SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.
A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.
Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!
Wybrane bestsellery
-
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)103.35 zł
159.00 zł(-35%) -
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwin...
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
67.00 zł(-69%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie b...
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.94 zł
59.90 zł(-35%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną, zdyscyplinowaną, wszechstronną i doświadczoną, łączącą zdolności techniczne z marketingowymi, a nawet psychologicznymi. Dobry PM to zdolny dyrygent, pod któ...
Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych Zwinnie do przodu. Poradnik kierownika projektów informatycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
Ta książka jest kontynuacją bestsellera Programista samouk. Dzięki niej zrozumiesz najważniejsze koncepcje związane z różnymi algorytmami i strukturami danych, a to z kolei pozwoli Ci na profesjonalne podejście do tworzenia kodu. Przystępnie opisano tu różne algorytmy, w tym wyszukiwania linioweg...
Informatyk samouk. Przewodnik po strukturach danych i algorytmach dla początkujących Informatyk samouk. Przewodnik po strukturach danych i algorytmach dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
O autorze książki
1 Adrian AndrzejczykAdrian Andrzejczyk - od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując znane polskie marki. Zrealizował ponad 100 projektów z zakresu SEO, SEM i analityki. Jego kampanie były wyróżniane w ramach Google Premier Partner Awards. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach – WSEI i WSZiB. Jest certyfikowanym specjalistą Google Ads, Google Analytics i DoubleClick, posiadającym status partnera Google Ads. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management na YouTube.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: SEO marketing. Bądź widoczny w internecie (8)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
kosmeland Mikołajczyk Alina
Książka „SEO marketing. Bądź widoczny w internecie” może sprawić, że Twoja witryna będzie widoczna dla wszystkich, a także przyciągnie docelowy ruch do Twojej witryny. Ta książka pomoże Ci sprawić, by Twoja witryna zdominowała pierwszą stronę w wyszukiwarce, szczegółowo informując Cię o systemie działania wyszukiwarki, a także o optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Wszystko to czego potrzebujesz, aby zoptymalizować wyszukiwarkę jest opisane w tej książce, abyś mógł zwiększyć swoje rankingi. Z tego podręcznika dowiesz się, jak rozgryźć algorytm - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online. Polecam! ❤️
-
karols.pl Skrzypek Karol
Adrian Andrzejczyk w swojej książce „SEO Marketing” odsłania przed czytelnikiem kulisy działania wyszukiwarki Google. Krok po kroku, w oparciu o wytyczne samego Google’a, omawia główne założenia SEO (search engine optimization). Podtytuł książki („Bądź widoczny w internecie”) definiuje kluczowy cel przyświecający Autorowi w niniejszej publikacji - uplasowanie strony internetowej najwyżej jak to możliwe w wynikach wyszukiwania. Oczywiście, całkowicie bezpłatnie. Czy warto więc zainteresować się tematem? Zdecydowanie tak! Adrian Andrzejczyk na przestrzeni trzech rozdziałów w sposób kompleksowy przedstawia SEO. Pierwsza, najogólniejsza część, wprowadza w założenia komunikacji marketingowej - dobrym rozwiązaniem jest ukazanie przez Autora SEO w szerszym kontekście - pozwala to na zrozumienie, iż tego typu działania powinny być na stałe wpisane w strategię firmy. Następnie, przechodząc do szczegółów w drugim rozdziale, Andrzejczyk opisuje czynniki mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Tym samym, Autor uzmysławia czytelnikowi ogrom prac wymaganych do zajmowania jak najlepszej pozycji w wyszukiwarce Google. Tak przedstawione SEO nabiera realnych kształtów - czegoś, co można zrobić w zakresie działań on-site oraz off-site. Te pierwsze odnoszą się do czynności, które właściciel strony przeprowadza bezpośrednio na niej; drugie - upraszczając - podkreślają głównie rolę linków. Podział na działania wewnątrz i na zewnątrz strony pomaga czytelnikowi zaplanować zakres koniecznych prac (w czym pomóc może również m.in. umieszczony na końcu książki „Brief marketingowy”). To jednak nie wszystko - ostatecznie najbardziej interesujący z punktu widzenia praktyków może okazać się eksperyment, który Autor zrealizował na potrzeby niniejszej publikacji. Andrzejczyk, samemu stosując wspomniane we wcześniejszych częściach książki praktyki, prowadził przez rok sześć stron internetowych. Rezultat swojej pracy dokładnie udokumentował oraz opisał. Pragnę wrócić znów do podtytułu książki - podkreśla on dokładnie to, co czytelnik może osiągnąć dzięki sięgnięciu po „SEO Marketing” Adriana Andrzejczyka. Całość tekstu oparta jest na naukowych standardach, teoria oraz porady w nim zawarte podparte rzetelnymi źródłami, a rezultat eksperymentu (jego wynik) potwierdzony przy wykorzystaniu narzędzi Google’a oraz firm specjalizujących się w audycie stron (m. in. Ahrefs). Polecam „SEO Marketing” zarówno dla osób chcących dopiero wejść w świat SEO (ci docenią ogrom przydatnych wskazówek oraz bogatą bibliografię, na którą składają się zarówno książki, artykuły oraz źródła internetowe), jak i dla praktyków (ostatni rozdział może stanowić dla nich ciekawe case study).
-
otwarte_ksiegi Żukowska Zuzanna
,,SEO marketing. Bądź widoczny w internecie” Andrian Andrzejczyk Prowadzisz biznes online? Interesujesz się marketingiem? Jeśli odpowiedziałeś ,,tak”, to ,,SEO marketing. Bądź widoczny w internecie” jest idealną lekturą dla Ciebie. Obecnie powszechne jest zjawisko hiperkonkurencji. By móc skutecznie konkurować i zdobywać klientów, firma musi rozpocząć odpowiednie działania w sferze komunikacji marketingowej. Internet stał się główny polem manewru w kwestii promocji. Jak zwiększyć sprzedaż i wskoczyć na pierwsze miejsce wyników wyszukiwania? ,,SEO marketing. Bądź widoczny w internecie” pomoże Ci odnieść sukces w świecie online! Książka podzielona jest na trzy kluczowe rozdziały. W każdym z nich wypunktowane są podrozdziały z istotnymi informacjami. Możesz nauczyć się strategii SEO, narzędzi komunikacji marketingowej oraz ich pojęć i funkcji. Wiedza jest rzetelnie przekazywana. Znajdziesz w lekturze przydatne informacyjne, które przyczynią do zwiększenia sprzedaży w twoim biznesie. Polecam ,,SEO marketing. Bądź widoczny w internecie” każdemu kto prowadzi własną działalność. Książka pomoże Ci zwiększyć sprzedaż oraz zdobyć nowych klientów. Jeśli zależy Ci na sukcesie twojego biznesu, to nie ma co się zastanawiać tylko zainwestować w wiedzę z ,,SEO marketing. Bądź widoczny w internecie”.
-
Lost In My Books Marchuk Tetiana
𝐂𝐳𝐲 𝐰𝐢𝐞𝐬𝐳, 𝐳̇𝐞 𝐒𝐄𝐎 𝐣𝐞𝐬𝐭 𝐣𝐞𝐝𝐧𝐲𝐦 𝐳 𝐠ł𝐨́𝐰𝐧𝐲𝐜𝐡 𝐝𝐳𝐢𝐚ł𝐚𝐧́ 𝐰 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠𝐮? 🤔 Nawet jeśli prowadzisz zwykłego bloga, dzięki SEO możesz poszerzyć zasięg swojej strony! 💻 ,,SEO marketing" autorstwa Adriana Andrzejczyka, to książka zawierająca najnowszą wiedzę i informacje na temat prowadzenia strategii SEO swojej strony internetowej, sklepu czy bloga. Pozycjonowanie ma na celu zwiększenie zasięgu i widoczności w sieci, co teraz jest nieocenioną wartością dla firm! Niestety jednak nie każdy zdaje sobie z tego sprawę i nie każdy wie, jak się za to zabrać. Pan Adrian w swojej książce przedstawił całą pigułkę wiedzy dla osób zaawansowanych, jak i amatorów, którzy chcą się co nieco dowiedzieć lub zacząć wprowadzać nowe działania. 👌 Oprócz samego SEO możecie bardzo wiele dowiedzieć się też o samym marketingu i strategii działania w sieci. Dowiesz się np. czym jest content marketing, performance marketing, jakie są cele komunikacji marketingowej, oraz trochę o social media marketingu. 😉 Jeśli zatem prowadzicie stronę internetową lub sklep online, to ta książka zdecydowanie przyniesie Wam wiele korzyści. 👌 Konkretna i przedstawiona w przystępny sposób wiedza.
-
- Paryjczak Marta
Dlaczego pozycjonowanie stron SEO jest potrzebne? Z e-booka autorstwa Adriana Andrzejczyka pt. „SEO marketing. Bądź widoczny w internecie” można się dowiedzieć wielu przydatnych i praktycznych rzeczy na temat marketingu w sieci. Większa część publikacji jest poświęcona zagadnieniom SEO, jednak w otoczeniu wszystkich innych działań marketingowych, które wydobywają potencjał z promocji SEO. To publikacja zarówno dla laików, którym obiło się o ucho pojęcie pozycjonowania stron, jak i dla tych, którzy chcieliby dowiedzieć się, jak fachowo podejść do marketingu SEO. Czym jest pozycjonowanie stron internetowych? Pozycjonowanie SEO można porównać do koszyka, w którym znajdują się cukierki o różnym smaku. Koszyk metaforycznie przedstawia wyszukiwarkę internetową, a cukierki to baza stron, którą ta wyszukiwarka zawiera. Można włożyć rękę i wybrać coś na chybił trafił, jednak zwykle każdy ma swój ulubiony cukierek, który chciałby zjeść. Podobnie jest z wyszukiwarką - korzysta się z niej, by znaleźć konkretne informacje zamiast czegokolwiek. Dlatego też sam proces pozycjonowania, choć pozostaje działaniem zakulisowym, można je w tym przypadku porównać do gospodarza, który częstuje cukierkami z koszyka. W wyszukiwarce pojawia się pasek wyszukiwania, gdzie trzeba coś wpisać, a gospodarz może po prostu zapytać „Jaki chcesz dostać cukierek?”. Osoba, która chciałaby otrzymać cukierek, to internauta poszukujący określonych treści w sieci. Mówi na przykład, że chciałby dostać cukierek o smaku pomarańczowym swojej ulubionej marki. Co wtedy robi gospodarz? Wkłada rękę do koszyka i szuka tak długo, aż nie znajdzie i nie wręczy cukierka, o jaki chodzi. Sam proces wyszukiwania cukierka można tutaj przyrównać do działania algorytmów wyszukiwarki, która uwzględnia swoje zasoby, reguły oraz wprowadzone hasło w pasku wyszukiwania, a następnie przedstawia listę stron, które jej zdaniem najlepiej mogą odpowiadać potrzebom internauty. Oczywiście proces ten trwa maksymalnie kilka sekund, gdyż m.in. tak zaawansowane są algorytmy wyszukiwarki i działa ona na sprawdzonych, niezawodnych serwerach. Można też przyrównać wyszukiwarkę do wielkiego centrum handlowego, w którym funkcjonuje multum sklepów, a każdy z nich ma bogaty asortyment. Jeśli każdy z tych sklepów pozycjonuje się pod to centrum, może liczyć na to, że każda osoba, która weźmie koszyk, kupi to, po co przyszła. Będzie zadowolona, że udało się tego dokonać tak szybko i że mogła skorzystać z najlepszej dla siebie oferty, wiedząc, że kilka sklepów proponuje poszukiwany przez nią asortyment. Zatem pozycjonowanie SEO pozwala tak naprawdę odwrócić role - sprzedawca nie zachowuje się jak frustrujący akwizytor. Czeka cierpliwie na konsumentów, którzy przyjdą i zrobią zakupy. Mogą później jeszcze zrobić coś więcej, czyli pozostawić dobrą opinię, polecić sklep lub produkt innym, czy ponownie zrobić zakupy w niedalekiej przyszłości. Reasumując i zarazem przytaczając cytat z tej publikacji… „Pozycjonowanie strony internetowej jest narzędziem marketingowym mającym wspomagać działania promocji sprzedaży czy public relations. Strategia SEO powinna być tworzona z wykorzystaniem holistycznego spojrzenia na przedsiębiorstwo. Wynika to z faktu, że wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce ma wiele obszarów marketingu […]”. Czy reklama i marketing to jedno i to samo? Często można zauważyć, że wiele osób traktuje te terminy wymiennie, jednak marketing nie jest czystą formą reklamy, a bardziej służy do informowania o ofercie, marce i odbiorcach. Reklama natomiast jest węższym pojęciem, które zawiera się w marketingu. Przykładem może być płatna reklama w wyszukiwarce Google AdWords. Reklama często kojarzy się z krzykliwymi banerami, które wyskakują na stronach nieraz zupełnie niespodziewanie. Z kolei działania marketingowe, które nie są związane z reklamą, dostarczają przydatne, merytoryczne treści w postaci artykułów, opisów produktów, czy informacji związanych z historią firmy, jej zespołem, osiągnięciami, filozofią, a także perspektywami na przyszłość. Kiedy zdecydować się na pozycjonowanie SEO? Jeśli istotne jest, by strona stała się widoczna w wyszukiwarce, najlepiej pomyśleć o SEO, zanim jeszcze na dobre ta witryna powstanie. Trzeba bowiem pamiętać, że pozycjonowanie stron jest ściśle powiązane z językiem HTML i stylami CSS. Na tym języku programowania i na kaskadowych arkuszach stylów CSS buduje się strony internetowe. Jako że pozycjonowanie dotyczy w duże mierze działań na stronie, ważne jest, aby cała struktura witryny była zaprojektowana z uwzględnieniem m.in. słów kluczowych, oferty firmy, działań konkurencji, czy wszystkich tych opisów i innych rozwiązań, które przekładają się na możliwość zajęcia dobrej lokaty w rankingu stron w wyszukiwarce. Czy działania SEO są kosztowne? Eksperci, w tym autor tego e-booka przekonują, że pozycjonowanie SEO jest dla każdego. Oczywiście, jak można dowiedzieć się z tej publikacji, promocja SEO może być kosztownym przedsięwzięciem, ale nie musi. Już od tysiąca złotych można znaleźć się wysoko w Google, jeśli tylko wybierze się takie frazy, które nie należą do najbardziej popularnych. Koniec końców stronę pozycjonuje się pod wyszukiwarkę, uwzględniając to, co ma do zaoferowania i tym, którzy byliby zadowoleni, że tę witrynę znaleźli, odwiedzili i otrzymali to, czego oczekiwali. Z tego też powodu lepiej nie sugerować się ogólną popularnością frazy, a zwrócić uwagę na to, czy wpisuje się dobrze w tematykę i to, co faktycznie można na stronie znaleźć. Dlaczego warto pozycjonować stronę? Firma może dojść do wniosku, że w końcu utarg się zwiększy i klientów zacznie z czasem przybywać. Jednak jak przekonuje Adrian Andrzejczyk, marketing jest opcją must have, jakby to powiedział ktoś m.in. związany ze światem mody. „Marketing dla większości przedsiębiorców nie jest już wyborem, a staje się warunkiem koniecznym decydującym o przetrwaniu. Globalizacja produkcji i dystrybucji, a co za tym idzie: otwarcie na wymianę międzynarodową, sprawia, że rynek jest przesycony produktami. Istnieje silna potrzeba wprowadzenia nowych narzędzi umożliwiających skuteczne konkurowanie.” Warto pamiętać, że wciąż to wyszukiwarka wiedzie prym, jeśli chodzi o to, skąd internauci dowiadują się o ofercie, marce, czy aktualnych rozwiązaniach bądź wydarzeniach. Ponadto pozycjonowanie jest swego rodzaju klamrą, która spina wszelkie działania firmy w Internecie, dzięki czemu są one tak skuteczne i przekładają się na liczne korzyści. Korzystając z pozycjonowania, można metaforycznie przesiąść się z roweru na motocykl wyposażony w silnik o mocy co najmniej stu koni mechanicznych. Różnicę widać gołym okiem, a gdy jeszcze uwzględni się kolejną metaforę w postaci noża na gardle przedsiębiorcy, którym są wszelkie opłaty i podatki, warto rozważyć działania SEO. Czy stronę można pozycjonować samodzielnie? Ktoś może sobie pomyśleć „Ok, kupię tego e-booka, zobaczę, co w trawie piszczy, będę mieć już jakieś rozeznanie, no to mogę sam sobie pozycjonować stronę”. Owszem, tak można postąpić, ponieważ w tej publikacji wszystko staje się jasne jak na dłoni. Niemniej brak doświadczenia w pozycjonowaniu SEO może dać o sobie znać i to w taki sposób, jakiego poważna firma z pewnością wolałaby uniknąć. Mowa tutaj m.in. o złych praktykach SEO, czyli takich, za które strona może nawet na dobre wylecieć z rankingu stron w wyszukiwarce. Poza tym osoba, która jeszcze nie jest świadoma wszystkiego, jak to funkcjonuje w praktyce, może zwyczajnie nie wykorzystać w pełni potencjału SEO lub inwestować w te działania zbyt wiele swojego czasu. Niestety pozycjonowanie stron wymaga zaangażowania, licznych i regularnych analiz, a także monitorowania tego, jak pozycjonowanie przekłada się na różne aspekty funkcjonowania strony i jednocześnie firmy. Większa rozpoznawalność strony zwykle oznacza również lepsze wyniki sprzedażowe, ponieważ na witrynę wchodzi więcej osób, które chcą kupić to, co jest dostępne w ofercie. Coraz mniej jest takich konsumentów, którzy wchodzą na stronę pozycjonowanego serwisu przez przypadek. Zawsze można zacząć swoją przygodę z pozycjonowaniem, zaczynając na przykład od strony prowadzonej hobbystycznie, na przykład bloga. Wypozycjonowanie takiej witryny, powiedzmy, w taki sposób, żeby znalazła się na jednej z trzech pierwszych stron w Google, z pewnością pozwoli pogłębiać swoje zainteresowanie działaniami SEO. Osiągnięcie takiego wyniku jednoznacznie oznacza, że ktoś podejmuje dobre decyzje i właściwie dba o swojego bloga, przyciągając zarazem na stronę wielu nowych czytelników. Pozycjonowanie SEO - od czego zacząć? SEO to niezwykle obszerny temat, dlatego każdy, kto chciałby podjąć się takiej promocji swojej strony, samodzielnie czy zlecając pozycjonowanie komuś innemu, musi wiedzieć, jak się w tym odnaleźć. Można postąpić tak, jak sugeruje Adrian Andrzejczyk i pomyśleć najpierw o grupie docelowej. „Sprowadzając cały proces do działań związanych z pozycjonowaniem stron oraz komunikacją: należy przeprowadzić badania marketingowe mające na celu lepsze poznanie odbiorców. Umożliwia to personalizacje, które bezpośrednio przekładają się na podniesienie efektywności działań”. Dlaczego właśnie tak? Ponieważ jeśli już wiadomo, do kogo konkretnie jest skierowana oferta, łatwiej wybrać styl i język komunikacji, a także kanały, którymi firma będzie się komunikować ze swoimi klientami - nowymi, stałymi, czy potencjalnymi. Przykładowo, jeśli okaże się, że odbiorcą strony są kobiety w wieku od 25 do 50 lat, mieszkające w województwie mazowieckim, wtedy działania SEO uwzględnią potrzeby tych klientek. W pozycjonowaniu SEO można również wziąć pod uwagę miejsce zamieszkania, dodając do wybranych fraz albo miasto, albo województwo, albo jeszcze bardziej zawężając wyniki, na przykład do konkretnej dzielnicy, czy nawet ulicy. Wszystko zależy od tego, jak najszybciej uda się wyróżnić w wyszukiwarce w taki sposób, żeby na przykład zwiększyć liczbę realizowanych zamówień. Może się okazać, że warto promować swoją działalność, ujmując we frazach ulicę, którą wszyscy znają i wiedzą, gdzie się znajduje, informując, że sklep jest trzy minuty drogi od niej. Kilka słów o e-booku Czytając e-booka pt. „SEO marketing. Bądź widoczny w internecie”, można zetknąć się z takimi pojęciami, jak: miks marketing, performance marketing, social media marketing, czy komsument. Oczywiście poza tymi, które są mocno powiązane z działaniami SEO. Nie brakuje w tej publikacji dogłębnych analiz zaprezentowanych w formie czytelnych wykresów i tabel. Oprócz tego autor spieszy z liczną bibliografią, gdyby przytoczone pojęcia i wyjaśnienia rozbudziły czyjeś zainteresowanie w danym temacie. Autor nie jest też gołosłowny i na kartach tej publikacji przedstawia, jak skuteczne w praktyce może być pozycjonowanie SEO na przykładzie kilku utworzonych stron, na których podjęto takie działania promocyjne. Można dokładnie dowiedzieć się również, jak funkcjonuje wyszukiwarka i jak jej algorytmy działają na co dzień. Jeśli ktoś zajmuje się tworzeniem stron internetowych, z pewnością także doceni wskazówki, co jeszcze warto dodać w kodzie witryny, żeby była bardziej wartościowa - tak dla użytkowników, jak i dla wyszukiwarki. Dzisiaj trudno nie spotkać się z pozycjonowaniem SEO, a gdy prowadzi się firmę, nie sposób nie skorzystać z usług firm, czy freelancerów. Warto zatem wiedzieć, jak analizować wyniki działań SEO. Obecnie każdy może zajmować się pozycjonowaniem stron, jednak tylko specjaliści i profesjonaliści gwarantują konkretne efekty podejmowanych przez siebie działań. Każdy, kto wie, jak można sprawdzić te rezultaty, będzie na wygranej pozycji. Zwłaszcza gdyby się okazało, że rzekome korzystne rezultaty działań SEO widać tylko na metaforycznym papierze.
-
Marketing w Pigułce Wolszczak Ewelina
"SEO marketing. Bądź widoczny w internecie" to książka, z której można zdobyć olbrzymią wiedzę teoretyczną z zakresu SEO. Autor krok po kroku zdradza tajniki, jak odnieść sukces w internecie. Przedstawia kluczowe czynniki wpływające na pozycje stron w wyszukiwarce oraz przydatne narzędzia, takie jak Google Search Console czy Google Analytics. Dużą wartością jest także dołączenie briefu marketingowego wraz z jego omówieniem.
-
czujeksiazki Poątkiewicz Gosia
Pozycja dość nietypowa jak na mnie, ale interesuje mnie tematyka związana z marketingiem oraz wszelkiego rodzaju promowania w Internecie. Obecnie wszędzie panują algorytmy i pewne wytyczne, które pozwalają zostać zauważonym przez internautóworaz same wyszukiwarki. Jednak, na przykładzie Instagrama, można zauważyć, że ten algorytm się zmienia i czasem działa na niekorzyść twórców. Chyba wszyscy wiemy o co chodzi. ”SEO…” jest lekką i przystępną lekturą z dużą ilością wiedzy dla kogoś, kto nie miał styczności z digital marketingiem lub coś tam wie, ale chce się dokształcić i działać w tym kierunku. Autor tłumaczy dokładnie poszczególne terminy wspomagając się ewentualnymi wykresami i rysunkami, które z łatwością można odczytać. Działania internetowego marketingu mają bardzo duże znaczenie w czasach, gdzie technologia idzie cały czas na przód, a konkurencji przybywa. Powiedzmy sobie szczerze: dzisiaj jak kogoś lub czegoś nie ma w Internecie to nie istnieje. Po książkę sięgnęłam z ciekawości, bo są to tematy, które mnie po prostu ciekawią. Jednak z czystym sumieniem mogę ją polecić rozwijającym się biznesom internetowym, które chcą dotrzeć do jak największej liczny odbiorców i jednocześnie zacząć zarabiać. Dzięki tej książce z łatwością można nauczyć się jak rozgryźć poszczególne algorytmy by być bardziej widocznym w Internecie oraz pomoże zrozumieć najważniejsze czynniki, które decydują o powodzeniu przedsięwzięcia.
-
mikusiowe Bielicka Patrycja
A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online. Książkę czyta się bardzo dobrze, poznajemy wiele wskazówek ze świata Google. Polecam każdemu kto działa w internecie nie ważne z jakiej pozycji czy dopiero zaczyna czy działa dłużej.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9004-1, 9788328390041
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-04-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9465-0, 9788328394650
- Data wydania ebooka:
-
2022-04-19
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 163012
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 9.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Pozycjonowanie (SEO/SEM)
Biznes IT » Marketing
Spis treści książki
- 1.1. Pojęcie, cele i funkcje komunikacji marketingowej
- 1.1.1. Orientacja przedsiębiorstwa na rynek
- 1.1.2. Pojęcie komunikacji marketingowej
- 1.1.3. Funkcje komunikacji marketingowej
- 1.1.4. Cele komunikacji marketingowej
- 1.1.5. Modele sprzedaży
- 1.2. Istota komunikacji marketingowej w internecie
- 1.3. Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie
- 1.3.1. Content marketing
- 1.3.2. Social media marketing
- 1.3.3. Performance marketing
- 1.3.4. Pozycjonowanie stron internetowych
- 2.1. Strategia SEO
- 2.1.1. Cele pozycjonowania strony
- 2.1.2. Istota strategii komunikacji marketingowej
- 2.1.3. Słowa kluczowe
- 2.1.4. Parametry techniczne
- 2.2. Działania on-site
- 2.2.1. Budowanie witryn dla SEO
- 2.2.2. Pozycjonowanie techniczne
- 2.2.3. Rola marketingu treści
- 2.3. Działania off-site
- 2.3.1. Rola linków i linkowania
- 2.3.2. Wpływ linków z kanałów social mediów (social media marketing)
- 2.3.3. Spam SEO
- 2.4. Czynniki behawioralne w pozycjonowaniu stron
- 2.4.1. Metadane
- 2.4.2. UX/UI
- 2.4.3. Jakość witryny
- 2.4.4. Brand
- 2.5. Audyt SEO
- 2.5.1. Audyt strony internetowej
- 2.5.2. Analiza rynku i konkurencji
- 2.5.3. Analiza sukcesu
- 3.1. Metoda badawcza
- 3.1.1. Środowisko badawcze
- 3.1.2. Wdrożenie narzędzi
- 3.1.3. Strategia pozycjonowania strony
- 3.2. Analiza wyników badań
- 3.2.1. Audyt stron
- 3.2.2. Pozycje serwisów w świetle wyników badań
- 3.3. Wnioski z badań
- 3.4. Wykorzystanie badań empirycznych
SPIS TREŚCI
WSTĘP
1. POZYCJONOWANIE STRON JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W INTERNECIE
2. KLUCZOWE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA POZYCJE STRON W WYSZUKIWARCE
3. ZNACZENIE WYBRANYCH CZYNNIKÓW W POZYCJONOWANIU SERWISÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ
ZAKOŃCZENIE
BRIEF MARKETINGOWY
WYKAZ SKRÓTÓW
BIBLIOGRAFIA
Onepress - inne książki
-
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.89 zł
42.90 zł(-35%) -
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby ...
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Jesteśmy zwierzętami, które nie potrafią pozbyć się swoich lęków, wpływających destrukcyjnie na postrzeganie otaczającego nas świata. Niemal każde wydarzenie osądzamy w kategoriach ryzyka. Wyolbrzymiamy niebezpieczeństwa i własną słabość. Ciągle koncentrujemy się na przeciwnościach, które mogą si...
Prawo odwagi. Siła, która na zawsze odmieni Twoje życie Prawo odwagi. Siła, która na zawsze odmieni Twoje życie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: SEO marketing. Bądź widoczny w internecie Adrian Andrzejczyk (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.