozdział 11. Komponenty ze stanem 289
Rozdział 12. Stosowanie zdarzeń 315
Rozdział 13. Rekoncyliacja i cykl życia 343
Rozdział 14. Konstruowanie aplikacji 373
Rozdział 15. Formularze i walidacja 413
Rozdział 16. Referencje i portale 445
Rozdział 17. Testy jednostkowe 477
CZĘŚĆ III. TWORZENIE KOMPLETNYCH APLIKACJI 495
Rozdział 18. Tworzenie kompletnych aplikacji 497
Rozdział 19. Stosowanie magazynu danych Redux 513
Rozdział 20. Stosowanie API magazynu danych 541
Rozdział 21. Trasowanie adresów URL 569
Rozdział 22. Zaawansowane zagadnienia trasowania adresów URL 593
Rozdział 23. Korzystanie z usługi internetowej typu RESTful 625
Rozdział 24. Przedstawienie GraphQL-a 653
Rozdział 25. Korzystanie z GraphQL-a 677
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Jednym z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej jest sterownik PLC. Zawiera on układ mikroprocesorowy, który umożliwia kierowanie pracą maszyny, linią produkcyjną, oświetleniem hali lub innymi urządzeniami elektrycznymi. Sterowniki PLC mają mnóstwo zalet: są niewielkie, wysoce niezawodne, proste w serwisowaniu, wymagają małej mocy zasilania, a przy tym pozwalają realizować złożone funkcje sterowania i regulacji. Wszystkie ich cechy gwarantują, że urządzenia te zostaną z nami na długo, a wiedzę dotyczącą programowania sterowników PLC opanować powinien każdy absolwent szkoły kształcącej przyszłych mechatroników i automatyków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Język GRAFCET w przykładach. Programowanie sterowników PLC Język GRAFCET w przykładach. Programowanie sterowników PLC
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Z tą książką stopniowo nauczysz się prostego, podstawowego kodu, a potem bardziej złożonych instrukcji AVX. Nabierzesz wprawy w czytaniu kodu asemblera i zaczniesz łączyć go z kodem w językach wyższego poziomu. Co ważniejsze, teorię ograniczono tu do niezbędnego minimum, za to dokładnie opisano dostępne narzędzia, omówiono sposób ich użytkowania i możliwe problemy. Kod natomiast został zaprezentowany w postaci kompletnych programów asemblera, co pozwoli Ci na dowolne testowanie, zmienianie i inne eksperymenty. W ten sposób przygotujesz się do samodzielnego badania różnych obszarów AVX i korzystania z oficjalnych podręczników Intela.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX Programowanie w asemblerze x64. Od nowicjusza do znawcy AVX
(61,60 zł najniższa cena z 30 dni)
61.60 zł
77.00 zł (-20%) -
Nowość Bestseller Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej pomocy do nauki Photoshopa. Zawiera setki przydatnych wskazówek, dzięki którym praca z Photoshopem będzie efektywniejsza i o wiele bardziej satysfakcjonująca. Czytelnik dowie się, jak korygować cyfrowe obrazy, w tym usuwać bez śladu niepotrzebne obiekty ze zdjęć, a także pozna nowe funkcje Photoshopa, takie jak usprawnione narzędzia do tworzenia zaznaczeń, nowe filtry neuronalne i funkcje maskowania dostępne w Adobe Camera Raw. Podręcznik składa się z 15 lekcji, dzięki którym można się nauczyć zarówno podstaw obsługi programu, jak i stosowania wyrafinowanych narzędzi do obróbki obrazu. Każda lekcja obejmuje szczegółowe instrukcje krok po kroku, wyjaśnienia i zestaw pytań sprawdzających.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe Photoshop PL. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Książka stanowi wprowadzenie do pracy z funkcjami SI dostępnymi w Power BI; jest skierowana do osób znających to środowisko. Dowiesz się z niej, w jaki sposób sztuczna inteligencja może być używana w Power BI i jakie funkcje są w nim domyślnie dostępne. Nauczysz się też eksplorować i przygotowywać dane do projektów SI. Pokazano tu, jak umieszczać dane z analizy tekstu i widzenia komputerowego w raportach Power BI, co ułatwia korzystanie z zewnętrznej bazy wiedzy. Omówiono również procesy tworzenia i wdrażania modeli AutoML wytrenowanych na platformie Azure ML, a także umieszczania ich w edytorze Power Query. Nie zabrakło kwestii związanych z prywatnością, bezstronnością i odpowiedzialnością w korzystaniu z SI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Power BI i sztuczna inteligencja. Jak w pełni wykorzystać funkcje AI dostępne w Power BI Power BI i sztuczna inteligencja. Jak w pełni wykorzystać funkcje AI dostępne w Power BI
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
To drugie wydanie popularnego przewodnika dla śledczych. Dzięki niemu sprawnie przygotujesz się do pracy z narzędziami kryminalistycznymi i zapoznasz się ze stosowanymi w informatyce śledczej technikami. Nauczysz się pozyskiwać informacje o podejrzanych i zabezpieczać znajdujące się w sieci dane, które mogą się okazać istotne w wyjaśnieniu sprawy. Zdobędziesz także potrzebną wiedzę o topologiach sieciowych, urządzeniach i niektórych protokołach sieciowych. Bardzo ważnym elementem publikacji jest rozdział poświęcony zasadom tworzenia raportów kryminalistycznych. Cenne informacje i wskazówki zawarte w przewodniku pomogą Ci odnieść sukces w dochodzeniach korporacyjnych lub śledztwach w sprawach karnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Informatyka śledcza. Gromadzenie, analiza i zabezpieczanie dowodów elektronicznych dla początkujących. Wydanie II Informatyka śledcza. Gromadzenie, analiza i zabezpieczanie dowodów elektronicznych dla początkujących. Wydanie II
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(103,20 zł najniższa cena z 30 dni)
103.20 zł
129.00 zł (-20%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto praktyczny przewodnik po nauce o danych w miejscu pracy. Dowiesz się stąd wszystkiego, co ważne na początku Twojej drogi jako danologa: od osobowości, z którymi przyjdzie Ci pracować, przez detale analizy danych, po matematykę stojącą za algorytmami i uczeniem maszynowym. Nauczysz się myśleć krytycznie o danych i otrzymanych wynikach, będziesz też inteligentnie o tym mówić. Jednym zdaniem: zrozumiesz dane i związane z nimi wyzwania na głębszym, profesjonalnym poziomie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Analityk danych. Przewodnik po data science, statystyce i uczeniu maszynowym Analityk danych. Przewodnik po data science, statystyce i uczeniu maszynowym
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana

Proszę czekać...

Oceny i opinie klientów: React 16. Framework dla profesjonalistów Adam Freeman (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.