C. Rusz głową!
- Autorzy:
- David Griffiths, Dawn Griffiths
- Promocja Przejdź
Opis książki: C. Rusz głową!
W obecnych czasach triumfy święcą platforma .NET, Java oraz HTML5 i JavaScript. Mogłoby się wydawać, że język C i inne podobne języki odeszły w niepamięć. Nic bardziej mylnego! W dalszym ciągu są one niezastąpione w wielu dziedzinach. Znajdują zastosowanie wszędzie tam, gdzie wymagana jest pełna kontrola nad sprzętem oraz gwarancja czasu wykonania powierzonych zadań. Dlatego specjaliści znający ten język wciąż są poszukiwani na rynku pracy.
Dzięki tej książce możesz dołączyć do ich grona! Kolejne wydanie z serii "Rusz głową" to gwarancja sukcesu. Zastosowanie nowatorskich technik nauki pozwala na błyskawiczne przyswojenie wiedzy. W trakcie lektury poznasz składnię języka C, dostępne typy zmiennych, sposoby zarządzania pamięcią oraz zasady tworzenia przejrzystego kodu. Ponadto nauczysz się biegle obsługiwać kompilator, korzystać z plików nagłówkowych oraz przesyłać komunikaty między procesami. Dzięki licznym ćwiczeniom bez problemu utrwalisz zdobytą wiedzę. Książka ta jest wprost genialną pozycją dla wszystkich osób chcących wkroczyć w świat języka C. Przyda się również studentom na zajęciach z programowania. Warto ją mieć!
Zainwestuj czas w naukę C i poznaj:
- składnię języka
- sposoby zarządzania pamięcią
- metody komunikacji z siecią
- możliwości kompilatora
Poznaj język C - ta wiedza zaprocentuje!
Wybrane bestsellery
-
Mimo że C - stworzony przez pracownika Laboratoriów Bella Dennisa Ritchiego - liczy sobie pół wieku, wciąż pozostaje niezwykle popularnym proceduralnym językiem ogólnego zastosowania. To dzięki niemu powstają elementy systemów operacyjnych i programów użytkowych. Tymczasem za sprawą Międzynarodow...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
76.16 zł
119.00 zł(-36%) -
Dzięki tej książce zdobędziesz kompletną wiedzę na temat języka C. Poznasz wszystkie dostępne typy, operatory i wyrażenia. Nauczysz się sterować wykonywaniem programu oraz wykorzystywać funkcje. Ponadto dogłębnie poznasz coś, co sprawia początkującym programistom najwięcej problemów - wskaźniki. ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
46.97 zł
77.00 zł(-39%) -
Ta książka stanowi przystępne wprowadzenie do tworzenia w języku C profesjonalnego kodu wysokiej jakości. Jest adresowana do każdego, kto chce szybko opanować umiejętność pisania poprawnego, przenośnego i bezpiecznego kodu. Ułatwia również zrozumienie kluczowych zagadnień związanych z programowan...
Efektywny C. Wprowadzenie do profesjonalnego programowania Efektywny C. Wprowadzenie do profesjonalnego programowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.47 zł
69.00 zł(-37%) -
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.88 zł
69.00 zł(-48%) -
W trakcie lektury tej wyjątkowej książki poznasz najlepsze techniki pracy z tym duetem. Zaznajomisz się z możliwościami Javy EE oraz przekonasz się, jak bardzo NetBeans może ułatwić Ci pracę. Na wstępie dowiesz się, jak zainstalować, dostosować do własnych potrzeb oraz przygotować do pracy środow...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.50 zł
59.00 zł(-50%) -
Książka "UML 2.0. Wprowadzenie" w praktyczny sposób przedstawia techniki modelowania systemów informatycznych za pomocą języka UML 2.0.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
18.50 zł
37.00 zł(-50%) -
Kompletny podręcznik dla użytkowników tego języka. Dzięki tej książce poznasz podstawy modelowania w UML-u.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
17.00 zł
34.00 zł(-50%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą stać się ekspertami języka C. Przedstawia zasady pracy z dyrektywami preprocesora, makrami, kompilacją warunkową i ze wskaźnikami. Omawia ważne aspekty projektowania algorytmów, funkcji i struktur. Sporo miejsca poświęcono tu kwestii uzyskiwan...
Ekstremalny kod w języku C. Współbieżność i programowanie zorientowane obiektowo Ekstremalny kod w języku C. Współbieżność i programowanie zorientowane obiektowo
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)79.98 zł
129.00 zł(-38%) -
Tablice informatyczne. C++" zawierają zestawienie najpotrzebniejszych informacji dotyczących języka C++. Każdy programista doceni je, gdy podczas pracy nie będzie miał czasu na wertowanie kilkunastu książek.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
6.45 zł
12.90 zł(-50%)
O autorach książki
2 David Griffiths, Dawn GriffithsDavid Griffiths jest trenerem Agile, programistą i pracownikiem warsztatu. W wieku 15 lat napisał implementację języka LOGO. Napisał kilka innych książek z serii Rusz głową!. Jego ulubione hobby to spędzanie czasu z ukochaną żoną Dawn.
Dawn Griffiths jest znakomitą i bardzo doświadczoną programistką oraz autorką wielu książek z serii Rusz głową!. Wraz z mężem Davidem opracowała także animowany kurs wideo The Agile Sketchpad, stanowiący próbę uczenia kluczowych pojęć i technik w sposób zapewniający aktywną pracę mózgu i utrzymanie zaangażowania. Jej pasje to tai chi, bieganie i gotowanie.
David Griffiths, Dawn Griffiths - pozostałe książki
-
Dzięki tej książce błyskawicznie uzyskasz odpowiedzi na nurtujące programistów pytania o walidację danych w formularzach, testowanie kodu czy powiązanie kodu aplikacji z kodem serwerowym. Dowiesz się również, jak zapewnić sobie możliwość wielokrotnego wykorzystywania kodu i implementacji złożonyc...(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
What will you learn from this book?If you have an idea for a killer Android app, this fully revised and updated edition will get you up and running in a jiffy. You'll go beyond syntax and how-to manuals and learn how to think like a great Android developer. This hands-on book teaches you everythi...(254.15 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
React helps you create and work on an app in just a few minutes. But learning how to put all the pieces together is hard. How do you validate a form? Or implement a complex multistep user action without writing messy code? How do you test your code? Make it reusable? Wire it to a backend? Keep it...(194.65 zł najniższa cena z 30 dni)
194.65 zł
229.00 zł(-15%) -
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki niej nauczysz się myśleć jak najlepsi programiści i niepostrzeżenie zaczniesz tworzyć wydajny kod w Kotl...(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.18 zł
89.00 zł(-38%) -
What will you learn from this book?Head First Kotlin is a complete introduction to coding in Kotlin. This hands-on book helps you learn the Kotlin language with a unique method that goes beyond syntax and how-to manuals and teaches you how to think like a great Kotlin developer. You’ll lear...(228.65 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł(-15%) -
Sięgnij po ten nietypowy podręcznik! Możesz uznać jego formę i sposób przekazywania treści za dziwny, ale prędko przekonasz się, że jest wyjątkowo skuteczny. Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie techniki programowania dla Androida. A to wszystko dzięki nowatorskiemu podejściu a...
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II
(71.40 zł najniższa cena z 30 dni)72.59 zł
119.00 zł(-39%) -
Książka, którą trzymasz w rękach, to podręcznik niezwykły, gdyż uwzględnia specyfikę funkcjonowania ludzkiego mózgu i sposób, w jaki najszybciej się uczy. Dzięki nowatorskiemu podejściu autorów nauka pisania aplikacji nie jest nudna: niepostrzeżenie będziesz nabierał coraz większej wprawy. Już w ...(49.50 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Najważniejsze zagadnienia zostały tu zilustrowane za pomocą — nierzadko zabawnych — przykładów z życia codziennego, takich jak analiza statystyk sportowych, wyników gier hazardowych czy testów nowych leków. Dzięki tej książce dowiesz się m.in., jak wybrać optymalny wykres do wizualiza...(34.50 zł najniższa cena z 30 dni)
34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Książkę Head First Ruby on Rails. Edycja polska napisano w oparciu o najnowsze, skuteczne techniki ułatwiające zrozumienie i przyswajanie wiedzy. Dzięki temu szybko i bez trudności nauczysz się tworzyć interaktywne aplikacje internetowe za pomocą tej platformy. Dowiesz się, na czym polega współpr...(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Ever wished you could learn C from a book? Head First C provides a complete learning experience for C and structured imperative programming. With a unique method that goes beyond syntax and how-to manuals, this guide not only teaches you the language, it helps you understand how to be a great pro...(160.65 zł najniższa cena z 30 dni)
169.15 zł
199.00 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Head First C
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5232-7, 9788324652327
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-06-17
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5235-8, 9788324652358
- Data wydania ebooka:
-
2013-06-25
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x230
- Numer z katalogu:
- 13284
- Rozmiar pliku Pdf:
- 21.1MB
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C - Programowanie
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową!
Spis treści książki
- Dla kogo jest przeznaczona ta książka? (xxviii)
- Wiemy, co sobie myślisz (xxix)
- Metapoznanie (xxxi)
- Zmuś swój mózg do posłuszeństwa (xxxiii)
- Przeczytaj to (xxxiv)
- Zespół recenzentów technicznych (xxxvi)
- Podziękowania (xxxvii)
- C to język do pisania małych, szybkich programów (2)
- Ale jak wygląda skompilowany program napisany w C? (5)
- A jak można uruchomić program? (9)
- Dwa rodzaje poleceń (14)
- Oto kod, jakim aktualnie dysponujemy (15)
- Liczenie kart? W języku C? (17)
- Wartości logiczne to nie tylko sprawdzanie równości (18)
- Jak aktualnie wygląda nasz kod? (25)
- Pociąg do Switcherado (26)
- Czasami jeden raz nie wystarcza... (29)
- Pętle często mają taką samą strukturę... (30)
- Instrukcji break używamy, by wydostać się z pętli... (31)
- Twój niezbędnik C (40)
- Kod C zawiera wskaźniki (42)
- Grzebiemy w pamięci (43)
- Stawiamy żagle ze wskaźnikami (44)
- Spróbujmy przekazać wskaźnik do zmiennej (47)
- Stosowanie wskaźników (48)
- Jak przekazać łańcuch znaków do funkcji? (53)
- Zmienne tablicowe są jak wskaźniki... (54)
- Co myśli komputer, wykonując nasz kod? (55)
- Jednak zmienne tablicowe nie są tak do końca wskaźnikami (59)
- Dlaczego tablice naprawdę zaczynają się od 0? (61)
- Dlaczego wskaźniki mają typ? (62)
- Stosowanie wskaźników do wprowadzania danych (65)
- Używając funkcji scanf(), uważaj! (66)
- Alternatywą dla scanf() jest fgets() (67)
- Literały łańcuchowe nie mogą być nigdy modyfikowane (72)
- Jeśli chcesz zmienić łańcuch - skopiuj go (74)
- Ściąga z pamięci (80)
- Twój niezbędnik C (81)
- Desperacko poszukuję Franka (84)
- Utwórz tablicę tablic (85)
- Odnajdywanie łańcucha zawierającego określony tekst (86)
- Stosowanie funkcji strstr() (89)
- Czas na przegląd kodu (94)
- Tablica tablic czy tablica wskaźników? (98)
- Twój niezbędnik C (99)
- Małe programy narzędziowe mogą rozwiązywać wielkie problemy (102)
- Oto sposób wykorzystania programu (106)
- Ale my nie używamy plików... (107)
- Możesz skorzystać z przekierowania (108)
- Przedstawiamy standardowy strumień błędów (118)
- Domyślnie strumień błędów jest wyświetlany na ekranie (119)
- fprintf() zapisuje dane w strumieniu (120)
- Zaktualizujmy kod, by korzystał z funkcji fprintf() (121)
- Niewielkie programy narzędziowe są elastyczne (126)
- Nie zmieniaj programu geo2json (127)
- Różne zadania wymagają różnych narzędzi (128)
- Połącz wejście i wyjście przy użyciu potoku (129)
- Program narzędziowy bermuda (130)
- A jeśli chcemy przekazywać wyniki do więcej niż jednego pliku? (135)
- Stwórz swoje własne strumienie danych (136)
- Nieco więcej o funkcji main() (139)
- Niech biblioteka wykona pracę za nas (147)
- Twój niezbędnik C (154)
- Krótki przewodnik po typach danych (160)
- Nie umieszczaj czegoś dużego w czymś małym (161)
- Użyj rzutowania, by zapisać wartość zmiennoprzecinkową w zmiennej całkowitej (162)
- O nie... to bezrobotni aktorzy... (166)
- Zobaczmy, co się stało z kodem (167)
- Kompilatory nie lubią niespodzianek (169)
- Oddziel deklaracje od definicji (171)
- Tworzenie pierwszego pliku nagłówkowego (172)
- Jeśli oprogramowałeś często używane operacje... (180)
- Możesz rozdzielić kod, umieszczając go w osobnych plikach (181)
- Za kulisami kompilacji (182)
- Współdzielony kod trzeba umieścić w osobnym pliku źródłowym (184)
- To nie jest kosmiczna technologia... a może jest? (187)
- Nie rekompiluj każdego pliku (188)
- Najpierw skompiluj źródła do plików obiektowych (189)
- Ciągłe śledzenie zmian w plikach jest trudne (194)
- Zautomatyzuj kompilacje, używając narzędzia make (196)
- Jak działa make (197)
- Przekaż informacje o kodzie, używając pliku makefile (198)
- Startujemy! (203)
- Twój niezbędnik C (204)
- Czasami musisz rozdawać wiele danych (216)
- Rozmowa trójstronna (217)
- Twórz swoje własne strukturalne typy danych przy użyciu struct (218)
- Po prostu daj im rybkę (219)
- Odczytuj pola struktur, używając operatora "." (220)
- Czy można umieścić jedną strukturę wewnątrz drugiej? (225)
- Jak zaktualizować zawartość struktury? (234)
- Ten kod klonuje żółwie (236)
- Potrzebny będzie wskaźnik na strukturę (237)
- (*t).age kontra *t.age (238)
- Czasami rzeczy podobnego typu wymagają danych różnych typów (244)
- Unie pozwalają używać bloku pamięci na różne sposoby (245)
- Jak stosować unie? (246)
- Zmienna typu enum przechowuje symbol (253)
- Czasami potrzebujemy kontroli na poziomie bitów (259)
- Pola bitowe zawierają dowolną liczbę bitów (260)
- Twój niezbędnik C (264)
- Czy potrzebujesz elastycznego sposobu przechowywania danych? (266)
- Listy połączone przypominają łańcuchy danych (267)
- Listy połączone pozwalają na dodawanie elementów (268)
- Tworzenie struktur rekurencyjnych (269)
- Tworzenie wysp w języku C... (270)
- Wstawianie elementów pośrodku listy (271)
- Pamięć dynamiczną rezerwuj na stercie (276)
- Zwróć pamięć, kiedy nie będzie już potrzebna (277)
- Proś o pamięć, wywołując malloc()... (278)
- Popraw kod, używając funkcji strdup() (284)
- Zwalniaj pamięć, gdy jej nie potrzebujesz (288)
- Przegląd systemu SPIES (298)
- Detektywi oprogramowania: stosowanie valgrind (300)
- Skorzystaj z programu valgrind kilkakrotnie, by zebrać więcej dowodów (301)
- Przeanalizuj dowody (302)
- Sprawdzenie poprawek (305)
- Twój niezbędnik C (307)
- Szukając Pana Doskonałego... (310)
- Przekaż kod do funkcji (314)
- Musisz przekazać funkcji find() nazwę funkcji testującej (315)
- Każda nazwa funkcji jest wskaźnikiem do tej funkcji... (316)
- ...ale nie ma żadnego typu danych reprezentującego funkcję (317)
- Jak utworzyć wskaźnik do funkcji (318)
- Posortuj to, używając standardowej biblioteki C (323)
- Użyj wskaźnika do funkcji, by określić porządek sortowania (324)
- Automatyzacja generowania listów do Jana (332)
- Stwórz tablicę wskaźników do funkcji (336)
- Zapewnij swoim funkcjom elastyyyyyczność (341)
- Twój niezbędnik C (348)
- Kod, który możesz zabrać do banku (350)
- Nawiasy kątowe dołączają standardowe pliki nagłówkowe (352)
- A co zrobić, jeśli będziesz chciał współużytkować jakiś kod? (353)
- Współużytkowanie plików nagłówkowych (354)
- Współużytkowanie plików .o poprzez określanie pełnej ścieżki dostępu (355)
- Archiwum zawiera pliki .o (356)
- Utwórz archiwum, używając polecenia ar... (357)
- I w końcu kompiluj inne programy (358)
- Siłownia Rusz Głową wchodzi na scenę globalną (363)
- Obliczanie spalonych kalorii (364)
- Ale zagadnienie jest nieco bardziej skomplikowane... (367)
- Programy składają się z wielu fragmentów... (368)
- Łączenie dynamiczne następuje podczas działania programu (370)
- Czy pliki .a można łączyć podczas działania programu? (371)
- Najpierw utwórz plik obiektowy (372)
- Nazewnictwo bibliotek dynamicznych zależy od platformy systemowej (373)
- Twój niezbędnik C (385)
- Wywołania systemowe są Twoją gorącą linią z systemem operacyjnym (396)
- Wtem ktoś włamał się do systemu... (400)
- Bezpieczeństwo nie jest jedynym problemem (401)
- Funkcja exec() zapewnia większą kontrolę (402)
- Istnieje wiele funkcji exec() (403)
- Funkcje z tablicą argumentów: execv(), execvp() oraz execve() (404)
- Przekazywanie zmiennych środowiskowych (405)
- Większość wywołań systemowych zawodzi w taki sam sposób (406)
- Czytaj doniesienia, używając RSS (414)
- exec() jest końcem rodu naszego programu (418)
- Uruchamianie procesu potomnego przy użyciu funkcji fork() i exec() (419)
- Twój niezbędnik C (425)
- Przekierowania strumieni wejściowych (428)
- Zajrzyjmy do wnętrza standardowego procesu (429)
- Przekierowanie zastępuje deskryptor (430)
- Funkcja fileno() zwraca deskryptor (431)
- Czasami trzeba poczekać... (436)
- Bądź w kontakcie ze swymi potomkami (440)
- Połącz swoje procesy potokami (441)
- Studium przypadku: otwieranie doniesień w przeglądarce (442)
- W procesie potomnym (443)
- W procesie rodzicielskim (443)
- Otwieranie strony w przeglądarce (444)
- Śmierć procesu (449)
- Przechwytywanie sygnałów i wykonywanie własnego kodu (450)
- Struktury sigaction są rejestrowane przy użyciu funkcji sigaction() (451)
- Modyfikacja kodu i wykorzystanie procedury obsługi sygnałów (452)
- Używaj polecenia kill, by wysyłać sygnały (455)
- Wysyłanie do procesu sygnału pobudki (456)
- Twój niezbędnik C (464)
- Internetowy serwer puk-puk (466)
- Prezentacja serwera puk-puk (467)
- PNAR - jak serwery komunikują się z internetem (468)
- Gniazdo nie jest typowym strumieniem danych (470)
- Czasami serwer nie uruchamia się prawidłowo (474)
- Dlaczego mama zawsze powtarzała Ci, byś sprawdzał błędy (475)
- Odczyt danych przesyłanych przez klienta (476)
- Serwer może rozmawiać tylko z jednym klientem naraz (483)
- Możesz użyć fork(), by obsłużyć oba klienty jednocześnie (484)
- Pisanie klienta WWW (488)
- To zadanie klienta (489)
- Utwórz gniazdo dla adresu IP (490)
- Funkcja getaddrinfo() pobiera adresy domen (491)
- Twój niezbędnik C (498)
- Zadania są sekwencyjne... lub nie... (500)
- ...a procesy nie zawsze są właściwą odpowiedzią (501)
- Proste procesy robią po jednej rzeczy naraz (502)
- Zatrudnij dodatkowych pracowników: skorzystaj z wątków (503)
- Jak się tworzy wątki? (504)
- Utwórz wątki, używając funkcji pthread_create() (505)
- Ten kod nie jest wielobieżny (510)
- Potrzeba Ci sygnalizacji świetlnej (511)
- Użyj muteksu jako sygnalizacji świetlnej (512)
- Twój niezbędnik C (519)
- 1. Operatory (538)
- 2. Dyrektywy preprocesora (540)
- 3. Słowo kluczowe static (541)
- 4. Jak duże to jest? (542)
- 5. Automatyczne testowanie (543)
- 6. Więcej o gcc (544)
- 7. Więcej o programie make (546)
- 8. Narzędzia programistyczne (548)
- 9. Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika (549)
- 10. Materiały (550)
Wprowadzenie
1. Zaczynamy poznawać C
2. Pamięć i wskaźniki
2,5. Łańcuchy znaków
3. Tworzenie małych programów narzędziowych
4. Stosowanie wielu plików źródłowych
Laboratorium C. 1. Arduino
5. Struktury, unie i pola bitowe
6. Struktury danych i pamięć dynamiczna
7. Zaawansowane funkcje
8. Biblioteki statyczne i dynamiczne
Laboratorium C. 2. OpenCV
9. Procesy i wywołania systemowe
10. Komunikacja pomiędzy procesami
11. Gniazda i komunikacja sieciowa
12. Wątki
Laboratorium C. 3. Blasteroidy
A Pozostałości
B Zagadnienia programowania w C
Skorowidz (573)
Oceny i opinie klientów: C. Rusz głową! David Griffiths, Dawn Griffiths (7)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(3)
(1)
(1)
(0)
(0)
Data dodania: 2021-11-16 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-04-12 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-06-01 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jacek Kluch, uczeń
Data dodania: 2014-01-16 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-11-09 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
informatyk
Data dodania: 2014-10-06 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maciej,
Data dodania: 2019-10-08 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii