C++. Zaawansowane programowanie
- Autorzy:
- Nicholas A. Solter, Scott J. Kleper
- Niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Wrox
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.4/6 Opinie: 13
- Stron:
- 912
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
C++. Zaawansowane programowanie
Poznaj możliwości i mechanizmy C++ stosowane przez profesjonalistów
- Efektywne zarządzanie pamięcią
- Obsługa błędów
- Biblioteki i wzorce projektowe
Język C++ od dawna cieszy się zasłużoną popularnością wśród twórców oprogramowania. Jednak często nawet najbardziej doświadczeni programiści nie wykorzystują wszystkich jego możliwości. W opracowaniach dotyczących tego języka najczęściej omawiana jest składnia i elementy języka, a znacznie rzadziej -- jego praktyczne zastosowania. Brak odniesień do praktyki powoduje nieznajomość wielu niezwykle przydatnych i ułatwiających pracę aspektów C++ i nadmierne eksploatowanie prostych, książkowych konstrukcji.
Książka "C++. Zaawansowane programowanie" to przegląd metod programowania nie omawianych w większości publikacji. Ten przeznaczony dla średnio zaawansowanych programistów podręcznik przedstawia zasady stosowania C++ do rozwiązywania prawdziwych problemów. Opisuje nieznane możliwości znacznie przyspieszające i usprawniające pracę, sposoby tworzenia przenośnego kodu oraz testowania oprogramowania. Książka zawiera również omówienie biblioteki standardowej C++ oraz wzorców projektowych.
- Zasady tworzenia projektów w C++
- Projektowanie obiektowe
- Korzystanie z biblioteki standardowej C++
- Tworzenie kodu przeznaczonego do wielokrotnego zastosowania
- Styl kodowania
- Zarządzanie pamięcią
- Procedury obsługi wyjątków
- Przeciążanie operatorów
- Tworzenie aplikacji wieloplatformowych
- Testowanie kodu i usuwanie błędów
- Programowanie rozproszone
- Stosowanie wzorców projektowych
Naucz się korzystać z C++ tak, jak robią to profesjonaliści.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Znajomość C++ otwiera więc drzwi do kreowania cyfrowego świata w różnych dziedzinach. Jednakże początki z C++ mogą stanowić wyzwanie i wywoływać pytania, jak się uczyć, aby robić postępy, i w jaki sposób uporządkować zdobytą wiedzę. Cóż, nie ma lepszej metody niż nauka poprzez praktykę! Przed Tobą zbiór 100 zadań, skonstruowanych tak, by stopniowo zwiększać potrzebę stosowania coraz bardziej zaawansowanych elementów języka. Równocześnie wcześniejsze zadania są rozwiązywane takimi zasobami języka, jakie odpowiadają procesowi uczenia. Poza ćwiczeniami autor podzielił się licznymi ciekawostkami, sugestiami i uwagami skłaniającymi do przemyśleń i pogłębiania wiedzy o programowaniu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest doskonałym uzupełnieniem podręcznej biblioteczki każdego programisty C++. Opisano w niej znaczenie dobrego projektu oprogramowania oraz zasady tworzenia takich projektów. Omówiono szereg przydatnych wzorców projektowych, dzięki którym łatwiej można zrozumieć, jak zarządzać zależnościami i abstrakcjami, zwiększać możliwości modyfikowania i rozszerzania tworzonego kodu oraz stosować nowoczesne wzorce projektowe. Zaprezentowano wzorce wykorzystujące wiele różnych paradygmatów, w tym programowanie: obiektowe, uogólnione oraz funkcyjne. Pokazano też największą zaletę nowoczesnego języka C++: możliwość łączenia różnych paradygmatów oraz tworzenia oprogramowania, które przetrwa dziesięciolecia.- Druk
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Internet rzeczy nadal ewoluuje - i staje się coraz powszechniejszy, a to może być zachętą do tego, by poznać go bliżej. Internet rzeczy. Podstawy programowania aplikacji i serwerów sieciowych w językach C/C++, MicroPython i Lua na urządzeniach IoT ESP8266, ESP32 i Arduino może się okazać świetną propozycją na początek przygody z IoT. Książka kompleksowo objaśnia specyfikę wybranych urządzeń i uczy, jak je programować w sposób na tyle przystępny, że wystarczy przeciętna znajomość obsługi komputera, by zacząć tworzyć pierwsze projekty. Treść została zilustrowana przykładowymi kodami źródłowymi, co zdecydowanie ułatwia stawianie pierwszych kroków.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Autor tego zbioru zadań jest programistą i nauczycielem. To prawdziwy pasjonat programowania ― w tym w języku C++ ― które traktuje jak przedłużenie ludzkiej mowy. Uważa, że praktycznie na wszystko, co robimy w życiu, można spojrzeć jak na wykonywanie funkcji i algorytmów, które opisujemy za pomocą słów. Od razu widać związek między podejściem humanistycznym i informatycznym! Dlatego też nauka programowania w żadnym stopniu nie jest opanowywaniem jakiejś specjalnej wiedzy tylko dla wtajemniczonych. To po prostu utrwalanie tego, co już wiemy i umiemy, tyle że w sposób logiczny i uporządkowany.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(24,05 zł najniższa cena z 30 dni)
24.05 zł
37.00 zł (-35%) -
To książka przeznaczona dla programistów C++, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat wzorców projektowych przy użyciu standardu C++17. Opisano tu zarówno klasyczne, jak i całkiem nowoczesne wzorce projektowe ułatwiające rozwiązywanie konkretnych problemów programistycznych w optymalny sposób. Przedstawiono też znaczenie niektórych najnowszych cech języka C++ dla implementacji wzorców. Treść została zilustrowana szeregiem przykładów i scenariuszy pokazujących wykorzystanie wzorców , ich alternatywy i wzajemne relacje. Co więcej, przykłady kodu - przy zachowaniu czytelności - prezentują sobą wysoką jakość oprogramowania produkcyjnego.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ostatnie kilkadziesiąt lat to okres burzliwego rozwoju technologii informatycznych i ciągłego zwiększania możliwości komputerów dostępnych dla coraz to szerszych rzesz użytkowników. Z zaawansowanych narzędzi graficznych i symulacyjnych mogą obecnie korzystać już nie tylko profesjonaliści zatrudnieni w dużych korporacjach dysponujących ogromnymi zasobami finansowymi, lecz również pasjonaci, programiści i graficy pracujący dla niewielkich firm, które tworzą animacje komputerowe na użytek przemysłu czy branży rozrywkowej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
C++ to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysłowych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serwerowego - słowem, wszędzie tam, gdzie liczy się wydajność i niskie zużycie zasobów. Co więcej, napisane w nim programy są przenośne, dzięki czemu można je kompilować pod różne platformy sprzętowe i systemowe. C++ jest też doskonałym językiem do nauki programowania, również dlatego, że jego składnię wykorzystuje się w wielu innych językach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11.
- Druk
Niedostępna
-
Promocja
C++ to jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych języków programowania. Stanowi punkt wyjścia dla wielu innych języków, które odziedziczyły po nim składnię i liczne możliwości, dzięki czemu można śmiało stwierdzić, że znajomość C++ otwiera drzwi do świata nowoczesnego programowania i jest podstawą na wymagającym rynku pracy w branży informatycznej. Czasy się zmieniają, lecz to C++ jest wciąż wybierany wszędzie tam, gdzie liczą się możliwości, elastyczność, wydajność i stabilność.- Druk
(42,78 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Zobacz pozostałe książki z serii Wrox
-
Z książki dowiesz się, kiedy stosować poszczególne wzorce projektowe i jak je implementować. Dzięki zdobytej wiedzy wzniesie się na wyższy poziom umiejętności i zacznie pisać jeszcze lepszy kod o doskonałej strukturze architektonicznej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ten kompletny podręcznik pozwoli Ci opanować umiejętności potrzebne do skutecznego zarządzania systemem SQL Server. Dowiesz się, jak zarządzać zmianami i zabezpieczeniami, jak dostrajać wydajność, jak monitorować system i jak tworzyć kopie zapasowe. Książka jest napisana przez czołowych specjalistów od systemu Microsoft SQL Server (wszyscy autorzy tej książki posiadają tytuł Microsoft MVP) i pomoże Ci poznać najnowsze rozwiązania z wersji 2014.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Microsoft SQL Server 2014. Podręcznik administratora
Adam Jorgensen, Bradley Ball, Steven Wort, Ross LoForte, Brian Knight
Czasowo niedostępna
-
Przewodnik dla poszukujących pracy! Rozmowa rekrutacyjna to ten rodzaj spotkania, który wywołuje stres nawet u najbardziej odpornych. Podchwytliwe pytania, zadania do rozwiązania, skomplikowane testy dotyczące spraw technicznych oraz nierzadko kilkugodzinny dialog wymagają dużej odporności i wiedzy. Zastanawiasz się, jak przygotować się do tej rozm
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce dowiesz się, jak to robić przy użyciu języków C# i Visual Basic. Jednak zanim napiszesz pierwszą linię kodu, warto poznać nowe środowisko pracy, tak aby tworzenie stron przebiegało szybko, wygodnie i bezproblemowo. W kolejnych rozdziałach zdobędziesz wiedzę na temat dostępnych kontrolek, metod pracy ze stronami wzorcowymi oraz sposobów stosowania kompozycji i skórek. Ponadto nauczysz się wykorzystywać źródła danych oraz zarządzać informacjami przy użyciu ADO.NET. Książka ta sprawdzi się znakomicie zarówno w rękach początkującego, jak i zaawansowanego programisty.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Oto książka, w której znajdziesz szczegółowe omówienie technologii Internetu mobilnego — technik i narzędzi, które można wykorzystać do udostępnienia na urządzeniach przenośnych rozmaitych materiałów sieciowych. Przedstawiono tu standardowe wzorce rozwijania interfejsów użytkownika, a także ułatwiające pracę szablony i platformy. Autor koncentruje się na trzech najważniejszych CMS-ach (WordPress, Joomla! oraz Drupal) i wyjaśnia, jak projektować, budować oraz publikować za ich pomocą użyteczne witryny, które zachwycą użytkowników mobilnego Internetu!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka Visual Basic 2008. Warsztat programisty jest doskonałym podręcznikiem zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych programistów. Zawiera ona opis technologii i środowiska programistycznego, a także wiele przykładów i porad z dokładnie przedstawionym oraz przetestowanym kodem, zgodnym z wersją 2008 tego języka.
- Druk
Niedostępna
-
Książka "ASP.NET 2.0 AJAX. Zaawansowane programowanie" szczegółowo ukazuje, na czym polega tworzenie aplikacji WWW nowej generacji. Dzięki temu podręcznikowi będziesz wiedział, jak korzystać z różnych bibliotek, jak używać zaawansowanych kontrolek z pakietu AJAX Toolkit, a także jak budować własne kontrolki. Nauczysz się asynchronicznie uaktualniać fragmenty stron i zarządzać skryptami używanymi w przeglądarce, dowiesz się, jak testować takie aplikacje i usuwać z nich błędy. Z tą książką zdobędziesz wiedzę potrzebną do kreowania nowoczesnych, interaktywnych aplikacji.
- Druk
Niedostępna
-
Książka "Excel 2007 PL. Programowanie w VBA" to znakomite kompendium wiedzy o tym, jak za pomocą potęgi języka VBA rozbudować arkusze Excela. Korzystając z niej, nauczysz się wykorzystywać nazwy, zakresy i listy danych, a także tworzyć tabele i wykresy. Poznasz opracowane na podstawie wieloletnich doświadczeń utalentowanych programistów techniki projektowania interaktywnych aplikacji wykorzystujących formularze i Windows API. W książce tej znajdziesz także niezbędne wskazówki i gruntownie omówione przykłady, pozwalające szybko zdobyć wiedzę potrzebną do tworzenia nowoczesnych i profesjonalnych aplikacji w Excelu.
- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Dzięki książce "PHP i MySQL. Projekty do wykorzystania" nie zmarnujesz już ani jednej cennej minuty. Stanowi ona zbiór najpopularniejszych mechanizmów, używanych na co dzień przy tworzeniu serwisów WWW. Po przewertowaniu tego podręcznika nie będzie stanowiła dla Ciebie problemu rejestracja zdarzeń oraz wykonywanie skryptów powłoki. Pozwoli Ci to na szybkie tworzenie nowych serwisów WWW za pomocą sprawdzonych i elastycznych mechanizmów. Jeżeli cenisz swój czas - oto Twoja lektura obowiązkowa!- Druk
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Dzięki tej książce poznasz najlepsze praktyki związane z CSS oraz XHTML. Na przykładzie prawdziwych witryn dowiesz się, jak zapewnić różne funkcjonalności za pomocą kaskadowych arkuszy stylów. Analityczny opis strony Blogger.com pozwoli zaprezentować różne efekty, choćby takie, jak rollover dla tekstu, łączy oraz tabel. Z analiz dotyczących innych witryn dowiesz się, jak zapewnić efekt cienia, rozwijane menu czy też dynamiczne przełączanie arkuszy CSS. Znajdziesz tu także wiele innych zagadnień, które pozwolą Ci zbudować własną — profesjonalną i atrakcyjną — witrynę WWW.
- Druk
CSS. Projektowanie profesjonalnych stron WWW
Ch.Schmitt, T.Dominey, C.Li, E.Marcotte, D.Orchard, M.Trammell
Niedostępna
Ebooka "C++. Zaawansowane programowanie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C++. Zaawansowane programowanie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C++. Zaawansowane programowanie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Professional C++
- Tłumaczenie:
- Paweł Gonera, Rafał Jońca, Tomasz Żmijewski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1998-4, 8373619984
- Data wydania książki drukowanej :
- 2005-11-08
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2960
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Wrox
Spis treści książki
- Podstawy C++ (25)
- Teraz obowiązkowo Hello, World (26)
- Przestrzenie nazw (28)
- Zmienne (30)
- Operatory (32)
- Typy danych (34)
- Wyrażenia warunkowe (36)
- Pętle (38)
- Tablice (40)
- Funkcje (41)
- To był elementarz (42)
- C++ z bliska (42)
- Wskaźniki i pamięć alokowana dynamicznie (42)
- Łańcuchy znakowe w C++ (45)
- Referencje (47)
- Wyjątki (48)
- Wiele zastosowań słowa kluczowego const (49)
- C++ jako język obiektowy (50)
- Deklarowanie klasy (51)
- Nasz pierwszy praktyczny program C++ (53)
- System obsługi kadrowej (53)
- Klasa Employee (54)
- Klasa Database (58)
- Interfejs użytkownika (62)
- Udoskonalanie programu (65)
- Podsumowanie (65)
- Czym jest projekt programu? (68)
- Dlaczego projekt programu jest tak ważny? (68)
- Co jest szczególnego w projektach C++? (70)
- Dwie zasady tworzenia projektów w C++ (71)
- Abstrakcja (71)
- Wielokrotne użycie (73)
- Projektowanie programu szachowego (75)
- Wymagania (75)
- Kolejne etapy projektowania (76)
- Podsumowanie (80)
- Obiektowe spojrzenie na świat (83)
- Czy myślę proceduralnie? (83)
- Filozofia obiektowa (84)
- W świecie obiektów (87)
- Powiązania obiektów (89)
- Abstrakcja (99)
- Podsumowanie (102)
- Wielokrotne użycie kodu (103)
- Uwaga na temat terminologii (104)
- Podejmowanie decyzji, czy ponownie wykorzystać kod (105)
- Strategie wielokrotnego użycia kodu (107)
- Korzystanie z obcych aplikacji (112)
- Biblioteki open-source (113)
- Standardowa biblioteka C++ (114)
- Projektowanie z użyciem wzorców i technik (127)
- Techniki projektowe (128)
- Wzorce projektowe (129)
- Podsumowanie (130)
- Filozofia wielokrotnego użycia (132)
- Jak projektować kod wielokrotnego użycia (132)
- Użycie abstrakcji (133)
- Struktura kodu wielokrotnego użycia (134)
- Projektowanie interfejsów (139)
- Łączenie ogólności i prostoty użycia (145)
- Podsumowanie (146)
- Potrzeba stosowania procesu (147)
- Modele cyklu życia oprogramowania (149)
- Model etapowy i kaskadowy (149)
- Metoda spirali (152)
- Rational Unified Process (154)
- Metodyki inżynierii oprogramowania (155)
- Programowanie ekstremalne (XP) (156)
- Sąd nad oprogramowaniem (160)
- Tworzenie własnego procesu i metodyki (161)
- Bądź otwarty na nowe pomysły (161)
- Dziel się pomysłami (161)
- Zorientuj się, co działa, a co nie (162)
- Nie bądź renegatem (162)
- Podsumowanie (162)
- Piękny wygląd (165)
- Myślenie o przyszłości (165)
- Zachowanie porządku (166)
- Elementy dobrego stylu (166)
- Dokumentowanie kodu (166)
- Po co pisać komentarze (166)
- Style komentowania (169)
- Komentarze w tej książce (174)
- Dekompozycja (174)
- Dekompozycja przez refaktoring (174)
- Dekompozycja na etapie projektu (176)
- Dekompozycja w tej książce (176)
- Nazewnictwo (176)
- Dobór właściwej nazwy (177)
- Konwencje nazewnicze (177)
- Elementy języka a styl (180)
- Stałe (180)
- Korzystanie ze zmiennych const (180)
- Użycie referencji zamiast wskaźników (180)
- Wyjątki użytkownika (181)
- Formatowanie (181)
- Rozmieszczenie nawiasów klamrowych (182)
- Spacje i nawiasy (183)
- Spacje i tabulatory (183)
- Wyzwania związane ze stylem (183)
- Podsumowanie (184)
- Wprowadzenie do przykładu arkusza kalkulacyjnego (185)
- Pisanie klas (186)
- Definicje klasy (186)
- Definiowanie metod (188)
- Użycie obiektów (192)
- Cykl życia obiektów (193)
- Tworzenie obiektu (193)
- Usuwanie obiektu (204)
- Przypisania do obiektów (206)
- Odróżnianie kopiowania od przypisania (208)
- Podsumowanie (210)
- Dynamiczna alokacja pamięci w obiektach (211)
- Klasa Spreadsheet (212)
- Zwalnianie pamięci w destruktorach (213)
- Obsługa kopiowania i przypisania (214)
- Różne rodzaje pól w klasach (221)
- Pola statyczne (221)
- Pola stałe (223)
- Pola będące referencjami (225)
- Pola będące stałymi referencjami (226)
- Jeszcze o metodach (226)
- Metody statyczne (226)
- Metody stałe (227)
- Przeciążanie metod (229)
- Parametry domyślne (230)
- Metody inline (231)
- Klasy zagnieżdżone (233)
- Zaprzyjaźnienie (235)
- Przeciążanie operatorów (236)
- Implementacja dodawania (236)
- Przeciążanie operatorów arytmetycznych (240)
- Przeciążanie operatorów porównania (242)
- Tworzenie typów z przeciążaniem operatorów (244)
- Wskaźniki pól i metod (244)
- Tworzenie klas abstrakcyjnych (245)
- Użycie klas interfejsu i implementacji (246)
- Podsumowanie (249)
- Klasy i dziedziczenie (251)
- Rozszerzanie klas (252)
- Nadpisywanie metod (255)
- Dziedziczenie a wielokrotne użycie kodu (258)
- Klasa WeatherPrediction (258)
- Nowe możliwości w podklasie (259)
- Inne możliwości w podklasie (261)
- Szacunek dla rodziców (262)
- Konstruktory rodziców (262)
- Destruktory rodziców (264)
- Odwołania do danych rodziców (266)
- Rzutowanie w górę i w dół (267)
- Dziedziczenie i polimorfizm (268)
- Powrót do arkusza kalkulacyjnego (269)
- Polimorficzna komórka arkusza (269)
- Klasa bazowa komórki arkusza (270)
- Poszczególne podklasy (272)
- Polimorfizm dla zaawansowanych (274)
- Uwagi na przyszłość (275)
- Dziedziczenie wielokrotne (276)
- Dziedziczenie po wielu klasach (277)
- Kolizje nazw i niejednoznaczne klasy bazowe (278)
- Ciekawostki i tajemnice dziedziczenia (281)
- Zmiana charakterystyki nadpisanej metody (281)
- Przypadki szczególne nadpisywania metod (285)
- Konstruktory kopiujące i operator równości (291)
- Prawda o wirtualności (293)
- Typy podczas działania programu (296)
- Dziedziczenie niepubliczne (297)
- Wirtualne klasy bazowe (298)
- Podsumowanie (299)
- Szablony w skrócie (302)
- Szablony klas (303)
- Pisanie szablonu klasy (303)
- Jak kompilator przetwarza szablony (311)
- Rozdzielanie kodu szablonu między pliki (312)
- Parametry szablonów (313)
- Szablony metod (316)
- Specjalizacja klas szablonów (321)
- Podklasy szablonów klas (324)
- Dziedziczenie a specjalizacja (325)
- Szablony funkcji (326)
- Specjalizacja szablonów funkcji (327)
- Przeciążanie szablonów funkcji (327)
- Szablony funkcji zaprzyjaźnionych szablonów klas (328)
- Szablony: zagadnienia zaawansowane (330)
- Więcej o parametrach szablonów (330)
- Częściowa specjalizacja szablonów klas (338)
- Przeciążanie jako symulacja specjalizacji częściowej funkcji (344)
- Szablony rekurencyjnie (345)
- Podsumowanie (353)
- Referencje (355)
- Zmienne referencyjne (356)
- Referencje do pól (358)
- Parametry referencyjne (358)
- Zwracanie wartości przez referencję (359)
- Wybór między referencjami a wskaźnikami (360)
- Zamieszanie ze słowami kluczowymi (362)
- Słowo kluczowe const (362)
- Słowo kluczowe static (365)
- Porządek inicjalizacji zmiennych nielokalnych (369)
- Typy i rzutowanie (369)
- typedef (370)
- Rzutowanie (371)
- Zasięg (375)
- Pliki nagłówkowe (376)
- Narzędzia C (377)
- Listy parametrów o zmiennej długości (378)
- Makra preprocesora (380)
- Podsumowanie (381)
- Użycie pamięci dynamicznej (385)
- Jak sobie wyobrazić pamięć (386)
- Alokacja i zwalnianie (387)
- Tablice (389)
- Użycie wskaźników (396)
- Dualność tablic i wskaźników (398)
- Tablice są wskaźnikami! (398)
- Nie wszystkie wskaźniki są tablicami! (399)
- Łańcuchy dynamiczne (400)
- Łańcuchy w stylu C (400)
- Literały łańcuchowe (402)
- Klasa C++ string (402)
- Niskopoziomowe operacje na pamięci (404)
- Arytmetyka wskaźników (405)
- Specjalne zarządzanie pamięcią (405)
- Odśmiecanie pamięci (406)
- Pule obiektów (407)
- Wskaźniki funkcji (407)
- Typowe błędy związane z zarządzaniem pamięcią (409)
- Brak pamięci na łańcuchy (409)
- Wycieki pamięci (410)
- Dwukrotne usuwanie i błędne wskaźniki (413)
- Dostęp do pamięci spoza zakresu (414)
- Podsumowanie (414)
- Użycie strumieni (416)
- Czym jest strumień (416)
- Źródła i przeznaczenie strumieni (416)
- Strumienie wyjściowe (417)
- Strumienie wejściowe (421)
- Wejście i wyjście realizowane za pomocą obiektów (426)
- Strumienie łańcuchowe (428)
- Strumienie plikowe (429)
- Poruszanie się za pomocą seek() i tell() (430)
- Wiązanie strumieni (432)
- Wejście-wyjście dwukierunkowe (433)
- Internacjonalizacja (435)
- Znaki rozszerzone (435)
- Zestawy znaków inne niż zachodnie (436)
- Ustawienia lokalne i fazy (436)
- Podsumowanie (438)
- Błędy i wyjątki (440)
- Czym są wyjątki (440)
- Zalety wyjątków języka C++ (441)
- Wady wyjątków języka C++ (442)
- Zalecenia (442)
- Mechanika wyjątków (443)
- Zgłaszanie i wyłapywanie wyjątków (443)
- Typy wyjątków (445)
- Zgłaszanie i wyłapywanie wielu wyjątków (447)
- Niewyłapane wyjątki (449)
- Lista zgłaszanych wyjątków (451)
- Wyjątki i polimorfizm (455)
- Hierarchia standardowych wyjątków (455)
- Przechwytywanie wyjątków w hierarchii klas (456)
- Pisanie własnych klas wyjątków (458)
- Odwijanie stosu i zwalnianie zasobów (461)
- Złap wyjątek, dokonaj zwolnienia zasobu i ponownie zgłoś wyjątek (462)
- Wykorzystanie inteligentnych wskaźników (463)
- Typowe zagadnienia dotyczące obsługi błędów (463)
- Błędy alokacji pamięci (463)
- Błędy w konstruktorach (466)
- Błędy w destruktorze (467)
- Połączenie wszystkiego razem (468)
- Podsumowanie (470)
- Omówienie przeciążania operatorów (474)
- Powody przeciążania operatorów (474)
- Ograniczenia przeciążania operatorów (474)
- Wybór przeciążania operatorów (475)
- Operatory, których nie należy przeciążać (478)
- Podsumowanie operatorów z możliwością przeciążania (478)
- Przeciążanie operatorów arytmetycznych (481)
- Przeciążanie jednoargumentowego operatora plus i minus (481)
- Przeciążanie inkrementacji i dekrementacji (482)
- Przeciążanie operatorów bitowych i operatorów logicznych dwuargumentowych (484)
- Przeciążanie operatorów wstawiania i wydobywania (484)
- Przeciążanie operatora indeksu tablicy (486)
- Zapewnienie dostępu tylko do odczytu dla operatora operator[] (489)
- Indeksy niebędące liczbami całkowitymi (490)
- Przeciążenie operatora wywołania funkcji (491)
- Przeciążanie operatorów dereferencji (493)
- Implementacja operatora operator* (494)
- Implementacja operatora operator-> (495)
- Co oznacza operator->*? (496)
- Pisanie operatorów konwersji (496)
- Problemy niejednoznaczności operatorów konwersji (498)
- Konwersje dla wyrażeń logicznych (498)
- Przeciążanie operatorów alokacji i zwalniania pamięci (500)
- Jak tak naprawdę działają operatory new i delete (501)
- Przeciążanie operatorów new i delete (502)
- Przeciążanie operatorów new i delete z dodatkowymi parametrami (505)
- Podsumowanie (507)
- Omówienie wydajności i efektywności (509)
- Dwa podejścia do efektywności (510)
- Dwa rodzaje programów (510)
- Czy C++ to nieefektywny język programowania? (510)
- Efektywność na poziomie języka (511)
- Wydajna obsługa obiektów (512)
- Nie nadużywaj kosztownych elementów języka (515)
- Użycie metod i funkcji rozwijanych w miejscu wywołania (516)
- Efektywność na poziomie projektu (517)
- Stosuj buforowanie podręczne, jeśli tylko to możliwe (517)
- Pule obiektów (518)
- Wykorzystanie puli wątków (523)
- Profilowanie (524)
- Profilowanie przykładu za pomocą gprof (524)
- Podsumowanie (533)
- Tworzenie aplikacji wieloplatformowych (536)
- Kwestie architektury (536)
- Kwestie implementacji (539)
- Elementy specyficzne dla platformy programowo-sprzętowej (540)
- Aplikacje wielojęzykowe (541)
- Mieszanie języków C i C++ (541)
- Zmieszane paradygmaty (542)
- Konsolidacja kodu języka C (545)
- Łączenie Javy i C++ dzięki JNI (546)
- Mieszanie C++ z Perlem i skryptami powłoki (549)
- Mieszanie C++ z kodem w języku asemblera (552)
- Podsumowanie (552)
- Kontrola jakości (554)
- Kto jest odpowiedzialny za testowanie? (554)
- Cykl życia błędu (554)
- Narzędzia do śledzenia błędów (555)
- Testy jednostkowe (556)
- Metody testowania jednostkowego (557)
- Proces testowania jednostkowego (558)
- Testy jednostkowe w praktyce (562)
- Testowanie wyższego poziomu (570)
- Testy integracyjne (571)
- Testy systemowe (572)
- Testy regresyjne (573)
- Wskazówki na temat testowania (574)
- Podsumowanie (574)
- Podstawowe zasady debugowania (575)
- Taksonomia błędów (576)
- Unikanie błędów (576)
- Przewidywanie błędów (577)
- Rejestrowanie błędów (577)
- Rejestrowanie śladu (578)
- Asercje (589)
- Techniki debugowania (590)
- Reprodukcja błędów (591)
- Debugowanie błędów powtarzalnych (592)
- Debugowanie błędów niemożliwych do powtórzenia (592)
- Debugowanie błędów pamięci (593)
- Debugowanie programów wielowątkowych (597)
- Przykład debugowania: cytowanie artykułów (598)
- Wnioski z przykładu ArticleCitations (609)
- Podsumowanie (609)
- Przegląd kontenerów (612)
- Wymagania co do elementów (612)
- Wyjątki i kontrola błędów (614)
- Iteratory (614)
- Kontenery sekwencyjne (616)
- Wektor (616)
- Specjalizowana implementacja vector<bool> (634)
- Kontener deque (635)
- Kontener list (636)
- Adaptery kontenerów (640)
- Adapter queue (640)
- Adapter priority_queue (643)
- Adapter stack (646)
- Kontenery asocjacyjne (647)
- Klasa narzędziowa pair (647)
- Kontener map (648)
- Kontener multimap (657)
- Kontener set (661)
- Kontener multiset (663)
- Inne kontenery (663)
- Tablice jako kontenery STL (663)
- string jako kontener STL (664)
- Strumienie jako kontenery STL (665)
- Kontener bitset (665)
- Podsumowanie (670)
- Przegląd algorytmów (674)
- Algorytmy find() oraz find_if() (674)
- Algorytm accumulate() (677)
- Obiekty funkcyjne (678)
- Obiekty funkcji arytmetycznych (678)
- Obiekty funkcji porównań (679)
- Obiekty funkcji logicznych (680)
- Adaptery obiektów funkcyjnych (681)
- Tworzenie własnych obiektów funkcyjnych (685)
- Szczegóły budowy algorytmów (686)
- Algorytmy użytkowe (686)
- Algorytmy niemodyfikujące (687)
- Algorytmy modyfikujące (693)
- Algorytmy sortujące (698)
- Algorytmy dla zbiorów (701)
- Przykład użycia algorytmów i obiektów funkcyjnych: kontrola list wyborców (702)
- Problem kontroli rejestrów wyborców (703)
- Funkcja auditVoterRolls() (703)
- Funkcja getDuplicates() (704)
- Funktor RemoveNames (705)
- Funktor NameInList (706)
- Testowanie funkcji auditVoterRolls() (707)
- Podsumowanie (708)
- Alokatory (710)
- Adaptery iteratorów (710)
- Iteratory działające wstecz (710)
- Iteratory strumienia (712)
- Iteratory wstawiające (712)
- Rozszerzanie STL (714)
- Po co rozszerzamy STL? (715)
- Tworzenie algorytmów STL (715)
- Tworzenie kontenera STL (717)
- Podsumowanie (747)
- Zalety programowania rozproszonego (749)
- Rozpraszanie w celu zwiększenia skalowalności (749)
- Rozpraszanie w celu zwiększenia niezawodności (750)
- Rozpraszanie w celu centralizacji (750)
- Rozpraszanie treści (751)
- Przetwarzanie rozproszone a sieciowe (751)
- Obiekty rozproszone (752)
- Serializacja i szeregowanie (752)
- Zdalne wywoływanie procedur (756)
- CORBA (758)
- Język definicji interfejsu (758)
- Implementacja klasy (761)
- Wykorzystanie obiektów (762)
- XML (766)
- Szybki kurs XML (766)
- XML jako technologia obiektów rozproszonych (768)
- Generowanie i analizowanie XML w C++ (769)
- Kontrola poprawności XML (777)
- Tworzenie obiektów rozproszonych z użyciem XML (779)
- SOAP (ang. Simple Object Access Protocol) (782)
- Podsumowanie (784)
- Nigdy nie pamiętam, jak... (786)
- ...utworzyć klasę (786)
- ...dziedziczyć po istniejącej klasie (787)
- ...zgłosić i przechwycić wyjątek (788)
- ...odczytać z pliku (789)
- ...zapisać do pliku (789)
- ...utworzyć szablon klasy (790)
- Musi istnieć lepszy sposób (792)
- Inteligentne wskaźniki ze zliczaniem referencji (792)
- Podwójne rozsyłanie (797)
- Klasy domieszkowe (803)
- Biblioteki obiektowe (806)
- Wykorzystywanie bibliotek (806)
- Paradygmat model-widok-kontroler (807)
- Podsumowanie (808)
- Wzorzec singleton (810)
- Przykład: mechanizm dziennika (810)
- Implementacja klasy singleton (810)
- Wykorzystanie klasy singleton (815)
- Wzorzec factory (816)
- Przykład: symulacja fabryki samochodów (816)
- Implementacja klasy factory (818)
- Wykorzystanie wzorca factory (820)
- Inne zastosowania wzorca factory (822)
- Wzorzec proxy (822)
- Przykład: ukrywanie problemów z połączeniem sieciowym (822)
- Implementacja klasy proxy (823)
- Wykorzystanie klasy proxy (824)
- Wzorzec adapter (824)
- Przykład: adaptacja biblioteki XML (824)
- Implementacja adaptera (825)
- Wykorzystanie klasy adaptera (828)
- Wzorzec decorator (829)
- Przykład: definiowanie stylów na stronach WWW (829)
- Implementacja klasy decorator (830)
- Wykorzystanie klasy decorator (831)
- Wzorzec chain of responsibility (832)
- Przykład: obsługa zdarzeń (833)
- Implementacja łańcucha odpowiedzialności (833)
- Wykorzystanie łańcucha odpowiedzialności (834)
- Wzorzec observer (834)
- Przykład: obsługa zdarzeń (835)
- Implementacja wzorca observer (835)
- Wykorzystanie wzorca observer (836)
- Podsumowanie (837)
- Rozdział 1. "Skrócony kurs C++" (841)
- Rozdział 2. "Tworzenie profesjonalnych programów w C++" (842)
- Rozdział 3. "Projektowanie obiektowe" (843)
- Rozdział 4. "Użycie bibliotek i wzorców" (844)
- Rozdział 5. "Projektowanie z myślą o ponownym użyciu" (845)
- Rozdział 6. "Użycie metod inżynierii oprogramowania" (846)
- Rozdział 7. "Styl kodowania" (847)
- Rozdziały 8. i 9. Klasy i obiekty (848)
- Rozdział 10. "Przygoda z dziedziczeniem" (851)
- Rozdział 11. "Szablony i kod ogólny" (851)
- Rozdział 12. "Dziwactwa C++" (852)
- Rozdział 13. "Skuteczne zarządzanie pamięcią" (853)
- Rozdział 14. "Wejście-wyjście w C++. Pożegnanie z mitami" (854)
- Rozdział 15. "Obsługa błędów" (855)
- Rozdział 16. "Przeciążanie operatorów języka C++" (856)
- Rozdział 17. "Pisanie wydajnego kodu" (856)
- Rozdział 18. "Tworzenie aplikacji wieloplatformowych i wielojęzykowych" (857)
- Rozdział 19. "Podstawy testowania" (858)
- Rozdział 20. "Wszystko o debugowaniu" (859)
- Rozdziały 21., 22. i 23. Biblioteka STL (859)
- Rozdział 24. "Rzecz o obiektach rozproszonych" (860)
- Rozdział 25. "Korzystanie z technik i bibliotek" (861)
- Rozdział 26. "Wykorzystanie wzorców projektowych" (861)
- C++ (863)
- C++ dla początkujących (863)
- Różne informacje o C++ (864)
- Strumienie wejścia-wyjścia (865)
- Standardowa biblioteka C++ (866)
- Szablony C++ (866)
- Język C (866)
- Integracja C++ z innymi językami (867)
- Algorytmy i struktury danych (867)
- Oprogramowanie open-source (868)
- Metodologie inżynierii programowania (868)
- Styl programowania (869)
- Architektura komputerów (869)
- Wydajność (870)
- Testowanie (870)
- Debugowanie (870)
- Obiekty rozproszone (870)
- CORBA (871)
- XML oraz SOAP (871)
- Wzorce projektowe (872)
O autorach (17)
Wprowadzenie (19)
Część I Wprowadzenie do profesjonalnego C++ (23)
Rozdział 1. Skrócony kurs C++ (25)
Rozdział 2. Tworzenie profesjonalnych programów w C++ (67)
Rozdział 3. Projektowanie obiektowe (83)
Rozdział 4. Użycie bibliotek i wzorców (103)
Rozdział 5. Projektowanie z myślą o ponownym użyciu (131)
Rozdział 6. Użycie metod inżynierii oprogramowania (147)
Część II Profesjonalne kodowanie w C++ (163)
Rozdział 7. Styl kodowania (165)
Rozdział 8. Poznajemy lepiej klasy i obiekty (185)
Rozdział 9. Doskonalenie znajomości klas i obiektów (211)
Rozdział 10. Przygoda z dziedziczeniem (251)
Rozdział 11. Szablony i kod ogólny (301)
Rozdział 12. Dziwactwa C++ (355)
Część III Zaawansowane elementy C++ (383)
Rozdział 13. Skuteczne zarządzanie pamięcią (385)
Rozdział 14. Wejście-wyjście w C++. Pożegnanie z mitami (415)
Rozdział 15. Obsługa błędów (439)
Część IV Pozbywanie się błędów (471)
Rozdział 16. Przeciążanie operatorów języka C++ (473)
Rozdział 17. Pisanie wydajnego kodu (509)
Rozdział 18. Tworzenie aplikacji wieloplatformowych i wielojęzykowych (535)
Rozdział 19. Podstawy testowania (553)
Rozdział 20. Wszystko o debugowaniu (575)
Rozdział 21. W głąb STL: kontenery i iteratory (611)
Część V Użycie bibliotek i wzorców (671)
Rozdział 22. Poznajemy algorytmy STL oraz obiekty funkcyjne (673)
Rozdział 23. Dostosowywanie i rozszerzanie STL (709)
Rozdział 24. Rzecz o obiektach rozproszonych (749)
Rozdział 25. Korzystanie z technik i bibliotek (785)
Rozdział 26. Wykorzystanie wzorców projektowych (809)
Dodatki (839)
Dodatek A Rozmowy kwalifikacyjne z C++ (841)
Dodatek B Bibliografia z omówieniami (863)
Skorowidz (873)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,18 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: C++. Zaawansowane programowanie Nicholas A. Solter, Scott J. Kleper (13) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(7)
(5)
(0)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie