Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Chris Grover, E. A. Vander Veer
Okładka książki/ebooka Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik

Okładka książki Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik

Okładka książki Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik

Okładka książki Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik

Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
584
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook

77,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Programu Flash nie trzeba chyba już nikomu przedstawiać. Znana od wielu lat aplikacja do tworzenia wektorowych animacji ewoluowała do postaci prawdziwego multimedialnego kombajnu wykorzystywanego do budowania witryn i aplikacji internetowych oraz prezentacji. Możliwości Flasha pozwalają nie tylko na tworzenie elementów graficznych i animacji, ale także na obróbkę cyfrowego dźwięku i wideo, a wbudowany obiektowy język programowania ActionScript daje twórcy niemal nieograniczoną kontrolę nad wszystkimi elementami prezentacji. Efekty pracy projektantów korzystających z Flasha wzbudzają podziw i wyznaczają nowe standardy na rynku interaktywnych witryn WWW.

Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach. Dowiesz się, jak tworzyć elementy graficzne, modyfikować ich atrybuty i animować je różnymi sposobami. Nauczysz się korzystać z języka ActionScript i komponentów, testować prezentacje oraz wykrywać i usuwać błędy. Przeczytasz także o publikowaniu gotowych filmów na stronach WWW oraz eksportowaniu ich do plików w innych formatach.

  • Interfejs użytkownika, menu i palety
  • Praca z plikami
  • Tworzenie prostych obiektów graficznych
  • Modyfikowanie atrybutów obiektów
  • Klatki i warstwy
  • Korzystanie z symboli i szablonów
  • Elementy interaktywne
  • Stosowanie komponentów
  • Testowanie prezentacji
  • Optymalizacja i publikowanie filmów

Poznaj Flasha i zrealizuj swoje pomysły na fantastyczną animowaną witrynę WWW.

0 Chris Grover, E. A. Vander Veer

Zamknij

Wybierz metodę płatności