Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik
- Autorzy:
- Chris Grover, E. A. Vander Veer
- Promocja Przejdź


- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 584
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik
Programu Flash nie trzeba chyba już nikomu przedstawiać. Znana od wielu lat aplikacja do tworzenia wektorowych animacji ewoluowała do postaci prawdziwego multimedialnego kombajnu wykorzystywanego do budowania witryn i aplikacji internetowych oraz prezentacji. Możliwości Flasha pozwalają nie tylko na tworzenie elementów graficznych i animacji, ale także na obróbkę cyfrowego dźwięku i wideo, a wbudowany obiektowy język programowania ActionScript daje twórcy niemal nieograniczoną kontrolę nad wszystkimi elementami prezentacji. Efekty pracy projektantów korzystających z Flasha wzbudzają podziw i wyznaczają nowe standardy na rynku interaktywnych witryn WWW.
Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach. Dowiesz się, jak tworzyć elementy graficzne, modyfikować ich atrybuty i animować je różnymi sposobami. Nauczysz się korzystać z języka ActionScript i komponentów, testować prezentacje oraz wykrywać i usuwać błędy. Przeczytasz także o publikowaniu gotowych filmów na stronach WWW oraz eksportowaniu ich do plików w innych formatach.
- Interfejs użytkownika, menu i palety
- Praca z plikami
- Tworzenie prostych obiektów graficznych
- Modyfikowanie atrybutów obiektów
- Klatki i warstwy
- Korzystanie z symboli i szablonów
- Elementy interaktywne
- Stosowanie komponentów
- Testowanie prezentacji
- Optymalizacja i publikowanie filmów
Poznaj Flasha i zrealizuj swoje pomysły na fantastyczną animowaną witrynę WWW.
Wybrane bestsellery
-
Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projek...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Książka „Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia” zawiera pełny i szczegółowy opis tego programu. Pomoże Ci nie tylko wtedy, gdy zaczynasz pracę z programem, ale także wtedy, kiedy stosujesz jego zaawansowane funkcje. Wewnątrz znajdziesz mnóstwo wskazówek i praktycznych przykładów...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.50 zł
129.00 zł(-50%) -
Książka ActionScript 3.0. Biblia obszernie i wyczerpująco opisuje ten obiektowy język programowania, służący do budowania nowoczesnych aplikacji internetowych. Znajdziesz tu zarówno niezbędną wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne przykłady, ilustrujące chociażby programowanie z wykorzystaniem klas...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Technologie Flash i PHP znane są ze swoich możliwości tworzenia dynamicznych rozwiązań. Flash po stronie klienta, PHP po stronie serwera. Mieszanka Flasha i PHP musi być wybuchowa. I tak właśnie jest! To połączenie powoduje eksplozję nowych możliwości, które wykorzystasz na Twoich stronach WWW. T...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS6! Adobe Flash to technologia, która tchnęła życie w strony internetowe. Mimo upływu lat i agresywnej inwazji HTML5 wciąż ma się dobrze i w wielu dziedzinach jest nie do zastąpienia. Adobe Flash CS6 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalając...
Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
W książce „Flash iOS Apps Cookbook” bez trudu znajdziesz rozwiązania większości typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się wykrywać położenie urządzenia, odtwarzać pliki multimedialne oraz obsługiwać gesty i technologię multi-touch. Ponadto dowiesz się, jak przekształcić dotyc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłc...
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się środowiskiem okaże się książka „Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw” . Początkujący użytkownicy poznają dzięki niej najnowszą edycję programu Flash, metody używania narzędzi odpowiednich do konkretnych celów, ...
Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Oto Twój indywidualny kurs — Flash CS3 PL. Multimedialny trener. Dzięki jego pomocy naukę możesz dostosować do swoich wymagań i możliwości. Twój osobisty instruktor poprowadzi Cię przez kolejne lekcje, a Ty z łatwością zdobędziesz nowe umiejętności i opanujesz fascynujące możliwości Flasha.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Zakodowanie animacji w HTML5 jest czasochłonne, a we Flashu — szybkie i przyjemne. Dzięki tej książce połączysz przyjemność i wydajność z dostępnością. Nawet jeżeli nie miałeś wcześniej styczności z omawianymi technologiami, błyskawicznie stworzysz pierwszą animację Flash, a następnie skonw...
Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5 Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)12.45 zł
24.90 zł(-50%)
Chris Grover, E. A. Vander Veer - pozostałe książki
-
Dreamweaver CC is a powerful tool for designing all kinds of websites, from those with simple, static pages to interactive, media-driven sites for desktop, laptop, and mobile devices. But the program still doesn’t include a printed guide to its amazing capabilities. That’s where this ...
Dreamweaver CC: The Missing Manual. Covers 2014 release. 2nd Edition Dreamweaver CC: The Missing Manual. Covers 2014 release. 2nd Edition
(169.15 zł najniższa cena z 30 dni)169.15 zł
199.00 zł(-15%) -
Dreamweaver CC is a powerful tool for designing all kinds of websites, from those with simple, static pages to interactive, media-driven sites for desktop, laptop, and mobile devices. But the program still doesn’t include a printed guide to all its amazing capabilities. That’s where t...(186.15 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
Kompendium wiedzy na temat fotografii cyfrowej, zawierające wiadomości, których brak w instrukcjach obsługi aparatów i dokumentacji programów.
Fotografia cyfrowa. Nieoficjalny podręcznik Fotografia cyfrowa. Nieoficjalny podręcznik
David Pogue, Barbara Brundage, Andy Rathbone, Chris Grove, Chris Grover
(33.50 zł najniższa cena z 30 dni)33.50 zł
67.00 zł(-50%) -
Want to create animated graphics for iPhone, iPad, and the Web, using familiar Adobe features? You’ve come to the right book. Adobe Edge Animate: The Missing Manual shows you how to build HTML5 graphics with Adobe visual tools. No programming experience? No problem. Adobe Edge Animate write...(118.15 zł najniższa cena z 30 dni)
118.15 zł
139.00 zł(-15%) -
Poznaj najgłębiej ukryte tajemnice najnowszego MS Office. Nie musisz kupować kilku książek, aby poznać najnowszą wersję MS Office. "Nieoficjalny podręcznik" w zupełności Ci wystarczy.(48.50 zł najniższa cena z 30 dni)
48.50 zł
97.00 zł(-50%) -
"Word 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik" to omówienie możliwości najnowszej wersji najpopularniejszego edytora tekstu, znacznie wykraczające poza instrukcję obsługi.(33.50 zł najniższa cena z 30 dni)
33.50 zł
67.00 zł(-50%) -
Want to create animated graphics for iPhone, iPad, and the Web, using familiar Adobe features? You’ve come to the right guide. Adobe Edge Animate Preview 7: The Missing Manual shows you how to build HTML5 graphics with Adobe visual tools. No programming experience? No problem. Adobe Edge An...(84.92 zł najniższa cena z 30 dni)
92.65 zł
109.00 zł(-15%) -
"PowerPoint 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik" to omówienie możliwości najnowszej wersji tej aplikacji.(32.45 zł najniższa cena z 30 dni)
32.45 zł
64.90 zł(-50%) -
Want to create animated graphics for iPhone, iPad and the Web, using familiar Adobe features? You’ve come to the right guide. Adobe Edge Preview 5: The Missing Manual shows you how to build HTML5 and JavaScript graphics with Adobe multimedia tools. No programming experience? No problem. Ado...(84.92 zł najniższa cena z 30 dni)
92.65 zł
109.00 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Flash CS3: The Missing Manual
- Tłumaczenie:
- Łukasz Schmidt
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-1286-4, 9788324612864
- Data wydania książki drukowanej:
- 2008-07-29
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6040-7, 9788324660407
- Data wydania ebooka:
-
2012-12-05
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 4185
- Rozmiar pliku Pdf:
- 18.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 22.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 22.8MB
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Flash/ActionScript
- Serie wydawnicze: O'Reilly
Spis treści książki
- Uruchamianie Flasha (30)
- Pulpit Flasha (32)
- Pasek menu (33)
- Stół montażowy (34)
- Paski narzędzi (35)
- Panele (37)
- Panel Narzędzia (Tools) (39)
- Panel Dostępność (Accessibility) (41)
- Panele Operacje (Actions) oraz Debuger ActionScript (ActionScript Debugger) (41)
- Panel Wyrównaj (Align) (42)
- Panel Zachowania (Behaviors) (42)
- Panele Kolor (Color Mixer) oraz Próbki (Color Swatches) (44)
- Wspólne biblioteki (Common Libraries) (44)
- Panele Komponenty (Components) oraz Inspektor komponentów (Component Inspector) (45)
- Panel Historia (History) (45)
- Panel Informacje (Info) (46)
- Panel Biblioteka (Library) (47)
- Panel Eksplorator filmu (Movie Explorer) (47)
- Panel Wyjście (Output) (48)
- Panele Właściwości (Properties), Filtry (Filters) oraz Parametry (Parameters) (49)
- Panel Scena (Scene) (50)
- Panel Przekształć (Transform) (51)
- Oś czasu (51)
- Jazda próbna z Flashem CS3 (52)
- Otwieranie pliku Flasha (52)
- Zapoznanie się z Inspektorem właściwości (Property inspector) (53)
- Zmienianie wymiarów stołu montażowego (54)
- Powiększanie i zmniejszanie widoku (54)
- Odtwarzanie animacji (56)
- Zapisywanie pliku (56)
- Opłaca się planować (61)
- Tworzenie scenariusza (62)
- Pięć pytań - lepsze wyniki (62)
- Przygotowanie do rysowania (64)
- Dostosowywanie stołu montażowego (65)
- Zmiana trybu rysowania (71)
- Zaznaczanie obiektów na stole montażowym (74)
- Najważniejsze pojęcia związane z rysunkami (77)
- Tworzenie wyjątkowych prac (78)
- Rysowanie i malowanie za pomocą narzędzi cyfrowych (78)
- Wyrównywanie obiektów za pomocą narzędzi wyrównania (89)
- Wymazywanie pomyłek za pomocą narzędzia Gumka (Eraser) (91)
- Kopiowanie i wklejanie narysowanych obiektów (95)
- Dodawanie kolorów (96)
- Zmiana koloru obrysu (97)
- Zmiana koloru wypełnienia (101)
- Animacje poklatkowe (106)
- Klatki i klatki kluczowe (106)
- Tworzenie animacji poklatkowej (107)
- Testowanie animacji poklatkowych (111)
- Edytowanie animacji poklatkowej (112)
- Dodawanie warstw do animacji (116)
- Tworzenie warstw (116)
- Animowanie automatyczne (animowanie klatek pośrednich) (117)
- Automatyczne animacje kształtu (płynne przechodzenie kształtów) (118)
- Opcja Punkty zmiany kształtu (Shape Hints) (122)
- Automatyczne animacje ruchu (125)
- Praca z klatkami (139)
- Kopiowanie i wklejanie klatek (139)
- Przesuwanie klatek (klatek kluczowych) (142)
- Edytowanie wielu klatek (143)
- Dodawanie zawartości do wielu warstw (146)
- Wyświetlanie warstw (152)
- Pokazywanie i ukrywanie warstw (152)
- Praca z warstwami (154)
- Zmiana nazwy warstw (154)
- Kopiowanie i wklejanie warstwy (158)
- Zmiana kolejności ułożenia warstw (przesuwanie warstw) (158)
- Usuwanie warstw (158)
- Blokowanie i odblokowanie warstw (160)
- Organizowanie warstw (161)
- Tryb widoku konturów (161)
- Organizowanie warstw za pomocą folderów warstw (163)
- Zaznaczanie elementów graficznych (165)
- Narzędzie Zaznaczanie (Selection) (167)
- Narzędzie Podzaznaczanie (Subselection) (173)
- Narzędzie Lasso (175)
- Modyfikowanie elementów graficznych (180)
- Modyfikowanie właściwości obiektów (180)
- Przesuwanie, wycinanie, wklejanie i kopiowanie (181)
- Przekształcanie obiektów (skalowanie, obracanie, pochylanie i zniekształcanie) (183)
- Układanie obiektów w pionie (190)
- Konwertowanie linii na wypełnienia (194)
- Wyrównywanie obiektów (196)
- Dodawanie tekstu do rysunku (200)
- Zaawansowane kolory i wypełnienia (204)
- Podstawy teorii kolorów (204)
- RGB i HSB (205)
- Tworzenie własnych kolorów (206)
- Zapisywanie próbek kolorów (209)
- Użycie obrazu jako "koloru" wypełnienia (210)
- Stosowanie gradientów (212)
- Importowanie własnej palety kolorów (216)
- Kopiowanie koloru za pomocą narzędzia Kroplomierz (Eyedropper) (218)
- Wbudowane efekty osi czasu (224)
- Duplikat rozmieszczony (Distributed Duplicate) (224)
- Rozmycie (Blur) (228)
- Rozszerz (Expand) (231)
- Eksplozja (Explode) (233)
- Przekształć (Transform) - automatyczna animacja kształtu (236)
- Przejście (Transition) - Zanik/Zetrzyj (Fade/Wipe) (239)
- Modyfikowanie efektu osi czasu (241)
- Usuwanie efektu osi czasu (241)
- Efekt reflektora utworzony za pomocą warstw maskujących (242)
- Dodawanie ścieżki ruchu do maski (246)
- Symbole i instancje (252)
- Symbole graficzne (253)
- Wieloklatkowe symbole graficzne (265)
- Symbole klipów filmowych (269)
- Symbole przycisków (274)
- Szablony (284)
- Wykorzystanie gotowych szablonów (284)
- Tworzenie i wykorzystanie własnych szablonów (290)
- Dodawanie grafik (293)
- Importowanie plików graficznych Illustratora (296)
- Importowanie plików graficznych programu Photoshop (301)
- Edytowanie bitmap (304)
- Importowanie serii plików graficznych (307)
- Dodawanie dźwięku (308)
- Importowanie plików dźwiękowych (309)
- Dodawanie zaimportowanego dźwięku do klatki (lub serii klatek) (311)
- Edytowanie klipów dźwiękowych we Flashu (316)
- Dodawanie wideo (318)
- Przygotowanie do importu plików wideo (320)
- Importowanie plików wideo (321)
- Edytowanie osadzonego wideo (332)
- Jak działa ActionScript? (346)
- Dodawanie operacji (348)
- Dodawanie gotowego zachowania (351)
- Spowalnianie (lub przyspieszanie) animacji (359)
- Ustawianie szybkości odtwarzania (361)
- Organizowanie animacji (362)
- Praca ze scenami (363)
- Praca z etykietami klatek (372)
- Odtwarzanie serii klatek w pętli (378)
- Odtwarzanie serii klatek w odwrotnej kolejności (380)
- Użycie polecenia Modyfikuj/Oś czasu/Odwróć klatki (Modify/Timeline/Reverse Frames) (381)
- Odtwarzanie klatek w odwrotnej kolejności za pomocą ActionScript (381)
- Tekst dynamiczny (385)
- Tekst wejściowy (390)
- Łączenie operacji ze zdarzeniami (394)
- Wywoływanie zdarzenia, kiedy oglądający kliknie przycisk (394)
- Tworzenie obszarów aktywnych i efektów rollover (399)
- Łączenie zdarzenia z komponentem (405)
- Wbudowane grupy komponentów (412)
- Komponenty danych (413)
- Komponenty mediów i wideo (414)
- Komponenty interfejsu użytkownika (417)
- Dodawanie komponentów (425)
- Dostosowywanie komponentów (427)
- Dostosowywanie komponentów za pomocą paneli Właściwości (Properties) oraz Parametry (Parameters) (427)
- Dostosowywanie komponentów za pomocą panelu Inspektor komponentów (Component Inspector) (429)
- Dostosowywanie komponentów za pomocą panelu Operacje (Actions) (435)
- Pozyskiwanie dodatkowych komponentów (437)
- Strategie testowania (441)
- Planowanie (442)
- Techniki ułatwiające testowanie (443)
- Testowanie na stole montażowym (444)
- Testowanie w odtwarzaczu Flash Player (446)
- Testowanie na stronie WWW (448)
- Testowanie czasu pobierania (451)
- Symulowanie pobierania (451)
- Sztuka wykrywania błędów (456)
- Użycie instrukcji trace() (458)
- Wyświetlanie nazw i wartości właściwości (464)
- Dodawanie i używanie punktów przerwania (466)
- Optymalizowanie dokumentów Flasha (471)
- Dziesięć strategii optymalizacji (474)
- Publikowanie animacji (479)
- Publikowanie w formie skompilowanego pliku Flasha (.swf) (481)
- Publikowanie w formie strony WWW (487)
- Publikowanie klatki w formie statycznego pliku obrazu (493)
- Publikowanie w formie animowanego pliku GIF (501)
- Publikowanie w formie samodzielnego pliku projektora (503)
- Eksportowanie animacji Flasha do innych formatów (504)
- Eksportowanie zawartości pojedynczej klatki (504)
- Eksportowanie całej animacji (507)
Nieoficjalna czołówka (9)
Wprowadzenie (13)
Część I Tworzenie animacji Flasha (27)
Rozdział 1. Poruszanie się we Flashu (29)
Rozdział 2. Tworzenie prostych rysunków (61)
Rozdział 3. Animowanie rysunków (105)
Część II Zaawansowane techniki rysunku i animacji (137)
Rozdział 4. Organizowanie klatek i warstw (139)
Rozdział 5. Zaawansowane techniki rysowania i nadawania kolorów (165)
Rozdział 6. Dodawanie efektów specjalnych (223)
Rozdział 7. Symbole i szablony (251)
Rozdział 8. Importowanie plików mediów (293)
Część III Dodawanie elementów interaktywnych (343)
Rozdział 9. Automatyzowanie Flasha za pomocą języka ActionScript (345)
Rozdział 10. Kontrolowanie animacji (359)
Rozdział 11. Tworzenie elementów interaktywnych (385)
Rozdział 12. Interaktywność uzyskiwana za pomocą komponentów (411)
Część IV Udostępnianie animacji oglądającemu (439)
Rozdział 13. Testowanie i wykrywanie błędów (441)
Rozdział 14. Publikowanie i eksportowanie (471)
Dodatki (509)
Dodatek A Instalacja i pomoc (511)
Dodatek B Flash CS3 - menu (517)
Skorowidz (559)
Oceny i opinie klientów: Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Chris Grover, E. A. Vander Veer (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Janusz,
Data dodania: 2009-03-05 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem