Zrozumieć marketing. Wydanie 2
- Autorzy:
- Artur Jabłoński, Marek Piasek



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 272
- Czas nagrania:
- 7 godz. 0 min.
- Czyta:
- Artur Bocheński
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Zrozumieć marketing. Wydanie 2
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!
Kulisy Sukcesu: GDY KOMORNIK PUKA DO DRZWI - JAK POZBYĆ SIĘ DŁUGU? 2 MLN, 10 miesięcy, by spłacić DŁUG. Opowiada Marek Piasek
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.
Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
Dowiedz się, jak:
- Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
- Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
- Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
- Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)
Rosnijwsile.pl: Zrozum marketing. Kto jest Twoim klientem?
Wybrane bestsellery
-
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedI...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
57.00 zł(-69%) -
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka j...
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)111.30 zł
159.00 zł(-30%) -
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwin...
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
67.00 zł(-69%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie b...
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
77.00 zł(-30%)
O autorach książki
2 Artur Jabłoński, Marek Piasek
Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

Marek Piasek - przedsiębiorca zafascynowany efektami, jakie daje skuteczny marketing. W szkole nie był prymusem, na drugim roku zrezygnował ze studiów marketingowych, aby uczyć się od praktyków; do tej pory wydał ponad 500 tysięcy złotych na swoją edukację. W zaledwie kilka lat w Wolves Summit pozyskał 20 000 klientów z 67 krajów. Stworzył największy festiwal dla twórców internetowych - See Bloggers. Konsultant i strateg doradzający przedsiębiorcom w skalowaniu firm za pomocą efektywnych działań marketingowych. Odpowiedzialny za wiele kilkumilionowych kampanii. Jako pierwszy Polak otrzymał prestiżową nagrodę Two Comma Club od Russella Brunsona za wygenerowanie 1 mln dolarów w mniej niż rok za pomocą reklam i lejków marketingowych. Inwestor, twórca narzędzi i usług wspierających na co dzień tysiące przedsiębiorców, sprzedawców i marketerów, takich jak Evenea, Wolves Ventures, Web To Learn, Wilki.pl, agencja reklamowa Webmetro. Razem z Arturem Jabłońskim tworzy Instytut Marketingu, którego celem jest szkolenie, dostarczanie oprogramowania i projektowanie kampanii dla przedsiębiorców i marketerów. Więcej informacji na stronie www.marekpiasek.com.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Zrozumieć marketing. Wydanie 2 (6)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
kosmeland Mikołajczyk Alina
To świetna książka dla tych, którzy zaczynają przygodę z marketingiem. Zapewnia bardzo dokładne zrozumienie technologii reklamowej. Książka jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
-
Happy Books Lewandowska Agnieszka
Marketing...jedni go lekceważą, nastomiast inni doceniają. Jeśli jesteście jedną z tych grup to powinniście koniecznie przeczytać "Zrozumieć marketing" Artura Jabłońskiego i Marka Piaska. Tych dwóch autorów wykonało genialną robotę i w pigułce mamy wiedzę jak zaprojektować kampanię marketingowa nie wydając milionów monet, rozpoznać kto jest naszym klientem, a przede wszystkim jak go zatrzymać na dłużej. Ja jestem przekonana, że wiedzę dzięki tej pozycji użyje w promocji bloga, bo uczyć się od takich praktyków jest dla mnie czystą przyjemnością!
-
Zuzia Wydro Wydro Zuzia
Zrozumieć marketing Dziś jako odskocznię od książkek fantastycznych zajmiemy się poradnikiem! Jest to książka z której dowiemy się jak działa marketing,poznamy doświadczenia specjalistów z jednych z największych firm na rynku. Pochłonięcie dużą dawkę wiedzy i będziecie mogli rozwiązać ćwiczenia które znajdują się w książce które są bardzo pomocne. Książka nadaje się nie tylko dla osób raczkujących (tak jak ja >< ) w temacie tworzenia marki ale i tych którzy w branży siedzą już kilka lat(np moja mama<3) Poznajemy perspektywę i drogę jaką pokonali nasi autorzy którzy mogą nie jedną osobę zainspirować! Nie jest to jakaś niezbędna książka na półce ,jest dużo takich jak ona albo lepszych ale jeżeli lubicie książki poradnikowe w takich tematach możecie spróbować tej pozycji!
-
https://okiempozytywnej28.blogspot.com/ Agata Markiewicz
Po skończeniu studiów pozostał sentyment do książek branżowych 😁 A publikacje Artura Jabłońskiego śledzę od dawna, wiec jak zobaczyłam tę książkę to nie mogłam jej nie przeczytać. Jeśli interesujecie się marketingiem to jest to zdecydowanie pozycja godna uwagi. Mega treść, ogrom wiedzy, a wszystko podparte case study 💪🏻 Ja jestem zachwycona.
-
Strona internetowa Bojanowska Monika
Rezygnacja z etatu ma sens, gdy zrozumiesz marketing. Zanim odejdziesz z etatu (co, jak wiem, bardzo Cię kusi), powinnaś zrobić sobie audyt kompetencji. Jedną z kluczowych umiejętności we własnym biznesie jest marketing. Tak naprawdę, to marketing zajmuje początkującym przedsiębiorcom najwięcej czasu i należy mieć tego świadomość. Rezygnacja z etatu i zakładanie działalności gospodarczej bez znajomości marketingu, mija się z celem. Rezygnacja z etatu przede mną! Co robić? To proste - zacznij od lektury inspirującej książki. Pamiętam, że podczas studiów marketingowych, moją biblią był „Marketing” Philipa Kotlera. Wielka cegła - ogromna książka - przytłaczająca, nie tylko swoją ciężkością, ale i ogromem wiedzy. „Jak ja się tego wszystkiego nauczę?” myślałam wtedy. Czas pokazał, że wiedza marketingowa zmienia się tak szybko, że wciąż trzeba sięgać po nowe pozycje, które tę wiedzę odświeżą i uaktualniają. Kilka lat temu, rezygnacja z etatu była dla mnie ciężkim przeżyciem i bardzo trudną decyzją. Pomimo wiedzy marketingowej, którą wyniosłam ze studiów, miałam mgliste pojęcie o tym, czym jest marketing w social mediach i jak się do niego zabrać. Wielu rzeczy musiałam się nauczyć od początku. I Ty także możesz to zrobić! Jedną z lepszych książek w tym temacie jest, według mnie, pozycja z naszego rodzimego rynku: „Zrozumieć marketing” Artura Jabłońskiego i Marka Piaska. Właśnie, nakładem Wydawnictwa OnePress, ukazało się jej II wydanie. Dla mnie najważniejsza jest informacja, że nie jest to książka - cegła, niczym kotlerowski „Marketing”. Znajdziesz w niej samo mięso, a czyta się ją naprawdę fantastycznie. Jest lekka i przystępna dla każdego. A dla początkującej przedsiębiorczyni, ta pozycja, to po prostu must have! Poznaj swojego klienta. Dobrze, a nawet bardzo dobrze. Autorzy książki „Zrozumieć marketing” przeprowadzą Cię przez proces zdefiniowania Twojego idealnego klienta. Zachęcą Cię do zastanowienia się, do jakich celów dąży Twój klient i w jaki sposób Ty i Twoja oferta możecie się do realizacji tych celów przyczynić. Twoja wyobraźnia powinna też popłynąć w kierunku potencjalnych problemów, jakie napotkają klienci oraz, co oczywiste, rozwiązań, które zaproponujesz, aby te problemy rozwiązać. Wszyscy spędzamy dziś mnóstwo czasu w mediach społecznościowych. Twoi klienci także tam są i czekają, aż odkryjesz do nich drogę. Jak to zrobić, żeby nie zrazić się możliwymi niepowodzeniami? Odpowiedź znajdziesz w książce Jabłońskiego i Piaska. Za ich radą, dokonasz analizy decyzji zakupowych swoich klientów i zastanowisz się, czego się boją. Wyposażona w taką wiedzę, będziesz mogła łatwo przygotować swoją ofertę w taki sposób, żeby odpowiedzieć na bóle konkretnej grupy docelowej. Gdy podążysz za radami autorów książki „Zrozumieć marketing”, rezygnacja z etatu przestanie być taka straszna. Zdobędziesz wiedzę marketingową, którą możesz zacząć wykorzystywać od zaraz w komunikacji z potencjalnymi klientami. Tak naprawdę, to jeszcze, zanim odejdziesz z etatu, będziesz mogła zacząć budować wierną grupę swoich odbiorców. Marketing w pigułce Jak już wspomniałam, cenię sobie pozycję Jabłońskiego i Piaska za kompaktowość. Książka ma niespełna 300 stron, ale zawiera wszystko to, co w dzisiejszych czasach jest niezbędne do prowadzenia biznesu. Słowem, jest to wiedza marketingowa w pigułce. Poznasz takie pojęcia, jak lejek zakupowy (i nauczysz się go tworzyć), czy konwersja i retencja. Ale bez obaw! To wszystko tylko brzmi, jak magiczne zaklęcia, rodem z Harrego Pottera. Po lekturze tej książki z łatwością sama wykreujesz ścieżkę dotarcia do klientów - bo tym w rzeczywistości jest tajemniczy lejek. Bardzo ważną częścią książki „Zrozumieć marketing” jest przedstawienie założeń kampanii „Ask” i jej praktycznych zastosowań. Dowiesz się, dlaczego należy pytać potencjalnych nabywców, czego potrzebują, a następnie odpowiadać na ich rzeczywiste potrzeby. Wielu przedsiębiorców ma tendencję do oferowania tego, co sami uważają za przydatne. To może być pułapka. Założenie kampanii „Ask” jest proste i polega na zapytaniu klientów o ich pragnienia, a następnie na stworzeniu rozwiązania, które idealnie wpisuje się w zidentyfikowane w ten sposób potrzeby. Jeśli więc dotąd myślałaś, że już wiesz, co chcesz w przyszłości zaoferować odbiorcom, to zweryfikuj swoje pomysły. Dowiedz się, czego pragną inni, a Twój biznes nabierze konkretnych kształtów, a rezygnacja z etatu znacznie się przybliży. Książka „Zrozumieć marketing” Artura Jabłońskiego i Marka Piaska zawiera jeszcze szereg treści, które powinnaś poznać, jako przyszła przedsiębiorczyni. Ja, w dzisiejszym artykule, poruszyłam tylko klika z nich, dając Ci mój punkt widzenia, jako początek drogi do polubienia marketingu we własnym biznesie. Autorzy mówią ponadto o zasadach kampanii marketingowej, wyborze kanałów promocji, pomysłach na treści do mediów społecznościowych, a także o tym, jak mierzyć skuteczność prowadzonych kampanii. Koniecznie sięgnij po tę wartościową książkę. Dla mnie, na długo, pozostanie ona lekturą obowiązkową i świetną pomocą podczas prowadzenia własnego biznesu.
-
Lost In My Books Marchuk Tetiana
Marketing stał się na tyle szeroki, że teraz jest niezbędny nawet dla zwykłych użytkowników, którzy chcą się wybić. 😊 ,,𝐙𝐫𝐨𝐳𝐮𝐦𝐢𝐞𝐜́ 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠" to już drugie poprawione wydanie. Jest to książka Marka Piaska oraz współautora Artura Jabłońskiego, który jest znany z innych książek, a także znacznych szkoleń i kursów z marketingu. Część Jego bezcennej wiedzy możecie znaleźć w Internecie. A tymczasem, krótko o poradniku, który jest także historią zza kulis i doświadczeniem specjalistów działających na 67 rynkach! 👌 Jest to tytuł skierowany nie tylko do osób początkujących w tej dziedzinie, ale również dla tych, co chcą być na bieżąco w swojej branży i poznać bliżej autorów i ich drogę. Złapiecie z niej garść niezbędnej wiedzy z marketingu, jak i będziecie mogli sami wykonać trochę ćwiczeń, które uważam za bardzo praktyczne. 😊 Autorzy podpowiedzą Ci, które działania będą najskuteczniejsze, co warto wprowadzić do swojej firmy czy strony, jak działają kampanie, dlaczego warto tworzyć content i lejek sprzedażowy. 👌 Nie jest to być może niezbędna książka na półce, jednak uważam, że warto po nią sięgnąć, ponieważ jeśli nie teraz to kiedyś wiedza z pewnością Wam się przyda. 😊
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9309-7, 9788328393097
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-06-15
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9725-5, 9788328397255
- Data wydania ebooka:
-
2022-06-15
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-9697-5, 9788328396975
- Data wydania audiobooka:
-
2022-06-15
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 170192
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.7MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 346.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Marketing
Spis treści książki
- "ALE ZARAZ, KIM WY W OGÓLE JESTEŚCIE?", CZYLI NASZE HISTORIE
- KIM JEST TWÓJ KLIENT?
- JAKIE CELE MA TWÓJ KLIENT? A JAKIE SĄ JEGO PROBLEMY?
- KONTEKST I SKALA PROBLEMU
- KRYTERIA DECYZYJNE I ROZMIAR PROBLEMU
- SKĄD KLIENT CZERPIE WIEDZĘ I INFORMACJE?
- JAKIE CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE WPŁYWAJĄ NA DECYZJE TWOJEGO KLIENTA?
- CZEGO TWÓJ KLIENT SIĘ BOI?
- PROBLEMY, NA KTÓRE MOŻESZ NATRAFIĆ, GDY ZACZNIESZ SIĘ KOMUNIKOWAĆ Z GRUPĄ DOCELOWĄ
- WYKRES PRODUKTÓW I USŁUG
- CZYM JEST LEJEK?
- ETAP PIERWSZY: ŚWIADOMOŚĆ
- ETAP DRUGI: ROZWAŻANIE
- ETAP TRZECI: KONWERSJA
- ETAP CZWARTY: RETENCJA
- CZYM JEST KAMPANIA ASK?
- MARCHEWKA
- DYSTRYBUCJA
- PRAKTYCZNE METODY ZASTOSOWANIA KAMPANII ASK
- WYBÓR KANAŁÓW PROMOCYJNYCH
- DZIAŁANIA W POSZCZEGÓLNYCH KANAŁACH
- GENEROWANIE POMYSŁÓW NA TREŚCI
- CONTENT TO FORMATY, NIE KANAŁY
- RECYKLING TREŚCI
- TREŚCI A ETAP LEJKA MARKETINGOWEGO
- ŚCIEŻKA PPC
- MIERZENIE SKUTECZNOŚCI
- KLUCZOWE USTAWIENIA W SYSTEMACH REKLAMOWYCH
- KORZYŚCI
- OBIEKCJE
- CASE STUDIES, TESTIMONIALE ITD.
WSTĘP
ROZDZIAŁ 1. JAK ZROZUMIEĆ, KTO JEST TWOIM KLIENTEM
ROZDZIAŁ 2. MARKETING Z LOTU PTAKA
ROZDZIAŁ 3. KAMPANIA ASK
ROZDZIAŁ 4. KAMPANIA MARKETINGOWA
ROZDZIAŁ 5. JAK KOMUNIKOWAĆ PRODUKT
ZAKOŃCZENIE. CO DALEJ?
Onepress - inne książki
-
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)30.03 zł
42.90 zł(-30%) -
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby ...
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Jesteśmy zwierzętami, które nie potrafią pozbyć się swoich lęków, wpływających destrukcyjnie na postrzeganie otaczającego nas świata. Niemal każde wydarzenie osądzamy w kategoriach ryzyka. Wyolbrzymiamy niebezpieczeństwa i własną słabość. Ciągle koncentrujemy się na przeciwnościach, które mogą si...
Prawo odwagi. Siła, która na zawsze odmieni Twoje życie Prawo odwagi. Siła, która na zawsze odmieni Twoje życie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.90 zł
57.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Zrozumieć marketing. Wydanie 2 Artur Jabłoński, Marek Piasek (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
Aleksandra,
Data dodania: 2022-07-08 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem