Bawimy się, programując w Scratchu 3
- Autor:
- Al Sweigart
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 212
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Bawimy się, programując w Scratchu 3
Wybrane bestsellery
-
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej!
Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II
Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Adrian Czechowski
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Programowanie to dziś niezwykle ważna umiejętność. I wszystko wskazuje na to, że jego znaczenie będzie tylko rosło. Warto więc zawczasu pomyśleć o przyszłości swojego dziecka i pomóc mu rozpocząć przygodę z programowaniem. Tym bardziej że istnieje Scratch ― język kodowania, wokół którego sk...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przezabawnym przewodnikiem po programowaniu w Scratchu 3, przeznaczonym dla przyszłych inżynierów, programistów, naukowców i pasjonatów kodu. Dzięki niej szybko zaczniesz pisać klasyczne gry zręcznościowe i wzbogacać je w dźwięk i animacje. Pokazano tu również, czym są i do czego ...
Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie! Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Scratch jest znany jako projekt edukacyjny, służący młodym ludziom do nauki programowania. W rzeczywistości stał się czymś więcej: jest to cyfrowa piaskownica, w której każdy może wyrazić swoją kreatywność. W trakcie tworzenia projektów w Scratchu można nie tylko nauczyć się sposobu myślenia właś...
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem. Wydanie II Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Mały programista. Kurs video. Programowanie gier w Scratch 2.0 jest przeznaczony dla osób początkujących i kończy się na etapie średnio zaawansowanym. Krok po kroku prowadzi do uzyskania kompetencji programisty wystarczających do tworzenia interaktywnych projektów. Po ukończeniu szkolenia będzies...
Mały programista. Kurs video. Programowanie gier w Scratch 2.0 Mały programista. Kurs video. Programowanie gier w Scratch 2.0
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier. To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak w...
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii — smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak b...
Róża, a co chcesz wiedzieć? Komiks edukacyjny o technologiach dla dzieci Róża, a co chcesz wiedzieć? Komiks edukacyjny o technologiach dla dzieci
Artur Kurasiński, Nikola Kucharska, Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)17.94 zł
29.90 zł(-40%) -
Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym.
Młodzi giganci programowania. Scratch Młodzi giganci programowania. Scratch
Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Giganci Programowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.94 zł
34.90 zł(-40%) -
Scratch bez tajemnic zawiera kilkanaście projektów prostych gier napisanych w języku Scratch, stworzonym specjalnie do nauki programowania. Zabawne i intrygujące zadania, które Cię tu czekają, będą nie tylko świetną rozrywką, lecz także wstępem do samodzielnego pisania gier. Zobacz, jak przygotow...
Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)17.94 zł
29.90 zł(-40%) -
Dzięki książce Scratch. Superprzygoda z programowaniem! dzieci mogą nauczyć się podstaw programowania, tworząc grywalne gry komputerowe. Będą wykonywać projekty inspirowane klasycznymi grami z automatów, które można zaprogramować w jedno popołudnie (a potem w nie zagrać!). Wyczerpujące instrukcje...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł(-35%)
O autorze książki
1 Al SweigartAlbert Sweigart — programista, projektant oprogramowania i nauczyciel kodowania. Autor licznych książek o Pythonie dla początkujących. Sweigart urodził się w Houston, w stanie Teksas, a obecnie mieszka w San Francisco. Prowadzi blog dostępny pod adresem: http://coffeeghost.net.
Al Sweigart - pozostałe książki
-
Tę książkę docenią ci, którzy opanowali już podstawową składnię Pythona i palą się do pisania własnych programów. Zawiera 81 projektów, które możesz napisać w tym języku. Programy składają się z maksymalnie 256 linii kodu i pozwolą Ci stopniowo nabierać umiejętności programisty - a zupełnie przy ...
Wielka księga małych projektów w Pythonie. 81 łatwych praktycznych programów Wielka księga małych projektów w Pythonie. 81 łatwych praktycznych programów
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przyswoisz najlepsze zasady konfigurowania środowiska programistycznego i praktyki programistyczne poprawiające czytelność kodu. Znajdziesz tu mnóstwo przydatnych wskazówek dotyczących posługiwania się wierszem polecenia i takimi narzędziami jak formatery kodu, kontrolery typów...
Programowanie w Pythonie dla średnio zaawansowanych. Najlepsze praktyki tworzenia czystego kodu Programowanie w Pythonie dla średnio zaawansowanych. Najlepsze praktyki tworzenia czystego kodu
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla osób, które nie umieją programować, ale chciałyby zapoznać się z kryptografią. Omówiono tu podstawowe koncepcje programowania w Pythonie, który dziś jest uważany za najlepszy język dla początkujących koderów. Pokazano, jak tworzyć, testować i łamać programy implem...
Złam ten kod z Pythonem. Jak tworzyć, testować i łamać szyfry Złam ten kod z Pythonem. Jak tworzyć, testować i łamać szyfry
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Ta książka jest drugim wydaniem nietypowego podręcznika programowania w Pythonie. Dzięki niej nie zostaniesz mistrzem świata w kodowaniu, za to nauczysz się tworzyć programy, które oszczędzą Ci mnóstwo czasu i wysiłku. Nawet jeśli nigdy nie programowałeś, błyskawicznie opanujesz podstawy i zapozn...
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II
(65.40 zł najniższa cena z 30 dni)70.85 zł
109.00 zł(-35%) -
Z książki Twórz własne gry komputerowe w Pythonie dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i K...(44.85 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Jeśli nie masz pojęcia o programowaniu, ale chcesz wykorzystać komputer do automatyzacji prostych, powtarzalnych operacji, trzymasz w ręku właściwą książkę. Podstawy programowania przedstawiono tu w sposób klarowny i zrozumiały, poszczególne działania wyjaśniono krok po kroku, a propozycje prakty...
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania
(44.50 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tłumaczenie:
- Witold Sikorski, Małgorzata Dąbkowska-Kowalik
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-1988-8, 9788301219888
- Data wydania ebooka:
-
2021-09-21
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 158533
- Rozmiar pliku ePub:
- 24.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 42.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Programowanie » Scratch
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- O autorze
- O recenzencie technicznym
- Spis treści
- Podziękowania
- Wprowadzenie
- Dla kogo przeznaczona jest ta książka
- Treść książki
- Jak korzystać z tej książki
- Zasoby internetowe
- Errata i aktualizacje
- 1. Pierwsze kroki w Scratchu
- Uruchamianie Scratcha
- Pulpit Scratcha: edytor w trybie offline
- Edytor Scratcha i duszki
- Edytor rysunków
- Działanie z blokami kodu
- Dodawanie bloków
- Usuwanie bloków
- Uruchamianie programów
- Pokazywanie innym swoich programów
- Uzyskiwanie pomocy
- Okno Samouczki
- Przycisk Zajrzyj do środka
- Podsumowanie
- 2. Linie tęczy w przestrzeni
- Szkic projektu
- A. Utwórz tło z przestrzenią
- 1. Wyczyść i przygotuj scenę
- B. Utwórz trzy odbijające się kropki
- 2. Namaluj kropkę
- 3. Dodaj kod do duszka Kropka 1
- 4. Zduplikuj duszka Kropka 1
- C. Narysuj linie tęczy
- 5. Dodaj kod dla duszka rysującego
- Gotowy program
- Tryb Turbo
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- 3. W labiryncie
- Szkic projektu
- A. Spraw, by kot chodził dookoła
- 1. Dodaj kod ruchu do duszka gracza
- 2. Zduplikuj kod ruchu dla duszka Kot
- B. Utwórz poziomy labiryntu
- 3. Pobierz rysunki labiryntu
- 4. Zmień tło
- 5. Zacznij od pierwszego labiryntu
- C. Nie pozwól kotu przechodzić przez ściany
- 6. Sprawdź, czy kot dotyka ścian
- D. Utwórz cel na końcu labiryntu
- 7. Utwórz duszka Jabłko
- 8. Wykryj, kiedy gracz dotrze do jabłka
- 9. Dodaj kod obsługi wysyłania komunikatu do duszka Labirynt
- Gotowy program
- Wersja 2.0: tryb dla dwóch graczy
- Duplikuj duszka Jabłko
- Zmodyfikuj kod duszka Jabłko2
- Zduplikuj duszka Pomarańczowy kot
- Zmodyfikuj kod dla duszka Niebieski kot
- Powrót do położenia początkowego
- Tryb oszukiwania: przechodzenie przez ściany
- Dodaj kod przechodzenia przez ściany do duszka Pomarańczowy kot
- Dodaj kod przechodzenia przez ściany do duszka Niebieski kot
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- 4. Trafianie do kosza i grawitacja
- Szkic projektu
- A. Spraw, by kot skakał i spadał
- 1. Dodaj kod grawitacji do duszka Kot
- 2. Dodaj kod poziomu ziemi
- 3. Dodaj kod skaczącego kota do duszka Kot
- B. Spraw, aby kot poruszał się w lewo i w prawo
- 4. Dodaj kod chodzenia do duszka Kot
- C. Utwórz unoszący się w powietrzu kosz
- 5. Utwórz duszka Kosz
- 6. Utwórz duszka Hitbox
- D. Spraw, by kot strzelał do kosza
- 7. Utwórz duszka Piłka
- 8. Dodaj kod do duszka Piłka
- 9. Wykryj trafienie do kosza
- 10. Napraw błąd punktacji
- Gotowy program
- Tryb oszukiwania: zatrzymaj Kosz
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- 5. Ulepszona graBrick Breaker
- Szkic projektu
- A. Utwórz rakietkę, która porusza się w lewo i w prawo
- 1. Utwórz duszka Rakietka
- B. Utwórz piłkę, która odbija się od ścian
- 2. Utwórz duszka Piłka tenisowa
- C. Spraw, aby piłka odbiła się od rakietki
- 3. Dodaj kod odbicia do duszka Piłka tenisowa
- D. Utwórz klony klocków
- 4. Dodaj duszka Klocek
- 5. Klonuj duszka Klocek
- E. Spraw, aby piłka odbijała się od klocków
- 6. Dodaj kod odbicia do duszka Klocek
- F. Utwórz komunikaty Wygrywasz oraz Koniec gry
- 7. Zmodyfikuj kod duszka Piłka tenisowa
- 8. Utwórz duszka Koniec gry
- 9. Utwórz duszka Wygrywasz
- Gotowy program
- Wersja 2.0: czas na dopracowanie
- Narysuj fajne tło
- Dodaj muzykę
- Spraw, aby rakieta rozbłysła po uderzeniu
- Dodaj do klocków animowane pojawienie się i zniknięcie
- Dodaj efekt dźwiękowy do znikania klocka
- Dodaj efekt dźwiękowy do duszka Piłka tenisowa
- Dodaj ślad za piłką tenisową
- Dodaj animowane pojawienie się duszka Koniec gry
- Dodaj animowane pojawienie się duszka Wygrywasz
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- 6. Łowca asteroid... w kosmosie
- Szkic projektu
- A. Utwórz statek kosmiczny na pych
- 1. Utwórz duszka Statek kosmiczny
- B. Spraw, aby statek kosmiczny zawracał przy krawędzi
- 2. Dodaj kod zawracania do duszka Statek kosmiczny
- 3. Dodaj kod losowego popchnięcia do duszka Statek kosmiczny
- C. Celuj za pomocą myszy i strzelaj za pomocą spacji
- 4. Utwórz duszka Pocisk energetyczny
- D. Utwórz asteroidy, które unoszą się dookoła
- 5. Utwórz duszka Asteroida
- E. Spraw, by asteroidy po trafieniu dzieliły się na dwie
- 6. Dodaj kod podziału asteroidy
- 7. Dodaj kod komunikatu asteroida rozbita do duszka Pocisk energetyczny
- F. Zapisz wynik i utwórz zegar
- 8. Utwórz duszka Koniec czasu
- G. Wywołaj eksplozję statku kosmicznego, gdy zostanie on trafiony
- 9. Załaduj duszka Eksplozja
- 10. Dodaj kod do duszka Eksplozja
- 11. Dodaj kod eksplozji do duszka Statek kosmiczny
- Wersja 2.0: ograniczona amunicja
- Tryb oszukiwania: gwiezdna bomba
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- 7. Tworzenie zaawansowanej gry platformowej
- Szkic projektu
- A. Utwórz grawitację, spadanie i lądowanie
- 1. Utwórz duszka Ziemia
- 2. Dodaj grawitację i kod lądowania
- 3. Spraw, by kot chodził i powracał na scenę
- 4. Usuń opóźnienie podnoszenia spod ziemi
- B. Obsługa stromych zboczy i ścian
- 5. Dodaj kod stromego zbocza
- C. Spraw, by kot skakał wysoko i nisko
- 6. Dodaj kod skakania
- D. Dodaj wykrywanie sufitu
- 7. Dodaj niską platformę do duszka Ziemia
- 8. Dodaj kod wykrywania sufitu
- E. Użyj hitboksa dla duszka Kot
- 9. Dodaj kostium Hitbox do duszka Kot
- 10. Dodaj kod hitboksa
- F. Dodaj lepszą animację chodzenia
- 11. Dodaj nowe kostiumy do duszka Kot
- 12. Utwórz blok Ustaw właściwy kostium
- G. Utwórz poziom
- 13. Pobierz i dodaj tło sceny
- 14. Utwórz kostium Hitbox dla duszka Ziemia
- 15. Dodaj kod duszka Ziemia
- 16. Dodaj więcej kodu powracania do duszka Kot
- H. Dodaj jabłka i wrogie kraby
- 17. Dodaj duszka Jabłko i kod
- 18. Utwórz duszka Krab
- 19. Utwórz sztuczną inteligencję przeciwnika
- 20. Dodaj duszka Koniec czasu
- Podsumowanie
- Pytania kontrolne
- Co dalej?
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Monografia ROBOTYZACJA I AUTOMATYZACJA. Przemysł 4.0 to najnowsza propozycja Wydawnictwa Naukowego PWN kierująca uwagę Czytelnika na ultra nowoczesne rozwiązania dotyczące zrobotyzowanego przemysłu XXI wieku i zagadnień z zakresu inżynierii mechanicznej. Podtytuł książki (Przemysł 4.0) podkreśla ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Atomowy Kotlin to książka dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się Kotlina stosunkowo młodego, ale bardzo popularnego i pożądanego na rynku pracy języka programowania. Nieważne, czy jesteś początkującym, czy doświadczonym programistą, dzięki tej publikacji Kotlin nie będzie miał dla Ciebie żadny...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
113.85 zł
139.00 zł(-18%) -
Niniejsza książka to uniwersalny podręcznik syntetycznego przedstawienia różnych form zapisu konstrukcji mechanicznych, elektrycznych, pneumatycznych czy hydraulicznych takich, które są używane w pracy automatyka, mechatronika i innych inżynierów. Dla lepszego poznania i zrozumienia tej tematyk...
Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka Cyberjutsu. Cyberbezpieczeństwo dla współczesnych ninja to praktyczny przewodnik po cyberbezpieczeństwie oparty na technikach, taktykach i procedurach starożytnych ninja. Analiza odtajnionych japońskich zwojów przeprowadzona przez specjalistę od cyberwojny Bena McCarty'ego pokazuje, jak...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
56.42 zł
69.00 zł(-18%) -
Organizacja i architektura systemu komputerowego to nowe, jedenaste wydanie znakomitego podręcznika o budowie i działaniu współczesnych systemów komputerowych, stosowanego powszechnie na wyższych uczelniach w Polsce. William Stallings, światowej sławy specjalista w dziedzinie sieci komputerowych ...
Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1 Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)87.20 zł
109.00 zł(-20%) -
Wydawnictwo PWN przestawia unikatowy podręcznik dla wykładowców, doktorantów i studentów dotyczący szerokiego działu matematyki jakim jest teoria aproksymacji. Czytelnik ma okazję samodzielnie poznać zagadnienia tej dziedziny, które są zaprezentowane w przystępny sposób w postaci zadań ze szczegó...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem jako społeczeństwo stopniowo przestajemy nadążać. Jest to pewnego rodzaju (w dużym uproszczeniu) przewodnik służący do zrozumienia współczesnego, coraz bardziej technologicznie za...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
67.20 zł
84.00 zł(-20%) -
Smoki, fora ze dwora! Książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania to publikacja, która w zabawny sposób opowiada o testowaniu oprogramowania poprzez historie o smokach i rycerzach. Jest to świetna pozycja do samodzielnego korzystania przez dzieci, wspólnie z rodzicami lub jako lektur...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
40.09 zł
49.00 zł(-18%) -
Seria Krótki kurs to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Omawiając z entuzjazmem fakty, analizy, perspektywy i nowe koncepcje autorzy-eksperci sprawiają, że tematy trudne stają się przys...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.55 zł
39.00 zł(-19%) -
Teoria gier jest dziedziną matematyki zajmującą się decyzjami interaktywnymi. Z jednej strony tworzy modele reprezentujące sytuacje, w których kilka podmiotów, zwanych graczami, dokonuje wyborów, zaś zbiór wszystkich tych indywidualnych zachowań determinuje pewien wynik, mający z kolei wpływ na k...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.58 zł
79.00 zł(-18%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Bawimy się, programując w Scratchu 3 Al Sweigart (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.