Kotlin. Rusz głową! Dawn Griffiths, David Griffiths
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autorzy:
- Dawn Griffiths, David Griffiths
- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 472
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępny format:
-
PDF
Czytaj fragment
Zostało Ci
na świąteczne zamówienie
opcje wysyłki »
Opis
książki
:
Kotlin. Rusz głową!
Kariera Kotlina nabrała rozpędu, gdy w 2017 roku na konferencji Google ogłoszono go jednym z oficjalnie wspieranych języków programowania aplikacji dla Androida. Jest lubiany za zwartą składnię, elastyczność i ścisłą integrację z kodem Javy. Oczywiście odpowiada też kryteriom nowoczesnego i innowacyjnego języka programowania. Jest bardzo dobrym wyborem dla każdego, kto chce się stać profesjonalnym programistą, ale też osoby programujące hobbystycznie będą zadowolone z jego możliwości. Problemów z tym idealnym językiem programowania jest niewiele: trzeba poznać Kotlina, zrozumieć kilka niuansów i nauczyć się kodowania...
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki niej nauczysz się myśleć jak najlepsi programiści i niepostrzeżenie zaczniesz tworzyć wydajny kod w Kotlinie. Autorzy zastosowali najlepsze osiągnięcia psychologii, neurologii i innych nauk o uczeniu się, stąd niecodzienny wygląd i struktura książki. W efekcie zamiast klasycznego podręcznika otrzymujesz polisensoryczne doświadczenie poznawcze zaprojektowane tak, aby już wkrótce Kotlin stał się pewnym, niezawodnym narzędziem w Twoich rękach!
W tej książce między innymi:
- solidne podstawy tworzenia kodu i pisanie pierwszych projektów
- typy sparametryzowane w Kotlinie
- praca na obiektach: dziedziczenie, klasy, kolekcje
- funkcje wyższego rzędu i wyrażenia lambda
- współbieżność wykonywania kodu i najciekawsze rozszerzenia
Kotlin: oto radość z pisania kodu!
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Książka zawiera szczegółowe omówienie Javy 21, programowania korporacyjnego, sieciowego i bazodanowego, a także zagadnień związanych z internacjonalizacją i metodami natywnymi. Dużo miejsca poświęcono obsłudze strumieni, pracy z językiem XML, API dat i czasu, API skryptowemu czy kompilacji. Opisano też sposoby korzystania z biblioteki Swing, tworzenia graficznych interfejsów użytkownika po stronie klienta i generowania obrazów po stronie serwera. Przykłady kodu zostały starannie przetestowane, prezentują nowoczesny styl programowania w Javie i opierają się na najlepszych praktykach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem klasycznego podręcznika dla doświadczonych programistów, którzy wymagają dokładnego opisu języka Java i jego platformy. Zawiera szczegółowe omówienie wszystkich jego składników, w tym najnowszych ulepszeń dodanych w wersji 21. W poszczególnych rozdziałach znajdują się przykłady kodu, które ilustrują najnowsze składniki obszernej biblioteki Javy ― przystępne i praktyczne, stanowią świetny punkt wyjścia do pisania własnego kodu. W pierwszym tomie podręcznika znalazły się podstawowe zagadnienia związane z programowaniem w Javie, od programowania obiektowego, przez techniki refleksji i obiektów pośrednich, po wyrażenia lambda, adnotacje i system modułów platformy Java.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Promocja
Czy marzysz o tworzeniu nowoczesnych, responsywnych i atrakcyjnych wizualnie aplikacji mobilnych? Sięgnij po książkę, która powstała z myślą o Tobie - młodym programiście, studencie lub uczniu technikum, który chce wejść na wyższy poziom programowania pod Androida. Ta książka to wyjątkowy przewodnik po świecie tworzenia aplikacji mobilnych z wykorz(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)
55.50 zł
74.00 zł (-25%) -
Promocja
Książka Aplikacje Mobilne dla studenta i technika programisty to jest przeznaczona dla każdego kto chce zapoznać się z tematem tworzenia aplikacji mobilnych dla systemu Android. W pierwszej części książki czytelnik zapoznaje się z tajnikami Języka Java. Dogłębnie zapoznaje się z tematyką: programowania obiektowego, oraz współbieżnego. Poruszane są(39,90 zł najniższa cena z 30 dni)
55.50 zł
74.00 zł (-25%) -
Promocja
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Ten praktyczny przewodnik po Selenium WebDriver w wersji 4 z uwzględnieniem implementacji w Javie jest przeznaczony dla programistów Javy, inżynierów jakości i testerów. Przedstawiono w nim główne aspekty zautomatyzowanej nawigacji po stronie, manipulacji w przeglądarce, interakcji z elementami, naśladowania działań użytkownika i automatycznego zarządzania sterownikami. Opisano koncepcję wzorca projektowego POM, który pozwala na modelowanie stron internetowych w zorientowanych obiektowo klasach. Zaprezentowano różne sposoby przeprowadzania testów i wprowadzania odpowiedniej ich kolejności, omówiono też zasady analizy błędnych wykonań w celu określenia przyczyn niepowodzenia. Pokazano także możliwości wzbogacania testów o inne technologie, służące na przykład do raportowania wyników, generowania danych czy implementacji szczególnych przypadków użycia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Algorytm jest pojęciem ściśle związanym z programowaniem. Jak podaje definicja, algorytm to skończony ciąg jasno zdefiniowanych czynności koniecznych do wykonania pewnego rodzaju zadań. W efekcie ich wykonania następuje rozwiązanie postawionego problemu. Brzmi informatycznie? Oczywiście - wszak algorytm może zostać zaimplementowany w postaci programu komputerowego. Może, ale nie musi. Myślenie algorytmiczne jest przede wszystkim myśleniem matematycznym, nastawionym na rozwiązanie zadania. Dopiero potem informatycznym.- Videokurs pkt
(19,80 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł (-30%) -
Promocja
To kolejne, uzupełnione i zaktualizowane wydanie przewodnika po frameworku Spring. Książka jest napisana w zwięzłym, przejrzystym i jasnym stylu, dzięki czemu szybko zrozumiesz zasady pracy ze Springiem i zbudujesz nowoczesną aplikację internetową współpracującą z bazą danych. Pokazano tu techniki programowania reaktywnego, pisania mikrousług, wykrywania usług, wyjaśniono również pracę z API RESTful i zasady wdrażania aplikacji. Nauczysz się też stosować najlepsze praktyki programowania w Springu. Książka jest znakomitą pomocą dla programistów Javy, którzy dopiero zaczynają pracę z tym frameworkiem, a także dla tych, którzy chcą opanować nowe rozwiązania oferowane przez kolejne wersje ekosystemu Springa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
70.85 zł
109.00 zł (-35%) -
Promocja
Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo działa i może być łatwo zrozumiany przez innych programistów, nie wystarczy — należy zbudować program w taki sposób, aby można było go łatwo modyfikować. Jako że Java stała się obszerną i złożoną platformą, konieczne stało się uaktualnienie najlepszych praktyk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
This book will help you learn about open table formats and help you pick the right table format for your needs, blending theoretical understanding with practical examples to help you build, maintain, and optimize lakehouses in production.-
- pkt
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
O autorach książki
Dawn Griffiths jest znakomitą i bardzo doświadczoną programistką oraz autorką wielu książek z serii Rusz głową!. Wraz z mężem Davidem opracowała także animowany kurs wideo The Agile Sketchpad, stanowiący próbę uczenia kluczowych pojęć i technik w sposób zapewniający aktywną pracę mózgu i utrzymanie zaangażowania. Jej pasje to tai chi, bieganie i gotowanie.
David Griffiths jest trenerem Agile, programistą i pracownikiem warsztatu. W wieku 15 lat napisał implementację języka LOGO. Napisał kilka innych książek z serii Rusz głową!. Jego ulubione hobby to spędzanie czasu z ukochaną żoną Dawn.
Dawn Griffiths, David Griffiths - pozostałe książki
-
Promocja
Filled with tips, tricks, and techniques, this easy-to-use book is the perfect resource for intermediate to advanced users of Excel. You'll find complete recipes for more than a dozen topics covering formulas, PivotTables, charts, Power Query, and more. Each recipe poses a particular problem and outlines a solution that you can put to use right awa-
- ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Dzięki tej książce błyskawicznie uzyskasz odpowiedzi na nurtujące programistów pytania o walidację danych w formularzach, testowanie kodu czy powiązanie kodu aplikacji z kodem serwerowym. Dowiesz się również, jak zapewnić sobie możliwość wielokrotnego wykorzystywania kodu i implementacji złożonych operacji w prosty sposób. Znajdziesz tu szereg przykładowych kodów, pogrupowanych tematycznie i dobranych tak, aby ułatwić Ci rozwiązywanie problemów najczęściej pojawiających się podczas pisania aplikacji Reacta. Poszczególne próbki kodu zostały gruntownie objaśnione, dzięki czemu szybko zrozumiesz, w jaki sposób współdziałają komponenty aplikacji Reacta i jego biblioteki. A wtedy w pełni docenisz zalety tego frameworku!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
What will you learn from this book?If you have an idea for a killer Android app, this fully revised and updated edition will get you up and running in a jiffy. You'll go beyond syntax and how-to manuals and learn how to think like a great Android developer. This hands-on book teaches you everything from designing user interfaces to building multi-s-
- ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
254.15 zł
299.00 zł (-15%) -
-
Promocja
React helps you create and work on an app in just a few minutes. But learning how to put all the pieces together is hard. How do you validate a form? Or implement a complex multistep user action without writing messy code? How do you test your code? Make it reusable? Wire it to a backend? Keep it easy to understand? The React Cookbook delivers answ-
- ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
169.14 zł
199.00 zł (-15%) -
-
Promocja
What will you learn from this book?Head First Kotlin is a complete introduction to coding in Kotlin. This hands-on book helps you learn the Kotlin language with a unique method that goes beyond syntax and how-to manuals and teaches you how to think like a great Kotlin developer. You’ll learn everything from language fundamentals to collections, gen-
- ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
203.15 zł
239.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Sięgnij po ten nietypowy podręcznik! Możesz uznać jego formę i sposób przekazywania treści za dziwny, ale prędko przekonasz się, że jest wyjątkowo skuteczny. Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie techniki programowania dla Androida. A to wszystko dzięki nowatorskiemu podejściu autorów, którzy uznali, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Dowiesz się, jak przygotować sobie warsztat pracy, czyli Android Studio. Od razu zaprojektujesz strukturę aplikacji i zbudujesz dobry interfejs. Będziesz swobodnie posługiwał się aktywnościami, intencjami, usługami. Poznasz narzędzia Gradle, ART i ADB, dowiesz się, jak wykorzystywać bazy danych SQLite. A potem będzie jeszcze ciekawiej...- Druk
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka, którą trzymasz w rękach, to podręcznik niezwykły, gdyż uwzględnia specyfikę funkcjonowania ludzkiego mózgu i sposób, w jaki najszybciej się uczy. Dzięki nowatorskiemu podejściu autorów nauka pisania aplikacji nie jest nudna: niepostrzeżenie będziesz nabierał coraz większej wprawy. Już w trakcie zapoznawania się z podstawowymi koncepcjami rozpoczniesz pracę w IDE Android Studio. Dowiesz się, jak zaprojektować strukturę aplikacji i jak zbudować idealny interfejs.- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Dzięki tej książce możesz dołączyć do ich grona! Kolejne wydanie z serii „Rusz głową” to gwarancja sukcesu. Zastosowanie nowatorskich technik nauki pozwala na błyskawiczne przyswojenie wiedzy. W trakcie lektury poznasz składnię języka C, dostępne typy zmiennych, sposoby zarządzania pamięcią oraz zasady tworzenia przejrzystego kodu. Ponadto nauczysz się biegle obsługiwać kompilator, korzystać z plików nagłówkowych oraz przesyłać komunikaty między procesami. Dzięki licznym ćwiczeniom bez problemu utrwalisz zdobytą wiedzę. Książka ta jest wprost genialną pozycją dla wszystkich osób chcących wkroczyć w świat języka C. Przyda się również studentom na zajęciach z programowania. Warto ją mieć!- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Najważniejsze zagadnienia zostały tu zilustrowane za pomocą — nierzadko zabawnych — przykładów z życia codziennego, takich jak analiza statystyk sportowych, wyników gier hazardowych czy testów nowych leków. Dzięki tej książce dowiesz się m.in., jak wybrać optymalny wykres do wizualizacji określonych danych, szybko wskazać wartości reprezentatywne dla danego zbioru danych i za pomocą rachunku prawdopodobieństwa przewidywać skutki powtarzalnych zdarzeń w długich seriach. Z łatwością nie tylko przyswoisz zawartą tu wiedzę, ale i wykorzystasz ją w codziennym życiu!- Druk
Niedostępna
-
Promocja
Książkę Head First Ruby on Rails. Edycja polska napisano w oparciu o najnowsze, skuteczne techniki ułatwiające zrozumienie i przyswajanie wiedzy. Dzięki temu szybko i bez trudności nauczysz się tworzyć interaktywne aplikacje internetowe za pomocą tej platformy. Dowiesz się, na czym polega współpraca z bazą danych, integracja z Ajaksem i XML oraz dynamiczne wykreślanie danych. Ponieważ to obrazy najlepiej przemawiają do Twojego umysłu, książka ta została bogato zilustrowana - abyś jak najszybciej poznał możliwości Rails i natychmiast zaczął wykorzystywać je w praktyce.- Druk
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Head First - Rusz głową!
-
Bestseller Nowość Promocja
Tę książkę doceni każdy, kto praktykuje architekturę w ramach i na rzecz zespołu. Dzięki niej zrozumiesz wady scentralizowanych praktyk architektury w zdecentralizowanym świecie. Poznasz też kluczowe aspekty zdecentralizowanego podejścia do architektury opartego na informacji zwrotnej i zasady wdrażania takiego podejścia. Znajdziesz tu omówienie czynników wpływających na efektywność decyzji architektonicznych, a także ich społeczny wymiar — dobra architektura bowiem to nie tylko struktura kodu, ale również jakość współpracy. Dzięki opisanym metodom rozwiniesz sposób myślenia, który pozwala każdemu w zespole praktykować architekturę i budować lepsze systemy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka jest zwięzłym wprowadzeniem do głównych zagadnień i aspektów uczenia przez wzmacnianie i algorytmów DQL. Docenią ją zarówno naukowcy, jak i praktycy poszukujący skutecznych algorytmów, przydatnych w pracy z finansami. Znajdziesz tu wiele interesujących przykładów w języku Python, zaprezentowanych w formie najciekawszych algorytmów gotowych do samodzielnego modyfikowania i testowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Ten praktyczny przewodnik docenią głównie inżynierowie, menedżerzy, menedżerzy produktu i liderzy. Jego treść wykracza poza aspekty programistyczne, prezentując zalety całościowego myślenia o infrastrukturze, a więc szerszego planowania i uwzględniania kwestii administracji systemami. Dzięki książce poznasz odpowiedzi na kluczowe pytania: kiedy powołać projekt wytwarzania platformy, jak zorganizować zespół zajmujący się platformą, co odróżnia planowanie platformy od innych, pozornie podobnych inicjatyw. Znajdziesz tu też przydatne wskazówki, z których możesz skorzystać na każdym etapie wdrażania i stosowania podejścia opartego na inżynierii platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta niewielka, przystępnie napisana książka jest drugim wydaniem kompleksowego przewodnika dla programistów Pythona, którzy chcą budować aplikacje bazujące na dużych modelach językowych. Zaprezentowano w niej główne cechy i zasady działania modeli GPT-4 i GPT-3.5 z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć w rozwoju technologii sztucznej inteligencji. Znalazły się tu także instrukcje, jak krok po kroku tworzyć aplikacje z zastosowaniem biblioteki OpenAI dla Pythona, włączając w to generowanie treści, odpowiadanie na pytania i inteligentnych asystentów. Dodatkowe ułatwienie stanowią przejrzyste przykłady i dołączone do wydania pliki z kodami. Dzięki tej książce z łatwością wykorzystasz moc dużych modeli językowych w swoich aplikacjach!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce opanujesz kluczowe koncepcje myślenia systemowego i nauczysz się stosować je w praktyce. Poznasz podejście nieliniowe, które pozwala lepiej rozumieć złożoność współczesnych systemów IT i skutecznie nimi zarządzać. Nauczysz się identyfikować wzorce, przewidywać konsekwencje decyzji technologicznych, a także budować skalowalne, elastyczne architektury. Praktyczne przykłady i klarowne wyjaśnienia pomogą Ci zastosować zdobytą wiedzę w codziennej pracy, niezależnie od tego, czy tworzysz małe aplikacje, czy projektujesz wielkoskalowe systemy. To niezbędny przewodnik dla każdego, kto chce myśleć jak inżynier systemowy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej praktycznej książce dogłębnie poznasz zagrożenia specyficzne dla aplikacji opartych na dużych modelach językowych, przeanalizujesz ich charakterystyczne cechy i dowiesz się, jak wyglądają luki w zabezpieczeniach. W ten sposób zdobędziesz praktyczną wiedzę, która podczas tworzenia oprogramowania korzystającego z LLM okazuje się bezcenna. Zapoznasz się również z licznymi wskazówkami i strategiami, które pomogą w zabezpieczaniu aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Niezależnie od tego, czy tworzysz zupełnie nową aplikację, czy zajmujesz się dodawaniem funkcjonalności LLM, znajdziesz tu szeroką gamę przydatnych zagadnień, takich jak architektura dużych modeli językowych, granice zaufania, technika RAG, wstrzykiwanie promptów i wiele innych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej książce dobrze zrozumiesz działanie Gita. Wiedza jest w niej przekazywana w prosty i konsekwentny sposób, a zastosowane techniki wizualne, opowiadane historie i liczne praktyczne ćwiczenia pozwolą Ci na skuteczną naukę krok po kroku. Stopniowo będziesz się zapoznawać z kluczowymi informacjami i dogłębnie zrozumiesz znaczenie poszczególnych terminów i koncepcji. Książkę docenią zwłaszcza osoby używające Gita w projektach prywatnych lub zawodowych, na przykład studenci i uczestnicy kursów programowania, młodsi programiści, specjaliści przetwarzania danych i pisarze techniczni.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
W trzecim wydaniu tej wyróżnionej nagrodą książki jej autorzy Jeff Gothelf i Josh Seiden pomagają skupić się w projektowaniu na wrażeniach związanych z użytkowaniem produktu, a nie materiałach, które mają być dostarczone. Poznasz metody integrujące projektowanie wrażeń użytkownika, odkrywanie produktu, metody zwinne i zarządzanie produktami. Nauczysz się kierować projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, pozwalających ocenić, jakie działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. Lean UX dla zespołów Agile pokazuje, jak dokonać tej zmiany na lepsze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz przejrzystą, praktyczną i kompletną ścieżkę, która doprowadzi Twoją firmę do analitycznej doskonałości! Dzięki lekturze zdobędziesz wiedzę potrzebną do skutecznego wykorzystywania informacji w realizacji celów biznesowych. Jeśli dostrzegasz ograniczenia tradycyjnych metod interpretacji danych, docenisz opisaną tu dynamiczną i realistyczną strategię zwiększania możliwości analitycznych. Dowiesz się, jak wprowadzić inteligentną automatyzację i nowoczesną sztuczną inteligencję, co umożliwi podejmowanie lepszych decyzji w Twoim zespole.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Lektura tej książki pozwoli Ci przyswoić kluczowe koncepcje i opanować dobre praktyki, które warto stosować podczas tworzenia kodu. Poznasz zarówno klasyczne wzorce projektowe, jak i te opracowane specjalnie z myślą o systemach wbudowanych. Znajdziesz tu rozdziały poświęcone nowoczesnym technologiom, takim jak systemy współpracujące z internetem rzeczy i czujniki sieciowe, a także omówienie zagadnień związanych z silnikami. Dokładnie zbadasz tematykę debugowania, strategii zarządzania danymi ― i wiele więcej! Dowiesz się, jak budować architekturę urządzenia z uwzględnieniem procesora, a nie systemu operacyjnego. Zapoznasz się również z technikami rozwiązywania problemów sprzętowych, modyfikowania projektów i definiowania wymagań produkcyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%)
Ebooka "Kotlin. Rusz głową!" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Head First Kotlin: A Brain-Friendly Guide
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5869-0, 9788328358690
- Data wydania książki drukowanej :
- 2020-01-14
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-5870-6, 9788328358706
- Data wydania ebooka :
-
2020-01-14
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna
z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie.
Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x225
- Numer z katalogu:
- 97246
- Rozmiar pliku Pdf:
- 31.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
Świąteczne prezenty! » Prezenty dla Niej
Świąteczne prezenty! » Prezenty dla Niego
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową!
Dostępność produktu
Produkt nie został jeszcze oceniony pod kątem ułatwień dostępu lub nie podano żadnych informacji o ułatwieniach dostępu lub są one niewystarczające. Prawdopodobnie Wydawca/Dostawca jeszcze nie umożliwił dokonania walidacji produktu lub nie przekazał odpowiednich informacji na temat jego dostępności.
Spis treści książki
- Dla kogo jest przeznaczona ta książka? (xxii)
- Wiemy, co sobie myślisz (xxiii)
- Wiemy, co sobie myśli Twój mózg (xxiii)
- Metapoznanie - myślenie o myśleniu (xxv)
- Oto co zrobiliśmy (xxvi)
- Przeczytaj to (xxviii)
- Zespół recenzentów technicznych (xxx)
- Podziękowania (xxxi)
- Witamy w Kotliczynie (2)
- Kotlina można używać niemal wszędzie (3)
- Co zrobimy w tym rozdziale (4)
- Instalowanie IntelliJ IDEA (Community Edition) (7)
- Stwórzmy prostą aplikację (8)
- Właśnie utworzyłeś swój pierwszy projekt w Kotlinie (11)
- Dodaj do projektu nowy plik Kotlina (12)
- Anatomia funkcji main (13)
- Dodaj funkcję main do pliku App.kt (14)
- Jazda próbna (15)
- Co możemy nakazać w funkcji main? (16)
- W kółko i w kółko, i w kółko... (17)
- Przykład pętli (18)
- Rozgałęzienia warunkowe (19)
- Używanie if do zwracania wartości (20)
- Aktualizujemy funkcję main (21)
- Stosowanie interaktywnej powłoki Kotlina (23)
- W REPL można wpisywać fragmenty mające wiele wierszy kodu (24)
- Wymieszane komunikaty (27)
- Twój przybornik do Kotlina (30)
- Twój kod potrzebuje zmiennych (32)
- Co się dzieje, kiedy zadeklarujesz zmienną? (33)
- Zmienna zawiera referencję do obiektu (34)
- Typy proste Kotlina (35)
- Jak jawnie zadeklarować typ zmiennej? (37)
- Używaj wartości dostosowanej do typu zmiennej (38)
- Przypisywanie wartości innej zmiennej (39)
- Trzeba skonwertować wartość (40)
- Co się dzieje podczas konwertowania wartości? (41)
- Uważaj na przepełnienie (42)
- Zapisywanie wielu wartości w tablicy (45)
- Tworzymy aplikacje HasłoMator (46)
- Dodaj kod do pliku HasloMator.kt (47)
- Kompilator domyśla się typu tablicy na podstawie jej wartości (49)
- var oznacza, że zmienna może wskazywać na inną tablicę (50)
- val oznacza, że zmienna zawsze będzie wskazywać tę samą tablicę... (51)
- Zamotane referencje (54)
- Twój przybornik do Kotlina (58)
- Napiszmy grę: Kamień, nożyce, papier (60)
- Ogólny projekt gry (61)
- Wybieranie opcji przez grę (63)
- Jak się tworzy funkcje? (64)
- Do funkcji można przekazywać więcej informacji (65)
- Pobieranie informacji z funkcji (66)
- Funkcje, których ciałem jest jedno wyrażenie (67)
- Dodajemy funkcję getGameChoice do pliku Game.kt (68)
- Funkcja getUserChoice (75)
- Jak działają pętle for? (76)
- Zapytaj gracza, jaką opcję wybiera (78)
- Pomieszane komunikaty (79)
- Musimy sprawdzić dane wpisane przez gracza (81)
- Dodajemy getUserChoice do pliku Game.kt (83)
- Dodajemy funkcję printResult do pliku Game.kt (87)
- Twój przybornik do Kotlina (89)
- Typy obiektowe są definiowane przy użyciu klas (92)
- Jak projektować własne klasy? (93)
- Zdefiniujmy klasę Dog (94)
- Jak utworzyć obiekt Dog? (95)
- Jak można odwoływać się do właściwości i funkcji? (96)
- Tworzymy aplikację Piosenki (97)
- Cud tworzenia obiektu (98)
- Jak są tworzone obiekty? (99)
- Za kulisami: Wywoływanie konstruktora (100)
- Dokładniejsze poznawanie właściwości (105)
- Elastyczna inicjalizacja właściwości (106)
- Jak używać bloków inicjalizatora? (107)
- Właściwości MUSZĄ zostać zainicjowane (108)
- Jak można weryfikować wartości właściwości? (111)
- Pisanie własnego akcesora get (112)
- Pisanie własnego akcesora set (113)
- Kompletny kod projektu Psy (115)
- Twój przybornik do Kotlina (120)
- Dziedziczenie umożliwia unikanie powielania kodu (122)
- Co mamy zamiar zrobić? (123)
- Projektujemy strukturę dziedziczenia klas zwierząt (124)
- Używaj dziedziczenia, by unikać powielania kodu w klasach pochodnych (125)
- Co powinny przesłaniać klasy pochodne? (126)
- Możemy pogrupować niektóre zwierzęta (127)
- Dodajemy klasy Canine i Feline (128)
- Sprawdzaj hierarchie klas, używając testu JEST (129)
- Test JEST działa w dowolnym miejscu drzewa dziedziczenia (130)
- Stworzymy parę kotliczyńskich zwierząt (133)
- Deklarujemy klasę bazową oraz jej właściwości i funkcje jako otworzone (134)
- Jak klasa pochodna dziedziczy po bazowej? (135)
- Jak (i kiedy) przesłaniać właściwości? (136)
- Przesłanianie właściwości pozwala na więcej niż tylko określanie wartości domyślnych (137)
- Jak przesłaniać funkcje? (138)
- Przesłonięte funkcje i właściwości pozostają otworzone... (139)
- Dodajemy klasę Hippo do projektu Zwierzęta (140)
- Dodajemy klasy Canine i Wolf (143)
- Która funkcja zostanie wywołana? (144)
- Kiedy wywołujemy funkcję na rzecz zmiennej, wywoływana jest funkcja obiektu (146)
- Typów bazowych można używać w parametrach funkcji i jako typu zwracanego wyniku (147)
- Zaktualizowany kod pliku Animals.kt (148)
- Twój przybornik do Kotlina (153)
- Hierarchia klasy Animal raz jeszcze (156)
- Obiektów niektórych klas po prostu nie powinno się tworzyć (157)
- Abstrakcyjna czy konkretna? (158)
- Klasy abstrakcyjne mogą mieć abstrakcyjne właściwości i funkcje (159)
- Klasa Animal ma dwie funkcje abstrakcyjne (160)
- Jak zaimplementować klasę abstrakcyjną? (162)
- TRZEBA zaimplementować wszystkie abstrakcyjne właściwości i funkcje (163)
- Zaktualizujmy kod projektu Zwierzęta (164)
- Niezależne klasy mogą mieć wspólne zachowania (169)
- Interfejsy pozwalają definiować wspólne zachowania POZA hierarchią klasy bazowej (170)
- Zdefiniujmy interfejs Roamable (171)
- Jak definiować właściwości w interfejsach? (172)
- Zadeklaruj, że klasa implementuje interfejs... (173)
- Jak implementować wiele interfejsów? (174)
- Jak określić, czy stworzyć klasę, klasę pochodną, klasę abstrakcyjną czy interfejs? (175)
- Aktualizujemy projekt Zwierzęta (176)
- Interfejsy pozwalają na stosowanie polimorfizmu (181)
- Gdzie używać operatora is? (182)
- Używaj when do porównywania zmiennej z grupą opcji (183)
- Operator is zazwyczaj wykonuje inteligentne rzutowanie (184)
- Używaj operatora as w celu jawnego rzutowania (185)
- Aktualizujemy projekt Zwierzęta (186)
- Twój przybornik do Kotlina (189)
- Operator == wywołuje funkcję o nazwie equals (192)
- Funkcja equals pochodzi z klasy bazowej Any (193)
- Wspólne zachowania zdefiniowane w klasie Any (194)
- Możemy chcieć, by funkcja equals sprawdzała, czy obiekty są równoważne (195)
- Klasa danych pozwala na tworzenie obiektów danych (196)
- Klasy danych przesłaniają odziedziczone zachowania (197)
- Kopiowanie obiektów danych przy użyciu funkcji copy (198)
- Klasy danych definiują funkcje componentN... (199)
- Tworzymy projekt Przepisy (201)
- Pomieszane komunikaty (203)
- Wygenerowane funkcje używają jedynie właściwości zdefiniowanych w konstruktorze (205)
- Inicjalizowanie wielu właściwości może powodować powstawanie kłopotliwego kodu (206)
- Jak używać domyślnych wartości konstruktora? (207)
- Także funkcje mogą używać wartości domyślnych (210)
- Przeciążanie funkcji (211)
- Zaktualizujmy projekt Przepisy (212)
- Ciąg dalszy kodu... (213)
- Twój przybornik do Kotlina (217)
- Jak usuwać ze zmiennych referencje do obiektu? (220)
- Referencje usuwamy, używając null (221)
- Typów akceptujących null możesz używać wszędzie tam, gdzie typów, które null nie akceptują (222)
- Jak utworzyć tablice typu akceptującego null? (223)
- Jak odwoływać się do funkcji i właściwości typów akceptujących null? (224)
- Dbaj o bezpieczeństwo, używając bezpiecznych wywołań (225)
- Bezpieczne wywołania można łączyć w łańcuch (226)
- Ciąg dalszy historii... (227)
- Bezpiecznych wywołań można używać do przypisywania wartości... (228)
- Używaj let, by wykonywać kod, jeśli wartości będą różne od null (231)
- Stosowanie let z elementami tablic (232)
- Zamiast używać wyrażenia if... (233)
- Operator !! celowo zgłasza wyjątek NullPointerException (234)
- Tworzymy projekt Wartości Null (235)
- Ciąg dalszy kodu... (236)
- Wyjątki są zgłaszane w wyjątkowych sytuacjach (239)
- Przechwytuj wyjątki, używając try i catch (240)
- Użyj finally, by określić czynności, które mają być wykonane zawsze (241)
- Wyjątek to obiekt typu Exception (242)
- Wyjątki można zgłaszać jawnie (244)
- Try i catch to wyrażenia (245)
- Twój przybornik do Kotlina (250)
- Tablice mogą być przydatne... (252)
- ...są jednak rzeczy, których tablice nie potrafią (253)
- Jeśli masz wątpliwości, sięgnij do Biblioteki (254)
- List, Set oraz Map (255)
- Fantastyczne listy... (256)
- Tworzenie listy MutableList... (257)
- Możemy usunąć wartość... (258)
- Można zmieniać kolejność i operować na większych grupach elementów... (259)
- Utwórz projekt Kolekcje (260)
- Listy dopuszczają duplikaty (263)
- Jak tworzyć zbiory? (264)
- Jak zbiory wyszukują duplikaty? (265)
- Kody mieszające i równość (266)
- Reguły przesłaniania funkcji hashCode i equals (267)
- Jak używać klasy MutableSet? (268)
- Aktualizujemy projekt Kolekcje (270)
- Czas na mapy (276)
- Sposoby korzystania z map (277)
- Tworzenie map MutableMap (278)
- Z mapy MutableMap można usuwać elementy (279)
- Mapy Map i MutableMap można kopiować (280)
- Kompletny kod projektu Kolekcje (281)
- Wymieszane komunikaty (285)
- Twój przybornik do Kotlina (287)
- Kolekcje używają typów sparametryzowanych (290)
- Jak jest zdefiniowany typ MutableList? (291)
- Stosowanie parametrów typów w MutableList (292)
- Co można robić ze sparametryzowanymi klasami i interfejsami? (293)
- Oto co mamy zamiar zrobić (294)
- Tworzymy hierarchię klasy Pet (295)
- Definiujemy klasę Contest (296)
- Dodajemy właściwość scores (297)
- Tworzymy funkcję getWinners (298)
- Tworzymy kilka obiektów Contest (299)
- Tworzymy projekt TypySparametryzowane (301)
- Hierarchia typu Retailer (305)
- Definiujemy interfejs Retailer (306)
- Możemy tworzyć obiekty CatRetailer, DogRetailer i FishRetailer... (307)
- Użyj out, by typ sparametryzowany był kowariantny (308)
- Aktualizujemy projekt TypySparametryzowane (309)
- Potrzebujemy klasy Vet (313)
- Tworzenie obiektów Vet (314)
- Użyj in, by typ sparametryzowany był kontrawariantny (315)
- Typ sparametryzowany może być lokalnie kontrawariantny (316)
- Aktualizujemy projekt TypySparametryzowane (317)
- Twój przybornik do Kotlina (324)
- Prezentacja lambd (326)
- Jak wygląda kod lambdy? (327)
- Lambdy można zapisywać w zmiennych (328)
- Wyrażenia lambda mają typ (331)
- Kompilator może wywnioskować typ parametrów lambdy (332)
- Używaj lambdy dostosowanej do typu zmiennej (333)
- Tworzenie projektu Lambdy (334)
- Możesz przekazać lambdę do funkcji (339)
- Wywołanie lambdy w ciele funkcji (340)
- Co się dzieje podczas wywołania funkcji? (341)
- Lambdę można przenieść poza nawiasy ()... (343)
- Aktualizujemy projekt Lambdy (344)
- Funkcje mogą zwracać lambdy (347)
- Piszemy funkcję, która pobiera I zwraca lambdy (348)
- Jak można używać funkcji combine? (349)
- Użyj typealias, by nadać inną nazwę istniejącemu typowi danych (353)
- Aktualizujemy kod projektu (354)
- Twój przybornik do Kotlina (361)
- Kotlin udostępnia sporo funkcji wyższego rzędu (364)
- Funkcje min i max operują na prostych typach danych (365)
- Bliższe spojrzenie na parametry funkcji minBy i maxBy (366)
- Funkcje sumBy i sumByDouble (367)
- Tworzymy projekt Spożywczak (368)
- Poznaj funkcję filter (371)
- Używaj funkcji map, by przekształcać kolekcje (372)
- Co się dzieje podczas wykonywania kodu? (373)
- Ciąg dalszy historii... (374)
- Funkcja forEach działa jak pętla (375)
- Funkcja forEach nie zwraca wyniku (376)
- Aktualizujemy projekt Spożywczak (377)
- Użyj groupBy, by podzielić kolekcję na grupy (381)
- Funkcji groupBy można używać w łańcuchach wywołań (382)
- Jak używać funkcji fold (383)
- Za kulisami: funkcja fold (384)
- Więcej przykładów użycia funkcji fold (386)
- Aktualizujemy projekt Spożywczak (387)
- Pomieszane komunikaty (391)
- Twój przybornik do Kotlina (394)
- Wyjeżdżamy... (395)
- 1. Pakiety i importowanie (416)
- 2. Modyfikatory widoczności (418)
- 3. Klasy wyliczeniowe (420)
- 4. Klasy zapieczętowane (422)
- 5. Klasy zagnieżdżone i wewnętrzne (424)
- 6. Deklaracje obiektów i wyrażenia (426)
- 7. Rozszerzenia (429)
- 8. Return, break i continue (430)
- 9. Więcej zabawy z funkcjami (432)
- 10. Współdziałanie (434)
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Zaczynamy. Szybki skok
ROZDZIAŁ 2. Typy proste i zmienne. Być zmienną
ROZDZIAŁ 3. Funkcje. Wychodzimy poza main
ROZDZIAŁ 4. Klasy i obiekty. Trochę klasy
ROZDZIAŁ 5. Klasy pochodne i bazowe. Stosowanie dziedziczenia
ROZDZIAŁ 6. Klasy abstrakcyjne i interfejsy. Poważny polimorfizm
ROZDZIAŁ 7. Klasy danych. Używanie danych
ROZDZIAŁ 8. Wartość null i wyjątki. Cały i zdrów
ROZDZIAŁ 9. Kolekcje. Zorganizuj się
ROZDZIAŁ 10. Typy sparametryzowane. Odróżniaj wariancję od kontrawariancji
ROZDZIAŁ 11. Lambdy i funkcje wyższego rzędu. Kod używany jak dane
ROZDZIAŁ 12. Wbudowane funkcje wyższego rzędu. Wzmocnij swój kod
Dodatek A. Koprocedury. Współbieżne wykonywanie kodu
Dodatek B. Testowanie. Pociągnij swój kod do odpowiedzialności
Dodatek C. Pozostałości. Dziesięć najważniejszych rzeczy (których nie opisaliśmy)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja
Oddajemy Czytelnikowi nowe, zaktualizowane i uzupełnione wydanie książki prezentującej możliwości Kali Linux w zakresie testowania bezpieczeństwa oprogramowania. Poza opisem samego systemu i dostępnych narzędzi w wyczerpujący sposób przedstawiono tu szczegóły prowadzenia testów bezpieczeństwa, w tym sieci bezprzewodowych. Omówiono zasady testowania aplikacji WWW, techniki łamania haseł i korzystania z eksploitów. W tym wydaniu znalazły się również bezcenne wskazówki dotyczące analizy oprogramowania z wykorzystaniem inżynierii wstecznej i śledzenia nadużyć cyfrowych. Nie zabrakło też kluczowych dla każdego pentestera kwestii etyki i legalności podejmowanych działań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka stanowi kompleksowe i obszerne wprowadzenie do języka Python. Pomoże Ci opanować jego podstawy i przygotuje do praktycznego zastosowania nabytej wiedzy. To wydanie zostało zaktualizowane i rozszerzone, aby odzwierciedlić zmiany zachodzące w świecie Pythona. Pominięto omówienie nieaktualnej wersji 2.X,opisano nowe narzędzia, dodane do Pythona w wersji 3.12, a także innych jego edycji, które są dziś szeroko używane.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
129.35 zł
199.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To trzecie wydanie przewodnika cenionego przez analityków danych, inżynierów oprogramowania i pasjonatów danologii. Dzięki niemu szybko nauczysz się korzystać z bibliotek NumPy, SciPy i Pandas. Poznasz różne metody eksploracji i wizualizacji danych, odkrywania zależności i trendów, a także prezentowania wyników. Struktura książki odpowiada rzeczywistemu procesowi pracy ze zbiorem danych: od importowania i oczyszczenia, przez analizę wieloczynnikową, aż po wizualizację uzyskanych wyników. Wszystkie rozdziały są dostępne w formie notatników Jupytera, dzięki czemu możesz jednocześnie czytać tekst, uruchamiać kod i pracować nad ćwiczeniami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Im więcej testów, tym lepszy kod! Ale jest haczyk, o którym wie każdy profesjonalny tester: dobre testowanie wymaga czasu, a ten bywa zasobem krytycznym. Czy przyszło Ci do głowy, że warto by było zautomatyzować testy, poprawić ich jakość i pokrycie, a także zapewnić sobie lepsze wyniki?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Zmień swoje podejście do procesu robienia zdjęć, wyrażania emocji w kadrze i tej nieuchwytnej cechy zwanej kreatywnością. W książce znajdziesz 20 inspirujących esejów i ponad 100 pięknych zdjęć, które skłonią Cię do zmiany spojrzenia na sztukę i zachęcą do tego, by nie skupiać się jedynie na funkcjach aparatu fotograficznego, ale by korzystać ze swojej kreatywności. Zaczniesz inaczej myśleć o podejmowanych podczas pracy decyzjach, nauczysz się nowych sposobów postrzegania świata i być może wypracujesz własną, unikalną ścieżkę rozwoju. Ta książka nie sprawi, że staniesz się lepszym fotografem ― za to pomoże Ci zrozumieć siebie, odzyskać radość z fotografowania i zainspiruje Cię do nowych pomysłów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Książka, po którą za chwilę sięgniesz, została napisana w jednym celu: by pomóc Ci nauczyć się programowania w jednym z najpopularniejszych języków programowania na świecie. PHP ― bo o nim mowa ― wraz z przypisaną do niego bazą danych SQL jest używany zarówno do projektowania stron internetowych, jak i do budowy skomplikowanych aplikacji działających po stronie serwera. Szacuje się, że 8 na 10 stron internetowych jest opartych na serwerze obsługującym język PHP.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dowiedz się, na czym polega skuteczne komunikowanie się z modelami LLM i w jaki sposób przekuwać śmiałe pomysły w działające aplikacje. Poznaj filozofię działania modeli i kluczowe techniki inżynierii promptów: od pozyskiwania i oceny kontekstu, przez konstruowanie efektywnych promptów, aż po tworzenie szablonów gwarantujących wysoką jakość odpowiedzi. W książce znajdziesz także opis bardziej zaawansowanych technik, takich jak konstruowanie pętli, potoków i przepływów pracy czy budowa agentów konwersacyjnych. Poznasz też metody oceniania modeli LLM.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Joshua Winn, światowej klasy astrofizyk, zabiera czytelników w podróż po egzoplanetach ― planetach, które krążą wokół odległych gwiazd, a które zrewolucjonizowały nasze spojrzenie na kosmos. Autor opisuje, jak astronomowie odkrywają gorące jowisze, wodne światy i skaliste globy podobne do Ziemi, a także jak te badania zmieniają nasze rozumienie narodzin i ewolucji planet. W Małej księdze egzoplanet Joshua Winn pokazuje, że egzoplanety to nie tylko poważna nauka, ale też kosmiczna przygoda, podczas której poznasz całą masę fascynujących i zaskakujących nowych typów planet. Po tej lekturze już nigdy nie spojrzysz w gwiazdy tak samo!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Jeśli chcesz projektować aplikacje oparte na sztucznej inteligencji, tworzyć dobry kod czy analizować dane, musisz opanować zasady pracy z interfejsami API. To już nie tylko kwestia wysłania prostego zapytania do REST API — niezawodność, bezpieczeństwo i skalowalność wymagają znacznie więcej. Łatwo dojść do wniosku, że zakres potrzebnej wiedzy jest przytłaczający.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
To unikalne opracowanie, które na nowo zdefiniuje Twoje postrzeganie fotografii. Na pierwszy rzut oka wygląda na połączenie wykładu i luźnej rozmowy przy kawie. W rzeczywistości podczas lektury będziesz stopniowo zmieniać sposób, w jaki patrzysz na scenę, kadrujesz i fotografujesz. Zrozumiesz, jak pracować ze sceną podczas fotografowania krajobrazów, w podróży i przy wykonywaniu portretów: od czego zacząć i jak komponować ujęcie krok po kroku. Dowiesz się, jak radzić sobie w sytuacjach, gdy klasyczne reguły kompozycji nie zdają egzaminu, jak zmiana ustawień wpływa na wygląd kompozycji, a także jak zwiększać głębię zdjęć i tworzyć zapadające w pamięć portrety.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Chcesz by Twoja paczka zdążyła pod choinkę?
Postaraj się złożyć zamówienie do godziny 13:00, w dniach:
18. grudnia (Poczta Polska),
19. grudnia (Paczka w Ruchu),
22. grudnia (paczkomaty InPost),
22. grudnia (DPD punkty).
22. grudnia (DPD Kurier).
Postaraj się złożyć zamówienie do godziny 13:00, w dniach:
18. grudnia (Poczta Polska),
19. grudnia (Paczka w Ruchu),
22. grudnia (paczkomaty InPost),
22. grudnia (DPD punkty).
22. grudnia (DPD Kurier).


Oceny i opinie klientów: Kotlin. Rusz głową! Dawn Griffiths, David Griffiths
(2)-
6
-
5
-
4
-
3
-
2
-
1
5.0(1)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie