Dane grafowe w praktyce. Jak technologie grafowe ułatwiają rozwiązywanie złożonych problemów
- Autorzy:
- Denise Gosnell, Matthias Broecheler
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 1.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 344
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Dane grafowe w praktyce. Jak technologie grafowe ułatwiają rozwiązywanie złożonych problemów
Komputer do pracy potrzebuje liczb i danych. Człowiek chętniej wysnuwa wnioski i wyodrębnia kontekst na podstawie relacji. Te dwa sposoby myślenia są tak odmienne, że komputery do niedawna z trudem wykonywały zadania związane z operowaniem na relacjach. Obecnie może się to zmienić dzięki grafom. Technologie grafowe łączą ludzkie postrzeganie świata i liniową pamięć komputerów. Ich wdrożenie na szerszą skalę będzie stanowić przełom i pozwoli osiągnąć nieznany dziś poziom. Ale najpierw trzeba nauczyć się stosować myślenie grafowe w rozwiązywaniu problemów technicznych.
Dzięki tej książce opanujesz podstawy myślenia grafowego. Zapoznasz się z elementarnymi koncepcjami grafowymi: teorią grafów, schematami baz danych, systemami rozproszonymi, a także analizą danych. Dowiesz się również, jak wyglądają typowe wzorce wykorzystania danych grafowych w aplikacjach produkcyjnych. Poznasz sposób, w jaki można te wzorce stosować w praktyce. Pokazano tu, jak używać technik programowania funkcyjnego oraz systemów rozproszonych do tworzenia zapytań i analizowania danych grafowych. Opisano też podstawowe podejścia do proceduralnego przechodzenia przez dane grafowe i ich wykorzystanie za pomocą narzędzi grafowych.
W książce:
- nowy paradygmat rozwiązywania problemów: dane grafowe
- wzorce wykorzystania danych grafowych
- przykładowa architektura aplikacji w technologiach relacyjnych i grafowych
- technologie grafowe a przewidywanie preferencji i zaufania użytkowników
- filtrowanie kolaboratywne i jego zastosowanie
Grafy: przełomowa koncepcja w analizie danych!
Wybrane bestsellery
-
Graph data closes the gap between the way humans and computers view the world. While computers rely on static rows and columns of data, people navigate and reason about life through relationships. This practical guide demonstrates how graph data brings these two approaches together. By working wi...
The Practitioner's Guide to Graph Data. Applying Graph Thinking and Graph Technologies to Solve Complex Problems The Practitioner's Guide to Graph Data. Applying Graph Thinking and Graph Technologies to Solve Complex Problems
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)111.30 zł
159.00 zł(-30%) -
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Doc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwin...
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
67.00 zł(-69%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie b...
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do kryptografii i bibliotek kryptograficznych Pythona. Omówiono tu podstawowe koncepcje z tej dziedziny, najważniejsze algorytmy i niezbędny zakres podstaw matematycznych: liczby pierwsze, teorię grup czy generatory liczb pseudolosowych. Wyjaśniono, czym ...
Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.90 zł
77.00 zł(-30%)
O autorach książki
2 Denise Gosnell, Matthias BroechelerDr Denise Koessler Gosnell bada i wdraża dane grafowe. Obecnie jest dyrektorką do spraw danych w DataStax, wcześniej zajmowała się łańcuchami bloków, uczeniem maszynowym i analizą wykresów. Opatentowała wiele zastosowań grafów i algorytmów grafowych.
Dr Matthias Broecheler pełni funkcję dyrektora technicznego w DataStax. Jest ekspertem w zakresie grafowych baz danych, relacyjnego uczenia maszynowego i analizy dużych zbiorów danych, a także twórcą bazy danych Titan.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Practitioner's Guide to Graph Data: Applying Graph Thinking and Graph Technologies to Solve Complex Problems 1st Edition
- Tłumaczenie:
- Joanna Zatorska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7460-7, 9788328374607
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-05-31
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7468-3, 9788328374683
- Data wydania ebooka:
-
2021-05-31
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 140310
- Rozmiar pliku Pdf:
- 11.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 14.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 26.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Bazy danych » Inne
Big Data » Analiza danych
- Serie wydawnicze: O'Reilly
Spis treści książki
- Dlaczego teraz? Kontekst technologii bazodanowych 16
- Okres od lat 60. do lat 80. XX wieku - dane hierarchiczne 17
- Okres od lat 80. XX wieku do pierwszej dekady XXI wieku - encja-relacja 18
- Od początku XXI wieku do lat 20. XXI wieku - NoSQL 19
- Lata 20. XXI wieku do ? - grafy 20
- Czym jest myślenie grafowe? 22
- Złożone problemy i złożone systemy 22
- Problemy złożone w biznesie 23
- Podejmowanie decyzji o technologii rozwiązywania złożonych problemów 25
- Twoje dane są grafem. Co teraz? 28
- Spojrzenie z szerszej perspektywy 31
- Ruszamy na wyprawę z myśleniem grafowym 32
- Przegląd rozdziału: tłumaczenie koncepcji relacyjnych na terminologię grafów 33
- Relacyjne kontra grafowe - na czym polega różnica? 34
- Dane potrzebne w przykładzie 35
- Modelowanie danych relacyjnych 36
- Encje i atrybuty 37
- Tworzenie diagramu ERD 37
- Koncepcje związane z danymi grafowymi 38
- Podstawowe elementy grafu 39
- Przyleganie 40
- Sąsiedztwa 40
- Odległość 40
- Stopień 41
- Język Graph Schema Language 43
- Etykiety wierzchołków i krawędzi 43
- Właściwości 44
- Kierunek krawędzi 45
- Odwołujące się do siebie etykiety krawędzi 47
- Mnogość grafu 48
- Pełny przykładowy model grafu 50
- Relacyjne kontra grafowe: decyzje do rozważenia 51
- Modelowanie danych 51
- Zrozumienie danych grafowych 52
- Mieszanie projektu bazy danych z celem aplikacji 52
- Podsumowanie 53
- Przegląd rozdziału: relacyjne kontra grafowe 56
- Podstawowy przypadek użycia dla danych grafowych - C360 56
- Dlaczego firmy przejmują się projektem C360? 57
- Implementowanie aplikacji C360 w systemie relacyjnym 58
- Modele danych 59
- Implementacja relacyjna 61
- Przykładowe zapytania dla aplikacji C360 65
- Implementacja aplikacji C360 w systemie grafowym 68
- Modele danych 68
- Implementacja grafowa 69
- Przykładowe zapytania C360 76
- Relacyjne kontra grafowe - jak wybrać? 80
- Relacyjne kontra grafowe - modelowanie danych 80
- Relacyjne kontra grafowe - reprezentowanie relacji 80
- Relacyjne kontra grafowe - języki zapytań 81
- Relacyjne kontra grafowe - najważniejsze aspekty 82
- Podsumowanie 82
- Dlaczego nie relacyjne? 83
- Wybór technologii dla aplikacji C360 83
- Przegląd rozdziału - tworzenie bardziej realistycznej aplikacji Customer 360 85
- Zasady modelowania danych grafowych 86
- Czy to powinien być wierzchołek, czy krawędź? 87
- Zgubiłeś się? Wskażemy Ci właściwy kierunek 89
- Graf nie ma nazwy - typowe błędy w nazewnictwie 92
- Gotowy model grafu w środowisku roboczym 94
- Zanim zaczniemy budować 96
- Nasze przemyślenia o znaczeniu danych, zapytań i użytkownika końcowego 96
- Szczegóły implementacji eksploracji sąsiedztw w środowisku roboczym 97
- Generowanie większej ilości danych dla rozszerzonego przykładu 98
- Podstawowa nawigacja w języku Gremlin 99
- Zaawansowane aspekty Gremlina - formatowanie wyników zapytania 106
- Formatowanie wyników zapytania za pomocą kroków project(), fold() i unfold() 107
- Usuwanie danych z wyników za pomocą wzorca where(neq()) 110
- Planowanie złożonych wyników za pomocą kroku coalesce() 111
- Przejście ze środowiska roboczego do produkcyjnego 114
- Przegląd rozdziału - rozproszone dane grafowe w środowisku Apache Cassandra 116
- Praca z danymi grafowymi w środowisku Apache Cassandra 117
- Najważniejsze zagadnienie dotyczące modelowania danych - klucze główne 117
- Klucze partycji i lokalizacja danych w środowisku rozproszonym 119
- Opis krawędzi, część 1. Krawędzie na liście sąsiedztwa 123
- Zrozumienie krawędzi, część 2. Kolumny klastrów 125
- Zrozumienie krawędzi, część 3. Perspektywy zmaterializowane dla przejścia przez graf 129
- Zaawansowane modelowanie danych grafowych 131
- Znajdowanie indeksów za pomocą inteligentnego systemu rekomendacji indeksów 135
- Szczegóły implementacji produkcyjnej 136
- Perspektywy zmaterializowane i dodawanie czasu do krawędzi 136
- Gotowy schemat produkcyjny aplikacji C360 138
- Wczytywanie dużej ilości danych grafowych 139
- Uzupełnianie zapytań w Gremlinie z wykorzystaniem czasu na krawędziach 142
- Przejście do bardziej złożonych, rozproszonych problemów grafowych 144
- 10 pierwszych wskazówek dotyczących przejścia od środowiska roboczego do produkcyjnego 144
- Przegląd rozdziału - nawigowanie przez drzewa, dane hierarchiczne i cykle 147
- Hierarchie i dane zagnieżdżone - trzy przykłady 148
- Hierarchiczne dane w zestawieniu materiałów 148
- Dane hierarchiczne w systemach kontroli wersji 148
- Dane hierarchiczne w samoorganizujących się sieciach 149
- Dlaczego stosuje się technologię grafową w przypadku danych hierarchicznych? 150
- Jak się odnaleźć w lesie terminologii 150
- Drzewa, korzenie i liście 151
- Głębokość w przechodzeniu, ścieżki i cykle 152
- Zrozumienie hierarchii w danych z czujników 154
- Zrozumienie danych 154
- Model koncepcyjny z wykorzystaniem notacji GSL 160
- Implementowanie schematu 161
- Zanim utworzymy zapytania 164
- Zapytania wykorzystujące drogę od liści do korzeni w trybie roboczym 164
- Dokąd wysłał dane określony czujnik? 165
- Jaka jest droga od tego czujnika do dowolnej wieży? 168
- Z dołu do góry 172
- Przeszukiwanie od korzenia do liści w środowisku roboczym 172
- Konfiguracja zapytania: jak znaleźć wieżę, z którą połączonych jest najwięcej czujników, aby można ją było wykorzystać w przykładzie? 173
- Które czujniki są połączone bezpośrednio z wieżą Georgetown? 174
- Szukanie wszystkich czujników połączonych z wieżą Georgetown 175
- Ograniczanie głębokości w rekurencji 177
- Powrót do przeszłości 178
- Przegląd rozdziału - zrozumienie czynnika rozgałęziania i czasu na krawędziach 179
- Zrozumienie czasu w danych dotyczących czujników 180
- Ostatnie wnioski dotyczące danych serii czasowych w grafach 187
- Zrozumienie czynnika rozgałęzień w naszym przykładzie 188
- Czym jest czynnik rozgałęzień? 188
- Jak sobie poradzić z czynnikiem rozgałęzień? 190
- Schemat produkcyjny dla danych dotyczących czujników 190
- Zapytania przechodzące od liści do korzeni w środowisku produkcyjnym 192
- Dokąd i kiedy czujnik wysłał dane? 192
- Znajdź wszystkie drzewa prowadzące od czujnika do wieży z uwzględnieniem czasu 193
- Znajdź poprawne drzewo wychodzące z określonego czujnika 195
- Zaawansowane aspekty Gremlina - wzorzec where().by() 197
- Zapytania od korzeni do liści w środowisku produkcyjnym 199
- Które czujniki są bezpośrednio połączone z wieżą Georgetown według czasu? 199
- Jakie prawidłowe drogi wiodą od wieży Georgetown w dół do wszystkich czujników? 200
- Wykorzystanie zapytań w scenariuszach awarii wieży 204
- Wykorzystanie ostatnich wyników do rozwiązania złożonego problemu 208
- Dostrzeganie lasu w grupie drzew 208
- Podgląd rozdziału - ocena ilościowa zaufania w sieciach 209
- Myślenie o zaufaniu - trzy przykłady 210
- Jak bardzo ufasz temu zaproszeniu? 210
- Jak obronić historię śledczego? 211
- Jak firmy modelują dostarczanie paczek? 212
- Fundamentalne koncepcje dotyczące dróg 213
- Najkrótsze drogi 213
- Przeszukiwanie w głąb i przeszukiwanie wszerz 215
- Nauka postrzegania cech aplikacji jako różnych problemów przeszukiwania dróg 216
- Szukanie dróg w sieci zaufania 217
- Dane źródłowe 217
- Krótkie wprowadzenie do terminologii związanej z Bitcoinem 218
- Tworzenie schematu roboczego 219
- Wczytywanie danych 220
- Analiza społeczności zaufania 220
- Zrozumienie przejść w sieci zaufania Bitcoina 222
- Które adresy znajdują się w pierwszym sąsiedztwie? 222
- Które adresy znajdują się w drugim sąsiedztwie? 223
- Które adresy znajdują się tylko w drugim sąsiedztwie? 224
- Strategie wartościowania w języku zapytań Gremlin 225
- Wybór losowego adresu do użycia w przykładzie 226
- Zapytania wyszukujące najkrótsze drogi 227
- Znajdowanie dróg o ustalonej długości 227
- Znajdowanie dróg o dowolnej długości 229
- Uzupełnianie dróg wartościami zaufania 232
- Czy ufasz tej osobie? 238
- Przegląd rozdziału - zrozumienie wag, odległości i przycinania 239
- Ważone drogi i algorytmy wyszukiwania 240
- Definicja problemu najkrótszych dróg ważonych 240
- Techniki optymalizacji przeszukiwania najkrótszych dróg ważonych 241
- Normalizacja wag krawędzi dla problemów dotyczących najkrótszej drogi 244
- Normalizacja wag krawędzi 245
- Aktualizacja grafu 249
- Eksploracja znormalizowanych wag krawędzi 250
- Przemyślenia przed utworzeniem zapytań wyszukujących najkrótszą drogę ważoną 253
- Zapytania o najkrótszą drogę ważoną 254
- Tworzenie produkcyjnej wersji zapytania o najkrótszą drogę ważoną 254
- Drogi ważone i zaufanie w środowisku produkcyjnym 263
- Przegląd rozdziału - kolaboratywne filtrowanie rekomendacji filmów 265
- Przykłady systemów rekomendacji 266
- Rekomendacje w służbie zdrowia 266
- Na czym polegają rekomendacje w serwisach społecznościowych 267
- Wykorzystanie głęboko połączonych danych do tworzenia rekomendacji w handlu elektronicznym 268
- Wstęp do filtrowania kolaboratywnego 269
- Zrozumienie problemu i domeny 269
- Filtrowanie kolaboratywne danych grafowych 270
- Rekomendacje na podstawie filtrowania kolaboratywnego opartego na elemencie zastosowanego w danych grafowych 271
- Trzy różne modele tworzenia rankingu rekomendacji 272
- Dane dotyczące filmów - schemat, wczytywanie i zapytania 276
- Model danych dla rekomendacji filmów 276
- Kod schematu dla rekomendacji filmów 277
- Wczytywanie danych filmów 279
- Zapytania dotyczące sąsiedztw w danych o filmach 283
- Zapytania wykorzystujące drzewa w celu analizy danych o filmach 285
- Zapytania przeszukujące drogi w danych o filmach 287
- Filtrowanie kolaboratywne oparte na elementach w Gremlinie 289
- Model 1. Liczenie dróg w zbiorze rekomendacji 289
- Model 2. Zainspirowany NPS 290
- Model 3. Znormalizowana punktacja NPS 292
- Wybór swojej przygody - filmy i edycja problemu grafowego 294
- Przegląd rozdziału - scalanie wielu zbiorów danych w jeden graf 295
- Definiowanie innego złożonego problemu - łączenie encji 296
- Analiza złożonego problemu 297
- Analiza dwóch zbiorów danych o filmach 298
- Zbiór danych MovieLens 299
- Zbiór danych Kaggle 304
- Schemat roboczy 307
- Dopasowywanie i scalanie danych o filmach 308
- Proces dopasowywania 308
- Rozwiązywanie wyników fałszywie pozytywnych 310
- Elementy fałszywie pozytywne w zbiorze danych MovieLens 311
- Dodatkowe błędy wykryte podczas łączenia encji 311
- Ostatnia analiza procesu scalania 313
- Rola struktury grafu w scalaniu danych o filmach 313
- Przegląd rozdziału - zrozumienie krawędzi skrótowych, wstępne obliczenia i zaawansowane obcinanie 316
- Krawędzie skrótowe do ustalania rekomendacji w czasie rzeczywistym 316
- Gdzie proces roboczy się nie skaluje 317
- Obsługa problemów ze skalowaniem - krawędzie skrótowe 318
- Analiza funkcjonalności w środowisku produkcyjnym 318
- Przycinanie - różne sposoby wstępnego obliczania krawędzi skrótowych 319
- Czynniki, jakie trzeba uwzględnić podczas aktualizacji rekomendacji 321
- Obliczanie krawędzi skrótowych dla danych o filmach 322
- Podział złożonego problemu wstępnego obliczania krawędzi skrótowych 322
- Radzenie sobie ze słoniem w składzie porcelany - obliczenia masowe 326
- Schemat produkcyjny i wczytywanie danych dla rekomendacji filmów 328
- Schemat produkcyjny dla rekomendacji filmów 328
- Wczytywanie danych produkcyjnych dla rekomendacji filmów 329
- Zapytania dotyczące rekomendacji wykorzystujące krawędzie skrótowe 330
- Potwierdzenie poprawnego wczytania krawędzi 331
- Rekomendacje dla użytkownika w środowisku produkcyjnym 332
- Zrozumienie czasu odpowiedzi w środowisku produkcyjnym poprzez zliczanie partycji krawędzi 336
- Ostatnie uwagi dotyczące analizy wydajności rozproszonych zapytań grafowych 338
- Co dalej? 340
- Algorytmy grafowe 340
- Grafy rozproszone 341
- Teoria grafów 341
- Teoria sieci 342
Wstęp 9
1. Myślenie grafowe 15
2. Ewolucja od myślenia relacyjnego do grafowego 33
3. Zaczynamy. Prosta aplikacja Customer 360 55
4. Badanie sąsiedztwa w środowisku roboczym 85
5. Eksploracja sąsiedztw w środowisku produkcyjnym 115
6. Używanie drzew w środowisku roboczym 147
7. Używanie drzew w środowisku produkcyjnym 179
8. Szukanie dróg w środowisku roboczym 209
9. Znajdowanie dróg w środowisku produkcyjnym 239
10. Rekomendacje w środowisku roboczym 265
11. Proste łączenie encji w grafach 295
12. Rekomendacje w środowisku produkcyjnym 315
13. Epilog 339
Oceny i opinie klientów: Dane grafowe w praktyce. Jak technologie grafowe ułatwiają rozwiązywanie złożonych problemów Denise Gosnell, Matthias Broecheler (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
Piotr,
Data dodania: 2021-11-27 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem