Sprawdź nowe wydanie
Po prostu Flash MX 2004
Katherine Ulrich
Opis książki: Po prostu Flash 4
- ilustracje, ćwiczenia, przykłady,
- opis praktycznych zastosowań Flasha,
- sposób na opanowanie najważniejszych opcji programu.
Wybrane bestsellery
-
Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projek...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Książka „Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia” zawiera pełny i szczegółowy opis tego programu. Pomoże Ci nie tylko wtedy, gdy zaczynasz pracę z programem, ale także wtedy, kiedy stosujesz jego zaawansowane funkcje. Wewnątrz znajdziesz mnóstwo wskazówek i praktycznych przykładów...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.50 zł
129.00 zł(-50%) -
Książka ActionScript 3.0. Biblia obszernie i wyczerpująco opisuje ten obiektowy język programowania, służący do budowania nowoczesnych aplikacji internetowych. Znajdziesz tu zarówno niezbędną wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne przykłady, ilustrujące chociażby programowanie z wykorzystaniem klas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Technologie Flash i PHP znane są ze swoich możliwości tworzenia dynamicznych rozwiązań. Flash po stronie klienta, PHP po stronie serwera. Mieszanka Flasha i PHP musi być wybuchowa. I tak właśnie jest! To połączenie powoduje eksplozję nowych możliwości, które wykorzystasz na Twoich stronach WWW. T...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS6! Adobe Flash to technologia, która tchnęła życie w strony internetowe. Mimo upływu lat i agresywnej inwazji HTML5 wciąż ma się dobrze i w wielu dziedzinach jest nie do zastąpienia. Adobe Flash CS6 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalając...
Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
W książce „Flash iOS Apps Cookbook” bez trudu znajdziesz rozwiązania większości typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się wykrywać położenie urządzenia, odtwarzać pliki multimedialne oraz obsługiwać gesty i technologię multi-touch. Ponadto dowiesz się, jak przekształcić dotyc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłc...
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się środowiskiem okaże się książka „Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw” . Początkujący użytkownicy poznają dzięki niej najnowszą edycję programu Flash, metody używania narzędzi odpowiednich do konkretnych celów, ...
Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach.
Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.50 zł
77.00 zł(-50%) -
Oto Twój indywidualny kurs — Flash CS3 PL. Multimedialny trener. Dzięki jego pomocy naukę możesz dostosować do swoich wymagań i możliwości. Twój osobisty instruktor poprowadzi Cię przez kolejne lekcje, a Ty z łatwością zdobędziesz nowe umiejętności i opanujesz fascynujące możliwości Flasha.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Po prostu Flash 4 (7)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
netmag.com.pl 1/2001, Grzegorz "Murmur" Młodawski
O Flash-u napisano już wiele, pojawiło się mnóstwo kursów w gazetach, ale nie ma to jak wszystko zebrane pomiędzy dwoma okładkami. Po prostu Flash 4 jest książką, którą już na samym początku mogę z czystym sercem doradzić każdemu, kto chce nauczyć się posługiwania tym jakże popularnym programem. Ogromna ilość przykładów w niej zawartych pozwala w przyjemny i szybki sposób stworzyć własne, niepowtarzalne animacje. Jak wiadomo, technologia ta bardzo szybko rozprzestrzeniła się w Internecie i teraz możemy znaleźć wiele stron, które bazują właśnie na niej. Dlaczego więc nie stworzyć własnej strony, wykonanej właśnie we Flash-u? Dzięki informacjom zawartym w tej książce, będzie to prostsze, niż można by sobie to wyobrazić. Podręcznik nauczy nas wstawiać dźwięk, publikować filmy itd. Miłym dodatkiem jest kilka stron, na których zawarte są same skróty klawiszowe, przydatne do pracy z tym programem. Cóż, jest to pozycja bardzo ciekawa i polecam ją, bo naprawdę warto.
-
Magazyn Internet 12/2000, (KK)
Czytelnicy, którzy nie są zachwyceni wizją czytania książki "od deski do deski", są zainteresowani książkami, do których można zaglądać w razie potrzeby w celu szybkiego przyswojenia informacji pozwalającej na rozwiązanie danego problemu lub na poznanie określonego zagadnienia. Do publikacji tego typu zaliczają się niewątpliwie książki wydawnictwa Helion z serii "Po prostu...". Jedną z pozycji wchodzących w skład tej serii jest książka poświęcona technologii Flash 4. Książka składa się z szesnastu rozdziałów oraz dodatku. Na wstępie autorka wyjaśnia czytelnikom dlaczego Flash jest interesującą technologią z punktu widzenia projektantów stron WWW, po czym przechodzi do prezentacji edytora. W kilku początkowych rozdziałach omawiane są metody tworzenia prostych obiektów, a następnie ich modyfikowania w celu uzyskania bardziej skomplikowanych konstrukcji. Kontynuując lekturę czytelnik zapoznaje się z zagadnieniami związanymi ze stosowaniem warstw, przechowywaniem i ponownym wykorzystaniem obiektów, a także z wykorzystaniem obiektów graficznych nie stworzonych w Flashu. W rozdziale ósmym zaprezentowane zostały techniki animacji tworzonej klatka po klatce, po czym autorka przechodzi do omówienia technik automatycznej animacji ruchu i kształtu. Umiejętności te wykorzystywane są w rozdziale jedenastym, który poświęcony jest zaawansowanym zadaniom edycyjnym. Począwszy od rozdziału dwunastego autorka skupia się na technikach zapewniających interaktywność. Obejmują one m.in. tworzenie przycisków, wykorzystanie dźwięku oraz manipulowanie klipami filmowymi. Ostatni rozdział traktuje o udostępnianiu stworzonych filmów publiczności. Całość uzupełnia dodatek, w którym zamieszczone zostały skróty klawiszowe oraz skorowidz. "Po prostu Flash 4" to użyteczna publikacja o charakterze leksykonu, w której nacisk położony został na percepcję wzrokową. Świadczy o tym fakt zamieszczenia dużej ilości ilustracji prezentujących sposób wykonania poszczególnych czynności oraz ograniczenie roli tekstu do zwięzłego komentarza. Trzeba przyznać, iż tego typu forma doskonale się sprawdza, zwłaszcza w odniesieniu do początkujących użytkowników.
-
Magazyn WWW 10/2000
Flash to rewolucja w projektowaniu serwisów internetowych. Dzięki niemu strony internetowe bardziej przypominają multimedialne prezentacje, w których wszystko "śpiewa i tańczy". Polecana książka to przewodnik po świecie animacji internetowych wykonanych w edytorze Flash. Można ją spokojnie polecić początkującym projektantom oraz tym, którzy już coś o Flashu wiedzą, ale środowisko edytora jest dla nich wciąż zagadką. Książka odpowie też na pytania, jak podłączyć dźwięk i interaktywne elementy na stronach wykonanych we Flashu. Niestety, brakuje w niej konkretnych przykładów, dzięki którym łatwiej przyswaja się wiadomości.
-
Dziennik Polski 07.05.2000, Marcin Majerek
Teraz Flash
Trudno się dzisiaj obejść przy tworzeniu ciekawych witryn bez profesjonalnych narzędzi. Jednym z nich jest Macromedia Flash 4, który jest odpowiedzią na potrzebę większej ilości grafiki do WWW i lepszej kontroli nad nią. Trzeba też sobie otwarcie powiedzieć, że nie jest to łatwy program. Zwłaszcza dla początkujących grafików, którzy zmuszeni będą do sięgnięcia po pomoc. A znajdą ją w postaci wydawnictwa zatytułowanego po prostu "Flash 4", autorstwa Katherine Ulrich.
Myślę, że książka ta nie tylko zachęci do poznania programu, lecz także pozwoli na szybkie i bezkompleksowe zmierzenie się z nim. Początkowe rozdziały tego wydawnictwa to omówienie podstawowych zagadnień związanych z tworzeniem elementów graficznych, za pomocą narzędzi rysowniczych. Również pokazane zostanie jak włączyć te obiekty do animacji. Książka pozwala także poznać tajniki stosowania skryptów akcji i dźwięków. Nie mniej ważna wydaje się nauka korzystania z polecenia Publish w celu tworzenia kodu HTML. Pozwoli on bowiem na "wkładanie" filmów Flasha do witryn internetowych. Istotne tutaj jest też wprowadzenie i podkreślenie różnic w postępowaniu z programem, na platformach MacOS i MS Windows.
Książka, mimo znacznego nagromadzenia materiału tekstowego i graficznego, jest dosyć przejrzysta. Umiejętnie zachęca do praktycznego korzystania z dobrodziejstw Flasha, wydobywając najistotniejsze aspekty tej aplikacji. Myślę, że będzie to właściwy wybór dla wszystkich tych, którzy pragną szybko nauczyć się obsługi tego programu.
-
Magazyn Literacki Książki Maj 2000, K.W.
"Nawet nie zorientujesz się, kiedy zostaniesz ekspertem" -- obiecuje wydawca na okładce książki "Flash 4". A warto być ekspertem w tej dziedzinie, bowiem program Flash stał się praktycznie standardem w Internecie: przynajmniej tam, gdzie potrzebna jest "ruszająca się" prezentacja lub reklama, albo efektowne animowane menu. Dla potrzeb Sieci Flash przygotowuje bowiem grafikę wektorową i umożliwia jej "ożywienie". W Internecie, gdzie z powodu zapchanych łączy, każdy dodatkowy kilobajt ilustracji może opóźnić ładowanie strony, użycie grafiki wektorowej (gdzie "waga" obrazka nie jest związana z jego rozmiarem na stronie) jest prawdziwym krokiem milowym.
Niestety, wbrew szumnym zapowiedziom, a zgodnie ze zdrowym rozsądkiem, trzeba się dobrze napracować, by zostać ekspertem. Licząca dobrze ponad 400 stron książka studiowana być musi ręka przy komputerze z uruchamianym programem. Autorka nie ustrzega się niestety pokusy wymieniania po kolei możliwości programu. Czytelnik, po przerobieniu kursu, będzie dobrze znał zasady działania Flasha, lecz efektowne animacje musi stworzyć na własną rękę, już po zakończeniu lektury.
-
Głos Pomorza 28 kwietnia - 4 maja 2000, (grepa)
O tym, co to jest strona WWW i w jaki sposób może na niej odbywać się prezentacja i wymiana danych pisaliśmy już przy okazji recenzji innej książki. Ograniczę się więc jedynie do przybliżenia Czytelnikom oprogramowania firmy Macromedia --Flash, które umożliwia umieszczanie w serwisach internetowych multimedialnych i w pełni interaktywnych aplikacji opartych na grafice wektorowej. Istnieją dwa podstawowe rodzaje grafiki komputerowej: bitmapowa i wektorowa.
Obrazy bitmapowe składają się z pojedynczych pikseli, z których każdy ma swoje miejsce i kolor.
Grafika wektorowa składa się z linii prostych i krzywych, zdefiniowanych przez obiekty matematyczne zwane wektorami, opisujących grafikę w kategoriach jej charakterystyki geometrycznej. Grafika taka może być dowolnie skalowana bez wpływu na odwzorowanie jej szczegółów i rozmiary pliku. Ze względu na małe objętości plików grafiki wektorowej, inżynierowie firmy Macromedia postanowili wykorzystać ją w budowaniu aplikacji internetowych. Programem w pełni wykorzystującym możliwości tej grafiki jest Flash, teraz już w wersji 4. Jego interfejs nie będzie miał żadnych tajemnic dla tych użytkowników, którzy już wcześniej zetknęli się z którąś aplikacją tej firmy wykorzystującą projektowanie oparte na listwie czasowej, np. Director (prezentacje multimedialne) lub Dreamweaver (strony WWW).
Czytając ogłoszenia o pracy, coraz częściej spotyka się wśród wymagań pracodawców znajomość Flasha. Myślę więc, że warto sięgnąć po publikację wydawnictwa Helion -- "Po prostu Flash 4". W błędzie jest ten, kto myśli, że z książki o takim tytule dowie się jedynie, jak zapisać lub otworzyć plik.
Książki z tej serii to bardzo przystępne, ilustrowane wykłady prezentujące krok po kroku większość poleceń opisywanych programów. W tej opisane zostały najistotniejsze aspekty Flasha, zarówno jego podstawowe funkcje, jak i bardziej zaawansowane. -
Webmaster PW
Książka ze znanej serii "Po prostu", autorstwa Katherine Ulrich, jest doskonałym wprowadzeniem w techniki najnowszej wersji Macromedia Flash. Jak wszystkie pozycje tego cyklu, jest swoistą książką kucharską, ilustrującą procedury prowadzące do uzyskania konkretnych wyników. Zaletą pracy K. Ulrich jest precyzyjne, a zarazem przystępne wyłożenie struktury prezentacji flashowej, przy czym zastosowana została metoda "od szczegółu do ogółu", a więc czytelnik jest zaznajamiany najpierw z prostymi obiektami, którymi najłatwiej manipulować na wstępnym etapie nauki. Praca zawiera 16 rozdziałów, a ostatni z nich opisuje dokładnie techniki zagnieżdżania gotowej prezentacji na stronach WWW. Skorowidz na końcu książki ułatwia dotarcie do konkretnych zagadnień.
Praca jest przeznaczona dla osób o dowolnym poziomie zaawansowania. Dla początujących jest doskonałym kompendium wiedzy, dla bardziej zaawansowanych użytkowników jest wygodnym przypomnieniem znanych już technik, choć na pewno także ta druga grupa odbiorców znajdzie dla siebie nieco nowości. Jest to pozycja fundamentalna w biblioteczce każdego projektanta prezentacji, a dzięki niej wiele osób zyska umiejętności pozwalające oferować usługi firmom i instytucjom, aczkolwiek już własna inwencja i zręczność będą decydować o ostatecznych efektach pracy.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Flash 4 for Windows and Mac VQG
- Tłumaczenie:
- Marek Binkowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7235-0, 8371972350
- Data wydania książki drukowanej:
- 2000-03-13
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1382
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Flash/ActionScript
- Serie wydawnicze: Po prostu
Spis treści książki
- O Flashu (13)
- Flash 4: co nowego? (15)
- Jak korzystać z tej książki? (17)
- Wymagania sprzętowe (19)
- Podstawy Flasha (22)
- Przegląd funkcji edytora Flash (24)
- Listwa czasowa (25)
- Okno obrazu (27)
- Przybornik (Toolbar) (32)
- Wyświetlanie obiektów z różnym powiększeniem (35)
- Używanie podziałek i siatek (37)
- Elementy przybornika (40)
- Używamy narzędzia Line (41)
- Ustawiamy atrybuty linii (43)
- Używamy narzędzia Oval (46)
- Używamy narzędzia Rectangle (49)
- Używamy narzędzia Pencil, korzystając z pomocy narzędzia Assistant (52)
- Kontrolujemy zakres pomocy uzyskiwanej od narzędzia Assistant (54)
- Używamy narzędzia Pencil bez pomocy narzędzia Assistant (55)
- Używamy narzędzia Paint Bucket (56)
- Używamy narzędzia Brush w trybie Paint Normal (58)
- Używamy narzędzia Text (61)
- Ustalamy atrybuty tekstu (63)
- Ustalamy atrybuty akapitu (68)
- Ustalamy preferencje zaznaczania (72)
- Zaznaczamy linie poprzez kliknięcie (74)
- Zaznaczamy wypełnienia poprzez kliknięcie (76)
- Używamy ramki selekcji (77)
- Używamy narzędzia Lasso (78)
- Zaznaczamy fragmenty linii i wypełnień (80)
- Usuwamy obiekty z selekcji (82)
- Przemieszczamy obiekty w sposób ręczny (83)
- Przemieszczamy obiekty za pomocą narzędzia Inspector (85)
- Podstawowe operacje edycyjne - Cut, Copy, Paste (87)
- Polecenie Paste Special (tylko dla systemu Windows) (90)
- Pomoce rysunkowe Flasha a edycja obiektów istniejących (92)
- Zmieniamy długość segmentów liniowych (94)
- Zmieniamy kształt linii (96)
- Zmieniamy kształt wypełnień (99)
- Zmieniamy rozmiary obiektów (100)
- Obracamy obiekty (104)
- Używamy narzędzia Ink Bottle (107)
- Używamy narzędzia Eraser w trybie Erase Normal (110)
- Używamy modyfikatora Faucet (111)
- Zmieniamy kolory wypełnień (112)
- Tworzymy nowe jednolite kolory (113)
- Tworzymy nowe gradienty (116)
- Tworzymy zestawy kolorów (120)
- Definiujemy atrybuty kolorów za pomocą okna dialogowego Color (123)
- Jak korzystać z gradientów? (126)
- Modyfikowanie naniesionych gradientów (128)
- Przenosimy atrybuty obiektu na inny obiekt (131)
- Modyfikujemy krzywe (132)
- Kiedy linie przecinają linie (136)
- Jak linie oddziałują z wypełnieniami (138)
- Kiedy wypełnienia oddziałują z wypełnieniami (140)
- Grupowanie (142)
- Praca z obiektami zgrupowanymi (143)
- Kontrolujemy porządek nawarstwiania (146)
- Edytujemy grupy (149)
- Wyrównujemy elementy (151)
- Używamy zaawansowanych trybów malowania pędzlem (154)
- Wypełnianie kształtów wieloczęściowych (158)
- Używamy narzędzia Eraser wobec wielu obiektów (160)
- Właściwości warstw na listwie czasowej (164)
- Tworzenie i usuwanie warstw (165)
- Kontrolowanie warstw za pośrednictwem okna dialogowego (167)
- Kontrolowanie warstw za pośrednictwem listwy czasowej (170)
- Pracujemy z obiektami na wielu warstwach (173)
- Zmieniamy kolejność warstw (175)
- Warstwy wzorcowe (176)
- Warstwy maskujące (178)
- Wycinanie i wklejanie obiektów pomiędzy warstwami (183)
- Okno Library (188)
- Zmieniamy sposób wyświetlania okna Library (190)
- Hierarchia w oknie Library (192)
- Konwertujemy obiekty graficzne na symbole (195)
- Rysujemy nowe symbole (197)
- Klony symboli (199)
- Modyfikujemy klony symboli (202)
- Zamieniamy klony symboli (206)
- Edytujemy symbole (207)
- Konwertujemy klony symboli na grafikę (210)
- Importujemy grafikę spoza Flasha (212)
- Używamy schowka do importowania grafiki (215)
- Zmieniamy grafikę bitmapową w wektorową (216)
- Używamy bitmapy jako wypełnienia (218)
- Modyfikujemy wypełnienia bitmapowe (220)
- Używamy modyfikatora Magic Wand (223)
- Używamy listwy czasowej (226)
- Tworzymy ujęcia (228)
- Manipulujemy ujęciami pojedynczej warstwy (233)
- Usuwamy ujęcia (237)
- Tworzymy prostą animację klatka po klatce (240)
- Podgląd akcji (242)
- Wygładzamy animację poprzez dodawanie ujęć kluczowych (245)
- Używamy funkcji przenikania ujęć (Onion Skin) (247)
- Edytujemy wiele ujęć (249)
- Prędkość odtwarzania klatek (251)
- Zmieniamy tempo animacji (252)
- Animujemy odbijającą się (, )
wykorzystując automatyczną animację ruchu (256)
- Tworzymy automatyczną animację ręcznie (260)
- Zakańczamy automatyczną animację ruchu (262)
- Dodajemy ujęcia kluczowe do automatycznej animacji ruchu (263)
- Animujemy efekty kolorystyczne (264)
- Animujemy obiekty, które zmieniają rozmiar (265)
- Obracamy obiekty (267)
- Przemieszczamy obiekty wzdłuż prostych linii (270)
- Przemieszczamy obiekty wzdłuż ścieżki (272)
- Orientujemy obiekty zgodnie z kierunkiem ścieżki ruchu (275)
- Zmieniamy prędkość automatycznej animacji (277)
- Tworzymy odbijającą się piłkę za pomocą automatycznej animacji kształtu (280)
- Transformujemy proste linie i wypełnienia (283)
- Animujemy jednocześnie wiele kształtów (286)
- Transformujemy prosty kształt w kształt złożony (288)
- Tworzymy kształty, które się zmieniają w trakcie przemieszczania (292)
- Sceny (296)
- Manipulujemy ujęciami w wielu warstwach (299)
- Animujemy automatycznie ruch wielu obiektów (301)
- Animujemy automatycznie ruch obiektów wieloczęściowych (305)
- Odwracamy kolejność ujęć (308)
- Łączymy techniki animacji automatycznej z technikami animacji klatka po klatce (310)
- Używamy animowanych masek (312)
- Zapisujemy animacje jako symbole graficzne (316)
- Używamy animowanych symboli graficznych (319)
- Zapisujemy animacje jako symbole klipów filmowych (321)
- Używamy symboli klipów filmowych (323)
- Porządkujemy akcje (326)
- Przypisujemy akcje (328)
- Dodajemy akcje do ujęć (329)
- Edytujemy listę akcji (331)
- Stosujemy etykiety i komentarze ujęć (333)
- Używamy akcji Stop i Play (335)
- Używamy akcji Go To (337)
- Sprawdzamy działanie akcji (340)
- Tworzymy prosty przycisk (342)
- Oglądamy przyciski w trybie edycji filmu (346)
- Tworzymy przyciski zmieniające kształt (347)
- Tworzymy w pełni animowany przycisk (350)
- Dodajemy akcje przycisków (352)
- Wykorzystujemy akcję On (MouseEvent) (355)
- Tworzymy przyciski odpowiadające na czynności myszy (357)
- Uruchamiamy akcje z klawiatury (359)
- Tworzymy niewidzialny przycisk (361)
- Tworzymy przycisk o wielu aktywnych obszarach (363)
- Oglądamy przyciski w trybie testowym (366)
- Dźwięki we Flashu (368)
- Importujemy dźwięki (369)
- Układamy dźwięki w oddzielnych warstwach (370)
- Ustalamy wysokość warstwy dźwiękowej w listwie czasowej (372)
- Dodajemy dźwięki do ujęć (373)
- Dodajemy dźwięki do przycisków (376)
- Stosujemy synchronizację typu Event (378)
- Stosujemy synchronizację typu Start (382)
- Stosujemy synchronizację typu Stream (383)
- Stosujemy synchronizację typu Stop (386)
- Zapętlamy dźwięki (388)
- Edytujemy dźwięki (389)
- Używamy wyrażeń i zmiennych (394)
- Używamy akcji warunkowych (398)
- Ładujemy nowe pliki (403)
- Manipulujemy klipami filmowymi (407)
- Używamy innych akcji (410)
- Przygotowujemy film do optymalnego odtwarzania (412)
- Publikujemy i eksportujemy film (415)
- Ustawiamy opcje Flash Player-a (418)
- Publikujemy dokumenty HTML dla plików Flash Player (422)
- Kontrolujemy położenie filmu w oknie przeglądarki (425)
- Publikujemy dokumenty HTML-owe dla alternatywnych formatów (430)
- Używamy innych ustawień publikacyjnych (435)
- Tworzymy projektory (437)
- Ustawiamy typy MIME na serwerze (438)
- Eksportujemy materiał Flasha do innych formatów (439)
- Drukujemy we Flashu (441)
Wstęp (11)
Rozdział 1. Edytor Flash (21)
Rozdział 2. Tworzymy proste obiekty (39)
Rozdział 3. Modyfikujemy proste obiekty (71)
Rozdział 4. Złożone obiekty na pojedynczej warstwie (135)
Rozdział 5. Warstwy obrazu (163)
Rozdział 6. Przechowywanie i ponowne wykorzystywanie obiektów (187)
Rozdział 7. Wykorzystywanie obiektów graficznych spoza Flasha (211)
Rozdział 8. Animacje klatka po klatce (225)
Rozdział 9. Automatyczna animacja ruchu (255)
Rozdział 10. Automatyczna animacja kształtu (279)
Rozdział 11. Zaawansowane zadania edycyjne (295)
Rozdział 12. Interaktywność i akcje ujęć (325)
Rozdział 13. Interaktywność i przyciski (341)
Rozdział 14. Dźwięk w filmach Flasha (367)
Rozdział 15. Zaawansowana interaktywność (393)
Rozdział 16. Udostępnianie filmów publiczności (411)
Dodatek A. Skróty klawiaturowe (443)
Skorowidz (447)
Helion - inne książki
-
Najnowsza książka Witolda Wrotka liczy - jak sugeruje tytuł - 55 rozdziałów, które stanowią stopniowe wprowadzenie w świat elektroniki, a konkretnie tranzystorów i zbudowanych na ich podstawie układów. Treść zawarta w tym przystępnym przewodniku została zilustrowana licznymi schematami i niejedno...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla użytkowników komputerów pracujących pod kontrolą Linuksa. Znalazły się w niej tak ważne kwestie, jak omówienie komponentów o krytycznym znaczeniu i mechanizmów kontroli dostępu czy wyjaśnienie systemu plików w Linuksie. Umieszczono tu również liczne wskazówki i ćwiczen...
Nowoczesny Linux. Przewodnik dla użytkownika natywnej chmury Nowoczesny Linux. Przewodnik dla użytkownika natywnej chmury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka powstała z myślą o architektach oprogramowania, projektantach, programistach i dyrektorach do spraw technicznych. Zwięźle i przystępnie opisano w niej, jak zadbać o bezpieczeństwo na wczesnym etapie projektowania oprogramowania i jak zaangażować w ten proces cały team. Najpierw zapreze...
Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Przeczytasz o tym, jak wykrywać nowe luki w oprogramowaniu, jak tworzyć trojany i rootkity, a także jak używać techniki wstrzykiwania SQL. Zapoznasz się również z szeroką gamą narzędzi do przeprowadzania testów penetracyjnych (takich jak Metasploit Framework, mimikatz i BeEF), rozeznasz się w dzi...
Etyczny haking. Praktyczne wprowadzenie do hakingu Etyczny haking. Praktyczne wprowadzenie do hakingu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Ta książka jest kompleksowym i praktycznym przewodnikiem po hakowaniu aplikacji internetowych w ramach udziału w programach bug bounty. Znajdziesz w niej wszystkie niezbędne informacje, od budowania relacji z klientami i pisania znakomitych raportów o błędach w zabezpieczeniach po naukę zaawansow...
Bug Bounty Bootcamp. Przewodnik po tropieniu i zgłaszaniu luk w zabezpieczeniach Bug Bounty Bootcamp. Przewodnik po tropieniu i zgłaszaniu luk w zabezpieczeniach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Paweł Zaręba, autor Praktycznych projektów sieciowych, od wielu lat związany z branżą IT i ICT, za namową swoich wiernych czytelników napisał drugą książkę. Tę wcześniejszą można traktować jako kompendium wiedzy na temat sieci komputerowych - Projekty i rozwiązania sieciowe w praktyce są niejako ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Autor znanych czytelnikom wydawnictwa Helion książek między innymi na temat otwartoźródłowego systemu operacyjnego przygotował szóstą już edycję przewodnika po komendach i poleceniach Linuksa. W kieszonkowym leksykonie omówił posługiwanie się komputerem z Linuksem na pokładzie za pomocą poleceń, ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Współczesnym przemysłem rządzi… informatyka. Ta dziedzina stale się rozwija i zagarnia pod swoje skrzydła kolejne sektory ― od produkcji, przez logistykę i księgowość, po dystrybucję i sprzedaż. Tyle teorii. W praktyce zaś często się okazuje, że podczas gdy otoczenie biznesowe i techn...
Digitalizacja w systemach automatyki SIMATIC. Teoria, przykłady, ćwiczenia Digitalizacja w systemach automatyki SIMATIC. Teoria, przykłady, ćwiczenia
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest zwięzłym, skupionym na praktyce przewodnikiem po Pythonie w wersji 3.6 i nowszych. Dzięki niej skoncentrujesz się na rdzeniu języka i podstawowych zagadnieniach, które musisz doskonale opanować, jeśli chcesz pisać w nim dobry kod. Dowiesz się zatem, jak działa Python i jakich zasa...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Po prostu Flash 4 Katherine Ulrich (57)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(22)
(20)
(6)
(3)
(5)
(1)
Michal Walczak,
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Urszula Mazurowska,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Damian Undziakiewicz,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomek W.,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Radosław Szatkowski,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzednich wydań
Małgorzata Lipska,
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Sebastian Grzelak,
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł Pląskowski,
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łukasz Pysz,
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysztof Kozłowski,
Data dodania: Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Kamil K.,
Data dodania: Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał Klat,
Data dodania: 2006-09-12 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
mateusz kołbuc,
Data dodania: 2006-08-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mariusz Orczykowski,
Data dodania: 2005-05-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Waldemar Puch,
Data dodania: 2004-12-29 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Masters,
Data dodania: 2004-08-31 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2004-08-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Roman Trochimowicz,
Data dodania: 2004-03-01 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łukasz Szkup,
Data dodania: 2004-02-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek Nowacki,
Data dodania: 2004-01-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2003-12-11 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
estelka,
Data dodania: 2003-10-24 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2003-10-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Adam Matuszek,
Data dodania: 2003-07-17 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Maciej Jakubowski,
Data dodania: 2003-05-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Grzegorz Z.,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Konrad Kuć,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Artur Dębiński,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Radosław Mól,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Robert Warzecha,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Beata Maziewska,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łukasz Chowaniec,
Data dodania: Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz Jurczyszyn,
Data dodania: 2006-08-01 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Zbychu,
Data dodania: 2005-07-11 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin Parat,
Data dodania: 2004-12-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin Majewski,
Data dodania: 2004-10-21 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2004-02-03 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Patryk Ornal,
Data dodania: 2003-08-25 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Karol Jarocki,
Data dodania: 2003-06-24 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jarosław Wolinski,
Data dodania: 2003-05-05 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Ewa,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marek Kolczyński,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kazan,
Data dodania: Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2005-12-23 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Piotr Gradziński,
Data dodania: 2004-06-29 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Przemek Florek,
Data dodania: 2005-05-04 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Tomasz Brzoza,
Data dodania: 2004-07-29 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Anthus,
Data dodania: 2004-02-11 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Rafal Wosztyl (gloomy),
Data dodania: Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2006-01-16 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł G,
Data dodania: 2005-08-02 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
infor,
Data dodania: 2003-01-04 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Barbara Mazurek,
Data dodania: 2004-10-07 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii