Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową!
- Autorzy:
- Dawn Griffiths, David Griffiths
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 11
- Stron:
- 712
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Sprawdź nowe wydanie
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II
Dawn Griffiths, David Griffiths
Opis książki: Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową!
Książka, którą trzymasz w rękach, to podręcznik niezwykły, gdyż uwzględnia specyfikę funkcjonowania ludzkiego mózgu i sposób, w jaki najszybciej się uczy. Dzięki nowatorskiemu podejściu autorów nauka pisania aplikacji nie jest nudna: niepostrzeżenie będziesz nabierał coraz większej wprawy. Już w trakcie zapoznawania się z podstawowymi koncepcjami rozpoczniesz pracę w IDE Android Studio. Dowiesz się, jak zaprojektować strukturę aplikacji i jak zbudować idealny interfejs. Będziesz swobodnie posługiwał się aktywnościami, intencjami, usługami. Poznasz interfejs Material Design firmy Google, dowiesz się, jak wykorzystywać bazy danych SQLite. A to wszystko dopiero początek...
W tej książce między innymi:
- omówienie zasad tworzenia aplikacji interaktywnych — odpowiadających na działania użytkownika,
- przedstawienie świetnego narzędzia dla programistów — środowiska Android Studio,
- opis koncepcji istotnych dla Androida: aktywności i ich cyklu życia, intencji, układów i fragmentów, usług i wielu innych,
- wskazówki dotyczące tworzenia wyrafinowanych systemów nawigowania w aplikacji, korzystania z szuflad nawigacyjnych oraz z pasków akcji,
- przedstawienie interfejsu Material Design,
- omówienie ART — środowiska uruchomieniowego Androida i ADB, programu narzędziowego umożliwiającego rozwiązanie niektórych problemów podczas programowania i testowania aplikacji.
Rusz głową i zacznij pisać świetne aplikacje dla Androida!
Wybrane bestsellery
-
Dzięki informacjom zawartym w tej książce uda Ci się szybko opanować podstawy pracy w Android Studio. Dowiesz się, jak zainstalować środowisko programistyczne, utworzyć i dopracować interfejs użytkownika, stosować tematy i style, generować komunikaty, wprowadzać elementy wizualne i multimedialne....(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.19 zł
69.00 zł(-49%) -
Ta książka jest kolejnym, gruntownie przejrzanym i zaktualizowanym wydaniem klasycznego podręcznika, w którym jasno i wyczerpująco wyjaśniono koncepcje, strukturę i mechanizmy rządzące funkcjonowaniem nowoczesnych systemów operacyjnych. Wnikliwie omówiono również podstawowe zasady projektowania s...
Systemy operacyjne. Architektura, funkcjonowanie i projektowanie. Wydanie IX Systemy operacyjne. Architektura, funkcjonowanie i projektowanie. Wydanie IX
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)78.69 zł
129.00 zł(-39%) -
Książka, którą trzymasz w dłoni, została pomyślana jako podręcznik. Nawet jeśli jesteś bardzo początkującym programistą, błyskawicznie — bo po lekturze 24 rozdziałów, z których każdy zajmie najwyżej godzinę — poznasz podstawy programowania dla Androida i szybko zaczniesz tworzyć w peł...
Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Programiści JetBrains podczas pracy nad swoimi produktami poszukiwali prostych biznesowych rozwiązań. Próżno było szukać ideału, który będzie jednocześnie łatwy w utrzymaniu i interoperacyjny z Javą. Należało zatem go stworzyć! Tak powstał Kotlin - wieloplatformowy, statycznie typowany język dzia...
Kotlin bez tajemnic! Kurs video. Programuj aplikacje w Android Studio Kotlin bez tajemnic! Kurs video. Programuj aplikacje w Android Studio
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Dzięki temu przewodnikowi płynnie rozpoczniesz pisanie aplikacji we Flutterze w języku Dart. Dowiesz się, jak skonfigurować środowisko programistyczne i rozpocząć projekt. Książka poprowadzi Cię przez proces projektowania interfejsu użytkownika i funkcji umożliwiających poprawną pracę aplikacji. ...
Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.18 zł
89.00 zł(-38%) -
Ta książka jest przeznaczona dla programistów, którzy chcą poznać język o możliwościach wykraczających poza Javę i pisać solidne aplikacje dla różnych platform. Pozwala w praktyczny sposób zapoznać się z unikalnymi możliwościami Kotlina i — na podstawie licznych przykładowych projektów R...
Programowanie w języku Kotlin. The Big Nerd Ranch Guide Programowanie w języku Kotlin. The Big Nerd Ranch Guide
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.19 zł
79.00 zł(-39%) -
To doskonała książka dla każdego, kto już wstępnie zapoznał się z biblioteką React i chce pisać natywne aplikacje na iOS i Androida. Po przypomnieniu zasad działania React Native i przedstawieniu szeregu wskazówek dotyczących konfiguracji środowiska opisano tu kolejne etapy tworzenia w pełni funk...
React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)24.99 zł
49.00 zł(-49%) -
Dostarczanie wciąż nowych, perfekcyjnie działających aplikacji mobilnych to podstawowe zadanie wielu firm z branży IT. Ze względu na ogromną konkurencję samo wykreowanie, zaprojektowanie i wytworzenie innowacyjnej aplikacji jest wyzwaniem, a to dopiero początek drogi do sukcesu! Nim wprowadzimy a...
Testowanie aplikacji mobilnych na platformę Android. Kurs video. Poziom pierwszy. Testy jednostkowe i UI Testowanie aplikacji mobilnych na platformę Android. Kurs video. Poziom pierwszy. Testy jednostkowe i UI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Dzięki tej książce dowiesz się, jak zaimplementować struktury i układy interfejsu użytkownika, a także jak tworzyć własne elementy i pisać służące do ich obsługi skrypty C#. Poznasz architekturę MVVM i nauczysz się jej implementacji w swoich aplikacjach. Zrozumiesz trudniejsze zagadnienia, takie ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
33.50 zł
67.00 zł(-50%) -
Podczas pracy ze szkoleniem Android. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane programowanie aplikacji poznasz nowoczesne techniki wytwarzania aplikacji dla Androida i zaznajomisz się z najpopularniejszymi bibliotekami tej platformy, takimi jak Retrofit, RxJava, Realm, ButterKnife. Projektując swoją...
Android. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane programowanie aplikacji Android. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane programowanie aplikacji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)70.95 zł
129.00 zł(-45%)
O autorach książki
2 Dawn Griffiths, David GriffithsDawn Griffiths jest znakomitą i bardzo doświadczoną programistką oraz autorką wielu książek z serii Rusz głową!. Wraz z mężem Davidem opracowała także animowany kurs wideo The Agile Sketchpad, stanowiący próbę uczenia kluczowych pojęć i technik w sposób zapewniający aktywną pracę mózgu i utrzymanie zaangażowania. Jej pasje to tai chi, bieganie i gotowanie.
David Griffiths jest trenerem Agile, programistą i pracownikiem warsztatu. W wieku 15 lat napisał implementację języka LOGO. Napisał kilka innych książek z serii Rusz głową!. Jego ulubione hobby to spędzanie czasu z ukochaną żoną Dawn.
Dawn Griffiths, David Griffiths - pozostałe książki
-
Dzięki tej książce błyskawicznie uzyskasz odpowiedzi na nurtujące programistów pytania o walidację danych w formularzach, testowanie kodu czy powiązanie kodu aplikacji z kodem serwerowym. Dowiesz się również, jak zapewnić sobie możliwość wielokrotnego wykorzystywania kodu i implementacji złożonyc...(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)
62.37 zł
99.00 zł(-37%) -
What will you learn from this book?If you have an idea for a killer Android app, this fully revised and updated edition will get you up and running in a jiffy. You'll go beyond syntax and how-to manuals and learn how to think like a great Android developer. This hands-on book teaches you everythi...(254.15 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
React helps you create and work on an app in just a few minutes. But learning how to put all the pieces together is hard. How do you validate a form? Or implement a complex multistep user action without writing messy code? How do you test your code? Make it reusable? Wire it to a backend? Keep it...(194.65 zł najniższa cena z 30 dni)
194.65 zł
229.00 zł(-15%) -
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki niej nauczysz się myśleć jak najlepsi programiści i niepostrzeżenie zaczniesz tworzyć wydajny kod w Kotl...(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.18 zł
89.00 zł(-38%) -
What will you learn from this book?Head First Kotlin is a complete introduction to coding in Kotlin. This hands-on book helps you learn the Kotlin language with a unique method that goes beyond syntax and how-to manuals and teaches you how to think like a great Kotlin developer. You’ll lear...(228.65 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł(-15%) -
Sięgnij po ten nietypowy podręcznik! Możesz uznać jego formę i sposób przekazywania treści za dziwny, ale prędko przekonasz się, że jest wyjątkowo skuteczny. Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie techniki programowania dla Androida. A to wszystko dzięki nowatorskiemu podejściu a...
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II
(71.40 zł najniższa cena z 30 dni)72.59 zł
119.00 zł(-39%) -
Dzięki tej książce możesz dołączyć do ich grona! Kolejne wydanie z serii „Rusz głową” to gwarancja sukcesu. Zastosowanie nowatorskich technik nauki pozwala na błyskawiczne przyswojenie wiedzy. W trakcie lektury poznasz składnię języka C, dostępne typy zmiennych, sposoby zarządzania pa...(49.50 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Najważniejsze zagadnienia zostały tu zilustrowane za pomocą — nierzadko zabawnych — przykładów z życia codziennego, takich jak analiza statystyk sportowych, wyników gier hazardowych czy testów nowych leków. Dzięki tej książce dowiesz się m.in., jak wybrać optymalny wykres do wizualiza...(34.50 zł najniższa cena z 30 dni)
34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Książkę Head First Ruby on Rails. Edycja polska napisano w oparciu o najnowsze, skuteczne techniki ułatwiające zrozumienie i przyswajanie wiedzy. Dzięki temu szybko i bez trudności nauczysz się tworzyć interaktywne aplikacje internetowe za pomocą tej platformy. Dowiesz się, na czym polega współpr...(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)
39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Ever wished you could learn C from a book? Head First C provides a complete learning experience for C and structured imperative programming. With a unique method that goes beyond syntax and how-to manuals, this guide not only teaches you the language, it helps you understand how to be a great pro...(160.65 zł najniższa cena z 30 dni)
169.15 zł
199.00 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
krzysztofjelonek.net Bartek Medoń; 2016-09-18
Wstęp
W obecnych czasach urządzenia mobilne jak smartfony czy tablety stały się powszechnym elementem życia codziennego, już mało kto wyobraża sobie życie bez nich. A dobrze pamiętam ze swojego dzieciństwa moment, w którym nie mieliśmy jeszcze w domu… telefonu stacjonarnego, a myśl że niebawem się pojawi powodowała wzrost ekscytacji, rozmyślania o zadzwonieniu do kumpla albo do… „Telefoniady”. Kojarzycie taki teleturniej?
O komórce to nie było co marzyć, a właściwie to chyba niewielu z nas wtedy wiedziało, że można nosić ze sobą – w swojej kieszeni – „całą budkę telefoniczną”. No cóż, w całej swojej okazałości lata 90-te, w których dorastałem były świetne, ale wróćmy do teraźniejszości. Dziś już nie tylko możemy mieć nowoczesne, dotykowe smartfony z super tanimi ofertami bez limitu, ale możemy sami niejako kreować to co ludzie będą na swoich urządzeniach „wyczyniać” poprzez tworzenie aplikacji, które użytkownik może uruchomić na swoim telefonie, tablecie czy… telewizorze, a my poza dumą możemy w ten sposób nawet i zarobić.
I tak oto przyszedł czas na zrecenzowanie książki „Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową!” wydawnictwa Helion. Tak więc po nostalgicznym wstępie zapraszam do konkretów.
Dostępne formaty
Możemy kupić książkę w wersji papierowej, drukowanej, ale jest również dostępny e-book w formacie pdf. Co lepsze? No cóż, każdy powinien obu sposobów, ja generalnie wychodzę z założenia, że:
- jeśli jest to książką, którą potrzebuję jedynie przeczytać, zrozumieć to mając wybór wybieram ebooka w formacie dostosowanym do urządzeń mobilnych, wtedy mogę kontynuować naukę gdziekolwiek chcę np. w kolejce do dentysty, autobusie itd. korzystając z telefonu, który zawsze mam ze sobą,
- jeśli książka jest pozycją stricte o programowaniu i zamierzam przerabiać samodzielnie wszystkie jej przykłady, a nie tylko czytać listing kodu to wolę papier, chociaż mając do dyspozycji 2 ekrany również dobrze można popracować z pdfem.
Cena
Książka drukowana dostępna jest w kwocie 99 zł, ebook 79,2 zł i nawet jeśli dla kogoś może być to wysoka cena, to:
- potwierdzam, że naprawdę warto!
- skoro chcesz być programistą to czym jest wydane 100 zł przy łącznych kosztach jakie Cię czekają, przy poświęconym czasie na naukę itd.?
- to nie jest książeczka lecz 678 stron i nawet jeśli sporą część stanowią obrazki, diagramy, listingi czy… śmieszne wstawki to są to elementy, które stanowią siłę tej pozycji – o tym nieco niżej
- może i w sieci znajdziesz wiedzę darmową, ale tutaj masz to wszystko zebrane do kupy, świetnie przedstawione, autorzy wyjaśniają wiele Twoich wątpliwości itd. Nie musisz nic szukać, zastanawiać się, domyślać
Data wydania
Myślę, że Android jest dość dynamiczną technologią, która lubi się zmieniać dlatego dobrze by było aby uczyć się na materiałach po pierwsze rzecz jasna rzetelnych, dobrych, praktycznych, ale również – aktualnych. Omawiana pozycja została wydana w kwietniu 2016 w Polsce i czerwcu 2015 na świecie. Śmiało można więc powiedzieć, że jest to dawka wiedzy – na czasie. Co prawda możemy znaleźć pewnie rozbieżności jak np. niektóre sposoby zapisu w plikach xml układu, ale zaręczam, że uważny uczeń bezproblemowo sobie z nimi poradzi.
Seria Rusz głową!/Head first
W swoim życiu przerobiłem nieco książek związanych z programowaniem, co jakiś czas natrafiałem na opinie, wskazówki, które dość jasno sugerowały, że książki z serii „Rusz głową!” mają w sobie to coś. Nie wiem dlaczego nigdy (aż do teraz!) tego nie sprawdziłem, jakiż to fail z mojej strony…, bo przyznam szczerze, że zafascynowałem się tym co zobaczyłem. I nie chodzi tutaj tylko o merytorykę, ale o sposób prezentacji informacji, formę wizualną, humor, luzactwo, zabiegi ułatwiające czytelnikowi zapamiętywanie najważniejszych kwestii.
Do takich smaczków można by więc zaliczyć:
- niestandardowy początkowy opis każdego z rozdziałów
- śmieszne obrazki z dymkami
- tekstowe „wklejki”, komentarze
- wprowadzenie, w którym możemy poznać sposób działania mechanizmu nauki z punktu widzenia naszego mózgu wraz ze wskazówkami jak uczyć się skutecznie, efektywnie
- różnego rodzaju diagramy
- ćwiczenia
- sekcja „Nie istnieją głupie pytania” oraz „Celne spostrzeżenia”
W ostatnim czasie miałem okazję przeczytać również dwie inne pozycje z tytułem „Rusz głową!” i potwierdziły się moje odczucia po lekturze omawianej tutaj książki – to jest naprawdę… kawał dobrej serii książek. Bez wątpienia są one przygotowane mając na uwadze najlepsze praktyki pozwalające na sprawną, efektywną naukę. Do tego swojego rodzaju luzik i poczucie humoru – ja to kupuję! (przykładowo w książce o HTML5 znajdziemy… dialog między AJAXEM, a JSONP, którzy się… kłócą, przegadują, kto lepszy :-))
Jak działa Android?
W książce znajdziemy dość dokładny opis działania systemu Android, jakie są jego składowe, jak uruchamiane są aplikacje na nim pracujące, czym różni się „normalna Java” od tej „Androidowej” itd. Uważam to za ważny element, bo nawet jeśli wydaje się być oczywiste, że programista powinien wiedzieć jak działa platforma/technologia, której używa to po pierwsze nie zawsze tak jest, a po drugie spotykałem się z książkami gdzie od razu przechodzono do „Hello World!” bez szczególnego tłumaczenia „jak to się dzieje”.
„Nie istnieją głupie pytania” oraz „Celne spostrzeżenia”
Po każdym nazwijmy to podrozdziale mamy sekcję „Nie istnieją głupie pytania”, która zawiera kilka pytań i odpowiedzi w temacie, który jest aktualnie omawiany. Jest to bardzo fajne, bo po pierwsze jest to powtórzenie, podsumowanie tego co właśnie zrobiliśmy, co zostało nam przekazane. A po drugie jest to jedno z miejsc, które dokładnie pokazuje moc tej książki, potwierdza, że autorzy doskonale wiedzieli co czynią. Chodzi mianowicie o to, że pojawiające się pytania są nie tylko podsumowaniem przedstawionej wiedzy, ale są bardzo często dokładnie tymi pytaniami jakie mogą zrodzić się w głowie czytelnika podczas przerabiania materiałów. Jest to super, bo nawet jeśli w trakcie czytania wpadną nam do głowy pewne wątpliwości czy nawet poczujemy w danym temacie jakiś niedosyt, to może się okazać, że 2 kartki dalej zostanie on zniwelowany.
„Celne spostrzeżenia” to podobna sekcja, która jednak pojawia się rzadziej, bo po całym rozdziale. Oba te elementy doskonale się uzupełniają.
Czy muszę znać Javę aby przerobić książkę?
Autorzy twierdzą: „Powinieneś dobrze znać Javę SE…”, ale tutaj pozwolę sobie z nimi się nie zgodzić, być może było to nieco asekuracyjne stwierdzenie z ich strony. Osobiście nie miałem z Javą styczności naprawdę długo, kiedyś na studiach, potem jakieś małe fuchy, potem już niemal w ogóle, ale nie stanowiło to dla mnie specjalnego problemu.
Uważam więc, że jeżeli czytelnik ma obycie w programowaniu w innym języku, łapie zasady/mechanizm programowania obiektowego to poradzi sobie spokojnie ze interpretacją, zrozumieniem przedstawianego kodu język Java. Nie twierdzę, że to wystarczające żeby stać się dobrym programistą Android, ale nie widzę przeszkód aby uczyć się skutecznie z niniejszej książki, a niezależnie rozszerzać wiedzę w zakresie programowania w Javie.
Przygotowanie środowiska do pracy
Instalacja odpowiednich narzędzi i ich konfiguracja nie są czynnościami „magicznymi”, ale mimo wszystko dobrze, jeśli dany kurs/książka jest w stanie poprowadzić ucznia za rękę od samego początku do końca.
W tej książce mamy więc dokładny opis wraz z zrzutami ekranu:
- instalacji środowiska
- jego konfiguracji
- wyboru odpowiedniego API – mamy w końcu bardzo wiele różnych urządzeń z różnymi wersjami Androida i aplikacja działająca np. na moim telefonie nie musi działać na telefonie kolegi
- instalacji emulatora oraz w końcowej części książki – optymalizacji jego działania
Merytoryka
Jak wspominałem przerobienie tej książki był dla mnie swojego rodzaju powrotem do Javy oraz pierwszym krokiem do szerszego wejścia w świat programowania mobilnego. Nie mogę więc na ten moment do końca obiektywnie powiedzieć na ile niniejsza książka wyczerpuje zagadnienia programowania aplikacji dla systemu Android, ale jednocześnie jako programista czy nawet zwykły użytkownik wielu aplikacji mogę powiedzieć, że dostarczona mi wiedza pozwala na stworzenie niejednego rodzaju aplikacji oraz stanowi bardzo dobre podstawy pod dalsza naukę w tej materii.
Mamy więc poruszone m.in. takie elementy jak:
- szczegółowe informacje o platformie Android
- podstawowe zasady programowania na platformę
- instalacja środowiska, uruchamianie aplikacji na emulatorze oraz optymalizacja szybkości jego działania
- dobre praktyki
- praca z widokami
- obsługa zdarzeń
- motywy
- obsługa baz danych
- material design
Przykłady jakie znajdziemy w książce są dość praktyczne, nikt ich nie „wziął z kosmosu” z powodzeniem czytelnik zrozumie ich zasadność oraz znajdzie odpowiedniki w „życiowym zastosowaniu”.
Na końcu, w dodatkach znajduje się pozycja „Dziesięć najważniejszych zagadnień (których nie opisaliśmy)”, która w bardzo wąski sposób opisuje ów 10 elementów, ale nie należy traktować tego jako naukę, ale wskazówkę czym w dalszej kolejności warto się zainteresować.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Head First Android Development
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2063-5, 9788328320635
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-04-08
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2066-6, 9788328320666
- Data wydania ebooka:
-
2016-04-08
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x230
- Numer z katalogu:
- 43408
- Rozmiar pliku Pdf:
- 27.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie mobilne » Android
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową!
Spis treści książki
- Dla kogo jest przeznaczona ta książka? (xxiv)
- Wiemy, co sobie myślisz (xxv)
- Wiemy, co sobie myśli Twój mózg (xxv)
- Metapoznanie - myślenie o myśleniu (xxvii)
- Oto co MY zrobiliśmy (xxviii)
- Przeczytaj to (xxx)
- Zespół recenzentów technicznych (xxxii)
- Podziękowania (xxxiii)
- Witamy w Androidowie (2)
- Platforma Android w szczegółach (3)
- Środowisko programistyczne (5)
- Zainstaluj Javę (6)
- Stwórzmy prostą aplikację (8)
- Aktywności z wysokości 15 tysięcy metrów (12)
- Tworzenie aplikacji (ciąg dalszy) (13)
- Tworzenie aplikacji (ciąg dalszy) (14)
- Właśnie utworzyłeś swoją pierwszą aplikację na Androida (15)
- Android Studio utworzy pełną strukturę katalogów aplikacji (16)
- Przydatne pliki projektu (17)
- Edycja kodu z użyciem edytorów Android Studio (18)
- Uruchamianie aplikacji w emulatorze Androida (23)
- Tworzenie wirtualnego urządzenia z Androidem (24)
- Uruchomienie aplikacji w emulatorze (27)
- Postępy możesz obserwować w konsoli (28)
- Jazda próbna (29)
- Ale co się właściwie stało? (30)
- Usprawnianie aplikacji (31)
- Czym jest układ? (32)
- Plik activity_main.xml zawiera dwa elementy (33)
- Plik układu zawiera odwołanie do łańcucha, a nie sam łańcuch znaków (34)
- Zajrzyjmy do pliku strings.xml (35)
- Weź swoją aplikację na jazdę próbną (37)
- Twój przybornik do Androida (38)
- W tym rozdziale napiszemy aplikację Doradca piwny (40)
- Utworzenie projektu (42)
- Utworzyliśmy domyślną aktywność i układ (43)
- Dodawanie komponentów w edytorze projektu (44)
- Plik activity_find_beer.xml zawiera nowy przycisk (45)
- Zmiany w kodzie XML układu... (48)
- ...są uwzględniane w edytorze projektu (49)
- Stosuj zasoby łańcuchowe, a nie łańcuchy podawane w kodzie (50)
- Zmiana układu i zastosowanie w nim zasobów łańcuchowych (51)
- Weź swoją aplikację na jazdę próbną (52)
- Dodanie wartości do komponentu Spinner (53)
- Dodanie do komponentu Spinner odwołania do string-array (54)
- Jazda próbna komponentu Spinner (54)
- Musimy zadbać o to, by przycisk coś robił (55)
- Niech przycisk wywołuje metodę (56)
- Jak wygląda kod aktywności? (57)
- Dodaj do aktywności metodę onClickFindBeer() (58)
- Metoda onClickFindBeer() musi coś robić (59)
- Dysponując obiektem View, można odwoływać się do jego metod (60)
- Aktualizacja kodu aktywności (61)
- Pierwsza wersja aktywności (63)
- Jazda próbna - test modyfikacji (65)
- Tworzenie własnej klasy Javy (66)
- Dodaj do aktywności wywołanie metody naszej klasy, aby była wyświetlana FAKTYCZNA porada (67)
- Kod aktywności, wersja 2 (69)
- Co się dzieje podczas wykonywania tego kodu? (70)
- Jazda próbna - test aplikacji (71)
- Twój przybornik do Androida (72)
- Aplikacja może zawierać więcej niż jedną aktywność (74)
- Oto struktura naszej aplikacji (75)
- Utworzenie projektu (75)
- Utworzenie drugiej aktywności i układu (78)
- Przedstawiamy plik manifestu aplikacji na Androida (80)
- Użycie intencji do uruchomienia drugiej aktywności (83)
- Co się dzieje po uruchomieniu aplikacji? (84)
- Jazda próbna aplikacji (85)
- Przekazanie tekstu do drugiej aktywności (86)
- Aktualizacja właściwości widoku tekstowego (87)
- Metoda putExtra() zapisuje w intencji dodatkowe informacje (88)
- Aktualizacja kodu aktywności CreateMessageActivity (91)
- Zastosowanie informacji przekazanych w intencji w klasie ReceiveMessageActivity (92)
- Co się dzieje, gdy użytkownik kliknie przycisk Wyślij wiadomość? (93)
- Jazda próbna aplikacji (94)
- Jak działają aplikacje na Androida? (95)
- Co się dzieje podczas działania kodu? (99)
- Jak Android korzysta z filtrów intencji? (102)
- Musisz uruchomić aplikację na PRAWDZIWYM urządzeniu (105)
- Jazda próbna aplikacji (107)
- Zmień kod, aby wyświetlać okno dialogowe (111)
- Jazda próbna aplikacji (112)
- Twój przybornik do Androida (114)
- Jak właściwie działają aktywności? (116)
- Aplikacja stopera (118)
- Kod układu aplikacji stopera (119)
- Dodanie kodu obsługującego przyciski (122)
- Metoda runTimer() (123)
- Obiekty Handler umożliwiają planowanie wykonania kodu (124)
- Pełny kod metody runTimer() (125)
- Kompletny kod aktywności StopwatchActivity (126)
- Obrót ekranu zmienia konfigurację urządzenia (132)
- Od narodzin do śmierci: stany aktywności (133)
- Cykl życia aktywności: od utworzenia do usunięcia (134)
- W jaki sposób radzić sobie ze zmianami konfiguracji? (136)
- Co się stanie po uruchomieniu aplikacji? (139)
- Tworzenie i usuwanie to nie cały cykl życia aktywności (142)
- Cykl życia aktywności: widzialny czas życia (143)
- Zaktualizowany kod aktywności StopwatchActivity (147)
- Co się dzieje podczas działania aplikacji? (148)
- Jazda próbna aplikacji (149)
- A co się dzieje, jeśli aplikacja jest tylko częściowo widoczna? (150)
- Cykl życia aktywności: życie na pierwszym planie (151)
- Zatrzymanie stopera w razie wstrzymania aktywności (154)
- Kompletny kod aktywności (157)
- Wygodny przewodnik po metodach cyklu życia aktywności (161)
- Twój przybornik do Androida (162)
- Trzy kluczowe układy: względny, liniowy i siatki (165)
- Rozmieszczanie widoków względem układu nadrzędnego (168)
- Rozmieszczanie widoków względem innych widoków (170)
- Atrybuty do rozmieszczania widoków względem innych widoków (171)
- RelativeLayout - podsumowanie (173)
- Układ LinearLayout wyświetla widoki w jednym wierszu lub kolumnie (174)
- Zmieńmy nieco prosty układ liniowy (176)
- Dodawanie wagi do widoków (179)
- Dodawanie wagi do większej liczby widoków (180)
- Stosowanie atrybutu android:gravity - lista wartości (182)
- Inne wartości, których można używać w atrybucie android:layout_gravity (184)
- Kompletny układ liniowy (185)
- LinearLayout - podsumowanie (186)
- Układ GridLayout wyświetla widoki w siatce (189)
- Dodawanie widoków do układu siatki (190)
- Utwórzmy nowy układ siatki (191)
- Wiersz 0: dodajemy widoki do określonych wierszy i kolumn (193)
- Wiersz 1: tworzymy widok zajmujący komórki kilku kolumn (194)
- Wiersz 2: tworzymy widok zajmujący komórki kilku kolumn (195)
- Pełny kod układu siatki (196)
- GridLayout - podsumowanie (197)
- Układy i komponenty GUI mają wiele wspólnego (201)
- Zabawy z widokami (205)
- Twój przybornik do Androida (225)
- Każda aplikacja zaczyna się od pomysłu (228)
- Skategoryzuj swoje pomysły - aktywności: poziom główny, kategoria i szczegóły/edycja (229)
- Nawigowanie po aktywnościach (230)
- Użyj ListViews do nawigowania po danych (231)
- Napiszemy aplikację kafeterii Coffeina (232)
- Aktywność szczegółów napoju (233)
- Struktura aplikacji dla kafeterii Coffeina (234)
- Układ aktywności głównego poziomu składa się z obrazka i listy (238)
- Kompletny kod układu aktywności głównego poziomu (240)
- Zapewnianie reakcji ListView na kliknięcia za pomocą obiektu nasłuchującego (241)
- Kompletny kod aktywności TopLevelActivity (243)
- Jak utworzyć aktywność listy? (249)
- Łączenie widoków list z tablicami za pomocą adaptera ArrayAdapter (251)
- Dodanie adaptera ArrayAdapter do aktywności DrinkCategoryActivity (252)
- Co się stanie po wykonaniu kodu? (253)
- Jak obsługiwaliśmy kliknięcia w aktywności TopLevelActivity? (256)
- Kompletny kod aktywności DrinkCategoryActivity (258)
- Aktywność szczegółów wyświetla informacje o jednym rekordzie (259)
- Wypełnienie widoków danymi (261)
- Kod aktywności DrinkActivity (263)
- Jazda próbna aplikacji (266)
- Twój przybornik do Androida (268)
- Struktura aplikacji Trenażer (273)
- Klasa Workout (275)
- Jak dodać fragment do projektu? (276)
- Jak wygląda kod fragmentu? (278)
- Przypomnienie stanów aktywności (282)
- Cykl życia fragmentów (283)
- Nasze fragmenty dziedziczą metody cyklu życia (284)
- Jazda próbna aplikacji (286)
- Jak utworzyć fragment typu ListFragment? (290)
- Zaktualizowany kod klasy WorkoutListFragment (292)
- Jazda próbna aplikacji (294)
- Powiązanie listy z widokiem szczegółów (295)
- Stosowanie transakcji fragmentu (301)
- Zaktualizowany kod aktywności MainActivity (302)
- Jazda próbna aplikacji (303)
- Kod fragmentu WorkoutDetailFragment (305)
- Struktury aplikacji na tablety i telefony (307)
- Różne opcje katalogów (309)
- Układ MainActivity dla telefonów (315)
- Kompletny kod aktywności DetailActivity (319)
- Zmodyfikowany kod aktywności MainActivity (321)
- Jazda próbna aplikacji (322)
- Tworzenie zagnieżdżonych fragmentów (326)
- Kod fragmentu StopwatchFragment (332)
- Układ fragmentu StopwatchFragment (335)
- Metoda getFragmentManager() tworzy transakcje na poziomie aktywności (340)
- Zagnieżdżone fragmenty wymagają zagnieżdżonych transakcji (341)
- Kompletny kod fragmentu WorkoutDetailFragment (343)
- Jazda próbna aplikacji (344)
- Dlaczego kliknięcie przycisku powoduje awarię aplikacji? (345)
- Przyjrzyjmy się kodowi układu StopwatchFragment (346)
- Zaimplementuj we fragmencie interfejs OnClickListener (349)
- Powiązanie obiektu nasłuchującego OnClickListener z przyciskami (351)
- Kod fragmentu StopwatchFragment (352)
- Jazda próbna aplikacji (354)
- Kod fragmentu WorkoutDetailFragment (358)
- Jazda próbna aplikacji (359)
- Twój przybornik do Androida (364)
- Świetne aplikacje mają przejrzystą strukturę (366)
- Różne typy nawigacji (367)
- Zacznijmy od paska akcji (368)
- Pakiet bibliotek Support Libraries (369)
- Twój projekt może już używać bibliotek wsparcia (370)
- Zadbamy, by aplikacja używała aktualnych motywów (371)
- Zastosowanie motywu w pliku AndroidManifest.xml (372)
- Definiowanie stylów w pliku zasobów stylów (373)
- Określenie domyślnego motywu w pliku styles.xml (374)
- Co się dzieje podczas działania aplikacji? (375)
- Dodawanie elementów do paska akcji (376)
- Plik zasobów menu (377)
- Atrybut showAsAction menu (378)
- Dodawanie nowego elementu akcji (379)
- Utworzenie aktywności OrderActivity (382)
- Uruchomienie aktywności OrderActivity po kliknięciu przycisku Złóż zamówienie (383)
- Kompletny kod aktywności MainActivity (384)
- Dzielenie się treściami z poziomu paska akcji (386)
- Określanie treści za pomocą intencji (388)
- Kompletny kod aktywności MainActivity (389)
- Włączanie nawigacji w górę (391)
- Określanie aktywności nadrzędnej (392)
- Dodawanie przycisku W górę (393)
- Jazda próbna aplikacji (394)
- Twój przybornik do Androida (395)
- Zmiany w aplikacji dla restauracji Włoskie Co Nieco (398)
- Szuflady nawigacyjne bez tajemnic (399)
- Struktura aplikacji dla restauracji Włoskie Co Nieco (400)
- Utworzenie fragmentu TopFragment (401)
- Utworzenie fragmentu PizzaFragment (402)
- Utworzenie fragmentu PastaFragment (403)
- Utworzenie fragmentu StoresFragment (404)
- Dodanie układu DrawerLayout (405)
- Kompletna zawartość pliku activity_main.xml (406)
- Inicjalizacja listy szuflady nawigacyjnej (407)
- Zmiana tytułu paska akcji (412)
- Zamykanie szuflady nawigacyjnej (413)
- Zaktualizowany kod pliku MainActivity.java (414)
- Stosowanie ActionBarDrawerToggle (417)
- Modyfikowanie elementów paska akcji w trakcie działania aplikacji (418)
- Zaktualizowany kod aktywności MainActivity (419)
- Włączenie możliwości otwierania i zamykania szuflady nawigacyjnej (420)
- Synchronizacja stanu przycisku ActionBarDrawerToggle (421)
- Zaktualizowany kod aktywności MainActivity (422)
- Obsługa zmian konfiguracji (425)
- Reagowanie na zmiany stosu cofnięć (426)
- Dodawanie znaczników do fragmentów (427)
- Kompletny kod aktywności MainActivity (429)
- Jazda testowa aplikacji (435)
- Twój przybornik do Androida (436)
- Znowu w kafeterii Coffeina (438)
- Android trwale przechowuje dane, używając baz danych SQLite (439)
- Android udostępnia kilka klas związanych z SQLite (440)
- Obecna struktura aplikacji kafeterii Coffeina (441)
- Pomocnik SQLite zarządza Twoją bazą danych (443)
- Pomocnik SQLite (443)
- Tworzenie pomocnika SQLite (444)
- Wnętrze bazy danych SQLite (446)
- Tabele tworzymy w języku SQL (447)
- Wstawianie danych za pomocą metody insert() (448)
- Aktualizacja rekordów za pomocą metody update() (449)
- Określanie wielu warunków (450)
- Kod klasy CoffeinaDatabaseHelper (451)
- Co robi kod pomocnika SQLite? (452)
- Co zrobić, gdy trzeba będzie zmienić bazę? (455)
- Bazy danych SQLite mają numer wersji (456)
- Aktualizacja bazy danych - omówienie (457)
- Jak pomocnik SQLite podejmuje decyzje? (459)
- Aktualizacja bazy w metodzie onUpgrade() (460)
- Przywracanie starszej wersji bazy za pomocą metody onDowngrade() (461)
- Zaktualizujmy bazę danych (462)
- Aktualizacja istniejącej bazy danych (465)
- Zmiana nazwy tabeli (466)
- Pełny kod pomocnika SQLite (467)
- Kod pomocnika SQLite (ciąg dalszy) (468)
- Co się dzieje podczas działania kodu? (469)
- Twój przybornik do Androida (470)
- Aktualny kod aktywności DrinkActivity (474)
- Określanie tabeli i kolumn (478)
- Zapytania z wieloma warunkami (479)
- Stosowanie funkcji SQL w zapytaniach (481)
- Poruszanie się po kursorze (488)
- Pobieranie wartości z kursora (489)
- Kod aktywności DrinkActivity (490)
- Dodanie ulubionych napojów do aktywności DrinkActivity (508)
- Kod aktywności DrinkActivity (513)
- Nowy kod aktywności głównego poziomu (518)
- Zmodyfikowany kod aktywności TopLevelActivity (524)
- Metoda onPreExecute() (531)
- Metoda doInBackground() (532)
- Metoda onProgressUpdate() (533)
- Metoda onPostExecute() (534)
- Klasa AsyncTask (535)
- Kod aktywności DrinkActivity (537)
- Twój przybornik do Androida (540)
- Aplikacja z usługą uruchomioną (543)
- Usługa IntentService z wysokości 15 tysięcy metrów (545)
- Jak rejestrować komunikaty? (546)
- Kompletny kod usługi DelayedMessageService (547)
- Kompletny kod usługi DelayedMessageService (554)
- Jak używać usługi powiadomień? (557)
- Uruchamianie intencji przez powiadomienie (559)
- Wysyłanie powiadomień za pomocą usługi systemowej (561)
- Kompletny kod usługi DelayedMessageService (562)
- Etapy tworzenia usługi Odometer (570)
- Zdefiniowanie obiektu Binder (573)
- Klasa Service ma cztery kluczowe metody (575)
- Dodanie obiektu LocationListener do usługi (577)
- Rejestracja obiektu LocationListener (578)
- Kompletny kod usługi OdometerService (580)
- Aktualizacja pliku AndroidManifest.xml (582)
- Aktualizacja układu aktywności MainActivity (586)
- Tworzenie obiektu ServiceConnection (587)
- Powiązanie z usługą należy utworzyć podczas uruchamiania aktywności (588)
- Wyświetlanie przebytego dystansu (589)
- Kompletny kod aktywności MainActivity (590)
- Twój przybornik do Androida (595)
- Przedstawiamy Material Design (598)
- Struktura aplikacji dla restauracji Włoskie Co Nieco (600)
- Utworzenie widoku CardView (603)
- Kompletny kod pliku card_captioned_image.xml (604)
- Utworzenie prostego adaptera (606)
- Zdefiniowanie obiektu ViewHolder na potrzeby adaptera (607)
- Utworzenie obiektów ViewHolder (608)
- Każdy widok CardView wyświetla zdjęcie i podpis (609)
- Dodanie danych do widoków CardView (610)
- Kompletny kod pliku CaptionedImagesAdapter.java (611)
- Utworzenie widoku RecyclerView (612)
- Dodanie widoku RecyclerView do układu (613)
- Kod klasy PizzaMaterialFragment (614)
- Do rozmieszczania zawartości RecyclerView używa menedżera układu (615)
- Określanie menedżera układu (616)
- Kompletny kod klasy PizzaMaterialFragment (617)
- Zastosowanie fragmentu PizzaMaterialFragment w aktywności MainActivity (618)
- Co się stanie po uruchomieniu kodu? (619)
- Utworzenie aktywności PizzaDetailActivity (627)
- Co musi robić aktywność PizzaDetailActivity? (628)
- Aktualizacja pliku AndroidManifest.xml (628)
- Kod pliku PizzaDetailActivity.java (629)
- Obsługa kliknięć w widoku RecyclerView (631)
- Dodanie interfejsu do adaptera (634)
- Implementacja interfejsu Listener we fragmencie PizzaMaterialFragment (636)
- Umieszczenie treści na samym początku (639)
- Kompletny kod pliku układu fragment_top.xml (644)
- Kompletny kod klasy TopFragment (645)
- Twój przybornik do Androida (647)
- 1. Rozpowszechnianie aplikacji (664)
- 2. Dostawcy treści (665)
- 3. Klasa WebView (666)
- 4. Animacje (667)
- 5. Mapy (668)
- 5. Mapy (ciąg dalszy) (669)
- 6. Klasa CursorLoader (669)
- 7. Odbiorcy komunikatów (670)
- 8. Widżety aplikacji (671)
- 9. Grafika 9-patch (672)
- 10. Testowanie (673)
Wprowadzenie (xxiii)
ROZDZIAŁ 1. Zaczynamy. Skok na głęboką wodę (1)
ROZDZIAŁ 2. Tworzenie interaktywnych aplikacji. Aplikacje, które coś robią (39)
ROZDZIAŁ 3. Wiele aktywności i intencji. Jakie są Twoje intencje? (73)
ROZDZIAŁ 4. Cykl życia aktywności. Była sobie aktywność (115)
ROZDZIAŁ 5. Interfejs użytkownika. Podziwiaj widoki (163)
ROZDZIAŁ 6. Widoki list i adaptery. Zorganizuj się (227)
ROZDZIAŁ 7. Fragmenty. Zadbaj o modularyzację (269)
ROZDZIAŁ 8. Fragmenty zagnieżdżone. Zadbaj o potomstwo (325)
ROZDZIAŁ 9. Paski akcji. Na skróty (365)
ROZDZIAŁ 10. Szuflady nawigacyjne. Z miejsca na miejsce (397)
ROZDZIAŁ 11. Bazy danych SQLite. Odpal bazę danych (437)
ROZDZIAŁ 12. Kursory i zadania asynchroniczne. Nawiązywanie połączenia z bazą danych (471)
ROZDZIAŁ 13. Usługi. Do usług (541)
ROZDZIAŁ 14. Material Design. W materialistycznym świecie (597)
Dodatek A. ART. Środowisko uruchomieniowe Androida (649)
Dodatek B. ADB. Android Debug Bridge (653)
Dodatek C. Emulator Androida (659)
Dodatek D. Pozostałości. Dziesięć najważniejszych zagadnień (których nie opisaliśmy) (663)
Skorowidz (674)
Helion - inne książki
-
Oto zwięzły przewodnik przeznaczony dla inżynierów danych, którzy chcą poznać zasady implementacji potoków danych. Wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z potokami danych, opisuje zasady ich tworzenia i implementacji, prezentuje także najlepsze praktyki stosowane przez liderów w branży analizy ...
Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Cyberbezpieczeństwo dotyczy dziś każdego. Nowe, zaktualizowane wydanie Cyberbezpieczeństwa dla bystrzaków pomoże Ci chronić osobiste informacje i zabezpieczyć dane biznesowe. Dowiedz się, co się dzieje z plikami, które przechowujesz online. Pracuj bezpiecznie w domu i unikaj dezinformacji. Upewni...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
To trzecie wydanie przewodnika autorstwa twórców Kubernetesa. Zostało starannie zaktualizowane i wzbogacone o tak ważne zagadnienia jak bezpieczeństwo, dostęp do Kubernetesa za pomocą kodu napisanego w różnych językach programowania czy tworzenie aplikacji wieloklastrowych. Dzięki książce poznasz...
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Ta książka, podobnie jak inne z serii „Biblia”, zawiera zarówno niezbędne teoretyczne informacje, jak i mnóstwo praktycznych wskazówek i instrukcji, dzięki czemu jest znakomitą pomocą w nauce pisania skryptów dla Linuksa. Pokazano tu, kiedy efektywniej jest używać interfejsu graficzne...
Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV
-
Dzięki temu przewodnikowi zrozumiesz techniki ataków, jak również metody śledcze obrońców. Nauczysz się analizować i śledzić ataki, a także stawiać hipotezy dotyczące ich sprawców. Znajdziesz tu opisy najważniejszych cyberataków, w tym przeprowadzonych na zlecenie rządów. Poznasz świat ukierunkow...
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Wielu adeptów kodowania ulega złudnemu przekonaniu, że opanowanie jakiegoś języka programowania wystarczy, aby być programistą. Nader często w pośpiechu piszą nieuporządkowany kod, który zawiera mnóstwo powtórzeń i jest kompletnie nieczytelny. Tymczasem prawdziwi mistr...
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
To trzecie, wzbogacone i uzupełnione wydanie praktycznego samouczka, dzięki któremu błyskawicznie rozpoczniesz pracę z Terraform. Zapoznasz się z językiem programowania Terraform i zasadami tworzenia kodu. Szybko zaczniesz wdrażać infrastrukturę i zarządzać nią za pomocą zaledwie kilku poleceń. I...
Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Ta książka jest właśnie takim mistrzem-przyjacielem. Nie zawiera skomplikowanej teorii i technicznego żargonu, znajdziesz w niej za to mnóstwo sekretów i wskazówek, dzięki którym zaczniesz przywozić z podróży przepiękne zdjęcia! Zamieszczono w niej sporo ważnych uwag na temat kreatywności czy wiz...
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Dawn Griffiths, David Griffiths (11)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(5)
(3)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2016-10-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Artur M.,
Data dodania: 2016-07-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maria, Studentka
Data dodania: 2017-09-26 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Student
Data dodania: 2017-07-28 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Krzysiek,
Data dodania: 2016-10-23 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Grzegorz, Programista
Data dodania: 2016-05-20 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-04-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-01-17 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-07-17 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Data dodania: 2019-05-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-01-02 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii