×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Skuteczna reklama na LinkedInie Artur Jabłoński

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Skuteczna reklama na LinkedInie Artur Jabłoński - okladka książki
Skuteczna reklama na LinkedInie Artur Jabłoński - tył okładki książki

Skuteczna reklama na LinkedInie Artur Jabłoński - okladka książki

Skuteczna reklama na LinkedInie Artur Jabłoński - tył okładki książki

Skuteczna reklama na LinkedInie Artur Jabłoński - audiobook MP3

Skuteczna reklama na LinkedInie Artur Jabłoński - audiobook CD

Obróć Zajrzyj do książki

skreli/skreli.mp3 skreli
Autor:
Artur Jabłoński
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
3.7/6  Opinie: 3
Stron:
176
Czas nagrania:
02:44:30
Czyta:
Artur Jabłoński
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka (34,20 zł najniższa cena z 30 dni)

57,00 zł (-40%)
34,20 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (28,50 zł najniższa cena z 30 dni)

57,00 zł (-50%)
28,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(28,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

57,00 zł (-70%)
17,10 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Prezent last minute w helion.pl
Zostało Ci na świąteczne zamówienie opcje wysyłki »

Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!

W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.

Nic bardziej mylnego!

Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:

  • Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
  • Zrealizuj założone cele biznesowe
  • Wygeneruj nowe leady

O książce i Autorze w mediach:

Natemat.pl: Artur Jabłoński: Dobra kampania płatna zaczyna się długo przed tym, zanim klikniemy "Utwórz reklamę"

Focus.plReklama na LinkedInie jest droga? Artur Jabłoński: „To kwestia perspektywy”

Rosnijwsile.pl: Dotrzyj z przekazem do profesjonalistów!

marketing-w-pigulce.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn

Online Marketing Magazyn, Social Media Manager:  Jakie są formaty reklamy na LinkedInie?

Inmedium.pl: Przeczytaj, co znajdziesz w środku!

Mobiletrends.pl: Dormaty reklamowe na LinkedInie

Annamiotk.plSkuteczna reklama na LinkedIn – Artur Jabłoński [recenzja]

Biznesnafali.pl: Zapowiedź książki

Wybrane bestsellery

O autorze książki

autor zdjecie

Artur Jabłoński - specjalista, który pomaga firmom rozwijać marketing 

Ekspert marketingu. Dzieli się swoją wiedzą i umiejętnościami na temat skutecznego pisania i strategii marketingowych. Realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Autor jednego z najpopularniejszych polskich blogów o marketingu: www.arturjablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.


Konsultant ds. e-marketingu, szkoleniowiec i autor książek 

Prowadzi szkolenia i doradza. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Twórca kursów online, mających na celu podniesienie skuteczności działań marketingowych. Artur Jabłoński pomaga firmom zwiększyć sprzedaż, daje praktyczne wskazówki, które usprawniają działania sklepów on-line i funkcje stron internetowych. Specjalista od skutecznych kampanii w social mediach. Autor książek "Zrozumieć marketing", "Skuteczna reklama na LinkedInie" oraz "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting" . Dzięki książkom Artura Jabłońskiego wielu rozwinęło swoje biznesy, dokonując analiz i optymalizacji swoich działań marketingowych. 

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
34,20 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
28,50 zł
Dodaj do koszyka
Audiobook w mp3
17,10 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.