Machine Learning Algorithms. Second edition


- Wydawnictwo:
- Packt Publishing
- Ocena:
- Stron:
- 514
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Machine Learning Algorithms. Second edition
An easy-to-follow, step-by-step guide for getting to grips with the real-world application of machine learning algorithms
Key Features
- Explore statistics and complex mathematics for data-intensive applications
- Discover new developments in EM algorithm, PCA, and bayesian regression
- Study patterns and make predictions across various datasets
Book Description
Machine learning has gained tremendous popularity for its powerful and fast predictions with large datasets. However, the true forces behind its powerful output are the complex algorithms involving substantial statistical analysis that churn large datasets and generate substantial insight.
This second edition of Machine Learning Algorithms walks you through prominent development outcomes that have taken place relating to machine learning algorithms, which constitute major contributions to the machine learning process and help you to strengthen and master statistical interpretation across the areas of supervised, semi-supervised, and reinforcement learning. Once the core concepts of an algorithm have been covered, you'll explore real-world examples based on the most diffused libraries, such as scikit-learn, NLTK, TensorFlow, and Keras. You will discover new topics such as principal component analysis (PCA), independent component analysis (ICA), Bayesian regression, discriminant analysis, advanced clustering, and gaussian mixture.
By the end of this book, you will have studied machine learning algorithms and be able to put them into production to make your machine learning applications more innovative.
What you will learn
- Study feature selection and the feature engineering process
- Assess performance and error trade-offs for linear regression
- Build a data model and understand how it works by using different types of algorithm
- Learn to tune the parameters of Support Vector Machines (SVM)
- Explore the concept of natural language processing (NLP) and recommendation systems
- Create a machine learning architecture from scratch
Who this book is for
Machine Learning Algorithms is for you if you are a machine learning engineer, data engineer, or junior data scientist who wants to advance in the field of predictive analytics and machine learning. Familiarity with R and Python will be an added advantage for getting the best from this book.
Wybrane bestsellery
Giuseppe Bonaccorso - pozostałe książki
Packt Publishing - inne książki
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.

Oceny i opinie klientów: Machine Learning Algorithms. Second edition Giuseppe Bonaccorso (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.