Kotlin. Rusz głową! Dawn Griffiths, David Griffiths
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autorzy:
- Dawn Griffiths, David Griffiths
- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 472
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępny format:
-
PDF
Czytaj fragment
Opis
książki
:
Kotlin. Rusz głową!
Kariera Kotlina nabrała rozpędu, gdy w 2017 roku na konferencji Google ogłoszono go jednym z oficjalnie wspieranych języków programowania aplikacji dla Androida. Jest lubiany za zwartą składnię, elastyczność i ścisłą integrację z kodem Javy. Oczywiście odpowiada też kryteriom nowoczesnego i innowacyjnego języka programowania. Jest bardzo dobrym wyborem dla każdego, kto chce się stać profesjonalnym programistą, ale też osoby programujące hobbystycznie będą zadowolone z jego możliwości. Problemów z tym idealnym językiem programowania jest niewiele: trzeba poznać Kotlina, zrozumieć kilka niuansów i nauczyć się kodowania...
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki niej nauczysz się myśleć jak najlepsi programiści i niepostrzeżenie zaczniesz tworzyć wydajny kod w Kotlinie. Autorzy zastosowali najlepsze osiągnięcia psychologii, neurologii i innych nauk o uczeniu się, stąd niecodzienny wygląd i struktura książki. W efekcie zamiast klasycznego podręcznika otrzymujesz polisensoryczne doświadczenie poznawcze zaprojektowane tak, aby już wkrótce Kotlin stał się pewnym, niezawodnym narzędziem w Twoich rękach!
W tej książce między innymi:
- solidne podstawy tworzenia kodu i pisanie pierwszych projektów
- typy sparametryzowane w Kotlinie
- praca na obiektach: dziedziczenie, klasy, kolekcje
- funkcje wyższego rzędu i wyrażenia lambda
- współbieżność wykonywania kodu i najciekawsze rozszerzenia
Kotlin: oto radość z pisania kodu!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(54,50 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł (-40%) -
Promocja
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Promocja
Java to nowoczesny, współbieżny, obiektowy język programowania, który zdobył uznanie tysięcy programistów na całym świecie. Ogromne możliwości, niezależność od platformy, niezawodność i bezpieczeństwo, a także łatwość tworzenia i przejrzystość kodu powodują, że Java od lat cieszy się niesłabnącą popularnością, na programistów posługujących się tym językiem zaś czekają setki atrakcyjnych ofert pracy. Java znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i branżach, co sprawia, że opracowane za jej pomocą programy można spotkać niemal wszędzie - wiele popularnych aplikacji sieciowych i mobilnych zostało napisanych właśnie w Javie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.18 zł
44.90 zł (-35%) -
Promocja
To kolejne, uzupełnione i zaktualizowane wydanie przewodnika po frameworku Spring. Książka jest napisana w zwięzłym, przejrzystym i jasnym stylu, dzięki czemu szybko zrozumiesz zasady pracy ze Springiem i zbudujesz nowoczesną aplikację internetową współpracującą z bazą danych. Pokazano tu techniki programowania reaktywnego, pisania mikrousług, wykrywania usług, wyjaśniono również pracę z API RESTful i zasady wdrażania aplikacji. Nauczysz się też stosować najlepsze praktyki programowania w Springu. Książka jest znakomitą pomocą dla programistów Javy, którzy dopiero zaczynają pracę z tym frameworkiem, a także dla tych, którzy chcą opanować nowe rozwiązania oferowane przez kolejne wersje ekosystemu Springa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo działa i może być łatwo zrozumiany przez innych programistów, nie wystarczy — należy zbudować program w taki sposób, aby można było go łatwo modyfikować. Jako że Java stała się obszerną i złożoną platformą, konieczne stało się uaktualnienie najlepszych praktyk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%)
O autorach książki
Dawn Griffiths jest znakomitą i bardzo doświadczoną programistką oraz autorką wielu książek z serii Rusz głową!. Wraz z mężem Davidem opracowała także animowany kurs wideo The Agile Sketchpad, stanowiący próbę uczenia kluczowych pojęć i technik w sposób zapewniający aktywną pracę mózgu i utrzymanie zaangażowania. Jej pasje to tai chi, bieganie i gotowanie.
David Griffiths jest trenerem Agile, programistą i pracownikiem warsztatu. W wieku 15 lat napisał implementację języka LOGO. Napisał kilka innych książek z serii Rusz głową!. Jego ulubione hobby to spędzanie czasu z ukochaną żoną Dawn.
Dawn Griffiths, David Griffiths - pozostałe książki
-
Promocja
Filled with tips, tricks, and techniques, this easy-to-use book is the perfect resource for intermediate to advanced users of Excel. You'll find complete recipes for more than a dozen topics covering formulas, PivotTables, charts, Power Query, and more. Each recipe poses a particular problem and outlines a solution that you can put to use right awa- ePub + Mobi pkt
(211,65 zł najniższa cena z 30 dni)
211.65 zł
249.00 zł (-15%) -
Promocja
Dzięki tej książce błyskawicznie uzyskasz odpowiedzi na nurtujące programistów pytania o walidację danych w formularzach, testowanie kodu czy powiązanie kodu aplikacji z kodem serwerowym. Dowiesz się również, jak zapewnić sobie możliwość wielokrotnego wykorzystywania kodu i implementacji złożonych operacji w prosty sposób. Znajdziesz tu szereg przykładowych kodów, pogrupowanych tematycznie i dobranych tak, aby ułatwić Ci rozwiązywanie problemów najczęściej pojawiających się podczas pisania aplikacji Reacta. Poszczególne próbki kodu zostały gruntownie objaśnione, dzięki czemu szybko zrozumiesz, w jaki sposób współdziałają komponenty aplikacji Reacta i jego biblioteki. A wtedy w pełni docenisz zalety tego frameworku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
What will you learn from this book?If you have an idea for a killer Android app, this fully revised and updated edition will get you up and running in a jiffy. You'll go beyond syntax and how-to manuals and learn how to think like a great Android developer. This hands-on book teaches you everything from designing user interfaces to building multi-s- ePub + Mobi pkt
(279,65 zł najniższa cena z 30 dni)
288.15 zł
339.00 zł (-15%) -
Promocja
React helps you create and work on an app in just a few minutes. But learning how to put all the pieces together is hard. How do you validate a form? Or implement a complex multistep user action without writing messy code? How do you test your code? Make it reusable? Wire it to a backend? Keep it easy to understand? The React Cookbook delivers answ- ePub + Mobi pkt
(186,15 zł najniższa cena z 30 dni)
194.65 zł
228.99 zł (-15%) -
Promocja
What will you learn from this book?Head First Kotlin is a complete introduction to coding in Kotlin. This hands-on book helps you learn the Kotlin language with a unique method that goes beyond syntax and how-to manuals and teaches you how to think like a great Kotlin developer. You’ll learn everything from language fundamentals to collections, gen- ePub + Mobi pkt
(220,15 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł (-15%) -
Promocja
Sięgnij po ten nietypowy podręcznik! Możesz uznać jego formę i sposób przekazywania treści za dziwny, ale prędko przekonasz się, że jest wyjątkowo skuteczny. Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie techniki programowania dla Androida. A to wszystko dzięki nowatorskiemu podejściu autorów, którzy uznali, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Dowiesz się, jak przygotować sobie warsztat pracy, czyli Android Studio. Od razu zaprojektujesz strukturę aplikacji i zbudujesz dobry interfejs. Będziesz swobodnie posługiwał się aktywnościami, intencjami, usługami. Poznasz narzędzia Gradle, ART i ADB, dowiesz się, jak wykorzystywać bazy danych SQLite. A potem będzie jeszcze ciekawiej...- Druk
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Książka, którą trzymasz w rękach, to podręcznik niezwykły, gdyż uwzględnia specyfikę funkcjonowania ludzkiego mózgu i sposób, w jaki najszybciej się uczy. Dzięki nowatorskiemu podejściu autorów nauka pisania aplikacji nie jest nudna: niepostrzeżenie będziesz nabierał coraz większej wprawy. Już w trakcie zapoznawania się z podstawowymi koncepcjami rozpoczniesz pracę w IDE Android Studio. Dowiesz się, jak zaprojektować strukturę aplikacji i jak zbudować idealny interfejs.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Dzięki tej książce możesz dołączyć do ich grona! Kolejne wydanie z serii „Rusz głową” to gwarancja sukcesu. Zastosowanie nowatorskich technik nauki pozwala na błyskawiczne przyswojenie wiedzy. W trakcie lektury poznasz składnię języka C, dostępne typy zmiennych, sposoby zarządzania pamięcią oraz zasady tworzenia przejrzystego kodu. Ponadto nauczysz się biegle obsługiwać kompilator, korzystać z plików nagłówkowych oraz przesyłać komunikaty między procesami. Dzięki licznym ćwiczeniom bez problemu utrwalisz zdobytą wiedzę. Książka ta jest wprost genialną pozycją dla wszystkich osób chcących wkroczyć w świat języka C. Przyda się również studentom na zajęciach z programowania. Warto ją mieć!
- Druk
Niedostępna
-
Najważniejsze zagadnienia zostały tu zilustrowane za pomocą — nierzadko zabawnych — przykładów z życia codziennego, takich jak analiza statystyk sportowych, wyników gier hazardowych czy testów nowych leków. Dzięki tej książce dowiesz się m.in., jak wybrać optymalny wykres do wizualizacji określonych danych, szybko wskazać wartości reprezentatywne dla danego zbioru danych i za pomocą rachunku prawdopodobieństwa przewidywać skutki powtarzalnych zdarzeń w długich seriach. Z łatwością nie tylko przyswoisz zawartą tu wiedzę, ale i wykorzystasz ją w codziennym życiu!
- Druk
Niedostępna
-
Książkę Head First Ruby on Rails. Edycja polska napisano w oparciu o najnowsze, skuteczne techniki ułatwiające zrozumienie i przyswajanie wiedzy. Dzięki temu szybko i bez trudności nauczysz się tworzyć interaktywne aplikacje internetowe za pomocą tej platformy. Dowiesz się, na czym polega współpraca z bazą danych, integracja z Ajaksem i XML oraz dynamiczne wykreślanie danych. Ponieważ to obrazy najlepiej przemawiają do Twojego umysłu, książka ta została bogato zilustrowana - abyś jak najszybciej poznał możliwości Rails i natychmiast zaczął wykorzystywać je w praktyce.
- Druk
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Head First - Rusz głową!
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z biblioteką React, takie jak składnia JSX, wzorce zaawansowane, wirtualny model DOM, mechanizm rekoncyliacji Reacta, a także zaawansowane techniki optymalizacji. W rzeczywistości jest to dość złożona biblioteka, jednak tutaj jej tajniki zostały wyjaśnione w wyjątkowo przystępny sposób. A to oznacza, że szybko i dogłębnie zrozumiesz mechanizmy kryjące się za działaniem Reacta, zdobędziesz umiejętności pozwalające na tworzenie intuicyjnego kodu Reacta, zrozumiesz jego niuanse i koncepcje ― i przejdziesz na zupełnie nowy poziom biegłości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej niezwykle pragmatycznej książce, przeznaczonej dla dyrektorów technicznych, praktyków uczenia maszynowego, twórców aplikacji, analityków biznesowych, inżynierów i badaczy danych, znajdziesz skuteczne techniki używania sztucznej inteligencji. Zaznajomisz się z cyklem życia projektu opartego na generatywnej AI i jej zastosowaniami, a także metodami doboru i dostrajania modeli, generowania danych wspomaganego wyszukiwaniem, uczenia przez wzmacnianie na podstawie informacji zwrotnych od człowieka, kwantyzacji, optymalizacji i wdrażania modeli. Poznasz szczegóły różnych typów modeli, między innymi dużych językowych (LLM), multimodalnych generujących obrazy (Stable Diffusion) i odpowiadających na pytania wizualne (Flamingo/IDEFICS).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka jest wyjątkowo praktycznym przewodnikiem, dzięki któremu przyswoisz ważną umiejętność skutecznego komunikowania wizji, aby uzyskiwać wsparcie dla swojego projektu, a także wkład ze strony zespołów. Dowiesz się, jak przekonująco prezentować zamierzenia i jak unikać nieporozumień, które mogą prowadzić do wzrostu kosztów, niespełnionych wymagań czy innych niż zakładane efektów pracy. Poprzez konstruktywne przykłady i wzorce poradnik uczy umiejętności niezbędnych do jasnego wyrażania swojego przekazu wobec różnych odbiorców, z którymi ma do czynienia niemal każdy programista i architekt.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Funkcjonalność oprogramowania nieustannie się poszerza, a nowoczesny kod jest coraz częściej generowany przez narzędzia oparte na sztucznej inteligencji. W tych warunkach czystość kodu staje się niezwykle ważna. Niezależnie od tego, czy pracujesz na oprogramowaniu zastrzeżonym, czy otwartym, czysty kod jest najlepszym sposobem na to, aby zachować świeżość projektów i ich gotowość do rozwoju.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,20 zł najniższa cena z 30 dni)
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
Promocja
To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Wprowadzenie obserwowalności do systemów jest wyzwaniem technicznym i kulturowym. Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz wartość obserwowalnych systemów i nauczysz się praktykować programowanie sterowane obserwowalnością. Przekonasz się, że dzięki jej wdrożeniu zespoły mogą szybko i bez obaw dostarczać kod, identyfikować wartości odstające i nietypowe zachowania, a ponadto lepiej zrozumieją doświadczenia użytkownika. Znajdziesz tu szczegółowe wyjaśnienia, co jest potrzebne do uzyskania wysokiej obserwowalności, a także szereg wskazówek, jak ulepszyć istniejące rozwiązania i pomyślnie dokonać migracji ze starszych narzędzi, takich jak wskaźniki, monitorowanie i zarządzanie dziennikami. Dowiesz się również, jaki wpływ ma obserwowalność systemu na kulturę organizacji ― i odwrotnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się holistycznego podejścia, które zdecydowanie usprawni współpracę między zespołami. Najpierw zapoznasz się z podstawowymi informacjami o przepływach pracy związanych z uczeniem maszynowym przy użyciu Apache Spark i pakietu PySpark. Nauczysz się też zarządzać cyklem życia eksperymentów dla potrzeb uczenia maszynowego za pomocą biblioteki MLflow. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak od strony technicznej wygląda korzystanie z platformy uczenia maszynowego. W książce znajdziesz również opis wzorców wdrażania, wnioskowania i monitorowania modeli w środowisku produkcyjnym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
48.69 zł
74.90 zł (-35%) -
Promocja
Internet rozwija się w niesamowitym tempie. Dawniej sieć WWW była prostsza ― projektanci łączyli kod PHP, HTML i zapytania do MySQL w jednym pliku. Z czasem urosła do miliardów stron, co radykalnie zmieniło jej kształt. Zmieniły się też narzędzia i sposób pracy. Dziś idealnym wyborem dewelopera aplikacji WWW jest FastAPI, nowoczesne narzędzie, które wykorzystuje nowe cechy Pythona i z powodzeniem rywalizuje z podobnymi frameworkami języka Golang.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%)
Ebooka "Kotlin. Rusz głową!" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Kotlin. Rusz głową!" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Kotlin. Rusz głową!" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Head First Kotlin: A Brain-Friendly Guide
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5869-0, 9788328358690
- Data wydania książki drukowanej :
- 2020-01-14
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5870-6, 9788328358706
- Data wydania ebooka :
- 2020-01-14 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x225
- Numer z katalogu:
- 97246
- Rozmiar pliku Pdf:
- 31.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową!
Spis treści książki
- Dla kogo jest przeznaczona ta książka? (xxii)
- Wiemy, co sobie myślisz (xxiii)
- Wiemy, co sobie myśli Twój mózg (xxiii)
- Metapoznanie - myślenie o myśleniu (xxv)
- Oto co zrobiliśmy (xxvi)
- Przeczytaj to (xxviii)
- Zespół recenzentów technicznych (xxx)
- Podziękowania (xxxi)
- Witamy w Kotliczynie (2)
- Kotlina można używać niemal wszędzie (3)
- Co zrobimy w tym rozdziale (4)
- Instalowanie IntelliJ IDEA (Community Edition) (7)
- Stwórzmy prostą aplikację (8)
- Właśnie utworzyłeś swój pierwszy projekt w Kotlinie (11)
- Dodaj do projektu nowy plik Kotlina (12)
- Anatomia funkcji main (13)
- Dodaj funkcję main do pliku App.kt (14)
- Jazda próbna (15)
- Co możemy nakazać w funkcji main? (16)
- W kółko i w kółko, i w kółko... (17)
- Przykład pętli (18)
- Rozgałęzienia warunkowe (19)
- Używanie if do zwracania wartości (20)
- Aktualizujemy funkcję main (21)
- Stosowanie interaktywnej powłoki Kotlina (23)
- W REPL można wpisywać fragmenty mające wiele wierszy kodu (24)
- Wymieszane komunikaty (27)
- Twój przybornik do Kotlina (30)
- Twój kod potrzebuje zmiennych (32)
- Co się dzieje, kiedy zadeklarujesz zmienną? (33)
- Zmienna zawiera referencję do obiektu (34)
- Typy proste Kotlina (35)
- Jak jawnie zadeklarować typ zmiennej? (37)
- Używaj wartości dostosowanej do typu zmiennej (38)
- Przypisywanie wartości innej zmiennej (39)
- Trzeba skonwertować wartość (40)
- Co się dzieje podczas konwertowania wartości? (41)
- Uważaj na przepełnienie (42)
- Zapisywanie wielu wartości w tablicy (45)
- Tworzymy aplikacje HasłoMator (46)
- Dodaj kod do pliku HasloMator.kt (47)
- Kompilator domyśla się typu tablicy na podstawie jej wartości (49)
- var oznacza, że zmienna może wskazywać na inną tablicę (50)
- val oznacza, że zmienna zawsze będzie wskazywać tę samą tablicę... (51)
- Zamotane referencje (54)
- Twój przybornik do Kotlina (58)
- Napiszmy grę: Kamień, nożyce, papier (60)
- Ogólny projekt gry (61)
- Wybieranie opcji przez grę (63)
- Jak się tworzy funkcje? (64)
- Do funkcji można przekazywać więcej informacji (65)
- Pobieranie informacji z funkcji (66)
- Funkcje, których ciałem jest jedno wyrażenie (67)
- Dodajemy funkcję getGameChoice do pliku Game.kt (68)
- Funkcja getUserChoice (75)
- Jak działają pętle for? (76)
- Zapytaj gracza, jaką opcję wybiera (78)
- Pomieszane komunikaty (79)
- Musimy sprawdzić dane wpisane przez gracza (81)
- Dodajemy getUserChoice do pliku Game.kt (83)
- Dodajemy funkcję printResult do pliku Game.kt (87)
- Twój przybornik do Kotlina (89)
- Typy obiektowe są definiowane przy użyciu klas (92)
- Jak projektować własne klasy? (93)
- Zdefiniujmy klasę Dog (94)
- Jak utworzyć obiekt Dog? (95)
- Jak można odwoływać się do właściwości i funkcji? (96)
- Tworzymy aplikację Piosenki (97)
- Cud tworzenia obiektu (98)
- Jak są tworzone obiekty? (99)
- Za kulisami: Wywoływanie konstruktora (100)
- Dokładniejsze poznawanie właściwości (105)
- Elastyczna inicjalizacja właściwości (106)
- Jak używać bloków inicjalizatora? (107)
- Właściwości MUSZĄ zostać zainicjowane (108)
- Jak można weryfikować wartości właściwości? (111)
- Pisanie własnego akcesora get (112)
- Pisanie własnego akcesora set (113)
- Kompletny kod projektu Psy (115)
- Twój przybornik do Kotlina (120)
- Dziedziczenie umożliwia unikanie powielania kodu (122)
- Co mamy zamiar zrobić? (123)
- Projektujemy strukturę dziedziczenia klas zwierząt (124)
- Używaj dziedziczenia, by unikać powielania kodu w klasach pochodnych (125)
- Co powinny przesłaniać klasy pochodne? (126)
- Możemy pogrupować niektóre zwierzęta (127)
- Dodajemy klasy Canine i Feline (128)
- Sprawdzaj hierarchie klas, używając testu JEST (129)
- Test JEST działa w dowolnym miejscu drzewa dziedziczenia (130)
- Stworzymy parę kotliczyńskich zwierząt (133)
- Deklarujemy klasę bazową oraz jej właściwości i funkcje jako otworzone (134)
- Jak klasa pochodna dziedziczy po bazowej? (135)
- Jak (i kiedy) przesłaniać właściwości? (136)
- Przesłanianie właściwości pozwala na więcej niż tylko określanie wartości domyślnych (137)
- Jak przesłaniać funkcje? (138)
- Przesłonięte funkcje i właściwości pozostają otworzone... (139)
- Dodajemy klasę Hippo do projektu Zwierzęta (140)
- Dodajemy klasy Canine i Wolf (143)
- Która funkcja zostanie wywołana? (144)
- Kiedy wywołujemy funkcję na rzecz zmiennej, wywoływana jest funkcja obiektu (146)
- Typów bazowych można używać w parametrach funkcji i jako typu zwracanego wyniku (147)
- Zaktualizowany kod pliku Animals.kt (148)
- Twój przybornik do Kotlina (153)
- Hierarchia klasy Animal raz jeszcze (156)
- Obiektów niektórych klas po prostu nie powinno się tworzyć (157)
- Abstrakcyjna czy konkretna? (158)
- Klasy abstrakcyjne mogą mieć abstrakcyjne właściwości i funkcje (159)
- Klasa Animal ma dwie funkcje abstrakcyjne (160)
- Jak zaimplementować klasę abstrakcyjną? (162)
- TRZEBA zaimplementować wszystkie abstrakcyjne właściwości i funkcje (163)
- Zaktualizujmy kod projektu Zwierzęta (164)
- Niezależne klasy mogą mieć wspólne zachowania (169)
- Interfejsy pozwalają definiować wspólne zachowania POZA hierarchią klasy bazowej (170)
- Zdefiniujmy interfejs Roamable (171)
- Jak definiować właściwości w interfejsach? (172)
- Zadeklaruj, że klasa implementuje interfejs... (173)
- Jak implementować wiele interfejsów? (174)
- Jak określić, czy stworzyć klasę, klasę pochodną, klasę abstrakcyjną czy interfejs? (175)
- Aktualizujemy projekt Zwierzęta (176)
- Interfejsy pozwalają na stosowanie polimorfizmu (181)
- Gdzie używać operatora is? (182)
- Używaj when do porównywania zmiennej z grupą opcji (183)
- Operator is zazwyczaj wykonuje inteligentne rzutowanie (184)
- Używaj operatora as w celu jawnego rzutowania (185)
- Aktualizujemy projekt Zwierzęta (186)
- Twój przybornik do Kotlina (189)
- Operator == wywołuje funkcję o nazwie equals (192)
- Funkcja equals pochodzi z klasy bazowej Any (193)
- Wspólne zachowania zdefiniowane w klasie Any (194)
- Możemy chcieć, by funkcja equals sprawdzała, czy obiekty są równoważne (195)
- Klasa danych pozwala na tworzenie obiektów danych (196)
- Klasy danych przesłaniają odziedziczone zachowania (197)
- Kopiowanie obiektów danych przy użyciu funkcji copy (198)
- Klasy danych definiują funkcje componentN... (199)
- Tworzymy projekt Przepisy (201)
- Pomieszane komunikaty (203)
- Wygenerowane funkcje używają jedynie właściwości zdefiniowanych w konstruktorze (205)
- Inicjalizowanie wielu właściwości może powodować powstawanie kłopotliwego kodu (206)
- Jak używać domyślnych wartości konstruktora? (207)
- Także funkcje mogą używać wartości domyślnych (210)
- Przeciążanie funkcji (211)
- Zaktualizujmy projekt Przepisy (212)
- Ciąg dalszy kodu... (213)
- Twój przybornik do Kotlina (217)
- Jak usuwać ze zmiennych referencje do obiektu? (220)
- Referencje usuwamy, używając null (221)
- Typów akceptujących null możesz używać wszędzie tam, gdzie typów, które null nie akceptują (222)
- Jak utworzyć tablice typu akceptującego null? (223)
- Jak odwoływać się do funkcji i właściwości typów akceptujących null? (224)
- Dbaj o bezpieczeństwo, używając bezpiecznych wywołań (225)
- Bezpieczne wywołania można łączyć w łańcuch (226)
- Ciąg dalszy historii... (227)
- Bezpiecznych wywołań można używać do przypisywania wartości... (228)
- Używaj let, by wykonywać kod, jeśli wartości będą różne od null (231)
- Stosowanie let z elementami tablic (232)
- Zamiast używać wyrażenia if... (233)
- Operator !! celowo zgłasza wyjątek NullPointerException (234)
- Tworzymy projekt Wartości Null (235)
- Ciąg dalszy kodu... (236)
- Wyjątki są zgłaszane w wyjątkowych sytuacjach (239)
- Przechwytuj wyjątki, używając try i catch (240)
- Użyj finally, by określić czynności, które mają być wykonane zawsze (241)
- Wyjątek to obiekt typu Exception (242)
- Wyjątki można zgłaszać jawnie (244)
- Try i catch to wyrażenia (245)
- Twój przybornik do Kotlina (250)
- Tablice mogą być przydatne... (252)
- ...są jednak rzeczy, których tablice nie potrafią (253)
- Jeśli masz wątpliwości, sięgnij do Biblioteki (254)
- List, Set oraz Map (255)
- Fantastyczne listy... (256)
- Tworzenie listy MutableList... (257)
- Możemy usunąć wartość... (258)
- Można zmieniać kolejność i operować na większych grupach elementów... (259)
- Utwórz projekt Kolekcje (260)
- Listy dopuszczają duplikaty (263)
- Jak tworzyć zbiory? (264)
- Jak zbiory wyszukują duplikaty? (265)
- Kody mieszające i równość (266)
- Reguły przesłaniania funkcji hashCode i equals (267)
- Jak używać klasy MutableSet? (268)
- Aktualizujemy projekt Kolekcje (270)
- Czas na mapy (276)
- Sposoby korzystania z map (277)
- Tworzenie map MutableMap (278)
- Z mapy MutableMap można usuwać elementy (279)
- Mapy Map i MutableMap można kopiować (280)
- Kompletny kod projektu Kolekcje (281)
- Wymieszane komunikaty (285)
- Twój przybornik do Kotlina (287)
- Kolekcje używają typów sparametryzowanych (290)
- Jak jest zdefiniowany typ MutableList? (291)
- Stosowanie parametrów typów w MutableList (292)
- Co można robić ze sparametryzowanymi klasami i interfejsami? (293)
- Oto co mamy zamiar zrobić (294)
- Tworzymy hierarchię klasy Pet (295)
- Definiujemy klasę Contest (296)
- Dodajemy właściwość scores (297)
- Tworzymy funkcję getWinners (298)
- Tworzymy kilka obiektów Contest (299)
- Tworzymy projekt TypySparametryzowane (301)
- Hierarchia typu Retailer (305)
- Definiujemy interfejs Retailer (306)
- Możemy tworzyć obiekty CatRetailer, DogRetailer i FishRetailer... (307)
- Użyj out, by typ sparametryzowany był kowariantny (308)
- Aktualizujemy projekt TypySparametryzowane (309)
- Potrzebujemy klasy Vet (313)
- Tworzenie obiektów Vet (314)
- Użyj in, by typ sparametryzowany był kontrawariantny (315)
- Typ sparametryzowany może być lokalnie kontrawariantny (316)
- Aktualizujemy projekt TypySparametryzowane (317)
- Twój przybornik do Kotlina (324)
- Prezentacja lambd (326)
- Jak wygląda kod lambdy? (327)
- Lambdy można zapisywać w zmiennych (328)
- Wyrażenia lambda mają typ (331)
- Kompilator może wywnioskować typ parametrów lambdy (332)
- Używaj lambdy dostosowanej do typu zmiennej (333)
- Tworzenie projektu Lambdy (334)
- Możesz przekazać lambdę do funkcji (339)
- Wywołanie lambdy w ciele funkcji (340)
- Co się dzieje podczas wywołania funkcji? (341)
- Lambdę można przenieść poza nawiasy ()... (343)
- Aktualizujemy projekt Lambdy (344)
- Funkcje mogą zwracać lambdy (347)
- Piszemy funkcję, która pobiera I zwraca lambdy (348)
- Jak można używać funkcji combine? (349)
- Użyj typealias, by nadać inną nazwę istniejącemu typowi danych (353)
- Aktualizujemy kod projektu (354)
- Twój przybornik do Kotlina (361)
- Kotlin udostępnia sporo funkcji wyższego rzędu (364)
- Funkcje min i max operują na prostych typach danych (365)
- Bliższe spojrzenie na parametry funkcji minBy i maxBy (366)
- Funkcje sumBy i sumByDouble (367)
- Tworzymy projekt Spożywczak (368)
- Poznaj funkcję filter (371)
- Używaj funkcji map, by przekształcać kolekcje (372)
- Co się dzieje podczas wykonywania kodu? (373)
- Ciąg dalszy historii... (374)
- Funkcja forEach działa jak pętla (375)
- Funkcja forEach nie zwraca wyniku (376)
- Aktualizujemy projekt Spożywczak (377)
- Użyj groupBy, by podzielić kolekcję na grupy (381)
- Funkcji groupBy można używać w łańcuchach wywołań (382)
- Jak używać funkcji fold (383)
- Za kulisami: funkcja fold (384)
- Więcej przykładów użycia funkcji fold (386)
- Aktualizujemy projekt Spożywczak (387)
- Pomieszane komunikaty (391)
- Twój przybornik do Kotlina (394)
- Wyjeżdżamy... (395)
- 1. Pakiety i importowanie (416)
- 2. Modyfikatory widoczności (418)
- 3. Klasy wyliczeniowe (420)
- 4. Klasy zapieczętowane (422)
- 5. Klasy zagnieżdżone i wewnętrzne (424)
- 6. Deklaracje obiektów i wyrażenia (426)
- 7. Rozszerzenia (429)
- 8. Return, break i continue (430)
- 9. Więcej zabawy z funkcjami (432)
- 10. Współdziałanie (434)
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Zaczynamy. Szybki skok
ROZDZIAŁ 2. Typy proste i zmienne. Być zmienną
ROZDZIAŁ 3. Funkcje. Wychodzimy poza main
ROZDZIAŁ 4. Klasy i obiekty. Trochę klasy
ROZDZIAŁ 5. Klasy pochodne i bazowe. Stosowanie dziedziczenia
ROZDZIAŁ 6. Klasy abstrakcyjne i interfejsy. Poważny polimorfizm
ROZDZIAŁ 7. Klasy danych. Używanie danych
ROZDZIAŁ 8. Wartość null i wyjątki. Cały i zdrów
ROZDZIAŁ 9. Kolekcje. Zorganizuj się
ROZDZIAŁ 10. Typy sparametryzowane. Odróżniaj wariancję od kontrawariancji
ROZDZIAŁ 11. Lambdy i funkcje wyższego rzędu. Kod używany jak dane
ROZDZIAŁ 12. Wbudowane funkcje wyższego rzędu. Wzmocnij swój kod
Dodatek A. Koprocedury. Współbieżne wykonywanie kodu
Dodatek B. Testowanie. Pociągnij swój kod do odpowiedzialności
Dodatek C. Pozostałości. Dziesięć najważniejszych rzeczy (których nie opisaliśmy)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Ta książka jest kolejnym, starannie zaktualizowanym wydaniem cenionego i lubianego poradnika, dzięki któremu Twoja praca w języku C# stanie się przyjemna i wydajna. Znajdziesz tu liczne przykłady prezentujące nowe elementy .NET 8: aliasy typów i konstruktory podstawowe, zapewniające spójny i czytelny kod. Nauczysz się stosować klauzule ochronne i uproszczoną implementację pamięci podręcznej w ASP.NET Core 8. Poznasz też nową metodę kompilacji AOT, dzięki której publikowane serwisy zajmują mniej pamięci i szybciej się uruchamiają. Na zakończenie zaznajomisz się również z technologią Blazor Full Stack, będącą nowym, zunifikowanym modelem elastycznego projektowania aplikacji sieciowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Wirtualizacja umożliwia równoczesne uruchomienie różnych systemów operacyjnych na jednym sprzęcie. Dzięki temu można lepiej wykorzystać dostępną moc obliczeniową i zasoby. Oczywiście, by móc czerpać z dobrodziejstw wirtualizacji, potrzeba odpowiednich narzędzi. Jednym z najpopularniejszych programów wspierających wirtualizację jest VirtualBox. Aby łatwiej zarządzać wirtualnymi maszynami, skuteczniej monitorować ich wydajność, sprawnie je konserwować, warto nauczyć się używać właśnie tego narzędzia. Najszybciej zrobisz to z naszym poradnikiem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Nazwa Excel z pewnością jest Ci znana. Może nawet potrafisz podać jego „roboczą” definicję: najpopularniejszy arkusz kalkulacyjny świata. Zgadza się. Tylko co to właściwie oznacza i do czego w praktyce służy? W jaki sposób może Ci się przydać w codziennym życiu i podczas wykonywania zadań zawodowych? Tego dowiesz się z tej książki, przygotowanej w formie przystępnego kursu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Jeśli chcesz się nauczyć używać czegoś więcej niż tylko przeglądarki w laptopie, to teraz jest świetny moment, by poznać wszystkie programy, jakie oferuje urządzenie z wgranym pakietem Office. Komputer jest narzędziem uniwersalnym. W zależności od uruchomionego oprogramowania może spełniać rolę maszyny do pisania, rozbudowanego kalkulatora, sztalug, skrzynki pocztowej, terminarza, notatnika.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
38.94 zł
59.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się stosować w praktyce zasady Zero Trust: nic nie jest oczywiste, a każde żądanie dostępu ma być sprawdzone i autoryzowane. Poznasz najważniejsze koncepcje tego modelu, takie jak silnik zaufania, silnik zasad czy agregat kontekstowy. Dowiesz się, jak budować zaufanie między różnymi elementami sieci, bazując na istniejących technikach. Spojrzysz na model Zero Trust z punktu widzenia hakera, a następnie zagłębisz się w szczegóły architektur, standardów i struktur Zero Trust opracowanych przez organizacje NIST, CISA czy DoD. W ten sposób zrozumiesz model zerowego zaufania z perspektywy wiodących instytucji w branży. Przeanalizujesz też wpływ sztucznej inteligencji, komputerów kwantowych i technologii ochrony prywatności na model Zero Trust.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Witaj w internecie rzeczy! Tutaj możliwości ogranicza jedynie Twoja wyobraźnia - a także to, czy potrafisz sprawnie się poruszać po świecie, którym rządzą mikrokontrolery. Dzisiejsze rozwiązania stosowane w modelach IoT stanowią klucz do zrozumienia i kształtowania przyszłości. Stosowane w nich układy ESP8266 i ESP32 wyróżniają się wszechstronnością, niskim kosztem i potężną mocą obliczeniową. To czyni je idealnym narzędziem dla entuzjastów, hobbystów i profesjonalistów pragnących testować swoje pomysły w praktyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce przyswoisz różne techniki, które pomogą Ci stać się bardziej produktywnym analitykiem danych. Najpierw zapoznasz się z tematami związanymi z rozumieniem danych i umiejętnościami miękkimi, które okazują się konieczne w pracy dobrego danologa. Dopiero potem skupisz się na kluczowych aspektach uczenia maszynowego. W ten sposób stopniowo przejdziesz ścieżkę od przeciętnego kandydata do wyjątkowego specjalisty data science. Umiejętności opisane w tym przewodniku przez wiele lat były rozpoznawane, katalogowane, analizowane i stosowane do generowania wartości i szkolenia danologów w różnych firmach i branżach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Decyzja, by napisać tę książkę, wzięła się z przekonania jej autora, że w sercu każdej technologii powinien się znajdować człowiek: jego potrzeby, emocje i marzenia. Drugim powodem było pragnienie nakreślenia ogromu perspektyw, jakie otwiera przed nami sztuczna inteligencja. I nie chodzi tu tylko o możliwości techniczne. Także o to, że AI zaprasza ludzi do świata, w którym maszyny rozumieją ich lepiej niż kiedykolwiek przedtem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki temu praktycznemu przewodnikowi profesjonaliści zajmujący się danymi dobrze zrozumieją wady i zalety poszczególnych rozwiązań. Omówiono tu typowe zagadnienia dotyczące architektur danych, w tym ich rozwój i możliwości. Żadna architektura nie jest na tyle uniwersalna, by być odpowiednia w każdej sytuacji, dlatego w książce znajdziesz rzetelne porównanie cech poszczególnych architektur. Dowiesz się, jakie kompromisy towarzyszą każdej z nich, niezależnie od popularności. W ten sposób o wiele łatwiej przyjdzie Ci wybór rozwiązania, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Microsoft konsekwentnie doskonali się w tworzeniu wyjątkowych technologii i Azure jest tego świetnym przykładem. Pozwala nie tylko na rozwijanie natywnych aplikacji chmurowych, ale również na efektywną migrację starszych systemów, wdrażanie rozwiązań hybrydowych i modernizację istniejącego oprogramowania pod kątem skalowalności. Skorzystanie z pełni możliwości Azure wymaga jednak dobrego zrozumienia koncepcji przetwarzania w chmurze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Kotlin. Rusz głową! Dawn Griffiths, David Griffiths (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)