ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Chris Grover, E. A. Vander Veer
Okładka książki/ebooka Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik

Okładka książki Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik

Okładka książki Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik

Okładka książki Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik

Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
584
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook

77,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Programu Flash nie trzeba chyba już nikomu przedstawiać. Znana od wielu lat aplikacja do tworzenia wektorowych animacji ewoluowała do postaci prawdziwego multimedialnego kombajnu wykorzystywanego do budowania witryn i aplikacji internetowych oraz prezentacji. Możliwości Flasha pozwalają nie tylko na tworzenie elementów graficznych i animacji, ale także na obróbkę cyfrowego dźwięku i wideo, a wbudowany obiektowy język programowania ActionScript daje twórcy niemal nieograniczoną kontrolę nad wszystkimi elementami prezentacji. Efekty pracy projektantów korzystających z Flasha wzbudzają podziw i wyznaczają nowe standardy na rynku interaktywnych witryn WWW.

Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach. Dowiesz się, jak tworzyć elementy graficzne, modyfikować ich atrybuty i animować je różnymi sposobami. Nauczysz się korzystać z języka ActionScript i komponentów, testować prezentacje oraz wykrywać i usuwać błędy. Przeczytasz także o publikowaniu gotowych filmów na stronach WWW oraz eksportowaniu ich do plików w innych formatach.

  • Interfejs użytkownika, menu i palety
  • Praca z plikami
  • Tworzenie prostych obiektów graficznych
  • Modyfikowanie atrybutów obiektów
  • Klatki i warstwy
  • Korzystanie z symboli i szablonów
  • Elementy interaktywne
  • Stosowanie komponentów
  • Testowanie prezentacji
  • Optymalizacja i publikowanie filmów

Poznaj Flasha i zrealizuj swoje pomysły na fantastyczną animowaną witrynę WWW.

0 Chris Grover, E. A. Vander Veer

Zamknij

Wybierz metodę płatności