GameMaker Programming By Example. Master the development of 2D games by learning to use the powerful GameMaker Language and tools provided by the GameMaker: Studio workspace and engine! Brian Christian, Steven Isaacs


- Autorzy:
- Brian Christian, Steven Isaacs
- Wydawnictwo:
- Packt Publishing
- Ocena:
- Stron:
- 212
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
GameMaker Programming By Example. Master the development of 2D games by learning to use the powerful GameMaker Language and tools provided by the GameMaker: Studio workspace and engine!
We continue on to showcase its more advanced features via six different example projects. The first example game demonstrates platforming with file I/O, followed by animation, views, and multiplayer networking. The next game illustrates AI and particle systems, while the final one will get you started with the built-in Box2D physics engine. By the end of this book, you have mastered lots of powerful techniques that can be utilized in various 2D games.
Wybrane bestsellery
Packt Publishing - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: GameMaker Programming By Example. Master the development of 2D games by learning to use the powerful GameMaker Language and tools provided by the GameMaker: Studio workspace and engine! Brian Christian, Steven Isaacs (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię.