Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II Al Sweigart
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autor:
- Al Sweigart
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 14
- Stron:
- 648
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Czytaj fragment
Opis
książki
:
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II
Komputer jest wszechstronnym narzędziem, które szybko i dokładnie wykona wiele pracochłonnych zadań. Wystarczy przekazać mu instrukcje w zrozumiałym dla niego języku. Takim jak Python, który jest łatwy do nauczenia się, pozwala pisać wyrazisty, zwięzły kod i stwarza imponujące możliwości dzięki niezliczonej liczbie rozszerzeń i bibliotek. Tymczasem wciąż wiele osób wykonuje żmudne i męczące zadania ręcznie: pracując z arkuszem kalkulacyjnym, plikami albo pocztą e-mail. Czas to zmienić - pracę, nad którą ślęczysz kilka dni, komputer wykona dokładniej w ciągu najwyżej kilku sekund!
Ta książka jest drugim wydaniem nietypowego podręcznika programowania w Pythonie. Dzięki niej nie zostaniesz mistrzem świata w kodowaniu, za to nauczysz się tworzyć programy, które oszczędzą Ci mnóstwo czasu i wysiłku. Nawet jeśli nigdy nie programowałeś, błyskawicznie opanujesz podstawy i zapoznasz się z obszerną biblioteką Pythona przeznaczoną do automatyzacji takich zadań jak pobieranie danych z witryn internetowych, odczytywanie dokumentów oraz operacje wymagające klikania myszą i wpisywania tekstu. To wydanie zawiera nowy rozdział poświęcony weryfikacji danych wejściowych, a także samouczki dotyczące automatyzacji pracy z arkuszami Google i pocztą Gmail oraz podpowiedzi związane z automatycznym uaktualnianiem plików CVS.
Sprawdź, jak zautomatyzować:
- wyszukiwanie ciągu znaków w pliku lub wielu plikach
- tworzenie, uaktualnianie, przenoszenie i zmiany nazw plików oraz katalogów
- wyszukiwanie treści w sieci WWW oraz ich pobieranie
- podział, łączenie, nakładanie znaku wodnego i szyfrowanie dokumentów PDF
- wysyłanie powiadomień za pomocą wiadomości e-mail oraz SMS
- wypełnianie formularzy internetowych
Nudne i męczące? Zleć to Pythonowi!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Ta pozycja, podobnie jak inne z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemniczym historiom, angażującym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak programowanie zorientowane obiektowo, aplikacje sieciowe czy uczenie maszynowe. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, a w toku nauki krok po kroku zbudujesz własną aplikację. Przekonasz się, że to absolutnie wyjątkowy i niezwykle skuteczny podręcznik!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Oprogramowanie jest dziś praktycznie wszędzie, a programiści od dawna należą do najbardziej poszukiwanych specjalistów. Na podstawie napisanego przez nich kodu funkcjonują już nie tylko komputery i smartfony. Oprogramowanie steruje sprzętami domowymi, telewizorem czy lodówką. W ramach tak zwanego internetu rzeczy wiele urządzeń technicznych komunikuje się między sobą bez udziału człowieka. Gwałtownie rozwija się sztuczna inteligencja, wymagająca specjalistycznego oprogramowania. Nie dziwi więc, że jego rozwój ciągle przyspiesza. W obliczu tych faktów odpowiedź na pytanie, jakiego języka programowania warto się nauczyć, jest trudna. Nawet dla osoby, która wie, w jaki sposób zamierza w przyszłości korzystać ze swoich informatycznych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Sztuczna inteligencja stale się rozwija. Właściwie codziennie słyszymy o jej rosnących możliwościach, nowych osiągnięciach i przyszłości, jaką nam przyniesie. Jednak w tej książce skupiamy się nie na przyszłości, a na teraźniejszości i praktycznym obliczu AI - na usługach, które świadczy już dziś. Większość najciekawszych zastosowań sztucznej inteligencji bazuje na ML (uczenie maszynowe, ang. machine learning), NLP (przetwarzanie języka naturalnego, ang. natural language processing) i architekturze RAG (ang. retrieval augmented generation) zwiększającej możliwości tzw. dużych modeli językowych (LLM, ang. large language model). Stanowią one podwaliny budowy systemów AI, bez których te systemy często wcale nie mogłyby powstać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Język programowania ogólnego przeznaczenia Python należy obecnie do najpopularniejszych na świecie. Skąd się bierze jego fenomen? Niewątpliwie kluczowe znaczenie ma tu bardzo czytelna składnia, mocno zbliżona do składni języka naturalnego. Czyni to Pythona dość łatwym do opanowania, także dla początkujących. Osoby bardziej doświadczone doceniają go za wszechstronność. Pythona można używać w różnych dziedzinach, takich jak analiza danych, sztuczna inteligencja, tworzenie stron internetowych, automatyka i automatyzacja, pisanie aplikacji mobilnych i wiele innych. Dodajmy do tego rozbudowany pakiet bibliotek standardowych i oto mamy (niemal) idealny język programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
Tę książkę docenią w szczególności analitycy danych. Wyjaśniono w niej potencjał wnioskowania przyczynowego w zakresie szacowania wpływu i efektów w biznesie. Opisano klasyczne metody wnioskowania przyczynowego, w tym testy A/B, regresja liniowa, wskaźnik skłonności, metoda syntetycznej kontroli i metoda różnicy w różnicach, przy czym skoncentrowano się przede wszystkim na praktycznym aspekcie tych technik. Znalazło się tu również omówienie nowoczesnych rozwiązań, takich jak wykorzystanie uczenia maszynowego do szacowania heterogenicznych efektów. Każda metoda została zilustrowana opisem zastosowania w branży technologicznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%) -
Promocja
Tę książkę docenią średnio zaawansowani użytkownicy Pythona, którzy tworzą aplikacje korzystające z osiągnięć nauki o danych. Znajdziesz w niej omówienie możliwości języka, wbudowanych struktur danych Pythona, jak również takich bibliotek jak NumPy, pandas, scikit-learn i matplotlib. Nauczysz się wczytywania danych w różnych formatach, porządkowania, grupowania i agregowana zbiorów danych, a także tworzenia wykresów i map. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami tworzenia rzeczywistych aplikacji, takich jak system obsługi taksówek z wykorzystaniem danych lokalizacyjnych, analiza reguł asocjacyjnych dla danych transakcji czy też uczenie maszynowe modelu przewidującego zmiany kursów akcji. Każdy rozdział zawiera interesujące ćwiczenia, które pozwolą Ci nabrać biegłości w stosowaniu opisanych tu technik.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Internet rozwija się w niesamowitym tempie. Dawniej sieć WWW była prostsza ― projektanci łączyli kod PHP, HTML i zapytania do MySQL w jednym pliku. Z czasem urosła do miliardów stron, co radykalnie zmieniło jej kształt. Zmieniły się też narzędzia i sposób pracy. Dziś idealnym wyborem dewelopera aplikacji WWW jest FastAPI, nowoczesne narzędzie, które wykorzystuje nowe cechy Pythona i z powodzeniem rywalizuje z podobnymi frameworkami języka Golang.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, jak pozyskiwać, analizować i wizualizować dane, a potem używać ich do rozwiązywania problemów biznesowych. Wystarczy, że znasz podstawy Pythona i matematyki na poziomie liceum, aby zacząć stosować naukę o danych w codziennej pracy. Znajdziesz tu szereg praktycznych i zrozumiałych przykładów: od usprawniania działalności wypożyczalni rowerów, poprzez wyodrębnianie danych z witryn internetowych, po budowę systemów rekomendacyjnych. Poznasz rozwiązania oparte na danych, przydatne w podejmowaniu decyzji biznesowych. Nauczysz się korzystać z eksploracyjnej analizy danych, przeprowadzać testy A/B i klasyfikację binarną, a także używać algorytmów uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
O autorze książki
Albert Sweigart — programista, projektant oprogramowania i nauczyciel kodowania. Autor licznych książek o Pythonie dla początkujących. Sweigart urodził się w Houston, w stanie Teksas, a obecnie mieszka w San Francisco. Prowadzi blog dostępny pod adresem: https://coffeeghost.net.
Al Sweigart - pozostałe książki
-
Promocja
Tę książkę docenią ci, którzy opanowali już podstawową składnię Pythona i palą się do pisania własnych programów. Zawiera 81 projektów, które możesz napisać w tym języku. Programy składają się z maksymalnie 256 linii kodu i pozwolą Ci stopniowo nabierać umiejętności programisty - a zupełnie przy okazji dostarczą mnóstwo zabawy! Twoja nauka będzie polegała nie tylko na analizowaniu działania kodu i jego wpisywaniu w edytorze, ale także na samodzielnym eksperymentowaniu i modyfikowaniu kodu, aby dopasować program do własnych potrzeb i pomysłów. W efekcie - niepostrzeżenie, ćwicząc praktyczne kodowanie - nabierzesz biegłości i sporego doświadczenia w posługiwaniu się Pythonem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce przyswoisz najlepsze zasady konfigurowania środowiska programistycznego i praktyki programistyczne poprawiające czytelność kodu. Znajdziesz tu mnóstwo przydatnych wskazówek dotyczących posługiwania się wierszem polecenia i takimi narzędziami jak formatery kodu, kontrolery typów, lintery, a nawet systemy kontroli wersji. Od strony praktycznej poznasz techniki organizacji kodu i tworzenia jego dokumentacji. Nie brak też zaawansowanych zagadnień, jak pomiary wydajności kodu czy analiza algorytmów Big O. Sporo miejsca poświęcono również pythonicznemu paradygmatowi programowania zorientowanego obiektowo. Dowiesz się więc, jak prawidłowo pisać klasy, korzystać z mechanizmów dziedziczenia i czym są metody dunder. To znakomity przewodnik na drodze, którą musi pokonać początkujący, aby stać się profesjonalnym programistą Pythona.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które nie umieją programować, ale chciałyby zapoznać się z kryptografią. Omówiono tu podstawowe koncepcje programowania w Pythonie, który dziś jest uważany za najlepszy język dla początkujących koderów. Pokazano, jak tworzyć, testować i łamać programy implementujące szyfry klasyczne, takie jak przestawieniowy i Vigenere’a, by stopniowo przejść do znacznie bardziej zaawansowanych zagadnień, w tym kryptografii klucza publicznego. Każdy program przedstawiono w postaci pełnego kodu źródłowego, wyjaśniono także wiersz po wierszu jego działanie. Dzięki tej książce można się zarówno nauczyć zasad kryptografii, jak i zdobyć umiejętności pisania kodu szyfrującego i deszyfrującego w Pythonie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Z książki Twórz własne gry komputerowe w Pythonie dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych pro- ePub + Mobi pkt
(58,18 zł najniższa cena z 30 dni)
59.20 zł
74.00 zł (-20%) -
Jeśli nie masz pojęcia o programowaniu, ale chcesz wykorzystać komputer do automatyzacji prostych, powtarzalnych operacji, trzymasz w ręku właściwą książkę. Podstawy programowania przedstawiono tu w sposób klarowny i zrozumiały, poszczególne działania wyjaśniono krok po kroku, a propozycje praktycznych projektów pozwalają na gruntowne przyswojenie materiału i poszerzenie wiedzy. Do nauki wykorzystano język Python, ponieważ jest on stosunkowo prosty, popularny, a przy tym wciąż rozwijany. Szybko przekonasz się, ile czasu i wysiłku można zaoszczędzić dzięki automatyzacji zadań za pomocą krótkich i łatwych programów!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Scratch to najpopularniejszy język programowania dla dzieci. Korzystają z niego miliony osób na całym świecie. Jest łatwy w obsłudze, wystarczy przeciągać i upuszczać poszczególne bloki, dzięki czemu nawet najmłodsi adepci sztuki programowania szybko się w nim odnajdą. Książka Bawimy się, programując w Scratchu 3 uczy programowania poprzez zabawę t- ePub + Mobi pkt
(54,36 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%) -
Promocja
Minecraft to bardzo popularna gra komputerowa, która na całym świecie sprzedała się w milionach egzemplarzy. Teraz możesz wykorzystać ją także do nauki programowania. W książce Kodowanie z Minecraftem znajdziesz instrukcje, dzięki którym napiszesz programy komputerowe, które pozwolą Ci zautomatyzować swoją grę szybciej wydobywać minerały, wytwarzać(54,38 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł (-20%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Bestseller Nowość Promocja
Książka jest przystępnym przewodnikiem po zastosowaniu języka SQL w procesie uzyskiwania informacji zawartych w danych. Zaczniesz od przyswojenia podstawowej wiedzy o bazach danych i SQL, a następnie przystąpisz do analizy prawdziwych zbiorów danych, takich jak demografia spisu ludności w Stanach Zjednoczonych, przejazdy taksówek w Nowym Jorku i szczegóły z krajowego katalogu targów rolniczych. Dzięki ćwiczeniom i przykładom zamieszczonym w każdym rozdziale szybko zaznajomisz się ze wszystkimi, również najnowszymi, narzędziami niezbędnymi do budowania zaawansowanych baz danych PostgreSQL. Zrozumiesz również, jak w szybki i efektywny sposób dane pozwalają zdobyć potrzebne informacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce ta trudna sztuka musi Ci się udać! Znajdziesz tu gruntowne, a przy tym zabawne wprowadzenie do tworzenia i używania struktur danych. Naukę oprzesz na przejrzystych schematach i dowcipnych porównaniach, aby już wkrótce móc tworzyć wydajniejszy i elastyczny kod. Nieistotne, jakim językiem programowania się posługujesz — podczas lektury zaimplementujesz za pomocą pseudokodu kilkanaście głównych struktur danych, w tym stosy, filtry Blooma, drzewa czwórkowe i grafy. Fantazyjne przykłady ułatwią Ci intuicyjne posługiwanie się tymi strukturami danych. Dowiesz się, jak indeksować przedmioty kolekcjonerskie, optymalizować wyszukiwanie za pomocą latającej wiewiórki, a nawet jak znaleźć najbliższy kubek kawy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, jak testować zabezpieczenia API GraphQL technikami ofensywnymi, takimi jak testy penetracyjne. Zdobędziesz i ugruntujesz wiedzę o GraphQL, niezbędną dla analityka bezpieczeństwa czy inżyniera oprogramowania. Nauczysz się skutecznie atakować API GraphQL, co pozwoli Ci wzmocnić procedury, stosować zautomatyzowane testy bezpieczeństwa w potoku ciągłej integracji i wdrażania, a ponadto efektywnie weryfikować mechanizmy zabezpieczeń. Zapoznasz się również z raportami o znalezionych lukach w zabezpieczeniach i przejrzysz kod exploitów, a także przekonasz się, jak wielki wpływ wywierają na działalność przedsiębiorstw.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce omówiono wewnętrzny sposób działania frameworka Kubernetes i pokazano, jak za jego pomocą budować wydajne, niezawodne i odporne na awarie aplikacje natywnej chmury. Dowiesz się, jak kontenery używają przestrzeni nazw w celu izolowania procesów, a także jak korzystają z funkcjonalności ograniczania zasobów, aby zagwarantować, że proces będzie się opierał jedynie na tych, które zostały mu przydzielone. Nauczysz się instalować klaster Kubernetes, wdrażać kontenery i zrozumiesz, na czym polega przepływ pakietów między kontenerami w sieci hosta. Ponadto poznasz strategie tworzenia i uruchamiania kontenerów, które zapewnią oprogramowaniu optymalną wydajność, jak również sposoby identyfikowania i usuwania potencjalnych problemów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Rozwiązanie problemu znajdziesz w tej książce. Została ona napisana specjalnie z myślą o osobach, które administrują małymi sieciami, dysponują niewielkim budżetem i ograniczonym wsparciem profesjonalistów. Dzięki niej zrozumiesz podstawy zabezpieczania łączności sieciowej i poznasz sposoby zabezpieczania sieci przy niewielkim nakładzie pieniędzy i czasu. Opanujesz uznane techniki hartowania systemów, takie jak mapowanie sieci, śledzenie stanu urządzeń i rozpoznawanie nietypowej aktywności, która może sygnalizować atak. Zagłębisz się w sposoby eliminowania luk w zabezpieczeniach i zapobiegania dostępowi do urządzeń mobilnych i stacjonarnych, a nawet punktów końcowych IoT. Dowiesz się też, jak wdrażać własne strategie backupu, a także wykrywać i blokować złośliwe oprogramowanie i ransomware.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka stanowi przyspieszony kurs testowania bezpieczeństwa interfejsów API aplikacji internetowych. Dzięki niej przygotujesz się do testowania interfejsów, wyszukiwania błędów i zwiększania bezpieczeństwa własnoręcznie napisanych interfejsów. Dowiesz się, jak interfejsy REST API działają w środowisku produkcyjnym i jakie problemy wiążą się z ich bezpieczeństwem. Zbudujesz nowoczesne środowisko testowe złożone z programów: Burp Suite, Postman, Kiterunner i OWASP Amass, przydatnych do rekonesansu, analizy punktów końcowych i zakłócania interfejsów. Następnie nauczysz się przeprowadzać ataki na procesy uwierzytelniania, luki w procedurach biznesowych czy typowe słabe punkty interfejsów. Dowiesz się też, jak tworzyć skrypty międzyinterfejsowe, a także jak prowadzić masowe przypisania i wstrzykiwanie danych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Hakowanie nie zawsze musi być złe. Terminem tym określa się również sprytne sposoby używania sprzętu czy oprogramowania do czegoś nowego. Z kolei etyczne hakowanie polega na zastosowaniu technik ataków do testowania systemu komputerowego, aby znaleźć jego słabe punkty, usunąć je i w ten sposób wzmocnić jego bezpieczeństwo. Opanowanie metod, jakimi posługują się cyberprzestępcy, pozwala zatem zrozumieć naturę zagrożeń w cyfrowym świecie i skutecznie się przed nimi bronić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz fascynującą historię Androida, opowiedzianą przez jej bohaterów. Dowiesz się, skąd się wziął pomysł na system operacyjny dla urządzeń mobilnych, kim byli ludzie, którzy zaczęli nad nim pracę, jak powstawał zespół i jakie trudności trzeba było pokonać, aby móc rzucić wyzwanie branży pełnej dużych graczy o mocnej pozycji. Przekonasz się, że warto ocalić od zapomnienia dzieje sprzed premiery wersji 1.0 Androida i poznasz jego późniejsze ― równie fascynujące ― losy. Przeczytasz tu wypowiedzi najważniejszych dla tego projektu ludzi, dzięki którym możliwe było osiągnięcie oszałamiającego sukcesu Androida. To bardzo ciekawa opowieść, napisana z poczuciem humoru, przystępnym językiem (niezbędne słownictwo specjalistyczne zostało wyjaśnione). W efekcie powstała zajmująca i przyjemna w lekturze książka, którą docenią zarówno osoby interesujące się technologią, jak i pasjonaci niezwykłych historii.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Promocja
Poznanie języka to jednak dopiero połowa sukcesu. Musisz też wiedzieć, jakie operacje w systemie wykonuje ten język. Do zbadania, jak działa kompilator i co dzieje się za kulisami, w książce tej wykorzystywana jest płytka rozwojowa Nucleo z niewielkim, tanim mikroukładem ARM. Dowiesz się, jak pracować z systemem, który ma ograniczoną ilość pamięci i funkcji wejścia/wyjścia, ale jego moc wystarcza do przeprowadzania złożonych operacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%)
Ebooka "Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Znalezione Wśród Wielu Barnach MałgorzataRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem to bardzo dobry wybór dla początkujących i tych, którzy potrzebują zachęcenia do nauki. Książka potrafi przekonać do programowania i jak najczęstszego korzystania ze zdobytych umiejętności do ułatwiania sobie codziennego życia. Podręcznik składa się z dwóch części. Pierwszą autor poświęcił wprowadzeniu osób zupełnie zielonych w programowaniu do świata zmiennych, funkcji, operatorów, struktur danych i innych tematów, których zrozumienie jest kluczowe dla nauki jakiegokolwiek języka programowania. Druga część książki skupia się na tym, co może być zautomatyzowane przy pomocy Pythona i w jaki sposób. Jak szybko przeszukać duże pliki tekstowe w poszukiwaniu konkretnego klucza, jak stworzyć swój własny quiz, jak dodać swoje logo na każdym z tysiąca zebranych obrazów lub wysyłać automatyczne maile-przypominajki. To kilka przykładów z wielu problemów jakie można rozwiązywać przy użyciu Pythona i nie trzeba niesamowitych umiejętności. Wystarczy ta książka. Dużym plusem tej pozycji jest przystępny język. Bez wprowadzania zbędnych teorii, wyszukanych terminów i napompowanego słownictwa. Sprawia on, że nauka jest po prostu przyjemna, a treść książki łatwiejsza do przyswojenia. Samoucy nie powinni mieć problemu, nawet jeśli to będzie ich pierwsze spotkanie z programowaniem. Nie trzeba zaglądać raz za razem do wyszukiwarki, by zrozumieć jakiś termin lub algorytm, który jeszcze nie poznaliście. Autor zadbał, by nikt nie czuł się pominięty lub zbyt niedoświadczony, by zrozumieć przekaz. Jeśli szukasz podręcznika do samodzielnej nauki, zaczynasz przygodę z programowaniem lub po prostu chcesz się przekonać, skąd ta popularność Pythona, Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem jest dla Ciebie. Warto zastanowić się, ile jeszcze prostych powtarzalnych czynności możemy usprawnić i zrobić coś ciekawego z zaoszczędzonym czasem.
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Automate the Boring Stuff with Python, 2nd Edition: Practical Programming for Total Beginners
- Tłumaczenie:
- Robert Górczyński
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7489-8, 9788328374898
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-04-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7490-4, 9788328374904
- Data wydania ebooka :
- 2021-04-27 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 140313
- Rozmiar pliku Pdf:
- 10.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 34.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Python - Programowanie
Spis treści książki
- Do kogo jest skierowana ta książka? 22
- Konwencje 23
- Czym jest programowanie? 23
- Co to jest Python? 24
- Programiści nie muszą dobrze znać matematyki 24
- Nigdy nie jest za późno na rozpoczęcie nauki programowania 25
- Programowanie to aktywność kreatywna 26
- O tej książce 26
- Pobieranie i instalacja Pythona 29
- Pobieranie i instalowanie edytora tekstu Mu 30
- Uruchomienie edytora Mu 30
- Uruchomienie środowiska IDLE 31
- Powłoka interaktywna 31
- Instalowanie modułów zewnętrznych 33
- Jak otrzymać pomoc? 33
- Sprytne zadawanie pytań dotyczących programowania 34
- Podsumowanie 35
- Wprowadzanie wyrażeń w powłoce interaktywnej 40
- Liczby całkowite, zmiennoprzecinkowe i ciągi tekstowe 43
- Konkatenacja i replikacja ciągu tekstowego 43
- Przechowywanie wartości w zmiennych 45
- Polecenia przypisania 45
- Nazwy zmiennych 46
- Twój pierwszy program 48
- Analiza programu 49
- Komentarze 49
- Funkcja print() 50
- Funkcja input() 50
- Wyświetlanie imienia użytkownika 51
- Funkcja len() 51
- Funkcje str(), int() i float() 52
- Podsumowanie 55
- Pytania kontrolne 56
- Wartości boolowskie 60
- Operatory porównania 61
- Operatory boolowskie 63
- Binarne operatory boolowskie 63
- Operator not 64
- Łączenie operatorów boolowskich i porównania 64
- Elementy kontroli przepływu działania programu 65
- Warunek 65
- Blok kodu 66
- Wykonywanie programu 66
- Polecenia kontroli przepływu działania programu 67
- Polecenie if 67
- Polecenie else 68
- Polecenie elif 69
- Pętla while 74
- Polecenie break 78
- Polecenie continue 79
- Pętla for i funkcja range() 83
- Import modułów 87
- Polecenie from import 88
- Wcześniejsze zakończenie programu za pomocą sys.exit() 88
- Krótki program - odgadnij liczbę 89
- Krótki program - kamień, papier, nożyce 91
- Podsumowanie 95
- Pytania kontrolne 95
- Polecenie def wraz z parametrami 99
- Definiowanie, wywoływanie, przekazywanie, argument i parametr 99
- Wartość zwrotna funkcji i polecenie return 100
- Wartość None 102
- Argumenty w postaci słów kluczowych i funkcja print() 102
- Stos wywołań 104
- Zasięgi lokalny i globalny 106
- Zmienne lokalne nie mogą być używane w zasięgu globalnym 107
- W zasięgu lokalnym nie można używać zmiennych zdefiniowanych w innych zasięgach lokalnych 108
- Zmienna globalna może być używana w zasięgu lokalnym 109
- Zmienna lokalna i globalna o takiej samej nazwie 109
- Polecenie global 110
- Obsługa wyjątków 113
- Krótki program - zigzag 115
- Podsumowanie 117
- Pytania kontrolne 117
- Projekt praktyczny 118
- Problem Collatza 118
- Weryfikacja danych wyjściowych 119
- Typ danych List 121
- Pobieranie poszczególnych wartości listy za pomocą indeksu 122
- Indeks ujemny 124
- Pobieranie podlisty za pomocą wycinka 124
- Pobieranie długości listy za pomocą polecenia len() 125
- Zmiana wartości na liście za pomocą indeksu 125
- Konkatenacja i replikacja listy 126
- Usunięcie wartości listy za pomocą polecenia del 126
- Praca z listą 126
- Użycie pętli for wraz z listą 128
- Operatory in i not in 129
- Sztuczka pozwalająca na wiele jednoczesnych operacji przypisania 130
- Używanie funkcji enumerate() z listą 131
- Używanie funkcji random.choice() i random.shuffle() z listą 131
- Operatory przypisania i zmiany wartości 132
- Metody 133
- Odszukanie wartości na liście za pomocą metody index() 133
- Dodanie wartości do listy za pomocą metod append() i insert() 134
- Usuwanie wartości z listy za pomocą metody remove() 135
- Sortowanie wartości listy za pomocą metody sort() 136
- Odwrócenie kolejności wartości listy za pomocą metody reverse() 137
- Przykładowy program - Magic 8 Ball utworzony za pomocą listy 137
- Typy danych w postaci sekwencji 139
- Modyfikowalne i niemodyfikowalne typy danych 139
- Typ danych krotka 142
- Konwersja typu za pomocą funkcji list() i tuple() 143
- Odwołania 143
- Identyfikator i funkcja id() 145
- Przekazywanie odwołania 147
- Funkcje copy() i deepcopy() modułu copy 147
- Krótki program - gra w życie 148
- Podsumowanie 153
- Pytania kontrolne 154
- Projekty praktyczne 154
- Kod z przecinkami 155
- Rzut monetą 155
- Obraz na podstawie macierzy 156
- Typ danych Dictionary 157
- Słownik kontra lista 158
- Metody keys(), values() i items() 160
- Sprawdzenie, czy klucz lub wartość istnieją w słowniku 162
- Metoda get() 162
- Metoda setdefault() 163
- Eleganckie wyświetlanie danych 164
- Użycie struktur danych do modelowania rzeczywistych rozwiązań 165
- Plansza do gry w kółko i krzyżyk 166
- Zagnieżdżone słowniki i listy 171
- Podsumowanie 173
- Pytania kontrolne 173
- Projekty praktyczne 173
- Weryfikacja słownika modelującego grę w szachy 174
- Inwentarz w grze fantasy 174
- Funkcja konwertująca listę na słownik dla inwentarza w grze fantasy 175
- Praca z ciągami tekstowymi 177
- Literały ciągu tekstowego 178
- Indeksowanie i wycinanie ciągów tekstowych 181
- Użycie operatorów in i not in podczas pracy z ciągami tekstowymi 182
- Umieszczenie ciągu tekstowego w innym 182
- Użyteczne metody ciągu tekstowego 183
- Metody upper(), lower(), isupper() i islower() 183
- Metody typu isX() 185
- Metody startswith() i endswith() 187
- Metody join() i split() 188
- Podział tekstu za pomocą metody partition() 189
- Wyrównywanie tekstu za pomocą metod rjust(), ljust() i center() 190
- Usunięcie białych znaków za pomocą strip(), rstrip() i lstrip() 192
- Wartości liczbowe znaków pobrane za pomocą funkcji ord() i chr() 193
- Kopiowanie i wklejanie ciągów tekstowych za pomocą modułu pyperclip 194
- Projekt - schowek dla wielu ciągów tekstowych 195
- Etap 1. Projekt programu i struktur danych 195
- Etap 2. Obsługa argumentów wiersza poleceń 196
- Etap 3. Skopiowanie odpowiedniej wiadomości 196
- Projekt - dodanie wypunktowania do kodu znaczników Wiki 197
- Etap 1. Kopiowanie i wklejanie ze schowka 198
- Etap 2. Rozdzielenie wierszy tekstu i dodanie gwiazdki 199
- Etap 3. Złączenie zmodyfikowanych wierszy 200
- Krótki program - świńska łacina 200
- Podsumowanie 204
- Pytania kontrolne 205
- Projekt praktyczny 206
- Wyświetlenie tabeli 206
- Symulator Zombie Dice 206
- Wyszukiwanie wzorców w tekście bez użycia wyrażeń regularnych 214
- Wyszukiwanie wzorców w tekście z użyciem wyrażeń regularnych 216
- Tworzenie obiektów wyrażeń regularnych 217
- Dopasowanie obiektów wyrażeń regularnych 218
- Przegląd dopasowania za pomocą wyrażenia regularnego 218
- Jeszcze więcej o dopasowaniach wzorca za pomocą wyrażeń regularnych 219
- Grupowanie z użyciem nawiasów 219
- Dopasowanie wielu grup za pomocą potoku 221
- Opcjonalne dopasowanie za pomocą znaku zapytania 222
- Dopasowanie zera wystąpień lub większej liczby wystąpień za pomocą gwiazdki 222
- Dopasowanie jednego wystąpienia lub wielu wystąpień za pomocą plusa 223
- Dopasowanie określonych powtórzeń za pomocą nawiasu klamrowego 224
- Dopasowanie zachłanne i niezachłanne 225
- Metoda findall() 225
- Klasy znaków 226
- Utworzenie własnej klasy znaków 227
- Znaki ^ oraz $ 228
- Znak wieloznaczny 229
- Dopasowanie wszystkiego za pomocą kropki i gwiazdki 229
- Dopasowanie znaku nowego wiersza za pomocą kropki 230
- Przegląd znaków stosowanych w wyrażeniach regularnych 231
- Dopasowanie bez uwzględnienia wielkości znaków 232
- Zastępowanie ciągu tekstowego za pomocą metody sub() 232
- Zarządzanie skomplikowanymi wyrażeniami regularnymi 233
- Połączenie opcji re.IGNORECASE, re.DOTALL i re.VERBOSE 234
- Projekt - wyodrębnianie numeru telefonu i adresu e-mail 235
- Etap 1. Utworzenie wyrażenia regularnego dopasowującego numer telefonu 236
- Etap 2. Utworzenie wyrażenia regularnego dopasowującego adres e-mail 237
- Etap 3. Wyszukanie wszystkich dopasowań w tekście umieszczonym w schowku 237
- Etap 4. Połączenie dopasowań w celu utworzenia pojedynczego ciągu tekstowego do umieszczenia w schowku 238
- Uruchomienie programu 239
- Pomysły na podobne programy 239
- Podsumowanie 240
- Pytania kontrolne 240
- Projekty praktyczne 242
- Wykrywanie daty 242
- Wykrywanie silnego hasła 242
- Oparta na wyrażeniu regularnym wersja metody strip() 243
- Moduł PyInputPlus 246
- Argumenty w postaci słów kluczowych min, max, greaterThan i lessThan 248
- Argument w postaci słowa kluczowego blank 249
- Argumenty w postaci słów kluczowych limit, timeout i default 250
- Argumenty w postaci słów kluczowych allowRegexes i blockRegexes 251
- Przekazanie do inputCustom() niestandardowej funkcji weryfikacji danych wejściowych 252
- Projekt - zajęcie kogoś godzinami 253
- Projekt - quiz z tabliczki mnożenia 255
- Podsumowanie 257
- Pytania kontrolne 258
- Projekty praktyczne 258
- Program przygotowujący kanapki 259
- Własna wersja quizu z zakresu tabliczki mnożenia 259
- Pliki i ścieżki dostępu do plików 261
- Lewy ukośnik w systemie Windows, prawy ukośnik w systemach macOS i Linux 262
- Używanie operatora / do złączania ścieżek dostępu 264
- Bieżący katalog roboczy 266
- Katalog domowy 267
- Względne kontra bezwzględne ścieżki dostępu 267
- Tworzenie nowych katalogów za pomocą funkcji os.makedirs() 267
- Obsługa bezwzględnych i względnych ścieżek dostępu 268
- Pobieranie fragmentów ścieżki dostępu do pliku 270
- Ustalenie wielkości pliku i zawartości katalogu 273
- Modyfikowanie listy plików za pomocą wzorców glob 274
- Sprawdzenie poprawności ścieżki dostępu 276
- Proces odczytu i zapisu pliku 277
- Otwieranie pliku za pomocą funkcji open() 278
- Odczyt zawartości pliku 279
- Zapis pliku 280
- Zapis zmiennych za pomocą modułu shelve 281
- Zapis zmiennych za pomocą funkcji pprint.pformat() 283
- Projekt - generowanie losowych plików quizu 284
- Etap 1. Umieszczenie danych quizu w słowniku 285
- Etap 2. Utworzenie pliku quizu i losowe umieszczenie odpowiedzi na pytania 286
- Etap 3. Utworzenie odpowiedzi 287
- Etap 4. Zapis treści w plikach quizu i odpowiedzi 288
- Projekt - schowek przechowujący wiele elementów 289
- Etap 1. Komentarze i konfiguracja pliku binarnego 290
- Etap 2. Zapis zawartości schowka wraz ze słowem kluczowym 291
- Etap 3. Wyświetlenie słów kluczowych i wczytanie treści powiązanej ze słowem kluczowym 291
- Podsumowanie 292
- Pytania kontrolne 293
- Projekty praktyczne 293
- Rozbudowa programu schowka przechowującego wiele elementów 294
- Program Mad Libs 294
- Wyszukiwanie wyrażenia regularnego 294
- Moduł shutil 296
- Kopiowanie plików i katalogów 296
- Przenoszenie oraz zmiana nazwy plików i katalogów 297
- Trwałe usunięcie plików i katalogów 298
- Bezpieczne usuwanie danych za pomocą modułu send2trash 299
- Przejście przez drzewo katalogu 300
- Kompresja plików za pomocą modułu zipfile 302
- Odczyt pliku w formacie ZIP 302
- Wyodrębnianie plików z archiwum ZIP 303
- Utworzenie i dodawanie elementów do archiwum ZIP 304
- Projekt - zmiana plików z datami w stylu amerykańskim na daty w stylu europejskim 304
- Etap 1. Utworzenie wyrażenia regularnego dla daty w stylu amerykańskim 305
- Etap 2. Identyfikacja w nazwie pliku fragmentów określających datę 307
- Etap 3. Utworzenie nowej nazwy pliku i zmiana nazw plików 308
- Pomysły na podobne programy 309
- Projekt - utworzenie archiwum ZIP będącego kopią katalogu 309
- Etap 1. Ustalenie nazwy pliku archiwum ZIP 309
- Etap 2. Utworzenie nowego archiwum ZIP 310
- Etap 3. Przejście przez drzewo katalogu i dodanie plików do archiwum ZIP 311
- Pomysły na podobne programy 312
- Podsumowanie 312
- Pytania kontrolne 313
- Projekty praktyczne 313
- Kopiowanie selektywne 314
- Usunięcie niepotrzebnych plików 314
- Wypełnienie przerw 314
- Zgłaszanie wyjątku 316
- Pobranie stosu wywołań w postaci ciągu tekstowego 318
- Asercje 319
- Użycie asercji w projekcie symulacji ulicznej sygnalizacji świetlnej 321
- Rejestracja danych 322
- Użycie modułu logging 323
- Nie przeprowadzaj procesu usuwania błędów za pomocą funkcji print() 325
- Poziomy rejestrowania informacji 325
- Wyłączenie rejestrowania informacji 326
- Rejestrowanie informacji w pliku 327
- Debugger edytora Mu 327
- Kontynuuj 328
- Krok do wewnątrz 329
- Przekrocz 329
- Krok na zewnątrz 329
- Zatrzymaj 329
- Debugowanie programu sumującego liczby 329
- Punkty kontrolne 331
- Podsumowanie 333
- Pytania kontrolne 333
- Projekt praktyczny 334
- Debugowanie programu symulującego rzut monetą 334
- Projekt - mapIt.py z użyciem modułu webbrowser 338
- Etap 1. Ustalenie adresu URL 339
- Etap 2. Obsługa argumentów wiersza poleceń 339
- Etap 3. Obsługa zawartości schowka i uruchomienie przeglądarki WWW 340
- Pomysły na podobne programy 341
- Pobieranie plików z internetu za pomocą modułu requests 341
- Pobieranie strony internetowej za pomocą funkcji requests.get() 342
- Sprawdzenie pod kątem błędów 343
- Zapis pobranych plików na dysku twardym 344
- HTML 345
- Zasoby pomagające w poznawaniu języka HTML 346
- Krótkie wprowadzenie 346
- Wyświetlenie kodu źródłowego HTML strony internetowej 347
- Wyświetlenie oferowanych przez przeglądarkę WWW narzędzi programistycznych 348
- Użycie narzędzi programistycznych do wyszukiwania elementów HTML 350
- Przetwarzanie kodu HTML za pomocą modułu bs4 352
- Utworzenie obiektu BeautifulSoup na podstawie kodu HTML 352
- Wyszukiwanie elementu za pomocą metody select() 353
- Pobieranie danych z atrybutów elementu 355
- Projekt - wyświetlenie wyników wyszukiwania 356
- Etap 1. Pobranie argumentów wiersza poleceń i żądanie strony wyszukiwarki 357
- Etap 2. Wyszukanie wszystkich wyników 357
- Etap 3. Otworzenie kart przeglądarki WWW dla poszczególnych wyników 358
- Pomysły na podobne programy 359
- Projekt - pobranie wszystkich komiksów z witryny XKCD 360
- Etap 1. Projekt programu 361
- Etap 2. Pobranie strony internetowej 362
- Etap 3. Odszukanie i pobranie obrazu komiksu 363
- Etap 4. Zapis obrazu i odszukanie poprzedniego komiksu 363
- Pomysły na podobne programy 365
- Kontrolowanie przeglądarki WWW za pomocą modułu selenium 365
- Uruchomienie przeglądarki WWW kontrolowanej przez moduł selenium 366
- Wyszukanie elementów na stronie 368
- Kliknięcie na stronie 370
- Wypełnianie i wysyłanie formularzy sieciowych 370
- Symulacja naciśnięcia klawiszy specjalnych 371
- Klikanie przycisków przeglądarki WWW 372
- Więcej informacji na temat modułu selenium 372
- Podsumowanie 372
- Pytania kontrolne 373
- Projekty praktyczne 374
- Klient poczty działający w wierszu poleceń 374
- Pobieranie obrazów z witryny internetowej 374
- 2048 374
- Weryfikacja łącza 375
- Dokumenty Excela 378
- Instalacja modułu openpyxl 378
- Odczyt dokumentów Excela 379
- Otwieranie istniejącego dokumentu Excela za pomocą openpyxl 379
- Pobranie arkuszy ze skoroszytu 380
- Pobieranie komórek z arkuszy 380
- Konwersja między literami kolumn i liczbami 382
- Pobieranie wierszy i kolumn z arkuszy 383
- Skoroszyty, arkusze i komórki 385
- Projekt - odczyt danych z arkusza kalkulacyjnego 385
- Etap 1. Odczyt danych z arkusza kalkulacyjnego 386
- Etap 2. Wypełnienie struktury danych 387
- Etap 3. Zapis wyników do pliku 389
- Pomysły na podobne programy 390
- Zapis dokumentów Excela 390
- Tworzenie i zapisywanie dokumentów Excela 391
- Tworzenie i usuwanie arkuszy kalkulacyjnych 391
- Zapis wartości w komórkach 392
- Projekt - uaktualnienie skoroszytu 393
- Etap 1. Przygotowanie struktury danych wraz z uaktualnionymi informacjami 394
- Etap 2. Sprawdzenie wszystkich wierszy i skorygowanie nieprawidłowych cen 395
- Pomysły na podobne programy 396
- Ustawienie stylu czcionki komórek 396
- Obiekt Font 397
- Formuły 398
- Dostosowanie wierszy i kolumn do własnych potrzeb 400
- Ustalenie wysokości wiersza i szerokości kolumny 400
- Łączenie i dzielenie komórki 401
- Zablokowane okienka 402
- Wykresy 403
- Podsumowanie 404
- Pytania kontrolne 405
- Projekty praktyczne 406
- Program tworzący tabliczkę mnożenia 406
- Program wstawiający pusty wiersz 407
- Program zmieniający położenie komórek arkusza kalkulacyjnego 407
- Przeniesienie zawartości pliku tekstowego do arkusza kalkulacyjnego 408
- Przeniesienie zawartości arkusza kalkulacyjnego do plików tekstowych 409
- Instalacja i konfiguracja EZSheets 411
- Pobranie danych uwierzytelniających i plików tokenów 412
- Unieważnienie pliku danych uwierzytelniających 414
- Obiekt skoroszytu 415
- Tworzenie, przekazywanie i wyświetlanie skoroszytów 415
- Atrybuty skoroszytu 417
- Pobieranie i przekazywanie skoroszytów 418
- Usuwanie skoroszytu 419
- Obiekt arkusza 419
- Odczytywanie i zapisywanie danych 420
- Tworzenie i usuwanie arkuszy 425
- Kopiowanie arkusza 426
- Praca z ograniczeniami nakładanymi przez Arkusze Google 427
- Podsumowanie 428
- Pytania kontrolne 428
- Projekty praktyczne 429
- Pobieranie danych Formularzy Google 429
- Konwertowanie skoroszytów na inne formaty 429
- Wyszukiwanie błędów w skoroszytach 429
- Dokumenty w formacie PDF 431
- Wyodrębnianie tekstu z dokumentu PDF 432
- Deszyfrowanie dokumentu PDF 434
- Tworzenie dokumentów PDF 435
- Projekt - połączenie wybranych stron z wielu dokumentów PDF 440
- Etap 1. Wyszukanie wszystkich plików w formacie PDF 441
- Etap 2. Otworzenie poszczególnych dokumentów PDF 442
- Etap 3. Dodanie poszczególnych stron 442
- Etap 4. Zapis dokumentu wynikowego 443
- Pomysły na podobne programy 444
- Dokumenty procesora tekstu Microsoft Word 444
- Odczyt dokumentów Worda 445
- Pobranie pełnego tekstu z pliku w formacie .docx 446
- Nadawanie stylu akapitom i obiektom Run 447
- Utworzenie dokumentu Worda z niestandardowymi stylami 449
- Atrybuty obiektu Run 449
- Zapis dokumentów Worda 451
- Dodanie nagłówków 453
- Dodanie znaku podziału wiersza i strony 454
- Dodanie obrazu 454
- Tworzenie dokumentu PDF na podstawie dokumentu Worda 455
- Podsumowanie 455
- Pytania kontrolne 456
- Projekty praktyczne 457
- PDF Paranoja 457
- Własne zaproszenia utworzone w dokumencie Worda 457
- Program łamiący hasło dokumentu PDF za pomocą ataku typu brute force 458
- Moduł csv 462
- Obiekt reader 463
- Użycie pętli for do odczytu danych z obiektu reader 464
- Obiekt writer 464
- Argumenty w postaci słów kluczowych delimiter i lineterminator 466
- Obiekty CSV DictReader i DictWriter 467
- Projekt - usunięcie nagłówka z pliku CSV 469
- Etap 1. Iteracja przez poszczególne pliki CSV 470
- Etap 2. Odczyt zawartości pliku CSV 470
- Etap 3. Zapis pliku CSV bez pierwszego wiersza 471
- Pomysły na podobne programy 472
- JSON i API 473
- Moduł json 474
- Odczyt danych JSON za pomocą funkcji loads() 474
- Zapis danych w formacie JSON za pomocą funkcji dumps() 475
- Projekt - pobieranie bieżących danych prognozy pogody 475
- Etap 1. Pobranie z wiersza poleceń informacji o lokalizacji 476
- Etap 2. Pobranie danych w formacie JSON 477
- Etap 3. Wczytanie danych w formacie JSON i wyświetlenie prognozy pogody 478
- Pomysły na podobne programy 480
- Podsumowanie 480
- Pytania kontrolne 481
- Projekty praktyczne 481
- Konwerter danych w formacie Excel do formatu CSV 481
- Moduł time 483
- Funkcja time.time() 484
- Funkcja time.sleep() 485
- Zaokrąglanie liczb 486
- Projekt - superstoper 486
- Etap 1. Przygotowanie programu do pomiaru czasu 487
- Etap 2. Monitorowanie i wyświetlenie czasu okrążenia 488
- Pomysły na podobne programy 489
- Moduł datetime 490
- Typ danych timedelta 491
- Pauza aż do chwili osiągnięcia określonej daty 493
- Konwersja obiektu datetime na ciąg tekstowy 493
- Konwersja ciągu tekstowego na obiekt datetime 495
- Przegląd funkcji czasu w Pythonie 495
- Wielowątkowość 496
- Przekazanie argumentów funkcji docelowej dla nowego wątku 498
- Kwestie związane ze współbieżnością 499
- Projekt - wielowątkowy program pobierający dane z witryny XKCD 500
- Etap 1. Modyfikacja programu w celu użycia funkcji 500
- Etap 2. Utworzenie i uruchomienie wątków 502
- Etap 3. Zaczekanie na zakończenie działania wszystkich wątków 502
- Uruchamianie innych programów z poziomu Pythona 503
- Przekazanie funkcji Popen() argumentów wiersza poleceń 506
- Harmonogram zadań, launchd i cron 506
- Otwieranie witryn internetowych za pomocą Pythona 507
- Wykonywanie innych skryptów Pythona 507
- Otwieranie plików w ich aplikacjach domyślnych 508
- Projekt - prosty program odliczający czas 509
- Etap 1. Odliczanie 509
- Etap 2. Odtworzenie pliku dźwiękowego 510
- Pomysły na podobne programy 510
- Podsumowanie 511
- Pytania kontrolne 512
- Projekty praktyczne 512
- Ładniejszy stoper 512
- Oparty na harmonogramie program pobierający komiksy 513
- Wysyłanie i odbieranie poczty za pomocą API Gmail 516
- Włączenie API Gmail 516
- Wysyłanie wiadomości za pomocą konta Gmail 517
- Odczytywanie wiadomości za pomocą konta Gmail 518
- Wyszukiwanie wiadomości w koncie poczty Gmail 520
- Pobieranie załączników z konta Gmail 521
- SMTP 521
- Wysyłanie wiadomości e-mail 522
- Nawiązanie połączenia z serwerem SMTP 522
- Wysłanie wiadomości SMTP typu "Witaj" 524
- Włączenie szyfrowania TLS 524
- Logowanie w serwerze SMTP 525
- Wysyłanie wiadomości e-mail 525
- Zamknięcie połączenia z serwerem SMTP 526
- IMAP 526
- Pobieranie i usuwanie wiadomości e-mail za pomocą protokołu IMAP 527
- Nawiązanie połączenia z serwerem IMAP 527
- Logowanie w serwerze IMAP 528
- Wyszukiwanie wiadomości e-mail 529
- Pobieranie wiadomości e-mail i oznaczanie jej jako przeczytanej 533
- Pobieranie adresów e-mail z niezmodyfikowanych wiadomości e-mail 534
- Pobranie treści z niezmodyfikowanej wiadomości e-mail 535
- Usuwanie wiadomości e-mail 536
- Zamknięcie połączenia z serwerem IMAP 536
- Projekt - wysyłanie wiadomości e-mail z przypomnieniami o składkach 537
- Etap 1. Otworzenie pliku Excela 538
- Etap 2. Wyszukanie wszystkich członków klubu, którzy zalegają ze składką 539
- Etap 3. Wysłanie spersonalizowanego przypomnienia 540
- Wysyłanie wiadomości tekstowych za pomocą bramek SMS 541
- Wysyłanie wiadomości tekstowych za pomocą Twilio 543
- Założenie konta w serwisie Twilio 544
- Wysyłanie wiadomości tekstowych 544
- Projekt - moduł typu "wyślij mi wiadomość SMS" 546
- Podsumowanie 548
- Pytania kontrolne 548
- Projekty praktyczne 549
- Program losowo przypisujący uciążliwe zadania 549
- Przypomnienie o parasolu 550
- Automatyczna rezygnacja z subskrypcji 550
- Kontrola komputera za pomocą wiadomości e-mail 550
- Podstawy teorii obrazu cyfrowego 553
- Kolory i wartości RGBA 554
- Współrzędne i krotki pudełek 555
- Praca z obrazami za pomocą modułu pillow 556
- Praca z typem danych Image 558
- Przycinanie obrazu 559
- Kopiowanie i wklejanie obrazów w innych obrazach 560
- Zmiana wielkości obrazu 563
- Rotacja i lustrzane odbicia obrazu 564
- Zmiana poszczególnych pikseli 566
- Projekt - dodanie logo 568
- Etap 1. Otworzenie pliku logo 569
- Etap 2. Iteracja przez wszystkie pliki i otworzenie obrazów 570
- Etap 3. Zmiana wielkości obrazu 571
- Etap 4. Dodanie obrazu logo i zapisanie zmian 572
- Pomysły na podobne programy 573
- Rysowanie na obrazach 574
- Rysowanie kształtów 574
- Umieszczanie tekstu na obrazie 576
- Podsumowanie 578
- Pytania kontrolne 579
- Projekty praktyczne 579
- Rozbudowa i poprawa projektów omówionych w rozdziale 580
- Odszukanie na dysku twardym katalogów zawierających zdjęcia 580
- Własne wizytówki 581
- Instalacja modułu pyautogui 584
- Konfiguracja ustawień dostępności w macOS 585
- Pozostajemy na kursie 585
- Pauzy i funkcja bezpiecznej awarii 585
- Zamknięcie wszystkiego przez wylogowanie się 586
- Kontrola poruszania myszą 586
- Poruszanie kursorem myszy 587
- Pobranie informacji o położeniu kursora myszy 588
- Kontrola działania myszy 589
- Kliknięcie myszą 589
- Przeciąganie myszą 590
- Przewijanie myszą 592
- Planowanie ruchu myszą 592
- Praca z ekranem 594
- Wykonanie zrzutu ekranu 594
- Analiza zrzutu ekranu 594
- Rozpoznawanie obrazu 596
- Pobieranie informacji o oknie 598
- Pobranie aktywnego okna 598
- Inne sposoby na pobieranie okna 599
- Przeprowadzanie operacji na oknach 600
- Kontrola klawiatury 602
- Przekazanie ciągu tekstowego z klawiatury 602
- Nazwy klawiszy 603
- Naciskanie i zwalnianie klawiszy 604
- Kombinacja klawiszy 604
- Konfiguracja skryptów automatyzacji GUI 605
- Przegląd funkcji modułu pyautogui 607
- Projekt - automatyczne wypełnianie formularzy 608
- Etap 1. Ustalenie kroków do wykonania 610
- Etap 2. Przygotowanie współrzędnych 611
- Etap 3. Rozpoczęcie wpisywania danych 612
- Etap 4. Obsługa rozwijanych list i przycisków opcji 613
- Etap 5. Wysłanie formularza i oczekiwanie 614
- Wyświetlanie okien dialogowych 615
- Podsumowanie 616
- Pytania kontrolne 617
- Projekty praktyczne 618
- Symulowanie zajętości 618
- Używanie schowka do odczytywania pola tekstowego 618
- Bot komunikatora internetowego 619
- Samouczek dotyczący bota grającego w grę 620
- Narzędzie pip 621
- Instalacja modułów firm trzecich 622
- Instalowanie modułów dla edytora Mu 624
- Uruchamianie programów z poziomu powłoki 627
- Uruchamianie programów Pythona w Windows 629
- Uruchamianie programów Pythona w systemie macOS 630
- Uruchamianie programów Pythona w systemie Ubuntu Linux 631
- Uruchamianie programów Pythona z wyłączonymi asercjami 632
- Rozdział 1. 634
- Rozdział 2. 634
- Rozdział 3. 636
- Rozdział 4. 637
- Rozdział 5. 638
- Rozdział 6. 638
- Rozdział 7. 639
- Rozdział 8. 640
- Rozdział 9. 640
- Rozdział 10. 641
- Rozdział 11. 641
- Rozdział 12. 642
- Rozdział 13. 643
- Rozdział 14. 644
- Rozdział 15. 645
- Rozdział 16. 645
- Rozdział 17. 646
- Rozdział 18. 646
- Rozdział 19. 647
- Rozdział 20. 648
Podziękowania 19
Wprowadzenie 21
CZĘŚĆ I. PODSTAWY PROGRAMOWANIA W PYTHONIE
1. Podstawy Pythona 39
2. Kontrola przepływu działania programu 59
3. Funkcje 97
4. Listy 121
5. Słowniki i strukturyzacja danych 157
6. Operacje na ciągach tekstowych 177
CZĘŚĆ II. AUTOMATYZACJA ZADAŃ
7. Dopasowanie wzorca za pomocą wyrażeń regularnych 213
8. Weryfikacja danych wejściowych 245
9. Odczyt i zapis plików 261
10. Organizacja plików 295
11. Usuwanie błędów 315
12. Pobieranie danych z internetu 337
13. Praca z arkuszami kalkulacyjnymi programu Excel 377
14. Praca z Arkuszami Google 411
15. Praca z dokumentami PDF i Worda 431
16. Praca z plikami CSV i danymi JSON 461
17. Czas, harmonogram zadań i uruchamianie programów 483
18. Wysyłanie wiadomości e-mail i tekstowych 515
19. Praca z obrazami 553
20. Kontrolowanie klawiatury i myszy za pomocą automatyzacji GUI 583
A. Instalacja modułów firm trzecich 621
B. Uruchamianie programów 627
C. Odpowiedzi na pytania kontrolne 633
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Chcesz pracować w branży IT jako tester? W takim razie potrzebujesz solidnych podstaw! Swoją karierę rozpocznij od przygotowania się do uznawanego na całym świecie egzaminu ISTQB® „Certyfikowany tester - poziom podstawowy”. Uzyskany certyfikat otworzy Ci drzwi do wielu firm z branży informatycznej i będzie stanowił gwarancję, że posiadasz wiedzę i umiejętności wymagane od osoby pracującej na stanowisku testera.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z biblioteką React, takie jak składnia JSX, wzorce zaawansowane, wirtualny model DOM, mechanizm rekoncyliacji Reacta, a także zaawansowane techniki optymalizacji. W rzeczywistości jest to dość złożona biblioteka, jednak tutaj jej tajniki zostały wyjaśnione w wyjątkowo przystępny sposób. A to oznacza, że szybko i dogłębnie zrozumiesz mechanizmy kryjące się za działaniem Reacta, zdobędziesz umiejętności pozwalające na tworzenie intuicyjnego kodu Reacta, zrozumiesz jego niuanse i koncepcje ― i przejdziesz na zupełnie nowy poziom biegłości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zorientujesz się, że utrzymanie kontroli nad architekturą w dużej mierze zależy od zastosowanego stylu architektonicznego. Zrozumiesz też wady konwencjonalnej architektury warstwowej i zapoznasz się z zaletami stylów koncentrujących się na dziedzinie, takich jak architektura heksagonalna. Dowiesz się także, jak można ją wyrazić w kodzie źródłowym. Poznasz szczegóły różnych strategii mapowania między warstwami architektury heksagonalnej, a ponadto prześledzisz, jak różne elementy architekturalne łączą się w jedną aplikację. Bazując na stylu architektury heksagonalnej, nauczysz się tworzyć intuicyjne w późniejszej obsłudze technicznej aplikacje internetowe. Szybko się przekonasz, że wiedza zdobyta w trakcie lektury pozwoli Ci na tworzenie wysokojakościowych aplikacji, które przetrwają próbę czasu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Koncepcje te zostały przystępnie wyjaśnione właśnie w tej książce. W szczególności zapoznasz się z praktycznymi aspektami probabilistyki, statystyki, algebry liniowej i rachunku różniczkowego. Prezentacji tych zagadnień towarzyszą fragmenty kodu w Pythonie i praktyczne przykłady zastosowań w uczeniu głębokim. Rozpoczniesz od zapoznania się z podstawami, takimi jak twierdzenie Bayesa, a następnie przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień, w tym uczenia sieci neuronowych przy użyciu wektorów, macierzy i pochodnych. Dwa ostatnie rozdziały dadzą Ci szansę użycia nowej wiedzy do zaimplementowania propagacji wstecznej i metody gradientu prostego — dwóch podstawowych algorytmów napędzających rozwój sztucznej inteligencji.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich. Odkąd pojawił się ChatGPT, newsy ze świata informatyki trafiają na pierwsze strony gazet, pojawiają się w serwisach informacyjnych, programach radiowych i telewizyjnych. Na temat AI dyskutują już nie tylko programiści, ale także fizycy, filozofowie i specjaliści zajmujący się rynkiem pracy. Wojskowi i naukowcy odkrywają dla niej kolejne zastosowania w swoich dziedzinach, futurolodzy zaś na zmianę straszą wizjami rodem z Terminatora i Czarnego lustra i uspokajają, że to wszystko dla naszego dobra, a sztuczna inteligencja pozostaje przecież pod ludzką kontrolą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł (-20%) -
Bestseller Nowość Promocja
Eksperci uważają język C# za flagowy produkt firmy Microsoft udostępniający zarówno wysokopoziomowe abstrakcje, jak i niskopoziomowe mechanizmy, które pozwalają uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Wersja oznaczona numerem 12 wprowadza kilka istotnych usprawnień i nowych funkcji, które mogą znacząco wpłynąć na sposób pisania kodu. Chociaż niektóre z nich mogłyby się wydawać drobnymi usprawnieniami, ich skumulowany efekt znacząco poprawia jakość kodu i produktywność programisty. Tych nowości warto się nauczyć, ponieważ nagrodą za poświęcony czas jest przyjemność płynąca z tworzenia znakomitych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka stanowi twardy dowód, że matematyka jest elastyczna, kreatywna i radosna. Potraktuj ją jako fascynującą podróż przez świat matematyki abstrakcyjnej do teorii kategorii. Przekonaj się, że bez formalnej wiedzy w tej dziedzinie możesz rozwinąć umiejętność matematycznego myślenia. Abstrakcyjne idee matematyczne pomogą Ci inaczej spojrzeć na aktualne wydarzenia, kwestie sprawiedliwości społecznej i przywilejów społecznych czy nawet na COVID-19.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Inżynieria wymagań jest jedną z podstawowych dyscyplin inżynierii oprogramowania. Cały proces wytwarzania oprogramowania powinien być oparty właśnie na niej. W ramach inżynierii wymagań korzystamy z wiedzy naukowej, technicznej i doświadczenia do zdefiniowania problemu, a także do zarządzania zakresem budowanego systemu oprogramowania. Bez znajomości reguł dotyczących zbierania, specyfikowania i analizy wymagań bardzo trudno jest zbudować system oprogramowania spełniający rzeczywiste potrzeby jego odbiorców.- Druk
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej przystępnej książce, przeznaczonej dla programistów i badaczy, zrozumiesz podstawy techniczne modeli LLM. Dowiesz się, do czego można je zastosować, i odkryjesz elegancję ich architektury. Nauczysz się praktycznego korzystania z frameworka LangChain, zaprojektowanego do tworzenia responsywnych aplikacji. Dowiesz się, jak dostrajać model, jak zadawać mu pytania, poznasz także sprawdzone metody wdrażania i monitorowania środowisk produkcyjnych, dzięki czemu łatwo zbudujesz narzędzia do pisania, zaawansowane roboty konwersacyjne czy nowatorskie pomoce dla programistów. Liczne praktyczne przykłady i fragmenty kodu ułatwią Ci nie tylko przyswojenie podstaw, ale także używanie modeli LLM w innowacyjny i odpowiedzialny sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II Al Sweigart (14) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(8)
(3)
(0)
(2)
(0)
(1)
więcej opinii
ukryj opinie