
Wydawnictwo Onepress - książki

Tytuły książek wydawnictwa: Onepress
-
Copywriting w dobie reelsów i tiktoków
-
AI w rękach sprzedawcy. Jak zwiększyć efektywność sprzedaży i zdominować rynek
-
Reguła 80/20 i pozostałe teorie sukcesu. Naukowe podstawy: od teorii gier po punkt zwrotny
-
Bardziej niż Agile. Jak zwiększyć innowacyjność twojego biznesu
-
Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 4. Prawne i podatkowe aspekty sukcesji
-
Web accessibility. Wprowadzenie do dostępności cyfrowej
-
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów. Wydanie II zaktualizowane i rozszerzone
-
Polecenia dla ChatGPT w finansach: praktyczne zastosowanie w biznesie i finansach osobistych
-
Jak zarabiać przez Internet z AI
-
Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 3. Konflikty na terytorium
-
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone
-
Jak odkupić swój czas. Odblokuj się, odzyskaj wolność i stwórz własne imperium
-
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
-
Easy Money. Kryptowaluty, kapitalizm kasynowy i złota era oszustw
-
101 technik copywritingu sprzedażowego. Zachęcaj. Zachwycaj. Zarabiaj
-
Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku
-
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku
-
Przestań się bać! Kryptowaluty są dla Ciebie
-
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
-
Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce
-
Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej
-
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
-
Dowód stawki. Proof of stake (PoS), powstanie Ethereum i filozofia łańcucha bloków
-
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
-
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
-
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
-
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
-
Rekrutacja w IT
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
-
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach
-
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
-
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
-
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
-
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
-
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
-
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
-
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
-
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
-
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
-
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
-
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
-
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
-
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
-
Strategiczne podejście do działania w social mediach
-
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
-
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
-
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
-
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
-
Pełna MOC możliwości. Wydanie 2 rozszerzone
-
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
-
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
-
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
-
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
-
Employer branding. Praktyczny podręcznik
-
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
-
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
-
Dziennikarstwo danych i data storytelling
-
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
-
Teoria U dla świadomych liderów. Jak wzmocnić potencjał organizacji i kształtować jej przyszłość
-
Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu
-
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
-
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3
-
Zrozumieć marketing. Wydanie 2
-
Tworzenie doświadczeń klientów
-
Zwinni. Zbrodnia i Scrum
-
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
-
SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
-
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
-
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce
-
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
-
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Niedostępna
-
Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami (b2b)
-
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie 5
-
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
-
Jak zarabiać na kryptowalutach. Wydanie II
-
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
-
Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców
-
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
-
Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności
-
Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych
-
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
-
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
-
Wieczne opóźnienie. Zarządzanie projektami IT
-
Z listów Bezosa. 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu, dzięki którym wzrastał Amazon
-
Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
-
SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia
-
Inteligencja finansowa. Co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach
-
Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone
-
Sztuka przywództwa. Rozwijanie umiejętności kierowniczych
-
Skuteczna reklama na LinkedInie
-
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
-
Biblia e-biznesu 3.0
-
Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes
-
Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialności
-
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw. Wydanie V
Niedostępna
-
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę
-
Instrukcja obsługi projektu
-
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach. Wydanie II
-
Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon
-
Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej
-
Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
-
Zarabiaj więcej pieniędzy
-
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
-
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
-
Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych
-
Content marketing. Od strategii do efektów
Czasowo niedostępna
-
Kto Ci ukradł marzenia? Czyli autorska metoda realizacji #1000marzeń
-
Gra bez końca
-
Employer branding po polsku
Czasowo niedostępna
-
Zarządzanie w chaosie czyli sukces w biznesie zaczyna się na literę Z: zaufanie, zespół, zaangażowanie, zmiana, zwinność
-
Prawo dla biznesu. E-commerce
Niedostępna
-
Zrozumieć social media
-
Getting Things Done w praktyce. 10 kroków do efektywności bez stresu
Niedostępna
-
Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
-
Jak pracować zdalnie i nie zwariować
-
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
Niedostępna
-
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Niedostępna
-
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Czasowo niedostępna
-
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
Niedostępna