Flash CS3 PL. Multimedialny trener
- Autorzy:
- Fred Gerantabee, AGI Creative Team
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 456
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Flash CS3 PL. Multimedialny trener
Trening czyni mistrza -- poznaj możliwości programu Flash CS3 z pomocą swojego osobistego instruktora
- Jak tworzyć i przekształcać grafikę, aby wykorzystać ją do animacji?
- Jak rozmieścić animacje na wielu warstwach?
- Jak dodawać dźwięk do filmu?
Flash CS3 Professional jest najbardziej zaawansowanym środowiskiem do tworzenia rozbudowanych i interaktywnych filmów na potrzeby stron WWW. Jeśli kiedykolwiek pomyślałeś o stworzeniu choćby najprostszej animacji, teraz nadszedł właściwy moment. Flash CS3 oferuje Ci bowiem przemyślany zestaw narzędzi rysowniczych, a w nim zaprojektowane od nowa narzędzie Pióro, teraz łatwiejsze w obsłudze i bardziej elastyczne. Dzięki tej zmianie praca w programie stała się znacznie prostsza, a przy tym bardziej profesjonalna. Ponadto masz teraz do dyspozycji swojego osobistego multimedialnego trenera, z którym nauka tego programu będzie przyjemna i naprawdę szybka!
Oto Twój indywidualny kurs -- "Flash CS3 PL. Multimedialny trener". Dzięki jego pomocy naukę możesz dostosować do swoich wymagań i możliwości. Twój osobisty instruktor poprowadzi Cię przez kolejne lekcje, a Ty z łatwością zdobędziesz nowe umiejętności i opanujesz fascynujące możliwości Flasha. Szczegółowe instrukcje, przygotowane przez profesjonalistów, pozwolą Ci bez trudu wykonywać wszystkie ćwiczenia. Korzystając z książki oraz dołączonych do niej materiałów wideo, nauczysz się m.in. posługiwać narzędziami rysowniczymi, tworzyć i modyfikować grafikę, przygotowywać pliki dźwiękowe i -- co najważniejsze -- wykorzystać to wszystko do stworzenia własnej, profesjonalnej animacji.
- Nowości w programie Adobe Flash CS3
- Praca z narzędziami rysowniczymi
- Modyfikowanie i przekształcanie grafiki
- Symbole i biblioteka
- Tworzenie animacji
- Personalizowanie Flasha
- Praca z importowanymi plikami
- Podstawy języka ActionScript
- Tworzenie symboli przycisków
- Dodawanie dźwięku do filmów
- Publikowanie filmu Flasha
Ujarzmij fascynujące możliwości Flasha CS3, trenując u boku osobistego, multimedialnego trenera!
Wybrane bestsellery
-
Photoshop CS3 PL. Multimedialny trener to Twój osobisty instruktor do nauki Photoshopa, który wprowadzi Cię krok po kroku — w tempie, które sam sobie narzucisz — w kolejne tajniki tego programu, co umożliwi posługiwanie się nim na poziomie profesjonalnym. Wykonując poszczególne ćwicze...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projek...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Książka „Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia” zawiera pełny i szczegółowy opis tego programu. Pomoże Ci nie tylko wtedy, gdy zaczynasz pracę z programem, ale także wtedy, kiedy stosujesz jego zaawansowane funkcje. Wewnątrz znajdziesz mnóstwo wskazówek i praktycznych przykładów...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.50 zł
129.00 zł(-50%) -
Książka ActionScript 3.0. Biblia obszernie i wyczerpująco opisuje ten obiektowy język programowania, służący do budowania nowoczesnych aplikacji internetowych. Znajdziesz tu zarówno niezbędną wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne przykłady, ilustrujące chociażby programowanie z wykorzystaniem klas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Technologie Flash i PHP znane są ze swoich możliwości tworzenia dynamicznych rozwiązań. Flash po stronie klienta, PHP po stronie serwera. Mieszanka Flasha i PHP musi być wybuchowa. I tak właśnie jest! To połączenie powoduje eksplozję nowych możliwości, które wykorzystasz na Twoich stronach WWW. T...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS6! Adobe Flash to technologia, która tchnęła życie w strony internetowe. Mimo upływu lat i agresywnej inwazji HTML5 wciąż ma się dobrze i w wielu dziedzinach jest nie do zastąpienia. Adobe Flash CS6 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalając...
Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
W książce „Flash iOS Apps Cookbook” bez trudu znajdziesz rozwiązania większości typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się wykrywać położenie urządzenia, odtwarzać pliki multimedialne oraz obsługiwać gesty i technologię multi-touch. Ponadto dowiesz się, jak przekształcić dotyc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłc...
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się środowiskiem okaże się książka „Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw” . Początkujący użytkownicy poznają dzięki niej najnowszą edycję programu Flash, metody używania narzędzi odpowiednich do konkretnych celów, ...
Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach.
Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.50 zł
77.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Dynamic Learning Flash CS3
- Tłumaczenie:
- Aleksander Lamża
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1461-5, 9788324614615
- Data wydania książki drukowanej:
- 2009-03-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6018-6, 9788324660186
- Data wydania ebooka:
-
2012-08-01
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 4609
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 18.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 22.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 40.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Flash/ActionScript
- Serie wydawnicze: Multimedialny trener O'Reilly
Spis treści książki
- Seria "Multimedialny trener" (15)
- Warunki wstępne (15)
- Wymagania systemowe (15)
- Wymagania systemowe dla programu Adobe Flash CS3 Professional (15)
- Uruchamianie programu Adobe Flash CS3 Professional (16)
- Czcionki (17)
- Przywracanie domyślnej przestrzeni roboczej Flasha (17)
- Kopiowanie plików z lekcjami (17)
- Filmy instruktażowe (18)
- Przygotowania do oglądania filmów (18)
- Odtwarzanie filmów instruktażowych (19)
- Dodatkowe źródła wiedzy (20)
- Obrazy i animacje wykorzystane w książce (20)
- Przygotowania do lekcji (21)
- Usprawnione narzędzia rysownicze (22)
- Kopiowanie i wklejanie ruchu (23)
- Kopiowanie i wklejanie ruchu jako skryptu ActionScript 3.0 (24)
- Nowe możliwości importowania z programów Illustrator i Photoshop (25)
- Większe możliwości importowania i eksportowania filmów wideo (26)
- Język ActionScript 3.0 i Flash Player 9 (27)
- Program Adobe Device Central (29)
- Wspólny interfejs pakietu Adobe Creative Suite 3 (29)
- Do dzieła! (30)
- Przygotowania do lekcji (31)
- Czym jest Flash? (32)
- Odtwarzacz Flash Player (34)
- Typy plików Flasha (35)
- Tworzenie nowego dokumentu (36)
- Ustawianie właściwości nowego dokumentu (37)
- Zapisywanie dokumentu Flasha (38)
- Otwieranie dokumentów (40)
- Przestrzeń robocza Flasha (41)
- Stół montażowy i obszar roboczy (41)
- Panel Narzędzia (42)
- Panel Inspektor właściwości (44)
- Panele i grupy paneli (47)
- Oś czasu (49)
- Posługiwanie się narzędziami Flasha (52)
- Korzystanie z narzędzi zaznaczania i rysowniczych (52)
- Korzystanie z narzędzi związanych z kolorami i gradientami (56)
- Tworzenie animacji (58)
- Kopiowanie i wklejanie ruchu (60)
- Korzystanie z pomocy (62)
- Fora internetowe (62)
- Co dalej? (63)
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (63)
- Sprawdzian (63)
- Przygotowania do lekcji (65)
- Rysowanie we Flashu (66)
- Korzystanie z trybu scalania (66)
- Otwieranie gotowego pliku (66)
- Rysowanie kształtów (67)
- Usuwanie zbędnych obrysów (69)
- Korzystanie z narzędzia Owal pierwotny (71)
- Klonowanie kształtu (74)
- Zamiana rysunku na symbol (74)
- Tworzenie automatycznej animacji ruchu (75)
- Korzystanie z trybu rysowania obiektów (77)
- Narzędzie Gwiazda-Wielokąt (77)
- Rysowanie prostokątnych kształtów (78)
- Zmiana kolejności wyświetlania obiektów (81)
- Edytowanie obiektu rysunkowego (81)
- Umieszczanie tekstu (83)
- Dodawanie obrysu do tekstu (85)
- Różnice między grafiką wektorową a rastrową (88)
- Tworzenie grafiki na bazie zaimportowanego obrazu (88)
- Importowanie grafiki rastrowej (88)
- Rysowanie za pomocą narzędzi Ołówek, Linia i Pióro (90)
- Korzystanie z narzędzia Ołówek (90)
- Dostosowywanie ustawień rysowania (92)
- Korzystanie z narzędzia Linia (95)
- Korzystanie z narzędzia Pióro (97)
- Ćwiczenia z krzywymi (98)
- Tworzenie krzywych za pomocą narzędzia Pióro (99)
- Tworzenie krzywych z wierzchołkami (100)
- Rysowanie żaglówki (102)
- Tworzenie kształtów żagla (105)
- Definiowanie własnych kolorów (105)
- Wypełnianie kształtów kolorem (107)
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (107)
- Sprawdzian (108)
- Przygotowania do lekcji (109)
- Projekt (110)
- Grupowanie i układanie elementów graficznych (110)
- Grupowanie i rozdzielanie grup (110)
- Układanie zgrupowanych elementów (112)
- Przekształcanie grafiki (114)
- Narzędzie Przekształcenie swobodne (114)
- Podmenu Przekształć (116)
- Panel Przekształć (118)
- Modyfikowanie koloru wypełnienia i obrysu (120)
- Praca z gradientami (120)
- Przekształcanie gradientów (123)
- Tworzenie złożonych gradientów (125)
- Modyfikowanie kolorów gradientu (126)
- Dodawanie i modyfikowanie stylów oraz kolorów obrysu (129)
- Pobieranie kolorów i stylów za pomocą narzędzia Kroplomierz (130)
- Ujednolicanie kolorów i stylów grafiki oraz tekstu (130)
- Zaawansowane zaznaczanie (131)
- Narzędzie Lasso (131)
- Ostatnie poprawki (132)
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (135)
- Sprawdzian (135)
- Przygotowania do lekcji (137)
- Projekt (138)
- Czym są symbole? (138)
- Rzut oka na panel Biblioteka (139)
- Tworzenie symboli (140)
- Konwertowanie grafiki na symbol (140)
- Tworzenie pustych symboli (145)
- Tworzenie ilustracji z wykorzystaniem instancji (147)
- Rozmieszczanie i przyciąganie instancji symboli (147)
- Edytowanie i powielanie symboli (150)
- Edytowanie symboli w panelu Biblioteka (150)
- Edytowanie symboli bezpośrednio na stole montażowym (152)
- Modyfikowanie pojedynczych instancji symbolu (153)
- Modyfikowanie koloru instancji (154)
- Urozmaicanie tła (155)
- Powielanie symboli (156)
- Dodawanie do banera grafiki i tekstu (158)
- Zamiana symboli (161)
- Zarządzanie biblioteką (163)
- Umieszczanie symboli w folderach (165)
- Polecenie Przenieś do nowego folderu (166)
- Usuwanie elementów z biblioteki (168)
- Wybór widoku biblioteki (169)
- Podsumowanie (170)
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (170)
- Sprawdzian (170)
- Przygotowania do lekcji (171)
- Projekt (172)
- Rzut oka na oś czasu (172)
- Importowanie biblioteki (174)
- Tworzenie animacji poklatkowej (175)
- Dostosowywanie panelu Oś czasu (175)
- Pierwszy krok animacji - umieszczanie elementów (176)
- Zwykłe klatki i klatki kluczowe (177)
- Klatki kluczowe (179)
- Zmiana dynamiki i obrót (180)
- Polecenie Testuj film (182)
- Animacja poklatkowa kontra automatyczna (183)
- Synchronizacja i tryb przenikania (183)
- Łączenie automatycznej animacji z animacją poklatkową (185)
- Przekształcanie grafiki (187)
- Usprawnianie pracy (188)
- Linie prowadzące ruch (190)
- Ostatnie etapy animacji (193)
- Kończenie animacji ludzika (194)
- Logo dogania ludzika (195)
- Animowanie koloru (197)
- Animowanie tekstu (198)
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (200)
- Sprawdzian (200)
- Przygotowania do lekcji (201)
- Projekt (202)
- Tworzenie automatycznych animacji kształtu (202)
- Poprawianie animacji za pomocą punktów zmiany kształtu (206)
- Umieszczanie punktów zmiany kształtu (206)
- Rozmieszczanie animacji na wielu warstwach (210)
- Wiele warstw dla wielu ryb (211)
- Dodawanie rysunku oczu (213)
- Zmiana kolejności warstw (215)
- Wyświetlanie warstw jako konturów (216)
- Porządkowanie warstw za pomocą folderów (217)
- Edytowanie wielu klatek na raz (219)
- Tworzenie masek (221)
- Tworzenie animowanych masek (224)
- Kopiowanie i wklejanie animacji (225)
- Polecenie Wklej ruch specjalnie (228)
- Przemieszczanie, rozszerzanie i odwracanie animacji (230)
- Zwiększanie długości animacji (230)
- Kopiowanie i odwracanie animacji (231)
- Podsumowanie (233)
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (234)
- Sprawdzian (234)
- Przygotowania do lekcji (235)
- Personalizowanie układu przestrzeni roboczej (236)
- Otwieranie ukończonego pliku (236)
- Praca z panelami (237)
- Układanie na stosie, zwijanie i zapisywanie paneli (240)
- Zarządzanie przestrzeniami roboczymi (243)
- Ustawianie preferencji (245)
- Skróty klawiaturowe (248)
- Wizualne narzędzia pomocnicze (252)
- Linijki i linie pomocnicze (252)
- Warstwy pomocnicze (257)
- Zaawansowane wyrównywanie (261)
- Poprawianie wyrównanych obiektów (265)
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (267)
- Sprawdzian (267)
- Przygotowania do lekcji (269)
- Projekt (270)
- Formaty importowanych plików (270)
- Importowanie nieruchomych obrazów (272)
- Ukończony projekt (272)
- Importowanie obrazów bitmapowych (272)
- Dodawanie tekstu (276)
- Zamiana importowanych plików (278)
- Modyfikowanie zaimportowanych obrazów (279)
- Uaktualnianie zaimportowanych plików (282)
- Importowanie plików Photoshopa (283)
- Importowanie pliku Photoshopa złożonego z warstw (283)
- Importowanie rysunków z Illustratora (288)
- Animowanie nietoperza (291)
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (293)
- Sprawdzian (293)
- Przygotowania do lekcji (295)
- Projekt (296)
- Plik dołączony do lekcji (296)
- Czym jest ActionScript? (297)
- Którą wersję wybrać - ActionScript 2.0 czy 3.0? (297)
- Ważna uwaga dotycząca ustawień publikowania (298)
- Korzystanie z panelu Operacje (299)
- Standardowy tryb wprowadzania skryptów (299)
- Korzystanie z kreatora skryptu (300)
- Dodawanie i usuwanie operacji (300)
- Dodawanie operacji do klatek (301)
- Wykorzystanie operacji stop() (301)
- Wykorzystanie operacji goto do przemieszczania się po osi czasu (303)
- Przechodzenie do etykiet klatek (308)
- Etykiety klatek kontra numery klatek (308)
- Podsumowanie (311)
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (312)
- Sprawdzian (312)
- Przygotowania do lekcji (313)
- Projekt (314)
- Praca z symbolami przycisków (314)
- Tworzenie przycisków (315)
- Dodawanie tekstu do przycisków (318)
- Powielanie i modyfikowanie przycisków (320)
- Rozmieszczanie przycisków na stole montażowym (321)
- Testowanie przycisków (322)
- Tworzenie przycisków tekstowych (323)
- Nawigowanie we Flashu (326)
- Planowanie nawigacji (326)
- Przygotowanie docelowych miejsc (327)
- Porządkowanie osi czasu (329)
- Przygotowanie miejsca na nową zawartość (329)
- Dodawanie zawartości do klatek (331)
- Tworzenie sekcji Usługi (332)
- Tworzenie etykiet klatek na potrzeby skryptów (333)
- Skrypty ActionScript: detektory zdarzeń i funkcje (335)
- Dodawanie skryptów do przycisków (335)
- Zdarzenia (335)
- Dodawanie operacji stop() (336)
- Łączenie przycisków z odpowiednimi klatkami (338)
- Łączenie przycisków ze stroną internetową (341)
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (343)
- Sprawdzian (343)
- Przygotowania do lekcji (345)
- Projekt (346)
- Przygotowywanie plików dźwiękowych na potrzeby Flasha (346)
- Częstotliwość próbkowania i głębia bitowa (347)
- Edytowanie plików audio (348)
- Mono czy stereo (349)
- Formaty plików audio (349)
- Importowanie dźwięków (350)
- Umieszczanie dźwięków na osi czasu (352)
- Dodawanie dźwięku do pokazu slajdów (352)
- Dodawanie pozostałych ścieżek dźwiękowych (353)
- Dodawanie efektów dźwiękowych do przycisków (355)
- Umieszczanie dźwięków typu Zdarzenie w klatkach przycisku (355)
- Sterowanie dźwiękami (357)
- Wprowadzanie operacji stopAllSounds() (357)
- Edytowanie dźwięków (359)
- Przycinanie dźwięku (361)
- Powtarzanie i zapętlanie dźwięków (363)
- Zapętlanie dźwięków (363)
- Dodatkowe metody synchronizacji - Uruchom i Zatrzymaj (364)
- Uruchamianie dźwięków (364)
- Zatrzymywanie dźwięków (365)
- Ustawienia publikowania dźwięku (367)
- Podsumowanie (368)
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (369)
- Sprawdzian (369)
- Przygotowania do lekcji (371)
- Projekt (372)
- Klipy filmowe (372)
- Tworzenie klipów filmowych (373)
- Kładzenie fundamentów - pierwszy klip filmowy (373)
- Wyświetlanie podglądu klipu filmowego z poziomu głównej osi czasu (375)
- Tworzenie kół samolotu (377)
- Łączenie klipów filmowych z animacją na głównej osi czasu (379)
- Zagnieżdżanie klipów filmowych (381)
- Dodawanie do osi czasu klipów filmowych skryptów ActionScript (383)
- Sterowanie odtwarzaniem klipu filmowego (383)
- Drobne modyfikacje animacji śmigieł (385)
- Animowanie klipów filmowych (387)
- Dodawanie drugiej animacji (388)
- Łączenie klipów filmowych w złożoną animację (389)
- Dodawanie filtrów do klipów filmowych (391)
- Korzystanie z panelu Filtry (392)
- Tworzenie filtrów (393)
- Podsumowanie (395)
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (395)
- Sprawdzian (395)
- Przygotowania do lekcji (397)
- Projekt (398)
- Wideo we Flashu - formaty i podstawy (398)
- Wideo wewnętrzne kontra zewnętrzne (399)
- Praca z osadzanym wideo (399)
- Importowanie za pomocą kreatora importowania wideo (400)
- Umieszczanie osadzanego wideo na osi czasu (406)
- Tworzenie kontrolek dla osadzanego wideo (408)
- Uaktualnianie i eksportowanie wideo (411)
- Program profilujący przepustowość (412)
- Praca z dołączanym wideo (413)
- Importowanie dołączanego wideo (414)
- Komponent FLVPlayback (418)
- Program Flash Video Encoder (419)
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (421)
- Sprawdzian (421)
- Przygotowania do lekcji (423)
- Projekt (424)
- Proces publikowania (424)
- Publikowanie na potrzeby stron internetowych (424)
- Personalizowanie ustawień publikowania (425)
- Publikowanie na potrzeby multimedialnych płyt (429)
- Tworzenie projektora (429)
- Tworzenie pełnoekranowego projektora (430)
- Eksportowanie filmów (433)
- Protokół FTP (435)
- Program Adobe Device Central (435)
- Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (438)
- Sprawdzian (438)
Wstęp
Lekcja 1. Co nowego w programie Adobe Flash CS3?
Lekcja 2. Szybki start we Flashu CS3
Lekcja 3. Praca z narzędziami rysowniczymi
Lekcja 4. Modyfikowanie i przekształcanie grafiki
Lekcja 5. Symbole i biblioteka
Lekcja 6. Tworzenie prostych animacji
Lekcja 7. Zaawansowane animacje
Lekcja 8. Personalizowanie Flasha
Lekcja 9. Praca z importowanymi plikami
Lekcja 10. Podstawy języka ActionScript
Lekcja 11. Tworzenie symboli przycisków
Lekcja 12. Dodawanie dźwięku do filmów
Lekcja 13. Podstawy klipów filmowych
Lekcja 14. Praca z wideo
Lekcja 15. Publikowanie filmu Flasha
Skorowidz (439)
Oceny i opinie klientów: Flash CS3 PL. Multimedialny trener Fred Gerantabee, AGI Creative Team (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2009-10-13 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-09-04 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii