Visual C++ 2005. Od podstaw Ivor Horton
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Niedostępna
- Autor:
- Ivor Horton
- Serie wydawnicze:
- Wrox
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 11
- Stron:
- 1224
- Druk:
- oprawa twarda
Opis
książki
:
Visual C++ 2005. Od podstaw
Podręcznik dla początkujących programistów języka Visual C++ 2005
- Jak pisać wydajne programy uruchamiane bezpośrednio w systemie Windows?
- Jak błyskawicznie tworzyć aplikacje na platformę .NET?
- Jakie techniki zastosować, by wygodnie zarządzać bazami danych?
C++ od czasu swego powstania cieszy się zasłużoną popularnością i nie mogło go zabraknąć wśród języków obsługiwanych przez środowisko Visual Studio, gdzie dostępne są dwie wersje tego języka. C++ ISO/ANSI pozwala pisać bardzo wydajne aplikacje, które można uruchamiać bezpośrednio w systemie Windows, podczas gdy C++/CLI to specyficzna dla Visual Studio odmiana umożliwiająca szybkie tworzenie rozbudowanych programów na platformę .NET.
Książka "Visual C++ 2005. Od podstaw" pozwoli Ci rozpocząć pracę z obiema wersjami języka Visual C++. Poznasz składnię wspólną dla obu odmian tego języka, a także specyficzne funkcje każdej z nich. Nauczysz się korzystać ze zintegrowanego środowiska programistycznego, które ułatwia pisanie, kompilowanie i diagnozowanie kodu. Dowiesz się też, jak obsługiwać i drukować dokumenty, zarządzać bazami danych czy przygotowywać własne biblioteki DLL.
- Praca w zintegrowanym środowisku programistycznym
- Składnia języków C++ ISO/ANSI i C++/CLI
- Programowanie obiektowe w Visual C++
- Diagnozowanie kodu
- Pisanie aplikacji dla platformy .NET
- Tworzenie oprogramowania dla systemu Windows
- Przechowywanie i drukowanie dokumentów
- Tworzenie własnych bibliotek DLL
- Praca z bazami danych
Naucz się korzystać z najnowszych technologii i narzędzi
do tworzenia aplikacji dla systemu Windows.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów zaznajomionych z podstawami języka C# i platformy .NET, chcących zdobyć umiejętność tworzenia rzeczywistych aplikacji i usług. Opisuje wyspecjalizowane biblioteki, które umożliwiają monitorowanie i zwiększanie wydajności aplikacji, zabezpieczanie ich wraz z danymi, a także internacjonalizowanie ich kodu. Zawiera również omówienie najnowszych rozwiązań, bibliotek i technologii w połączeniu z ich praktycznym zastosowaniem ― między innymi Web API, OData, gRPC, GraphQL, SignalR i Azure Functions. Nie zabrakło prezentacji technik pracy z .NET MAUI, programu, który służy do tworzenia aplikacji mobilnych dla systemów iOS i Android, a także stacjonarnych dla systemów Windows i macOS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
179.00 zł (-70%) -
Promocja
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w języku C# i użytkowania środowiska .NET postanowił podejść w odmienny sposób. W najnowszej publikacji swojego autorstwa zatem skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowalności aplikacji. Przeczytasz też, w jaki sposób ASP.NET Core ułatwia pracę wielu zespołów programistów. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane dokładnie wyjaśnionymi przykładami kodu, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą Ci na utrwalenie zdobytych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,90 zł najniższa cena z 30 dni)
47.90 zł
159.00 zł (-70%) -
Ta książka jest gruntownie uaktualnionym przewodnikiem po ASP.NET Core 3, przeznaczonym dla profesjonalnych programistów, którzy chcą w swoich projektach wykorzystać w pełni potencjał technologii Microsoftu. Wydanie zawiera kompletne i praktyczne omówienie ASP.NET Core 3. Znalazły się tu przydatne wskazówki dotyczące narzędzi potrzebnych podczas tworzenia nowoczesnych, skalowalnych aplikacji internetowych. Nowe funkcje — takie jak MVC 3, strony Razor, serwer Blazor i technologia Blazor WebAssembly — zostały dokładnie omówione i zaprezentowane na przykładach. Poruszono tutaj również takie tematy jak komponenty oprogramowania pośredniczącego, wbudowane usługi czy dołączanie modelu w żądaniu, a także zaprezentowano wiele bardziej zaawansowanych zagadnień, jak routing punktów końcowych i mechanizm wstrzykiwania zależności.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Wzorce zaprezentowano wraz ze scenariuszami, do których mają zastosowanie. Omówiono też alternatywy i relacje zachodzące między wzorcami, pokazano również sposoby użycia narzędzi do refaktoryzacji (ReSharper) w celu ułatwienia implementacji. Nowe wydanie książki zostało uzupełnione o takie wzorce jak funkcyjny budowniczy, asynchroniczna metoda wytwórcza, adapter generycznych wartości i pełnomocnik kompozytu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Czy chcesz szybko i skutecznie opanować podstawy Microsoft Azure, zrozumieć jego architekturę i możliwości? W takim razie to książka dla Ciebie! Czy chcesz nauczyć się, jak wdrażać, zarządzać i skalować aplikacje w chmurze Azure, nie tracąc przy tym cennego czasu? W takim razie to książka dla Ciebie! Czy chcesz zanurzyć się w zaawansowane techniki
- PDF + ePub + Mobi pkt
-
Promocja
Explore ASP.NET Core with this unique guide to crafting resilient and adaptable applications with the GoF design patterns. Featuring architectural principles, SOLID, REST, layering, microservices, and feature-oriented design, and more.- PDF + ePub pkt
(125,10 zł najniższa cena z 30 dni)
125.10 zł
139.00 zł (-10%) -
Promocja
Rynek pracy w IT zmienia się dynamicznie, w tempie odpowiadającym rozwojowi stosowanej w informatyce technologii. Ponieważ rośnie zakres wiedzy, liczba języków programowania, środowisk programistycznych i rozmaitych rodzajów oprogramowania wspomagającego, mamy obecnie do czynienia ze zjawiskiem specjalizacji. Dziś ze świecą szukać fullstack developerów, czyli osób wykonujących wszystkie zadania w IT. Dziś pracę jednego fullstack developera wykonuje co najmniej trzech ludzi: frontend developer, backend developer i tester oprogramowania. A ponieważ drugim, obok specjalizacji, zjawiskiem na rynku pracy w branży jest poszukiwanie rozwiązań wydajniejszych, a co za tym idzie – szybszych, ten ostatni z teamu, czyli tester, będzie najprawdopodobniej wykonywał swoje zadania w sposób zautomatyzowany.- Videokurs pkt
(42,25 zł najniższa cena z 30 dni)
67.60 zł
169.00 zł (-60%)
Zobacz pozostałe książki z serii Wrox
-
Z książki dowiesz się, kiedy stosować poszczególne wzorce projektowe i jak je implementować. Dzięki zdobytej wiedzy wzniesie się na wyższy poziom umiejętności i zacznie pisać jeszcze lepszy kod o doskonałej strukturze architektonicznej.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ten kompletny podręcznik pozwoli Ci opanować umiejętności potrzebne do skutecznego zarządzania systemem SQL Server. Dowiesz się, jak zarządzać zmianami i zabezpieczeniami, jak dostrajać wydajność, jak monitorować system i jak tworzyć kopie zapasowe. Książka jest napisana przez czołowych specjalistów od systemu Microsoft SQL Server (wszyscy autorzy tej książki posiadają tytuł Microsoft MVP) i pomoże Ci poznać najnowsze rozwiązania z wersji 2014.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Microsoft SQL Server 2014. Podręcznik administratora
Adam Jorgensen, Bradley Ball, Steven Wort, Ross LoForte, Brian Knight
Czasowo niedostępna
-
Przewodnik dla poszukujących pracy! Rozmowa rekrutacyjna to ten rodzaj spotkania, który wywołuje stres nawet u najbardziej odpornych. Podchwytliwe pytania, zadania do rozwiązania, skomplikowane testy dotyczące spraw technicznych oraz nierzadko kilkugodzinny dialog wymagają dużej odporności i wiedzy. Zastanawiasz się, jak przygotować się do tej rozm
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Dzięki tej książce dowiesz się, jak to robić przy użyciu języków C# i Visual Basic. Jednak zanim napiszesz pierwszą linię kodu, warto poznać nowe środowisko pracy, tak aby tworzenie stron przebiegało szybko, wygodnie i bezproblemowo. W kolejnych rozdziałach zdobędziesz wiedzę na temat dostępnych kontrolek, metod pracy ze stronami wzorcowymi oraz sposobów stosowania kompozycji i skórek. Ponadto nauczysz się wykorzystywać źródła danych oraz zarządzać informacjami przy użyciu ADO.NET. Książka ta sprawdzi się znakomicie zarówno w rękach początkującego, jak i zaawansowanego programisty.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Oto książka, w której znajdziesz szczegółowe omówienie technologii Internetu mobilnego — technik i narzędzi, które można wykorzystać do udostępnienia na urządzeniach przenośnych rozmaitych materiałów sieciowych. Przedstawiono tu standardowe wzorce rozwijania interfejsów użytkownika, a także ułatwiające pracę szablony i platformy. Autor koncentruje się na trzech najważniejszych CMS-ach (WordPress, Joomla! oraz Drupal) i wyjaśnia, jak projektować, budować oraz publikować za ich pomocą użyteczne witryny, które zachwycą użytkowników mobilnego Internetu!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka "ASP.NET 2.0 AJAX. Zaawansowane programowanie" szczegółowo ukazuje, na czym polega tworzenie aplikacji WWW nowej generacji. Dzięki temu podręcznikowi będziesz wiedział, jak korzystać z różnych bibliotek, jak używać zaawansowanych kontrolek z pakietu AJAX Toolkit, a także jak budować własne kontrolki. Nauczysz się asynchronicznie uaktualniać fragmenty stron i zarządzać skryptami używanymi w przeglądarce, dowiesz się, jak testować takie aplikacje i usuwać z nich błędy. Z tą książką zdobędziesz wiedzę potrzebną do kreowania nowoczesnych, interaktywnych aplikacji.
- Druk
Niedostępna
-
Książka Visual Basic 2008. Warsztat programisty jest doskonałym podręcznikiem zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych programistów. Zawiera ona opis technologii i środowiska programistycznego, a także wiele przykładów i porad z dokładnie przedstawionym oraz przetestowanym kodem, zgodnym z wersją 2008 tego języka.
- Druk
Niedostępna
-
Książka "Excel 2007 PL. Programowanie w VBA" to znakomite kompendium wiedzy o tym, jak za pomocą potęgi języka VBA rozbudować arkusze Excela. Korzystając z niej, nauczysz się wykorzystywać nazwy, zakresy i listy danych, a także tworzyć tabele i wykresy. Poznasz opracowane na podstawie wieloletnich doświadczeń utalentowanych programistów techniki projektowania interaktywnych aplikacji wykorzystujących formularze i Windows API. W książce tej znajdziesz także niezbędne wskazówki i gruntownie omówione przykłady, pozwalające szybko zdobyć wiedzę potrzebną do tworzenia nowoczesnych i profesjonalnych aplikacji w Excelu.
- Druk
Niedostępna
-
Dzięki tej książce poznasz najlepsze praktyki związane z CSS oraz XHTML. Na przykładzie prawdziwych witryn dowiesz się, jak zapewnić różne funkcjonalności za pomocą kaskadowych arkuszy stylów. Analityczny opis strony Blogger.com pozwoli zaprezentować różne efekty, choćby takie, jak rollover dla tekstu, łączy oraz tabel. Z analiz dotyczących innych witryn dowiesz się, jak zapewnić efekt cienia, rozwijane menu czy też dynamiczne przełączanie arkuszy CSS. Znajdziesz tu także wiele innych zagadnień, które pozwolą Ci zbudować własną — profesjonalną i atrakcyjną — witrynę WWW.
- Druk
CSS. Projektowanie profesjonalnych stron WWW
Ch.Schmitt, T.Dominey, C.Li, E.Marcotte, D.Orchard, M.Trammell
Niedostępna
-
Autor Joomla!. Profesjonalne tworzenie stron WWW w pierwszej kolejności zapozna Cię ze szczegółami instalacji oraz problemami, które możesz napotkać. W kolejnych rozdziałach nauczysz się tworzyć własne szablony oraz moduły, a także wykorzystywać dostępne rozszerzenia. Z każdą kolejną stroną Dan wprowadza coraz bardziej zaawansowaną tematykę, związaną z tworzeniem komponentów, zastosowaniem technologii AJAX czy też używaniem wzorców projektowych. Porusza kwestie sposobów prowadzenia profesjonalnej witryny, łączenia z zewnętrznymi zasobami czy też pozycjonowania stron korzystających z systemu. Niezwykle ważny jest rozdział poświęcony bezpieczeństwu oraz rozdział traktujący o rzeczach, których Joomla! nie potrafi. Tak profesjonalne podejście do tematu sprawia, że książka jest doskonałym źródłem informacji o systemie zarówno w rękach amatora, jak i profesjonalisty.
- Druk
Niedostępna
Ebooka "Visual C++ 2005. Od podstaw" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Visual C++ 2005. Od podstaw" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Visual C++ 2005. Od podstaw" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Visual C++ 2005. Od podstaw (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: polishwords.com.pl Tomasz HalaszRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Język C++ zyskał ogromnej popularności wśród programistów dzięki swoim rozległym możliwościom. Nie dziwi zatem, że coraz więcej i to także początkujących programistów sięga po to silne i rozbudowane narzędzie do tworzenia programów. Do nauki C++ doskonale nadaje się podręcznik Hortona, który opisuje ten język, jak autor zaznaczył w tytule - "od podstaw". Podręcznik jest idealny zarówno dla osób rozpoczynających swoją przygodę w C++ oraz dla zupełnie zielonych w programowaniu. Autor wyjaśnia krok po kroku wszystkie działania, a bogate opisy pozwalają zrozumieć ich istotę, są przejrzyste i zrozumiałe, dzięki czemu czytelnik bez większych problemów przyswoi sobie prezentowaną wiedzę. Niestety obszerne opisy mogą nieco nużyć czytelników posiadających już trochę wiedzy o programowaniu. Bardzo szczegółowo opisane jest programowanie w C++/CLI, poruszony został także nowy standard C++/ANSI. Niestety (albo i stety) książka jest przede wszystkim dla programistów pracujących pod systemem Windows. Jednak nie powinno to dziwić - sam tytuł to sugeruje. Mimo wszystko można się dużo nauczyć o samej składni, gdyż ta jest niezależna od platformy, inne są wyłącznie rozwiązania. Bardzo zadowalające są partie Spróbuj sam, a także ćwiczenia znajdujące się na końcu każdego działu, które wymuszają od czytelnika nieco samodzielności, jednak wychodzi to jedynie na jego korzyść. Także ciekawym rozwiązaniem jest podsumowanie każdego działu zawierające skrót informacji zamieszczonych w nim - idealne do przypomnienia w razie jakiś ubytków pamięci ;) Książka jest bardzo obszerna. Przygotowana zarówno dla nowicjuszy, jak i doświadczonych programistów. Zapewnia gruntowną wiedzę, dzięki której można pisać różnorodne, bardzo rozbudowane aplikacje, a nawet gry. Co bardzo ważne - uczy pisania wydajnego kodu. Podsumowując: ta ponad tysiąc stronicowa księga zdecydowanie zasługuje na uwagę i uznanie.
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Beginning Visual C++ 2005
- Tłumaczenie:
- Łukasz Piwko (wstęp, rozdz. 1-10), Marcin Rogóż (rozdz. 11-22, dod. A, B)
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0652-1, 8324606521
- Data wydania książki drukowanej :
- 2007-08-23
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 3624
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » .NET - Programowanie
Programowanie » Visual C++ - Programowanie
- Serie wydawnicze: Wrox
Spis treści książki
- Środowisko programistyczne .NET (27)
- Common Language Runtime (CLR) (28)
- Pisanie programów w C++ (29)
- Nauka programowania dla systemu Windows (30)
- Nauka C++ (31)
- Standardy C++ (32)
- Aplikacje działające w trybie konsoli (32)
- Koncepcje programowania w systemie Windows (33)
- Czym jest zintegrowane środowisko programistyczne (35)
- Składniki systemu (35)
- Używanie IDE (37)
- Opcje paska narzędzi (38)
- Dokowalne paski narzędzi (39)
- Dokumentacja (39)
- Projekty i rozwiązania (40)
- Ustawianie opcji w Visual C++ 2005 (54)
- Tworzenie i uruchamianie programów dla Windowsa (55)
- Tworzenie aplikacji Windows Forms (58)
- Podsumowanie (61)
- Struktura programu w C++ (64)
- Funkcja main() (71)
- Instrukcje programu (72)
- Białe znaki (74)
- Bloki instrukcji (75)
- Programy konsolowe generowane automatycznie (75)
- Definiowanie zmiennych (76)
- Zasady nadawania nazw zmiennym (77)
- Deklarowanie zmiennych (78)
- Wartość początkowa zmiennej (79)
- Podstawowe typy danych (80)
- Zmienne całkowite (80)
- Znakowe typy danych (81)
- Modyfikatory typu integer (82)
- Typ logiczny (83)
- Typy zmiennopozycyjne (84)
- Literały (85)
- Definiowanie synonimów typów danych (86)
- Zmienne o określonych zbiorach wartości (87)
- Określanie typu stałych wyliczeniowych (88)
- Podstawowe operacje wejścia-wyjścia (89)
- Wprowadzanie danych z klawiatury (89)
- Wysyłanie danych do wiersza poleceń (90)
- Formatowanie wysyłanych danych (91)
- Kodowanie znaków specjalnych (92)
- Wykonywanie obliczeń w C++ (94)
- Instrukcja przypisania (94)
- Działania arytmetyczne (95)
- Obliczanie reszty (100)
- Modyfikowanie zmiennej (101)
- Operatory inkrementacji i dekrementacji (102)
- Kolejność wykonywania obliczeń (104)
- Typy zmiennych i rzutowanie (106)
- Zasady rzutowania operandów (106)
- Rzutowanie w instrukcjach przypisania (107)
- Rzutowanie jawne (108)
- Rzutowanie w starym stylu (109)
- Operatory bitowe (109)
- Czas życia i zasięg zmiennych (116)
- Zmienne automatyczne (116)
- Pozycjonowanie deklaracji zmiennych (119)
- Zmienne globalne (119)
- Zmienne statyczne (123)
- Przestrzenie nazw (123)
- Deklarowanie przestrzeni nazw (125)
- Wielokrotne deklaracje przestrzeni nazw (126)
- Programowanie w C++/CLI (128)
- Fundamentalne typy danych w C++/CLI (128)
- Wysyłanie danych do wiersza poleceń w C++/CLI (133)
- C++/CLI - formatowanie danych wyjściowych (133)
- C++/CLI - wprowadzanie danych z klawiatury (136)
- Bezpieczne rzutowanie (137)
- Wyliczenia w C++/CLI (138)
- Podsumowanie (141)
- Ćwiczenia (142)
- Porównywanie wartości (145)
- Instrukcja warunkowa if (147)
- Zagnieżdżanie instrukcji warunkowych if (148)
- Rozszerzona instrukcja warunkowa if (150)
- Zagnieżdżanie instrukcji warunkowych if-else (152)
- Operatory logiczne i wyrażenia (154)
- Operator warunkowy (158)
- Instrukcja switch (159)
- Przejście bezwarunkowe (162)
- Powtarzanie bloków instrukcji (163)
- Czym jest pętla (163)
- Różne sposoby użycia pętli for (165)
- Pętla while (174)
- Pętla do-while (176)
- Zagnieżdżanie pętli (177)
- Programowanie w C++/CLI (180)
- Pętla for each (184)
- Podsumowanie (187)
- Ćwiczenia (187)
- Obsługa wielu wartości danych tego samego typu (190)
- Tablice (190)
- Deklarowanie tablic (191)
- Inicjalizacja tablic (194)
- Tablice znakowe oraz obsługa łańcuchów (196)
- Tablice wielowymiarowe (200)
- Pośredni dostęp do danych (203)
- Czym jest wskaźnik (203)
- Deklarowanie wskaźników (204)
- Używanie wskaźników (205)
- Inicjalizowanie wskaźników (207)
- Operator sizeof (213)
- Stałe wskaźniki oraz wskaźniki do stałych (215)
- Wskaźniki i tablice (217)
- Dynamiczne przydzielanie pamięci (224)
- Pamięć wolna, czyli sterta (224)
- Operatory new i delete (224)
- Dynamiczne przydzielanie pamięci tablicom (225)
- Dynamiczne przydzielanie pamięci tablicom wielowymiarowym (228)
- Używanie referencji (229)
- Czym jest referencja (229)
- Deklarowanie i inicjalizowanie referencji (229)
- Programowanie w C++/CLI (230)
- Uchwyty śledzące (231)
- Tablice CLR (233)
- Łańcuchy (248)
- Referencje śledzące (258)
- Wskaźniki wewnętrzne (258)
- Podsumowanie (261)
- Ćwiczenia (263)
- Zrozumieć funkcje (266)
- Do czego potrzebne są funkcje (267)
- Struktura funkcji (267)
- Używanie funkcji (269)
- Przekazywanie argumentów do funkcji (273)
- Mechanizm przekazywania przez wartość (274)
- Wskaźniki jako argumenty funkcji (275)
- Przekazywanie tablic do funkcji (277)
- Referencje jako argumenty funkcji (281)
- Zastosowanie modyfikatora const (283)
- Argumenty funkcji main() (285)
- Akceptowanie zmiennej liczby argumentów funkcji (287)
- Zwracanie wartości przez funkcję (289)
- Zwracanie wskaźnika (289)
- Zwracanie referencji (292)
- Zmienna statyczna w funkcji (295)
- Wywołania funkcji rekurencyjnej (297)
- Stosowanie rekurencji (300)
- Programowanie w C++/CLI (300)
- Funkcje przyjmujące zmienną liczbę argumentów (301)
- Argumenty funkcji main() (302)
- Podsumowanie (303)
- Ćwiczenia (304)
- Wskaźniki do funkcji (306)
- Deklarowanie wskaźników do funkcji (306)
- Wskaźnik do funkcji jako argument (309)
- Tablice wskaźników do funkcji (311)
- Inicjalizowanie parametrów funkcji (312)
- Wyjątki (314)
- Wywoływanie wyjątków (316)
- Przechwytywanie wyjątków (316)
- Obsługa wyjątków w MFC (318)
- Obsługa błędów przydzielania pamięci (318)
- Przeładowywanie funkcji (320)
- Czym jest przeładowywanie funkcji (321)
- Kiedy stosować przeładowywanie funkcji (323)
- Szablony funkcji (323)
- Stosowanie szablonu funkcji (324)
- Przykład używania funkcji (326)
- Implementacja kalkulatora (326)
- Usuwanie spacji z łańcucha (330)
- Obliczanie wartości wyrażenia (330)
- Obliczanie wartości składnika (333)
- Analizowanie liczby (334)
- Składanie całego programu (337)
- Rozszerzanie programu (339)
- Wydobywanie podłańcucha (340)
- Uruchamianie zmodyfikowanego programu (343)
- Programowanie w C++/CLI (343)
- Funkcje generyczne (345)
- Kalkulator CLR (351)
- Podsumowanie (357)
- Ćwiczenia (358)
- Struktury w języku C++ (360)
- Czym jest struktura (360)
- Definiowanie struktury (360)
- Inicjalizowanie struktury (361)
- Uzyskiwanie dostępu do pól struktury (361)
- Pomoc mechanizmu Intellisense w pracy ze strukturami (365)
- Struktura RECT (366)
- Używanie wskaźników ze strukturami (367)
- Typy danych, obiekty, klasy i egzemplarze (369)
- Zrozumieć klasy (372)
- Definiowanie klasy (373)
- Deklarowanie obiektów klasy (373)
- Uzyskiwanie dostępu do zmiennych składowych klasy (374)
- Funkcje składowe klasy (376)
- Umiejscowienie definicji funkcji składowej (378)
- Funkcje inline (379)
- Konstruktory klas (380)
- Czym jest konstruktor (380)
- Konstruktor domyślny (382)
- Przypisywanie domyślnych wartości parametrom umieszczonym w klasach (385)
- Używanie listy inicjalizacyjnej w konstruktorze (387)
- Prywatne składowe klasy (387)
- Uzyskiwanie dostępu do prywatnych zmiennych składowych klasy (390)
- Przyjaciele klasy (391)
- Domyślny konstruktor kopiujący (394)
- Wskaźnik this (395)
- Stałe obiekty klasy (398)
- Stałe funkcje składowe klasy (399)
- Definiowanie funkcji składowej poza klasą (400)
- Tablice obiektów klasy (401)
- Składowe statyczne klasy (402)
- Statyczne zmienne składowe klasy (403)
- Statyczne funkcje składowe klasy (405)
- Wskaźniki i referencje do obiektów klasy (406)
- Wskaźniki do obiektów (406)
- Referencje do obiektów (409)
- Programowanie w C++/CLI (411)
- Definiowanie typów klas wartości (412)
- Definiowanie typów referencyjnych (417)
- Właściwości klasy (420)
- Pola initonly (433)
- Konstruktor statyczny (434)
- Podsumowanie (435)
- Ćwiczenia (436)
- Destruktory klas (439)
- Czym jest destruktor (440)
- Destruktor domyślny (440)
- Destruktory i dynamiczne przydzielanie pamięci (442)
- Implementacja konstruktora kopiującego (445)
- Dzielenie pamięci pomiędzy zmiennymi (448)
- Definiowanie unii (448)
- Unie anonimowe (450)
- Unie w klasach i strukturach (450)
- Przeładowywanie operatorów (450)
- Implementacja przeładowanego operatora (451)
- Implementacja pełnej obsługi operatora (454)
- Przeładowywanie operatora przypisania (458)
- Przeładowywanie operatora dodawania (464)
- Przeładowywanie operatorów inkrementacji i dekrementacji (468)
- Szablony klas (468)
- Definiowanie szablonu klasy (469)
- Tworzenie obiektów klasy szablonu (472)
- Szablony klas z wieloma parametrami (475)
- Używanie klas (477)
- Interfejs klasy (477)
- Definiowanie problemu (477)
- Implementacja klasy (478)
- Definiowanie klasy CBox (486)
- Zastosowanie klasy CBox (497)
- Organizowanie kodu programu (500)
- Nazewnictwo plików programu (500)
- Programowanie w C++/CLI (502)
- Przeładowywanie operatorów w klasach wartości (503)
- Przeładowywanie operatorów inkrementacji i dekrementacji (508)
- Przeładowywanie operatorów w klasach referencyjnych (509)
- Podsumowanie (511)
- Ćwiczenia (512)
- Podstawy programowania zorientowanego obiektowo (OOP) (515)
- Dziedziczenie w klasach (517)
- Czym jest klasa bazowa (517)
- Tworzenie klas pochodnych (518)
- Kontrola dostępu do dziedziczonych składowych (521)
- Działanie konstruktora w klasie pochodnej (524)
- Deklarowanie chronionych składowych klasy (528)
- Poziom dostępu do dziedziczonych składowych klasy (531)
- Konstruktor kopiujący w klasie pochodnej (532)
- Składowe klasy jako przyjaciele (537)
- Klasy zaprzyjaźnione (538)
- Ograniczenia klas zaprzyjaźnionych (538)
- Funkcje wirtualne (539)
- Czym jest funkcja wirtualna (541)
- Używanie wskaźników do obiektów klas (544)
- Używanie referencji z funkcjami wirtualnymi (545)
- Funkcje czysto wirtualne (547)
- Klasy abstrakcyjne (548)
- Pośrednie klasy bazowe (551)
- Wirtualne destruktory (553)
- Rzutowanie pomiędzy typami klasowymi (559)
- Klasy zagnieżdżone (559)
- Programowanie w C++/CLI (563)
- Dziedziczenie w C++/CLI (563)
- Klasy interfejsowe (569)
- Definiowanie klas interfejsowych (570)
- Klasy i asemblacje (574)
- Definiowanie nowych funkcji (579)
- Delegaty i zdarzenia (579)
- Finalizatory i destruktory w klasach referencyjnych (592)
- Klasy generyczne (594)
- Podsumowanie (605)
- Ćwiczenia (607)
- Co znaczy debugowanie (611)
- Błędy oprogramowania (613)
- Najczęściej spotykane błędy (614)
- Podstawowe operacje debugowania (615)
- Ustawianie punktów wstrzymania (617)
- Ustawianie punktów śledzenia (619)
- Rozpoczynanie debugowania (620)
- Zmienianie wartości zmiennej (625)
- Dodawanie kodu debugującego (625)
- Asercje (626)
- Dodawanie własnego kodu debugowania (627)
- Debugowanie programu (633)
- Stos wywołań (633)
- Szukanie błędu krok po kroku (635)
- Testowanie rozszerzonej klasy (638)
- Odnajdywanie następnego błędu (641)
- Debugowanie pamięci dynamicznej (641)
- Funkcje sprawdzające obszar wolnej pamięci (642)
- Sterowanie operacjami debugowania obszaru wolnej pamięci (643)
- Dane wyjściowe debuggera obszaru wolnej pamięci (644)
- Debugowanie programów w C++/CLI (650)
- Używanie klas Debug i Trace (650)
- Podsumowanie (659)
- Podstawy programowania dla systemu Windows (662)
- Elementy okna (663)
- Programy dla Windowsa i system operacyjny (664)
- Programy sterowane zdarzeniami (665)
- Komunikaty Windowsa (665)
- Windows API (666)
- Typy danych w systemie Windows (666)
- Notacja w programach dla systemu Windows (667)
- Struktura programu dla systemu Windows (668)
- Funkcja WinMain() (669)
- Funkcje przetwarzania komunikatów (681)
- Prosty program dla systemu Windows (686)
- Organizacja programu dla systemu Windows (686)
- Microsoft Foundation Classes (689)
- Notacja MFC (689)
- Jak jest ustrukturyzowany program MFC (690)
- Korzystanie z formularzy systemu Windows (693)
- Podsumowanie (695)
- Architektura dokument-widok w MFC (700)
- Czym jest dokument (700)
- Interfejsy dokumentu (700)
- Czym jest widok (701)
- Łączenie dokumentu i jego widoków (702)
- Aplikacja a MFC (702)
- Tworzenie aplikacji MFC (705)
- Tworzenie aplikacji SDI (707)
- Wynik działania MFC Application Wizard (710)
- Tworzenie aplikacji MDI (721)
- Podsumowanie (724)
- Ćwiczenia (724)
- Komunikacja z systemem Windows (727)
- Zrozumieć mapy komunikatów (728)
- Kategorie komunikatów (731)
- Obsługa komunikatów w programie (732)
- Rozwijanie programu Sketcher (733)
- Elementy menu (734)
- Tworzenie i edycja zasobów menu (734)
- Dodawanie procedur obsługi dla komunikatów menu (739)
- Wybieranie klasy obsługującej komunikaty menu (740)
- Tworzenie funkcji komunikatu menu (741)
- Tworzenie kodu dla funkcji komunikatów menu (743)
- Dodawanie procedur obsługi komunikatów uaktualniających interfejs użytkownika (747)
- Dodawanie przycisków paska narzędzi (752)
- Edycja właściwości przycisku paska narzędzi (753)
- Testowanie przycisków narzędzi (754)
- Dodawanie wskazówek (755)
- Podsumowanie (756)
- Ćwiczenia (757)
- Podstawy rysowania w oknie (759)
- Obszar klienta okna (760)
- Graphical Device Interface (761)
- Mechanizm rysowania w Visual C++ (763)
- Klasa widoku w aplikacji (763)
- Klasa CDC (765)
- Rysowanie grafiki w praktyce (774)
- Programowanie myszy (776)
- Komunikaty z myszy (777)
- Procedury obsługi komunikatów myszy (779)
- Rysowanie za pomocą myszy (781)
- Testowanie szkicownika (805)
- Uruchamianie przykładu (806)
- Przechwytywanie komunikatów myszy (807)
- Podsumowanie (808)
- Ćwiczenia (809)
- Czym są klasy kolekcji (811)
- Typy kolekcji (812)
- Klasy kolekcji z kontrolą typów (813)
- Kolekcje obiektów (813)
- Kolekcje wskaźników z kontrolą typów (823)
- Korzystanie z szablonu klasy CList (825)
- Rysowanie krzywej (826)
- Definiowanie klasy CCurve (827)
- Implementacja klasy CCurve (829)
- Sprawdzanie klasy CCurve (830)
- Tworzenie dokumentu (831)
- Używanie wzorca CTypedPtrList (831)
- Poprawianie widoku (837)
- Uaktualnianie wielokrotnych widoków (837)
- Przewijanie widoków (840)
- Korzystanie z trybu mapowania MM_LOENGLISH (844)
- Usuwanie i przesuwanie kształtów (846)
- Implementacja menu kontekstowego (847)
- Łączenie menu z klasą (848)
- Wybieranie menu kontekstowego (850)
- Podświetlanie elementów (855)
- Obsługa komunikatów menu (860)
- Rozwiązywanie problemu nakładających się elementów (867)
- Podsumowanie (869)
- Ćwiczenia (870)
- Poznaj okna dialogowe (871)
- Poznaj kontrolki (872)
- Wspólne kontrolki (874)
- Tworzenie zasobu okna dialogowego (874)
- Dodawanie kontrolek do okna dialogowego (875)
- Programowanie okna dialogowego (877)
- Dodawanie klasy dialogu (877)
- Modalne i niemodalne okna dialogowe (878)
- Wyświetlanie okna dialogowego (878)
- Obsługa kontrolek okna dialogowego (882)
- Inicjalizowanie kontrolek (882)
- Obsługa komunikatów przycisku opcji (884)
- Kończenie operacji okna dialogowego (885)
- Dodawanie szerokości pióra do dokumentu (885)
- Dodawanie szerokości pióra do elementów (886)
- Tworzenie elementów w widoku (887)
- Testowanie okna dialogowego (888)
- Używanie pokrętła (889)
- Dodawanie elementu menu Scale oraz przycisku paska narzędzi (889)
- Tworzenie pokrętła (889)
- Generowanie klasy okna dialogowego Scale (892)
- Wyświetlanie pokrętła (895)
- Korzystanie ze współczynnika skali (896)
- Skalowalne tryby mapowania (896)
- Ustawianie rozmiaru dokumentu (897)
- Ustawianie trybu mapowania (898)
- Implementowanie przewijania ze skalowaniem (900)
- Praca z paskami stanu (902)
- Dodawanie paska stanu do ramki (902)
- Używanie pól list (906)
- Usuwanie okna dialogowego Scale (907)
- Tworzenie kontrolki pola list (907)
- Korzystanie z kontrolki pola tekstowego (910)
- Tworzenie zasobu pola tekstowego (911)
- Tworzenie klasy okna dialogowego (912)
- Dodawanie elementu menu Text (914)
- Definiowanie elementu Text (915)
- Implementacja klasy CText (916)
- Tworzenie elementu Text (917)
- Podsumowanie (919)
- Ćwiczenia (920)
- Poznaj serializację (922)
- Serializowanie dokumentu (922)
- Serializacja w definicji klasy dokumentu (922)
- Serializacja w implementacji klasy dokumentu (924)
- Zestaw funkcji klas opartych na CObject (926)
- Jak działa serializacja (928)
- Jak zaimplementować serializację klasy (929)
- Stosowanie serializacji (929)
- Rejestrowanie zmian dokumentu (929)
- Serializowanie dokumentu (931)
- Serializowanie klas elementów (932)
- Testowanie serializacji (935)
- Przenoszenie tekstu (937)
- Drukowanie dokumentu (939)
- Proces drukowania (939)
- Implementacja wielostronicowych wydruków (942)
- Uzyskiwanie całkowitego rozmiaru dokumentu (943)
- Przechowywanie danych drukowania (944)
- Przygotowania do wydruku (945)
- Porządkowanie po drukowaniu (947)
- Przygotowywanie kontekstu urządzenia (947)
- Drukowanie dokumentu (948)
- Drukowanie dokumentu (952)
- Podsumowanie (953)
- Ćwiczenia (954)
- Poznaj DLL (955)
- Jak działają DLL (957)
- Zawartość DLL (960)
- Odmiany DLL (961)
- Co umieścić w DLL (962)
- Pisanie DLL (963)
- Pisanie i używanie rozszerzającej DLL (963)
- Eksportowanie zmiennych i funkcji z DLL (970)
- Importowanie symboli do programu (971)
- Implementowanie eksportowania symboli z DLL (972)
- Podsumowanie (974)
- Ćwiczenia (975)
- Podstawy baz danych (977)
- Nieco o języku SQL (980)
- Pobieranie danych z użyciem języka SQL (980)
- Łączenie tabel w języku SQL (982)
- Sortowanie rekordów (985)
- Obsługa baz danych w MFC (985)
- Klasy MFC obsługujące ODBC (986)
- Tworzenie aplikacji bazodanowej (987)
- Rejestrowanie bazy danych ODBC (987)
- Generowanie programu MFC ODBC (989)
- Poznaj strukturę programu (992)
- Testowanie przykładu (1002)
- Sortowanie zestawu rekordów (1004)
- Zmienianie podpisu okna (1004)
- Używanie drugiego obiektu zestawu rekordów (1005)
- Dodawanie klasy zestawu rekordów (1006)
- Dodawanie klasy widoku dla zestawu rekordów (1009)
- Dostosowywanie zestawu rekordów (1013)
- Dostęp do wielu widoków tablic (1016)
- Przeglądanie zamówień na produkt (1022)
- Przeglądanie informacji o kliencie (1022)
- Dodawanie zestawu rekordów dla informacji o kliencie (1023)
- Tworzenie zasobu okna dialogowego z informacjami o kliencie (1023)
- Tworzenie klasy widoku dla informacji o kliencie (1024)
- Dodawanie filtra (1026)
- Implementacja parametru filtra (1028)
- Łączenie okna dialogowego Order z oknem dialogowym Customer (1029)
- Testowanie przeglądarki bazy danych (1031)
- Podsumowanie (1032)
- Ćwiczenia (1032)
- Operacje aktualizacji (1033)
- Operacje aktualizacji CRecordSet (1034)
- Transakcje (1036)
- Prosty przykład uaktualnienia (1038)
- Dostosowywanie aplikacji (1040)
- Zarządzanie procesem aktualizacji (1042)
- Implementacja trybu uaktualniania (1044)
- Dodawanie wierszy do tabeli (1052)
- Proces wpisywania zamówienia (1053)
- Tworzenie zasobów (1054)
- Tworzenie zestawów rekordów (1055)
- Tworzenie widoków zestawu rekordów (1055)
- Dodawanie kontrolek do zasobów dialogu (1060)
- Implementacja przełączania okien dialogowych (1064)
- Tworzenie identyfikatora zamówienia (1068)
- Przechowywanie danych zamówienia (1073)
- Wybieranie produktów dla zamówienia (1075)
- Dodawanie nowego zamówienia (1077)
- Podsumowanie (1082)
- Ćwiczenia (1082)
- Poznaj formularze systemu Windows (1083)
- Poznaj aplikacje Windows Forms (1084)
- Zmienianie właściwości formularza (1086)
- Jak startuje aplikacja (1087)
- Dostosowywanie GUI aplikacji (1088)
- Dodawanie kontrolek do formularza (1089)
- Dodawanie zakładek (1092)
- Korzystanie z kontrolki GroupBox (1094)
- Używanie kontrolek Button (1097)
- Korzystanie z kontrolki WebBrowser (1099)
- Sposób działania aplikacji Winning Application (1100)
- Dodawanie menu kontekstowego (1102)
- Tworzenie procedur obsługi zdarzeń (1102)
- Obsługa zdarzeń dla menu Limits (1108)
- Tworzenie okna dialogowego (1109)
- Używanie okna dialogowego (1115)
- Dodawanie drugiego okna dialogowego (1120)
- Implementacja elementu menu Help/About (1128)
- Obsługa kliknięcia przycisku (1128)
- Reagowanie na menu kontekstowe (1131)
- Podsumowanie (1138)
- Ćwiczenia (1139)
- Praca ze źródłami danych (1142)
- Dostęp do danych i ich wyświetlanie (1143)
- Używanie kontrolki DataGridView (1143)
- Używanie kontrolki DataGridView w trybie niezwiązanym (1145)
- Dostosowywanie kontrolki DataGridView (1151)
- Dostosowywanie komórek nagłówkowych (1152)
- Dostosowywanie pozostałych komórek (1153)
- Dynamiczne ustawianie stylów komórki (1160)
- Używanie trybu związanego (1165)
- Komponent BindingSource (1166)
- Korzystanie z kontrolki BindingNavigator (1171)
- Wiązanie z pojedynczymi kontrolkami (1174)
- Praca z wieloma tabelami (1178)
- Podsumowanie (1179)
- Ćwiczenia (1180)
O autorze (19)
Wstęp (21)
Rozdział 1. Programowanie przy użyciu Visual C++ 2005 (27)
Rozdział 2. Dane, zmienne i działania arytmetyczne (63)
Rozdział 3. Decyzje i pętle (145)
Rozdział 4. Tablice, łańcuchy znaków i wskaźniki (189)
Rozdział 5. Wprowadzanie struktury do programu (265)
Rozdział 6. O strukturze programu - ciąg dalszy (305)
Rozdział 7. Definiowanie własnych typów danych (359)
Rozdział 8. Więcej na temat klas (439)
Rozdział 9. Dziedziczenie i funkcje wirtualne (515)
Rozdział 10. Debugowanie (611)
Rozdział 11. Założenia programowania dla systemu Windows (661)
Rozdział 12. Programowanie dla systemu Windows
z wykorzystaniem Microsoft Foundation Classes (699)
Rozdział 13. Praca z menu i paskami narzędzi (727)
Rozdział 14. Rysowanie w oknie (759)
Rozdział 15. Tworzenie dokumentu i poprawianie widoku (811)
Rozdział 16. Praca z oknami dialogowymi i kontrolkami (871)
Rozdział 17. Przechowywanie i drukowanie dokumentów (921)
Rozdział 18. Tworzenie własnych plików DLL (955)
Rozdział 19. Łączenie się ze źródłami danych (977)
Rozdział 20. Aktualizacja źródeł danych (1033)
Rozdział 21. Aplikacje wykorzystujące Windows Forms (1083)
Rozdział 22. Dostęp do źródeł danych w aplikacjach Windows Forms (1141)
Dodatek A Słowa kluczowe w języku C++ (1181)
Dodatek B Kody ASCII (1183)
Skorowidz (1189)
Helion - inne książki
-
Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Visual C++ 2005. Od podstaw Ivor Horton (11) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(5)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie